تشخیص جنسیت جنین در ماه اول بارداری

خواص دارویی و گیاهی

تشخیص جنسیت جنین در ماه اول بارداری
تشخیص جنسیت جنین در ماه اول بارداری

روش هایی وجود دارد که قدیمی ترها و مادر بزرگ های ما برای تشخیص جنسیت جنین خود آن زمان که خبری از سونو گرافی نبود ، از روی آنها جنسیت جنین خود را تشخیص می دادند و اغلب نیز این حدس ها درست از آب در می آمد .

اگر جنینتان هنوز آنقدر بزرگ نشده که سونوگرافی بتواند جنسیت آن را تشخیص دهد شما هم می توانید از این روش های قدیمی برای تعیین جنسیت کمک بگیرید و در اولین هفته های بارداری متوجه شوید جنینتان دختر است یا پسر. این روش های قدیمی را می توانید در این بخش از بخش نوزاد و بارداری نمناک بخوانید و با آن به راحتی جنسیت جنینتان را مشخص کنید.

جنین پسر است اگر:

حالت تهوع

تشخیص جنسیت جنین در ماه اول بارداری

اگر در اوایل بارداری دچار حالت تهوع نشده اید این امکان وجود دارد که جنین درون شکمتان پسر است.

رگ خونی داخل چشم

چشم عامل دیگری برای تشخیص پسر یا دختر بودن جنین است .اگر پلک پایین چشم را بکشید و به سفیدی چشمتان نگاه کنید . اگر رگ خونی داخل چشم به شکل حرف v در قسمت پایینی چشم راستتان باشد جنین پسر خواهد بود.

ضربان قلب

اگر ضربان قلب نوزاد کمتر از 140 در دقیقه باشد احتمالا جنین درون شکمتان پسر است.

مدل چاقی شکم

اگر شما فقط در قسمت شکم چاق می شوید و شکمتان مثل یک توپ بسکتبال می شود ، بدون تردید جنینتان پسر است.

تشخیص جنسیت جنین از روی موی پا

موی پا زن یکی از دیگر از عوامل تشخیص جنسیت جنین است اگر رشد موی پاها سریع باشد ،جنسیت جنین پسر خواهد بود و اگر رشد مو با زمان پیش از بارداری تغییری نکرده باشد نشانه داشتن دختر است .

چاقی صورت

اگر صورت مادر باردار در دوران بارداری چاق تر از قبل شده باشد جنین درون شکم او دختر اما اگر تغییری نسبت به قبل نکرده باشد جنین پسر است.

تنگی نفس

اگر مادر باردار در دوران بارداری تنگی نفس پیدا کند ،نشانه این است که پسری در شکم دارد اما اگر هیچ مشکلی در این رابطه نداشته باشد بدون تردید کودکتان دختر است.

مادر شکمو

اگر فعالیت مادر بارداردر آشپزخانه بیش از گذشته باشد نشانه این است که پسری در شکم دارد که او را شکمو کرده است ولی اگرمادر باردار وقت زیادی صرف پختن غذا نکند و فعالیت آشپزخانه او کم شود جنین دختر است.

موقعیت قرارگیری و لگد زدن و خواب جنین

اگر بچه در قسمت فوقانی شکم حس شود نشانه دختر بودن و اگر حرکت در ناحیه تحتانی شکم باشد جنین پسر است. جنین پسر لگدش را متوجه دنده مادر می کند ولی حرکات دختران بیشتر قسمت تحتانی شکم مادر است.

پسرها بیشتر به سمت راست تمایل دارند و دختران به سمت چپ لگد می پرانند . در موقع خواب پسر بیشتر در سمت چپ میخوابد در حالی که دختر سمت راست را ترجیح می دهد.

وزن پدر در طول دوران بارداری

اگر وزن پدر در طول دوران بارداری افزایش یابد و پدر جنین چاق شود این نشان دهنده این است که او قرار است صاحب پسر شود اما اگر وزن پدر تغییری نکند او صاحب یک دختر زیبا خواهد شد.

سردی پا ها

اگر پاهایتان سردتر از دوران قبل از حاملگی است شما قرار است پسر دار شوید .

خشکی دست

اگر دستهایتان خیلی خشک شود احتمالا جنین شما پسر می شود.

حاملگی خوشایند

شما قرار است پسر دار شوید اگر حاملگی برایتان بسیار خوشایند است.

رنگ ادرار

از روی رنگ ادرارمی توانید جنسیت جنین خود را تشخیص دهید ، اگر رنگ ادرار شما زرد روشن باشد جنین داخل شکمتان پسر است.

مقدار خواب

قرار است پسر دار شوید اگر در طول بارداری، اغلب احساس خستگی می کنید و دوست دارید فقط استراحت کنید.

حلقه ازدواج

با نخ حلقه ازدواجتان را روی شکمتان آویزان کنید، اگر حلقه دایره دایره بچرخد جنینتان پسر خواهد بود.

تشخیص جنسیت جنین در ماه اول بارداری

جمع سنتان با ماه حاملگی

شما پسر دار می شوید اگر سنتان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید، عدد زوج به دست می آید.

تغییرات سینه

اگر سینه راست شما در طول بارداری از سینه چپتان بزرگتر باشد شما پسر دار خواهید شد. اگر نوک سینه شما در طول بارداری تیره رنگ شود ، شما قرار است صاحب پسر شوید.

رفتار پرخاشگرانه

اگر مادر در طول دوران بارداری رفتار پرخاشگرانه از خود بروز دهد احتمالا جنین پسر در شکم مادر باردار می باشد.

سردرد

اگر در طول بارداری به سردرد دچار شده باشید ،شما صاحب پسر خواهیدشد.

جنین دختر است اگر :

حالت تهوع

اگر شما در اوایل بارداری اول صبح حالت تهوع داشته باشید امکان دارد که جنینتان دختر شود.

ضربان قلب

جنین شما دختر است اگر ضربان قلب نوزاد حداقل 140 در دقیقه باشد.

چاقی پاها

اگر مادر باردار در قسمت های ران و باسن چاق شود، جنین او دختر خواهد بود.

مدل شکل شکم

مادر باردار صاحب فرزند دختر شکمش شکل هندوانه به خود می گیرد.

تغییرات سینه

اگر سینه ی سمت چپتان بزرگتر از سمت راست باشد جنین داخل شکم شما دختر خواهد بود.

هایلایت قرمزمو

احتمالا جنین داخل شکمتان دختر است اگر موهایتان هایلایت قرمز می گیرد.

خوردن غذا

مادر بارداری که درون شکمش جنین دختر دارد ، به غذاهای شیرین و میوه جات و آب پرتقال علاقه مند است. مادر باردار صاحب جنین دختر هیچ وقت ته مانده ی نان را نمی خورد.

بارداری ناخوشایند

مادر صاحب جنین دختر در دوران بارداری نسبت به حالت عادی حال خوبی ندارد.

 

اخلاق در دوران حاملگی

مادر صاحب جنین دختر در دوران حاملگی بداخلاق و ترشرو می شود.

تغییرات سینه

اگر سینه هایتان طراوت خاصی داشته باشد جنینتان دختر خواهد بود.

رنگ ادرار

مادر باردار صاحب جنین دختررنگ ادرارش زرد تیره می شود.

جوش زدن صورت

اگر صورتتان بیش از همیشه جوش می زند احتمالا جنینتان دختر است .

 

حلقه ازدواج

اگر حلقه ی ازدواجتان را با نخ روی شکمتان آویزان نگاه دارید، به اطراف بچرخد ، جنینتان دختر خواهد بود.

جمع سنتان با ماه حاملگی

شما قرار است صاحب دختر شوید اگرسنتان را موقع حاملگی با عدد ماهی که در آن حامله شدید را جمع کنید، عدد فرد به دست آید . اگر حجم پایین تنه مادر آبستن اضافه وزن یابد کودک حتما دختر خواهد بود .

چاقی صورت

اگر صورت مادر در دوران بارداری چاقتر و تپل تر از قبل شود مادر دختر در شکم دارد .

طریقه نفس کشیدن

اگر نفس کشیدن برای زن باردار دشوار نباشد ، بدون تردید کودک او دختر است.

 

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

پسر یا دختر؟ این یکی از اولین سوالاتی است که مردم از زنان باردار می پرسند، در میان سوالات معمولی دیگر ، پیش بینی جنسیت بچه سرگرم کننده است و کنجکاوی شدیدی را به همرا دارد ، به عنوان والدین، در مورد خودتان و دیگران کنجکاو می شوید شما همچنین می توانید بعضی از اتفاقات را مورد سنجش قرار دهید اما آیا می توانید جنسیت نوزادخود را به سادگی با دیدن نشانه ها و روش هایی قدیمی و بدون سونوگرافی یا هر فن آوری پزشکی دیگری پیش بینی کنید؟

جالب است بدانید که در زمان های قدیم بسیاری از زنان به رحم نگاه می کردند ، در مورد برآمدگی حاملگی صحبت نمی کنیم بلکه فرم و حالتی که رحم در وضعیت بارداری دارد منظور ماست؛ من به یاد دارم کسی از من در مورد نوع برجستگی نوزاد من پرسیده بود، اینکه بیضی شکل یا دایره ای شکل است من نمی دانم آن موضوع چطور می تواند جنسیت نوزاد را تشریح کند و چگونه از نظر پزشکی و یا منطقی اثبات می شود اما چیزهای جدی تری ،درباره حدس زدن جنسیت بچه نیز وجود دارد.

چطور مادرانمان می توانند به درستی حدس بزنند در اغلب اوقات حتی قبل از اینکه روش هایی مانند اولتراسوند وجود داشته باشد؟ یا این راز خانوادگی است که تنها در همان خانواده نگهداری می شود؟ آیا یک هنر است؟ آیا دارای نوعی از تحمل فیزیکی میباشد یا فقط یک تظاهر ساده است؟ در حالی که در زمینه پزشکی به اندازه کافی برای رفع این داستان های قدیمی، دلیل و مدرک نقض آن آورده شده، اما این داستان ها فراموش نمی شوند آیا می دانید چرا؟

خب، گاهی اوقات آنها بدون هیچ دلیلی درست پیش بینی می کنند ، اتفاقی؟ هیچ کس نمی داند اما در این بخش از نمناک چند راه جالب برای پیش بینی جنسیت نوزاد شما وجود دارد که توصیه می کنیم بخوانید و شگفت زده شوید.

1. آزمایش مخلوط درانو (یک ماده تمیز کننده و باز کننده لوله است)

تشخیص جنسیت جنین در ماه اول بارداری

تقریبا دو قاشق غذاخوری درانو را در روی یک شیشه ادرار صبحگاهی بریزید ،منتظر واکنش شیمیایی و پر دودش بمانید اگر مخلوط قهوه ای شود، پسر است اما اگر مخلوط تغییری نکند، دختر است. در موارد خاص، مخلوط می تواند زرد یا آبی شود به دلیل مخلوط ادرار و مواد شیمیایی، اما آنچه شما از رنگ نهایی متوجه می شوید، مهم است. علاوه بر این، توصیه می شود زنان باردار از این واکنش های شیمیایی دوری کنند.

این تست برای کسانی که از سیر نفرت دارند، مناسب نیست ؛ بوته سیر را بخورید. اگر پوست شما برای مدت طولانی بوی بدی می دهد، شما یک پسر دارید اگر شما هیچ بوی بدی نمیدهید، یعنی بچه دختر است.

ادرارتان را در یک فنجان شفاف حاوی دو قاشق غذا خوری پودر بریزید اگر مخلوط مانند نوشابه گاز دار شد، پسر دارید اگر مخلوط صاف ماند به این معنی است که شما یک دختر دارید.

آن را خرد کنید ؛ تکه هایش را در یک کاسه قرار دهید. آب جوش را در کاسه حاوی تکه های کلم قرمز ریخته، به طوری که آب تمام مواد را پوشش دهد و اجازه دهید برای 10 دقیقه بماند. آب را به یک شیشه شفاف منتقل کنید سپس کمی ادرار به آن اضافه کنید. اگر به رنگ بنفش تغییر کند یک پسر خواهید داشت اگر به رنگ صورتی تغییر کند، شما یک دختر خواهید داشت!

این یک تست مورد علاقه دختران جوان است که حکمت و خردشان را از مادر بزرگ خود گرفته اند ؛ تمام چیزی که شما به انجامش نیاز دارید، این است که یک نخ را به یک حلقه وصل کنید اجازه دهید نخ به حلقه آویزان باشد و معلق بماند. می توانید از دوستتان برای کمک استفاده کنید و نخ معلق را بر بالای برآمدگی شکم شما تکان دهد ؛ اگر حلقه مانند یک آونگ حرکت کند، بچه پسر است اگر حرکت دایره ای بچرخد، بچه دختر است.

این کار بسیار ساده تر از آن است که آن را یک تست نامید ؛ همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که از خانواده یا دوستان مادر بچه، از خانوم باردار خود بخواهند که کلید خانه را بردارد اگر انتهای باریک کلید را بگیرد، بچه دختر است اگر او را با انتهای گردش کلید را بردارد، بچه پسر است.

گفته شده است که اگر شما یک دختر جنین داشته باشید، تمام زیبایی های شما را از بین میبرد به همین دلیل است که بعضی از زنان باردار در دوران بارداری تیره تر می شوند، پوستشان لکه دار یا پر از جوش و آکنه میشود از سوی دیگر، اگر پوست شما صاف و زیبا شود، شما یک پسر دارید.

مایا روشی برای پیش بینی جنسیت کودک است، بر اساس سن زن در دوره بارداری و سال تولد حساب می شود و اگر هر دو عدد فرد و یا زوج باشند بچه دختر است اگر عددی فرد و دیگری زوج باشد، بچه پسر است.

 

در حال حاضر، این یکی کمی شبیه به سیستم مایاها است و زنان به آن قسم می خورند ؛ تقویم چینی به سن شما در دوره حاملگی و ماه حاملگی و سپس با توجه به تقویم خودش محاسبه می کنید و نتیجه به طور معمول 90% دقیق است. اینها و خیلی بیشتر از این موارد، افسانه ها یا روش های اسرارآمیز پیش بینی برای جنسیت نوزاد، بخشی از فرهنگ مناطق مختلف سراسر جهان هستند- برخی از آنها جهانی هستند، ولی برخی از آنها در فرهنگ مردمی ریشه دارند. به نظر عجیب می رسد اما اگر تست شما یک پیش بینی را درست گفته باشد، به طرز جالبی شما روش های غیرقابل توضیح پیش بینی جنسیت بچه اجدادتان را ثابت کرده اید که آیا بچه پسر یا دختر است.

بنظر من خوبه اما من هرچی علائم در جنین دختر و پسر هست دارم مثلا از ران وباسن چاق شدم اما بچه سمت راستم لگد میزنه یا از صورت لاغر شدم اما به شیرینی علاقه دارم

اگه سوره یوسف رابخونی ویایااول راذکرکنی بعد نمازهای پنجگانه فرزندتان ان شاءالله پسره

سلام.من ماه چهارم بارداری هستم .از اول تمام علاعم دختر دار بودنو داشتم.امروز رفتم سونوگرافی بچم پسره.با تمام وجودم دوسش دارم و از خدا ممنونم که سالمه

همه علائمم به پسر میخورد شکمم گرد بود و از بوی شوهرم حالم بد میشد.هفته 12 هستم دکتر گفت 90 درصد دختره.خدا بهترین هدیه رو بهم داده.منتظرم تا زودتر به دنیا بیاد مونسم بشه

هرکی از شوهرش بدش بیاد پسره؟

منم بیشتر علایم دختر رو دارم ولی سونو رفتم گفتن پسره

انشالا پسرههههه؟؟؟؟؟؟دختر چشه که برای پسر شدنش باید دست به دعا بشن

چرا انقد پسر پسر میکنین من ارزو دارم بچم دختر بشه

به نظر من هم هرچی خدا بخواد باید پذیرفت چون ناشکری عواقب خطرناکی دارد. من ی دختر دارم الان هم حامله ام خودم احساس میکنم دختره. متاسفانه خانواده شوهرم منتظر پسرن. من خواست خدا را می پذیرم اما حرکات آنها در من ترس و استرس به وجود میاره

اخه عزيزم من دوتا دختر دارم مى خوام كه پسر بشه اين دفعه الحمدولله كه نى نى من پسره

سلام خانوما برا من خیلی دعا کنید ۳ سال پیش صاحب فرزند دختری شدم که ۵ ماهگی بچه متوجه شدیم مشکل داره….الان باردارم استرس شدید و وحشدناکی دارم دعا کنید این بچه سالم باشه تا شاید اندکی درد دختر کوچولوی مظلومم از دلم کم بشه

دقیقا منم همین وضعیت رو دارم خدا خیرشون نده که ان قد به آدم استرس وارد میکنن

واقعا درست ميگن دختر بركت خونست مگه دختر چشه؟من از خدامه بچم دخترباشه

منم زمان حاملگی دوست داشتم پسر داشته باشم ولی دختر شد دختر که نه فرشته خدا کنه یه دختر دیگه ام خدا بهم بده

منم دوس دارم اولا سالم باشه دوما دختر الان با این حالتایی که گذاشتین پسره …از خدا میخوام هرچی باشه سالم باشه

دختر رحمته و پسر نعمته. دختر تو خونه صلح و صفا میاره اشتی و دوستی و مهربونی میاره. دختر عشقه.

واسه پدر و مادر فرقی نداره بچه اول اما اکثرا دوست دارن بچه دومشون جنسیتش فرق کنه با اولی .این بنده خدا هم شاید دختر داشته .بهتره زود قضاوت نکنیم

تشخیص جنسیت جنین در ماه اول بارداری

سلام به همگی من ی دختر 13 ساله دارم و از خدا ی پسر میخوام الانم باردارم و یک ماهمه .برای پدرومادر فرق نمیکنه بچه چی باشه ولی بهتر هم دختر داشته باشه هم پسر یعنی جنس جور باشه من از بس بهم گفتن تو نمیتونی ی پسر بیاری از خدا میخوام ی پسر بهم بده چون مادرم 5 تا دختر اورده و بهم میگن تو دخترزایی به قول مادرشوهرم بچه سالم باشه پسرباشه .الانم باید تا کی صبر کنم ببینم بچم چیه ؟

سلام خداشکرخانمم بعدازچن سال حامله شده الان هم درهفته دوازدهم حاملگی است خواستم بدون ازمایش دی ان ای که دکترواسش نوشته براجنین ضرری نداره ودرچن ماهگی جنسبت معلوم میشه باسپاس

یه انار کامل پاک کن و آیت الکرسی رو روش بخون بعد کامل بخورش

خانمها هیچ نقشی تو تعیین جنسیت نوزاد ندارن این آقایون هستن که تعیین کننده جنسیت بچه هست خاننا دوتا کروموزمxxدارند که همیشه هم یکسانه ولی آقایون xyهستن این قدرت اسپرم آقایون هست که ممکنه xxباهم ترکیب بشن بچه بشه دختر یا xyترکیب بشه بچه بشه پسر

به خانم هم بستگی داره اگه رحم خانم اسیدی باشه کرموزوم y رو از بین میبره پس واسه پسر شدن باید رحم خانم قلیایی باشه

بچه باید سالم باشه و دختر باشه

سلام به همه،
توصیه میکنم خیلی این علائم رو جدی نگیرید. من هفته 20 بارداری هستم و تازه جنسیت فرزندم رو از طریق سونوگرافی متوجه شدم. خدا به ما یه آقا پسر گل داده. الحمدلله.
اما میتونم بگم 80 درصد علائمی که من داشتم نشاندهنده دختر شدن بودند. تنها علائم پسرداری من این بود که حالم خیلی بدنمیشد و پف نکرده بودم. ولی از کند شدن رویش موهام تا ضربان 170 جنین در ماههای اول و تمایلم به خوردن میوه و مرکبات و شیرینی و خشک نشدن پوست و حتی تست حلقه و به پلهوی راست خوابیدن و …. همه نشون میداد که بچه من دختره.
بنابراین من دیگه هیچ اعتقادی به این نشونه ها ندارم.

منم تمام علائم پسر رو داشتم اما نی نیم دختره.

سلام عزیزان اصلا ربطی به علایم نداره هر چی خدا بخواد همونه

موافقم ،علایم کیلویی چنده . فقط خدا

آنکه دندان دهد نان دهد…فقط سالم باشه

دخترواقعا رحمته….اون زمان قدیم بود که دوست داشتن بچشون پسر باشه که دست پدرمادرشو وقتی بزرگ شد بگیره….الانه دخترها پابه پای پسرها حتی بیشتر ازهرلحاظ درشد دارن …..

سلام منم همه ی علایم پسر رو داشتم حتی چهار ماهگی رفتم سونو گفت پسره ولی بیست هفته که رفتم گفتن دختره منم دیگه اعتقادی به اینجورحرفاندارم همه چی دست خداست

من مردم و مجردم ولی جسارت نباشه تجربه ی حرفه ایی دارم تو این بخش وخواستم بگم اگه دهانه ی رحم سمت راست باشه!بدونید و شک و تردید نکنید که بچه پسر میشه و اگر سمت چپ باشه هرفعه باردارباشند مطمیین باشند دخترزا میشند.بااحترام ب خانم ها فقط خواستم بیشتر کمک کرده باشم ازاین علم پزشکی سنتی که ازاجدادم به ارث بردم

سلام منم هفته دوازدهم بارداری هستم خیلی عجله دارم ببینم نی نی گلم چیه اما چون یه پسر دارم اینو دختر میخوام یه دختر سالم و ناز

منم توی ماه اول بارداری هستم بچه اولم پسره دوستدارم این دختر باشه ایشالا

من یه پسرداشتم.بارداری دوم روخدا لطف کرد دوقلو بهم داد.یه دختر،یه پسر….دخترخیلی باارزشه

فاطمه جان سلام. دخترم شش سال ونیمشه الان دوقلوباردارم شش ماه ونیممه علایم دوقلوهای توچی بودن؟

من خداروشکر ی دختر سه ساله دارم الانم ۳ماهه حامله ام.انشااله اول سالم باشه واگه صلاح بود پسرباشه.تو فامیل شوهرم نسل پسر منقرض شده و عاشق پسرن

سلام دوستان منم هر دو علایم دختر و پسر رو دارم مثلا صورتم جوش زده و حالم خیلی بده ولی تپل نشدم و به شور و ترشیجات علاقه دارم حلقه هم دایره میچرخه’ هفته ۱۸ ام هستم جنسیت هم مشخص نشده به نظرتون جنسیت چیه?کدوم علامت مهم تره

سلام من سماهستم الان هفته 22 بارداریم هست بااینکه بیشتر علایم پسرداری رو داشتم ولی بچه ام دختره . هزار مرتبه شکر سالمه. اصلا هم به علایم بارداری توجه نکنید به نظرم 90 درصد اشتباهه

من ی دختر چهار ساله دارم خیلی هم دوسش دارم ولی الان تو هفته بیست و پنچ بارداری سونو گرافی بهم گفت که بچه ام دختره ولی همه بهم میگفتن که پسره من و مخصوصا همسرم دوست داشتیم پسر باشه و الان همسرم ی مقداری ناراحت

من یه پسر دارم اما دوست دارم دومی هم پسر باشه ، بااینکه خاهر ندارم

سلام مامانای خوشبخت .واسه همتون ارزوی صحت میکنم .من هفته22بارداری ام اما سونوگرافی جنسیت جنینم رو نشون نمیده همش میگن پاهاش بهم چسبونده .فقط دعا میکنم سالم باشه همش نگرانم از نظر روحی هم حالم خدب نیس واسم دعا کنید

سلام انشالله که سلامه نگران نباش خدا بزرگه واسه مادر منم ابنجوری گفته بودن اما الان 6 ساله به دنیا اومده یه دختر شیطونیه که نگو

سلام من پنج ماهه باردارم همه اطرافیان حدسشون این بود بچه ام پسره چون اصلا اخلاقم عوض نشده بود سونو دادم بچه ام دختره.خدارو صدهزاربار شکر که سالمه جنسیت مهم نییس.ایشاله که خدا به هرکی که دلش بجه میخاد بهش بده.آمین

منم 3ماهه باردارم شوهرم خیلی پسر دوست داره

من دوتا پسر دارم الان هم به طور نا خواسته بار دار شدم دوست دارم بچه ام دختر باشه خیلی دعا کردم خدا بهم دختر بده ماه اولم ولی خیلی عصبی وبداخلاق شدم خیلی هم گریه میکنم کمی چاق تر هم شدم یعنی بچه ام دختره

سلام دوستان من اولین بارداریمه و سیزده هفته و سه روزم من که دوست دارم چون بچه اولمه پسر باشه البته شوهرم براش فرقی نداره میگه فقط سالم باشه

سلام منم تو هفته سیزدهم بارداری هستم همه علائم پسرو دارم بچه اولمم هست شوهرم خیلی دوسداره دختر باشه بنظرتون چی هس

سلام.من یه پسرگل وسالم دارم تازه شوهرم معلول ژنتیکیه.الانم هشت ماهمه وپسره.انشاءالله این یکی هم به لطف خدای خوب وعزیزم سالم وزیبا خوی وزیبا روباشه.فقط خدا

سلام دوستان عزیز من بچه دومم هس بچه اولم دختربچه دومم اومدم تعیین جنسیت بدون سنو واقعامن ب صورت لاغرشدن وعلامت V خیلی اعتقادپیداکردم همینطورک تعیین جنسیت ازاینترنت دیدم رفتم سنوواقعادرست بودوبچم پربود

قطعا همه چیز دست خداست- سوره شوری ———— لِلَّهِ مُلْكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ يَهَبُ لِمَنْ يَشَاءُ إِنَاثًا وَيَهَبُ لِمَنْ يَشَاءُ الذُّكُورَ ﴿۴۹﴾ فرمانروايى [مطلق] آسمانها و زمين از آن خداست هر چه بخواهد مى ‏آفريند به هر كس بخواهد فرزند دختر و به هركس بخواهد فرزند پسر مى‏ دهد (۴۹) أَوْ يُزَوِّجُهُمْ ذُكْرَانًا وَإِنَاثًا وَيَجْعَلُ مَنْ يَشَاءُ عَقِيمًا إِنَّهُ عَلِيمٌ قَدِيرٌ ﴿۵۰﴾ يا آنها را پسر[ان] و دختر[انى] توام با يكديگر مى‏ گرداند و هر كه را بخواهد عقيم مى‏ سازد اوست داناى توانا (۵۰)

سلام من هم یک پسر سه ساله دارم ولی زمانی که باردار بودم تمام علایم رو در خودم جستجو کردم و میدونستم که بچم 90 درصد پسره ، و دوماهگی در غربالگری که از دکتر پرسیدم ایشون بهم گفتن بله پسره خیلی خوشحال شدم جون واقعاا پسر میخواستم بچه دومم هم اگه یه روز بخوام دوست دادم که پسر باشه که جفت باشن ، ولی من شنیدم و دیدم که زرنگ بودن و جمع و جور نشستن و خوابیدن و تند کار کردن و درد کمر از نشونه های هست که خودمم داشتم و میتونه بیشتر کمک کنه که نشون بده جنین پسره،، الان کسی بوده که برعکس این گفته من با این علایم بچس دختر بوده باشه؟!

آره.من هم سبکم،هم جمع و جور میشینم و خیلی از علایم پسر رو دارم ولی بچم دختره

بله من دربارداری قبلیم هم زرنگ شده بودم هم کمردرد داشتم ، کلا علاعم پسر رو داشتم و همه قسم میخوردن بچم پسره اما خداروشکر صاحب دختر شدیم. الانم بارداری دومم هست و ماه اولم خیلی دلم میخواد بدونم جنسیتش چیه اما فعلا علاعمی ندارم

سلام من دو ماهه باردار هستم برا من جنسیت فرقی نمیکنه فقط از خدا میخوام سالم باشه شوهرم هم بچه دختر بیشتر دوس داره.ولی چون من خودم برادر ندارم خانوادم دعا میکنن که پسر باشه.

سلام خدا کنه مادر و بچه سالم باشن دختر با پسر بودنش فرق نمی کنه بعدش هم دست خداست جنسیت چی بشه پس زیاد فکرتون رو مشغول نکنید.محمد و نانا

سلام …. کسی هست که علامت v داخل چشم رو امتحان کرده باشه و صحت داشته باشه؟واسه من چشم راستمه.چون من همه علایم دیگه رو 50 – 50 هم دختر و هم پسر رو دارم.حتی آزمایش کلمم یبار بنفش شد یبار قرمز…!!!! نمیدونم نی نی ام چیه حالا.خیلی دوست دارم زودتر بدونم چیه.

سلام…. من هم علامت v تو چشم راستم بود ولی بچم دختره ….

سلام خدمت همه ی مامانای عزیز من هفته ی سیزدهم بارداری هستم و اولین بارداری رو تجربه میکنم همسرم بشدت دوست داره بچه مون دختر باشه خانواده شوهرم هم خیلی دوست دارن دختر باشه ولی آرزوی همه ی مامانا اینه که اول سالم باشه منم فقط میخوام که در صحت و سلامت بدنیا بیاد

سلام من الان تو هفته ی مهم بارداری ام اولین بارداریم بچه ام قلبش تشکیل نشد سقط شد الان خیلی واسه این یکی میترسم

هر چه خدا خواست همان می شود!!!!!

سلام. من تازه ازدواج كردم. دوس دارم بچم پسرباشه سالموخوشگل. چون خودمون پنج تا خاهريم ودوتا نوه داريم ك دخترن. برام دعا كنيد. خاستن ازخداعيب نيست نخاستن گناهه….

انشاا.. بچتون پسره ما هم ۵تا خواهریم برادر نداریم دوتا هم نوه داریم دختر اما الان خواهرم ۷ماه بارداره و بچش پسره میدونی دختر وپسر بودن بچه فرقی نداره اما بعضی ها وقتی میبینن برادر نداری و بچت دختره حرفهایی میزنن که ناراحت میشی

انشاءالله به حق پنج تن اول سالم باشه،بعدش خدابه همه پسربده،ماهم چهارتادختريم كه برادرنداريم،ماهم ازين حرفايي كه اطرافيان ميزنن كه شمابرادرندارين خيلي شنيديم وناراحت شديم،الان هم من خودم ٤ماهه باردارم وخيلي دوست دارم پسرباشه بخاطرخانوادم،يه بارم سونوسه ماهگي بهم گفتن به احتمال ضعيف دخترچون خيلي ريزه معلوم نبود،توروخدابرام دعاكنيد…انشاءالله خداهركي هرچي دوس داره بهش بده آمين

سلام من هفته سيزده هستم و جنسيت بچه ام رو نمى دونم. يه پسر دارم انقدر که اطرافيانم دختر دختر مى کنن خودم جنسيت دومى واسم مهم نيست. ولى خيلى بهم استرس وارد مى کنن. برام دعا کنين.

سلام. من بچه اولم دوقلو بود هر دوشم پسر. الان هم باردارم. دوست داشتم ی دختر داشته باشم. اما وقتی سونو دادم بهم گفتن پسره. اولش کمی ناراحت شدم. اما الان وقتی فکرشو میکنم. خدا رو شکر میکنم. و جز سالم بودنش هیچ چیز دیگه ای از خدا نمیخوام.

سلام دوستان من دوتادخترگل5و3سالهذدارم الان ناخواسته باردارشدم نمیدونم چکارکنم واقعاموندم چیکارکنم…ازنظرمالی مشکلی ندارم فقط مشکلم اینه که شوهرم اعتیادداشته والان 6ماه بهبودی پیداکرده لطفاکمکم کنید…لطفا

سلام ب همه مامانای عزیز من ب طور ناخواسته حامله شدم ودر شرایط خوبی هم نیستم خیلی عصبی و ناراحت هستم خیلی بهم ریختم الان احتمالا تو هفته دهم باید باشم اولین بارداری رو دارم تجربه میکنم تازه الان علاقه پیدا کردم وکنجکاو شدم ک بچم دختره یا پسر ی سری علائم دختر وی سری پسر دارم برام دختر یا پسر بودنش مهم نیست مهم اینه ک بچم سالم باشه فقط نمیدونم چرا اینقد افسرده ام و از زندگی متنفر واینکه کسی این علائم و داره برام دعا کنید امیدوارم شما هم بچه های سالمی ب دنیا بیاورید .

انشااله تنش سالم باشه استرس نگیری چون بعداز زایمان افسردگی نگیریدتنها نباشیدودرجمع باشید

موقع شیطونی لباس کار تنت میکردی که بچه داری نشی

سلام به همه مامانای گل؛ من تو هفته هجده بارداری ام، اولین بارداری رو دارم تجربه میکنم.. اصلا از پهلو چاق نشدم فقط شکمم از جلودزده بیرون، حلقه ازدواجمم دایره دایره می چرخید، علامت v توی چشم چپم دیه میشه..حالام فردا قراره برم سونو بدم.. انشاالله هرچی خدا بخواد همون میشه

من ديوانه وار دلم دختر ميخواد و الان ١١هفته هستم دعا كنيد خدا يه دختر سالم و زيبا بهم بده

سلام دوستان، انشالله هر چي مي خواهيد خدا بهتون بده، ولي سالم باشه . هر چي خدا بخواد، ما هيچ كاره ايم. و فقط خدا مي دارند و بس

انشاله همه فرزندانی سالم و صالح به دنیا بیارن و امید که هر چی دلشون خواست باشه جنسیت و پر روزی و خوش قدم

سلام دوستان عزیز من الان یازده هفتمه از اینک بهم بگن پچت دختره خیلی ناراحت میشم اخه پسر دوست دارم پچمم سمت چپ هستش یعنی دختره یا میتونه پسرم باشه

سلام من هفته هجدهم بارداری هستم ..دوتا پسر گل دارم ..دوست دارم بچه ام دختر باشه ….دوست وآشنا هر کس منو میبینه میگن بجه ت پسره …یه جورایی باور کردم اینبار هم پسر دار میشم …البته هر چی خواست خدا باشه همون میشه …فقط اینو میدونم تمام حالات ویاروحرکاتم مثل بارداری قبلیمه .من در هر دو بارداری صبح ها شدیدا تهوع داشتم ..والبته تنبل شده بودم مثل الان ..

سلام منم مثل معصومه ام دوتاپسردارم الان سه ماهه باردارم دوست دارم بچه ام دخترباشه،ولي هرچه خداخواست همان ميشود توکلت علي الله

خداکنه بچه هاتون هرچی شدن سالم وصالح بشن انشاالله موفق باشید دوستان

من حامله بودم و تو 15 هفته بچه ام سقط شد پسر بود به نظر من پسر و دختر هر دو نعمت خدان هیچ فرقی ندارن خدا به هر کی نعمت داده قدرشو بدونه فقط همین

من هفته ی هفتم بارداری هستم به ترسی علاقه ی بیشتری دارم تهوع زیاد ندارم خیلی دلم میخواد بچم پسر باشه شبانه روز دعا میکنم خدا دوتا دختر بهم داده ولی پسر هم میخوام ،نه اینکه بخوام ناشکری کنم وفرق بین دختر پسر بزارم ولی خیلی دلم میخواد بچم پسر باشه پسر بچه ها رو خیلی دوست دارم، ترو خدا برام دعا کنید،یه پسر صالح وسالم ،ای کاش میتونستم زودتر بفهمم

ایی بابا یکی دختر میخاد یکی پسر.منو شوهرم دیوانه وار عاشق دختریم.ولی هفته پونزدهمم و گفتن ک پسره.خیلی ناراحتم و هی دلداری میدم خودمو.ولی بالاخره ی پسر و دختر واجبه.دلم میگه ک خ بامحبت میشه.ولی تاقبل لینک هم بدونم دختریا پسر.هیچ حسی نداشتم و ندارم.عاشق بچه هم هستم ولی نمیدونم چرا ایجوریم

انشالاه بچتون پسره…

سلام خدمت همه ی دوستان من هفته 16 و اولین بارداریم هست علامت v تو چشم راستم بود حالت تهوع بد داشتم بچه م اخر 4 ماه تکون خورد وزن اضافه نکردم پوستم شفاف شده و هر کی منو میبینه میگفت پسر داری، اما شوهرم دختر دوست داشت و سونوگرافی بم کفت که دخمل کوچولو دارم و خیلی خوشحالم خدایا شکرت

سلام .من هفته چهاردهم بارداری هستم یک پسر ناز دارم و دوست دارم خدا بهم یک بچه سالم بده هر چی باشه شکرش .

سلام منم بچه اولم پسره و وقتی باردار بودم خیلی از ترشیجات بدم میومد. شکل و قیافه ام خیلی تغییر کرده بود. مثلا تو صورتم لک افتاده بود الان هم هفته 16 بارداری مه و دو هفته بعد میرم سونواین رو هم بگم من و شوهرم تک پسر و تک دختریم بچه اولمون پسر بود حالا به دلم خورده این یکی دختره

شوهر منم دوس داره بچمون پسر باشه اما علایم دختر رو دارم .هرچی خدا بخواد همونه .ولی ایشالا ک همیشه بچه ها سالم باشن

سلام من هفته پنجم بارداری هستم از وقتی ازدواج کردم تحت رژیم برای پسردار شدن بودم دقیقا ماه پیش به هوای عید رژیم رو گذاشتم کنارو باردار شدم تقویم چینی میگه دختره برام دعا کنید زحماتم ب هدر نره خیلی اذیت شدم سره رژیم

سلام،من رفتم سونو و گفت بچم پسره الان 18هفته و دو روزه از بارداریم.با این که علائمم به دختر میخورد ولی سونوپسر نشون داد

من همه علائم پسر را داشتم ولی دختره. تازه خواب پسردار شدنم دیدم هنوزم باورم نمیشه که دختره

دقیقا مثل من، درسته دختر و پسر میگن فرقی نداره اما من دوس داشتم بچه اولم پسر باشه، هفته پیش رفتم سونو و گقت دختره. همسرمم عاشق پسره. از هفته پیش به اینور هرجا پسربچه میبینم دلم آب میشه.از یه طرفم میفهمم که شوهرم به شدت دلش پسر میخواست اما خدا نصیبمون نکرده دارم دق میکنم.به لحاظ روحی خیلی داغون شدم

من ی دختر نازو خوشگل دارم والا ن ناخواسته باردارم هفته هفتم بارداری آزمایش ژنتیک برای تشخیص جنسیتش دادم گه احتمال ۹۸درصد پسر بود ولی الان تو هفته ۱۷سونو انجام دادم گفتن دختره خیلی دلم میخواست جنسم جور باشه علایم هم از هر دو دارم علاقه به ترشی و شوری وزنم اضافه نشده تهوع شدید به نظرتون بچه ام چیه؟؟؟؟؟

وااااای مگه میشهههههه این همه هم هزینه میگیرن برا آزمایش؟؟؟منم آزمایش دادم پس فردا جوابش میاد الان استرس گرفتم حرفای شمارو خوندم ولی شک نکن سونوگرافی اشتباه کرده

سلام من یه پسردارم الانم سه ماه باردارم سرپسرم هرروز صبح استفراغ میکردم هم شیرینی میخوردم هم ترشی الان فقط حالت تهوع دارم وخیلی خسته ام وخیلی هم به بو حساس شدم اصلا غذا نمیتونم بخورم ولی میوه می خورم خداکند اول سالم باشه بعدش دختر

یه پسر دارم از خدا خواستم این دختر بشه خدا صدامو بشنوو

من یه پسر دارم که عاشقشم ولی الان دوباره باردارم و سونو بهم گفت قراره صاحب یه پرنسس نانازی بشی از اون روز تا الان که تو 21 هفته هستم منتطرم زایمان کنم تا روی ماه دخترم رو ببینم .خداوند مهربون و بخاطر دادن نعمتهاش سپاسگذارم

بچه هر چی باشه سالم باشه. من خودم خیلی دوست دارم بچه اولم دختر باشه . و انشالله تا چند روز دیگه جنسیت میوه زندگیمون معلوم میشه و هر چی باشه خدا رو شکر خواهیم کرد بخاطر سالم بودنش.

سلام دوستای گلم به نظرمن چه دختر چه پسر فرقی نمیکنه مهم سالمی بودنشونه من الان 17 هفته هستم فقط میخوام بچه ام سالم باشه برام هددوتاعزیزن

سلام من دیروز سونوی ان تی انجام دادم و دکتر با قطعیت گفت که دختر دختر اولم 8سالشه نمیدونم اینم خواست خدا بوده اما میخوام بگم مهمترین نشانه حاملگی دختر احساس لرز هست که از هفته های اول شروع میشه حرف vدر چشم راستمه تست جوش شیرین فس نکرد نمک رو انجام دادم هیچ واکنشی نداشت وکلم قرمز هم صورتی مایل به قرمز شد اینا واقعیت دارن.

جنین دختر واقعا سمت چپ قرار دارد من چند هفته اول کسل وخوابالو بودم حتی رشد موهای دست وپام زیاد شده حرفوی درچشم راستم هست اصلا لحطه ای حالت تهوع نداشتم جدول چینی گفت دختره کلم قرمز ونمک رو امتحان کردم کلم قرمز شد نمک هم شفاف حالاتم با حاملگی اولم که اونم دختر بود خیلی فرق داشت همش هوس ترشی داشتم.ولی سونو گفت دختره نمک جدول چینی ومخصوصا کلم قرمز کاملا درسته اطمینان کنید

وااااااای خیلی قشنگ و کامل بود مطلب.ممنوووووونم.من19هفتمه همه میگفتن پسره هیچکس نگفت دختر اما سونوگرافی گفت دختره.حالا من اصلا باور ندارم که دختره ، شک دارم چون سیسمونی هم میخوایم بگیریم دختر پسربودنش خیلی مهمه برام اما این مطالبو که خوندم تشخیص دادم که اره دختره.خیالم راحت شد.مرسییییییییی

سلام بچه ها,من هفته هفتم بارداریم,بارداری اولمه,هم خودم هم شوهرم خیلی دختر دوس داریم,حالت تهوع دارم و چیزای ترش فقط دوس دارم و خیلی تنبل شدمو همش میخوابم,صورتمم جوش زده,حرف v تو چشم راستمه,ب همه چی ویار دارم,بنظرتون پسره یا دختر?تروخدا جواب بدین,انشالله همتون هرچی دوس دارین خدا بهتون بده و سالم باشه,هرکیم بچه دار نمیشه خدا ی بچه سالم و اون جنسی ک میخوادو بهش بده

سلام منم امروز فهمیدم خانومم بارداره ایقد اطلاعات تو اینترنت هست ک ادم دیونه میشه خوابو خوراکو ازم گرفته همش نگرانم دعا کنید بچم سالم بدنیا بیاد راستی یادنم شد بگم خودم خیلی دوست دارم بچم دختر بشه کاشکی همیجوری بشه

سلام واسه منم پسر یا دختر بودنش فرقی نمیکنه انشالا که سالم باشه ولی خانمم دوس داره پسر باشه انشالا که همه مادران بچه هاشون سالم باشه

به نظر من جنسیت مهم نیست .خانمهای باردار دعا کنند که بچه شون سالم وصالح باشه

سلام ب مامانای گل؛من هفته۹بارداریم مم اول خدا رو شکر میکنم ک نعمت مادر شدن و بهم داد و این حس قشنگ و بهم هدیه داده من خواهرندارم ۵تا داداش دارم با برادر زاده های پسر کلا تو خانواده ما دختر نیس همه علایم پسر رو دارم ولی عاشق دخترم باز سلامتی بچه م از جنسیتش مهمتره

سلام به دوستای,گلم. من یه دختر 7ساله دارم.الانم تو هفته 23هستم .همه علايم پسر رو داشتم.11هفتگی رفتم گف دختره. خودم برام مهم نبود ولی دلم به حال شوهرم میسوخت چون خیلی پسر دوست داشت. هفته 18رفتم گفت پسره. از خدا خیلی ممنونم که دعاهامو مستجاب کرد

سلام واسه آدم فرقی نداره دختر باشه یا پسر …پسر محبت دنیاست ..دختر امانت خداست …من دو قلو دارم یکیش پسره یکیش دختره …همین که سالم به دنیا اومدن خودش حرفش از همه جداست….

سلام .من 15ساله ک ازدواج کردم ،ی دختر ده ساله دارم ،تو این ده سال خیلی نذر و نیاز کردم ک یه جنس مخالف هم داشته باشم ..الان هفته 12بارداری هستم .و سونو ان تی دادم گفتن احتمال بیشتر بچه ات دختره..خیلی ناراحتم نه اینکه بخاطر دختر بودنش از طرز نگاه اطرافیان و شوهرم .داغونم شب و روز گریه میکنم،شوهر من دوست داشت پسر باشه…..دعا کنید خواهش میکنم

هرچه دلم خواست نه آن ميشود هر چه خدا خواست همان ميشود الهي همه ني ني ها سالم باشن

سلام مامانای گُل همگی مبارکه که باردار هستین. از خدا میخوام هرچی که دوس دارید بهتون هدیه کنه. عزیزان منم ۱۲هفته و دو روز بودم ۳۰م خرداد سونو چهار بعُدی دادم گفتن سالمه هیچ مشولی ندارم. و دکتر بهم گفت که بچه از ضربان قلبش دُختره دیگه نمیدونم درست حدس زدن یا نه ☺ انشالله سالمه هیچ مُشکلی نداشته باشیم خدا بزرگه اگه همسرم دوس داشت براش پسر هم میارم

سلام من واسه بچه دوم حامله ام.بچه اولم پسره دوست دارم بچه دومم دختر باشه.تست چشم و کلمم نشون داده پسره.الان ۵ هفته است حامله ام.اما اگه مصلحتم این باشه که اینم پسر باشه.اشکال نداره چون خدا بهتر میدونه

باسلام،به امیدبهترین لحظات در کنار نی نیاتون آ رام جان نگران نباش بچه ی اول منم همینطوربودودرهشت ماهگی سن بارداریم جنسیتش مشخص شد ومشکلی هم نداره نگران نباش امیدت که به خدا باشه هیچ اتفاق بدی نمیفته

هرچی خدا بده مصلحته عزیزم فرقی نداره

سلام من دو تا پسر دارم دوازده و چهار ساله .الان ناخواسته باردار شدم فکر کنم هفته ده بارداری باشم .دلم خیلی دختر میخواد الان به حرف v چشمام نگاه کردم پسره .از اون موقعه نشستم و بغض گرفتم .برام دعا کنید اشتباه باشه .اول سالم باشه بعد دختر .خیلی ناراحتم دعام کنید

سلام.من خانمم سه ماه باردار بود صاحب یه دختر هستم اما دوست داشتم بچم پسر باشه برای همین عجله داشتم سونو هم رفتیم نشون نداد.اینو میگم که کسی میخواد کمک کنم.چیزی که قدیمیا میگن واقعا درسته.من حلقه برای خانمم زدم گرد چرخید شکمش گرد شده بود وقت بچه اولم زشت شده بود اما الان نه همنجور عادی بود بچه اولم خیلی تنبل بود اما الان نه. هر چی حرف مادر بزرگها میگن واقعا باید با اب طلا نوشت شک نکنید چون ما امروز چهار ماه بود ما رفتیم سونو پسر بود.خدا رو شکر فقط خواستم با نظر قدیمیا اطکینان داشته باشید.

سلام.منم الان5هفته ست که باردارم یه دختر 4ساله دارم خیلی دوست دارم این یکی پسر باشه.البته تو زایمان اولم هم من وهم همسرم دوست داشتیم دختر باشه وخدا این فرشته زیبا رو نصیبمون کرد الانم میخام از خدا که اول سالم باشه بعدم ان شاءالله که پسر.

سلام منم هفته پنجم بارداری …. چه دختر چه پسر فقط سالم و صااالح باشه همین رو فقط میخوام❤

انقد حساسیت در مورد جنسیت باعث ایجاد استرس در مادر می شه .به جای اهمیت دادن به فال چینی و حرف قدیمی ها و آزمایش جوش شیرین و نمک و ….که من تو بچه اولم تجربه کردم غلط بودن از دوران بارداری خودتون لذت ببرید و از اینکه خدا شما رو لایق دونسته تا انسانی رو در شکم شما پرورش بده شاکرش باشید و از خدا بخواید سالم و صالح باشه و بقیه اش با خدا .به حرف اطرافیان هم اصلا اهمیت ندید چون باعث استرس در شما می شه .

پسر و دختر چه فرقی میکنه،خدا به همگیمون یه بچه ی سالم بده

من یه پسر چهار ساله دارم والان باردارم۱۴هفته ام احساس میکنم شرایطم با بارداری قبلی فرق کرده شکل v تو چشم چپمه امیدوارم سالم باشه

انشاءالله هرکی هرچی دوس داره خدا بصحیح و سلامت بهش بده

من حرف vتو چشم راستمه

به نظرمن پسریادخمل هیچ فرقی نداره مهم صالم بودنشه این م درنظرداشته باشین که خیلی هادرحسرت یه انگشت بچه ان.

سلا م به همه من هفته 6بارداری هستم تست کلم صورتی شدوتست نمک هم کف کرد وابری شد به نظرتون بچم چیه ؟

من بچه اولم پسره .۵سالشه الانم تقریبا ۴ماهه باردارم.صورتم مثه اول صاف و بی لکه هیچ تغییری نکردم درست مثله حاملگی اولم.حس میکنم دختره ولی بقیه میگن پسره نمیدونم کف پای پسرمو میبینن میگن دومی هم پسره

سلام به همه من هفته 14 بارداری هستم همه بهم میگن بچه ات پسره اما من عاششششششششششششق دخترم چون خودم خواهر ندارم و از مردها هم دل خوشی ندارم . اما همسرم پسر دوست داره (: چون اونم برادر نداره .اما فقط از خدا میخوام سالم خوش بخت و باهوش و موفق باشه حالا هرچی که هست مهم اینه که فرزند خوبی و قدر شناسی باشه ******این دعای من برای همه شماهاست*******

انچه خداخواست همان میشود انچه دلم خواست نه ان میشود

سلام به همه من خانومم الان ده هفت شه و یه دختر چهار ساله هم دارم و خیلی دوست دارم این بچه ام پسر باشه

انشاله سالم باشه بعد هر چی دوست داری باشه

سلام بچه ها من یه پسر خوشکل دارم الان تو شانزده هفته هستم ازخدا میخوام دخترباشه انشالله علامت vتوچشم چپم هست به نظرتون راسته علامتا شنبه باید برم سونو برام دعا کنید استرس دارم

سلام.من ی پسر2ساله دارم دوباره حامله شدم تو17هفتگی رفتم سنوگفت پسرچون دوست داشتم بچم پسرباشه خیلی خوشحال شدم اماشبش کیسه ابم پاره شدمجبورشدم بچه روسقط کنم.الان2هفته که بچم سقط شده هنوزوقتی یادم میادگریه میکنم حتی خوشحالیم ی روزم طول نکشید.دعامیکنم واسه هیچکس همچین اتفاقی پیش نیاد

سلام کسی میدونه که توسونگرافیNt جنسیت مشخص میشه فک کنم ۱۲ هفتمه؟؟

من رفتم نگفتن چون قطعی نیست

سلام سلام، من یه دختر خوشگل ۲ ساله دارم خیلیم خوشحالو راضیم و برای اینکه هردوتارو‌داشته باشم میخوام اقدام کنم برای پسردار شدن، کسی تاحالا ازین روشای تخمک گذاری و اینجور چیزا استفاده کرده؟ من خیلی تهریف دکتر مختاریانو شنیدم ولی بازم استرس دارم نمیدونم برم آزمایشگاهی یا همین روشای طبیعی

باسلام.همه چی فقط وفقط دست خداست….

سلام به همگی. من یه پسر تقریبا 4 ساله دارم. الانم 4 ماهه باردارم. توی بارداری اولم خیلی دوست داشتم بچه م دختر باشه اما خب حکمت خدا اینطور ایجاب نکرد و یه پسر شیطون و فوق العاده باهوش بهمون هدیه داد. اوایل بارداری دومم خیلی دوست داشتم این یکی بچه م دختر باشه اما وقتی خوب فکر میکنم میبینم خدا هر چی به ما بده هم نعمته هم رحمت و فرقی نداره پسر یا دختر بودنشون. مهم اینه سالم و صالح باشن. الان اگر خدا بهم یه دختر بده اما سالم نباشه اونوقته که حسرت بکشم. پس دوستای گلم مهم سلامتی نی نی هاتون و سلامتی خودتونه. فرزند آدم هر چی باشه صالح که باشه دستگیر خانواده ست

سلام به همگی. دیروز رفتم سونوی NT. سن جنین 12 هفته و 2 روز بود. دکتر بهم گفت شکر خدا کاملا سالمه و به احتمال زیاد بچه ت پسره. با اینکه من اکثر علائم دختر دار بودن رو دارم. بازم خدا رو شکر که سالمه

سلام. دوستان برای من همه علایم پسر بود .حرف V چشم راستم بود رشد موها زیاد شده بود اصلا اصلا حالت تهوع نداشتم .شکمم گرد جلو بود .زرنگتر شده بودم خوابم کم بود.قشنگ تر شدم .جدول چینی میگف پسره .نی نی سمت چپ شکم بود به سمت پهلوها لگد میزد .به سمن چپ میخوابیدم….همه علایم پسره . ولی خداروشکر دیروز رفتمو گفتن دختر باردارم و خیلی خوشحالم. به این چیزا اعتبار نکنید.فقط و فقط تست سوزنو ادرار درس نشون داد .

با سلام منم دو ساله ازدواج کردم والان خانمم 9 هفتس که بارداره.من واقعیتش بچه پسر خیلی دوس دارم .ولی الان برام سالم بودنش مهمه .ایشالا که همه مادرا بچشون سالم به دنیا بیاد

باسلام خدمت مامانای عزیزمنم۱۶هفته باردارم دوتادخترنازخدابهم هدیه داده والانم دوست دارم یه پسرداشته باشم نه اینکه ناشکری میکنم ازاینکه اگه دختربشه بلکه انسانه وخواسته های زیاداین هفته نوبت سونودارم هرچه خدابرام مقدرکرده شکر

خانمهای عزیزسلام.خداهیچ خونه ای روبی بچه نکنه انشالله ازهمتون خواهش میکنم بخصوص خانمهای باردار دعاکنن درحق خانمهای نازا.منم مشکل نازایی دارم انشالله آخرماه برای انتقال جنین میرم فداتون بشم من روهم دعاکنیدخواهرهای گلم

هرچه دلت میخواد نمیشه باید صبرکرد وبه عاقبت خوشبین بود

من یه پسر ۱۵ ساله دارم الان بدون تصمیم قبلی باردارم تو هفته یازدهم آرزومه دختر بشه امروز یه عالمه لباس نی نی دخترونه خریدم . دعا کنید اول سالم باشه بعد هم یه دختر چشم رنگی مثل خودم

سلام منم تو هفته ی یازدهم بارداری هستم .بچه باید تنش سالم باشه پسر ودختر فرقی نداره.

سلام PH5جنسیت جنین پسر یادختر

سلام خانومامنم توماه اول بارداری هستم ان شالله ک خدا هرکی هرچی میخوادبهش بده سالمم باشه برامنم دعاکنیددوس دارم بچه م پسرباشه.بعدکسی ازشمابوده ک هنوزیک ماهش نشدکمردردبگیرمن الان تقریبایک هفته کمردرددارم وسردردببینم علائم دختر یاپسر ممنون

سلامم ماه اول برداری و اولین بچه مه دعاکنیدبرام ک پسرباشه پسرکم دارم توخانواده منو شوهرم

بیاین یه جایی دیگه این طرز نگاهمون به پسر و دختر رو عوض کنیم چرا بخاطر پسر دار شدن باید گریه و زاری کنیم زمانش گذشت اگه خانواده ای پسر نداشت همه دلشون می‌سوخت اون زمان پسر نان آور خانواده بود در عوض دختر فقط محکوم بود تو خونه باشه و نان خور زمانه عوض شده الان یک زن از یک مرد چیزی که کم نداره حتی بیشتر به حال پدر و مادر می رسه من خودم یه دختر دارم و الان هم باردارم و اصلا نگران جنسیت بچه نیستم چون راضیم به رضای خدا خوشحالم که شوهر فهمیده ای دارم که اونم مثل خودم فکر میکنه ان شاءالله که همه بچه ها سالم باشن و بچه خودم

سلام من هفته 11 هستم بارداری دوقلو دعا کنید هم سالمباشن هم ی دخمل و هم ی پسر باشن.اسمشو ن رو بذارم کیان و کیانا..علاعم همه چی رو دارم…

سلام من هشت ماه حامله هستم اما هیچ نفامیدم طفل من پسر اس یا دختر داکتر رفتم صد درصد نگفتن هرچی است بسیار خوش هستم اگر پسر یا دختر فرق نداره

سلام …من باردارم ..هجده هفته… ولی دیابتی ام دعا کنید که بچه سالم و زنده بیارم

سلام به مامانای عزیز من الان تو هفته نهم هسم واسه من فرقی نداره جنسیت چی باشه ولی به خاطر شوهرم میگم خدا کنه یه پسر سالم باشه علاعم بارداری دختر رو دارم ولی با حرفایی که دیدم از شما امید وارم که علاعمم اشتباه باشه وبچم پسر باشه

بارداری اولمه و تو هفته نهم هستم شوهرم عاشق پسره واسه من که فرقی نداره ولی به خاطر شوهرم دوس دارم پسرر باشه دعا کنید واسم

سلام … من 2 تا دختر دسته گل دارم . الانم ناخواسته باردارم هنوز هفته پنجمم. دلم میخواد از دو جنس هم داشته باشم. همسری هم به شدت پسر دوست داره . خدا کنه پسر باشه . حسم میگ پسره ولی علایم جفتشو دارم تقریبا . خدا کنه سالم باشه و اگه به صلاحمونه پسر

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

در این نوشتار ۲۸ نظریه برای تعیین جنسیت جنین در چند هفته اول بارداری بدون سونوگرافی و در منزل برای شما داریم که برخی از آنها بر پایه علم هستند، بعضی‌ها گفته‌ی کارشناسان، برخی دیگر از داستان‌های قدیمی که دهان به دهان نقل شده‌اند، و بعضی از آن‌ها را از دهان مادران خودمان شنیده‌ایم. با ما همراه باشید.

هرچند فهمیدن این‌که باردار هستیم به خودی خود بسیار هیجان‌انگیز است، اما خیلی زود این سوال که کودک‌مان پسر است یا دختر در ذهن اکثر ما پدیدار می‌شود.

در حالی که تا هفته‌ی بیستم نمی‌توانید از جنسیت جنین مطمئن شوید – و حتی در آن زمان هم ممکن است از جنسیت جنین مطمئن نباشید، به علاوه، باید گفت، گاهی اوقات پیش‌بینی جنسیت از سوی یک فرد حرفه‌ای هم می‌تواند اشتباه باشد – اما آزمایشات و نظریات زیادی وجود دارد که ادعا می‌کنند قادر به پیش‌بینی جنسیت کودک شما هستند.

ما از فعل «ادعا کردن» استفاده کردیم چون اگر صادق باشیم اکثر آ‌ن‌ها همان چیزی هستند که ما داستان‌های دهان به دهان نقل‌شده می‌نامیم – هرچند تعداد کمی از آن‌ها پایه و اساس علمی دارند.

تشخیص جنسیت جنین در ماه اول بارداری

با این حال، بسیاری از مادران‌مان آن‌ها را آزمایش کرده‌اند و می‌گویند که تشخیص‌شان واقعا درست از آب در‌می‌آمده – بنابراین ممکن است شما هم بخواهید آن‌ها را امتحان کنید، و شریک زندگی و دوستان‌تان را هم در انجام این تست‌های تعیین جنسیت درگیر کنید، حتی اگر فقط برای سرگرمی باشد!

مطلب مرتبط: ۲۱ روش که برای تعیین جنسیت جنین استفاده می شود

یک علامت کلاسیک تشخیص جنسیت بچه شکل شکم است – به این معنی که آیا شکم‌تان کاملا تیز و رو به جلو است یا بیش‌تر پهلو دارید. با این علامت قطعا غریبه‌ها هم می‌توانند دختر یا پسر بودن فرزندتان را تشخیص بدهند. گفته می‌شود که پسر دارید اگر شکم‌تان تیز و پایین است. اگر شکم‌تان بیشتر پهن و در قسمت‌ پهلوها باشد، ‌بچه دختر است.

یک عقیده‌ی قدیمی – این یکی می‌گوید که همه چیز به صدای فش فش بستگی دارد. اما برای رسیدن به نتیجه‌ی دقیق‌تر، باید اطمینان حاصل کنید که آن را درست انجام می‌دهید. انجام این تست بسیار ساده است. فقط یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را داخل یک لیوان بریزید.

دفعه بعد که ادرار می‌کنید، مقداری از آن  را روی جوش شیرین بریزید. اگر فش فش کرد – فرزندتان پسر است. اگر هیچ واکنشی قابل‌توجهی وجود نداشت – فرزندتان دختر است. تئوری پشت تست جوش شیرین این است که جنس نوزاد نوزاد شما می‌تواند بر میزان اسید موجود در ادرارتان تأثیر بگذارد – اگر تا به حال سرکه و جوش شیرین را با هم مخلوط کرده باشید، می‌دانید که وقتی جوش شیرین را با یک ماده‌ی اسیدی مخلوط کنید، کف خواهد کرد.

این جدول در واقع یک تقویم است که جنس نوزاد شما را بر اساس سن مادر و ماه صورت گرفتن لقاح تعیین می‌کند. چرا دقت این روش را با چک کردن سن قمری مادرتان و ماه تولدتان (و دیدن این‌که آیا پاسخ تست دختر است یا نه) امتحان نمی‌کنید؟

از این نمودار باستانی برای تعیین جنسیت جنین‌تان استفاده کنید – و ما به شما می‌گوییم که نتیجه‌ی به دست آمده تا چه حد دقیق است.

شاید یکی از سرگرم‌کننده‌ترین راه‌های حدس زدن جنسیت جنین ، نمودار تعیین جنسیت چینی است. شواهد علمی در این رابطه وجود دارد، اما به هر حال احتمال درست بودن این تست ۵۰:۵۰ است.

مطلب مرتبط: یبوست بارداری:۱۵ درمان خانگی بسیار موثر یبوست در بارداری

نمودار چینی ادعا می‌کند که جنسیت کودک را بر اساس موارد زیر تشخیص می‌دهد:

– سن قمری مادر در زمان صورت پذیرفتن لقاح – ستون سبز در سمت چپ
– ماه صورت گرفتن لقاح – ردیف سبز در بالا
سن قمری سن شما سن فعلی‌تان به علاوه یک است، چرا که در سنت چینی شما زمانی که شما متولد شده‌اید، یک ساله هستید.

این یکی شامل نگاه کردن به اسکن ۱۲ هفته‌ای شما است. با توجه به این نظریه، تعیین جنسیت نوزاد با استفاده از اسکن هفته‌ی ۱۲ کاملا ممکن است. این ایده، ادعا می‌کند که می‌توانید جنسیت نوزاد را در اولین سونوگرافی متوجه شوید. اما قبل از آن‌که خیلی هیجان زده شوید، باید بدانید که این روش از نظر همه نتیجه‌ی درستی ارائه نمی‌دهد. همه‌ی بچه‌ها یک برآمدگی بین پاهای‌شان دارند و شما می‌توانید جنسیت کودک را از روی زاویه‌ی آن برآمدگی تعیین کنید. اگر برآمدگی رو به پایین باشد بچه دختر است و اگر در زاویه‌ی ۳۰ درجه یا بالاتر رو به بالا باشد، بچه پسر است.

روش دیگر برای تعیین جنسیت شامل داشتن نگاهی دقیق‌تر به اسکن هفته‌ی ۱۲ است. اگر شما قبلا عکس اسکن‌تان را دریافت کرده‌اید، چرا نگاهی به آن‌چه این نظریه می‌گوید نکنید و چنسیت جنین‌تان را حدس نزنید؟

بی‌خیال حدس زدن جنسیت جنین در هفته‌ی بیست! برای بسیاری از مردم، میل به دانستن جنسیت نوزادشان از همان زمانی که باردار شده‌اند به حدی زیاد است که به بسیاری از نظریه‌ها و داستان‌های قدیمی مراجعه می‌کنند تا بتوانند در اسرع وقت دختر یا پسر بودن فرزندشان را حدس بزنند و به همین دلیل اسکن‌های اولیه یک منبع دقیق برای‌شان محسوب می‌شود.

یکی از این ایده‌ها گشتن به دنبال سرنخ‌هایی در شکل جمجمه‌ی کودک در اسکن هفته‌ی ۱۲ است.

فرضیه پایه‌ی تئوری جمجمه این است که مردان دارای سر مربع‌تر، کوتاه‌تر و پهن‌تر و بزرگ‌تری نسبت به زنان هستند، و بر اساس این نظریه، این تفاوت‌ها ممکن است در رحم دیده شوند.

مطلب مرتبط: ۲۰ بهترین خوراکی برای تغذیه دوران بارداری که علم توصیه می‌کند

۱. سر مردها پهن‌تر و بزرگ‌تر از سر زنان است
۲. لبه‌ی تمپورال که در امتداد قسمت بیرونی بالای جمجمه قرار دارد، در مردان نسبت به زنان پهن‌تر است.
۳. لبه‌ی بالای کاسه‌ی چشم زن تیز است، در حالی که کاسه‌ی چشم مردها گردتر است
۴. استخوان‌های گونه در جمجمه مردان نسبت به جمجمه‌ی زنان برجسته‌تر است
۵. جمجمه‌ی مردها دارای استخوان فک مربع است: جمجمه‌ی زن دارای استخوان فک گردتر است
۶. پیشانی مردها پایین‌تر است و شیب بیش‌تری دارد.

متاسفانه این مورد به لحاظ علمی بیش از کمی غیرقابل‌اطمینان است. قبل از هر چیزی، جمجمه‌ی انسان بیرون از رحم نیز همچنان شکل می‌گیرد و رشد می‌کند.

علاوه بر این، جمجمه در واقع بین گروه‌های مختلف نژادی و همچنین بین جنسیت‌ها بسیار متفاوت است – به همین دلیل کل ادله به راحتی رد می‌شود.

کریستینا کیلگروو، متخصص باستان‌زیست‌شناس دانشگاه فلوریدای غربی می‌گوید، این تئوری هیچ معنایی ندارد.

“تا زمانی که فرد به بلوغ نرسیده‌است، دودیسی جنسی جمجمه‌ها در مردان و زنان معلوم نمی‌شود.”

به عبارت دیگر، در حالی که ممکن است تفاوت‌های مشخصی بین جمجمه‌ی مرد و زن بالغ وجود داشته باشد، اما ارتباط دادن این ویژگی‌ها با یک نوزاد متولد نشده بسیار دشوار است.

حتی افراد مشهور هم این روش را امتحان کرده‌اند- جولز اولیور این روش را روی کودک پنجم‌اش امتحان کرد.

هرچند برخی از ما دوست داریم که وقت به دنیا آمدن فرزندمان غافلگیر شویم … اما برخی دیگر  اصلا نمی‌توانند تا آن زمان منتظر بمانند تا ببینند که فرزندشان دختر است یا پسر.

“تست پاندول” یکی از داستان‌های قدیمی برای حدس زدن جنسیت بچه است. برای انجام این تست باید یک سوزن یا حلقه‌ی ازدواج‌تان را به یک نخ ببندید و آن را روی شکم‌تان نگه دارید. اگر پاندول روی شکم‌تان جلو و عقب برود و یک حرکت خطی داشته باشد، فرزندتان پسر است و اگر پاندول حرکت گرد داشته باشد،‌ فرزندتان دختر است.

مطلب مرتبط: مونث یا مذکر ؟ چرا مهم است؟

این‌که شما در حال حاضر میل به شیرینی‌جات دارید یا دوست دارید خوراکی‌های ترش بخورید، به عنوان یک سرنخ محسوب می‌شود برای تشخیص این‌که فرزندتان پسر است یا دختر! ‌هر چند این متد همیشه درست پیش‌بینی نمی‌کند، اما بر اساس آن اگر در دوران بارداری میل به شیرینی داشته باشید فرزندتان دختر است و اگر ترشیجات بخواهید، فرزندتان پسر است.

اعتقاد داشته باشید یا نه، این نظریه می‌گوید که شما می‌توانید جنسیت نوزاد خود را ۲۶ هفته قبل از بارداری بر اساس فشار خون مادر تعیین کنید. چییییییییییی؟ – این متد چه‌طور جنسیت جنین را تعیین می‌کند؟ در واقع یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که فشار خون شما قبل از این‌که باردار شوید، می‌تواند نشان دهد که پسر خواهید داشت یا دختر. باور نکردنی به نظر می‌رسد، اما داستان واقعی پشت این متد چیست؟

پژوهشی که اخیرا توسط دانشمندانی در کانادا انجام شده نشان می‌دهد که فشار خون زن ۲۶ هفته قبل از صورت گرفتن لقاح، می‌تواند جنسیت فرزند او را در آینده “پیش‌بینی” کند.

بر اساس یافته‌های این پژوهش، فشار خون بالا نشان می‌دهد که کودک‌تان پسر خواهد بود، در حالی که فشار خون پایین نشان می‌دهد که فرزندتان دختر است.

این مطالعه قطعا مردم را به بحث و صحبت‌های زیادی در همه جا واداشته‌است!

ما دوست داریم تحقیقات بیش‌تری در مورد این موضوع ببینیم، اما در حال حاضر ۱۰۰٪ مطمئن نیستیم که پیش‌بینی این متد دقیق باشد!

تشخیص جنسیت جنین در ماه اول بارداری

یکی از نظریه‌ها می‌گوید که اگر شما صبح‌ها حالت تهوع بدی داشته باشید، فرزندتان دختر است. دکتر گیتا وینکیت، مدیر کلینیک باروری هارلی استریت می‌گوید: “هورمون‌ها می‌توانند حال زنان را خیلی بد کنند و اگر کودک شما دختر باشد، مقدار استروژن در بدن‌تان افزایش می‌یابد و اغلب می‌تواند منجر به بروز حالت تهوع شود.

“با این وجود، همه‌ی ما زنان بارداری را دیده‌ایم که با همین مشکل روبرو بوده‌اند اما پسر به دنیا آورده‌اند، بنابراین مجددا این متد نیز برای تعیین جنسیت جنین دقت چندانی ندارد.”

از آن‌جایی که جنسیت نوزاد شما توسط اسپرم تعیین می‌شود، برخی معتقدند که با توجه به سابقه‌ی خانوادگی شریک زندگی‌تان می‌توان فهمید که فرزندتان پسر است یا دختر – به خصوص اگر اقوام و بستگان مذکر شریک زندگی‌تان و پدر و پدربزرگ‌اش همگی فقط دختر یا فقط پسر داشته‌اند.

برخی معتقدند سرعت ضربان قلب کودک – آهسته یا سریع بودن آن – نشان می‌دهد که فرزندتان پسر است یا دختر. بر اساس این نظریه اگر ضربان قلب جنین تند باشد، او دختر است و اگر ضربان قلب‌اش آهسته باشد،‌ پسر است.

اگر شما عاشق موهای زیبا و براق‌تان شده‌اید – مطابق با یکی از داستان‌های قدیمی فرزندتان پسر است. پوست کدر و آکنه – نشان می‌دهد که فرزندتان دختر است.

ظاهرا این‌که دست‌های شما چه‌طور به نظر می‌رسند، می‌تواند شاخصی باشد برای تشخیص این‌که فرزندتان پسر است یا دختر. دست‌های خشک به این معنا است که پسر باردارید و دست‌های نرم یعنی فرزندتان دختر است.

یکی سرنخ دیگر مرتبط با دست‌ها – اگر کسی بخواهد دست‌تان را بگیرد و شما دست‌تان را طوری به او بدهید که کف آن‌ها رو به پایین باشد، فرزندتان پسر است. اگر کف دست رو به بالا باشد،‌ فرزندتان دختر است.

برای انجام این متد احتمالا لازم است که کسی حواس‌اش به شما باشد و ببیند که کلید را چگونه در دست می‌گیرید، اما بر اساس اصول اولیه‌ی این متد اگر کلید را با قسمت بالای آن که گرد است بردارید فرزندتان پسر است. اگر آن را از قسمت باریک‌اش بردارید، دختر باردارید. اگر کلید را از جایی در وسط آن بگیرید، دوقلو باردارید!

نمودار پیش‌بینی چینی در حال حاضر کاملا شناخته‌شده است. نمودار مایا بسیار شبیه به همان نمودار چینی است. این نمودار شامل سن مادر در هنگام روی دادن لقاح و ماه تولد نوزاد است. برای تعیین جنسیت جنین باید سن مادر را در زمان لقاح و عدد ماهی که در آن لقاح رخ داده را بدانید. اگر هر دو عدد فرد هستند یا هر دو زوج هستند،‌ بر اساس نظریه‌ی مایاها بچه دختر است. اگر یک عدد فرد است و دیگری زوج،‌ جنین پسر است.

دیدن زاغی صرف نظر از این‌که خوش‌شانسی می‌آورد یا بدشانسی، می‌تواند به ما در تعیین جنسیت جنین هم کمک کند. گفته می‌شود که اگر شما یک زاغی ببینید، ‌غم و اندوه در می‌زنند، ۲ زاغی ببینید شادی وارد خانه‌تان می‌شود، ۳ زاغی ببینید فرزندتان دختر است و چهار زاغی نشان می‌دهد که یک پسر را باردار هستید.

اگر سینه‌ی چپ شما بزرگ‌تر از سینه‌ی راست باشد، به این معنی است که فرزندتان دختر است. اگر سینه‌ی راست شما بزرگ‌تر باشد، احتمالا خودتان هم حدس زده‌اید که یعنی فرزندتان پسر است.

اگر صورت شما گردتر و پرتر باشد، مطابق با روایت‌های قدیمی باید منتظر یک دختر باشید. جالب است که بر اساس همین روایت اگر بینی شما کم‌کم رشد کند یا بزرگ‌تر شود، به این معنی است که یک دختر را باردار هستید چون دختر تلاش می‌کند زیبایی شما را بدزدد.

اگر از تغییرات شدید خلق و خوی رنج می‌برید، احتمالا به این بدان معناست که جنین شما دختر است. اگر چه، با توجه به افزایش هورمون‌هایی که در بدن یک زن باردار/ جریان دارند، بسیار دشوار بتوانید مادری را پیدا کنید که تغییرات خلق و خو را تجربه نمی‌کند!

ظاهرا، این‌که روی کدام پهلوی‌تان می‌خوابید نشان می‌دهد که بچه دختر است یا پسر – اگر شما روی پهلوی چپ بخوابید، بچه پسر است، اگر روی پهلوی راست بخوابید، بچه دختر است.

روایت‌های قدیمی می‌گویند که اگر زمانی که در رختخواب دراز می‌کشید، در سرتان رویای یک دختربچه دارید، احتمالا فرزندتان پسر است! اگر در رویاهای‌تان یک پسر را می‌بینید، احتمالا باید منتظر یک دختر باشید.

بر طبق روایت‌های قدیمی اگر متوجه شدید که نوک پستان‌تان خیلی تیره و تقریبا قهوه‌ای شده‌است، معلوم می‌شود که باید منتظر ورود یک پسربچه باشید.

یک حبه سیر بخورید و بعد اگر دهان‌تان بوی سیر گرفت، فرزندتان پسر است. اگر از دهان‌تان بوی سیر به مشام نرسید، حتما یک دختر دارید. همممم، خیلی خوب می‌شود اگر روی زنی که یک دختر را باردار است، این تست را انجام بدهیم!

اگر این شما هستید که نزدیکی با شریک زندگی‌تان را در هنگام شب (یا روز) شروع می‌کنید، احتمالا باید منتظر ورود یک دختربچه باشید. ولی اگر شریک زندگی‌تان رابطه را شروع می‌کند، احتمالا فرزندتان پسر است.

اگر متوجه وجود یک خط تیره‌ی عمودی روی شکم‌تان شدید که تا ناف‌تان ادامه دارد، معلوم می‌شود که قرار است یک دختر داشته باشید. با این حال اگر خط از ناف شما عبور کند، معلوم می‌شود که باید منتظر ورود یک پسربچه باشید.

در NHS، استفاده از ۳ خط در اسکن هفته‌ی ۲۰ اصلی‌ترین راه است برای این‌که یک پزشک جنسیت جنین شما را تعیین کند. این در واقع شیوه‌ای امتحان شده است که سونوگرافرها برای تعیین جنسیت جنین به کار می‌برند.

۳ خط در واقع لابیا را شناسایی می‌کند و در واقع فقط بخش بالایی و بخش پایینی را توصیف می‌کند و روش خوبی برای تایید دختر بودن جنین است.

به دنبال ۳ خط بودن یکی از راه‌هایی است که به وسیله‌ی آن می‌توانیم تعیین کنیم که آیا فرزندتان دختر است یا پسر.

به تمام والدینی که برای انجام سونوگرافی می‌آیند چند تصویر داده می‌شود از چیزی که سونوگرافر برای تعیین جنسیت جنین به دنبال‌اش است.

تصویر در واقع یک اسکن ۲۰ هفته‌ای است و تصویر جنین دختر به وضوح سه خط را نشان می‌دهد.

“هنگامی که سونوگرافر اعلام می‌کند که جنین یک دختر است، از این سه خط به عنوان دلیلی برای حرف‌اش استفاده خواهد کرد.”

و احتمالا این سه خط زمانی که در حال انجام سونوگرافی هستید، روی صفحه‌ی نمایش به وضوح دیده می‌شود.

بر اساس این نظریه مدل قرار گرفتن دست‌تان هنگامی که آن را به پهلوی‌تان می‌گیرید، جنسیت فرزند شما را تعیین می‌کند. اگر جنین دختر باشد، دست‌تان به شکل منحنی در کنار شکم‌تان قرار می‌گیرد (مطابق با عکس بالا). اگر جنین پسر باشد، روی دست‌ها کمی به داخل است.

منبع: madeformums

برچسب ها madeformumsبارداریتست تعیین جنسیت جنینتعيين جنسيت جنين با رژيم غذاييتعیین جنسیتتعیین جنسیت جنین در چند هفته اول بارداریتعیین جنسیت جنین با جوش شیرینتعیین جنسیت جنین بدون سونوگرافیتعیین جنسیت جنین به روش مادر بزرگ هاتعیین جنسیت جنین فقط با این روشتعیین قطعی جنسیت جنینتعیین قطعی جنسیت جنین با استفاده از روش های ژنتیکیجنسیتروش سنتی برای تشخیص جنسیت جنینعلامت جالب پسر بودن جنسیت جنینچگونه بفهمیم جنین دختر است یا پسر

متاسفیم. نظرات بسته است.

نه ماه انتظار برای تشخیص جنسیت جنین زمان زیادی است. به طور معمول، اکثر والدین می خواهند جنسیت جنین را بدانند. عجله نکنید در ماه اول بارداری تعیین جنسیت جنین قابل تشخیص نیست و به طور معمول، جنسیت جنین در سونوگرافی هفته 16 به بعد مشخص می شود. اما گاهی جنین همکاری نمی کند و به خاطر موقعیت نامناسب، جنسیت او به خوبی مشخص نمی شود.

با این حال، راه های احتمالی  دیگری برای تشخیص جنسیت جنین وجود دارد.  در واقع، دانشمندان کشف کردند که ایمنی زن نقش مهمی در تعیین جنسیت فرزند ایفا می کند. با توجه به جنسیت جنین، مادر بارداری متفاوتی را تجربه می کند. علائمی نظیر تهوع و یا ویارهای خاص می تواند به شما در تشخیص جنسیت کمک کند. محققان مشخص کرده اند که پاسخ ایمنی زن در تشخیص جنسیت جنین، نقش مهمی ایفا می کند.

بیماری صبحگاهی برای مدت طولانی به عنوان یک نشانه مهم برای تعیین جنسیت جنین استفاده می شد. اغلب اعتقاد بر این است که اگر از بیماری صبحگاهی شدید رنج می برید، دختر باردار هستید. در حالی که همیشه این قانون درست نیست. به نظر می رسد که هورمون های تولید شده توسط جنین دختر در دوران بارداری باعث می شود مادر در مقایسه با جنین پسر بیشتر در معرض حالت تهوع قرار گیرد.

بیماری صبحگاهی شدید در سه ماهه اول اغلب به عنوان شاخصی برای دختر بودن جنین در نظر گرفته می شود (حالت تهوع بارداری کی تموم میشه). اما این روش به عنوان قانونی برای پیش بینی جنسیت قابل استفاده نمی باشد. خانم هایی زیادی هستند که ابتدا از بیماری صبحگاهی رنج می برند و در نهایت فرزند آن ها پسر می شود.

آیا خط تاریکی در پایین شکم شما تشکیل شده است؟ این خط تیره Linea Nigra نامیده می شود و علامت بارداری است. گفته می شود اگر این خط از ناف به استخوان شرمگاهی برسد، دختر باردار هستید. اگر این خط به بالای ناف شما برسد و از استخوان شرمگاهی به زیر قفسه سینه برسد، پسر باردار هستید.

تشخیص جنسیت جنین در ماه اول بارداری

مقاله پیشنهادی اوما: هفته یازدهم بارداری و تعیین جنسیت

نظریه استفاده از ضربان قلب جنین به عنوان راهی برای پیش بینی جنسیت جنین بیان می کند که اگر ضربان قلب بیش از 140 ضربه در دقیقه (BPM) باشد، احتمالا جنین دختر است. اگر ضربان قلب کمتر از 140BPM  باشد جنین پسر است. اما شواهدی در خصوص اثبات این نظریه وجود ندارد. 

داستان های قدیمی می گوید اگر شکم شما پایین باشد پسر باردار هستید و اگر شکم شما بالا باشد و به صورت گسترده در وسط ظاهر شده باشد احتمالا دختر باردار هستید (شکم زنان باردار پسر). همچنین اگر بیشتر وزن حاملگی شما در اطراف کمر متمرکز باشد دختر باردار هستید.

همه ما می دانیم که در دوران بارداری برای دو نفر غذا می خوریم، اما آیا جنین پسر است یا دختر؟ برخی می گویند اگر مادر دائم در حال خوردن باشد فرزند او پسر است. تحقیقات نشان می دهد مادرانی که پسر باردار هستند اغلب 10 برابر مادرانی که دختر باردار هستند غذا می خورند.

این مسئله مربوط به سطح تستوسترون است که در طول بارداری افزایش می یابد. پسران حتی در رحم نیاز به انرژی بیشتری دارند که سبب افزایش اشتهای مادر می شود. در نتیجه، جنین پسر در هنگام تولد سنگین تر از جنین دختر است.

مقاله پیشنهادی اوما: تعیین جنسیت جنین با جوش شیرین

همانطور که داستان های قدیمی می گوید: ” دخترها از شکر و ادویه و همه چیزهای خوب تشکیل می شوند.”  گرایش بارداری می تواند به شما نشان دهد پسر باردار هستید یا دختر. اگر غذاهای شور مانند سیب زمینی و پاپ کورن هوس کنید احتمالا پسر باردار هستید (ویار پسر چیست؟). اگر هوس غذاهای شیرین کنید دختر باردار هستید. بعضی ها می گویند هورمون های بارداری در غذاهایی که می خورید در طول بارداری تغییر ایجاد می کنند.

هورمون ها باعث تغییر احساسات شما می شود. یک دقیقه می خندید، و بعد گریه می کنید. هیچ دلیلی برای گریه یا خنده شما نیز وجود ندارد.به نظر میرسد نوسانات شدید احساسی به معنی داشتن دختر است. 
 

تهیه و تنظیم: گروه سلامت اوما

منبع: www.babygaga.com

آریسته – در سامانه رزرو آنلاین آریسته می توانید به سادگی یک کلیک آدرس، شماره تلفن، نوع خدمات و ساعات کار کلیه آرایشگاه های زنانه، مراکز اسپا و ماساژ و کلینیک های زیبایی را بررسی کرده و به سادگی وقت خود را ثبت و رزرو نمایید.

شاید شما نیز شنیده باشید که در گذشته و از سوی مادر بزرگ ها بدون سونوگرافی حدس زده می شد که نوزاد درون شکم یک خانم باردار دختر بوده یا پسر! البته بسیاری از حالاتی که به جنین دختر و یا پسر داده می شد تنها در حد حدس و گمان بود، اما برخی از نکات نیز وجود دارد که می تواند به شما کمک کند قبل از سونو گرافی تشخیص دهید که نوزادتان دختر است یا پسر !

یکی از علایم اولیه که کمک می کند تا تشخیص دهید نوزاد شما دختر است یا پسر بیماری ها و حالات تهوع صبحگاهی می باشد، به عبارتی مادرانی که به محض بیدار شدن از خواب حس بیماری و یا حالت تهوع و استفراغ دارند عموما با درصد زیادی دارای جنین دختر هستند. یکی دیگر از علائم جنین پسر این است که شما در بارداری خود ویار ترش و شور دارید، البته نکات گفته شده در مورد همه افراد صدق نخواهد کرد، چراکه نیاز های بدن هر فردی در دوران بارداری متفاوت بوده، اما بر طبق شواهد مادران بارداری که در طول بارداری خود دارای ویار شیرینی بوده اند از جنین دختر بهره مند شده و مادرانی که دارای ویار شور و ترش بوده اند دارای جنین پسر می باشند. در برخی از شواهد گویی یکی از نشانه ها و علائم بارداری پسر وضعیت پوست و مو مادر باردار می باشد؛ از گذشته تا کنون گفته می شود مادرانی که دارای پوست بدون آکنه بوده و موهایی درخشان دارند دارای جنین پسر بوده و مادرانیکه ریزش مو شدید و پوستی پر از آکنه و لک دارند دارای جنین دختر می باشند.

یکی از علائم جنین پسر در بارداری ضربان قلب وی می باشد، با آنکه هنوز مطالعات دقیق در این باره کامل نشده است، اما تحقیقات می گویند جنین پسر دارای ضربان قلب کمتر از ۱۴۰ می باشد. به این شکل جنینی که ضربان قلب او بیشتر از ۱۴۰ می باشد یک دختر است. در برخی از تحقیقات و بررسی های انجام شده گفته می شود که مادرانی که در طول بارداری خود احساس سبکی بیشتری در شکم خود دارند از جنین پسر بهره برده و آن دسته که احساس سنگینی در شکم دارند دارای جنین دختر می باشند. این مسئله تا حدودی به دوران بارداری و نوع رحم نیز بستگی خواهد داشت. از سری علائم دیگر بارداری پسر می توان به موارد زیر اشاره کرد :


محاسبه دقیق و آنلاین سن بارداری به ماه

تشخیص جنسیت جنین در ماه اول بارداری


علائم و درمان زردی در نوزادان


علائم بارداری چیست ؟


درمان سرماخوردگی در بارداری

با آنکه در بارداری علائم مادران باردار با یکدیگر متفاوت است، اما از سری علائم بارداری جنین پسر در دوماهگی و سه ماهگی به بالا می توانه به موارد زیر اشاره کرد:

گفتنی است موارد گفته شده بر طبق شواهد بوده و هنوز بررسی های علمی در این باره کامل نشده و ادامه دارد، لذا بهترین راه برای مشخص شدن جنسیت یک جنین سونوگرافی می باشد.

من، ملیحه نصیری فارغ التحصیل از رشته کامپیوتر و گرایش نرم افزار هستم. از دوران دانشجویی علاقمند به فعالیت در زمینه تولید محتوا بودم. اکنون چند سالی است که به طور حرفه ای مشغول به تولید محتوا در زمینه های مختلف و بخصوص زیبایی و نقدو بررسی لوازم آرایش هستم.

قبلی

علائم و درمان زردی در نوزادان

بعدی

انواع مختلف از لباس بارداری مجلسی و فانتزی جدید

محاسبه دقیق و آنلاین سن بارداری به ماه

علائم و درمان زردی در نوزادان

علائم بارداری چیست ؟

درمان سرماخوردگی در بارداری

افاسمان چیست؟

گام هایی برای مراقبت بعد از سزارین


نظرات بسته شده است.

آخرین های روابط عاطفی


محاسبه دقیق و آنلاین سن بارداری به ماه


علائم بارداری پسر


علائم و درمان زردی در نوزادان


علائم بارداری چیست ؟


درمان سرماخوردگی در بارداری


لقب دادن به کودک و واکنش به آن

پربازدیدها


۸۰ جدید ایرانی زنانه و دخترانه


مدل های دخترانه و زنانه شیک ۲۰۱۸

۶۱ مدل از جدیدترین انواع سارافون مجلسی و اسپرت


۶۳ مدل مو بسته شیک زنانه و دخترانه ۲۰۱۹

جدیدترین ایده های آرایش مدل موی کوتاه زنانه ۲۰۱۹ فشن


علائم بارداری پسر

۲۹ تزیین اتاق تولد شیک و منحصر به فرد برای هر جشن تولدی

از پیشگیری تا راه های خانگی درمان کبد چرب

سامانه رزرو آنلاین آریسته

آریسته یکی از وب سایت های ارائه خدمات در حوزه رزرواسیون آرایشگاه های زنانه و مراکز اسپا بوده که با ایجاد بستری مناسب توانسته خدمات خود را همراه با طرح های تشویقی هیجان انگیز با ویژگی هایی همچون سادگی در رزرو نوبت و صرفه جویی در زمان همراه با تضمین کیفیت خدمات ارائه شده و پشتیبانی کامل در تمام مراحل رزرو به کاربران ارائه دهد. آریسته بستری مناسب برای کاربران محیا کرده تا سالن های خود را بر اساس نظرات و رای کاربران دیگر انتخاب نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند به ساده ترین شیوه رزرو نوبت آرایشگاه و یا مرکز اسپای خود را در نزدیکترین نقطه به محل زندگی خود انجام دهند.

تشخیص جنسیت جنین در ماه اول بارداری

در واقع آریسته ویترینی پر زرق و برق برای شما آماده کرده است که در آن می توانید کلیه مراکز آرایشگاهی معروف و با کیفیت کاری بالا موجود در شهر تهران همچون آرایشگاه شبنم نظیف، آرایشگاه لی لی رضایی، آرایشگاه گیوا، آرایشگاه الی، آرایشگاه شایسته نو، آرایشگاه گل سرخ، آرایشگاه گل بانو، آرایشگاه چهره پردازان، آرایشگاه گلها، آرایشگاه پارس بانو و … به همراه همه مراکز ماساژ در غرب تهران، شمال، شرق و جنوب همچون مرکز ماساژ قوی نقره ای، مرکز ماساژ اسپا هانا، مرکز ماساژ نیلوفر آبی تهران، مرکز ماساژ حس خوب زندگی و … را یافته و از خدمات بی نظیر آنها بدون اتلاف وقت استفاده نمایید.

اکثر پدر و مادرها میخوان قبل از بدنیا اومدن بچه جنسیتش رو بدونن که با سونوگرافی چنین چیزی ممکن میشه. اینبار در آرمیک سافت بهتون میگیم که چطور میشه با سونوگرافی جنسیت جنین رو تشخیص داد.

سونوگرافی برای تعیین جنسیت که در هفته ۱۸ تا ۲۰ بارداری انجام میشه به حدود ۶۹ درصد زنان باردار کمک میکنه تا جنسیت نوزادشون رو تشخیص بدن.

سونو از تکنولوژی خیلی پیشرفته ای استفاده نمیکنه و فقط با استفاده از امواج صوتی تصاویری با کنتراست بالا بهتون میده. این روش که از ابتدای دوران بارداری برای مراقبت و کنترل سلامت جنین استفاده میشه، که اصطلاحا بهش سونوگرافی مامایی هم گفته میشه.

تشخیص جنسیت جنین در ماه اول بارداری

سونوگرافی به صورت دوره ای در مراحل مختلف بارداری انجام میشه. اگرچه اکثر پزشکان مامایی بعد از شش هفته اولین سونو را انجام میدهند، اما جنین بعد از چهار هفته و نیم قابل مشاهده هستش البته ضربان قلب بعد از هفته پنجم شنیده می شه.

بین هفته هجده تا بیستم سونوگرافی نوع دوم انجام می شه که فرایند کمی پیچیده تر داره و خاص تره. در این مرحله پزشک میتونه وزن و اندازه بچه رو بهتون بگه و اعضای حیاتی بدنش مثل قلب و مغز رو اندازه گیری کنه.

در این مرحله از رشد جنین شما می تونید جنسیت نوزاد رو هم متوجه بشین. اگرچه تشخیص بین دختر و پسر میتونه کمی سخت باشه اما یه نشانه هایی هستش که شخص سونو کننده به کمک اون ها تشخیص میده.

قتی در ماه های آخر بارداری روی مادر سونو انچام میشه، دیدن چیزها از ندیدنشون مهم تر هستش. چون موقع تعیین جنسیت جنین نبودن عضو جنسی مردانه به معنای دختر بودن کودک شما نیست. اما نگران نباشید چون در ۹۹ درصد مواقع سونوگرافی بارداری که در هفته های ۱۸ تا ۲۰ انجام میشه نتیجه دقیقی داره. اما اگه قبل از اون سونو برای تعیین جنسیت انجام بدین ممکنه نتیجه اشتباه باشه. اگه دیابت بارداری دارین میتونین برای زایمان آماده بشید.

موقع تعیین جنسیت  سونو کننده دنبال نشونه هایی میگرده که بتونه مشخص کنه بچه شما دختره یا پسر. برای شناسایی جنین دختر دوتا نشونه وجود داره:

طرح همبرگری: این اصطلاح که به عضو جنسی دختر ها برمیگرده نشون دهنده کلیتروس و لابیا هستش که تو سونوگرافی مشخص میشن. که در سونوگرافی شبیه نان همبرگر هستند و به کمکش جنسیت جنین مشخص میشه.

نشاه تیر و کمانی: این نشانه که کمی پیچیده تر هستش اما با نگاه دقیق به تصویر جنین برمیگرده. اگه استخوان ستون فقرات نوزاد را تا به پایین دنبال کنید، در آخر هر استخوان یک برآمدگی میبینید. که در این صورت نوزاد دختر است چون نقطه قوس دارد. از هفته ۱۴ به بعد بارداری نوزادان دختر از طریق این نشانه قابل شناسایی هستند که ۹۰ درصد مواقع تشخیص درست است که البته این عدد بعد از هفته هجدهم به ۱۰۰ درصد میرسه.

شاید تصور کنید که تشخیص جنین پسر در سونوگرافی راحت تره اما همیشه اینطور نیست. قبل از هفته ۱۴ بارداری این مورد کاملا ریسکس یوده و تشخیص جنسیت جنین پسر سخته اما سه نشانه داره که اون ها رو با هم مرور میکنیم:

نشان تیر و کمانی: در جنین پسر با توجه به نحواه خوابیدن جنین در شکم مادر مدل استخوان ستون فقرات متفاوته. در جنین دختر برآمدگی ها زاویه ده درجه دارند اما در جنین پسر برآمدگی انتهایی ستون فقرات حدود سی دجه است. اگه چیزی بین این عدد باشه باید منتظر بمونید تا جنین بزرگتر بشه و تشخیص جنسیت بدین.

جریان ادرار: جریان ادرار جنین گاهی میتونه جنسیتش رو مشخص کنه. معمولا اگه ادرار جنین به سمت بالا ریخته شه جنین پسر هستش.

عضو جنسیتی مردانه: عضو جنسی مردانه که در هفته های هجدهم تا بیستم قابل مشاهده هستش به راحتی در سونوگرافی قابل تشخیص هستش و یکی از بهترین نشونه ها برای تعیین جنسیت جنین هستش.

علاوه بر سونوگرافی آمنیوسنتز یا نمونه برداری از ویلوز کوریونی (CVS) هم میتوان جنسیت جنین را تشخیص داد. راستی اگه به فکر گرفتن جشن بارداری سورپرایز هستین به مطلب قبلی وبلاگ کودک آرمیک سر بزنید.

در کل طیق تحقیقات انجام شده در سراسر دنیا ۶۵ درصد پدر و مادرها ترجیح میدن جنسیت بچه شون رو هرچه زودتر بدون و ۲۸ درصد از اون ها هزینه های زیادی میکنند تا زودتر از سونوگرافی متوجه این موضوع بشن. اما هنوز هم سونوگرافی یکی از بهترین روش ها برای تشخیص جنسیت نوزاد هستش.

به نظر شما سونوگرافی روش خوبی برای تعیین جنسیت جنین هستش؟ آیا شما به روش های سنتی برای تشخیص جنسیت جنین اعتقاد دارین؟ نظرتون رو برای ما بنویسید. مطالب آرمیک کودکان رو می‌تونید از همین بلاگ ویرگول، وبلاگ رسمی آرمیک کودکان و کانال تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.

مطلبی دیگر از این نویسنده

مطلبی دیگر در همین موضوع

بر اساس علایق شما

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

تشخیص جنسیت جنین در ماه اول بارداری
تشخیص جنسیت جنین در ماه اول بارداری
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *