محاسبه عوارض گمرک خودرو

liantrade@yahoo.com

91777994

برای آگاهی از اخبار و اطلاعیه های سایت خود را در این قسمت وارد نمایید. جهت لغو عضویت خبره نیز از همین قسمت اقدام نمایید.

با
توجه به سیستمی شدن اغلب مراکز ائم از دولتی و غیر دولتی گروه منصوری بر
آن آمد جهت رفاه حال,تسهیل,کم کردن هزینه ها,حذف واسطه گری و شفافیت
در امر واردات خودرو خدمات ترخیص خود را به صورت اینترنتی در اختیار شما
تجار و صاحبین مشاغل محترم قرار دهد.

نحوه محاسبه تعرفه گمرک را از کارشناسان سایت گمرک 98 آموزش ببینید.

اگر واردکننده کالای مجاز به ایران هستید، با ما در تماس باشید و از هزینه های واردات و ترخیص کالا از گمرک مطلع شوید.

ترخیص تخصصی و حرفه ای کالا از گمرکات کشور پذیرفته می شود.

برچسب هاتعرفه گمرک تعرفه گمرکی تعرفه گمرکی 96 تعرفه گمرکی 97 جدول تعرفه گمرکی چگونگی محاسبه تعرفه گمرکی دانلود کتاب تعرفه های گمرکی سال 97 pdf روش محاسبه تعرفه گمرکی سایت گمرک 98 فرمول محاسبه تعرفه گمرکی کتاب مقررات صادرات و واردات گمرک 98 محاسبه تعرفه گمرک محاسبه تعرفه گمرکی محاسبه تعرفه گمرکی خودرو محاسبه تعرفه گمرکی واردات خودرو محاسبه هزينه گمرك خودرو محاسبه هزینه انبارداری گمرک محاسبه هزینه گمرکی خودرو محاسبه هزینه های گمرکی نحوه محاسبه تعرفه گمرک نحوه محاسبه تعرفه گمرکی نحوه محاسبه تعرفه گمرکی خودرو نحوه محاسبه تعرفه های گمرکی

دی 13, 1397

محاسبه عوارض گمرک خودرو

دی 13, 1397

دی 13, 1397

اسفند 12, 1397

آذر 28, 1397

آذر 27, 1397

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره ، و من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

لطفا منتظر بمانید

گروه بازرگانی توان ترخیص ,مشاور وارائه کننده خدمات گمرکی

عصر خودرو- بررسی اسناد جدید از پرونده خودروهای وارد شده با ثبت سفارش فاقد اصالت نشان می‌دهد، ظاهرا تعدادی از این خودروها با دریافت تعهد ترخیص شد

عصر خودرو- معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: شرکت رنو سرمایه گذاری قابل توجهی در ایران کرده و منتظر مشخص شدن تحریم ها است، تحلیل ما

عصر خودرو- فواره قیمت ها در بازار خودرو حالا سرازیر شده است، پراید ۱۱۱ از قله ۵۲ میلیون تومان حالا به محدوده ۴۶ تا ۴۷ میلیون تومان پانهاده و یکی

عصر خودرو- بررسی اسناد جدید از پرونده خودروهای وارد شده با ثبت سفارش فاقد اصالت نشان می‌دهد، ظاهرا تعدادی از این خودروها با دریافت تعهد ترخیص شده‌اند.

عصر خودرو -تب خرید خودروهای SUV بخصوص شاسی بلند های لوکس چند سالی است که به بازار داخلی کشور سرایت کرده است. در طول این سال‌ها برند های گوناگون خودرویی شانس خود را برای موفقیت هرچه در این بازار امتحان کردند.

محاسبه عوارض گمرک خودرو

در قاب تصویر

عصر خودرو- رنو تلیسمان به‌عنوان پرچم‌دار محصولات رنو در رده سدان‌ها، یکی از محبوب‌ترین خودروهای سدان در بازارهای اروپایی است و در کشورمان هم توانسته پیش از این عنوان پرفروش‌ترین خودرو بازار را از آن خود کند. این خودرو سبک جدید طراحی رنو را معرفی کرد و همین سبک طراحی را پس از تلیسمان بر روی دیگر خودروهای رنو هم دیدیم.

در قاب تصویر

عصر خودرو- سورپرایز بزرگ تویوتا برای چینی ها در نمایشگاه خودرو پکن، معرفی نسخه پلاگین هایبرید کرولا و لِوین است.

در قاب تصویر

عصر خودرو- بی‌وای‌دی فعلا بره ای برای پایان دادن به تولید نسل اول سدان پلاگین هیبرید خود، Qin ندارد اما به زودی عرضه نسل جدید آن را با پسوند Pro و استایلی به مراتب مدرن تر آغاز خواهد کرد.

در قاب تصویر

عصر خودرو:سی‌وسومین «جشنواره بین‌المللی خودرو» هفته گذشته در پاریس برگزار و برندگان جوایز زیباترین خودرو، زیباترین ابرخودرو، زیباترین خودرو کانسپت، زیباترین تبلیغ خودرو و جایزه بزرگ خودرو‌های داخل‌شهری آینده‌نگر در سال ۲۰۱۷ مشخص شد.

در قاب تصویر

عصر خودرو- با A کلاس، مرسدس-بنز به قلمروی ورود کرد که کمتر کسی انتظار آن را داشت اما امروز که ۲۱ سال از عرضه اولین نسل A کلاس می‌گذرد، هاچبک پریمیوم مرسدس کاملا جایگاه خود را در بین هاچبک های کامپکت باز کرده. در نسل چهارم، A کلاس در عین حفظ خصوصیات اسپرتی نسل قبل، در تلاش است شیک‌تر و بالارده‌تر از آنچه که تا به امروز بوده، جلوه کند.

در قاب تصویر

عصر خودرو-تویوتا شرکت خودروسازی ژاپنی است که نخستین خط تولید اتومبیل خود را در سال ۱۹۳۷ در یک کارخانه نساجی راه‌اندازی کرد و نخستین اتومبیل خود را با تویوتا AA روانه بازار کرد.

در قاب تصویر

عصر خودرو- اگرچه مشاهده تصاویر اینترنتی خودروی نیم میلیون دلاری رولزرویس فانتوم ۲۰۱۸ خالی از لطف نیست، اما مطمئناً بررسی این خودرو از نزدیک لذتی دیگر دارد.

در قاب تصویر

عصر خودرو-مرسدس از فضای داخلی کلاس G سال ۲۰۱۹ خود رونمایی کرد.این خودرو قرار است برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی کره شمالی که در ماه آینده برگزار می‌شود، در معرض دید عموم قرار گیرد.

در قاب تصویر

عصر خودرو-درحالی‌که نسخه‌های مختلف گلف، همچنان به‌عنوان محبوب‌ترین هاچبک‌های دنیا شناخته می‌شوند، محصول دیگری از فولکس واگن با پولو GTI به لطف توانایی‌های خیره‌کننده و قیمت مناسب، در حال جلب توجه بازار جهانی است.

در قاب تصویر

با عضویت در خبره عصرخودرو شما می توانید از مهمترین و بروزترین اخبار و اطلاعات روز ما با خبر شوید. همچنین ما امکانی را برای شما فراهم آورده ایم تا در صورت نیاز بتوانید خبره دریافتی را به سرویس و یا حوزه مورد نظر خود محدود کنید. همچنین می توانید تعیین کنید حداکثر در روز چه تعداد دریافت کنید.

بازرگان و ترخیص کاران عزیر می توانند از فرم زیر از میزان حقوق ورودی و مالیات بر ارزش افزوده خود اطلاع یابند. در آینده فرم پیشرفته محاسبه هزینه ها منتشر خواهد شد که البته این فرم تنها به کاربران سایت و با پرداخت عضویت سالیانه در دسترس خواهد بود.

فرمول محاسبات هزینه های پرداختی به گمرک به شرح ذیل می باشد :

ارزش فوب کالا (C) + ارزش کرایه حمل خارجی (F) + بیمه (I) ارزش سیف ( CIF)

F Freight Charges , C Cost , I Insurance

شما می بایستی ارزش سیف کالا را به صورت ریالی محاسبه کنید. برای این منظور ارزش کالا و کرایه حمل را با هم جمع و آنرا در نرخ ارز رسمی ارائه شده از طرف گمرک ضرب می کنید. سپس اگر بیمه ه دارید مبلغ پرداختی بابت بیمه را به رقم بدست آمده جمع می زنید. بدین ترتیب ارزش سیف کالا که مبنای محاسبات گمرکی می باشد بدست می آید.

محاسبه عوارض گمرک خودرو

حال مبالغ پرداختی به گمرک :

1- حقوق ورودی

(می بایستی از کتاب تعرفه و یا از این لینک نرخ حقوق ورودی کالای خود را بیابید )

حال فرمول محاسبه حقوق ورودی به شرح ذیل می باشد :

ارزش سیف کالا * نرخ حقوق ورودی % حقوق ورودی قابل پرداخت به گمرک

2- نیم درصد هلال احمر 

فرمول : حقوق ورودی *1% حق هلال احمر

3- مالیات ارزش افزوده ( 6 درصد سال 94)

(ارزش سیف + حقوق ورودی) * 6% مالیات بر ارزش افزوده

4- عوارض مالیات ارزش افزوده ( 3 درصد در سال 94) 

فرمول : ( ارزش سیف + حقوق ورودی ) * 3% عوارض مالیات بر ارزش افزوده

مدیریت اصلی انجمن تجارت بین الملل

کیان باتری   Call Us : 21 88 2 2 ☎

آیا از مراحل ترخیص خودرو از گمرک، نحوه محاسبه حقوق گمرکی برای ترخیص خودرو، محاسبه هزینه ترخیص خودرو با پلاک ملی، ترخیص انواع خودروهای وارداتی از گمرک اطاع دارید؟

ترخیص تخصصی خودرو از ثبت سفارش، شماره گذاری، صدور کارتکس انواع خودروهای وارداتی سبک و سنگین، محاسبه هزینه های ترخیص خودرو، تعرفه بندی خودروها به خودروهایی با حجم موتور 25 سی سی و کمتر و به 25 سی سی به بالا تر و بررسی مجاز بودن ترخیص خودرو و پیش بینی حقوق ورودی هنگام ترخیص خودرو، دریافت قبض انبار برای خودروهای وارداتی، اجاره کارت بازرگانی جهت ترخیص خودرو را به گروه بازرگانی ابراهیمی ترخیص کار گمرک بسپارید

هزینه اخذ ترخیصیه

هزینه 8 در هزار استاندارد

هزینه حقوق ورودی و ارزش افزوده در گمرک

محاسبه عوارض گمرک خودرو

هزینه انبارداری

هزینه شماره گذاری خودرو که معادل اسقاط 4 تا 6 دستگاه خودرو فرسوده است

واردات ماشین متناسب با سال ساخت میلادی تا 3 مدل پایین تر به شرط اینکه نو باشد. مبنای اخذ عوارض سال ساخت میلادی می باشد.

ابتدا خودرو در بندر خرمشهر تخلیه می گردد سپس قبض انبارتوسط منطقه آزاد اروند صادر می گردد، به گمرک منطقه آزاد مراجعه می نمایید و فرم ورود به منطقه آزاد را کامل میکنید، پس از آن ارزیابی صورت می گیرد، عوارض گمرکی ترخیص خودرو محاسبه می گردد، ه معرفی خریدار به منطقه آزاد اروند و واحد  شماره گذاری منطقه

پس از چک کردن خودرو برای آن بیمه صادر می گردد

شماره شاسی، مدل ماشین، رنگ، کارخانه سازنده، ارزش خرید ، مشخصات فرد صاحب خودرو،شماره سریال ماشین، ثبت می گردد

باسکول و وزن کشی ماشین

شرکت های تولیدی داخلی برای واردات قطعات یدکی خودرو باید استاندارد کارخانه واحد تولیدی مادر را در اوراق ثبت سفارش و اسناد خرید کالا درج نمایند

فهرست شرکت های خودرو سازی مادر که استاندارد آن ها مورد قبول سازمان استاندارد است:

شرکت پژو فرانسه، شرکت کیا موتور کره جنوبی، شرکت نیسان ژاپن، شرکت nicniman، شرکت سیتروئن فرانسه، شرکت مزدا ژاپن، شرکت دوو کره جنوبی، شرکت لندرور انگلیس، شرکت سانتاز اسپانیا، شرکت دامیلر کرایسلر، شرکت هیوندای، شرکت نئوپلن آلمان، شرکت 2F ، شرکت MAW، شرکت VOITH آلمان، شرکت ولو سوئد، شرکت رنو فرانسه، شرکت ایویکو، شرکت LIBHER آلمان

ماشین مورد نظر را از لیست خودروهای مجاز انتخاب نمایید، و سپس پروسه ترخیص خودرو وارداتیتان را به ما بسپارید تا با طی کردن مراحل ترخیص آن را از گمرک خارج سازیم. جهت مشاوره بازرگانی با ما تماس حاصل نمایید.گروه بازرگانی ابراهیمی ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا از کلیه گمرکات کشور





به خبره ی ما بپیوندید تا از آخرین اخبار ما مطلع باشید!

شرکت بازرگانی ابراهيمی ترخیص کار و حق العملکار رسمی گمرک ایران به شماره پروانه 32982، با بيش از 1 سال سابقه ترخیص کاری تاکنون برای بیش از 1 شرکت بزرگ امور ترخیص کالا را انجام داده است.و همکاری متداوم نیز دارد.

آدرس : تهران – میدان فاطمی – ابتدای خیابان گم – کوچه جهان مهر – پلاک 5 – طبقه 4 – واحد 12

© 218  All Rights Reserved by irclearance.com

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *