چه قرصی برای لاغری مفید است

سبد خرید شما خالی است.

۱۹۰,۵۰۰ تومان ۱۸۸,۰۰۰ تومان چه قرصی برای لاغری مفید است


۳۵۰,۰۰۰ تومان

۱۶۲,۰۰۰ تومان ۱۶۰,۰۰۰ تومان

۴۸,۵۰۰ تومان ۴۷,۰۰۰ تومان


۱۳۵,۰۰۰ تومان


۲۴۰,۰۰۰ تومان


۱۵۰,۰۰۰ تومان

مشاهده خبرهای بیشتر

پیشنهاد شگفت انگیز امروز

۳۹,۰۰۰ تومان ۳۷,۵۰۰ تومان

🔴 بدون عوارض و وابستگی🔴 افزایش پرهیز از مصرف مواد مخدر

پیشنهاد شگفت انگیز امروز

۲۵,۰۰۰ تومان ۲۴,۰۰۰ تومان

🔴 کاهش نفخ معده🔴 برطرف کردن خستگی مزمن🔴 پاکسازی کامل کبد

پیشنهاد شگفت انگیز امروز

۴۸,۵۰۰ تومان ۴۷,۰۰۰ تومان

🔴 کاهش دهنده اشتها🔴 کاهش دهنده وزن🔴 بدون هرگونه عوارض

پیشنهاد شگفت انگیز امروز

۴۶,۰۰۰ تومان ۴۵,۰۰۰ تومان

🔴 افزایش فعالیت ماهیچه های معده🔴 کنترل جذب کالری🔴 کاهش جذب قند🔴 کاهش اشتها

فرصت باقیمانده تا این پیشنهاد

پیشنهاد شگفت انگیز امروز

۲۹۰,۰۰۰ تومان ۲۴۰,۰۰۰ تومان

حاوی 12 مدل دمنوشکیفیت بسیار بالای ساخت

پیشنهاد شگفت انگیز امروز

۱۰,۵۰۰ تومان ۱۰,۰۰۰ تومان

🔴 درمان سیروز، آسیت و کبد چرب🔴 درمان لک و پیس صورت🔴 درمان گرفتگی های عضوی یا روده ها، دفع باد

پیشنهاد شگفت انگیز امروز

۱۴,۵۰۰ تومان ۱۴,۰۰۰ تومان

🔴 برطرف کننده درد سیاتیک🔴 درمان کمردرد و رعشه🔴 درمان دردهای مفاصل

تحویل اکسپرس

ضمانت بازگشت

چه قرصی برای لاغری مفید است

ضمانت اصل بودن کالا

تضمین بهترین قیمت

پرداخت در محل

به فروشگاه آنلاین پاک تن طب خوش آمدید. شما می توانید از هر یک از محصولات چای سبز نیوشا، چای سیاه نیوشا، دمنوش نیوشا، چای خالص نیوشا، پک سلامتی نیوشا، مینی پک سلامتی نیوشا، پک پذیرایی نیوشا، روغن های درمانی و یا مکمل های گیاهی محصول مورد نظر خود را به دلخواه انتخاب نمایید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره مزاج شناسی و طب سنتی، لطفا با شماره 912727664 تماس حاصل نمایید. 

۱۹۰,۵۰۰ تومان ۱۸۸,۰۰۰ تومان

۱۷,۵۰۰ تومان

۱۶۲,۰۰۰ تومان ۱۶۰,۰۰۰ تومان

۳۱,۲۰۰ تومان

۲۵,۹۰۰ تومان

۷,۰۰۰ تومان

۱۳,۰۰۰ تومان

۲۸,۵۰۰ تومان

۴۸,۵۰۰ تومان ۴۷,۰۰۰ تومان

۴۶,۰۰۰ تومان ۴۵,۰۰۰ تومان

۲۵,۰۰۰ تومان

۱۷,۰۰۰ تومان

۳۲,۰۰۰ تومان

۱۷,۸۰۰ تومان

۳۹,۰۰۰ تومان ۳۷,۵۰۰ تومان

۲۵,۰۰۰ تومان ۲۴,۰۰۰ تومان

۹,۶۰۰ تومان

۵۷,۰۰۰ تومان

۱۴,۵۰۰ تومان

۱۵,۳۸۰ تومان

۱۲,۵۰۰ تومان

۲۵,۰۰۰ تومان

۲۵,۰۰۰ تومان

۱۲,۰۰۰ تومان

۱۵,۰۰۰ تومان

۸,۵۰۰ تومان

۹,۸۰۰ تومان

۹,۸۰۰ تومان

۱۴,۰۰۰ تومان

۱۹۰,۵۰۰ تومان ۱۸۸,۰۰۰ تومان

۱۷,۵۰۰ تومان

۴۳,۵۰۰ تومان

۲۴,۰۰۰ تومان

۲۰,۰۰۰ تومان

۳۶,۰۰۰ تومان

۱۲,۵۰۰ تومان

۱۴,۵۰۰ تومان

۱۳,۰۰۰ تومان

۲۰,۰۰۰ تومان

۷,۰۰۰ تومان

۷,۳۰۰ تومان

۷۱,۰۰۰ تومان

۷۳,۰۰۰ تومان

۷۰,۰۰۰ تومان

۹۲,۰۰۰ تومان

۱۱۴,۰۰۰ تومان

۱۱۱,۰۰۰ تومان

۶۹,۰۰۰ تومان

۶۸,۰۰۰ تومان

۱۰۸,۰۰۰ تومان

۱۱۵,۰۰۰ تومان

۱۷,۰۰۰ تومان

۱۹,۰۰۰ تومان

۷۰,۰۰۰ تومان

۲۸,۰۰۰ تومان

۵۵,۰۰۰ تومان

۱۸,۰۰۰ تومان

۲۳,۰۰۰ تومان

۲۰,۰۰۰ تومان

۲۱,۰۰۰ تومان

۱۷,۰۰۰ تومان

۷۵,۰۰۰ تومان

۷۵,۰۰۰ تومان

۷۵,۰۰۰ تومان

۱۱۰,۰۰۰ تومان

۱۱۰,۰۰۰ تومان

۱۱۰,۰۰۰ تومان

۱۲۰,۰۰۰ تومان

۱۰۵,۰۰۰ تومان

۱۳۵,۰۰۰ تومان

۱۵۵,۰۰۰ تومان

فروشگاه آنلاین “پاک تن طب” به عنوان یکی خوش ترین عرضه کنندگان انواع مکمل های گیاهی، روغن های درمانی و چای و دمنوش نیوشا، با گستره ای وسیع از برترین و با کیفیت ترین محصولات از معتبرترین شرکت های تولیدی داخلی و خارجی، همواره برای مشتریان تجربه ی یک خرید موفق، تخصصی و هدفمند را تداعی می کند. ارسال سریع کالا، قیمت های منطقی و ارائه مشاوره تخصصی محصولات پیش از خرید، سه اصل اولیه است که پاک تن طب از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هر روز، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش و تامین کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است.

با توجه به کم یاب بودن قرص لاغری گیاهی فلوردو در سطح داروخانه های کشور، می توانید از طریق لینک روبرو نسبت به خرید این مکمل لاغری قدرتمند و موثر اقدام نمایید.    خرید قرص لاغری فلوردو

اگر چاق هستيد يا اضافه وزن داريد، لاغري در كوتاه ترين زمان و با راحت ترين شيوه يكي از آرزوهاي هميشگي تان بوده و شايد هم خيلي از تبليغ ها و توصيه هاي اطرافيان را باور كرده و امتحان كرده باشيد؛ مثلاً كاهش وزن ۳۰ كيلويي و در يك ماه با رژيم آب درماني! ۲۰ كيلو كاهش وزن در يك هفته با انواع و اقسام دستگاه هاي لاغري! و البته قرص ها و چسب هاي لاغري كه اين روزها آنقدر تعدادشان زياد شده كه از تعداد انگشت هاي دست هايمان هم فراتر رفته! كافي است در گوگل كلمه «قرص لاغري» را جستجو كنيد تا اسامي آشنايي مثل: بوتانيكال، اسليمينگ، هربال اسليمينگ، مجيك اسليمينگ، و پرفكت اسليم، فيل اسليم، نچرال اسليمينگ و را ببينيد كه در تعريف هر كدام شان هم واژه لاغري معجزه آسا و بي دردسر آمده است! خب مسلماً همه آدم ها دوست دارند از همه خوراكي هاي مورد علاقه شان هر مقدار كه دوست دارند بخورند و لذتش را ببرند و بعد هم با خوردن يك قرص كوچك، ديگر نگران چاق شدن شان نباشند! اما آيا واقعاً چنين قرص هاي مهرباني وجود دارند؟! البته غير از قرص، اين روزها بازار چسب هاي لاغري هم داغ است؛ چسب هاي هوشمندي كه فقط با برداشتن برچسب و قراردادن روي موضعي كه چربي اضافه دارد و هيكل شما را از ريخت انداخته، مي توانند اين چربي ها را آب كنند؛ فقط چربي هاي همان نقطه را! البته براي لاغري كلي هم بايد اين چسب ها را روي ناف بچسبانيد!

براي اينكه ببينيم اين قرص ها و چسب ها تا چه اندازه مفيد و موثر هستند و باعث چه مقدار كاهش وزن مي شوند، از دكتر محمدرضا وفا، متخصص تغذيه و رژيم درماني خواستيم تا در مورد فوايد و عوارض مصرف آنها برايمان بيشتر توضيح دهند.

قرص ها چطور باعث لاغري مي شوند؟

قرص هاي لاغري شامل مواد مختلفي هستند كه مجموع آنها باعث كاهش وزن مي شود. در عين حال روش كاهش وزن در قرص هاي مختلف متفاوت است. به عنوان مثال بعضي از قرص ها با كاهش اشتها و كم خوردن به كاهش وزن كمك مي كنند در حالي كه ديگر قرص ها، مانع جذب چربي در بدن مي شوند.چه قرصی برای لاغری مفید است

عملكرد قرص هاي لاغري با هم متفاوت هستند و با تغيير در مكانيسم هاي طبيعي بدن، باعث لاغر شدن مي شوند؛ بعضي از آنها با افزايش دفع، مدت زمان باقي ماندن غذا در روده را كاهش داده، موجب تجزيه نشدن چربي ها در روده شده و منجر به اسهال چرب مي شوند. عوارض مصرف خودسرانه اين داروها هم اين است كه در طولاني مدت باعث دفع ويتامين هاي محلول در چربي شده و فرد را با سوءتغذيه روبرو مي كنند. گروه ديگري از داروهاي چربي سوز هم هستند كه جذب چربي را مهار مي كنند و مانع از ورود چربي به چرخ سوخت و ساز بدن مي شوند اما به طور كلي داروهاي چربي سوزي كه سوخت و ساز بدن را بالا مي برند، چندين مشكل مختلف ايجاد مي كنند كه مصرف ناآگاهانه و خودسرانه شان مي تواند كشنده باشد!

خطرات قرص هاي لاغري

عمده ترين مشكلي كه در زمينه مصرف قرص هاي لاغري وجود دارد اين است كه بسياري از داروهاي لاغري موجود در بازار كه در شبكه هاي ماهواره اي هم تبليغ مي شوند، غير استاندارد هستند اما به راحتي در دسترس افراد قرار دارند.

مهمترين سازماني كه مي تواند سلامت تمام داروها را تاييد كند، سازمان غذا و داروست كه با مراجعه به وب سايت اين سازمان مي بينيم كه قبل از معرفي هر دارو به دنيا، بايد مراحل مختلفي از جمله كشت سلولي ـ مولكولي، آزمايش روي حيوانات و در فازهاي مختلف و كارآزمايي هاي باليني روي انسان تحت شرايط خاص انجام شود تا بالاخره يك دارو بتواند مورد تاييد قرار گيرد. اما داروهايي كه زمينه چاقي و لاغري مورد تاييد چنين سازمان هايي قرار گرفته باشند، بسيار محدودند، بنابراين نمي توان به صرف تبليغ اين داروها در شبكه هاي ماهواره اي و اينترنتي و آنها را استاندارد تلقي كرد. در ضمن، حتي در صورت اطمينان از استاندارد بودن يك قرص، افراد نبايد خودسرانه اقدام به مصرف آنها كنند چرا كه شرايط بيولوژيك و سلامت هر فرد با ديگري متفاوت است و افرادي كه به بيماري هاي مختلف مبتلا هستند، حتماً بايد با مشورت پزشك متخصص يك از اين داروها را انتخاب كنند.

همچنين بالا رفتن سوخت و ساز نيز مي تواند باعث بروز مشكلات دستگاه گوارش شود؛ به خصوص در افرادي كه دچار زخم هاي گوارشي هستند. بنابراين فقط يك پزشك متخصص مي تواند دوز مشخصي از يك داروي مشخص را براي هر بيمار، آن هم براي دوره اي مشخص، تجويز كند.

يك قرص خطرناك

حتماً قرص ونوستات (ارليستات) را شنيده ايد؛ اين قرص يكي از قرص هاي لاغري است كه سال ها توسط پزشكان براي كاهش وزن افراد تجويز مي شد و حالا به عنوان يك قرص لاغري بي ضرر مشهور شده و مصرف كنندگان بدون هيچ ترسي حتي تا سال هاي طولاني از اين قرص براي حفظ تناسب اندام خود استفاده مي كنند، غافل از اينكه مصرف طولاني مدت اين قرص عوارض وخيمي براي سلامت شان ايجاد مي كند.

قرص هايي مثل ونوستات يا زينكال بخشي از چربي غذا را با مدفوع دفع مي كند و همراه با اين چربي، ويتامين هايي مانند E و D و A و K نيز دفع مي شود. قرص هاي آنتي ليپاز در واقع جذب چربي را مختل مي كند و در نتيجه جذب ويتامين هاي محلول در چربي نيز مختل مي شود. مصرف كوتاه مدت و تحت نظر پزشك متخصص تغذيه، مشكلي براي مصرف كننده ايجاد نمي كند اما مصرف طولاني و بدون نظارت، عوارض جانبي زيادي را براي فرد به دنبال دارد.

قرص ها به تنهايي لاغر نمي كنند

بسياري از قرص هاي لاغري با مكمل هاي غذايي فاقد استانداردهاي لازم دارويي هستند. بسياري از اين قرص ها صرفاً با عنوان مكمل غذايي، قبل از اثبات تاثير و ايمني آنها روانه بازار شده، به فروش مي رسند كه به خصوص نوع جديد آنها خطرات جانبي داشته و سلامت افراد را تهديد مي كنند. عوارض جانبي اين قرص ها در افراد مختلف متفاوت بوده و عبارت است از: افزايش ضربان قلب، افزايش ميزان فشارخون، بي خوابي، عصبانيت، سردرد، سرگيجه، ضعف، تغيير مزه دهان، خشكي دهان، بي حسي پوست، تهوع، گرفتن عضلات شكم، اسهال و ديگر مشكلات دستگاه گوارش، مشكلات كبد و

البته بروز اين علائم، بسته به نوع داروي كاهش وزن در هر فرد متفاوت است. به علاوه نبايد فراموش كرد كه مصرف اين داروها براي مدت زماني كوتاه در نظر گرفته شده است، بنابراين افزايش مدت استفاده، اثرات جانبي ديگري را هم به دنبال خواهد داشت. پس قبل از استفاده از هر نوع داروي لاغري ابتدا با يك پزشك متخصص مشورت كنيد؛ به خصوص اگر از داروهاي ديگري براي درمان بيماري هاي مختلف هم استفاده مي كنيد. در اين صورت ممكن است غير از عوارض مصرف داروي نادرست، مشكل تداخل دارويي نيز برايتان پيش بيايد. بد نيست اين را هم بدانيد كه در صورت انتخاب درست قرص هاي كاهش وزن، متوسط كاهش وزن با اين روش ۵ الي ۱۰ درصد وزن يك فرد خواهد بود كه با تغيير رژيم غذايي و ورزش حاصل شده است. فراموش نكنيد افرادي كه اين قرص ها را مصرف مي كنند اما سبك زندگي خود را تغيير نمي دهند، هيچ تضميني وجود ندارد كه به نتيجه دلخواه برسند.

هنوز هيچ داروي موثري در زمينه كاهش وزن، به بازار نيامده كه فرد بتواند، بدون رعايت رژيم غذايي و صرفاً از طريق خوردن قرص و بدون عوارض جانبي كاهش وزن پيدا كند و همچنان مهمترين و سالم ترين روش كاهش وزن بدون عوارض جانبي، كاستن از كالري مصرفي به طور روزانه و ورزشي است كه در صورت تشخيص پزشك، مي تواند با مصرف يك قرص لاغري استاندارد همراه شود.

معجزه اي به چسب لاغري!

روي بسته بندي بسياري از اين چسب ها مي خوانيم: «اين چسب ها جهت كاهش چربي هاي موضعي و زير پوستي و كمك به سوزاندن بهتر چربي در بدن استفاده مي شود. اين پد محتوي روغن هسته انگور و رازيانه و شيره درخت سرو كوهي و است و تاثير آنها در رفع چربي و ليپيدهاي زائد بسيار اعجاب انگيز است. شما با استفاده از اين چسب ها ۳ تا ۶ كيلوگرم در ماه وزن كم مي كنيد چرا كه اين محصوص مانع از جذب قند، نشاسته و چبي مي شود. چسب هاي لاغري بسيار موثر در كاهش وزن به صورت كاملاً طبيعي بدون هيچ گونه عوارض جانبي. اين چسب هاي لاغري داراي مواد طبيعي هستند و با تحريك غدد درون ريز عمل مي كنند. غددي كه ميزان سوخت و ساز بدن را كنترل مي كنند و متابوليسم و سوخت چربي ها و كربوهيدرات ها و قند بدن را تسريع مي كند و بدين ترتيب وزن فرد به كار گيرنده كاهش مي يابد. اين چسب از جمع شدن چربي هاي اضافه در بدن جلوگيري مي كند و گردش خون را تسريع مي كند و علاوه بر كاهش وزن در سم زدايي بدن موثر است.» اما آيا اين ادعاها واقعيت دارند؟

چسب+ ورزش و رژيم

به طور كلي وقتي چاقي از حد مشخصي فراتر باشد، سلول هاي چربي در نقاط خاصي از بدن تجمع غير طبيعي پيدا مي كنند و باعث بروز سلوليت مي شوند. در صورتي يك روش خاص مي تواند باعث از بين رفتن اين چربي هاي موضعي شود كه با يك رژيم غذايي كاهش وزن و بره ورزشي (شامل ۳ فاز گرم كردن بدن، حركات هوازي و سرد كردن بدن باشد نو در فاز سرد كردن حركات كششي و قدرتي در ناحيه چاقي موضعي انجام شود) همراه باشد. در اين صورت استفاده همزمان از روش هايي مثل اولتراسوند، ليزر، گن و چسب هاي لاغري هم مي توانند موثر واقع شوند. پس چسب ها اثر كاهش وزن چنداني ندارند و صرفاً براي از بين بردن سلوليت مفيد هستنتد. حالا اگر به فرض محال استفاده از چسب لاغري (يا هر كدام از شيوه هاي مشابه) بتواند به تنهايي بر سلول هاي چربي تاثير مختصري بگذارد، اين چربي ها در ناحيه ديگري از بدن دوباره تجمع كرده و به صورت سلوليت بروز مي كنند. بنابراين چسب لاغري و لوازمي مانند آن به تنهايي نمي توانند راهكار قطعي درمان سلوليت باشند چون چربي از بدن دفع نمي شود و فقط از نقطه اي به نقطه ديگر منتقل مي شوند.

اين چسب ها با استفاده از گرما كمك مي كنند تا هيدروليز چربي در آن ناحيه افزايش يابد و چربي بعد از هيدروليز جذب مويرگ هاي خوني شده و وارد گردش خون مي شود و ممكن است چربي خون افزايش يابد كه اگر اين چربي زياد باشد، ممكن است خطرساز شود. بنابراين وقتي هيچ روش مكملي مثل ورزش و رژيم غذايي، در كنار استفاده از چسب، همراه نباشد، اين چربي ها از بدن دفع نمي شوند و فقط از طريق خون به بخش ديگري از بدن منتقل شده و دوباره سلوليت در نقطه ديگري بروز مي كند. به اين ترتيب استفاده از اين چسب ها براي كساني كه دچار چربي خون هستند و در معرض بيماري هاي قلبي، متابوليك و ديابتيك هستند، مي تواند خطرناك باشد.

سيب سبز/ شماره ۹۶/ نيمه اول شهريور ماه ۹۲/ ستاره سمائي/ صفحه ۴7

سلام
خانمی 3 ساله – 66 کیلو هستم با قد 163
می خوام طی 6 ماه همراه ورزش و رژیم 1 کیلو کم کنم
دکتر می شه منو راهنمایی کنید که از کدوم برند چسب لاغری استفاده کنم و آیا اصلا چسب به کار من می یاد با نه؟
ممنون 

سلام.من هم مشکل شما رو دارم.و دارم با رژیم دکتر کرمانی در عرض 8 ماه 2 کیلو لاغر میشم.(یعنی باید بشم!) جالبه بدونین این رژیم همه نوع خوراکی توش هست اما اصولی و به اندازه مشخص.بعد مدت زمان لاغری برای هر فرد با توجه به خصوصیات بدنش متفاوته. خلاصه بگم رژیم خیلی خوبیه ، کاملا علمی و بی ضرر. حتما امتحان کنین.تو همه مناطق شهر هم مطب داره. موفق باشین.

سلام عزیزم اصلا. چسب رو نخرید من امتحان کردم با رژیم و ورزش جواب نداد

رژیم کرماتی عالیه من طی هشت ماه رو اصول بدون افتادگی پوست ۳۱ کیلو لاغر شدم

سلام من 26 سالمه
چاق نیستم ولی شکم دارم’به خاطر کارم وقت ورزش ندارم چجوری از شر این شکم خلاص شم?

سلام اقای دکتر من خانمی هستم 18 ساله باقد 151با وزن 53 راهنماییم کنید که از چه قرصی میتونم استفاده کنم؟ ازتون خواهش میکنم کمکم کنید امزدم ازم دلسرد شده

سلام عزیزم ی چیز خیلی خوب که هم کمک میکنه اشتهات کم بشه هم کربوهیدراتو به بدنت راه نده از داروخانه اسلیم می و کربوهیدرات بلاکر و قرص سرکه سیب شرکت لیوار و بگیرید شک نکنید جواب میده من خودم همه دوستام فامیلام جواب گرفتیم واگه درست استفاده بشه فقط 5روز اول یاید ی کمبا اراده باشید بعد از اون بسپرید به قرصا فقط یادتون باشه مولتی ، اب ، شیر ماست تخم مرغ سالاد لیمو خرما وکیوی میوه کمی اجیل بخصوص پسته کشمش بادام و حبوبات مثلا کنسروای مختلف لوبیا نخودفرنگی و نخود معمولی رو باهم قاطی کنید و روزی 5 قاشق بخورید  رژیمتون شامل این چیزا باشه و ماهی و مرغ و سویا و روغن زیتون یادتون نره و تنقلات هم فقط پاپکرن چون وقتی چند روز اولو رد کردید واقعا اشتهاتون کم میشه ولی این مواد ضروری باید به بدنتون برسه پس حتی  کم هم شده بخورید اینارو شک نکنید منم مثل خیلیا خیلی چیزارو امتحان کردم اما این محصول هم خطر نداره هم جواب میده من 15 کیلو رو در 2 ما با دو سری پایین اومدم مامانم 17 کیلو رو در 3 ماه با سه دوره هر چقدر جوونتر باشید زودتر جواب میگیرید الان حدود 6ماه گذشته وغیر از یکی از دوستام که بارداره هنوز کسی اشتهاش زیاد نشده و وزن برنگشته من و خیلی از دوستام ورزشم نمی کردیم اگه ورشم متونید بکنید همین شرکت ی قرص دیگه داره اما الان یادم نیست  

. در مورد قرص کربوهیدرات بلوکر به تازگی شنیدم. من حدود 5 کیلو اضافه وزن دارم. چربی در ناحیه کنار ران و شکم دارم.
میخواستم بدونم شما هر سه قرص و با هم مصرف کردید که نتیجه گرفتید ؟
.

منم ران و شکم دارم چکارکنم متشکرم

خوب اینا که گفتی ناقص بود حتی طریقه مصرفشا نگفتی خواهشا بگو

شما كه به راحتي قرص اسليمينگ يا اسليم مي را تجويز ميكنيد چرا نميگيد كه شديداَ بيماري افسردگي مياره؟
خانم بنده اين قرص را مصرف كرد. خيلي هم خوش اندام شده بود. اما الآن كه قرص را ترك كرده دوباره وزنش زياد شده.
الآن بيماري افسردگي داره و طوري شده كه حاضرم وزنش دو برابر بشه اما لاآقل يك شب راحت بخوايه.

سلام عزیزم میخواستم بدون تو چطوری این قرصارو مصرف کردی طریقه مصرفشو میشه بگی با قیمتاشو ممنون

سلام من خانمی 26 ساله با 75 کیلو وزن میخواهم 15 کیلو وزن کم کنم لطفا راهنماییم کنید

برو بیش دکتر

میخواهم لاغر شوم چی کار کنم

من 2 كيلو اضافه وزن دارم و دچار افسردگي شدم بايد چكار كنم؟

ازقرص بوتالیکال استفاده کردم امافقط 4کیلووزن کم کردم که اونم آب بدنم برداران دارم هربال میخورم تاببینیم چی میشهچه قرصی برای لاغری مفید است

اصلا کی گفته کل آدم های دنیا باید لاغر باشند؟به نظر من آدم همی توپولی خیلی زیباتر از آدم های لاغرند

احسنت

دقیقا همینطوره . ولی چاقی باعث مریضی میشه. اعتماد بنفس آدمو پائین میاره 

اصلا به درد نمی خوره نخرین

دکتر اگر کسی با خوردن قرص اسلیمینگ احساس سر گیجه کنه چی میشه

میمیره

دکتر یعنی چی اگه سرت گیج بره میمیری من هنوز ارزو دارم

من 9 کیلو وزن دارم و17 قد چقدر باید کم کنم؟ من شیر میدم مصرف این قرصها برای بچه عوارض داره یانه؟

سلام من 95 کیلو هستم و 16 قد دارم دنبال یه داروی کم اشتها ی بی ضرر میگشتم میشه راهنمایی کنین 

بله عزیزم حتماً با دکتر مشورت چون بی عوارض هم نمی تونه باشه

من دختری هستم 7 وزن دارم میخوام 2 کم کنم

salam man 22salame vaghadam 164 va vaznam 7 mikham vazn kam konam rahnamai mikham lotfan

ورد قرص مجیک اسلیم میخاسستم ر دونم هر کسی خورده منو راهنمایی کنه ممنون در 

اصلا نخورید من خوردم یک کیلو هم کم نکردم تازه تپش قلب هم گرفتم

من قدم168وزنم 94گيلو است با اسلىمنگ وزن نمی کنم به اون صورت،با 1عدد 1/5کيلو،برای اىنکه وزن کم کنم چکار کنم؟

سلام دوستان . تمامی قرصهای لاغری فقط و فقط تبلیغه از شما خواهش میکنم گول اینها را نخورید چند روز پیش اسلیمینگ آبی از فارسی شاپ خریداری کردم اصل هم بود دو ساعت بعد از خوردنش ضربان قلبم به شدت بالا رفت فشارم رفت روی 16 سرگیجه و کسلی و تا جایی که کارم به بیمارستان کشید و نزدیک بود مویرگهای مغزم پاره بشه و یک روز بیمارستان بستری شدم خدا خیلی دوستم داشته که نمردم . دکتر متخصص گفت ساختار این نوع قرصهای لاغری مشابه با ساختار شیشه است و دقیقا از مشتقات شیشه است و مصرف اینها بسیار خطرناکه و نوعی مواد مخدره. در ضما اونهایی که از این صرصها استفاده کردند و لاغر شدند خودشون را گول زدند چون فقط آب بدنشون را از دست دادند. این هم تجربه تلخ من واسه شما دوستان عزیز که دوست دارند کمر باریک بشند. همیشه میگن تپل مپل دسته گل . شنیدی بگن لاغر استوخانی دسته گل

منم مثل شما شدم از اين قرصها استفاده كردم و راهي بيمارستان شدم ، تو رو خدا از اين قرصها استفاده نكنيد 

من هربال مصرف ميكنم. تا الان كه بد نبوده. اشتهامو خيلي كم كرده. ونوستات هم بد نبود ولي بايد حتماً با مولتي ويتامين بخوريد. دعا كنيد هربال جواب بده. 

من لاغر نميشم وقت نميكنم برم باشگاه دوجا سر كار ميرم و چون غذا كم ميخورم رژيم به تنهايى جواب نميده اميدم به قرصه

من هر راهی امتحان کردم لاغر نمیشم

من به هیچ وجه باهیچ رژیم وقرصی کم نمیکنم چرا

بدن با بدن فرق داره من سه سال پيش اسليمينگ ابى مصرف كردم 2 كيلو هم لاغر شدم الان بعد سه سال اصلا برنگشته 
حالا اين 2 كيلو اب بدن بوده ؟ سايزم از 48 شده 4 اب بدن بوده؟ 
هركس بدنشو بهتر ميشناسه اگه سابقه هر بيمارى دارين اصلا مصرف نكنين 

سلام شنیدم با قرص 2کیلو لاغر شدی یعنی هنوزم برنگشتی؟خیلی خوشحال شدم چون منم تازه سفارش اسلیمینگ دادم امیدارم رومنم تاثیر بزاره و لاغرم کنه 16کیلو اضافه وزن دارم!! چند دوره مصرف کردید شما؟

چند دوره مصرف کردید؟؟؟؟؟؟؟اسلیمینگ ابی؟

سلام من 115 وزن 88 قد دارم چقدر باید کم شم چه جور ؟

برین تو سایت دکتر کرمانی kermany.ir بهتون میگه

Salam man 23 salame.4 sal pish vaznam 93 budo ghaddam 17 ba reghimi ke khodam gereftam vaznam arze 2sal be 58 resid va 2sale ke vaznam sabete faghat baazi vaghta 1_2 kiloo bala mire ke zud kontrol mikonam.az in ghorsa estefade nakonin zarar dare.age erade konin be vazne ideal miresin.faghat erade mikhad

آسلام من 85کیلو وزن دارم آیا لاغری با دستگاه های  لاغری کار سازه

سلام اگه بخوام معده مو کوچیک کنم عوارضی داره ممنون میشم اگه پاسخ بدید

كوچيك كردن  معده فايده نداره چون معده بعد دوسال به حالت اولش برميگرده

من تا حالا از هیچ قرصی واسه لاغری استفاده نکردم همیشه ورزش کردم اما دیگه وقتشو ندارم،میخوام از قرص استفاده کنم اما میترسم اونم قرص بوتانیکال اسلیمینگ تورو خدا یکی راهنمایم کنه

می حوام قرص لاغری پرفکت اسلیمینگ رو بخرم کسی خریده؟ عوارض داشته؟ چند کیلو تو یک ماه کم کردین؟

من هم میخوام از قرص پرفکت اسلیم استفاده کنم لطفا اگه خوبه منم راهنمتیی کنید و اینکه عوارضش چیه?

قرص بوتانیکال برا چه سنیه؟

سلام.من وزنم 77 و قدم 157 من در عرض 1ماه 6 كيلو كم كردم يعني من اون موقع وزنم 83 بوده ولي الان اصلا نشون نميده ك من وزن كم كرده باشم من بايد چيكار كنم خواهش ميكنم آقاي دكتر راهنماييم كنين

سلام من 29 سالم 86 کیلو بودم وقدم 156 بدون ورزش وبدون قرص دم5 ماه رژیم بودم الان 67 کیلو هستم اصلا قرص نخورید برا 1 مدت از نون وبرنج برنید نتیجه میگیرید من همه چی رو خالی میخوردم شبا هم فقط سالاد

سلام من 36 سالمه،وزنمو بعداز 4 ماه 1 کیلو کم کردم، خیلی احساس خوبی دارم 5 کیلو دیگه هم بآید کم شم،دوستان من کربوهیدرات، روغن،نمک رو از غذای حذف کردم و پروتیین رو زیاد،کافی شبی دوتا سفیده تخم مرغ بخورید فردا کمتر از 3 _4گرم کم نمی کنید چون سرشار از پروتیین است و کلا پروتیین متابولیسم و سوخت و ساز رو افزایش میده و باعث سوختن چربیها میشه.اینا تجربه ی شخصی خودمه،  دکترا اینا رو واسه لم خودشون میگذارند ونمیگن و ضمنا سرکه سیب هم خیلی مفیده.

جدی؟؟چه خوب..من شنیدم سرکه ی سیب اثری نداره..چجوری مصرفش میکردی؟؟؟

سلام من 18 سالمه و باید 15 کیلو کم کنم چه راه حلی پیشنهاد میکنید؟

من قرص هيدروكسي كات ادونس واسليمينگ سبز استفاده كردم تو مدت ٦ماه اشتهام كم شد خوابم كه زياد بود كم شد فعالتر شدم وزنم ١٤ كيلو كم شده عارضاي نداشت خوب تپش قلب به علت افزايش متابوليسم طبيعي هست و منو ناراحت نكرده .اگر آب بخوري زياد خشكي دهان نداده خيلي خوب بدنم رو لاغر و متناسب كرده بدنهايي كه چربي يك نواخت توش پخشه خوب لاغر ميكنه ولي بايد مواظب باشيد چون تركيبات كافيين داره ،محرك اعصابه و يكم تحريك پذيرتون ميكنه كه با ورزش اين مشكل رو من براي خودم حل كردم .سعي من از اين مطلب  تبليغ نبود فقط ميخواستم بگم منم از چاقي با همه رژيمها خسته بودم و افسرده

من از پاییز پارسال چند دوره بوتانیکال مصرف کردم اما فقط دفعه اول 6 کیلو کم کردم. بعد از اون 2ماه پیش اسلیمینگ آبی مصرف کردم و 3کیلو کم کردم اما ایندفعه تردید دارم که همینو تکرار کنم یا هیدروکسکات ادونس استفاده کنم. ممکنه لطفا نظرتونو بدونم. آیا ادونس مسهله؟

سلام بانو عزيز
هيدروكسي كات مسهل نيست ،ضربانن قلب رو تا حدود مثلا١٠تا بيشتر از طبيعي بالا تر ميبره وفشار خون رو كمي بالا ميبره فعالتر ميشي پر انرژيتر مثل اينكه قهوه خورده باشي بادوز بالا .من خودم بدون عارضه كم كردم و هيچ مشكل كبدي نداشتم ولي همه ترسوندن و نميزارن بازم مصرف كنم راستش تو ٣٥سال رژيم و ورزش و نخوري تنها چيزي كه سوخت و ساز منو درست كرد همين تركيب بود الان دارم قهوه سبز وترك رو مصرف خوراكي ميكنم با دم نوش زيره و يك سري تركيبات گياهي ولي متاسفانه دوباره سوخت وسازم آمده پايين

سلام الناز جون هیدروکسیکات و از کجا گرفتی اصل بود؟لطفا شمارش و به منم بده

من بیست وسه سالمه هشتاد کیلو وزن دارم توروخدایک راهی بزارید لاغرشم خیلی عزاب میکشم

اصلا بدرد نمی خورد

سلام بعد از ٤  ،٥ بار كاهش وزن زياد مثلا از ٨٠ به ٦٥ ديگه اصلا پايين نميام ،خيلي تلاش ميكنم ، روزي يه ساعت پياده رويرژييم تاثيري نذاشت چن وقته نزديك ٢ ماه روزي دو قرص ونوسات ٣ قرص چاي سبز٢ سركه ي سيب،٣ تام كپسول زيره ميخورم همچين تاثيري نذاشته فقط ٢ كيلو اونم داره برميگرده. ،،، ٧٤ كيلووم ديگه چي كار كنم خسته شدم

سلام میشه بگید از کجا قرص سرکه سیب رو باید تهیه کردممنونن میشم اگه جواب بدید؟

سلام داداش من 5 کیلو وزن کم کرد . فقط با اراده و همت خودش. ورزش کردو غذاشو کم کردلطفا زیاد قرص مصرف نکنید اگر وزن کم نمیکنید نوع ورزش و تغذیتون رو عوض کنید تا نتیجه بگیرید . استفاده از قرص فقط برای مدت کوتاهی میتواند نتیجه مطلوب بدهد ..

من  قدم  16 و وزنم هم 61  کیلو هست 
میخوام یه مدت کوتاه قرص ونوستات  بخورم که  3   4  کیلو کم شم 
میخوام ببینم چه مقدار بخورم و ایا تاثیر داره 

سی ساله قد163وزن85باید3کیلوکم کنم ازچه قرصی استفاده کنم راهنمایی کنید

چيجوري ميتونيم از رژيم دكتر كرماني استفاده كنم

دوستان من سالهاست از این قرصها استفاده میکنم انواع مختلف همیشه ام جواب گرفتم حالا کم و زیاد داشته .تا الانم زنده سر حال و سالمم شاید موقع مصرف یهک بی حوصله و.. بشین که اونم به نظر من به خاطر نخوردن غذاست ولی چیز جدی نیست اگه درست مصرف بشه وسابقه بیماری نداشته باشید.

اگه خوب بود که مجبور نبودی سالها مصرف کنی 

جي قرضي استفاده كنم نميدونم كمكم كيد اينا خارجية جون ما تو دبي زندگي ميكنيم 

قیمت قرص لاغری ریلاکر

قرص لاغری فیل اسلیم

طرز تهیه قرص لاغری

قرص لاغری قوی تضمینی

بهترین قرص لاغری گیاهی ایرانی

چه قرصی برای لاغری مفید است

قرص لاغری اسلیم

بهترین قرص لاغری بدون عوارض در ایران

قرص لاغری مورد تایید وزارت بهداشت

به‌روز‌ترین مطالب مرتبط را در دریافت کنید.

به‌روز‌ترین مطالب مرتبط را در دریافت کنید.

دریافت مشاوره پزشکی به صورت مستقیم از پزشک.

شریعتی، بالاتر از حسینیه ارشاد، ابتدای خیابان قبا، پلاک ۶، طبقه پنجم.
چه قرصی برای لاغری مفید است

در زیر قرص های لاغری برتری هستند که می توانند به شما کمک کنند تا در ۳ ماه حداقل ۱۲ کیلوگرم کم کنید.

  Adipex از انواع قرص لاغری جدید نیست . در حقیقت، بیش از ۶۵ سال است که مصرف می شود و دلیل آن این است که امتحان خود را پس داده!
با درنظر گرفتن اینکه هر ساله قرص های لاغری جدیدی وارد بازار می شوند حتی به روز رسانی خود با آنها کار مشکلی است. واقعیت این است که اکثر این داروها بی تاثیرند. ولی در مورد برخی از آنها این امر صادق نیست. مسئله مهم این جاست که این مسئله را تشخیص دهیم.

قرص لاغری Phentermine دارویی است که توسط افراد بی شماری بارها و بارها استفاده شده است. با این حال، آیا می توان گفت که این یک داروى معجزه آسا و بهترین قرص لاغری برای کاهش وزن است؟ قطعا نه! چرا؟ خب، قطعا عوارضى نیز دارد.

اول از همه، این قرصی نیست که بتوانید در همه جا از آن استفاده کنید .این دارو یک تجویز بسیار جدی برای افرادی است که در حال حاضر به طور بیماری زا و کشنده ای چاق هستند (۱۳۵ کیلو و بیشتر). بنابراین، اگر به دنبال کاهش وزن هستید و اضافه وزن شما هنوز مشکل جدی ایجاد نکرده، این دارو برای شما مناسب نیست. در واقع، اکثر پزشکان این قرص لاغری را تجویز نمی کنند مگر اینکه در معرض خطری جدی به دلیل اضافه وزن باشید.

اساسا این دارو محصولی است که شما در صورت نبودن گزینه های دیگر از آن استفاده می کنید. اساس کار این دارو از بین بردن اشتهای شماست یعنی زمانی که بدن شما به طور طبیعی به شما می گوید وقت آن است که غذا بخورید،شما چیزی نمی خورید و خودتان باید بفهمید که زمان آن چه موقعی است. این امر می تواند برای بسیاری از افراد خطرناک باشد، به همین دلیل است که این دارو فقط با داشتن نسخه قابل دسترسی است (یک دلیل از هزاران دلیل).

با این حال، اگر در حال حاضر بسیار چاق هستید یا عادت دارید که بدون توجه به اینکه گرسنه هستید یا خیر غذا بخورید می توانید از آن استفاده کنید تا بتوانید عادات غذا خوردن مثبت را به دست بیاورید.

اگر آماده ی تغییر عادات غذایی خود به عادت های مثبت تر هستید، این گزینه قطعا برای شما مناسب است اما اگر آماده نیستید که عادت های غذایی خود را بهبود ببخشید، بهتر است منتظر بمانید تا زمانی که این آمادگی را پیدا کنید.

در واقع، هر گونه مکمل لاغری که مصرف می کنید در تغییر عادات غذا خوردن شما موثر است اما خودش این کار را برای شما انجام نمی دهد (خودتان باید انجام دهید)، با این حال Phentermine نسبت به سایر قرص های لاغری در این امر به شما بیش تر کمک می کند.

علاوه بر محدود کردن اشتها، انرژی زاست و سبب می شود که وزن بیشتری کم کرده و البته وقتی که بخواهید ورزش کنید تاثیر آن بیش تر خواهد شد.

بعد از ۱۸۰ روز مصرف این قرص لاغری دیگر موثر نبوده و عملکرد آن متوقف می شود. این بدان معنی است که شما ۱۸۰ روز برای ترک عادات غذایی خود وقت دارید و اگر قادر به انجام آن در زمان مذکور نباشید، متاسفانه ،شانس خود را از دست می دهید. با این حال، اگر عادت های غذایی خود را مدیریت کنید، مطمئناً فنترمین به شما در انجام این امر بسیار کمک خواهد کرد. سپس وزن خود را کم کرده و آن را نگه می دارید که بخاطر مزیت بزرگ Phentermine است.

قرص های لاغری Phentermine در ۵٧٪‏ موارد موفقیت آمیز است ، در حالی که بعضی از افراد‏ می گویند که در رابطه با صحت این نتایج مطمئن نیستند. شایان ذکر است که ساختار شیمیایی Phentermine بسیار شبیه به آمفتامین هاست، بنابراین بدانید دارویی که مصرف می کنید ماده ای بسیار قوی است.

اگر حتما باید وزن خود را کم کنید و احساس می کنید که اضافه وزن شما یک خطر جدی برای سلامتی تان است که نیاز به درمان فوری دارد، تنها راهی که دارید این است که ریسک استفاده از فنترمین را بپذیرید. در غیر اینصورت، یکی از گزینه های دیگر ذکر شده در زیر که ایمن تر هستند را انتخاب کنید. با این حال، اگر وزنتان از کنترل خارج شده و مجبور به کاهش آن هستید، Phentermine بهترین گزینه برای شماست و با پزشک خود برای تجویز آن مشورت کنید.

قرص Phen375 جایگزین قرص فنترمین است، اما بسیار متفاوت عمل می کند. قرص Phen375 مانند فنترمین سرکوب کننده ی اشتها نیست، بنابراین این دارو خطرات کمتری دارد. این دارو می تواند بسیار گمراه کننده باشد، در صورتیکه کار و عملکرد آن با Phentermine شباهتی ندارد. این دارو بر خلاف فنترمین بدون نسخه فروخته می شود چرا که بسیار ایمن است.

گذشته از آن، این قرص لاغری اشتهای شما را سرکوب نکرده و تنها با افزایش متابولیسم بدن ،کمک می کند وزن به صورت طبیعی کاهش یابد.

البته، با این عملکرد تغییر دادن عادت های غذایی مشکل است. اما، در نهایت، از اینکه گزینه ی ایمن تری را به جای فنترمین انتخاب کردید راضی خواهید بود.

با Phen375، هضم غذا همزمان با توانایی شما در سوزاندن چربی ها افزایش خواهد یافت.

هنگامی که از قرص لاغری Phen375 استفاده می کنید، به راحتی کالری زیادی را می سوزانید و بدون هیچ زحمتی وزن کم می کنید و با مزیت بزرگ این دارو که هیچگونه عوارض جانبی بدی ندارد (بر خلاف فنترمین) نگرانی نخواهید داشت.

این قرص به چند دلیل از  انواع بهترین قرص لاغری است. اولین دلیل این است که ٣ نتیجه را با یک دارو میگیرید. این دارو با داشتن مزایای زیاد که هیچکدام درحد افراط نیستند،به شما کمک می کند.

قرص لاغری PhenQ به ویژه برای کسانی که به دلیل استرس و زندگی شلوغ پرخوری می کنند، بسیار مفید است.

این دارو بسیاری از عوارض جانبی که سایر محصولات و قرص های لاغری به ویژه فنترمین دارد را نداشته و ما در مورد اینکه چگونه PhenQ اینقدر ایمن و موثر است، به شدت شگفت زده شده ایم. بدون شک، در آینده محصولات بهتری به بازار خواهند آمد، اما در حال حاضر، به نظر می رسد این دارو از بهترین قرص های لاغری است.

اگر قصد استفاده از قرص های بالا را ندارید نیز می توانید از سه راه موثر پایین برای کاهش وزن استفاده کنید.

هنگامیکه بدن شما دچار کم آبی می شود به طور طبیعی احساس گرسنگی خواهید کرد و در نتیجه کالری بیش تری مصرف می کنید. اگر شما به جای آب از نوشابه و یا آب میوه های حاوی شکر استفاده می کنید کالری و چربی از حد لازم دریافت خواهید کرد در حالیکه آب هیچ گونه کالری ، چربی ، قند و یا موارد دیگر را ندارد و تماماً سودمند است.

همچنین نوشیدن آب باعث دفع سموم از بدن شما خواهد شد. خانم ها ٨ لیوان و آقایان ١٢ لیوان آب باید هر روز مصرف کنند. بسیاری از افراد وسط غذا خوردن آب می نوشند که این امر اشتباه است و باعث خوردن غذای بیشتری می شود. شما می توانید(و باید) ٢٠ دقیقه قبل و ۵٠ دقیقه بعد از غذا آب بنوشید.

چه باور کنید چه نکنید زود خوابیدن یک راهی است که به کاهش وزن کمک می کند. شب ها حداکثر بین ساعات ٨-٩ بخوابید. در این ساعات بدن شما ۵-۶ مرتبه ،ماده ای به ملاتونین تولید می کند که باعث می شود روز ها سرحال بوده، استرس تان کم شده و آرام باشید  (استرس یک عامل بزرگ افزایش وزن است).

هله هوله ها غذاهایی هستند که فاقد ارزش غذایی و حاوی کالری ،قند و چربی بالایی می باشند  که شامل اسنک ها و فست فود ها. اسنک ها مثل کیک های کوچک ، کاپ کیک ها وغیره و فست فود ها شامل برگر ها و مرغ هاى سوخاری می شوند. نوشابه ها هم در این دسته قرار دارند.

پزشکان معتقدند که این غذا ها علاوه بر افزایش وزن و چاقی بیش تر ، اثرات مخرب تری از جمله فشار خون غیر قابل کنترل، پوسیدگی دندان ها ،انواع سرطان ها و دیگر مشکلات را شامل می شوند.

غذاهای زیر را جایگزین کنید:

علی اسدی کارشناس تغذیه و بدنسازی مرکز پزشکی فوتبال | مرکز رژیم آنلاین و بدنسازی ایده آل شو

پست قبلی

پست بعدی

 کاهش وزن شما در ماه اول زیاد بوده توصیه من این هست که حتما تحت یک رژیم اصولی باشید نه رژیمی که فقط وزن رو کاهش بده استفاده از مکمل ها هم حتما باید بعد از بررسی شرایط شما باشه 

 

چه قرصی برای لاغری مفید است

به هیچ عنوان ادیوس مصرف نفرمائید شما تا زمانی که یک رژیم اصولی و بره منظم تمرینی نداشته باشید لاغر نخواهید شد پس زمان و پول خودتون رو به هدر ندید و سلامت خودتون رو هم به خطر نندازید

سلام 

این قرص هیچ تاییدیه ی ای نداره و مواد تشکیل دهنده ی اون مشخص نیست بهتره که به فکر سلامت خودتون باشید نه فقط لاغری استفاده از این قرص به هیچ وجه توصیه نمیشه 

 

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *