چگونه از مسمومیت بارداری جلوگیری کنیم

چگونه از مسمومیت بارداری جلوگیری کنیم
چگونه از مسمومیت بارداری جلوگیری کنیم

امروز صبح بخاطر شریک تجاری تان ممکن است خونسردی خود را از دست بدهید. باید این اختلافات را رفع کنید و آرام باشید و به مصالحه برسید. دقت کنید که این خلق و خوی خود را وارد خانواده نکنید! می خواهید که بیشتر استراحت کنید!

حوادث غیرمنتظره ای ممکن است تا قبل از ظهر رخ دهد، که کاملا برنامه های شما را تغییر دهد. نباید از یک پروژه تجاری انتظار زیادی داشته باشید زیرا به نظر امیدوار کننده می رسد. آرام باشید و امروز از گرفتن هر گونه تصمیمی اجتناب کنید! احتمالا امشب زمان خوبی را با خانواده تان سپری کنید.

امروز ممکن است در محیط کار خسته شوید زیرا با مشکلاتی رو به رو خواهید شد و همکاران تان به شما کمک نخواهند کرد، آرامش خود را حفظ کنید وگرنه بعدا پشیمان خواهید شد. در طول بعد از ظهر مطلع خواهید شد که یکی از دوستان تان دچار حادثه ای شده است.

به نظر می رسد که امروز رئیس تان خوب نیست. مواظب باشید! شانس شما امروز بسیار کم است. باید به نیازهای شریک عاطفی تان بیشتر توجه کنید! به استراحت بیشتری نیاز دارید.

قبل از ظهر مطلع خواهید شد که باید به یک سفر کوتاه کاری بروید. شریک عاطفی تان احتمالا خوشحال نباشد، ممکن است به همین دلیل سفر را لغو کنید! می توانید به حس ششم تان اطمینان کنید. از خوردن بیش از حد اجتناب کنید!

چگونه از مسمومیت بارداری جلوگیری کنیم

امروز صبح در تمام تلاش های تان موفق خواهید شد، اما همسر تان ممکن است از شما شاکی شود که پول زیادی خرج می کنید و دیر به خانه می روید. آرامش خود را حفظ کنید، وگرنه وضع از این بدتر خواهد شد. احتمالا بخواهید بیشتر به خانواده و همسرتان توجه کنید

امروز ممکن است خودتان را میان شایعه ای که توسط یک خانم منتشر شده بود پیدا کنید. آرامش خود را حفظ کنید! عصبانیت نمی تواند وضعیت را بهتر کند. باید در برابر اطرافیان تان بسیار صبور باشید. در طول شب ممکن است مبلغ عمده ای پول به صورت غیرمنتظره دریافت کنید.

امروز باید از رانندگی کردن اجتناب کنید زیرا ممکن است دچار سانحه ای شوید. اگر مجبور هستید که رانندگی کنید، بسیار دقت کنید! از هرگونه حدس و گمان اجتناب کنید، وگرنه مبلغ عمده ای پول از دست خواهید داد. احتمالا بخواهید که توصیه های افراد با تجربه را در نظر بگیرید.

در نهایت موفق خواهید شد که کسب و کار جدیدی را شروع کنید. برای اینکه به برنامه های خود دست یابید باید جدا از انتقاد کردن دیگران اجتناب کنید. هنگامی که با همکاران و شریک عاطفی تان صحبت می کنید آرام باشید، تا از ایجاد هر گونه بحث و دعوا جلوگیری شود. یکی از دوستان صمیمی تان ممکن است شما را در طول شب ملاقات کند و اخبار خوبی به همراه داشته باشد.

ممکن است از یکی از دوستان تان عصبانی باشید زیرا به عهدو پیمانش وفا نکرده است. در سرزنش کردن او عجله نکنید! تاخیر در وعده ای که داده ممکن است به دلیل شرایطش باشد که قادر به کنترل آن نبوده است. باید بیشتر صبور باشید و بیشتر درک کنید. سعی کنید مقداری به دیگران کمک کنید.

نتایج تلاش های تان شروع به نمایان شدن می کند. فرصتی خواهید داشت که خودتان را در جامعه اثبات کنید، اما فضای اطراف تان ممکن است به نفع شما کار نکند. باید امروز از ملاقات دوستان اجتناب کنید، زیرا به راحتی وارد بحث و درگیری خواهید شد. بهتر است از رانندگی کردن اجتناب کنید، ممکن است اتفاقات ناخوشایندی رخ دهد.

بحث با شریک کاری تان منجر به لغو یک سفر کاری خواهد شد. احتمالا با یکی از همکاران تان درگیر خواهید شد. به دلیل وضعیت سخت مالی و احساس خستگی ممکن است زود رنج باشید. باید آرامش خود را حفظ کنید، زیرا سلامتی تان به دلیل این حوادث به خطر می افتد. از سفرهای طولانی و ملاقات های کاری اجتناب کنید.

انشاآلله که آمین های ما شامل حال بقیه باشه همین که باعث دلخوشی خواندن مطالب مثبت و انتشار آن به دلها ی میلیونها انسان که همه به نوعی درگیر هستن در این روزگار هزار پیچ لاکردار درحال ذخیره حسابهای کائنات هستید و خدا قوت به همه عزیزان در تاروت رنگی از جلوی درب تا میز مدیر احسن برشما.🙏🙏🙏🌷⚘🌺🌹🌸💐

سلام دوست عزیزم

ازین که که همراه ما هستید، بسیار سپاس گزاریم.

مرسی از این همه انرژی مثت و محبتی که نسبت به ما دارید.

امیدواریم همیشه سلامت و شاد باشید.

سلام دوسال است که کانال شما راه افتاده و جزو بهترین مفیدترین وعالی ترین کانالها هست ‌.فقط دوتا موضوع اول اینکه دوسال قبل هم فال بیست نهم اسپند و یکم فروردین را نگذاشتید ودل ماها رو شکستید.ومورد دوم تقویم نجومی را دیگر نمی گذارید آیا منابع ندارید یا مشکل دیگری هست.ممنون از توجه شما و مرسی که هستین.🍀🍀🍀🍀🍀⚘⚘⚘⚘⚘⚘🌺🌺🌺🌺🌺🌺

سلام دوست عزیزم، روزهای آخر سال متاسفانه بخاطر تعطیلی دوستان ادمین حضور ندارن و به همین دلیل احتمالا فال این 2 روز درج نشده که بسیار از شما عذر خواهی می کنیم.

اطلاعات تقویم نجومی به صورت یک کتاب دراومده و به زودی با کسب اجازه و رعایت قوانین کپی رایت این مطالب رو درج خواهیم کرد.

از این که همراه همیشگی ما هستید، بسیار سپاس گزاریم.

میشه به جای عیدی روز آخر سال و روز اول سال جدید را زودتر بگذارید ماهم خوشحال باشیم.ممنون

دوست عزیزم متاسفانه این امکان وجود نداره ولی قطعا تلاشمون رو خواهیم کرد تا فال ها حتما بروز بشن

به خدا یه ذهن خونی عجیب بود … اولشو خوندم شوک شدم موفق باشین

سلام بعضی مواقع انقدر دقیق فالتون که من میترسم بیرون برم😬ولی باز بخاطر تلاشتون ممنون موفق باشید ✌

چگونه از مسمومیت بارداری جلوگیری کنیم
چگونه از مسمومیت بارداری جلوگیری کنیم
10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *