حکم رابطه نامشروع مرد متاهل با دختر

حکم رابطه نامشروع مرد متاهل با دختر
حکم رابطه نامشروع مرد متاهل با دختر

رزرو مشاوره و ارزیابی پرونده با بهترین وکیل یاسا.
(۰۲۱) ۸۷۱۳۲ داخلی ۹۰۶

اگر سایت گروه وکلای یاسا به شما جهت حل مشکلات حقوقی کمک کرده است لطفا با شماره ۸۷۱۳۲ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید تا وکالت پرونده شمارا به عهده بگیریم.


مشاوره با وکیل
(۰۲۱) ۸۷۱۳۲

با سلام و عرض ادب و تشکر بابت فراهم کردن شرایط پرسش سوال های مردم از حضورتان. بنده دختری ۲۳ساله هستم در ۱۸سالگی با اغفال و بقولا مخ زنی مرد متاهلی برای اولین بار پا ب دوستی با او گذاشتم.ک البته میدونستم درهمان زمان با یک زن دوست است و همین باعث شد زیاد ب این فک نکنم ک نباید وارد زندگی کسی بشم چون میگفتم چ قبول کنم چ نکنم یکی هس ک تو زندگیشه. پس قبول کردم و با اون زن تمام کرد.این آقا بازم با مخ زنی و تحریک و اغفال کار رو با رابطه جنسی رسوند.خلاصه درسال سوم من توبه کردم و خواستم همه چیز تموم بشه که این آقا منو تهدید کرد و دزدید و فیلم آتو گرفت که نتونم تمام کنم و مطیعش باشم بالاخره من با خانوادم درمیون گذاشتم اونا هم باهاش روبرو شدن گفتن همه چیز تمام بشه اما اون آقا منو تهدید می کنه که در آینده عکس و فیلم و چت های رابطه را به همسرم خواهد گفت میخام بدونم من می تونم ب جرم تهدید ازش شکایت کنم ؟مشکلی برای خودم پیش نمیاد؟

شما میتوانید به جرم تهدید به انتشار عکس های شخصی علیه ایشان شکایت کیفری کنید ولی مستحضر باشید که اگر رابطه نامشروع شما با ایشان در این میان اثبات شود مجازات شلاق برای دو طرف در نظر گرفته خواهد شد ولی مجازات حبس برای آقا در نظر گرفته خواهد شد.یعنی علاوه بر شلاق.

حکم رابطه نامشروع مرد متاهل با دختر

اگر پاسخ من به شما کمک کرده است، با من تماس بگیرید تا وکالت پرونده شما را به عهده بگیرم.

تلفن تماس: ۸۷۱۳۲ – ۰۲۱ داخلی ۱

میتوانید یکی از راه‌های زیر را امتحان کنید

رزرو مشاوره و ارزیابی پرونده با بهترین وکیل یاسا.
(۰۲۱) ۸۷۱۳۲ داخلی ۹۰۶

اگر سایت گروه وکلای یاسا به شما جهت حل مشکلات حقوقی کمک کرده است لطفا با شماره ۸۷۱۳۲ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید تا وکالت پرونده شمارا به عهده بگیریم.


مشاوره با وکیل
(۰۲۱) ۸۷۱۳۲

مجازات رابطه جنسی دخترمجردبامردمتاهل وبچه دار که درابتدابه اجباروبعدان بافریب به مدت یکسال ادامه پیداکرده ولی حالاکه دخترمیخوادرابطه روتمام کنه ازسوی مردتهدیدبه ابروریزی میشود

اگر دختر مجردی با مردی که همسر دارد زنا کند. تنها مرد را سنگسار می کنند و بر زن تازیانه می زنند.

حکم رابطه نامشروع مرد متاهل با دختر

اگر پاسخ من به شما کمک کرده است، با من تماس بگیرید تا وکالت پرونده شما را به عهده بگیرم.

تلفن تماس: ۸۷۱۳۲ – ۰۲۱ داخلی ۱

میتوانید یکی از راه‌های زیر را امتحان کنید

شما می توانید با دیدن مشخصات همکاران ما آن‌ها را بشناسید و حوزه فعالیتشان را بدانید.

وکیل دادگستری، پذیرفته شده آزمون وکالت با رتبه۹

مرکز انجام کلیه دعاوی حقوقی از قبیل :دعاوی ملکی، خلع ید، تخلیه، رفع تصرف عدوانی، وصول طلب، الزام به تنظیم سند رسمی، توقیف اموال،و…

دعاوی خانوادگی از قبیل: طلاق، نفقه، مطالبه مهریه، تمکین، حضانت، فسخ نکاح و… دعاوی کیفری از قبیل: سرقت، خیانت درامانت، جعل و استفاده از سند مجعول، قتل، ضرب و جرح، فروش مال غیر، کلاهبرداری، و…

دعاوی ثبتی از قبیل: افراز، تفکیک، اختلافات ثبتی ، وصول مطالبات از طریق اجرای ثبت، اخذ سند تفکیکی و مشاعی، همچنین دعاوی مربوط به تقسیم ترکه، ارث، اخذ گواهی انحصار وراثت و …

حکم رابطه نامشروع مرد متاهل با دختر

شماره تماس: 09129634787

گروه وكلاى حاميان عدالت مطلق با هدف ارائه خدمات حقوقی به عنوان مشاور حقوقی در دعاوی کیفری و حقوقی و خانواده و انجام وکالت در مراجع قضایی و اداری و کمیسیون های مختلف و همچنین انجام امور وکالت از طرف افراد در مراجع داخلی و از طرف ایرانیان در مراجع بین المللی و دادگاه ها و مراجع قضایی کشورهای خارجی مطابق با ضوابط و قوانین موضوعه و به خصوص انجام امور اداری اعم از داخلی و بین الملل تاسیس و آغاز به فعالیت نموده است این موسسه با در اختیار گرفتن وکلای با تجربه تحت امر خود بصورت تيمى و تخصصى با ارائه پلن قبل از طرح واقامه دعوى و کارشناسان رسمی متخصص و برخوردار بودن از امکانات و کارکنان اداری در زمینه پیگیری پرونده های قضایی و ثبتى توانسته است به توفیقات چشمگیری دست یابد. به منظور ارائه خدمات مطلوب و تسریع در انجام کار با توجه به نیازهای خاص هریک از موکلین این موسسه اقدام به ارائه خدمات تخصصی و قبول وکالت با توجه به تجارب عملی و اجرایی و بهره برداری از ظرفیت تخصصی وکلا نسبت به پیگیری تخصصی پرونده های حقوقی هموطنان نموده است.

این فقط شماری از فعالیت های ما است.

از طریق راه های ارتباطی زیر میتوانید با ما تماس بر قرار کنید.

اشرفی اصفهانی شمال، بالاتر از نیایش، جنب داروخانه دکتر حاجی میرزایی، نبش کوچه دربندی 2، پلاک491، طبقه 2

آدرس: اشرفی اصفهانی شمال، بالاتر از نیایش، جنب داروخانه دکتر حاجی میرزایی، نبش کوچه دربندی 2،پلاک491، طبقه 2

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به گروه وکلای حامیان عدالت تعلق دارد.

موسسه حقوقی طلیعه عدالت ومهر پارسیان با استفاده از تیم قوی و سابقه چندین سال خود، اقدام به ارائه خدمات در زمینه های طلاق، مهریه، دریافت نفقه، حضانت فرزند و غیره در قالب مشاوره حقوقی امور خانواده می نماید.

گروه وکلای مهر در زمینه های امور ثبتی داخلی و بین‌المللی و اعم از ثبت برند ، ثبت  انواع شرکت ،ثبت تغییرات شرکت ، ثبت طرح های صنعتی و ثبت اختراعات ثبت مادرید، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

موسسه حقوقی مهر پارسیان با بهره‌گیری از دانش، تخصص و تجربه وکلای متبحر، قضات سابق دادگستری، سردفتران اسناد رسمی، کارشناسان و مشاوران حقوقی، مالی، بانکی و غیره به ارائه خدمات تخصصی در زمینه میانجیگری می‌پردازد.

کلینیک حقوق خانواده که به همت گروه وکلای مهر در موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت ومهرپارسیان، آماده پاسخگویی به کلیه سوالات حقوقی شما در زمینه حقوق خانواده و یا هرگونه مشاوره حقوقی درباره ازدواج ، شرایط و موانع ازدواج و یا آثار حقوقی ازدواج می‌باشد.

گروه وکلای مهر، یکی از برترین گروههای وکلای ایران، در عرصه های حقوق داخلی و حقوق بین‌الملل می‌باشد.سابقه تشکیل این گروه به سال 1386 بر می گردد و موسس گروه وکلای مهر، دکتر محمد رضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری می‌باشد.به نتیجه رسیدن  بیش از 2000هزار پرونده موفق در عرصه حقوق مهاجرت و حقوق تجارت بین‌الملل، تنها یکی ازدستاوردهای این گروه می‌باشد.گروه وکلای مهر ،پس از اتمام دوره قضاوت دادگستری سرپرست این گروه،در سال 1386 و تحت نام موسسه حقوقی بین‌المللی اهورا میهن، شروع به کار نمود.

حکم رابطه نامشروع مرد متاهل با دختر

مؤسسه حقوقى و داورى بين المللى طليعه عدالت و مهر پارسيان به شماره ثبت 34153 (تاسيس١٣٨٦/٠١/١٠) ، با هدف ارائه خدمات حقوقى و داورى قراردادهاى تجاری بين المللی و همچنين ارائه خدمات مشاوره حقوقى و وكالت، با همراهى جمعى از برترين وكلاى پايه يك دادگسترى، قضات بازنشسته، مدرسین دانشگاه و جمعى از سردفتران اسناد رسمى تهران در قالب گروه وكلاى مهر، تحت مديريت دكتر محمدرضا مهرى، با اتکاء بر عنایات الهی و با تمرکز بر اصول صداقت، حاکمیت قانون و اخلاق، آگاهی بخشی و بالابردن فرهنگ حقوقی، تأسيس و مشغول ارائه خدمات حقوقى در زمينه های فوق میباشد.

من مرد متاهلی هستم که حدود چندماهه با یک دختر دوستم. رابطه سکس نداشتیم. ولی کنار هم خیلی خوابیدیم و روابط سحی داشتیم. عکس و پیام و پی ام های فضاهای مجازی سکسی داشتیم. اگر خانمم متوجه بشه میتونه از من یا اون دختر شکایت کنه؟ و چی میشه

بله میتوانند شکایت کنند ولی باید مدارک محکمه پسند و شهود داشته باشند.

اگر پاسخ من به شما کمک کرده است جهت دریافت خدمات حقوقی با شماره ۴۲۸۱۸ – ۰۲۱ داخلی ۹۰۱ تماس حاصل فرمایید.

تمام حقوق برای بنیاد وکلا محفوظ است.

حکم رابطه نامشروع مرد متاهل با دختر
حکم رابطه نامشروع مرد متاهل با دختر
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *