خواص خوردن خاکشیر ناشتا برای کبد

خاکشیر که به خاکشی هم شناخته می شود، گیاهی یک یا دو ساله از تیره شب بویان است که در دشت و کوهستان می‌روید. تخم این گیاه که عموم مردن آن را با خاکشیر می شناسند، ریز و کمی دراز است و به دو رنگ قرمز (طعم تلخ) و قرمز تیره مایل به قهوه ای یافت می شود.

خاکشیر فواید زیادی برای بدن دارد و ما در این مقاله از سایت کوکا به طور کامل خواص خاکشیر را برای یبوست، اسهال، لاغری، دوران بارداری و شیردهی و پوست و مو شرح داده ایم. با ما همراه باشید!

خاکشیر دارای خواص ضد باکتری قوی بوده که با پاک سازی پوست به درمان آکنه و جوش صورت کمک می کند.

خاکشیر برای جوش صورت

2 قاشق غذاخوری خاکشیر را با نصف فنجان عرق شاه‌ تره و نصف فنجان عرق کاسنی ترکیب کنید و به مدت 3 هفته بخورید تا جوش صورت درمان شود.خواص خوردن خاکشیر ناشتا برای کبد

خاکشیر یکی از بهترین مواد طبیعی برای سم زدایی پوست است که با روشن تر شدن رنگ پوست و درمان لک های پوست کمک می کند.

خاکشیر و ترنجبین برای صورت

ترنجبین را 5 ساعت در آب بخیسانید، سپس صاف کنید و با 2 قاشق غذا خوری خاکشیر مخلوط کرده و به مدت 3 هفته بخورید.

نوشیدن روزی 2 یا 3 لیوان شربت خاکشیر به دلیل خواص ضد التهابی و ضد باکتری که دارد به درمان شوره سر کمک می کند.

خاکشیر به عنوان یک ملین ملایم شناخته می شود که با افزایش حرکات روده به پیشگیری و درمان یبوست کمک می کند. شربت خاکشیر اگر با آب گرم تهیه شود به درمان یبوست کمک می کند

در طب سنتی از خاکشیر برای پاک سازی روده ها و درمان اسهال استفاده می شود. اگر شربت خاکشیر با آب سرد و شکر تهیه شود، اسهال را درمان می کند.

خاکشیر خاصیت دیورتیک طبیعی دارد که به سم زدایی و پاک سازی کبد کمک کرده و برای درمان بیماری های کبد از جمله کبد چرب مفید می باشد.

خاکشیر یک ملین طبیعی است و مصرف آن در دوران بارداری به درمان یبوست حاملگی کمک می کند.

مصرف خاکشیر در اواخر دوران بارداری به باز شدن دهانه رحم و تسهیل زایمان طبیعی کمک می کند.

تحقیقات نشان داده که مصرف خاکشیر به بهبود سلامت جنین کمک می کند.

نکته : فراموش نکنید که قبل از مصرف خاکشیر در دوران بارداری و شیردهی با پزشک خود مشورت کنید. گفته می شود که زیاده روی در مصرف خاکشیر به دلیل اثر نرم کنندگی که بر دهانه رحم دارد، خطر سقط جنین در سه ماه اول بارداری را افزایش می دهد.

در طب سنتی گفته می شود که خاکشیر ضعف قوای جنسی در مردان را که به دلیل وجود سودا ایجاد شده، برطرف می کند و به درمان ناباروری کمک می کند.

خاکشیر یک ملین طبیعی است که به هضم غذا کمک کرده و می تواند باعث درمان یبوست در نوزادان و کودکان شود.

خواص ضد باکتریایی خاکشیر خطر ابتلا به اسهال در نوزادان و کودکان را کاهش می دهد.

خاکشیر به دلیل طبع سرد و تر که دارد به درمان تب بالا و خارش پوست در نوزادان و کودکان مبتلا به آبله مرغان و سرخک کمک می کند.

نکته : توصیه می شود که خاکشیر را از سن 2 سالگی به بعد به رژیم غذایی نوزاد اضافه کنید، قبل از آن می توانید شربت خاکشیر را از صافی رد کرده و از آب آن به نوزاد بدهید.

خاکشیر به دلیل خواص ضد باکتریایی و ضد ویروسی قوی که دارد برای پیشگیری و درمان سرماخوردگی و آنفلونزا مفید می باشد.

خاکشیر در طب سنتی به دلیل طبع سردی که دارد، به عنوان یک تب بر طبیعی شناخته می شود.

خاکشیر با بهبود حرکات روده به پاک سازی و سم زدایی روده ها کمک کرده و با افزایش دفع چربی از بدن باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

یکی از خواص خاکشیر ناشتا کمک به لاغری و کاهش وزن است؛ هر روز صبح ناشتا یک قاشق غذا خوری خاکشیر را بشویید و در یک لیوان آب ولرم حل کنید و بنوشید.

گفته می شود که برای چاقی و افزایش وزن اگر هر روز صبح ناشتا یک لیوان شربت خاکشیر و شیر بخورید، معده تقویت شده و با افزایش اشتها به درمان لاغری کمک می کند.

خاکشیر یک دیورتیک طبیعی است که با افزایش ادرار به دفع سموم از طریق کلیه ها کمک کرده و سنگ کلیه را درمان می کند. در طب سنتی از شربت خاکشیر و ترنجبین برای پیشگیری و درمان سنگ کلیه استفاده می شود.

برای این منظور کافی است یک لیوان خاکشیر را به‌ خوبی بکوبید و آن را به‌صورت پودری نرم درآورید، سپس در ظرفی ریخته و به مرور به آن آب اضافه کنید تا خمیری یک دست به دست آید.

می‌توانید در هفته یک تا دوبار این مرهم را روی پاهایتان بمالید و شب تا صبح با آن بخوابید. این مرهم به شما کمک می‌کند تا بهتر بتوانید فشارخون خود را کنترل کنید. بهتر است نوبت اول استفاده از خمیر در طول روز باشد.

شربت خاکشیر و ترنجبین با سم زدایی و پاک سازی بدن و دفع خلط های موجود در سیستم تنفسی به رفع بوی بد دهان کمک می کند.

هر روز عصر یک لیوان شربت ترنجبین و خاکشیر را بنوشید تا بوی بد دهان رفع شود.

در طب سنتی شربت خاکشیر یخمال به کاهش دمای بدن کمک می کند و یکی از بهترین نوشیدنی ها برای پیشگیری و درمان گرمازدگی محسوب می شود.

پزشکان توصیه می کنند که افراد مبتلا به ورم و زخم معده بهتر است از مصرف خاکشیر اجتناب کنند.

متخصصان طب سنتی توصیه می کنند که افراد مبتلا به آرتروز و روماتیسم بهتر است خاکشیر را به دلیل طبع سرد و تر که دارد، محدود کنند. این افراد بهتر است خاکشیر را با عرق نعناع یا عسل استفاده کنند.

طبیعت خاکشیر سرد و تر می باشد. خاکشیر حاوی مقادیر بالای اسید های چرب از جمله اسید لینوئیک، اسید لینولنیک، اسید اولئیک، اسید پالمتیک و اسید استئاریک می‌باشد.

از خاکشیر برای تهیه انواع شربت خاکشیر با آبلیمو، ترنجبین، زعفران و تخم شربتی، خاکشیر یخمال و سبزه عید با خاکشیر استفاده می شود.

منابع : bartarinha – asriran – tasnimnews

روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ

کپی برداری ممنوع !

خواص خوردن خاکشیر ناشتا برای کبد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

دانه های ریز خاکشیر دارای خواص بی شماری هستند که بسیار مورد استفاده مردم از گذشته تا به امروز بوده و هستند. یکی از این خواص درمان کبد چرب با خاکشیر می باشد که ما به آن در این مقاله اشاره می کنیم.

بیماری کبد چرب امروزه به خاطر تغذیه های نادرست و عدم تحرک بسیار فراگیر شده است. اما از آنجا که کبد، عضو حیاتی و مهم بدن است و باید سلامت آن جدی گرفته شود ما از درمان کبد چرب با خاکشیر  که از جمله روش های مفید درمان کبد چرب می باشد را در ادامه این مطلب گفته ایم.


از بارزترین علل به وجود آمدن کبد چرب بدانید که، آب خوردن ما بین غذا، استرس های بیش از حد معمول، استفاده از الکل و مواد الکی، استفاده از دارو بیش از اندازه و سر خود، خوردن غذاهای فست فودی و بی تحرکی است. علایم کبد چرب، در ظاهر ایجاد نمی شود که شخص یا اطرافیان او متوجه این موضوع بشوند، بلکه فقط در سونوگرافی و آزمایش این بیماری نمود پیدا می کند و گاهی با یبوست، ریزش مو و پف زیر چشم بعد از خواب و گاهی با بعضی مشکلات روانی مانند افسردگی، می توان پی به اختلال در کارکرد کبد برد.

خواص خوردن خاکشیر ناشتا برای کبد

برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کبد چرب برای خود یک بره صحیح و سالم غذایی در نظر بگیرید. از مصرف الکل و سیگار خودداری کنید. روزانه زمانی را به ورزش کردن اختصاص دهید و از یک جا نشینی بپرهیزید. از غذاهای مفید و رژیم غذایی کبد چرب مانند: میوه جات، عسل، مرکبات، بارهنگ و خاکشیر استفاده کنید. خوب است بدانید با کاهش وزن بیماری کبد چرب درمان می شود.

منبع : آرگا



روغن خراطین، جادوی جذابیت!


یک ایده شیک، انتخاب شاه گیوه پاشنه بلند با زیره و‌ پاشنه چرم



با بهترین مراکز خرید پاتایا آشنا شوید


غار نیاح مالزی شاهدی برای زندگی 4 هزار ساله انسان ها!



قبل از خانه تکانی و نظافت عید نوروز بخوانید



با انواع رنگ موی عید نوروز 98 آشنا شوید

نشانی شما منتشر نخواهد شد.

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

کبد چرب بیماری فراگیر و روبه افزایش بوده، با توجه به این اصل کلی که پیشگیری مهم‌تر از درمان است، توصیه پزشکان طب سنتی علاوه بر استفاده از برخی گیاهان دارویی نظیر خاکشیر، قاصدک، زردچوبه، کاسنی، عرق خارشتر، عرق بید و عرق شاه‌تره، رژیم غذایی مناسب، ورزش و کنترل وزن است. به توصیه پزشکان طب سنتی و طبیعت درمانگران، شما می توانید با خوردن چند گیاه ساده، کبد خود را پاک کنید، همچنین استفاده از این گیاهان در دوره های معین و سالی یکبار با توجه به شرایط زندگی امروز را توصیه می‌کنند.

برایلطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

مفیدترین تمرینات برای از بین بردن چربی سینه در مردان یکی از پر تکرارترین کاربران سایت های پزشکی است که به جینوماستیا (بزرگی پستان در مردان) اختصاص دارد. بسیاری از مردان برای شکل دادن به قفسه سینه خود، به سختی می توانند چربی سینه را از بین ببرند. در ادامه این مقاله از بخش پزشکی و ورزشی دکتر سلام، به برخی از تمرینات آزمایش شده در طول زمان برای از بین بردن چربی سینه در مردان اشاره می کنیم. همچنین به سراغ سؤالاتی که اغلب

آیا با قوانین فنگ شویی در اتاق خواب آشنا هستید؟ آیا می دانید چگونه میتوان خوابی راحت تر با این قوانین داشته باشید؟ سخنان زیادی در مورد خواب راحت در تخت ‌خواب خودتان وجود دارد. اما در کنار احساس راحتی که در خانه وجود دارد، آیا این امکان وجود دارد که اتاق‌ خواب خود را برای خوابیدن، بهتر کنید؟ اگر به دنبال ایجاد یک اتاق‌ خواب ایده‌آل برای خواب هستید، این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به شما کمک خواهد کرد که یک محیط

آیا با روش های دفع انرژی منفی از خانه خود آگاهی دارید؟ آیا می دانید دفع این انرژِ منفی تا چه اندازه می تواند بر موفقیت های شما تاثیر گذار باشد؟ یکی از عناصر اساسی که ما از آن غافل هستیم، بلوکه کردن انرژی و ایجاد انرژی منفی در فضای زندگی مان است. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راه های دفع انرژی منفی از خانه می پردازیم. با کمک این راهکارها به راحتی می تواند انرژی مثبت را به سمت

انرژی را نمی توان با چشم دید اما می توان آن را حس کرد. خانه شما جسم و روحتان را تحت تاثیر قرار می دهد. وارد کردن انرژی مثبت به خانه، سنتی دیرینه است که همیشه مورد استفاده بوده است. پس اگر در حال نقل مکان به خانه جدید یا در حال ایجاد تغییراتی در خانه کنونی خود هستید، می توانید خانه را طوری تنظیم کنید که انرژی مثبت بیشتری وارد خانه شود. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راهکارهایی

می دانید چروک اطراف چشم را چگونه میتوان درمان کرد؟ می دانید به این چین و چروک ریز، خطوط پنجه کلاغی هم می گویند؟ آیا تنها با کمک جراحی میتوان از شر این خطوط رهایی یافت؟ کرم های ضد چروک کارآیی ندارند و انجام عمل جراحی نیز، بسیار دشوار به نظر می رسد. خوشبختانه، گزینه‌ های درمانی دیگری نیز وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا از چروک اطراف چشم (خطوط پنجه کلاغی)  جلوگیری کرده و آنها را کاهش دهید. در این خواص خوردن خاکشیر ناشتا برای کبد

در مورد پیدا کردن موقعیت یابی فنگ شویی میز ادارای چه اطلاعاتی دارید؟ شاید برایتان تا به حال اتفاق افتاده باشد که سر یک میزی بهتر کار کرده

طراحی فنگ شویی برای در ورودی اصلی خانه شما به دلایل روشنی بسیار مهم است. چون میان در اصلی خانه قرار دارد که “چی یا همان انرژی مثبت

با فنگ‌ شویی در حمام آشنایی دارید؟ در فنگ‌ شویی، حمام به بدی شهره شده است و این یک حقیقت است. با این حال شما می ‌توانید این

چگونه میتوان به موفقیت شغلی بیشتری دست پیدا کرد؟ فنگ شویی مطمئنا نکات بسیاری دارد که به شما در پیشرفت شغلی تان کمک می ‌کند و انرژی موفقیت

نکات فنگ شویی دفتر کار این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به شما کمک می ‌کند تا یک انرژی موفق و پویا را در فضای اداری خود

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

آیا امکان بزرگ کردن سینه ها وجود دارد؟ از افتادگی و شل بودن سینه های خود خسته شده اید؟ ما یک راه حل ساده

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

“),t.close},t.write(‘

خاکشیر قاتل کبد چرب | کبد چرب یکی از بیماری های رو به افزایش است که به سبب عادت های بد غذایی، کاهش تحرک و .ایجاد می شود. در واقع تجمع چربی و التهاب در کبد سبب چرب شدن کبد می شود.یکی از عوامل پاکسازی کبد چرب استفاده از خاکشیر است ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

خواص خوردن خاکشیر ناشتا برای کبد

7

و درمان برونشیت خفیف موثر است. طرز تهیه چای آویشن 2 قاشق غذاخوری برگ آویشن خردشده را در یک فنجان آب جوش بریزید سپس سرپوشی را بر روی فنجان قرار دهید، پس از 1 دقیقه آن را از صافی بگذرانید و بنوشید. طرز مصرف آب نمک یک پنجم قاشق چای خوری نمک را در 23 میلی لیتر آب گرم حل کنید و دهانتان را با استفاده از این محلول غرغره کنید. به دانه

خواهند برد. – در طول مسیر راهپیمایی، از مصرف غذاهای خیلی چرب، خیلی سرخ شده و نوشیدن آبهای خیلی سرد خودداری کنید. – اگر جای مشخصی را در شهرهای زیارتی تعیین کرده اید، قبل از حرکت یا پیش از رسیدن به آن شهر، بر اساس نشانی، آن را روی گوگل مپس جست و جو کنید تا نقشه پیاده رفتنش را از روی همان گوگل مپس پیدا کنید. بخصوص در شهر کربلا که اصلاً خیابانها، محله ها و در و دیوار به زحمت پلاک یا

به گزارش جام نیوز ، ترکیب اسیدهای چرب روغن کنجد به گونه ای است که می توان از آن برای سرخ کردن، پخت و پز و سالاد هم استفاده کرد. همچنین از بارزترین خواص درمانی روغن کنجد در پیشگیری و درمان سرطان های سینه، پروستات و سرطان های دستگاه گوارش، سکته های قلبی و بسته شدن عروق(تصلب شرایین) است. مدیر گروه تحقیقات صنایع غذایی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی می

فیبر است. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، هر 2 گرم کلم پیچ بیش از 2 درصد نیاز روزانه ما به فیبر را تامین می کند. کلم: در انواع و اشکال مختلف وجود دارد مانند کلم قرمز، گل کلم، کلم بروکسل و این سبزی حاوی ویتامین ب، ویتامین ث، کلسیم، منیزیم، فسفر، پروتئین و روی است و به عنوان یک ضد التهاب برای جلوگیری از تورم در بدن موثر است. همچنین برای درمان سردرد، زخم معده و بیماری های پوستی کاربرد

مواد ضد قارچی است و این بیماری را بصورت طبیعی درمان می کند. 6- درمان تب خال تب خال یک بیماری ویروسی است، که در اثر سرماخوردگی شدید در کنار لب و بینی بیمار ظاهر می شود. سیر می تواند جلوی شدت این بیماری را بگیرد، زیرا سیر خاصیت ضد میکروبی دارد. 7- جوش صورت را کاهش می دهد جوش صورت ناشی از اختلال هرمونی در بدن است، که در اثر آن جوش های بزرگ و درد آور روی صورت

التهابی دارد و منجر به انقباض مویرگ های پوست زیر چشم می شود. تانین و آنتی اکسیدانEGCGموجود در چای سبز نیز ورم و تغییر رنگ زیر پوست چشم را کاهش می دهد. حتی قرار دادن کیسه های چای سرد به مدت 15 دقیقه زیر چشم، سیاهی آن را کاهش می دهد. آووکادو: این میوه که خاصیت ضد پیری دارد، غنی از پتاسیم، فیبر، اسید فولیک، ویتامین های گروه ب و ویتامینEاست. مصرف آووکادو به کاهش تیرگی های پوست کمک می کند. حتی

گذاشتن پیاز روی این نقاط کلیدی شما به قسمتی از بدن که تحت تاثیر عفونت قرار گرفته مواد آنتی بیوتیکی می رسانید. البته این قضیه به این معنا نیست که گذاشتن پیاز جبران مصرف انتی بیوتیک است، امامی تواند در درمان شما موثر واقع شود. کمک به حذف سموم سموم در خون تجمیع می یابند که در نهایت به بدن آسیب می زنند. اسید فسفریک موجود در پیاز به جذب سموم می پردازد.در نتیجه بدن شما بهتر سموم را دفع

، باید بینی وی کاملاً باز باشد تا از دهان تنفس نکند.هوای وارد شده از طریق دهان، می تواند از طریق معده به روده رفته، موجب کولیک شود. هنوز راه درمان یا داروی مشخصی برای ان پیدا نشده است، به همین دلیل باید از روش های نگهدارنده استفاده کرد. رعایت توصیه های زیر هم میتواند کمک کند: صبور و پرتحمل باشید. از انجا که بروز کولیک قاعدتاً تقصیر والدین نیست ، خود را سرزنش نکنید

دماغ شدید کودک شود. سرما خوردگی هم می تواند عاملی برای خونریزی از بینی باشد. در این موارد، چرب کردن مخاط بینی، جلوگیری از احتقان بینی با دادن داروی ضد احتقان، برای پیشگیری از خونریزی بینی توصیه می شود. البته درمان باید با نظر پزشک باشد. این فوق تخصص خون در پاسخ به این پرسش که افراد مبتلا به اختلالات خونریزی دهنده بخصوص آنها که کمبود پلاکت دارند در مورد مصرف مسکن چه نکاتی را باید رعایت

شلغم دارای خواص شگفت انگیز برای سلامتی است. مصرف شلغم برای پیشگیری از حمله قلبی و بیماری های قلبی، خواص ضد سرطان، بهبود سیستم ایمنی بدن،سلامت پوست و استخوان شما بسیار مفید است. به گزارش بصیرآنلاین؛ ما ایرانی ها شلغم را خوب می شناسیم. پاییز فصل آمدن آن در مغازه های میوه فروشی است، انواع و اقسام ویروس های سرماخوردگی هم از راه می رسد. طبیعت همه چیز را آماده کرده است. ما هم می رویم مقداری

بین بردن سینوزیت حاد معمولا نیاز به تجویز یا مصرف داروهای دکونژستانت یا احتمالا آنتی بیوتیک در موارد شدید دارد. کاهش سینوزیت مزمن ممکن است شامل اجتناب از عوامل تحریک کننده و عوامل آلرژی زا، استفاده از قطره بینی یا اسپری بینی برای مدیریت علائم و استفاده از یک مرطوب کننده و کمپرس گرم برای کاهش درد و رطوبت هوا باشد. بوی بد دهان ناشی از معده در برخی موارد، زخم های معده ناشی از

باشد در ادامه درباره خواص آب سیب زمینی بخوانید آب سیب زمینی، کمک زیادی به سیستم گوارش می کند، مانند التیام زخم معده، مشکلات گوارشی و یبوست. آب سیب زمینی، اسیدیته ی معده را تعدیل کرده و دردهای زخم معده را تسکین می دهد. برای این منظور بهتر است از آب سیب زمینی قرمز استفاده کنید، مخصوصاً سیب زمینی های تازه. خیلی مهم است که آب سیب زمینی قرمز را فوراً بعد از تهیه بنوشید. قبل از تهیه ی آب

تقویت کننده قوای جنسی است. روغن بادام ضد یبوست است و مصرف آن با آب ولرم، دل پیچه و انسداد روده های اطفال را رفع می کند؛ برای درمان سنگ مثانه موثر است همچنین خواب آور و درمان بی خوابی است؛ مالیدن روغن بادام به مفاصل و مهره های کمر، درد آنها را می کاهد همچنین روغن بادام، ضداگزما و کاهنده خارش پوستِ گرم و خشک است. شیربادام برای رفع سرفه، ناراحتی حنجره و تنگی نفس و خوش آواز شدن

و کم آبی شدید نیز به مرورزمان به این عوارض و به از بین رفتن سلامت پوست می انجامد و ازاین رو مصرف آب کافی در طول روز را نیز برای سلامت پوست می توان الزامی دانست. 8-در صورت لزوم از روش های نوین درمان که لیزر یکی از این نمونه هاست برای درمان این عوارض هم می توان بهره برد ولی در اغلب موارد بدون استفاده از روش های درمانی و تنها با به کار بستن توصیه های مذکور می توان این عوارض را از بین برد. پیشگیری بهترین روش برای پیشگیری از این موضوع کنترل اضافه وزن و چاق شدن می باشد؛ یعنی اگر به مرور زمان افزایش وزن پیدا کنید دیگر این ترک ها ایجاد نمی شود. منبع: فارس

روماتیسم بکاهد. پس حواستان باشد برای کاهش التهاب سلول ها و آسیب های وارده به DNA میزان ویتامین C بدنتان را بالا ببرید. مصرف پرتقال یکی از بهترین روش های پر کردن باک این ویتامین می باشد. حواستان باشد رادیکال های آزاد همچنین باعث اکسید شدن کلسترول خون می شوند. در این صورت کلسترول به جداره ی رگ های خونی می چسبد و کم کم تبدیل به جرم هایی می شود که در نهایت رگ ها را مسدود کرده و جلوی گردش خون

. استفاده از داروهای مسکن مشکل را برطرف نمی کند بلکه اثرات جانبی را هم در پی دارد. دریافت آب و کاهش مصرف نمک در درمان آرتریت موثر است. 1- آب و کمر درد تأثیر آب در جلوگیری و درمان کمردرد نیز مطرح شده است. درد قسمت پایینی کمر و آرتریت ستون فقرات نشانه ی کمبود آب در ستون مهره ها و دیسک ها است. دریافت آب به رفع این مشکلات کمک می کند. 11- آب و کاهش استرس

قبیل کارها، این بالماسکه هایی که در کشورهای غربی معمول است که چقدر هم فجایع حاصل میشود که حالا داستانش سرِ دراز دارد. غرض، آنها از ما متعصبند، بدتر از ما لجاجت میکنند بر سر ارزشهای فرهنگی خودشان که در واقع ضد ارزش هم هست. ما چرا بر سرِ فرهنگ خودمان پافشاری نکنیم؟ بنابراین اهمیت فرهنگ و اهتمام به فرهنگ یک مسئله است که مسئولیت آن هم در درجه ی اول با مسئولین کشور است و این شورا عالیترین جا است

اگزالات را بگیرد. لوبیا قرمز لوبیاها بهترین درمان کننده های خانگی سنگ کلیه هستند. در دوران قدیم از پوست لوبیا به منظور داروی تقویتی استفاده می کردند. برای درمان درد ناشی از کلیه، پوست لوبیای قرمز را جدا کرده و در ظرفی پر از آب تصفیه شده به مدت 6 ساعت بجوشانید. سپس مایع را صاف کرده و پس از سرد شدن مصرف کنید. روغن زیتون روغن زیتون اساس “رژیم غذایی مدیترانه ای

نوع کم چرب! * تا آنجا که می توانید از مصرف چربی های حیوانی پرهیز کنید و به جای آنها از روغن زیتون یا روغن کانولا استفاده کنید. * ماهی بخورید! کنترل وزن و فعالیت بدنی هم جزء مهم دیگر پیشگیری از سرطان است، برای این کار باید: * وزن تان را کنترل کنید. * حتی اگر اضافه وزن ندارید، فعالیت بدنی خود را افزایش دهید و روزانه دست کم 3 دقیقه ورزش

. سایر اطلاعات به صورت پراکنده درمورد انار: -آب اناردارای قند مانن وماده دیگری به مانتین است که باعث تصفیه خون می گردد. -خوردن انارباعث کمک به کبد می شود وچون وظیفه کبد دفع سموم بدن می باشد مصرف انار باعث تقویت آن می شود. -مصرف آن باعث درمان اسهال هم می گردد . خستگی جسمی وعصبی راهم رفع می کند. -مصرف انار شیرین ، شادابی وطراوت صورت رابه

گل سرخ یا همان گل محمدی نوعی گل رز است که در ایران به صورت گسترده کشت و استفاده می شود مصرف منظم چای گل محمدی در گام اول به سم زدایی و پاکسازی بدن کمک می کند چون روی کبد و صفرا تأثیر داشته و باعث تمیزی آن ها می شود در ادامه در مورد خواص گل محمدی بخوانید از گل محمدی معطر و پر خاصیت در تهیه گلاب، مربا، عطر، به صورت پودر داخل ادویه ها، در ترکیب شیرینی جات و غیره استفاده می شود.

به حرکات روده و اجابت مزاج استفاده کنید، می توانید بر یبوست غلبه کنید. یکی دیگر از روش های موثر در این زمینه مصرف روغن نارگیل است. پس از گوارش، ترکیبات چرب موجود در روغن نارگیل عضلات روده را تحریک می کنند تا منقبض شوند، که این شرایط موجب افزایش تحرک روده می شود. البته، هرچه روغن نارگیل بیشتری مصرف کنید، انقباض عضلات شدیدتر خواهد بود که به معنای تکرر اجابت مزاج خواهد بود.

حذف برخی غذاها از رژیم غذایی حذف، یا محدود کردن مصرف برخی مواد غذایی از رژیم غذایی نخستین کاری است که می توانید برای کمک به بهبود عملکرد کبد انجام دهید. در همین راستا، از مصرف غذاهای سنگین و چرب پرهیز کنید، زیرا کبد را وادار می کنند هرچه سخت تر کار کند. از جمله این مواد غذایی می توان به مارگارین، روغن های تجاری و روغن های تردکننده شیرینی اشاره کرد. افزون بر این، شما باید

غذاهای مختلف با مزاج های متفاوت قرار دهیم. اگر مزاج ما گرم است باید از گرمی ها و شرایطی که گرمی مزاج را بالا می برد، پرهیز کنیم و در صورت سردی مزاج از مصرف غذاهای با طبع سرد بپرهیزیم. چاق ها مزاج تری دارند و باید از مصرف حجم بالای غذاهای سنگین پرهیز کنند و لاغرها باید غذاهای قابل هضم بخورند و تعداد وعده های شان بیشتر، اما در حجم کم باشد. توجه به خصوصیات غذاهای اعراب غذاهای عراقی

اغلب بدنبال درمان موفقیت آمیز DKA رخ می دهد و با جذب بی کربنات و دفع کلیوی کلر به تدریج رفع می شود. پاسخ: د کدامیک از درمان های زیر در بیمار مبتلا به کتواسیدوز دیابتی توصیه نمی شود؟ (ارتقاء داخلی دانشگاه ارومیه) الف) دادن بیکربنات در Arteria- PHب) دادن فسفر در Serum Phosphateج) پذیرش ICU در PHد) عدم تجویز انسولین در صورت K توضیح: 1- در صورت اسیدوز شدید PH (کمتر از 7) تجویز بی

، گزینه بسیار بسیار مهمی است. همین طور پد الکلی. اولی خیلی سریع می تواند شما را رفرش و سر و صورتتان را تمیز کند و بوی عرق بدنتان را بگیرد. و پد الکلی هم برای مواردی که احتیاج به ضد عفونی سریع داریم مثل شیر آب، دستشویی، قاشق، چاقو و خیلی اهمیت دارد و می تواند خیلی سریع کارتان را راه بیندازد. – به نظر می رسد دو تا بسته 2 تا 25 تایی دستمال مرطوب برای طول مسیر کفایت کند. پنبه الکلی هم یک بسته

آرام به پشت او بزنید تا باد گلو بزند. برای رفع نفخ نوزادان نیز مادر هر روز یک لیوان جوشانده رازیانه و زیره همراه با عسل میل کنند. همچنین مادران می توانند برای رفع نفخ در نوزاد، خودشان نیز عرق نعناع استفاده کنند . برای کاهش نفخ نوزادان بهتر است مادر شیرده از غذاهای نفاخ استفاده نکند، آرامش داشته باشد و هنگام شیر دادن به کودک نیز استرس و نگرانی نداشته باشد. بهترین درمان مشکل

پژوهشگران دریافته اند که بین دردهای مزمن و کمبود این ویتامین ارتباط وجود دارد و با یک درمان کم هزینه می توان این مشکل را برطرف کرد. اگر زیاد مریض می شوید این فاکتور هم می تواند نشانه کمبود ویتامین D در بدن تان باشد. به گفته متخصصان ویتامین D پپتیدهایی را در سیستم ایمنی بدن فعال می کند که نقش آنها واکنش به میکروب ها و عوامل بیماری زا است و در صورت کمبود این نوع ویتامین ضعف سیستم

&gt بهبود دستگاه گوارش ویتامین B موجود در انار به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می کند. بر همین اساس، مصرف این میوه کارایی دستگاه گوارش را بهبود می بخشد. تسکین اسهال انار می تواند به عنوان یک عامل ضد باکتری عمل کند. بر همین اساس، این میوه می تواند به درمان اسهال کمک کند. افزون بر این، انار درد شکمی را به واسطه توانایی در تحریک اعصاب کاهنده درد تسکین می دهد.

گندم : چاق کننده -لطیف کننده پوست -رفع ریزش مو و تقویت مژه ها -تقویت بینایی -افزایش قد در کودکان سالاد برگ کاسنی : دفع کننده سنگ کلیه و مثانه – دافع سنگ کیسه صفرا – موثر در تولد مولود پسر -موثر در درمان جوش صورت و بدن -خونساز – ضد سرطان کبد و استسقاء سالاد برگهای چغندر : بهترین خونساز -بهترین استخوان ساز -تقویت کننده طحال و کبد -مغذی و مشهی (اشتها آور )-تصفیه کننده خون -تقویت

“),t.close},t.write(‘




خانه

موبایل

 

کبد چرب بیماری شایعی است که این روزها خیلی از آن رنج می برندخواص خوردن خاکشیر ناشتا برای کبد

 

 کبد چرب بیماری شایعی است که این روزها خیلی از آن رنج می برند که متاسفانه عامل اصلی این نوع بیماری، عدم رعایت تغذیه سالم و افراط در مصرف غذاهای چرب و مضر است که اگر به موقع کنترل و مداوا نشود مشکلات بسیاری را به همراه خواهد داشت.افراط در خوردن عرقیجات سرد عامل تشدید کبد چرب است. طبع کبد گرم و تر است و وقتی افراد به صورت افراطی عرقیجات با مزاج سرد می خورند طبع کبد تغییر پیدا می کند و به صورت کبد تنبل و چرب در می آید. متاسفانه برخی ها به مردم که مشکل کبد دارند عرق شاه تره یا کاسنی می دهند و این باعث تشدید کبد چرب می شود، در حالی که زمانی بهتر است کاسنی یا شاه تره مصرف شود که کبد بیش از اندازه داغ شده باشد که با مشورت پزشک مجاز به مصرف آن هستند.چربی زیاد و خوردن آب یخ در وسط غذا یکی از عوامل به وجود آمدن کبد چرب است که متاسفانه خیلی از افراد این دو مورد را رعایت نمی کنند. گیاه خار مریم به دلیل طبع گرم، بهترین گیاه برای درمان کبد چرب است. همچنین عرق نسترن و عناب و سیاهدانه برای کبد چرب مفید هستند.ریسک کبد چرب در افرادی که اضافه وزن دارند از افراد لاغر است. بنابراین کسانی که بیماری چاقی و اضافه وزن دارند باید خیلی مواظب باشند که با تغذیه سالم و ورزش از این بیماری پیشگیری کرده یا آن را کنترل کنند. متاسفانه کودکان و جوانان این روزها به سمت غذاهای فست فودی و آماده روی آورده اند که از طب سنتی رد شده است و همین عامل اصلی ایجاد کبد چرب است. در حالی که مصرف سبزیجات، خام خوری و پرهیز از مصرف غذاهای آماده و چرب در پیشگیری از این بیماری موثر است. کبد از اعضای رییسه بدن است و نقش اساسی در بدن ایفا می کند. یکی از عوامل دیگر در آسیب رساندن به کبد، استرس و اضطراب است که امروزه متاسفانه خیلی ها دچار آن هستند. بسیاری از افراد تا زمانی که بیماری سراغ شان نیامده، مراقب وضعیت بدن و سلامت خود نیستند. شاید مصرف بی رویه انواع و اقسام فست فودها، استعمال دخانیات و عدم تحرک نمونه بسیار خوبی از همین بی توجهی افراد نسبت به بدن است، با این وجود می توان با انجام مجموعه ای از کارها جلوی ابتلا به خیلی از بیماری ها را گرفت.برای مثال کبد چرب یکی از بیماری هایی است که می توان تا حد زیادی از آن پیشگیری کرد. کبد چرب بیماری شایعی است و با شهرنشینی و زندگی ماشینی روز به روز هم بر تعداد مبتلایان اضافه می شود. دکتر فاطمه نجات بخش، متخصص طب سنتی ایران و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران این بیماری را از نگاه طب سنتی بررسی می کند.نگاه طب کلاسیک به کبد چرب با نگاه طب سنتی به این بیماری متفاوت است. کبد چرب از نظر طب کلاسیک زمانی اتفاق می افتد که افزایش و تجمع چربی در بافت کبد وجود داشته باشد و گاهی همین مسئله می تواند باعث به وجود آمدن بدخیمی در کبد (سرطان) یا سیروز کبدی شود اما از نظر طب سنتی هر عاملی که باعث ایجاد سوءهضم شود، کبد چرب ایجاد می کند.معده هضم غذا را برعهده دارد و مواد غذایی از معده به کبد می روند، در نتیجه هر عاملی که در معده ایجاد سوء هضم کند می تواند در کبد انسدادهای ریز ایجاد کند و در نهایت این انسدادهای ریز، کبد چرب را به وجود می آورند. بنابراین محصول هضم معده که وارد کبد می شود باید از کیفیت مناسب برخوردار باشد.کبد چرب چه علائمی دارد؟افراد در هر سنی می توانند به کبد چرب مبتلا شوند؛ حتی کودکانی که تحرک ندارند و پرخوری می کنند نیز به کبد چرب مبتلا می شوند. کبد چرب در افرادی که اضافه وزن دارند، دیده می شود. مبتلایان به کبد چرب، بدن سست و لختی دارند و معمولا پوست شان سفید است. این گروه بعد از خوردن غذای چرب و سنگین احساس درد و سنگینی در قسمت راست و بالای شکم می کنند، ضمن اینکه حس کرختی و سنگینی در کل بدن هم احساس می شود.پوست مبتلایان به کبد چرب شادابی و طراوت ندارد و معمولا نوعی بدرنگی در پوست ایجاد می شود. سرد بودن بدن یکی دیگر از علائم ابتلا به کبد چرب است، طوری که این افراد از گرمایی بودن شکایت دارند ولی در واقع با لمس بدن، سردی بدن کاملا احساس می شود.هرگز ناشتا، آب سرد ننوشیداگرچه نوشیدن آب برای بدن ضروری است ولی نوشیدن آب هم مثل غذا خوردن، اصول خاص خودش را دارد. نوشیدن آب و مایعات نباید قبل از غذا یا در بین آن باشد. نوشیدن آب و مایعات را باید به یک ساعت قبل از غذا و دو ساعت بعد از غذا موکول کرد.مایعات به ویژه آب هر چه سردتر باشند، آسیب بیشتری برای بدن به همره دارند. در نتیجه دمای مایعات باید متعادل باشد. نوشیدن آب صبح ها به صورت ناشتا، اواسط خواب و پس از بیداری ناگهانی، بعد از استحمام، بعد از رابطه جنسی و بعد از ورزش مضر است. نوشیدن آب باید به اندازه نیاز و در حد رفع تشنگی باشد. خود تشنگی می تواند به بدن آسیب وارد کند؛ بنابراین توصیه می شود افراد از نوشیدن بیش از اندازه آب یا تشنه ماندن خودداری کنند.اگر غذا را نجوید ضرر می کنیدعوامل زیادی در سوء هضم نقش دارند و مهم ترین آنها خوب نجویدن یا سریع خوردن غذا است. افرادی که عادت دارند انواع و اقسام غذا را با هم بخورند یا غذاهای دیرهضم و زود هضم را با هم مصرف می کنند، بیش از دیگر افراد به مشکلات سوءهضم و کبد چرب دچار می شوند. قبل از اینکه معده از غذای قبلی کاملا تخلیه نشده باشد، نباید بلافاصله غذای دیگری خورد. یکی دیگر از عواملی که می تواند باعث ابتلا به کبد چرب شود، عدم رعایت اعتدال در غذا خوردن است، کم خوری یا پرخوری، به ویژه پرخوری می تواند با مشکل سوء هضم همراه باشد.

کمتر غذاهای سرد و غلیظ و لزج بخوریدانتخاب نوع غذا در پیشگیری از ابتلا به کبد چرب مهم است. استفاده بیش از اندازه از غذاهایی که طبع سرد، به ویژه طبع سرد و تر دارند در تمامی افراد، به خصوص افراد سرد مزاج مشکلات گوارشی به همره دارد و می تواند باعث ابتلا به چربی کبد شود.انواع ترشی، لبنیات به ویژه ماست و دوغ، آلو، هلو، مرکبات، گیلاس، آلبالو، خیار، گوجه و همگی باید در حد اعتدال مصرف شوند چون استفاده بیش از اندازه آنها مشکل ساز است. استفاده بیش از اندازه از غذاهای غلیظ و لزج مانند کله پاچه، حلیم، آش رشته، ماکارونی، لازانیا، پاستا، بامیه، فست فودها، برنج و ماهی (سرد و تر و لزج) و در ایجاد اختلال سوء هضم و ابتلا به کبد چرب نقش دارند. همچنین استفاده زیاد و مکرر از شیرینی های چرب و غلیظ مانند انواع شیرینی های قنادی می تواند باعث ابتلا به کبد چرب شود. 

استفاده زیاد از لبنیات به ویژه ماست و دوغ در ابتلا به کبد چرب نقش دارند

 

نگذارید بدن تان سرد شودهر عاملی که موجب سرد شدن بدن، به ویژه سرد شدن دستگاه گوارش و کبد شود، می تواند باعث ابتلا به کبد چرب شود. یکی از این عوامل، بی حرکتی و سکون است؛ البته فعالیت بیش از حد و سنگین بدنی هم می تواند در ابتلا به کبد چرب نقش داشته باشد. خواب، بین شش تا هشت ساعت برای افراد کافی است ولی خواب بیش از اندازه مشکل ساز می شود. استرس یکی دیگر از عواملی است که مشکلات گوارشی، به ویژه کبد چرب را به همراه دارد. در نتیجه باید این عوامل در زندگی به حداقل برسند.خوراکی ها را با مصلح شان بخوریدافرادی که به بیماری کبد چرب مبتلا هستند، باید حجم غذای خود را کاهش دهند و از پرخوری بپرهیزند. روزه داری در بهبود وضعیت این افراد تاثیر زیادی دارد. غذای شب باید سبک و با حجم کم باشد، همچنین بین صرف وعده شام تا خواب حداقل دو ساعت فاصله ایجاد شود. این دسته از افراد باید از خوردن غذاهای سرد پرهیز کنند و در صورت مصرف، آنها را با مصلح غذاها استفاده کنند.استفاده از ادویه هایی مثل زیره، زنجبیل، سیاهدانه، آویشن، نعنا، فلفل، دارچین، میخک و هل در غذاها به دلیل خاصیت گرمی می تواند مفید واقع شود. این ادویه ها در تقویت کبد هم نقش دارند. افرادی که تمایل به مصرف ماست و دوغ دارند باید ماست را به صورت چکیده و در حجم کم مصرف کنند و دوغ را با استفاده از ماست چکیده درست کنند.مصرف سبزیجات و زیتون همراه با غذا ایرادی ندارد ولی ماست نباید همره با غذا استفاده شود. استفاده از نبات و عسل هم در برطرف کردن سردی می تواند مفید باشد. به طور کلی استفاده از غذاهای گرم توصیه می شود ولی نباید در استفاده از غذاهای گرم هم افراط شود.افراد مبتلا به کبد چرب باید از خوردن غذاهای پر رطوبت مثل شیر، میوه های آبدار و لبنیات پرهیز کنند یا آنها را با مصلح استفاده کنند. برای مثال مصلح ماهی، ادویه هایی مثل زعفران، فلفل و دارچین است. کباب کردن ماهی و استفاده از ماهی جنوب هم می تواند در کاهش سردی و رطوبت موثر باشد.گوشت غلیظ نخوریدافرادی که به کبد چرب مبتلا هستند نباید از گوشت های غلیظ استفاده کنند. گوشت گاو، گوساله و شتر در گروه گوشت های غلیظ قرار می گیرند و نباید مصرف شوند. گوشت گوسفند، مرغ محلی و بلدرچین گزینه های خوبی هستند. خوردن نخود آب که به همراه ادویه جات گرم مثل دارچین و زعفران درست شود و در آن شوید وجود داشته باشد، می تواند غلظت مواد داخل کبد را کم کند. برای درست کردن نخود آب می توان از آب گوشت، نخود، برنج و گوشت استفاده کرد. یکی دیگر از سبزی هایی که باعث تقویت کبد می شود شنبلیله است که استفاده از آن در غذاها به بیماران مبتلا به کبد چرب توصیه می شود.خوراکی های دوست کبدمبتلایان به کبد چرب می توانند برای تقویت کبد از پسته، بادام و فندق استفاده کنند. این افراد باید روزانه پنج عدد فندق، پنج عدد بادام و سه عدد پسته بخورند. مواد غذایی دیگر وجود دارند که برای کبد مفیدند. برای مثال انجیر و مویز. همچنین ترب نیز به باز شدن انسداد کبد کمک می کند.مبتلایان به کبد چرب به جای استفاده از آب بهتر است ماءالعسل (ترکیب آب و عسل) بنوشند. این افراد می توانند گاهی اوقات به جای آب، عرق کاسنی و شاتره (به نسبت مساوی عرق کاسنی و شاتره) بنوشند. البته استفاده از رازیانه تنها به خانم ها توصیه می شود و آقایان نباید از آن استفاده کنند. اگرچه میوه های شیرین مثل توت و مویز برای کبد مفیدند ولی نباید در مصرف آنها افراط کرد.   

برای تقویت کبد از پسته، بادام و فندق استفاده کنید

 نسخهاگر آزمایش های شما نشان از چربی کبدتان دارد:1. دو قاشق غذاخوری خاکشیر را در یک و نیم لیوان آب بجوشانید، یک لیوان باقی بماند. هر روز صبح ناشتا میل کنید و تا نیم ساعت چیزی نخورید.

2. هر روز یک استکان عرق کاسنی میل کنید .

3. هر روز یک استکان عرق شاتره میل کنید.

4. در برخی موارد که تشخیص آن با طبیب حاذق است، حجامت کبدی هم توصیه می شود.نگران نباشید!اگر شما مبتلا به کبد چرب هستید و این مطلب را تا به اینجا مطالعه کرده اید، برای تان مژده ای داریم و آن این است: «در صورت رعایت رژیم غذایی توصیه شده، انجام ورزش و تحرک بدنی مناسب و استفاده از روش های درمانی گیاهی موثر، این بیماری به صورت کامل و بدون بر جای گذاشتن هیچ نوع عارضه ای بهبود می یابد.»پس: تا فرصت باقیست شروع کنید! تندرستی ارزشمندترین هدیه خداوند به انسان است، برای یک شروع خوب، هنوز فرصت باقی است.

 

منبع: ماهه طبیب سبز/برترین ها


باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *