یک رژیم غذایی مناسب برای کوچک شدن شکم

یک رژیم غذایی مناسب برای کوچک شدن شکم
یک رژیم غذایی مناسب برای کوچک شدن شکم

لاغر کردن و کوچک کردن شکم کار بسیار سختی نیست . سفره غذای خود را با این غذاهای کاهش دهنده وزن پر کنید تا به کنترل هورمون گرسنگی و داشتن شکمی تخت کمک کنند

باورتان بشود یا نه، بدن شما در‌ واقع دوست ندارد که چربی انبار کند و راز کاهش وزن پایدار در محاسبات پیچیده کالری و ترفندهای کاهش وزن نیست. بلکه همه چیز به مقابله با گرسنگی طبیعی و تنظیم ریتم خواب برای پایان دادن به عادت‌های نادرست و سوزاندن چربی بستگی دارد.تحقیقات نشان می‌دهد که ساعت درونی خواب و خوراک بدن، به دلیل غذاهای نامناسبی که هر روز می‌خوریم و نور مصنوعی بیش از حد در شب، کاملاً به هم ریخته است. در نتیجه شما در چرخه چاقی گرفتار شده‌اید. زیرا هورمون‌های گرسنگی که اشتهای شما به غذا را غیرقابل کنترل می‌کنند دائم در بدنتان ترشح می شوند. اما اگر برنامه خواب و خوراک طبیعی بدن خود را تنظیم کنید، می‌توانید بالاخره واقعاً با شکم جلو آمده خود خداحافظی کنید.روش انقلابی رژیم کوچک کردن شکم (Belly Melt Diet) به صورت علمی توضیح می‌دهد که چرا یک خواب شب خوب به کاهش وزن شما کمک می‌کند و چگونه خوردن غذای مناسب در زمان مناسب می‌تواند نیاز بدن شما به روغن و طعم را برطرف کرده و هوس خوردن را در شما سرکوب کند. بعلاوه غذاهای خاص از بین برنده شکم می‌توانند به خواب بهتر و کاهش وزن هم کمک کنند.این غذاهای سالم در رژیم آب کردن شکم به صورت وعده‌های غذایی و دستور پخت قرار گرفته‌اند، اما شما می‌توانید از آن‌ها به شکلی که خودتان دوست دارید در رژیم غذاییتان استفاده کنید. این غذاها را بخورید تا خواب بهتری داشته باشید، وزن بیشتری کم کنید، و شکم خود را آب کنید. به شما می‌گوییم که چطور شروع کنید!

بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم در عرض یک هفته!!

یک روز دیگر و یک تحقیق دیگر درباره فواید خوردن ماهی و دلیل خوب برای خوردن آن. ما از مطالعات روی جانوران می‌دانیم که اگر رژیم غذایی فقیر از امگا ۳ باشد، ریتم طبیعی غده پینه‌آل (غده صنوبری شکل به اندازه نخود فرنگی که در مرکز مغز قرار دارد) مختل می‌گردد، و ترشح ملاتونین، یعنی هورمون خواب دچار تغییر می‌شود. اگر برنامه غذایی تان کمبود امگا 3 داشته باشد در این صورت در زمان‌های طبیعی استراحت خود نمی‌خوابید و در نتیجه بیدار می مانید.از سوی دیگر، تغذیه غنی از امگا ۳ می‌تواند باعث افزایش سلامت قلب و کاهش خطر زوال عقل، و بهبود سلامت عمومی شود. در رابطه با کاهش وزن، بسیاری از غذاهای حاوی امگا ۳ غنی از پروتئین هستند و تحقیقات بسیاری نشان می‌دهند که پروتئین باعث احساس سیری می‌شود. حتی کالری بیشتری هم برای هضم و جذب پروتئین به نسبت چربی و کربوهیدرات سوخته می‌شود.

اگر غذاهای غنی از امگا ۳ (مثل ماهی‌های ساردین‌، سالمون، هالیبوت و یا گردو، دانه گیاه کتان و سبزیجات برگ‌دار سبز تیره) کم مصرف می‌کنید، پس باید بیشتر از آن‌ها بخورید. اگر خوردن اینگونه غذاها برای شما آسان نیست، می‌توانید از قرص‌های روغن ماهی یا گیاه کتان استفاده کنید.

یک رژیم غذایی مناسب برای کوچک شدن شکم

بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم در 14 روز با خوردن آب این میوه!!

اگر بهانه دیگری برای آجیل خوردن نیاز دارید، باید بگوییم که این خوراکی های چرب منبعی عالی برای منیزیم هستند که باعث بهبود روحیه می‌شود. کمبود منیزیم در بدن باعث می شود قسمتی از مغز که ترشح ملاتونین را تنظیم می‌کند از کار باز مانده و خواب شما مختل می‌گردد. در ما انسان‌ها کمبود منزیم می‌تواند باعث اختلالات فصلی (SAD)، افسردگی و حالت اشتیاق به خوردن کربوهیدرات‌ها در تاریکی زمستانه شود.یک بررسی توسط محققین USDA در سال ۲۰۱۰ که در Magnesium Research منتشر شده است نشان می‌دهد که تکمیل یک دوره درمان با منیزیم در افرادی که مشکل خوابیدن دارند، باعث می‌شود که آن‌ها به راحتی در شب بخوابند. به یک گروه از ۱۰۰ نفر داوطلبان که بالای ۵۱ سال سن داشتند، روزانه ۳۲۰ میلی‌گرم منیزیم داده شد، در حالی که به گروه دیگر قرص قلابی بدون منیزیم (Placebo) داده شد. پس از ۷ هفته، آن‌هایی که منیزیم دریافت کرده بودند خواب بهتری داشتند و به عنوان یک نتیجه جانبی، سطوح کمتری از گر گرفتگی‌های خطرناک (که ناشی از واکنش سیستم ایمنی نسبت به بیماری قلبی، سرطان، دیابت و آلزایمر است) نشان می‌دادند.

غذاهای غنی از منیزیم، برای کاهش وزن هم مناسبند. این غذاها عبارتند از ماهی و آجیل‌های غنی از پروتئین، و حبوباتی مانند عدس، سویا و لوبیای سیاه و همچنین غلات غنی از فیبر مثل سبوس.

هر چند که هنوز ارتباط کلسیم و کاهش وزن ثابت شده نیست ( در برخی بررسی‌ها به عنوان عامل مؤثر در کاهش وزن معرفی می‌شود و در برخی برعکس )، اما آشکار شده که در مورد برآمدگی شکم، شیر اثر مثبتی دارد. یک بررسی توسط محققین دانشگاه آلاباما در بیرمنگام در سال ۲۰۱۰ نشان داد، در گروهی ۱۰۰ نفره از زنان غیر یائسه، در آن‌هایی که رژیم غذایی پرکلسیمی داشتند، چربی به طور قابل ملاحظه‌ای کمتر بود. در‌ واقع به ازای هر ۱۰۰ میلی‌گرم کلسیمی که آن‌ها در روز مصرف می‌کردند 3 سانت از چربی زیر شکمی ( چربی بدی که دور اندام‌های داخلی شکم را می‌گیرد و باعث افزایش خطر بیماری‌های قلبی و سرطان می‌شود ) آنها کمتر شده بود. همانند منیزیم، کلسیم هم می‌توانند کمک کند که بهتر بخوابید و اگر زیاد پیش می‌آید که با بی‌حسی یا گرفتگی عضلات از خواب بیدار شوید، کمک می‌کند که عضلات، فیبرها و اعصاب راحت‌تری داشته باشید.

بیشتر بدانید : آب کردن چربی پهلو با چند حرکت ورزشی موثر خانگی!!

لبنیات روش خوبی است، اما راه‌های دیگری هم برای دریافت کلسیم وجود دارد، مثل ساردین، آب پرتقال غنی شده، پنیر سویا و سبزیجات برگ‌دار سبز تیره مثل اسفناج.

بیشتر بدانید : یک راه ساده برای لاغر کردن شکم

بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم بعد از زایمان با خوردن برش های سیب و هویج!!

بیشتر بدانید : 7 عادت بدی که باعث بزرگ شدن شکم تان می شود!!

بیشتر بدانید : چقدر برنج بخوریم تا شکم مان بزرگ نشود؟

بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم با 7 روش بدون دردسر!!

بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم و پهلو با 4 راهکار موثر!!

بیشتر بدانید : کوچک کردن شکم با 6 چای گیاهی

بیشتر بدانید : روشهای کوچک کردن شکم در خانه

بیشتر بدانید : کوچک کردن سینه ها با چند تمرین خانگی

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleاختصاصی سیمرغ

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

تصویر امنیتی جدید

لحظه ای که شوهر در خانه را باز می کند، انتظار دارد همسرش را چگونه ببیند؟ چگونه برای شوهرمان یک زن استثنایی باشیم؟

بعضی وقتها احساس می‌کنیم پوستمان تیره و کدر شده ،آن هم نه با نور خورشید و یا خستگی بلکه به حالت جرمی که بر روی پوست سنگینی می کند. چند ماسک روشن کننده مخصوص این نوع پوستها وجود دارد که ساده و راحت در منزل تهیه می شود و بسیار در شفاف کردن پوست موثر است

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

آب کردن شکم بدون شک یکی از عذاب آورترین کارهایی است که هر کدام از ما می‌توانیم انجام دهیم. اصلا مهم نیست خیلی چاق نباشید همین که مقداری چربی در اطراف شکم شما باشد یعنی در معرض خطر هستید و برای آب کردن شکم و پهلو باید کاری کنید؛ با جیمیتو همراه باشید.

 

قبل از هر کاری باید بدانید که اگر دور شکم آقایان بیش از ۱۲۰ سانتی متر و در بانوان بیش از ۸۸ سانتی متر باشد، این افراد دچار چاقی شکمی هستند و باید برای آب کردن شکم و پهلو به سرعت اقدام کنند.

برای هر فردی که می‌خواهد رژیم غذایی بهینه‌ای داشته باشد، توجه دقیق به مواد غذایی که می‌خورد برای مدتی ضرورت دارد. برای این کار باید بدانید بسته به هدف‌تان چه مقدار کالری لازم دارید و هر خوراکی چه مقدار کالری دارد. مقدار کالری مواد غذایی را می‌توانید با استفاده از اپ‌های محاسبه‌ی کالری به‌دست آورید. علاوه بر این برخی از این برنامه‌ها می‌توانند بر اساس سن، جنسیت، قد، وزن و سبک زندگی شما، میزان کالری مورد نیازتان را محاسبه کنند.

یک رژیم غذایی مناسب برای کوچک شدن شکم

یک مطالعه‌ی مروری نشان داد افزودن ۱۴ گرم فیبر روزانه به رژیم غذایی با کاهش ۱۰ درصد در مصرف کالری و کاهش وزنی معادل با ۲ کیلو در بازه‌ی زمانی ۴ ماهه مرتبط است. بهترین راه افزایش میزان فیبر مصرفی استفاده‌ی بیشتر از سبزیجات و میوه‌هاست. سبزیجات و همچنین برخی غلات مانند جو دوسر منبع مناسبی برای تامین فیبر هستند.

شکر ماده‌ای بسیار ناسالم است. مطالعات نشان می‌دهند مصرف خوراکی‌های حاوی شکر اثر مخرب خاصی روی سلامت متابولیکی بدن می‌گذارد. مطالعات نشان داده است که به ازای مصرف روزانه نوشیدنی‌های حاوی شکر، خطر چاقی در کودکان تا ۶۰ درصد افزایش می‌یابد. تصمیم بگیرید که شکر را در رژیم روزانه‌ی خود به حداقل برسانید و نوشیدنی‌های شیرین را به هیچ عنوان مصرف نکنید. این نوشیدنی‌ها شامل انواع نوشابه‌های شیرین شده با شکر، آب میوه‌ها و نوشیدنی‌های ورزشی پُرشکر می‌شود.

تحقیقات نشان می‌دهند زمانی که افراد کربوهیدرات مصرفی را محدود می‌کنند، با کاهش اشتها مواجه شده و وزن کم می‌کنند. رژیم‌های کم‌کربوهیدرات به طور خاص چربی‌های شکم، کبد و اطراف اندام‌های داخلی را هدف گرفته‌اند. این یعنی به طور خاص در رژیم کم‌کربوهیدرات میزان زیادی از چربی‌ای که بدن از دست می‌دهد از نوع چربی خطرناک و مولد بیماری در ناحیه‌ی شکمی است.

مصرف مقدار بیشتری پروتئین می‌تواند یک استراتژی عالی بلند مدت برای آب کردن شکم باشد. در بسیاری از مطالعاتی که پروتئین را برای کاهش چربی‌های شکم مفید دانسته‌اند ۲۵ تا ۳۰ درصد کالری روزانه از پروتئین تأمین شده است. این مقدار پروتئینی است که باید در رژیم‌تان به آن برسید تا نتایج بالا را تکرار کنید. پس تلاش کنید مصرف غذاهای با پروتئین‌ بالا مانند تخم‌مرغ، ماهی، غذاهای دریایی، حبوبات، مغزها، گوشت، محصولات لبنی و برخی از دانه‌های کامل را در برنامه غذایی‌تان افزایش بدهید.

 

اگر فقط روزانه ۵ دقیقه این حرکت ورزشی را انجام دهید، چربی پهلو و شکم خود را آب خواهید کرد. چاقی اطراف شکم تاثیر بسیار زیان باری بر روی سلامتی خواهند داشت که به کمک این تمرین ساده می‌توانید آن‌ها را بسوزانید.

حرکت پلانک (Plank) از ۲۰ الی ۴۵ ثانیه اجرای حرکت در روز در هفته اول آغاز می‌شود و تا ۳  الی ۴  دقیقه در هفته چهارم افزایش می‌یابد.

 

تا اینجا کار شما را با یک رژیم غذایی و همچنین یک حرکت ورزشی مناسب برای آب کردن شکم آشنا کردیم، در این بخش به نکات دیگری اشاره خواهیم کرد.

خوردن روزانه یک تکه کوچک از شکلات تلخ نه تنها به لاغر شدن شما و آب شدن چربی دور شکم و پهلو کمک می‌کند باعث بهبود سلامت قلب و عروق نیز می‌شود. خوردن شکلات تلخ آب کردن شکم را راحت تر می‌کند.

اگر به فکر تخت شدن شکم‌تان هستید، خوردن یک عدد موز را به شما توصیه می‌کنیم. موز سرشار از پتاسیم بوده و به توازن مایعات موجود در بدن کمک می‌کند. خوردن موز آب کردن شکم را راحت تر می‌کند.

یکی از عللی که باعث پر خوری افراد در وعده های غذایی اصلی می‌شود، نخوردن میان وعده است. خوردن یک سیب، چند عدد بادام زمینی و یا دتاکس واتر باعث افزایش متابولیسم بدن و کم کردن اشتها در هنگام غذای اصلی می‌شود.

 

و حالا چند نکته پایانی که باید در مورد آب کردن شکم بدانید. رعایت این ۳ نوع نکته در رژیم غذایی و همچنین انجام حرکت پلانک در آب کردن پهلو نیز موثر است.

خوردن فست فودها باعث رسیدن آسیب به دستگاه گوارش شده و فرآیند دفع غذا را کندتر کرده و باعث چاقی می‌شوند. بنابراین بهتر است به جای این نوع غذاها به سراغ چربی‌های مفید مانند امگا ۳ بروید. روغن زیتون چربی مفید دیگری است که باید در رژیم غذایی خود قرار دهید. تا آب کردن شکم راحت تر انجام شود.

خوردن چای زنجبیل باعث درمان نفخ شکم می‌شود. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم هر روز یک بار چای زنجبیل بعد از یک ساعت از وعده غذایی اصلی نوش جان کنید.

اگر در اطراف شکم و پهلو چربی دارید، باید بدانید که میزان باکتری‌های بد در روده شما زیادتر از حد نرمال است؛ لذا خوردن ماست پروبیوتیک را به شما توصیه می‌کنیم تا فرایند دفع غذا برای شما راحت تر شود و آب کردن شکم صورت پذیرد.

صبحانه پر پروتئین باعث می‌شود خیلی زود گرسنه نشوید. به همین دلیل خوردن تخم مرغ آب پز، پنیر و کره را در وعده صبحانه خود قرار دهید.

 

 

بیشتر بخوانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

وای آب کردن پهلو که برای ما شده کابوس
مرسی از مطلب خوبتون

یک رژیم غذایی مناسب برای کوچک شدن شکم

خواهش میکنم عزیزم

من عاشق انجام حرکت پلانک هستم
واقعا در افزایش قدرت شکم و عضلات سیکس پک تاثیر دارد.

حق با شما هست سارا جان

سلام اگر میخواهیدشاهد عضلات سیکس پک باشید این تعدادحرکاتی که عرض میکنم واقعاً به زودی تاثیرش رواحساس خواهید کرد ۳ روز در هفته هر حرکت ۳ ست با ۳۰ بار تکرار ضمناً هرهفته تکرار بیشتر شود ۱- کرانچ پا روی توپ ۲- کرانچ کامل ۳-پایین شکم میله بارفیکس ۴-پایین شکم با زانوی خم روی نیمکت ۵- پهلو ایستاده با جفت دمبل ۶-پهلو دوچرخه ۷- پلانک

ممنونم
آقا پدرام و راهنمایی که کردید واقعا فوق العاده بود

واقعا خیلی حرفای ابتدایی بود، حداقل عکس تخم مرغ آب پز بزارید نه اون همه سرخ کردنی

کفیر کم‌چرب، محصول لبنی سرشار از پروتئین و پروبیوتیک‌های مفید و کلسیم است و می‌تواند به‌عنوان بخشی از برنامه‌ی غذایی برای کاهش وزن و لاغری بسیار موثر باشد.افراد زیادی از مشکل چاقی و اضافه‌وزن رنج می‌برند.

سلام وقت شما بخیر
ممنون از مطالب خودتون

من حرکت پلانک رو ۲روز هست شروع کردم.
سوال این حرکت یک بار تکرار هست؟
اکثر حرکات ورزشی مثلاً ۳ست ۱۵مرتبه هستش.

ممنون میشم راهنمایی کنید.

این حرکت را می توانید ۳ ست و هر بار تا جایی که امکان دارید نگه دارید.
مدت زمان در این حرکت دارای اهمیت بیشتری است تا تعداد آن

سلام وقت شما بخیر
ممنون از راهنمایی تون

من روزانه ۴۵دقیقه ورزش هوازی ( دویدن ) هم برای کاهش وزن مخصوصاً چربی شکم و پهلو انجام میدم و یه تغییراتی هرچند کوچیک در غذا خوردن انجام دادم.
ممنون میشم اگه نکته ایی هست راهنمایی کنید تا زودتر به هدفم برسم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

در بیشتر آقایان و خانم‌هایی که مشکل چربی شکم دارند، یک باور غلط مشترک وجود دارد و آن باور این است که فکر می‌کنند برای از بین بردن چربی‌های شکم و پهلو، باید حرکات ورزشی مربوط به این نواحی را انجام دهند در حالیکه کاملاً اشتباه است. شما برای از بین بردن چربی‌های شکم و پهلو باید از تمرینات هوازی استفاده کنید. مثل تمرینات دویدن ، پیاده روی تند ، دوچرخه ثابت ، تردمیل و…

شرط اول : رژیم غذایی هرگاه اسم رژیم می آید ممکن است در ابتدا چیز سختی به نظر برسد در صورتی که اصلا اینگونه نیست. منظور از رژیم، نخوردن نیست که کاری سخت باشد بلکه رژیم یعنی درست خوردن. لازم نیست خیلی رژیم سفت و سختی را رعایت کنید، چراکه در این برنامه 6 هفته‌ای برای آب کردن شکم از ورزش هم استفاده می‌شود. پس صرفاً کارهای زیر را ظرف این 6 هفته انجام دهید:

اول : سرخ کردنی و روغن را به مدت 6 هفته فراموش کنید.

دوم : از هر نوع ماده قندی مصنوعی مثل آب نبات، قند و شکلات پرهیز کنید.

سوم : مصرف مواد نشاسته‌ای مثل نان، برنج، سیب‌زمینی و… را در حد توان به حداقل رسانده و مصرف آب را به حداکثر برسانید.

یک رژیم غذایی مناسب برای کوچک شدن شکم

چهارم : هنگام گرسنگی سعی کنید بیشتر از میوه و سبزیجات استفاده کنید.   شرط دوم : ورزش هوازی ورزش‌های هوازی اثرات بسیار مفیدی در سلامت قلب و عروق دارند و همچنین باعث از بین بردن چربی‌های بدن می شوند. ما در این برنامه 6 هفته‌ای بیشتر نیازمند اثرات چربی‌سوزی آنها هستیم. در این 6 هفته کافی است شما حداقل هفته‌ای 5 روز به مدت یک ساعت ورزش‌های هوازی انجام دهید.

شرط سوم : تمرینات شکم هدف این قسمت از برنامه این است که عضلات شکم شما فرم زیبایی بگیرند و قوام آنها افزایش یابد. بنابراین وقتی چربی‌های شکم شما (توسط رژیم غذایی و برنامه ورزشی هوازی) آب شدند، عضلات زیر آنها فرم یافته و زیبا می‌شوند و این همان چیزی است که بنام عضلات 6 تکه ای شکم یا Six Packs نامیده می‌شود. پس برای قوام گرفتن و زیبا کردن عضلات شکم هفته‌ای 4 نوبت و در هر نوبت تمرینات زیر را انجام دهید :

1. دراز و نشست : روی زمین به پشت دراز بکشید در حالیکه دست‌هایتان پشت سر است، از کمر خم شده و تا حدی بالا بیایید که آرنج‌تان به زانوهایتان که خم هستند بخورند. این حرکت را هر جلسه 3 نوبت و در هر نوبت حداقل 20 تکرار انجام دهید.

2. پا دوچرخه : روی زمین دراز بکشید، دست ها پشت سر، زانو خم و ساق موازی با سطح زمین باشد. سپس حرکاتی شبیه به دوچرخه سواری را در هوا با پاها انجام دهید. این حرکت را نیز هر جلسه 3 نوبت و هر نوبت 3 دقیقه انجام دهید.

3. بالا آوردن پاها در حالت خوابیده : در حالت خوابیده به پشت پاهایتان را به صورت مستقیم بالا بیاورید تا حدی که استخوان باسن از زمین بلند شود. سپس به آرامی پاها را به موقعیت اول برگردانید. این حرکت را نیز هر جلسه 3 نوبت و در هر نوبت حداقل 20 تکرار انجام دهید.

با انجام دقیق برنامه‌های بالا مطمئن باشید که ظرف 6 هفته و چه بسا کمتر، چربی‌های شکم را به میزان زیادی از دست خواهید داد و این موضوع را به وضوح در سایز دور کمر شلوارتان مشاهده خواهید کرد.

در مورد تکنیک افلوراژ چه می دانید؟ اگر در مورد تکنیک های ماساژ سوئدی اطلاعاتی داشته باشید بدون شک، نام افلوراژ نیز به گوشتان خورده است. در این مقاله از بخش پزشکی دکتر سلام به آموزش نحوه انجام افلوراژ می پردازیم. افلوراژ فشار بسیار بیشتری را نسبت به لمس کردن وارد می کند که می تواند بر بافت های زیر پوستی اثر بگذارد و به عنوان تغییر شکل نیز تعریف می شود. گفته می شود که افلوراژ تأثیر کلی بر گردش خون دارد و درمانگر در بیشتر …

در مورد جوانسازی واژن چه می دانید؟ برای بسیاری از خانم ها با افزایش سن و گذراندن مراحل خاصی از زندگی، تجربه تغییر در بدن از جمله تغییرات در ناحیه واژن کاملاً طبیعی است. هرچند، بسیاری از خانم ها با تغییر در ظاهر و احساس، احساس خجالت و ناراحتی می کنند. تغییرات در ناحیه واژن ممکن است توسط عوامل بسیاری از جمله بارداری، زایمان، تغییرات وزن و روند پیری طبیعی به ایجاد شود. خانم هایی که با اين تغييرات ناراحت هستند اغلب خواهان جوانسازی واژن …

چه نوعی از درمان زیبایی غیر تهاجمی برای آقایان وجود دارد؟ همانطور که درمان های  زیبایی غیر تهاجمی در بین افراد مختلف پرطرفدار تر می شود تقاضای آن در میان مردان هم زیاد شده است. درمان های غیر تهاجمی می توانند نتایج فوق العاده ای هم برای زنان و هم برای مردان داشته باشند. اما مردان نگرانی های زیبایی مختص خودشان را دارند. اغلب مردان دوست دارند علامت های پیری آنها از بین رفته و در عین حال ظاهر مردانه خود را حفظ کنند. بعضی …

آیا می دانید چگونه خاصیت کشسانی پوست خود را بهبود ببخشیم؟ کلاژن و الاستین دو پروتئین طبیعی هستند که با هم کار می کنند تا پوست را صاف و انعطاف پذیر نگه دارند. تجزیه این پروتئین یکی از ویژگی های رایج در پیری است که باعث ایجاد تغییرات ساختاری در اپیدرم و درم می شود. در حالی که بعضی از روش های آرایشی و بهداشتی با شل شدن بیش از حد پوست، اثری نمی گذارند، درمان های مختلفی ممکن است انجام شود تا پوست به …

شایع ‌ترین علامت شپش، خارش است. اگرچه شپش بیماری خاصی ایجاد نمی ‌کند اما گزش آن باعث ایجاد حساسیت روی پوست می ‌شود. شپش‌ ها می‌ توانند باعث ایجاد حس قلقلک روی سر یا بدن شوند طوری که احساس می‌ کنید چیزی درحال راه رفتن روی پوستتان است! در این مطلب از بخش عمومی دکتر سلام، راه های طبیعی از بین بردن شپش توضیح داده شده که در صورت انجام آن ها نیازی به مصرف داروهای شیمیایی نخواهید داشت. راه های از بین بردن شپش …

یک رژیم غذایی مناسب برای کوچک شدن شکم

به احتمال زیاد مطالب زیادی را درباره چرخه قاعدگی شنیده و اطلاعاتی راجع به آن دارید، مانند اینکه دوره های پریودی شما اغلب چه مدت است و میزان …

لوبوپلاستی چیست؟ برخلاف انتهای خارجی گوش، لاله یا نرمه گوش هیچ غضروفی ندارد و مستعد کش آمدگی می باشد. لاله گوش معمولا در دو مدل دیده می­شود: چسبیده …

حتی فکر کردن در مورد هموروئید یا بواسیر نیز می تواند ناراحت کننده باشد. با اینکه این شرایط در میان بزرگسالان شایع است، می تواند در بین نوزادان …

فواید سویا چیست؟ دانه سویا یا گلیسیک مکس نوعی از گیاهان دو لپه ای از آسیای شرقی هستند. سویا جزء مهمی از رژیم غذایی آسیایی ها می­ باشد …

چگونه میتوان باعث افزایش وزن سالم کودکان شویم؟ کودکان به طور طبیعی تمایل به افزایش وزن دارند. اکثر کودکان دارای وزن سالمی هستند در حالی که برخی از …

وظایف و آماده شدن پدرها در ماه نهم چیست؟ پدر بودن یک مسیر طولانی و هیجان انگیز است. زن و شوهر، زمانی که نتیجه …

علت زیاد شدن ترشح بزاق دهان در دوران بارداری چیست؟ آیا شما باردارید و ترشح بزاق دهان شما بیش از حد معمول است؟ افزایش …

لوبیا و دانه های کامل مانند برنج قهوه ای، کینوا و گندم کامل، دارای فیبر زیادی هستند و سطح قند خون شما را افزایش نمی دهند. این مواد کلسترول را پایین می آورند و به شما احساس خوبی می دهند.

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی بیشتر را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و … تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به نام لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

برای زنان باردار حرکت های کششی مفید تر است. این کار به شما کمک می کند که در وزن متعادل باقی بمانید، ریلکس کنید …

همه ما می دانیم که انواع حرکات یوگا مزایای زیادی برای بدن خواهند داشت. یوگا نه تنها یکی از بهترین ورزش ها برای از …

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

یک رژیم غذایی مناسب برای کوچک شدن شکم
یک رژیم غذایی مناسب برای کوچک شدن شکم
10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *