محصولات بي واي دي در ايران

 خودروی بی وای دی اس6 تنها در یک تیپ (فول آپشن) و با مشخصات فنی و تجهیزات ذکر شده در این صفحه عرضه می گردد.

گیربکس 6 سرعته اتوماتیک DCT با امکان تعویض دستی دنده16 اسب بخارماکزیمم گشتاور موتور 229 نیوتن متر در دور 4 دور در دقیقه

حداکثر قدرت 121 اسب بخار

مصرف 19.5 کیلووات ساعت در هر 1 کیلومتر

پیمایش درون شهری 4 کیلومتر با شارژ کامل 

محصولات بي واي دي در ايران

حجم موتور 15 سی سی

گیربکس دستی 5 سرعته

حداکثر قدرت : 17 اسب بخار در 58 دور در دقیقه ( 8 کیلو وات )

گشتاور موتور: 145 نیوتن متر در دور 48 دور در دقیقه

بگذارید S7 شاسی بلند محبوب و منتخب شما باشد.

طراحی جدید و نوآوری هایBYD S7 باعث بهبود ایمنی، راحتی، کنترل و جنبه های دیگر این خودرو می شود.طراحی جدید داخلی کابین با افزایش فضا و 7 صندلی بسیار راحت همراه شده است که به شما و خانواده تان این فرصت را می دهد از زمانی که در خودرو صرف می کنید، لذت ببرید.موتور 2 لیتری توربو شارژ با تزریق مستقیم سوخت تجربه یک رانندگی خاص و کنترل کامل بر جاده را به ارمغان می آورد.

موتور 2 لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت 23 اسب بخار و گشتاور 32 نیوتن متر، تجربه رانندگی عالی به همراه تسلط کامل بر جاده DCT گیربکس 6 سرعته اتوماتیک.

بنابر درخواست های مکرر تعداد زیادی از  مشتریان محترم خودروسازی کارمانیا که اقدام به خرید اقساطی خودروی BYD S6  نموده و خودروی خود را تحویل گرفته اند و نیزدر جهت مشتری مداری و حفظ و ادای احترام هرچه تمامتر به آن دسته از مشتریان محترم که تصمیم

بر اساس گزارش ISQI

رشد کیفی خودروسازی کارمانیا در سه ماهه دوم

بر اساس گزارش منتشر شده از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، کمپانی خودروسازی کارمانیا در سه ماهه دوم سال جاری به ترتیب در شاخه‌های «توجه به خواسته مشتری»

برگزاری دومین دوره آموزش تخصصی سیستم‌های متنوع خودروهای F3 و S7 ویژه کارشناسان فنی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش در مرکز آموزش کارمانیا

تیم آموزش فنی شرکت خودروسازی کارمانیا دومین دوره آموزش تخصصی «سیستم‌های متنوع خودروهای F3

برگزاری دوره آموزشی ویژه پرسنل امدادگر نمایندگی‌های خدمات پس از فروش سراسر کشور در مرکز آموزش کارمانیا

در راستای افزایش آگاهی و دانش فنی پرسنل متعهد خانواده شرکت خودروسازی کارمانیا، دوره آموزشی تخصصی ویژه امدادگران نمایندگی‌های مجاز، در

همگام با زنجیره یکپارچه آموزش‌های تخصصی در واحد خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی کارمانیا، دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه مکانیک‌ها و تکنسین‌های جلوبندی نمایندگی‌های مجاز شرکت خودروسازی کارمانیا، در مرکز آموزش تخصصی کارمانیا

بی‌وای‌دی اس6 محصول سربلند از هر جهت خودروسازی کارمانیا، از پیشرانه‌ای بهره‌مند است که براساس اصول چشم‌ بادامی‌ها طراحی و تولید شده است. پیش‌تر این موتور 16 اسب بخاری که 229 نیوتن متر گشتاور در اختیار راننده قرار می‌دهد،

تهران، جاده مخصوص کرج، کيلومتر 16، بلوار نخل (خيابان 56)، مجتمع اداري صدف (کرمان خودرو)، طبقه اول غربي. کد پستي: 43913-13881
آدرس کارخانـه: بم، منطقه ويژه اقتصادي ارگ جديد بم

© تمامی حقوق این متعلق به شرکت خودرو سازی کارمانیا است.

فائزه تیموری

3 بهمن 97 ساعت 9:

دیدگاهتان را ثبت کنید

به‌کمک ابزارهای قدرتمند نرم افزار مایکروسافت اکسل (Microsoft Excel) می‌توان فرمول‌های پیچیده و شگفت‌انگیزی خلق کرد؛ در ادامه، برخی کاربردهای شگفت‌انگیز ابزارها و فرمول‌های اکسل را که ممکن است به‌اندازه‌ی کافی از آن‌ها آگاه نباشید، مطرح می‌کنیم.

حسین مرادی

29 بهمن 97 ساعت 23:3

دیدگاهتان را ثبت کنید

محصولات بي واي دي در ايران

شرایط فروش فوری محصولات سایپا در بهمن 97 اعلام شد. شرکت سایپا با هدف کنترل قیمت خودرو در بازار شرایط فروش فوری محصولاتی چون سایپا 131، سایپا 151، تیبا، کوییک، ساینا و نیسان را با موعد تحویل 3 روزه منتشر کرد.

حسین مرادی

29 بهمن 97 ساعت 23:1

دیدگاهتان را ثبت کنید

بر اساس اطلاعیه‌ای که شرکت ایران خودرو برای فروش فوری پژو پارس ال ایکس در 3 بهمن 97 منتشر کرد، این خودرو بدون ترمز دیسکی و رینگ آلومینیومی به بازار عرضه می‌شود.

دانیال حجاری

29 بهمن 97 ساعت 21:5

۲ دیدگاه

سامسونگ گلکسی اس 1 (Samsung Galaxy S1) و سامسونگ گلکسی اس 1 پلاس (+Samsung Galaxy S1) روز چهارشنبه اول اسفند رونمایی می‌شوند. دو روز مانده به این اتفاق، اولین ویدیوی نگاه نزدیک به گلکسی اس 1 و گلکسی اس 1 پلاس منتشر شد.

دانیال حجاری

29 بهمن 97 ساعت 21:15

۴ دیدگاه

کم خوابی که می‌تواند ناشی از استرس یا فشار روزمره باشد، تاثیرات منفی جبران ناپذیری روی بدن خواهد گذاشت. در این مطلب 1 تاثیر مخرب خواب کم برای سلامت انسان را بررسی خواهیم کرد.

حسین مرادی

29 بهمن 97 ساعت 2:51

دیدگاه‌ها برای چگونه از هنگ کردن گوشی های اندرویدی جلوگیری کنیم؟ بسته هستند

هنگ کردن گوشی های اندرویدی به یکی از مشکلات بزرگ مالکان تبدیل شده است که البته آن‌ها سازندگان گوشی های اندرویدی را مقصر می‌دانند، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد عملکرد نادرست کاربران چنین مشکلاتی را به همراه دارد.

ندیم نجم آبادی

29 بهمن 97 ساعت 2:4

۴ دیدگاه

با انتشار دفترچه راهنمای گلکسی A5 سامسونگ، وجود سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر این گوشی تایید شد. گلکسی ای ۵۰ نخستین محصول میان رده کمپانی کره‌ای است که به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای تجهیز می‌شود.

دانیال حجاری

29 بهمن 97 ساعت 2:5

۵ دیدگاه

بهترین بازی های موبایل اندروید کاربران را از خطر سر رفتن حوصله در امان نگه خواهند داشت! در ادامه با بهترین بازی های اندروید در سال 219 آشنا شده و آن‌ها را دانلود خواهیم کرد. آن‌ها در دسته‌بندی‌های متفاوتی قرار دارند.

مصطفی معصوم‌پور

29 بهمن 97 ساعت 19:32

۴ دیدگاه

اینترنت پیشگامان به صورت سرویس‌های +ADSL2 و سرویس اشتراکی پرسرعت بی سیم با قیمت مقرون‌به‌صرفه به مشترکان ارائه می‌شود. در ادامه، جزئیات تعرفه های اینترنت ای دی اس ال پیشگامان را بررسی می‌کنیم.

حسین مرادی

29 بهمن 97 ساعت 19:3

۶ دیدگاه

سریع ترین شارژر بی سیم موبایل بازار توسط شرکت هواوی عرضه شد. این شارژر بی‌سیم 15 واتی شبیه به یک دیسک کوچک است که به راحتی می‌تواند جای شارژرهای کابلی پرسرعت را بگیرد.

حسین مرادی

29 بهمن 97 ساعت 19:16

۸ دیدگاه

قیمت محصولات سایپا در 29 بهمن 97 در حاشیه بازار اعلام شد. سایپا قیمت خودروهای ساینا، کوییک، سراتو، پراید 111، پراید 132، تیبا، چانگان سی اس 35 و خودروهای برلیانس را بر مبنای 5 درصد کمتر از حاشیه بازار منتشر کرد.

عرفان باستانی

29 بهمن 97 ساعت 18:55

۴ دیدگاه

نوع کابل های شبکه ای که در زیرساخت های شبکه مورد استفاده قرار میگیرد یکی از مهم ترین موارد شبکه محسوب می شود که این مورد با معرفی فناوری های جدیدتر مانند سرورهای تیغه ای ، مجازی سازی ، ذخیره سازهای شبکه و به

حسین مرادی

29 بهمن 97 ساعت 18:28

۵ دیدگاه

امروزه با افزایش دسترسی کاربران به گوشی های هوشمند، تبلت ها و کنسول‌های بازی، بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت کمی دشوار شده است، اما محصولات شبکه ایسوس با ارائه کامل‌ترین شبکه وای فای این مشکلات را برطرف کرده‌اند.

معین کریمی

29 بهمن 97 ساعت 18:2

۵ دیدگاه

مدیرعامل بخش موبایل ال جی می‌گوید که هنوز برای عرضه گوشی موبایل منعطف این شرکت زود است. با این حساب در MWC 219 تنها گوشی 5 جی این کمپانی در کنار ال جی جی 8 تینکیو معرفی خواهد شد.

معین کریمی

29 بهمن 97 ساعت 17:45

۷ دیدگاه

محققان ژاپنی فناوری را توسعه داده‌اند که قادر به پیش بینی طوفان و باران تا 3 دقیقه پیش از وقوع است. این فناوری قرار است که در المپیک 22 توکیو استفاده شود.

خرید هاست و دامنه از میزبان فا

طراحی سایت اینترنتی


27 بهمن 97 ساعت 18:55


25 بهمن 97 ساعت 19:45


24 بهمن 97 ساعت 18:59


2 بهمن 97 ساعت 16:5


19 بهمن 97 ساعت 17:29


16 بهمن 97 ساعت 14:5

محصولات بي واي دي در ايران


15 بهمن 97 ساعت 22:25


15 بهمن 97 ساعت 17:24

جهت مشاهده سایت اینجا کلیک نمایید

ورود
| ثبت

فروش محصولات بی‌وای‌دی

خودروسازی کارمانیا، به عنوان شریک تجاری BYD در ایران شرایط جدیدی را برای عرضه محصولات خود در نظر گرفته است.

جهت کسب اطلاعات با شماره تلفن 4499825-21 کارمانیا تماس بگیرید.

محصولات بي واي دي در ايران

بخوانید:

آخرین قیمت خودروهای چینی

معرفی بی وای دی S6 در ایران

معرفی بی وای دی E6 ، نخستین خودروی برقی در ایران

معرفی بی وای دی F3، رقیب چینی پژو 31 در ایران

 

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *