بهترین دارو گیاهی برای صفرا

خواص دارویی و گیاهی

گاز گرفتن گونه ، فشردن محکم دندان ها بر روی قسمت داخلی گونه است. اغلب اوقات هنگام خواب اتفاق می افتد و این گاز گرفتن فراتر از یک عادت بد است. گاز گرفتن گونه می‌ تواند نشانه استرس یا اضطراب بیش از حد باشد. زمانی که جویدن و یا گاز گرفتن در یک دوره طولانی انجام می‌ شود، باعث آسیب به دهان و منجر به زخم و جراحت می ‌شود. این عمل تکرار شونده ممکن است نشانه ‌ای از اضطراب باشد که به عنوان رفتار

شما ممکن است درباره بتاکاروتن، لیکوپن، زاکسانتیین، لوتئین و کانتاگزانتین، مطالبی را شنیده باشید، اما آیا درباره استاگزانتین هم چیزی شنیده اید؟ استاگزانتین به عنوان یکی از قوی ترین کاروتنوئیدها و آنتی اکسیدان ها در طبیعت است که از جنبه های بسیاری برای سلامت مفید است، از کاهش چین و چروک گرفته تا بهبود و افزایش سرعت کارهای روزمره شما. این رنگدانه قدرتمند به انواع خاصی از غذاهای دریایی، رنگ قرمز_ نارنجی می دهد و سلامت بینایی وسلامت مغز و قلب را ارتقاء می بخشد

طب فشاری نوعی روش درمانی جایگزین است که از روش چین باستان پیروی می کند. هدف آن، کاهش بیماری های مختلف با تلاش بر اصلاح و بهبود گردش خون و نیروی زندگی در بدن انسان می باشد. در این مقاله از بخش پزشکی و زنان و زایمان دکتر سلام، به بررسی طب فشاری می پردازیم. این روش، مشکلات باروری در زنان و مردان را بهبود می بخشد. ناباروری امروزه به دلیل شیوه زندگی ناسالم و استرس زا افزایش یافته است. اگر چه مداخلات پزشکی مختلف

چشمان به هم چسبیده یا پر آب، یک وضعیت عادی در کودکان است که در ۲۰ درصد از همه کودکان مشاهده می ‌شود. خوشبختانه این وضعیت بدون ‌ضرر است و به خودی خود برطرف می ‌شود. این به شما بستگی دارد که از تمیزی و سالم بودن چشمان کودک خود مطمئن باشید. با این حال، در برخی موارد، علائم مربوط به چشم ‌های پرآب ممکن است نشان دهنده عوارض جدی باشند که باید توسط پزشک متخصص اطفال مورد بررسی قرار بگیرد. این مقاله از بخش

ترک شکم پس از زایمان در میان زنان رایج است. شما ممکن است ترک های عمیقی که در مناطق مستعد تجمع چربی مثل پستان، باسن، بازوها، شکم و ران به وجود می آیند، داشته باشید. آن ‌ها ممکن است به خاطر تغییرات هورمونی یا از دست دادن ناگهانی چربی در این مناطق به وجود بیایند. در این مقاله از بخش پوست و مو و زنان و زایمان دکتر سلام، به شما می‌گوییم که چگونه می ‌توانید از طریق درمان ‌های خانگی و درمان‌ های بهترین دارو گیاهی برای صفرا

آیا می دانید تشخیص کوررنگی به چه صورتی انجام می شود؟ با انواع کوررنگی آشنایی دارید؟ افرادی که به بیماری کوررنگی دچار هستند نمی توانند رنگ های قرمز،

در مورد خیریه کودکان فرشته اند چیزی شنیده اید؟ آیا دوست دارید به جمع این خیریه بپیوندید و در کارهای آنها شریک شوید؟ این خیریه در مراسم های

تخمک گذاری یعنی زمانی که در سیکل ماهانه، بدن تخم یا تخمکی را از تخمدان ها آزاد می کند. این تخمک از طریق لوله فالوپ راه خود را

در مورد عفونت مجاری ادراری چقدر اطلاعات دارید؟ آیا میتوان این بیماری را با راهکارهای خانگی و روش های گیاهی درمان کرد؟ دستگاه ادرار شما از چندین بخش

گاز گرفتن گونه ، فشردن محکم دندان ها بر روی قسمت داخلی گونه است. اغلب اوقات هنگام خواب اتفاق می افتد و این گاز گرفتن فراتر از یک

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.




خانه

موبایل

 اگر در هضم غذا دچار مشکل شده‌اید، نفخ می‌کنید، حالت تهوع دارید و غیره احتمال دارد کبدتان به مشکل برخورده باشد. یعنی اینکه باکش پر شده و دیگر نمی‌تواند مواد زائد را دفع کند. این‌گونه می‌شود که بدن دچار مشکل می‌شود. تمیز کردن کبد کار سختی نیست. برای اینکه احساس سبکی بکنید با چند توصیه‌ی ساده و بدون خطر می‌توانید کبدتان را تمیزکاری کنید. با ما همراه باشید.تکنیک 3 لیموترشبرای اینکه دچار مشکلات گوارشی نشوید لازم است که به طور منظم به فکر تمیز کردن کبدتان باشید. لیموترش می‌تواند باعث تحریک ترشح صفرا شده و تمام سموم و مواد زائد انباشته‌شده در کبد را تمیز کند.

روش استفادهسه عدد لیموترش را بدون برش دادن داخل یک ظرف حاوی آب سرد بیندازید. اجازه دهید آب به مدت سه دقیقه داغ شده و به جوش برسد. سپس آن را خنک و لیموترش‌ها را از آن خارج کنید. آب لیموترش‌ها را بگیرید و به همان آب اضافه کنید. هر روز صبح ناشتا و همچنین بین وعده‌های غذایی از این آب لیموترش میل کنید.برگ‌های خشک رزماری را دریابیدزمانی که کبد اشباع می‌شود نمی‌تواند به درستی به وظایفش عمل کند و این‌گونه می‌شود که به زحمت می‌افتد. وقتی کبد درست کار نکنید گوارش شما نیز با مشکل مواجه می‌شود. رزماری باعث افزایش ترشح صفرا می‌شود که کبد را تمیز و به عملکرد خوب آن کمک می‌کند.بهترین دارو گیاهی برای صفرا

روش تهیه15 گرم برگ خشک رزماری را در یک لیتر آب ریخته و به مدت 15 دقیقه بجوشانید. محلول را صاف کرده و روزانه چند فنجان از این جوشانده میل کنید.

افشره‌ی خوراکی نعناحالت تهوع، مشکلات کلیوی و حتی اختلالات جنسی و غیره می‌تواند ناشی از اشباع شدن کبد باشد. زمانی که ضایعات زیادی در کبد تجمع کرده باشد علائم زیادی را نشان می‌دهد. برای کمک به تمیز شدن و عملکرد خوب کبد می‌توانید از افشره‌ی خوراکی نعنا استفاده کنید.

روش تهیهدو قطره افشره‌ی خوراکی نعنا فلفلی را در یک قاشق چای‌خوری عسل بچکانید و در دهان بگذارید. همچنین می‌توانید یک قطره افشره‌ی خوراکی رزماری، یک قطره افشره‌ی خوراکی نعنا و یک قطره افشره‌ی خوراکی ترخون را با هم مخلوط کرده و روزانه دو مرتبه کبدتان را خلاف عقربه‌های ساعت ماساژ دهید.

پاک‌سازی کبد با ریشه‌ی گیاه قاصدکبرای تمیز کردن کبد یک دوره‌ی درمانی با گیاه قاصدک را در پیش بگیرید. گیاه قاصدک ترشح صفرا را تحریک کرده و مواد زائد را از بدن دفع می‌کند. مواد زائدی که در کبد انباشته می‌شوند اجازه نمی‌دهند که توکسین های خون تصفیه و چربی‌ها هضم شوند.

روش تهیهبرای هر 15 میلی‌لیتر آب جوش یک تا چهار گرم ریشه‌ی خشک گیاه قاصدک لازم دارید. این گیاه را دم کنید و روزانه سه تا چهار مرتبه میل کنید.روغن زیتون extra virgineروغن زیتون برای کبد بسیار فوق‌العاده است به خاطر اینکه خواص ملینی دارد. این روغن کبد را تمیز و مشکلات کبدی را رفع می‌کند.

روش استفادهروغن زیتون را با آب لیموترش مخلوط کنید. به مدت پنج روز با شکم خالی این ترکیب را بنوشید.

برگ‌های آرتیشوآرتیشو یا همان کنگر فرنگی باعث تحریک ترشح صفرا می‌شود و به این ترتیب به دفع توکسین‌ها یا همان سموم انباشته شده در کبد کمک می‌کند. محققان عصاره‌ی این گیاه را به موش‌های آزمایشگاهی تزریق کرده و خواص محافظتی آن را روی کبد مشاهده کردند.

روش استفاده1 تا 2 برگ آرتیشو را در نیم تا یک لیتر آب و به مدت 15 دقیقه بجوشانید. در طول روز بعد از غذا از این محلول میل کنید.عصاره‌ی گیاه خار مریمنارسایی کبدی، سنگ صفرا، سیروز (التهاب مزمن بافت کبدی) و غیره. همه‌ی این‌ها زمانی به وجود می‌آید که کبد اشباع‌شده و پر از سم باشد. از گیاه خارمریم می‌توان برای تحریک ترشح صفرا و همچنین دفع مواد زائد انباشته‌شده در کبد استفاده کرد.

روش استفاده2.5 گرم عصاره‌ی گیاه خارمریم را با یک چهارم لیتر آب مخلوط کنید. هر روز قبل از غذا (سه مرتبه در روز) از این عصاره میل کنید. عصاره‌ی این گیاه به صورت کپسول یا به شکل مایع در بازار وجود دارد.

منبع:roozno.com


باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .

درمان با محصولات پارسی طب 13,316 بازدید

صفرا ماده ای سبز رنگ و تلخ مزه ای می باشد که در کبد ساخته می شود و سپس در کیسه صفرا که درست زیر کبد قرار گرفته ذخیره می شود. صفرا از آب و چربی و پروتئین و یک سری ترکیبات دیگر ساخته شده است. چربی صفرا در طب جدید با کلمه «کلسترول» معرفی می گردد. در طب قدیم آمده است که افزایش کلسترول خون فرد را صفراوی مزاج می کند هم چنین ممکن است بدون هیچ مشکلی و بیماری، صفرای فرد بر دیگر اخلاطش برتری داشته باشد.

مقطر پاک سازی کبد پاپریکا محصولی است که برای تولید آن به وسیله بهره‌گیری از طب سنتی و انجام آزمایشات دقیق علم روز، از گیاهانی استفاده شده که همگی در دفع چربی های زاید از کبد و خون نقش بسزایی دارند. همچنین می‌توانند غلبه صفرا را بهبود بخشند.بهترین دارو گیاهی برای صفرا

روش مصرف : بدون در نظر گرفتن بیماری ضمیمه‌ای صبح ناشتا به میزان ۱۰۰ سی سی، به مدت ۲ ماه، برای کاهش صفرا استفاده می‌شود.

نکتـه ۱٫    اگر معده سرد باشد زمان مصرف ۲ ساعت قبل از ناهار می باشد. ۲٫    اگر معده سرد باشد و فرد دارای یبوست باشد باید از مقطر تقویت اعضا رییسه پاپریکا و در صورت عدم وجود یبوست از مقطر ضد بلغم پاپریکا در کنار مقطر پاک‌سازی کبد پاپریکا طبق دستور استفاده شود. ۳٫    در دوران حاملگی منع مصرف دارد. ۴٫    در  صورت وجود یبوست ابتدا باید یبوست از بین برود. به همین منظور ابتدا از ملین های عام و بعد از ۱۴ روز از مسهل استفاده شود. ۵٫    از روغن های صنعتی (روغن جامد، مایع و سرخ کردنی) به هیچ عنوان استفاده نشود. ۶٫    در دوران قاعدگی منع مصرف دارد. ۷٫    استفاده از مدر به دفع سریع تر چربی کمک می کند. پیشنهاد می گردد در خانم ها از خارشتر و در آقایان از خارخاسک استفاده شود. ۸٫    مقدار محصول برای شدت بیماری های متفاوت قابل افزایش تا مقدار حداکثر ذکر شده در کاتالوگ محصول می باشد.

برچسبدرمان با محصولات پارسی طب درمان غلبه صفرا صفرا غلبه صفرا مزاج صفراوی

۱۳۹۵-۰۶-۰۷

۱۳۹۴-۰۹-۲۱

۱۳۹۴-۰۹-۲۱

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

“پارسی طب” یک وبگاه عمومی با موضوع سلامتی و پزشکی است. این وبگاه به شدت به طب سنتی و گیاهی اعتقاد داشته و از این موضوع حمایت میکنند. ما همواره در تلاشیم که اطلاعات مفیدی در اختیار بینندگان خود قرار داده و اسباب رضایت ایشان را جلب نماییم.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *