%PDF-1.5
%
1 obj
>>>
endobj
2 obj
>
endobj
3 obj
>/ProcSet[/PDF/Text/ImageB/ImageC/ImageI] >>/MediaBox[ 612 792] /Contents 4 R/Group>/Tabs/S/StructParents >>
endobj
4 obj
>
stream
x]8rm}Z(J
dfw-v11vo/zCɣ#d/SbJd7OOm6Y?|pm[Sm|Z6}x}_~}嗟~oק|_~O/?~ݗioC~?OCV9ro_~o?P’z4qƫ~ӝsr+}?~_39BS7???]VBMi}*z
4- نقش مدارس در آموزش پيشگيري:
زماني كه رسانههای گروهی با انسانهايي برخورد ميكنند كه ذهني ساخته و پرداخته شده دارند كمتر ميتوانند به آن رسوخ كنند، زيرا شخص از مكانيسمهاي دفاعي خاص خود برخوردار است. اين امر در مورد كودكان مصداق ندارد. ذهن كودك ساده و فاقد شبكه به هم پيوسته اي از انديشهها و باورهاست. ذهن كودك هنوز رموز تحليل عقايد، سنجش و پذيرش يا طرد آنان را نيافته است. از اين روست كه وقتي كودكان بدون هيچ پناه يا حفاظی، در برابر رسانههای گروهی قرار ميگيرند، سخت تأثيرپذير هستند.1