مضرات قرص چای سبز کام گرین

خواص دارویی و گیاهی

این قرص‌ها در صورتی که تنها حاوی گیاه چای سبز باشند، دقیقا همان خاصیت چای سبز را دارند و می‌توانند به افزایش متابولیسم بدن کمک کرده و روند جذب چربی‌ها را در بدن کاهش دهند. مصرف این قرص‌ها نیز مانند چای سبز باید بر اساس قاعده باشد، زيرا زیاده‌روی در مصرف این قرص با وجود آنکه گیاهی و طبیعی است می‌تواند همان عوارض چای سبز را داشته باشد.

قرص چای سبز به علت دارا بودن پلی فنول‌ها و کاتشین‌ها، در محافظت سلول‌های بدن در برابر رادیکال‌های آزاد موثر بوده و یک آنتی‌اکسیدان قوی می‌باشد. قرص چای سبز و کپسول‌های چای سبز به عنوان کنترل کننده و کاهش دهنده پرفشاری خون و کاهش چربی خون (کلسترول) توصیه می‌گردد. همچنین به علت خاصیت گرمازایی موجب سوخت و ساز کالری و نهایتا کاهش وزن و لاغری می‌شود.

این مکمل‌های غذایی ماده انبساط عروقی خون را بهبود بخشیده و موجب آرامش خاطر می‌گردد. چای سبز یا قرص چای سبز و کپسول‌های مکمل حاوی پودر این چای، همانند خود چای سبز موجب کاهش چربی‌های بد خون (LDL) و تری گلیسریدها شده و بالعکس موجب افزایش چربی‌های خوب خون (HDL) که برای بدن مفید می‌باشند می‌گردد، همچنین بدن را در مقابل اکسیداسیون چربی‌ها و تجمع آنها محافظت می‌نماید.

 

مصرف قرص‌های رژیم لاغری چای سبز در بیمارانی‌ که بدلیل بیماری خویش هر یک از داروهای زیر را مصرف می‌نمایند بدلیل بروز تداخلات دارویی بایستی تحت نظر و صلاحدید پزشک معالج صورت پذیرد:

در نهایت می‌توان به این نتیجه رسید که نوشیدن چای سبز یا مکمل‌های حاوی آن همراه با بره غذایی برای کنترل میزان مصرف کربوهیدرات‌ها و ورزش را می‌توان به عنوان مثلثی برای حفظ سلامتی و تناسب اندام برد. بسیاری از محققان و متخصصان تغذیه معتقدند که چای سبز جایگزین مناسبی برای چای سیاه است.

گروه سلامت ستاره

آرایش

مدل مو

مدل لباس

اخبار

سبزی خردکن

سلامت ، درمان بیماری ها ، مقالات پزشکی ، اطلاعات دارویی ، تغذیه ، رژیم درمانی

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

وکیل ملت: ابتلا به سندرمی نادر، سبب رشد غیرعادی چشمان دختری خردسال شده و ظاهر او را شگفت انگیزه کرده است.

اگر دور ناخن های شما پوست پوست می شود، نشان دهنده خشکی کوتیکول است.rnrn

مردم نیوز : بسیاری از ما از روش زندگی کردن خود آنچنان راضی نیستیم و دقیقا هم نمی دانیم که درد و مشکل از کجاست. بسیاری از این مشکلات طوری در ما و روزهایمان پنهان شده که یافتن آنها و تسلط رویشان بسیار سخت است.

بعضی از مواد غذایی که دوباره گرم می کنیم ترکیب داخلی خود را از دست می دهند و حتی گاهی سمی می شوند و ممکن است عامل ایجاد سرطان شوند.

تصاویری از یک مار خانگی که پس از شکستن فک مورد درمان قرار گرفته را مشاهده می کنید.

متخصص تغذیه و رژیم درمانی استان قزوین گفت: زغال اخته میوه خوشمزه اما ناشناخته ای است که فواید بسیاری دارد.

پیام فرحبخش متخصص تغذیه و رژیم درمانی در مورد کاهش وزن اصولی سخن گفت

اغلب خانم ها از دریافت ویتامینی که موجب رویش مو ها میشود، غافل هستند.

وجود بلوغ جسمی و جنسی و بلوغ عقلی و فکری از ابتدایی ترین عوامل شروع هر زندگی مشترک است و افراد خواهان ازدواج باید به سنی برسند که بتوانند صمیمیت عاطفی و جنسی را در یک رابطه مبتنی بر تعهد تجربه کنند.

انتخاب همسر و ماجرای ازدواج عاشقانه از آن دست مواردی است که در میان مردم برخی از کشورها وجود دارد و علیرغم اینکه به عقیده برخی از کارشناسان به دلیل دخالت بیش از حد احساسات، این نوع ازدواج سرانجام خوبی ندارد

مطمئن باشید که موش ها به تنهایی جایی نقل مکان نمی کنند و سایر افراد خانواده خود را نیز با خود به همراه می آورند. برای جلوگیری از ورود و از بین بردن آن ها مراحل زیر را طی کنید.

با نحوه نگهداری از نگون سار، فیلودندرون و پپرومیا آشنا شوید.

محققان موفق به طراحی وسیله ای شده اند که به کمک آن می توانید در کمتر از چند دقیقه بیماری خطرناک سرطان را تشخیص دهید.

روزیاتو: سیاره ی زمین مملوء از پرندگان، حیوانات و حشرات زیبا است. از میان آن ها بعضی حیوانات مثل شیر و ببر وحشی و ترسناکند، اما حیواناتی مثل سگ و گربه هم وجود دارند که اهلی هستند و می توان از آن ها نگهداری کرد. نگهداری از پرنده هایی مثل قناری و طوطی هم بسیار رایج است

– همشهری آنلاین: یک میلیون و 48 هزار نوآموز کلاس اولی در 64 هزار مدرسه ابتدایی کشور، 31 شهریور، به مدرسه می روند. برای مقابله با “اضطراب جدایی” سراغ دکتر سیما فردوسی رفته ایم.

یک متخصص زنان و زایمان گفت: در طول دوران حاملگی هورمون هایی در بدن ترشح می شود که باعث ایجاد تغییراتی در بدن فرد می شود.

مردم نیوز : خرما، دارای خواص بسیار زیادی از جمله بازگشت انرژی و جوانی از دست رفته است که در قرآن و دیگر کتاب های مقدس نیز به خواص این میوه شفابخش اشاره ویژه شده است. این محصول دارای خواص بسیار زیادی از جمله بازگشت انرژی و جوانی از دست رفته است

یک روانشناس گفت: نگرانی بیش از حد دانش آموزان یکی از مهمترین مشکلات خانواده هاست و این امر عملکرد دانش آموزان را تحت تاثیر قرار می دهد.

چای، نوشیدنی بسیاری از مردم است اما از مرحله دم کردن تا هنگام نوشیدن آن هم مثل هر کار دیگری باید آداب و روشهایی خاص را پی گرفت تا به نتیجه ای بهتر و صحیح تر رسید. اگر می خواهید از مصرف همان چایی که در آشپزخانه دارید نیز لذت بیشتری ببرید، خواندن راهنمایی های پی آمده را از دست ندهید.

کودکانی که در روز اول مدرسه یا مهد به پای پدر و مادرشان پیچیده اند قصه همیشگی روز اول مهر است. این مطلب راهکار آمادگی آن ها برای یک جدایی چندساعته است. برای خیلی از مادران پیش آمده که کودک هنگام رفتن به مهد یا کلاس موسیقی حسابی خوشحالی کند و گفتن خداحافظ برایش ساده باشد

درست است که گاهی صرفاً برای زیبایی و شیک پوشی لباس هایی را می پوشیم که چندان راحت نیستند اما مضرات لباس ها برای سلامتی ما به پا درد ناشی از یک جفت کفش تنگ محدود نمی شود. به سختی می توان باور کرد اما لباس های زیبا و دوست داشتنی کمد لباس تان حتی می توانند شما را به کشتن دهند

ما همه آن دسته از هنرهای دستی را دوست داریم که ساده تر، سریع تر و ارزان تر از آن چیزی هستند که به نظر می رسند و ساخته می شوند. در این آموزش شما لیوان هایی از جنس سرامیک را مشاهده می کنید که در نگاه اول به نظر می رسد آن ها را از فروشگاهای محصولات کادویی تهیه کرده ایم اما این لیوان ها و ماگ های

حوزه سلامت در هفته قبل با رویداد های متعددی مواجه بود که در این بسته خبری به مرور بخشی از آن می پردازیم.

ناسا اخیرا در شبکه اجتماعی خود یک ویدئوی جالب از نور فروسرخ غیرعادی اطراف یک ستاره نوترونی منتشر کرده است.

نمایی زیبا از دریاچه ی دو رنگ “هیلیر” واقع در کشور استرالیا را مشاهده می کنید.

پوره غذای کودک چیست و چطور تهیه می شود. اولین غذای کودک با حریره بادام و غذا های آبکی شروع می شود، اما بعد از 7 یا 8 ماهگی باید پوره های غذایی برای او تهیه کرد پوره کودک را به دستور زیر آماده کنید. طرز تهیه پوره برای غذای کودک

تا به حال به این فکر کرده اید که در حالت درازکش ورزش کنید؟! درست است که خیلی از ما طرفدار تمرینات کل بدن هستیم، اما گاهی اوقات حوصله نداریم از جایمان بلند شویم و دلمان هم نمی آید تمرینات ورزشی مان را کنار بگذاریم

آیا تا به حال به راه های اجتماعی شدن و داشتن یک شخصیت اجتماعی فکر کرده اید؟ اصلا مزایای اجتماعی شدن در یک فرد چه چیز هایی می تواند باشد؟

رشد کودک 3 ساله در مهارت های حرکتی بسیار چشم گیر است. او می تواند با مداد رنگی یا مداد شمعی نقاشی کند. پنج یا شش واژه را در جمله استفاده کند و علاقه بسیاری به بازی با کودکان دیگر دارد.

افرادی که با مشکل اظطراب و دلهره مواجه هستند معمولا با مراجعه به پزشک تحت درمان دارویی قرار می گیرند. این افراد شاید از وجود طبیعی ترین و بی ضررترین آرامبخش در دنیا بی اطلاع باشند. بهارنارنج بهترین و موثرترین آرامبخش طبیعی است که می توانید در مواقع اظطراب یا ناراحتی نوش جان کنید

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

‘)
sidebar_align ‘left’
content_container_margin parseInt(’29px’)
sidebar_width parseInt(’27px’)
//–&gt

(($) {
$( {
$(‘#vbflat-login’).bind(‘click’, (e) {
e.preventDefault
$(‘#popuplogin’).bPopup({
speed: 14,
})
})
})
})(jQuery)

theSummaries new Array(“هیچ اثر شاهکاری تاکنون به دست افراد تنبل ساخته نشده است. تلاش کن.”,”آدم های بزرگ اراده میکنند، آدم های کوچک آرزو”,”هر وقت داشتی کم می آوردی و خواستی تمومش کنی کافیه یادت بیاد چرا شروع کردی.”,”رود راه خودش را از وسط سنگ پیدا میکند. نه بخاطر قدرتش، بلکه بخاطر تداومش. پس هیچوقت تسلیم نشو.”,”تنها کسی که شما را عقب می اندازد خودتان هستید. بهانه کافیست! وقت آن رسیده است که جور دیگری زندگی کنید.”) theSiteLinks new Array( “#King-Design.Ir”,”#King-Design.Ir”,”#King-Design.Ir”,”#King-Design.Ir”,”#King-Design.Ir” )


با سلام خدمت شما کاربرگرامی

چنانچه قبلا عضو انجمن شدید فیلد های زیر را پر کنید و در صورتی که میخواهید عضو شوید از آیکون سمت راست استفاده کنید

طرز تهیه سالاد بادمجان و کدو رژیمی در منزل

بند انداختن صورت بهتر است و یا شیو کردن ؟!

مدل های مانتوی مد سال 95

زیبا کردن موها و تقویت آنها با استفاده از مواد غذایی

آشنایی با زیباتنی ها

پاسخ به رایج ترین سوالات کاربران

اطلاعیه مدیریت سایت

اخبار، اطلاعیه ها، قوانین و نظرسنجی های عمومی انجمن

در این قسمت قوانین، اطلاعیه ها و تازه های زیباتن قرار میگیرد.

اطلاعیــــــــــــــه : حذف

15 تیر 1397, 13:23

کلیه آموزش های لازم جهت استفاده از بخش های مختلف زیباتن را می توانید در این قسمت مشاهده نمایید


آموزش ایجاد وبلاگ زیباتنی

3 شهریور 1397, 12:1

شما میتوانید پیشنهادات و انتقادات خود را در این بخش بصورت یک تاپیک مجزا مطرح فرمایید تا مدیران زیباتن به آن رسیدگی و پاسخ دهند

پیشنهادات و انتقادات

11 شهریور 1397, 18:27

رژیم لاغری

در این قسمت ضمن مشاهده و دانلود جدول کالری مواد غذایی مختلف و جدول میزان کالری مصرفی در فعالیت ها، با انواع مفاهیم و محاسبات مورد نیاز در یک رژیم غذایی آشنا می شوید.

جدول میزان کالری مواد غذایی

1 مرداد 1397, 14:3

در این قسمت می توانید با انواع روش های رژیم کاهش وزن در دنیا و همچنین بره های آماده ی رژیم آشنا شده و سوالات خود را بپرسید.


رژيم كاهش وزن چربي سوزي با

3 شهریور 1397, 11:5

در زیباتن مسابقات رژیمی هفتگی و مناسبتی بین اعضا برگزار می گردد. در این قسمت امور مربوط به اعلام وزن ها، امتیازات اعضا و مدیریت مسابقات قرار میگیرند.

مسابقه کاهش وزن
موفقیتی بزرگ با تصمیمی کوچک

3 شهریور 1397, 11:2

گروه بندی، گپ و گفتگوی اعضای گروه ها و سایر امور مربوط به گروه ها

چالش رژیم زیگزاگی (از همین

31 شهریور 1397, 1:8

بحث در مورد قرص ها و مکمل های دارویی که متخصصان تغذیه پیشنهاد میکنند در طی دوره ی رژیم مصرف شوند(مکمل های دارویی با قرص های لاغری غیر مجاز متفاوتند! همچنین به اطلاع میرساند تبلیغ یا خرید و فروش هر نوع مکمل رژیمی یا قرص لاغری بدون مجوز وزارت بهداشت در زیباتن ممنوع است.)

کسی از قرص natural max

1 فروردین 1397, 14:14

در این قسمت نکات و مقالات مختلفی در مورد کاهش وزن قرار گرفته و به بحث گذاشته می شود. همچنین نرم افزارها و سایر فایل های دانلودی ارائه می گردد

اینجا از عادات غذایی خاصی که

3 شهریور 1397, 11:58

محل آن دسته از سوالات شما که با سایر تاپیک ها مرتبط نیست


میشه راهنماییم کنید برای

24 شهریور 1397, 16:43

ژل لاغری بسازید

9 خرداد 1397, 23:36

در گذشته ی زیباتن این بخش حاوی دفترچه های رژیمی اعضا بود. اما دفترچه ها جای خود را به وبلاگ زیباتنی دادند و بنابراین این بخش صرفا جهت مشاهده باز بوده و پس از آن کاربران روزنوشت های رژیمی خود را در وبلاگ های زیباتنی درج می نمایند. وبلاگ های زیباتنی را در حالت نمایش سایت با موبایل در انتهای صفحه و در حالت نمایش سایت با لپ تاپ و کامپیوتر خانگی در سمت چپ صفحه خواهید دید.


دختر 56کیلویی | ساعده

14 تیر 1397, 7:7

رژیم چاقی

نکات و مقالات موثر در افزایش وزن

چطور با 3 قاشق سرکه سیب 4

24 تیر 1397, 19:6

در این قسمت می توانید با انواع روش های رژیم افزایش وزن در دنیا و همچنین بره های آماده ی رژیم آشنا شده و سوالات خود را بپرسید.

ساده ترین روش کاهش وزن

3 اردیبهشت 1397, 12:24

تاپیک افزایش وزن من

12 شهریور 1397, 13:3

در این انجمن خواهید دید کاهش وزن غیر ممکن نیست

این بخش مختص افراد موفق زیباتن است

وِیــــــژه
مصاحبه با یه زیباتنی موفق در

3 بهمن 1396, 3:15

در این قسمت برای دوستانی که گروه وزنی آن ها تغییر میکند جشن میگیریم!


جشن خداحافظی از گروه قرمز

3 شهریور 1397, 11:51

انجا مکانیست برای برگذاری جشن های مختلف انجمن، بخصوص جشن رسیدن به وزن هدف

لطفا افراد موفق زیباتن را

14 مرداد 1397, 9:53

در این قسمت تصاویر، مقالات و سایر مطالب انگیزه بخش قرار می گیرد.

معرفی یک سایت برای شبیه سازی

11 مرداد 1397, :41

حرکات ورزشی مختلف که در تناسب اندام موثرند

تجربه ی شما از حرکات ورزشی

18 تیر 1397, 14:39

یوگای هوایی یا معلق

1 مهر 1395, 2:37

نکات کلیدی در مورد استفاده از

8 بهمن 1396, 15:26

حرکات عالی برای تناسب اندام

1 تیر 1397, 12:41

ورزش جامپینگ فیت

22 تیر 1397, 17:38

حرکات ورزشی برای لاغر کردن بخش های مختلف بدن

عسل برای چاقی صورت

12 تیر 1397, 12:39

ورزش دسته جمعی حس خوب تندرستی

21 شهریور 1396, 15:38

زیبایی پوست و مو، آرایش و مدل لباس

مباحث مرتبط با زیبایی، سلامت و شادابی پوست و مو

ماسک صورت پیشنهاد بدید لطفا

16 شهریور 1397, 8:5


بهترین روانپزشک تهران

23 مرداد 1397, 16:25

انواع روش های آرایش، مواد آرایشی و آشنایی با آرایشگاه ها

ارایش چشمموو..

17 تیر 1397, 16:43

انواع مدل ها و برندهای لباس، کفش و

نیم ست های شیک و جذاب

17 خرداد 1397, 1:5

طرز پخت انواع غذاهای رژیمی(عمدتا رژیم کاهش وزن)

در این قسمت با انواع غذاهای رژیمی و طرز پخت آن ها آشنا خواهید شد.

طرز تهیه خوراک مرغ و برنج

16 مرداد 1397, 19:32

در این قسمت با انواع سالادهای رژیمی و روش تهیه آن ها آشنا می شوید.

سالاد چربی سوز و لاغر کننده

26 دی 1396, 14:43

در این قسمت با انواع سس های رژِیمی و طرز تهیه آن ها آشنا خواهید شد.

سس مایونز

3 دی 1396, 17:15

در این قسمت با انواع خوراکی های رژیمی اعم از دسرها، نوشیدنی ها، تنقلات و غیره آشنا خواهید شد

۴ کیلو لاغری در یک هفته با

18 مرداد 1397, 12:7

در این بخش نکات، مقالات و موضوعات مربوط به حوزه ی بهداشت و تغذیه ی عمومی مطرح می شود

رژیم غذایی در کم کاری

24 تیر 1394, 21:1

کلیه ی بحث ها در رابطه با تغذیه(بجز موارد موثر در کاهش و افزایش وزن که در تاپیک مربوط به خود قرار میگیرند)

خواص خیار برای سلامتی پوست و

27 اردیبهشت 1397, 19:15

کلینیک پایتخت انجام انواع

27 شهریور 1397, 11:56

در این قسمت روش ها و مباحث مربوط به رژیم هایی که در درمان و جلوگیری از تشدید بیماری هایی همچون قند، چربی و غیره کاربرد دارند، قرار میگیرد

رفع كم خوني

12 اردیبهشت 1395, 14:13

تاثیر مصرف چای سبز در کاهش وزن

4 تیر 1397, 17:44

با حضور دو روانشناس و مشاور

زیباترین عروس سال باشید

11 اردیبهشت 1397, 15:56

زنان ناآگاه، اتاق خواب های سرد

14 شهریور 1397, 11:41

در این قسمت در مورد سایر مسایل روانشناسی صحبت می شود. همچنین می توانید مشکلات روحی خود را جهت کسب راه حل مطرح نمایید.

66 نکته مثبت که باید به

21 تیر 1396, 22:56

مفاهیم قانون جذب، مراقبه، کمال گرایی، فنگ شویی و

نقاط حساس برای کاهش استرس

15 دی 1394, 13:41

تحصیل در مجارستان

22 آبان 1396, 16:37

عمو موسی مهمان سنگین وزن

1 بهمن 1396, 16:27

مباحث هنری مختلف را فقط در بخش مرتبط با آن ذکر نمایید

خوراک کدو سبز و قارچ در فر

15 مرداد 1397, 14:15

آژانس دیحیتال مارکتینگ

26 شهریور 1397, 17:51

آشنايي با مرغ خانگي

24 بهمن 1395, 14:54

تمام کاربران زیباتن میتوانند کلیه اجناس خود اعم از نو و دست دوم را در این تالار برای فروش ارائه دهند. فروشگاه های این تالار در لیست آخرین ارسال ها نمایش داده نمیشوند.

خرید آنلاین یا خرید حضوری ؟

25 شهریور 1397, 11:59

این تالار مختص فروشندگانی است که با تیم تبلیغات زیباتن مذاکره نموده اند. فروشگاه های این تالار در لیست آخرین ارسال ها نمایش داده میشوند.

فروشگاه ال جی

2 اسفند 1396, 18:51

کاربرانی که در 24 ساعت گذشته از سایت دیدن کرده اند: 19 کاربر و هزاران مهمان

پیوستن Dream71 عزیز را به دیگر کاربران تبریک میگوئیم .

آخرین مطلب وبلاگ, شوک توسط Shirin 69

سلام عزیزانم
عاشورا وتاسوعای حسینی رو تسلیت عرض میکنم
راستَش بنده در طی دو هفته گذَشته بسی سست عنصر و بی اراده بودم طوری که هر چی میدیدم میخوردم!!
با این توجیح که من بچه شیر میدم،یا ورزش کردم،و

اومدم بگم توروخدااین رژیم بیخود رو نگیرین یخدا دارم میمیرم از حالت تهوع و سرگیجه

سلام:slxe1vrr6glin3kty2a
امروز،روز هفتم رژیممه.
تقریبا نصف بیشترش تموم شده و من عادت کردم و حتی دیگه گشنم نمیشه.
سه روز اول ریزش مو داشتم که شروع کردم قرص B12 و شربت Multidaily خوردم و در حال حاضر

یکشنبه بیست و پنجم شهریور نود و هفت. وزن شروع ۶۳/۳ و روز بعد ۶۳/۱. البته وزن ها، وزن صبحگاهی نیست. غذا خوردنم با دیروز فرق زیادی نکرده. ماست و خیارسبز و یه نون لواش، چند تا خرما یه لیوان دوغ و سیب و

انروز اولین‌روز شروع رژیم خیلروخرما
وزن شروع ۸۰.۵۰۰
قد۱۶۳

شنبه بیست و چهارم شهریور نود و هفت. وزن شروع ۶۲/۹ و روز بعد ۶۳/۳. البته وزن ها، وزن صبحگاهی نیست. یه پنیر و خیارسبز و یکی یا یک و نصفی نون لواش، چند تا خرما یکی دو لیوان دوغ و سیب و دو سه مشت نخود

جمعه بیست و سوم شهریور نود و هفت. وزن شروع ناشتا ۶۲/۷ و روز بعد ۶۲/۹. البته وزن ها، وزن صبحگاهی نیست. یه تخم مرغ آبپز و گوجه و یه نون باگت، یک چهارم نون لواش و چند تا خرما یه نصف کاسه ماست و یه کمی

پنجشنبه بیست و دوم شهریور نود و هفت. وزن شروع ناشتا ۶۳/۲ و روز بعد ۶۲/۷. البته وزن ها، وزن صبحگاهی نیست. صبح یه تخم مرغ آبپز و گوجه و یه نون باگت، شب چند تا خرما یه کاسه ماست و گریپ فروت و لیموشیرین

سلام، این هفته تصمیم گرفتم تو مسابقه هفتگی کاهش وزن شرکت کنم، پس این وبلاگو ساختم تا گزارشمو هم اینجا بنویسم هم برای مسابقه
از دیروز بگم پنج شنبه
دیروز مثلا تصمیم گرفتم کالری شماری کنم برای مسابقه

سلام به همگی
عددی ک در تیتر مشاهده میکنید از نظر ترتیب شمارش صحیح نیست و دلیلش اینه ک تصمیم گرفتم شماره هفته ای ک از شروع و ادامه ی تلاش من برای سالم زندگی کردن میگذره رو بنویسم که با توجه به شروع

واقعا یک کیلو لاغری یعنی چقد؟
برای درک بهتر قضیه یه مثال میزنمخانومایی که کدبانو هستن و از هر انگشتشون صد تا هنر میباره خوب میدونن موقع خرد کردن گوشت تفاوت بسیار زیادی بین گوشت و چربی وجود

واقعا یک کیلو لاغری یعنی چقد؟
برای درک بهتر قضیه یه مثال میزنمخانومایی که کدبانو هستن و از هر انگشتشون صد تا هنر میباره خوب میدونن موقع خرد کردن گوشت تفاوت بسیار زیادی بین گوشت و چربی وجود

سلام سلاااام ، از فردا یه هفته ی جدید با یه رژیم جدید رو دارم شروع میکنم، رژیم سریع ماست و خیار و خرما، البته تنها نیستم دوستم هم همراهمه که میخوام اینجا گزارش کاهش وزن و حالتها و کارهای خودمو و

چهارشنبه بیست و یکم شهریور نود و هفت. وزن شروع ناشتا ۶۳/۰ و روز بعد ۶۳/۲. البته وزن روز بعد وزن صبحگاهی نیست.صبحانه پنیر و خیارسبز و نون ناهار مخلوط یک عدد از گوجه و خیارسبز و کدو و پیاز با مقداری

سلام سلام سلاااام:cheerleader3:
راستش من خیلی وقته که زیباتن رو دنبال میکنم و همین الان عضو شدم 🙂
از دوران کودکی تپلی بودم و الان حدودا 5 ساله که وزنم روی 64 ثابت نگه داشتم و تا همین دو هفته پیش

سه شنبه بیستم شهریور نود و هفت. وزن شروع ناشتا ۶۲/۹و روز بعد ۶۳/۰. صبحانه تخم مرغ آبپز و نون ناهار مخلوط یک عدد از گوجه و خیارسبز و کدو و پیاز با مقداری نون و ماست پروبیوتیک کم چرب و عصرونه یه انبه و

امروز روز عجیبی بود. فرصت زیادی داشتم. جوجه بزرگم با آقای همسر رفته بود بیرون و جوجه فسقلیم تو حال خودش داشت غان غون میکرد. منم داشتم تو سایت ول میگشتم. رسیدم به رژیم پل مکنا و رفتم توضیحاتشو بخونم

سلام به زیباتنای عزیزم،ایام شهادت سیدالشهدا رو تسلیت میگم
به سلامتی بالخره امروز رژیم اشو تموم کردمو به زندگی برگشتم،دیگه اسمشم بیاد بدنم کهیر میزنه:184:
البته من این رژیمو به خاطر مریضی و نکوهش

دوشنبه نوزدهم شهریور نود و هفت. وزن شروع ناشتا ۶۳/۳ و روز بعد ۶۲/۹. دومین روز رژیم سیب بود و حدود ده عدد سیب کوچک (سیب گلاب) خوردم. خیلی گرسنه می شدم. اما به خیر گذشت. ورزش نکردم.

سلام دوستای مهربونم
مشب داشتم درمورد معجون لیمو وعسل میخوندم !که یهو سر از میزان فیبر ساقه طلایی در اوردم
و ناگهان یادم اومد که سالهای پیش تو ماه رمضون چیز کیک درست میکردم و هر شب افطاری یه برش

یکشنبه هجدهم شهریور نود و هفت. وزن شروع ناشتا ۶۳/۹ و روز بعد ۶۳/۳. دو حالت داره یا افزایش دویست گرمی قبلش کاذب بوده یا این کاهش ششصد گرمی کاذب هست. امیدوارم حالت اول درست باشه. چون دیدم هفته پیش کمتر

امروز صبح وزن من77/5بود
من امروزحدود7کیلو از بیشترین وزنی که داشتم کمترم( 84/7گرم !)
روزی که دیدمش حالم به شدت دگرگون شد ،سرشار از استرس شدم و خودم رو درآستانه 9کیلو شدن دیدم ،و احساس من

جمعه شانزدهم شهریور نود و هفت وزن شروع ناشتا ۶۳/۷ وزن پایان در روز بعد ۶۳/۷
صبحانه یه تخم مرغ آبپز با حدود دو کف دست نان لواش و ناهار یه کف دست ته دیگ و نصف کاسه کوچک خورشت گوشت و سالاد شیرازی.

سلامممم من باز اومدم با يه رژيم جديد:th_running1:
البته دفعه قبل به علت سختي و نظرات منفي زياد رژيم ابم و بعد دوروز ول كردم:245:
الان نه روزه كه به جاش رژيم كالري شمار گرفتم و در كنارش ورزشم ميكنم

از هر چه که بگذریم دیدن عدد کوچیک تر روی ترازو خوش تر است
سلام
خدایی حال کردین چه ادبی شروع کردم؟
میگم ما هر کاری میکنیم که به وزن فکر نکنیم نمیشه
هی میگم وزن مهم نیست مهم سایزه ببین لباسات

سایت زیبــاتـن با عنوان نخستین و بزرگترین انجمن “رایگان” تناسب اندام و زیبایی در ایران با هدف تعامل، تشویق و هدایت کاربران به سمت تناسب اندام از طریق ورزش، رژیم های کاهش و افزایش وزن و نیز سلامت پوست و زیبایی فعالیت می نماید. مطالب و بحث های این انجمن تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و ارائه بره غذایی دانست. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه “قوانین فعالیت در زیباتن” را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید.

قرص کاهش وزن گرین تیدین حاوی عصاره چای سبز و گیاهان دارویی است که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کنند. معمولاً با افزایش سن، قند خون هم کم‌کم بالا می‌رود، خصوصاً اگر به رژیم غذایی خود توجه کافی نداشته باشیم. وزن به‌مرورزمان بالا رفته و به دنبال آن احتمال بروز دیابت نوع دو هم افزایش می‌یابد. مصرف روزانه پنج فنجان چای سبز می‌تواند از بروز دیابت جلوگیری کند. چای سبز قادر است از عوارض ناشی از دیابت همچون آب‌مروارید و بیماری‌های کلیوی به طرز معجزه‌آسایی جلوگیری کند. به نظر می‌رسد ‌اصلی‌ترین مکانیسم، ‌مهار کردن فعالیت آنزیم آمیلاز بزاق و روده (آنزیم مسئول هضم نشاسته) است. با مهار شدن فعالیت این آنزیم، نشاسته با سرعت بسیار آهسته‌ای می‌شکند و درنتیجه قند خون با سرعت کمی بالا می‌رود. مصرف چای به همراه یک وعده غذایی سرشار از کربوهیدرات منجر به کاهش سرعت رها شدن گلوکز و کاهش جذب آن می‌شود و به این وسیله از ترشح انسولین جلوگیری می‌کند.


قرص گرین تیدین فرآورده‌ای گیاهی است که از 5 میلی‌گرم پودر برگ چای سبز غنی‌شده با عصاره ، استانداردشده بر مبنای 5 میلی‌گرم پلی فنل تام ، 2میلی‌گرم دانه شوید و 2میلی‌گرم دانه زیره سبز تهیه‌شده است .برگ چای سبز (Camellia Sinensis) دارای ترکیبات آنتی‌اکسیدانی بسیار قوی زیر می‌باشد :

در 29 بررسی کلینیکی انجام‌شده بر روی 68242 نفر ، نشان داده‌شده است که مصرف برگ چای سبز دارای اثرات مثبت در سلامت قلب و عروق ، سرطان ، کنترل چاقی و سلامت روده‌ها می‌باشد . با توجه به آزمایش‌ها کلینیکی ارائه‌شده بر روی چای سبز ، قرص گرین تیدین دارای اثرات آنتی‌اکسیدان و ضد سرطان معده ، روده کوچک ، کولون ، پانکراس و سرطان سینه می‌باشد . اثرات آنتی‌اکسیدانی چای سبز شش برابر چای سیاه، و از ویتامین C , E و کاروتنوییدها می‌باشد. مطابق بررسی‌های انجام‌شده خاصیت ضد سرطانی این دارو وابسته به خواص آنتی‌اکسیدانی و ضد تکثیر سلولی پلی فنل ها ، خصوصاً اپی گالوکاتشین دانسته شده است . پلی فنل ها با بلوکه کردن تشکیل درون‌زایی نیتروزامین و آمین های هتروسیکلیک و هیدروکربن‌های آروماتیک چند حلقه‌ای و نیز کاهش تخریب DNA ، ریسک ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهند . این دارو همچنین باعث ممانعت و درمان اسهال باکتریایی (Clostridial diarrhea) و رشد باکتری‌های مفید در فلور میکروبی روده می‌گردد . در مطالعه بر روی حیوانات ، خواص ضدالتهاب آن در درمان کولیت به اثبات رسیده است . قرص گرین تیدین با داشتن خواص ترموژنیک ( افزایش سوخت و ساز سلولی ) موجب کاهش و کنترل وزن می‌گردد . در یک آزمایش کلینیکی معلوم گردید که با مصرف روزانه 4 نوبت 5 میلی‌گرمی چای سبز بعد از 15 روز 1.7 کیلوگرم و بعد از 3 روز 2.9 کیلوگرم کاهش وزن به همراه کاهش کلسترول تام و تری گلیسیرید ( بدون کاهش (HDL ایجاد می شود . شوید و زیره در درمان نفخ و سوءهاضمه کاربرد دارند و دارای اثرات مدر ،کاهش دهنده وزن ، چربی و قندخون بوده و با وجود خاصیت ضد میکروبی ، بر عفونت‌های میکروبی اندام گوارشی نیز مؤثر می‌باشند .

بزرگسالان : روزی 3 بار، هر بار 1 تا 2 قرص ، با غذا ( ابتدا با دوز کمتر شروع کرده و در صورت نیاز به حداکثر مجاز افزایش دهید ).




قرص های گرین تیدین در دمای کمتر از 3 درجه سانتی‌گراد , دور از نور و رطوبت نگهداری شود.

** هشدار و توجه جدی **
این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع بازنشر شده و مجله دلگرم هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد , برای تهیه هر نوع دارویی ( گیاهی یا غیره ) , ابتدا لازم است صحت مجوز سازمان غذا و دارو را در محصول مربوطه بررسی کنید.



گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم


برای مطرح کردن سوالات پزشکی خود ، اینجا کلیک کنید




خانه

موبایل

چای سبز

چاي سبز فوايد زيادي دارد . چاي سبز پيشگيري كننده از حمله قلبي و سرطان شناخته شده است و يك تونيك ( تقويت كننده ) بسيار مفيد است. اين چاي داراي خاصيت ضد چربي (از هر نوع آن )و مقوي اعصاب بوده و قدري نيز خاصيت تب بري دارد.چاي سبز باعث تقويت معده شده و ضمن دفع سموم بدن، نفخ معده را نيز برطرف مي كند . چاي سبز باعث تقويت حافظه شده و براي افراد افسرده يك داروي ضد افسردگي است. زيرا نوشيدن چاي سبز باعث نشاط و سرزندگي مي شود

 

بيشترين بهره براي زنان

در پي يك مطالعه فوايد چاي سبز ظاهرا براي زنان بيشتر بود.

 

زناني كه روزانه پنج فنجان يا بيشتر چاي سبز مي نوشيدند – در مقايسه با كساني كه يك فنجان يا كمتر مصرف مي كردند – كمتر با خطر مرگ در اثر بيماري قلبي روبرو بودند.

 

اما در اين مطالعه رابطه اي ميان مصرف چاي سياه و كاهش خطر مرگ در اثر بيماري قلبي نيافت

 

خواص كلي چای سبز :

كاهش وزن

: پلي فنولهاي چاي سبز فعاليت آميلاز بزاق(آنزيم تجزيه كننده قندها) را مهار مي‌كند. جالب است بدانيد كه چاي بدون داشتن عوارض خطرناك داروهاي كاهنده وزن ميتواند موجب كاهش وزن، اندازه دور كمر و تري گليسريد خون مبتلايان به چاقي شود

 

پوسيدگي دندان:

عصاره برگ چاي سبز داراي اثرات ضد ميكروبي است و از ايجاد پلاك و پوسيدگي دندان جلوگيري مي‌كند.

 

حفاظت از قلب

دانشمندان ماده اي شيميايي را در چاي سبز شناسايي كردند كه در حفاظت از قلب در برابر آسيب هاي مختلف موثر است.

 

كارشناسان “موسسه بهداشت كودكان انگليس” در مطالعه روي تركيبات چاي سبز موفق به شناسايي ماده اي شيميايي به “اپيگالوكاتچين سه گاليت” شدند كه مي تواند مرگ سلول ها را پس از حمله قلبي يا سكته كاهش دهد. اين دانشمندان اعلام كردند: ماده شيميايي موجود در چاي سبز مانع از فعاليت پروتئيني به “استات يك” مي شود كه پس از رويدادهاي استرس آميز نظير حمله قلبي يا سكته در درون سلول فعال مي گردد.

 

“اپيگالوكاتچين سه گاليت” همچنين روند بهبود سلول هاي قلبي را سرعت مي بخشد و موجب كاهش صدمه به آن مي شود. از طرفي يكي از عوامل اصلي امراض و حمله هاي قلبي، وجود كلسترول بالا در خون انسان است.

 

چاي سبز علاوه بر داشتن ويتامين هاي A و C (آنتي اكسيدان هاي قوي)، باعث كاهش كلسترول در خون نيز مي گردد كه اين موضوع خطر احتمال حمله قلبي و امراضي از اين قبيل را پايين مي آورد.

 

كاهش تري گليسيريد

كاتچين موجود در چاي سبز، فعاليت آنزيم ليپاز را (آنزيم مسئول هضم چربي ها) در لوزالمعده مهار مي كند، در نتيجه، شكستن چربي با سرعت بسيار كمي صورت مي گيرد و چربي خون با سرعت كمي بالا مي رود.

 

با توجه به اين كه افزايش تري گليسيريد خون بعد از مصرف هر وعده غذايي يك عامل خطر در بروز بيماري قلبي است ، مصرف چاي سبز در بين وعده هاي غذايي روشي مناسب جهت كاهش تري گليسيريد خون است.

 

كاهش فشار خون

مصرف نيم تا 5/2 فنجان چاي سبز در روز احتمال بروز پُرفشاري خون را تا 46 درصد كاهش مي دهد.

 

جلوگيري از ديابت

چاي سبز قادر است از عوارض ناشي از ديابت مانند آب مرواريد و بيماري هاي كليوي به طور معجزه آسايي جلوگيري كند. چاي سبز با مهار كردن فعاليت آنزيم آميلاز بزاق و روده كه مسئول هضم نشاسته است، باعث مي شود كه نشاسته با سرعت آهسته تري بشكند و در نتيجه قند خون با سرعت كمي بالا برود.

 

پيشگيري از بيماري هاي ايمني خودكار بدن( با استفاده از چای سبز)

پژوهش گران اعلام كردند مصرف چاي سبز از ابتلا به بيماري هاي ايمني خودكار بدن جلوگيري مي كند. تحقيقات پژوهش گران دانشكده پزشكي ژورژيا حاكي از آن است كه مصرف چاي سبز علاوه بر مؤثر بودن در كاهش ابتلا به سرطان، باعث محافظت افراد در برابر بيماري هاي ايمني خودكار بدن مي شود. چاي سبز از گسترش آنتي ژن هايي كه مي توانند موجب تحريك ايمني بدن شوند جلوگيري مي كند. نتايج تحقيقات حاكي از آن است وجود ماده اي موسوم به EGCG در چاي سبز باعث متوقف شدن التهاب و تاثيرات آن بر روي پوست و سلول هاي مترشحه بزاق مي شوند. در يك اختلال ايمني خودكار، موسوم به سندرم شوگرن (Sjogren)، سلول هاي مترشحه بزاق، هدف قرار گرفته و باعث خشكي دهان مي شوند و در اختلالي ديگر، پوست ارگان هدف واقع شده و فرد مبتلا به سل جلدي مي گردد.

 

شايان ذكر است تحقيقات بيشتر بر روي حيوانات در حال انجام است و تاثير مفيد چاي سبز در پيشگيري از آرتريت نيز مشخص شده است.

 

موارد منع مصرف:

اعتقاد بر آنست كه قبل و بعد از دريافت فرآورده‌هاي آهن و در شيرخواران نبايد از چاي سبز يا تركيبات پلي فنول آن استفاده نمود. شواهد موجود حاكي از آنست كه مقادير بيش از ??? ميلي ليتر در روز با سوخت و ساز آهن تداخل نموده و موجب كم خوني مي‌شود. شواهدي مبني بر منع مصرف در حاملگي وجود ندارد با اينحال بايد با پزشك مشورت نمود. مصرف چاي سبز در دوران شيردهي توصيه نمي‌شود.

 

تداخلات دارويي:

افزايش اثر متي سيلين و بنزيل پني سيلين، تشديد اثر آسپيرين و ساير داروهاي

ضد انعقاد مانند وارفارين (ويتامين K موجود در چاي سبز ميتواند بر ضد اثرات وارفارين عمل نمايد).

 

عوارض:

مصرف بيش از حد كافئين كه در چاي سبز و بعضي از عصاره هاي آن وجود دارد در بعضي از افراد باعث علائمي مانند عصبانيت، بيخوابي و بيقراري مي‌شود. افرادي كه داراي بيماري فشار چشم هستند نبايد استفاده كنند و افرادي كه ميگرن دارند ميزان مصرف كمي بايد داشته باشند .

.

طريقه دم كردن چاي سبز :

به ازاي هر فنجان آب يك قاشق مرباخوري چاي سبز استفاده مي شود . آب به هيچ عنوان نبايد در حال جوشيدن باشد . چاي سبز را توي فنجان يا قوري ميريزيم و در آنرا ميگذاريم . ( روي حرارت نباشد ) بعد از 5 دقيق صاف ميكنيم . اگه از نوع كيسه ايي استفاده مي كنيد كيسه را دربياريد و وقتي سرد شد روي چشم كمپرس كنيد كه براي رفع خستگي چشم مفيده . .

 

معطر كردن چاي

براي معطر كردن چاي مي توان به آن مقداري گل ياس، گل سرخ، گل بهار نارنج، نعنا، هل، ليمويخشك يا تازه، چند پر زعفران( بسته به علاقه و ذائقه ) را به صورت تركيبي يا به تنهايي اضافه كرد.

 

منبع:ninisite.com


باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر و آدرس سایت مجاز می باشد .1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *