کپسول چای سبز و سرکه سیب

خواص دارویی و گیاهی


We’re sorry,

We apologize for the inconvenience.
Please try clicking your browsers ‘back’ button or try reloading the home page.

.


به دلیل ماهیت محصولات فروشگاه، امکان عودت محصولات خریداری شده از داروخانه نوید وجود ندارد.

مشاور تلفنی: 333484  خط ویژه 

اثرات:

کمک به کنترل وزن بدنمنبع غنی آنتی اکسیدانکمک به حفظ سلامت بدنضد التهابکنترل کننده چربی خونضد سرطان

روش مصرف:

روزانه 3 کپسول، نیم ساعت قبل از غذا(یا با مشورت پزشک) مصرف گردد.

بازار اینترنتی نیکوپی یک بنگاه اجتماعی (Social Enterprise) است که با هدف راه‌اندازی یک تجارت اجتماعی و توسعه فعالیت‌های مبتنی بر مسئولیت اجتماعی (CSR) راه‌اندازی شده است. به صورت خلاصه تجارت اجتماعی به فعالیتی گفته می‌شود که در آن کار و تجارتی با هدف کمک به فعالیت‌های اجتماعی، امور خیریه، فعالیت‌های انسان‌دوستانه، محیط‌زیست و راه‌اندازی می‌شود. در این نوع تجارت هدف از کار و فعالیت، ایجاد سودآوری برای جامعه و انجام اموری مانند آنچه برده شد است و نه ایجاد سود برای صاحبان تجارت. یعنی بر خلاف بنگاه‌های تجاری که با هدف اصلی کسب سود و منفعت برای صاحبان‌شان ایجاد می‌شوند، یک بنگاه اجتماعی با هدف اصلی برطرف کردن مشکلات اجتماعی ایجاد می‌شود.

نیکوپی به عنوان اولین نمونه تجارت اجتماعی در ایران، تلاش می‌کند با ارائه گستره‌ای بزرگ از کالاهای مورد نیاز مشتریان خود، ضمن ایجاد تجربه‌ای جدید و لذت بخش برای اقشار مختلف جامعه در خرید اینترنتی، حضوری فعال و تاثیرگذار در عمل به اهداف خیرخواهانه‌ در حوزه مسئولیت اجتماعی داشته باشد.

بازار اینترنتی نیکوپی با ارائه محصولاتی متنوع از تامین‌کنندگان معتبر سطح کشور، مانند انواع موبایل، تبلت و کتابخوان‌ها، لپ‌تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی، دوربین، صوتی و تصویری و لوازم جانبی کالای دیجیتال، لوازم خانگی (لوازم برقی، آشپزخانه، سرو و پذیرایی، لوازم خواب و حمام، شست‌وشو و نظافت و ابزار)، زیبایی و سلامت (عطر، لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، لوازم شخصی برقی، ساعت، زیورآلات، ابزار سلامت)، ورزش و سرگرمی (لوازم ورزشی، اسباب بازی، تجهیزات سفر و کفش ورزشی) و با قیمت‌هایی رقابتی، تحویل سریع و به‌موقع و ضمانت اصل بودن کالاها، تلاش می‌کند ضمن ایجاد حس خوب خرید برای مشتریان خود، با اختصاص تمامی سود حاصل از فعالیت خود به امور خیرخواهانه و مسئولیت اجتماعی، گامی در بهتر شدن دنیای اطراف‌مان بردارد.

(اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

All Rights Reserved – © 218 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

کپسول سرکه سیب و چای سبز,قرص سرکه سیب خارجی,کپسول سرکه سیب میکس نچرال,کپسول سرکه سیب کانادایی,زمان مصرف قرص سرکه سیب,بهترین نوع قرص سرکه سیب,قیمت قرص سرکه سیب در داروخانه,بهترین مارک قرص سرکه سیب

مشخصه ها کمک به کنترل وزن بدن – منبع غنی آنتی اکسیدان – کمک به حفظ سلامت بدن – ضد التهاب – کنترل کننده چربی خون – ضد سرطان

در جای خشک و تاریک و در دمای محیط (کمتر از 25 درجه سانتی گراد) نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

روزانه 3 کپسول، نیم ساعت قبل از غذا(یا با مشورت پزشک) مصرف گردد.

هشدار مصرف در صورت بارداری و شیردهی، داشتن سابقه هرگونه بیماری، مصرف هر نوع دارو و یا اقدام به شروع درمان های پزشکی قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. 14 روز قبل از انجام هرگونه اعمال جراحی، مصرف فرآورده قطع گردد.

منبع:داروکده

مطلب قبلی

مطلب بعدی

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *