کمبود ویتامین در مرغ عشق

کمبود ویتامین در مرغ عشق
کمبود ویتامین در مرغ عشق



این کنگره توسط سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و شرکت همایش‎پردازان معاصر و با همکاری دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، سازمان دامپزشکی و انجمن جهانی دامپزشکی طیور برگزار می‎شود.

مهلت ارسال خلاصه مقالات به دبیرخانه این کنگره پایان مهرماه 1390 تعیین شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به نشانی https://www.ivpc2012.com/ مراجعه نمایید

شاید بتوان گفت از زمانی که کامپیوتر ها وارد زندگی افراد شده اند شکل زندگی انسان ها به شدت تغییر کرده است و زندگی به سمتی رفته است که محاسبات دقیق و گرافیک بالا توانسته است جای زندگی واقعی افراد را به شدت پر کند.

نگهداری از حیوانات در خانه ها این روزها بسیار باب شده است گرچه در قدیم الایام مردم از حیوانات در خانه های خود مراقبت می کردند ولی این روزها و با تغییر سبک زندگی ها مراقبت از حیوانات بسیار سخت تر شده است و بهداشت این موضوع بسیار اهمیت دارد.

اعضای بدن انسان پر از شگفتی اند و تاکنون مانند آن ساخته نشده است. اینکه ما سعی می کنیم قوی ترین دوربین های عکاسی جهان را با خصوصیات فراوانی تولید کنیم ولی این دوربین ها نمی توانند به کیفیت چشم های ما باشند از نمونه های زیبایی و شگفتی اعضای بدن است.

برخی املاح هستند که در مواد طبیعی و غذایی به وفور یافت می شوند و باعث می شوند که نیازهای بدن انسان به این مواد معدنی تامین گردد. اما برخی افراد به جای مصرف مواد طبیعی سعی می کنند از قرص ها و کپسول هایی که حاوی نیاز های بدن هستند استفاده کنند.

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

کمبود ویتامین در مرغ عشق

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

کمبود ویتامین در مرغ عشق
کمبود ویتامین در مرغ عشق
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *