پرداخت اینترنتی عوارض خودرو شهرداری شیراز

 

 

درحال بارگزاری

 

پرداخت اینترنتی عوارض خودرو شهرداری شیراز

 

درحال بارگزاری

 

 

درحال بارگزاری

 

 

درحال بارگزاری

 

 

درحال بارگزاری

پرداخت الکترونیک عوارض خودرو از آن مواردی است که با ترویج فرهنگ پرداخت الکترونیک در کشور مورد توجه قرار گرفته است. از همین رو برخی از شهرهای بزرگ کشور در اقدامی قابل تحسین، این قابلیت را برای مردم ایجاد کرده‌اند که به راحتی از خانه یا محل کار خود به صورت اینترنتی عوارض خودرو خود را پرداخت کنند. اگر شما هم به دنبال پرداخت آنلاین عوارض خودرو خودتان هستید می‌توانید با توجه به شهر خود این عوراض را اینترنتی پرداخت کنید.

سایت پرداخت الکترونیک عوارض خودرو تمام شهرهای کشور (etax.ir)

سایت پرداخت الکترونیک عوارض خودرو تهران (autotax.tehran.ir)

سایت پرداخت الکترونیک عوارض موتور سیکلت تهران (autotax.tehran.ir)

پرداخت اینترنتی عوارض خودرو شهرداری شیراز

سایت پرداخت الکترونیک عوارض خودرو مشهد (aezkhodro.mashhad.ir)

سایت پرداخت الکترونیک عوارض خودرو اصفهان (isfahan.ir/Services/CarTax)

سایت پرداخت الکترونیک عوارض خودرو یزد (khodro.aezyazd.ir)

سایت پرداخت الکترونیک عوارض خودرو  شیراز (car.shirazcity.org)

سایت پرداخت الکترونیک عوارض خودرو تبریز (carbill.tabriz.ir)

سایت پرداخت الکترونیک عوارض خودرو اهواز (cartax.ahvaz.ir)

سایت پرداخت الکترونیک عوارض خودرو میبد (maybod.ir)

سایت پرداخت الکترونیک عوارض خودرو همدان (e-hamedan.ir/Services)

سایت پرداخت الکترونیک عوارض خودرو قزوین (qazvin.ir/web)

سایت پرداخت الکترونیک عوارض خودرو یاسوج (cartax.yasuj.ir)

سایت پرداخت الکترونیک عوارض خودرو رشت (daramad.rasht.ir)

سایت پرداخت الکترونیک عوارض خودرو ساری (saricity.ir)

سایت پرداخت الکترونیک عوارض خودرو ارومیه (cartax.urmia.ir)

.

از مزایای پرداخت الکترونیک عوارض خودرو می‌توان به مواردی مانند صرفه جویی در زمان و هزینه، فرار از ترافیک‌های شهری و آسودگی و راحتی را بیان کرد. در ادامه، مراحل پرداخت الکترونیک عوارض خودرو از پورتال شهر تهران را به شما نشان می‌دهیم تا متوجه شوید پرداخت آنلاین عوارض خودرو چقدر ساده و سریع است.

ابتدا به سایت شهر تهران به آدرس www.tehran.ir مراجعه کنید. از بخش عوارض، گزینه «پرداخت الکترونیکی عوارض خودرو» را انتخاب کنید. سپس صفحه زیر برای شما باز می‌شود.

حالا باید شماره شناسه خودرو خود را در محل مورد نظر وارد کنید. این کد ۱۷ رقمی کد VIN نیز یده می‌شود و همان کد ۱۷ رقمی است که سمت راست پشت کارت خودرو نوشته شده است. (با کد VIN چه کارهای دیگری می‌شود انجام داد؟) پس از رفتن به مرحله بعد اطلاعات کامل خودرو شما نمایش داده خواهد شد. مانند زیر:

علاوه بر اطلاعات خودروی شما و نشان دادن جزئیات و مبلغ عوارض خودروی شما، یک شناسه قبض و یک شناسه پرداخت نیز در اخر صفحه نمایش داده شده است. اگر بخواهید عوارض خودروی خود را همین الان ایننترنتی پرداخت کنید می‌توانید از طریق درگاه‌های اینترنتی بانک‌های مختلف این کار را انجام دهید. اما اگر می‌خواهید از طریق دستگاه خودپرداز این قبض را پرداخت کنید فقط کافیست شناسه قبض و شناسه پرداخت را یک جا یادداشت کنید و بعدا با وارد کردن آن بر روی دستگاه خودپرداز قبض را پرداخت کنید. در صورت تمایل به پرداخت اینترنتی قبض عوارض خودروی خود، وارد یکی از درگاه‌های شوید و پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود، قبض را پرداخت کنید. لازم به ذکر است پس از پرداخت یک کد رهگیری و شناسه رهگیری به شما داده می‌شود، این کد و شناسه را برای مواردی مانند اثبات پرداخت نزد خود نگه دارید. هر چند خیلی مورد نیاز نیست.

اگر در شهر شما هم چنین امکانی وجود دارد در بخش نظرات آدرس آن را برای ما ارسال کنید تا شهر شما را هم به این لیست اضافه کنیم.

.

عوارض و مالیات‌های شهری در زمره مبالغی است که مدیریت شهری با اتکا به آن، امورات شهر را مدیریت می‌کند و هرگونه خللی در این زمینه باعث نارسایی در ارائه خدمات شهری می‌شود.

خلأ وجود آموزش و اطلاع‌رسانی دقیق، و فرهنگ نادرست آب و برق مجانی، همچنین عدم وجود وحدت رویه در عملکرد شهرداری‌ها در انجام محاسبات و اخذ عوارض خودرو توسط برخی از شهرداری‌ها در حد ارقام ربوط و بسیار پایین‌تر از نرخ‌های مصوب کشوری، موجب ایجاد بدبینی و نارضایتی در بین مردم و بروز یکی از مشکلاتی است که معطوف به عوارض شهرداری‌ها می‌شود که برخی از پرداخت آن سر باز می‌زنند.

این در حالی است که به استناد تبصره ۶ ماده ۴۲ از فصل نهم قانون مالیات بر ارزش‌افزوده، مالکین خودروها موظف به پرداخت سالیانهٔ عوارض خودرو هستند که بر اساس آخرین‌مدل خودرو، برای خودروهای تولید داخل «قیمت فروش کارخانه» و برای خودروهای وارداتی «مجموع ارزش گمرکی و حقوق ورودی» است که در صورت عدم پرداخت عوارض سالیانه در موعد مقرر، با استناد به ماده (۴۶) قانون مالیات بر ارزش‌افزوده، به ازای هرماه تأخیر مشمول جریمه‌ای معادل ۲ درصد خواهند شد.

 

سردبیر سایت راه پرداخت؛ رسول قربانی دانش آموخته زبان و ادبیات انگلیسی است. اوفعالیت رسانه‌ای خود را به طور متمرکز در حوزه فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت در سال 89 آغاز کرد و تاکنون در این حوزه متمرکز فعالیت کرده است.

دیدگاه

وب سایت

پرداخت اینترنتی عوارض خودرو شهرداری شیراز

ممنون میشم شهر رشت را هم برایه برداخ عوارض انجام دهید ممنون

سلام من امروز برای پرداخت عوارض رفتم . این سایت معرفی شده از طرف شما و شهرداری بیخوده و عمل نمی کند و مردم سرکار گذاشتین حیفه

کاملا صحیح

دقیقا متاسفانه کلاً ماشین را نمی شناسد. تبدیل به نون دونی برای نورچشمی های شهرداری تهران شده. خیلی راحت میگه ماشین رو نمیشناسه و به دفاتر الکترونیک شهر مراجعه کنید. جالبه اما تو سایت مشهد، امکان تشکیل پرونده و خود اظهاری دارد. اما برای تهران نه.!!! تو دفاتر هم ۹۰۰۰ تومان هزینه برای خدمات میگیرن! به این میگن سیستم مزخرف اینترنتی برای شهرداری.

جالبه که قبلا کار می کرد و الان ۱ ساله از کار افتاده.

بله متاسفانه فقط می گه باید به دفاتر داخل شهر مراجعه نمایید شهرداری تو خواب زمستونه گیر کرده

با سلام . خودروهای شهر کرج رو چطور میشه اینترنتی پرداخت کرد ؟ آیا تو سایت شهرداری تهران قابل پرداخت می باشد ؟

شهرداری کرج هنوز پرتال مجزایی نداره ولی میتونید از طریق پرتال جامع پرداخت عوارض خودرو برای پرداخت اینترنتی عوارض خودرو در شهر کرج اقدام کنید. آدرسش هست: http://etax.ir/home

سلام،برای پرداخت عوارض ماشین باید جرایم راهنمایی رانندگی پرداخت بشه یا نه

روش ارایه شده برای پرداخت عوارض خودرو تهران تغییر کرده و روش جدید مشکلات زیادی را ایجاد کرده است. خواهشمندم اصلاح فرمایید.

سلام من پردیس ساکن هستم هر کاری کردم نتوستم پرداخت کنم.

من مهر ماه امسال از شیراز به اصفهان منتقل شدم و امروز برای پرداخت عوارض اتومبیلم به شهرداری منطق ۱۰ اصفهان مراجعه کردم و کارمند مربوطه از دریافت عوارض از من امتناع نمود و گفت چون قبلا در اصفهان عوارض را پرداخت نمیکردی حالا هم نمیشه یا باید عوارض همه ی اون سالهایی را هم که پرداخت کردی بدی یا اصلا نمیشه ، چون من نمیتونم برم تو سایت شیراز و این سایت برای ما باز نمیشه ، حتی پیش معاون هم رفتم متاسفانه ایشون هم گفتند شما از این چیزها نمیدونید و ما نمیتونیم تو سایت شیراز بریم ، و بعد از اینکه من حدود سه ساعت برای این کار وقت گذاشتم وفق به خونه برگشتم . حالا دیدم خودم میتونم از تو خونه عوارضم را پرداخت کنم اما حالا چرا شهرداری ناحیه ۱۰ اصفهان نمیتونه را نمیدونم ؟؟؟

اقا رسول عزیز با عرض سلام ساعتی پیش قبض پرداخت عوارض اتومبیل را دریافت کردیم و بلا فاصله اقدام برای پرداخت شد ولی متاسفانه سایت شما از ارسال کد امتناع میورزد..سوال: پرداخت جریمه دیرکزد ۲% در ماه ۱-ایا نزول و یا بهره محسوب میشود یا خیر؟ ۲- با توجه باینکه علت دیر کرد ناشی از سیستم شما است و پرداخت جریمه به عهده ما میباشد ایا مغایرت با قوانین شرعی دارد یا خیر ۳- سود سپرده بانکی (اسلا می ) ۱۸% در سال میباشد / توجیه شهرداری محترم برای ۲۴% چیست؟ غرض از مطرح کردن این سوالات ساده نه برای طفره رفتن از پرداخت و یا خدای نکرده از دیر پرداخت عوارض است/////نه //فقط و فقط برای درک معنی و رابطه شهروند شهر و بلد یه (همو ن شهرداری) می باشد.

با سلام برای پرداخت عوارض خودرو یک کد فعالسازی هم باید وارد کنیم که رابطه با اون توضیح نداده اید لطفا در رابطه با چگونگی ان نیز راهنمایی بفرمایید متشکرم

با سلام خدمت شما و عرض تبریک سال نو یه شما عزیزان زحمت کش ببخشید مزاحمتون شدم فقط میخواستم در مورد پرداخت عوارض خودرو گزینه : آدرس متاسفانه غیر فعال می باشد لطفا در این مورد تدبیر کنید .با تشکر از شما

آقا این سایت cartex.tehran.ir که اصلا نمیشه ازش استفاده کرد هیچ گزینه ای نداره . فقط نوشته است

عزیز از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید

من هر کاری میکنم نمی تونم عوارض را پرداخت کنم اخر سال ۹۴ راحت مالیات ماشین پدرم رو پرداخت کردم ولی حالا میخوام مالیات ماشین خودم پرداخت کنم انگار سایت عوارض تهران مشکل پیدا کرده اصلا اون صفحه که برای وارد کردن vin هست نمیاد لطفا راهنماییم کنید

باسلام لطفا استان البرز را هم به لیست اضافه کنید

باسلام خواهشا استان البرز را هم به لیست اضافه کنید

سلام خسته نباشید من عوارض خودرو از طریق همین سامانه پرداخت کردم از رشت هستم و سایت رشت هم راه اندازی شده فقط یک مسءله اونم اینکه برچسب پشت شیشه رو چطو تهیه کنیم شهرداری ها جوابگو نیستن و دادن دست خدمات امورمسترکینپست بانک لطفا اگه میدونید راهنمایی کنید

سایت اصفهان هم ک اصلا باز نمیشه!!!!!

سلام خیلی خوبه ولی این سامانه واسه شهر من اردبیل وجود نداره خواهشا این سامانه رو واسه اردبیل هم ردیف کنید. ممنون

میتونید از پرتال جامع به ادرس http://etax.ir/home استفاده کنید

سلام چرا هزینه عوارض هر شهری با شهر دیگه تفاوت داره من ایرانشهرم میتونم از سایت یه شهر. دیگه عوارضو پرداخت کنم

خبلی خوب لطفااستان کهگیلویه وبویراجمد و شهرهای ا ن را هم اضاف کنید

میتونید از پرتال جامع به ادرس http://etax.ir/home استفاده کنید

چرا فقط سوالا رو جواب میدین؟در مقابل ایرادات و انتقاد جوابی ندارید؟شما که نمیتونید یه سیستم الکترونیکی درست راه بندازین چرا وقت مردمو میگیرین؟واقعا تاسف آوره

سلام برای پرداخت اینترنتی در کیش چطور میشه پرداخت کرد با تشکر احمدی

سلام ببخشید برای کرمانشاه عوارض الکترونیک راه اندازی شده

سلام وخسته نباشید من از کرج هستم عوارض شهرداری خودرو ام را با استفاده از سایت تهران پرداخت کرده و کد پیگیری هم دریافت نموده ام ولی مبلغ صفر نشده و اگر به شهرداری مراجعه کنم با همان کد پیگیری قابل قبول میباشد ممنون وتشکر .

سلام لطفاعوارضی بیرجند روهم درست کنید ممنون

با سلام لطفا عوارض شهر کاشمر رو هم درست کنید..با تشکر

باسلام لطفا استان کرمانشاه را نیز اضافه کنید

شهر بجنورد را هم به این سیستم اضافه کنید

مزخرفه، سرکاریه، اصلا سایتش کار نمیکنه. وقت آدمو میگیره بعد تو مرحله آخر میگه اطلاعات داده شده موجود نمی باشد بصورت حضوری مراجعه کنید.

سلام شهر رفسنجان هم پرتالش رو اضافه کنین

با سلام لطفا عوارض خودرو شهرستان ساوه را هم اضافه کنید

سلام بنده در مهر ماه سال ۹۲ خودرو ام را خریداری نموده ام در حال حاضر عوارض خودرو سالهای قبل را برای من فرستاده اند مگر اداره ثبت هنگام نقل انتقال نباید سالهای قبل را مفاسا مگرفته وبعد سند را ب میزده الان من چه کار باید بکنم لطفا راهنمایی بفرمایید متشکرم

سلام عوارض خودرو برای سالهای ۹۳ – ۹۴ – ۹۵ را به تفکیک میشه برام مشخص کنید چون بنده ماشینم را از شرکت محل کارم خریداری کردم . ماشین پژو ۴۰۵ GL مدل ۱۳۷۵

سلام من سال ۸۹ خودرو خریده ام ولی تاکنون هیچ قبض یا پیامکی برای پرداخت عوارض دریافت نکرده ام- تکلیف چیست و مقصر کیست؟

من تمام اطلاعات را طبق دستور سایت عمل کردم در نهایت بهم جواب داده به دفاتر منتخب در سطح شهر مراجعه کن چرا نمیشود علت چیست ؟راهنمایی بفرمایید

اطلاعات را که وارد کردم میگه از اطلاعات فوق نتیجه ای یافت نشده .بنابراین بهم جواب داده به دفاتر درسطح شهر مراجعه کنم .لطفا بفرمایید چرا نمیشود اینترنتی خودمان پرداخت کنیم

با سلام یک دستگاه خودرو سواری از شهرستان استان اردبیل و سنقر خریداری شده در حال حاضر اسناد پرداختی عوارض شهرداری آن موجود نیست و فقط یک فقره فیش مربوط به پرداخت سال ۹۴ موجود است . سوال چرا سامانه تهران نمی تواند واریزی های این خودرو را در سایر شهرهای دیگر کنترل کند با توجه به اینکه عوارض سال ۹۴ پرداخت شده و در اسناد مالکیت تنظیمی توسط دفاتر اسناد رسمی شهرستان های مربوطه شماره فیش عوارض شهرداری درج شده آیا امکان عدم واریز سال های قبل ممکن است ؟ در حال حاضر چه اقدامی می توان برای مفاصا حساب شهرداری در شهر تهران نمود . ممنون می شوم اگر راهنمایی فرمایید . ضمنا یکی از شعب پرداخت عوارض خودرو در شهر تهران مبلغ بدهی این خودرو را ۴۹۷۰۰۰ تومان اعلام کرده است .

با عرض سلاام من هم همین مشکل را دارم مگر این پول از طریق بانک به شهرداری مربوطه پرداخت نشده چرا ما هنوز باید اینقدر عقب افتاده باشیم به من گفتند من باید برم تبریز واقعا خجالت اوره

لطفا بفرمایید برای اثبات پرداخت کد رهگیری و شناسه رهگیری کافی است یا باید حتما پرینت هم گرفته شود ممنون

فکر میکنم کد رهگیری و شناسه کافی باشه هر چند بعید نیست اگر کارتون به یه سازمان دولتی بیفته کارمندش گیر بده بگه الا و بلا باید پرینتش رو بیاری!

سلام من امروز برای پرداخت عوارض رفتم . این سایت معرفی شده از طرف شهرداری بیخوده و عمل نمی کند. حداقل برای ۳ خودرو امتحان کردم. مردم سرکار گذاشتین که حتما به دفاتر مراجعه کنند

سلام.. چرا شناسه ماشینم رو پیدا نمیکنه ؟؟ مینویسه همچین ماشینی ثبت نشده !!!!!

ماشینتون ۹۵ هست؟

سلام برای پرداخت عوارض اولین مورد فرم “ شناسه “ چی هست ؟شناسه خودرو یه آیتم دیگریست ؟لطفا راهنمایی؟ متشکرم

لطفا یک نمونه پرشده از اولین فرم،در سایت قرار دهید. ممنون

باسلام وخسته نباشیدلطفا. استان اردبیل راهم را اضافه کنید.باتشکر

سلام خودروی من مدل ۹۵ هست و هرکاری میکنم در درگاه تهران به من پیغام میده شناسه صحیح نیست یا خودرو یافت نشد. میشه راهنمایی کنید؟

خودروی ۹۵ هنوز ثبت نشده و باید بری حضوری کارش رو انجام بدی.

سلام خودرومن پژوپارس مدل۱۳۸۳ دراصفهان پلاک شده است خواستم ازطریق سایت عوارض خودروپرداخت کنم پس ازواردکردن مشخصات خواسته شده سایت پاسخ می دهداطلاعاتی درخصوص این خودرویافت نشدعلت چیست لطفاپاسخ دهید

سلام چرا درسامانه پرداخت عوارض خودرو استان همدان مشکل وجود داره ودرملایر راه اندازی نشده است؟

سلام من عوارض خودروی خود را در شهرستان پرداخت کردم اما اکنون که استعلام اینترنتی گرفتم هنوز بدهکارم علت چیست

اگر بخواهیم عوارض خودرو را به صورت حضوری در شهر کرج پرداخت کنیم کجا باید بریم؟

سایت ذغالی همش سر کاریه . باید بری دفتر خدمات الاف نشید

راننده هایی که تو اسنپ کارمیکنن باید مالیات پرداخت کنن؟ پس خودرو هایی که تو آژانس کار میکنن و کار میکردن چرا مالیات پرداخت نمیکردن و فقط کمیسیون میدادن ممنون میشم به سوال من جواب بدید

سلام برای استعلام گرفتن وپرداخت کردن عوارض خودر شهرستان اهواز میتوانیم اینترنتی بگیریم

سلام مردم را سر کار گذاشتید جمع کنید بابا این پرداخت الکترونکی رو

سلام شهر میمه ی اصفهان را هم به لیست اضافه کنید .

لطفاشهر گرگان رابه لیست اضافه کنید

متاسفانه بانک اطلاعات بعد از هفت ماه که از خرید خودرو می گذرد هنوز به روز نیست و با وجود وارد کردن صحیح تمامی مشخصات خودرو اصلا خودرو را شناسایی نمی کند و ارجاع به دفاتر شهرداری میدهد

ثبت نیست چون اونی که تو دفاتر خدمات نشسته باید یه پولی بگیره. یعنی می خوای پول بدی بابت پول دادن قدرشو بدونید این سیستمو هیچ جای دنیا پیدا نمیکنید.

یعنی حتما باید رفت دفتر پیشخوان حضوری؟

اخه عزیزان همه گلایه میکنن ک امکان پرداخت اینترنتی نیس

سلام، من همیشه خودم عوارض سالیانه خودرو را از سایت شهرداری تهران پرداخت میکنم ولى در مورد ماشین تویوتا کرولا انجام نمیشه و میگه با در دست داشتن مدارک به دفاتر مراجعه کنید ، تا حالا در مورد دو تا ماشین که تویوتا کرولا بودند ،اینطوری شده، علتش چیه؟ لطفأ راهنمایی کنید

آقای مهندس من درشهرداری هستم ومیخواهم این بره رااجراع کنیم ولی بانک اطلاعات رانداریم لطفاًکمک کنید ۰۹۱۱۱۱۵۱ محسن شعبان زاده

سلام شهرداری تا سال ۹۳ واریز کردم اما به سایت میروم می گوید پرداخت نشده. با اینکه فیش پرداختی تا پیان ۹۳ را دارم. لطفا راهنمایم کنید

سلام شهرداری تا سال ۹۳ واریز کردم اما به سایت میروم می گوید پرداخت نشده. با اینکه فیش پرداختی تا پیان ۹۳ را دارم. لطفا راهنمایم کنید

خودرو دشیراز عوارص پرداخت شده فیش پرداخت گمشده به شهرداری مراجعه کردم حالا میگن هیچ عوارضی پرداخت نشده ماشین مدل ۹۳ است لطفا راهنمایی کننید چه باید بکنم

خوی

باسلام عوارض پرداخت موتور سیکلت تهران باز نمی شود

با سلام: من تامرحله پرداخت از طریق سایت پیش رفتم ولی وقتی بانک مورد نظر را انتخاب کردم دیگر جوابی نگرفتم

سلام.با وارد کردن اطلاعات کارت خودرو درون سامانه جهت پرداخت عوارض خودرو متاسفانه اطلاعات شخص و خودرو دیگری می آید.راه حل چیست.به یکی از دفاتر مراجعه کردم میگن اطلاعاتتون درسته ولی مشکل من حل نشد.چون من خودم میخواهم از طریق انترنت پرداخت کنم.لطفاراهنمایی کنید

با یان اوضاع در کل دولت الکترونیک کشکه

متاسفانه امکان تشخیص ماشین را ندارد . مالکین خودروها را بصورتی کاملا هدفمند هدایت میکند به سمت نورچشمی های شهرداری تهران در دفاتر الکترونیک شهر. واقعا باعث تاسف است. لعنت بر این سیستم مزخرف شهرداری.

من یک پراید ۱۴۱ مدل ۸۵ دارم که پلاک مشهده و تا عوارضش تا سال ۹۶ پرداخت شده. با توجه به اینکه به تهران نقل مکان کردم الان از سایت عوارض تهران خواستم عوارض ۹۷ رو پرداخت کنم که بعد از وارد کردن پلاک و شناسه خودرو گفت نمیتونه شناسایی کنه و به دفاتر منتخب سطح شهر مراجعه کنم!! به سایت پرداخت عوارض شهرداری مشهد مراجعه کردم، اون هم ماشین رو شناسایی نکرد!!! واقعا که یاید فاتحه این دولت الکترونیک آب دوغ خیاری رو خوند. خجالت هم نمیکشن با این خدمات و سیستمهای مزخرف و فشل و عقب مونده شون. البته مشخصه که علتش پر کردن جیب دفاتر خدمات الکترونیکی هست که با کارمندان و مدیران شهرداری زد وبند دارن و هم کاسه هستن.

و یه نکته خیلی مهم تر : آیا در حالیکه دهها و صدها سیستم اطلاعاتی مشابه کاملا یکپارچه و به هم پیوسته در سطح کشور وجود داره که کلیه اطلاعات و سوابق اشخاص ، املاک ، وسایط نقلیه و توسط مراجع ذیربط در هر لحظه و در کل کشور قابل دسترسه ، آیا امکان ثبت سابقه پرداخت عوارض خودروها در یک شبکه سراسری اطلاعات خودرو وجود نداره؟ چطوره که راهنمایی و رانندگی و پلیس و آگاهی میتونه هر لحظه در هرجای کشور سوابق و تخلفات یک ماشینو دربیاره ولی شهرداری نمیتونه سوابق پرداخت عوارض یه ماشینو در یه شهر دیگه (وحتا در همون شهر اگه فیش پرداخت عوارض سالهای قبل رو گم کرده باشی) دربیاره؟؟ و مالک خودرو مجبوره عوارض تمام سالهای گذشته رو دوباره و اونهم به نرخ امروز و با جریمه دیرکرد ماهیانه ۲% (سالانه ۲۴%) یعنی با یک بهره و نزول سنگین دوباره به شهرداری بپردازه. این ضعف در سیستم ثبت سابقه پرداخت عوارض خودروها بطور کاملا مشخص صد در صد عمدی است.

من هر چقدر تلاش کردم اینترنتی پرداخت کنم نشد پیغام مراجعه به دفتر پیشخوان روداد رفتم پرداخت کردم باجریمه از من ۹۰۰۰تومن کارمزد گرفتن بعدشم میگن اینترنتی اگه پرداخت کنی محضر قبول نمکنه چون مهر نداره

لطفا برای شهر قم هم راهنمایی بفرمایید!

سلام. زنجان را هم اضافه کنید

ممنون میشم شهر قم را هم برای پرداخت عوارض انجام دهید ممنون

لطفا شهر کرمان رااظافه کنید

طبق معمول همه ی خدمات اینترنتی،درست کار نمیکنه،فقط وقت آدمو میگیره!

سلام . من رفتم پیشخوان دولت تا عوارض شهرداری پرداخت کنم. برای تعویض پلاک موتورم. میگه اطلاعات شما ثبت نمیشه. چیکار کنم؟

سر کاریه خودتون رو الاف نکنید ماشین مدل ۸۷ رو هم میزنم میگه اطلاعاتش وجود نداره برو دفتر پیشخوان

سلام، من ٢ تا ماشین دارم ،پراید مدل٩٣و وانت مزدا مدل ٩۵.در سیستم پرداخت عوارض شهردارى عوارض مربوط به پراید را میتوانم پرداخت کنم ،ولى وقتى مشخصات وانت مزدا را میزنم ،پیغام کیده با در دست داشتن مدارک به یکى از دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه کنید.این فقط مشکل من نیست، دوستانم هم این مشکل را دارند،لطفأ راهنمایى کنید با تشکر

این سیستم مسخره ناقص ماشین منو تشخیص نمیده . میگه با این مشخصات موردی پیدا نشد .

من چند سال از طریق اینترنت عوارض را پرداخت کردم ولی حالا چندسالیه که ماشین منو نمی شناسه و خیلی راحت منو به دفاتر پیشخوان میکشونه تا پول اضافی از مردم بگیره.

سلام من سال پیش عوارض خودرو را تا پایان ٩۶ در دفاتر پیشخوان پرداخت کردم امسال به سایت مراجعه کردم که اینترنتی پرداخت کنم باز هم مشخصات خودرو در سامانه موجود نیست و پیام میدهد به پیشخوان مراجعه کنم یعنی وقت پول گرفتن اینقدر اذیت میکنید وای به وقتی که بخواهید تسهیلات بدهید

من در کرمان زندگی میکنم اما سامانه‌ای برای پرداخت عوارض خودرو نداریم ممنون میشم کرمان هم ثبت کنید

سلام عوارض شهرداری خودرو برای من پیامک شده وعلت آن را ورود به طرح بدون عوارض شهرداری بیان کرده من اصلا داخل طرح نرفته ام الان میخواهم اعتراض کنم اما هرجا میروم میگویند به ما ربط ندارد .سایت تهران من را معرفی کردند وگفتند باید ثبت واعتراض بشه اما متاسفانه هرکار کردم نشد تورو بخدا رسیدگی کنین من که حتی یک جریمه ونمره منفی ندارم چرا بآید دویست وسی ودو هزار تومان عوارض پرداخت کنم

چطوری میشه که ماشین من ٢سال پیش تولید شده ولی اطلاعاتش تو سایت مشخص نیست و باید برم دفتر پیشخوان برای پرداخت عوارض؟؟؟؟

سلام. لطفاً به صفحه طراحی شده توسط شهرداری شیراز مراجعه کنید! واقعا افتضاح اف بر شهرداری تنبل شیراز.

سلام.کرمانشاه رو هم اضافه بفرمایید . ممنون

با سلام . خودروهای استان قم رو چطور میشه اینترنتی پرداخت کرد ؟

با سلام شهر ما گچساران هم چنین درگاه اینترنتی ندارد جزء استان کهگیلویه و بویراحمد

لطفاً استان زنجان رو هم اضافه کنید

لطفا پرداخت اینترنتی شخصی عوارض خودرو را در شهرستان خوی نیز فعال نمایید چرا که در شهر خوی پرداخت عوارض خودرو فقط منحصر به باجه ها و دفاتر پستی است!

نمیدونم واسه چی این سایتو طراحی کردن.الکی ملتو گذاشتید سره کار.آخرشم باید بری یه پوله مفت بریزی تو حلقوم دفاتر پیشخوان دولت تا اونا برامون پرداخت کنن

با عرض سلام و خسته نباشید برای من پیام آمده است عوارض خودرو خود را تا ۲۹ اسفند پرداخت نمائید در غیر اینصورت جریمه میشوید لذا تو سایت رفتم و مبلغ عوارض ۳.۷۹۰.۰۰۰ ریال اعلام شده است . آخرین عوارض پرداختی سال ۸۲ و به هنگام نقل و انتقال توسط مالک قبلی خودرو پرداخت شده است . آیا مبلغ ذکر شده بالا از سال ۸۳ تا ۹۷ میباشد؟ منتظر جواب هستم . متشکرم

سلام لطفا درموردپست الکترونیکی توضیح بدید کدوم قسمت میشه

دولت محترم جمهوری اسلامی ایران این نوع دریافت عوارض سالانه را هنوز در سبد هزینه خانوار محاسبه نکرده اند لطفا

صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مینا والی

مشاور مدیرمسئول: رضا قربانی

تمامی حقوق مادی و معنوی پایگاه خبری راه پرداخت متعلق به شبکه راه پرداخت است.

شیراز که زمانی به شهر گل
و بلبل مشهور و آب و هوای مطلوب در کنار داشته‌های تاریخی، میراثی، گردشگری و
فرهنگی از جذابیت‌های آن به شمار می‌رفت، طی سال‌های اخیر و به دلیل سوء مدیریت در
بخش‌های مختلف به سمتی سوق داده شده که در آینده‌ای نه چندان دور، آلودگی هوا بزرگترین
مشکلش خواهد بود

.

شاید در گذشته‌ای نه چندان
دور، محدوده شمالغرب شیراز، منطقه‌ای خاص محسوب می‌شد و مدام از سوی بسیاری
منتقدان، مقابل سایر

مديركل منابع طبيعي و
آبخيزداري استان فارس اعلام كرد كه در آستانه روز ملي درختكاري، ٤٠٠ هزار اصله
درخت برای توزیع بین شهروندان

سقوط بالابر حمل بار در یک
کارگاه ساختمانی منجر به کشته شدن 2 نفر و مصدومیت 3 نفر شد.

به گزارش ایسنا منطقه
فارس،

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در خصوص اعزام
نشدن یک مربی دوچرخه‌سواری از این استان به دوره آموزشی بین‌المللی در کره‌جنوبی،
تاکید کرد که فرصت سوزی را از هیچ هیئتی پذیرفتنی نیست.

پرداخت اینترنتی عوارض خودرو شهرداری شیراز

مدیر روابط عمومی آموزش و
پرورش استان فارس اعلام کرد که به دلیل بارندگی و یخ‌زدگی معابر، تمام مدارس
شهرستان سپیدان، شنبه یازده اسفندماه تعطیل خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز شایعه‌ی استعفای
خود را تکذیب و تاکید کرد که با قوت وظایفی که این مسئولیت بر عهده او گذاشته است
را دنبال خواهد کرد.

سومین کنگره بین المللی و هشتمین کنگره ملی سوختگی
با محوریت افزایش میزان بقا در بیماران سوختگی و در محدوده وسیع آن، صبح امروز با حضور
استادان و متخصصان داخلی و خارجی در شیراز برگزار شد.

از گذشته دور بشر شیوه‌هایی را برای نگهدای غذا
مورد استفاده قرار می‌داد، خشک یا نمک سود کردن، مرسوم ترین روش‌های قدیمی بوده
است؛ روش‌هایی که با پیشرفت تکنولوژی، زمینه ابداع شیوه‌های نوآورانه و موثر برای
افزایش ماندگاری موادغذایی شد.

مدیر دفترمحیط زیست وکیفیت
منابع آب شرکت آب منطقه‌ای استان فارس در یادداشتی اثر پساب یا زهاب کشاورزی بر
محیط زیست را مورد بررسی قرار داده و بر مخرب بودن آن تاکید کرد.

معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس هيأت مديره
شركت تخصصي عمران شهرهاي جديد ایران از احداث ٢٥ هزار واحد مسكن به شكل مشاركتي در
شهر صدرا خبر داد.

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *