خواص عرق کاسنی برا زن باردار


عرق کاسنی یکی از عرقیجات مورد تأکید برای مصرف در دوران بارداری می باشد. اما همانطور که می دانید برخی از افراد با مشکلاتی داخلی مواجه هستند که پیش از مصرف این نوع از عرقیجات باید با پزشک زنان مشورت داشته باشند ، زیرا ممکن است که مصرف تأثیر سوء بر روی سلامت جنین داشته باشد. اما در حالت کلی برای یک مادر باردار سالم و بدون مشکلات و بیماری های مختلف ، استفاده از عرق کاسنی در حد اعتدال توصیه می شود.

چرا مصرف عرق کاسنی در دوران بارداری تا این حد از اهمیت برخوردار است؟


خواص عرق کاسنی برا زن باردار

1- فواید عرق کاسنی برای خون : معمولا یکی از مهم ترین اثرات این نوع از عرقیات در دوران بارداری صاف و زلال نمودن خون از هر نوع ماده ی غیرطبیعی و طلوب برای جنین می باشد. به همین دلیل سالم ترین غذاها به جنین خواهد رسید و از بسیاری از بیماری هم برای مادر و هم برای جنین در این دوران حساس جلوگیری خواهد شد.

2- نقش عرق کاسنی در درمان زردی : زردی های پس از تولد به خصوص زردی های غیرطبیعی که عامل مرگ نوزادان می باشد ، توسط استفاده از عرق کاسنی در دوران بارداری پیشگیری خواهد شد. در صورتی که یک مارد باردار هستید و نمی توانید به خوبی غذا بخورید و احساس سنگینی بر سر معده ی خود دارد ، برای بهبودی شرایط خود از عرق کاسنی بهره ببرید. این عرق در رفع مشکلات سوء هضم و گوارشی بسیار تأثیرگذار می باشد.

3- نقش عرق کاسنی در درمان فشارخون یا عفونت های ادراری : در بسیاری از موارد مادر باردار به دلیل تغییرات هورمونی و همچنین استرس های شدید بارداری یا به دلیل افزایش وزن بیش از اندازه ی خود به بیماری هیا مختلفی همچون فشارخون یا عفونت های ادراری دچار می شود. جالب است بدانید که عرق کاسنی حتی در دوران بارداری بر روی این علائم هم تأثیر می گذارد و به سرعت آنها را کنترل و از بین خواهد برد.

4- نقش عرق کاسنی در تصفیه خون: همانطور که در بالا هم بدان اشاره شد، خون به عنوان کانال تغذیه جنین به حساب می آید و کاسنی با تصفیه و نیز کاهش غلظت خون (یکی از عوامل غلظت خون چربی خون است و کاسنی این چربی ها را از خون دفع می کند) نقش مهمی در گردش روان خون در بدن و تغذیه سالم جنین بر عهده دارد. هرچه خون سالم تر باشد، به همان اندازه جنین هم سالم تر ، شاداب تر و زیباتر خواهد شد.

5- تاثیر عرق کاسنی در سم زدایی از کبد و پاک سازی کبد: عرق کاسنی با توجه به خاصیتی که دارد عامل بسیار مهمی در پاک سازی کبد و دفع سمومات بدن مخصوصا سمومات کبد محسوب می گردد. از آن جایی که در دوران بارداری علاوه بر سلامت مادر، سلامت جنین هم مد نظر است ، پس سلامت و پاک سازی کبد و دفع سمومات کبد نقش بسیار مهمی در سلامت مادر حامله و فرزند او دارد.

6- نقش عرق کاسنی در کاهش و کنترل فشار خون بارداری: بعضی از خانم های باردار بنا به دلایلی ممکن است در طول دوران بارداری خود دچار فشار خون بالا شوند که به این عارضه ، فشار خون بارداری گفته می شود. فشار خون بارداری اگر کنترل نگردد ممکن است خدای ناکرده سبب بروز مشکلاتی از جمله سقط جنین شود.

یکی از مواد طبیعی که می تواند در کاهش و کنترل فشار خون بارداری نقش ارزنده ای ایفا نماید ، عرق کاسنی می باشد. عرق کاسنی با تصفیه خون و کبد و پاک سازی بدن از سمومات و نیز به دلیل طبیعت نسبتا سردی که دارد می تواند کمک موثری در کنترل و کاهش فشار خون بارداری باشد.

7- تاثیر عرق کاسنی در جلوگیری از زردی نوزاد در دوران بارداری: یکی از مشکلاتی که در بدو تولد کودک می تواند ، کودک و خانواده او را تحت تاثیر خود قرار دهد زردی نوزاد است. یکی از روش های جلوگیری از زردی نوزادان ، جلوگیری آن در دوران بارداری است. عرق کاسنی با پاک سازی کبد و دفع مواد زائد و سمومات کبد و نیز تصفیه خون ، نقش بسیار ارزنده ای در جهت جلوگیری از زردی نوزادان در طول دوران بارداری دارد.

8- تاثیر عرق کاسنی بر زیبایی جنین و کودک: مادران بارداری که خواهان فرزند زیبا هستند به این نکته توجه داشته باشند که یکی از راه های زیبا شدن فرزند، پاک سازی کبد و خون مادر در دوران بارداری است. وقتی کبد و خون مادر باردار از مواد زائد و سمی پاک شود، تاثیر فوق العاده ای بر روی زیبایی جنین دارد. کاسنی و مصرف عرق کاسنی در طول دوران بارداری می تواند با پاک سازی کبد و تصفیه خون ، نقش مهم در زیبایی کودک ایفا نماید. البته بایستی توجه داشت که عوال متعددی در زیبایی جنین موثر هستند که در این زمینه می توانید مطلب فرزند زیبا را مطالعه نمایید.

9- نقش کاسنی در تقویت معده و اشتها آوری: محققان ، تقویت معده و جلوگیری از ناراحتی آن و نیز خاصیت اشتها آوری را هم برای کاسنی قائل هستند که این مسائل می تواند نقش بزرگی در دوران بارداری بر مادر باردار داشته باشد چراکه یکی از مشکلات مادران باردار ، کمبود اشتها و مشکلات معده می باشد. کاسنی ، التهاب معده را از بین برده، اسید کلریدریک معده را تحریک کرده و اشتها را زیاد می کند.

1- نقش کاسنی در جلوگیری و درمان عفونت ادراری در بارداری: یکی از مشکلاتی که مادران باردار در طول دوران بارداری ممکن است به آن مبتلا شوند، عفونت ادراری در دوران بارداری می باشد و به دلیل حساس بودن این دوران نمی توان از داروهای متداولی که در حالت غیر بارداری استفاده می شد استفاده کرد و به همین دلیل استفاده از مواد طبیعی در درمان عفونت ادراری از اهمیت خاصی برخوردار است.

ایمنی در برابر بیماری های عفونی از خواص عرق کاسنی است. عرق کاسنی خاصیت ادرار آوری داشته و با تقویت مثانه و کلیه ها و پاک کردن آن ها از سنگ و خارج کردن سموم از بدن و نیز با پاک کردن مجاری ادراری نقش ارزنده ای در جلوگیری و درمان عفونت ادراری در دوران بارداری دارد.


بعضی خوراکیها یا گیاهان دارویی می‌توانند خطراتی را، هر چند اندک، برای جنین به همراه داشته باشند، لذا توصیه می‌شود که مادران باردار و به ویژه بانوانی که سابقه یا خطر سقط جنین، خونریزی دوران بارداری و مشکلات مشابه دارند؛ مصرف آنها را به حداقل کاهش دهند و به ویژه در مورد گیاهان دارویی، تنها با مشورت پزشک باتجربه اقدام کنند. به طور کلی از آن جایی که دوران بارداری، دورانی حساس و مهم به شمار می‌رود، مصرف بیش از حد گیاهان دارویی توصیه نمی‌شود چرا که ممکن است به جنین آسیب وارد کند.

مصرف عرق کاسنی در بارداری نیز با وجود خواص دارویی فراوان برای جنین و مادر، به دلیل طبع سرد و نقش آن در افزایش انقباضات رحمی، در صورت زیاده‌روی، باعث آسیب به جنین شده، همچنین احتمال زایمان زودرس یا سقط جنین را تقویت می‌کند. ازدیگر اثرات منفی خوردن عرق کاسنی در بارداری، التهابات پوستی، خارش، ایجا خستگی، گیجی و مشکلات تنفسی به همراه کاهش اشتها است.


پاسخ به سوالات پزشکی ، مامایی و جنسی شما (توسط پزشک و ماما مجله دلگرم)

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

کاسنی دارای فواید زیادی می باشد، اما همین ماده ارزشمند در هنگام بارداری به دلیل تغییراتی که در بدن مادر اتفاق می افتد، ممکن است برای سلامت مادر و جنین خطرساز باشد و یا اینکه فوایدی داشته باشد. در این مطلب در مورد عرق کاسنی در بارداری مطالبی گردآوری کرده ایم، امیدواریم مفید واقع شود.

در این مطلب تاثیرات عرق کاسنی در بارداری را مرور خواهیم کرد، اما قبل از آن لازم است توضیحاتی در مورد گیاه کاسنی به شما ارائه دهیم؛ کاسنی گیاه دارویی می باشد که دارای گل هایی به رنگ آبی یا ارغوانی است. ریشه و گل آن خاصیت درمانی دارد. به همین دلیل این گیاه، مورد توجه بسیاری از پزشکان طب سنتی قرار گرفته است.

کاسنی، علی رغم فواید بی شماری که دارد، اما مصرف زیاد آن در دوران بارداری توصیه نمی شود. به این دلیل که کاسنی تحریک کننده قوی رحم است، در نتیجه مصرف آن احتمال آغاز انقباضات رحم را به دنبال دارد و می تواند سلامتی جنین را به خطر اندازد. مصرف زیاد کاسنی و یا عرق کاسنی در بارداری موجب خونریزی شده که در نهایت باعث سقط جنین می شود. بنابراین لازم است در هنگان مصرف کاسنی در دوران بارداری حتما با پزشک خود مشورت نمایید. در ادامه با فواید و مضرات کاسنی در بارداری آشنا می شوید.خواص عرق کاسنی برا زن باردار

کاسنی به دلیل وجود یک پروبیوتیک قوی، برای رفع مشکلات گوارشی از قبیل یبوست، ریفلاکس معده، سوزش سر دل، سوء هاضمه و اسیدی شدن معده در دوران بارداری مفید می باشد.

گیاه کاسنی حاوی ماده ای به فروکتان بوده که خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد توموری داشته و همینطور پلی فنول های موجود در کاسنی از بروز سرطان سینه و کلرورکتال در خانم های باردار جلوگیری می کند. بنابراین مصرف کاسنی و یا عرق کاسنی در بارداری رشد تومورهای سرطانی را به حداقل رسانده و از بروز سرطان جلوگیری می کند.

ریشه کاسنی مدر بوده، در نتیجه مصرف آن در بارداری، موجب پاکسازی کلیه و کبد از سموم خطرناک می شود. همچنین مانع تجمع آب در بدن زنان باردار شده و ورم پا را کاهش می دهد.

گیاه کاسنی به دلیل خاصیت ضد باکتریایی بودن آن، شخص را از مبتلا شدن به عفونت های مختلف در دوران بارداری محافظت می کند. همچنین برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی، عروقی نیز مفید می باشد.

کاسنی به دلیل خاصیت ضد التهابی آن، درد های التهابی در دوران بارداری را کاهش داده و مصرف این گیاه با تجویز پزشک، موجب کاهش گرفتگی عضلات و نرم شدن مفاصل پا می شود.

استفاده از کاسنی در دوران بارداری موجب بروز عوارضی مانند خونریزی در بارداری، انقباضات ناگهانی رحم، سقط یا زایمان زودرس، التهابات پوستی، خارش، کم شدن اشتها، کاهش وزن، بروز مشکلات تنفسی، خستگی و گیجی شده، از این رو با وجود اینکه مصرف کاسنی، فواید زیادی دارد اما به دلیل تاثیرات منفی آن بر روی جنین و مادر و خطراتی که ممکن است به دنبال داشته باشد، مصرف آن در دوران بارداری به هیچ عنوان توصیه نمی گردد.

منبع : آرگا







با بهترین بهترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید



قالی شویی ارزان و باکیفیت برای عید نوروز



15 حقیقت شوکه کننده در مورد دبی

نشانی شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره ، و من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


مطالعات و تحقیقات نشان میدهد که مصرف زیاد کاسنی در بارداری مجاز نیست. اگر شما عادت به مصرف کاسنی دارید حتما با پزشک خود مشورت کنید و در مقادیر خیلی کم در دوران بارداری مجاز به استفاده هستید. کاسنی تحربک کننده قوی رحم است و می تواند باعث آغاز انقباضات رحم شود. بنابراین سلامتی شما و جنین را به خطر میاندازد.

همچنین مصرف زیاد عرق کاسنی و یا خود کاسنی در بارداری باعث خونریزی شده و ممکن است سقط جنین در ماههای اول بارداری را بدنبال داشته باشد. بنابراین حتی با توجه به فواید و خواص فراوان کاسنی، بهتر است در بارداری کاسنی و یا عرق کاسنی و یا چای کاسنی خیلی زیاد مصرف نشود.

بنابر توصیه طب سنتی بهترین زمان مصرف کاسنی در 2 هفته آخر بارداری به میزان یک استکان صبح به صورت ناشتا به همراه آب با دمای معمولی است.

البته به غیر از ماههای اولیه بارداری نیز به میزان خیلی کم می توانید استفاده کنید تا از مزایای آن بهره مند شوید. البته حتماً قبل از مصرف آن با پزشکتان مشورت نمایید.خواص عرق کاسنی برا زن باردار

همانطور که می دانیم تغذیه جنین در طول دوران بارداری از طریق خون صورت می گیرد ؛ به عبارت دیگر ، خون ، کانال تغذیه جنین در دوران حاملگی و آبستنی به حساب می آید و هر چقدر این کانال (خون) تمیز باشد ، در زیبایی و سلامتی جنین و مخصوصا در جلوگیری از زردی نوزاد در دوران بارداری اثرگذار است و همچنین بر مادر باردار هم تاثیر زیادی دارد. در این جا به فواید و تاثیرات مصرف کاسنی و عرق کاسنی بر مادر باردار و جنین موجود در شکم او در دوران بارداری و حاملگی می پردازیم.

تاثیر عرق کاسنی بر مادر و جنین در دوران بارداری

در این قسمت به موارد مهم نقش کاسنی و عرق کاسنی بر مادر و جنین موجود در رحم او در طول دوران بارداری و آبستنی اشاره می کنیم.

نقش عرق کاسنی در تصفیه خون: همانطور که در بالا هم بدان اشاره شد، خون به عنوان کانال تغذیه جنین به حساب می آید و کاسنی با تصفیه و نیز کاهش غلظت خون (یکی از عوامل غلظت خون چربی خون است و کاسنی این چربی ها را از خون دفع می کند) نقش مهمی در گردش روان خون در بدن و تغذیه سالم جنین بر عهده دارد. هرچه خون سالم تر باشد، به همان اندازه جنین هم سالم تر ، شاداب تر و زیباتر خواهد شد.

تاثیر عرق کاسنی در سم زدایی از کبد و پاک سازی کبد: عرق کاسنی با توجه به خاصیتی که دارد عامل بسیار مهمی در پاک سازی کبد و دفع سمومات بدن مخصوصا سمومات کبد محسوب می گردد. از آن جایی که در دوران بارداری علاوه بر سلامت مادر، سلامت جنین هم مد نظر است ، پس سلامت و پاک سازی کبد و دفع سمومات کبد نقش بسیار مهمی در سلامت مادر حامله و فرزند او دارد.

نقش عرق کاسنی در کاهش و کنترل فشار خون بارداری: بعضی از خانم های باردار بنا به دلایلی ممکن است در طول دوران بارداری خود دچار فشار خون بالا شوند که به این عارضه ، فشار خون بارداری گفته می شود. فشار خون بارداری اگر کنترل نگردد ممکن است خدای ناکرده سبب بروز مشکلاتی از جمله سقط جنین شود. یکی از مواد طبیعی که می تواند در کاهش و کنترل فشار خون بارداری نقش ارزنده ای ایفا نماید ، عرق کاسنی می باشد. عرق کاسنی با تصفیه خون و کبد و پاک سازی بدن از سمومات و نیز به دلیل طبیعت نسبتا سردی که دارد می تواند کمک موثری در کنترل و کاهش فشار خون بارداری باشد.

تاثیر عرق کاسنی در جلوگیری از زردی نوزاد در دوران بارداری: یکی از مشکلاتی که در بدو تولد کودک می تواند ، کودک و خانواده او را تحت تاثیر خود قرار دهد زردی نوزاد است. یکی از روش های جلوگیری از زردی نوزادان ، جلوگیری آن در دوران بارداری است. عرق کاسنی با پاک سازی کبد و دفع مواد زائد و سمومات کبد و نیز تصفیه خون ، نقش بسیار ارزنده ای در جهت جلوگیری از زردی نوزادان در طول دوران بارداری دارد.

تاثیر عرق کاسنی بر زیبایی جنین و کودک: مادران بارداری که خواهان فرزند زیبا هستند به این نکته توجه داشته باشند که یکی از راه های زیبا شدن فرزند، پاک سازی کبد و خون مادر در دوران بارداری است. وقتی کبد و خون مادر باردار از مواد زائد و سمی پاک شود، تاثیر فوق العاده ای بر روی زیبایی جنین دارد. کاسنی و مصرف عرق کاسنی در طول دوران بارداری می تواند با پاک سازی کبد و تصفیه خون ، نقش مهم در زیبایی کودک ایفا نماید. البته بایستی توجه داشت که عوال متعددی در زیبایی جنین موثر هستند که در این زمینه می توانید مطلب فرزند زیبا را مطالعه نمایید.

نقش کاسنی در تقویت معده و اشتها آوری: محققان ، تقویت معده و جلوگیری از ناراحتی آن و نیز خاصیت اشتها آوری را هم برای کاسنی قائل هستند که این مسائل می تواند نقش بزرگی در دوران بارداری بر مادر باردار داشته باشد چراکه یکی از مشکلات مادران باردار ، کمبود اشتها و مشکلات معده می باشد. کاسنی ، التهاب معده را از بین برده، اسید کلریدریک معده را تحریک کرده و اشتها را زیاد می کند.

نقش کاسنی در جلوگیری و درمان عفونت ادراری در بارداری: یکی از مشکلاتی که مادران باردار در طول دوران بارداری ممکن است به آن مبتلا شوند، عفونت ادراری در دوران بارداری می باشد و به دلیل حساس بودن این دوران نمی توان از داروهای متداولی که در حالت غیر بارداری استفاده می شد استفاده کرد و به همین دلیل استفاده از مواد طبیعی در درمان عفونت ادراری از اهمیت خاصی برخوردار است. ایمنی در برابر بیماری های عفونی از خواص عرق کاسنی است. عرق کاسنی خاصیت ادرار آوری داشته و با تقویت مثانه و کلیه ها و پاک کردن آن ها از سنگ و خارج کردن سموم از بدن و نیز با پاک کردن مجاری ادراری نقش ارزنده ای در جلوگیری و درمان عفونت ادراری در دوران بارداری دارد.

توجه داشته باشید که در مصرف کاسنی و عرق کاسنی هم همانند سایر محصولات ، رعایت اعتدال بایستی صورت بگیرد و از افراط و تفریط در مصرف کاسنی و عرق کاسنی پرهیز شود. چنانچه خدای ناکرده خانم باردار در بارداری دارای مشکلات خاصی باشد حتما قبل از مصرف کاسنی و عرق کاسنی ، سعی نمایند با یک پزشک طب سنتی مشورت نمایند.

طریقه مصرف عرق کاسنی
کارشناسان به افراد توصیه می کنند از خوردن و نوشیدن داروهای گیاهی بدون نظارت پزشک، عدم آگاهی کامل از وضعیت بیماری فرد، مسافت رفت و آمد، نوع کار و مواردی از دست خودداری کنند وتنها پس از مشاوره با پزشک این نسبت به استفاده از این دمنوش ها استفاده کنند.

گفتنی است؛ کارشناسان همچنین توصیه می کنند افراد عرق کاسنی را با آب در دمای معمولی بنوشند و بهترین زمان برای نوشیدن آن صبح ناشتا است.

لطفاً درباره این مطلب نظر بدهید. نظرات و سوالات شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج و لينک سايت مجاز است.

کودکان و نوجوانانی که درگیر اختلال اضطراب اجتماعی (SAD) هستند، گاهی تا بزرگسالی با این علائم زندگی می کنند بدون این که حتی متوجه آن ها شوند. اگر چه SAD سومین اختلال سلامت ذهن رایج است، بسیاری از والدین و معلمان با علائم و نشانه های آن در کودکان و نوجوانان آشنا نیستند. اختلال اضطراب اجتماعی شامل ترس یا فوبیای شدید از موقعیت های اجتماعی یا عملکردی است. اگرچه بسیاری از نوجوانان اضطراب های نرمال ناشی از تغییرات بلوغ را تجربه می کنند، افرادی که

می دانید فیتوتراپی چیست؟ آیا می دانستید که واکنش نسبت به برخی از داروها چهارمین علت مرگ و میر در آمریکا است؟ با توجه به تحقیقات منتشر شده توسط دانشگاه هاروارد، احتمال واکنش نسبت به داروهای تجویزی حتی پس از آزمایش آن ها یک پنجم است. حتی داروهایی که به درستی تجویز شده بودند نیز باعث بستری شدن ۱.۹ میلیون نفر در هر سال می شدند، از این میان حدود ۸۴۰,۰۰۰ نفر تحت تاثیر عوارض جانبی دارو در بیمارستان بستری می شدند. تمام این ها

حملات پانیک اتک (وحشت زدگی) یا  از علائم اصلی اختلالات پانیک هستند، اما می توانند به علت سایر عارضه های سلامتی و بهداشتی نیز اتفاق بیفتند. این عارضه ها با علائم متنوع فیزیکی، احساسی و شناختی همراه هستند که طاقت فرسا و غیر قابل تحمل هستند اما برای کنترل آن ها راه های زیادی وجود دارد. کسب اطلاعات درباره نشانه های رایج پانیک می تواند سودمند باشد. به علاوه درباره علت وقوع آن و استراتژی های کنترل آن باید تحقیق کنید. در این مقاله از

فواید کلاژن چیست؟ کلاژن ، فراوان ترین پروتئین در بدن است که در استخوان ها و بافت های همبند یافت می شود و در حالی که تکه ای از شام شب گذشته ممکن است سبب زیبایی بیش از حد نباشد، این قسمت ها حاوی مواد مغذی و ترکیباتی هستند که می توانند پوست شما را فربه و نرم نگه دارند، از تشکیل سلولیت ها جلوگیری کرده و آنها را بهبود بخشند و مو و ناخن هایتان سریع تر رشد یابند و سالم تر باشند. بیایید

رژیم غذایی MIND چیست؟ براساس تحقیقات اخیر، حداقل یکی از سه مورد بیماری آلزایمر، در سراسر جهان قابل پیشگیری است. یکی از آشناترین چیزهایی که ما در مورد درمان طبیعی آلزایمر می دانیم، داشتن یک رژیم غذایی سالم و ضد التهاب است. غذاهایی مانند سبزیجات، میوه، آجیل و ماهی سرشار از آنتی ‌اکسیدان ‌ها، چربی ‌های سالم و دیگر مواد فوتوشیمیایی هستند که از مغز در برابر بیماری آلزایمر، محافظت می کنند. در این مقاله از بخش تغذیه دکتر سلام به بررسی رژیم غذایی MIND خواص عرق کاسنی برا زن باردار

چه نوع کفش و دمپایی ای برای شما مناسب است و عوارض کمتری را برای پاها به همراه دارند؟ آیا می دانید اگر کفش ناسبی بپوشید چه خطراتی

آیا می دانید کدام کفش ها، برای پاهای شما عوارضی را به همراه دارند و باعث بروز بیماری و مشکل می شوند؟ آیا به سلامت پاهای خود فکر

بیماری گال یکی از رایج ترین مشکلات پوستی است که به دلیل عفونت های انگلی رخ می ­دهد. رایج ترین علامت این بیماری خارش در ناحیه پوست بدن

ناتوانی عضلات چیست و چه زمانی بروز می کند؟ آیا بهترین راه برای ساختن عضله، خسته کردن و از پا در آوردن آن است؟ ناتوانی عضلات به وزنه

آیا می دانید اختلال هویت جنسی چیست؟ در مورد علائم اختلال هویت جنسی چه می دانید؟ جنس گروهی از صفات زیستی مرتبط با فرآیند تولید مثل است. با

هر مادری، امیدوار است که دوران بارداری سالمی داشته باشد، اما گاهی اوقات عوارضی ناخواسته ایجاد می شود. دیابت بارداری یکی از شایع ترین

همانطور که می دانید هیدراته ماندن در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نوشیدن مایعات کافی در دوران بارداری برای حفظ سلامتی

لوبیا و دانه های کامل مانند برنج قهوه ای، کینوا و گندم کامل، دارای فیبر زیادی هستند و سطح قند خون شما را افزایش نمی دهند. این مواد کلسترول را پایین می آورند و به شما احساس خوبی می دهند.

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

چگونه میتوان با ورزش به بهبودی رابطه جنسی پرداخت؟ همه ما می دانیم که مزایای ورزش کردن برای سلامتی بسیار زیاد است، از جمله

تمرین اسکات با تکیه به دیوار برای تقویت ران ها، مفاصل ران، ماهیچه های ساق پا و پایین تنه مناسب است. این تمرین ها

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *