مجازات کودک آزاری توسط نامادری

خواص دارویی و گیاهی

مجازات کودک آزاری توسط نامادری
مجازات کودک آزاری توسط نامادری

رزرو مشاوره و ارزیابی پرونده با بهترین وکیل یاسا.
(۰۲۱) ۸۷۱۳۲ داخلی ۹۰۶

اگر سایت گروه وکلای یاسا به شما جهت حل مشکلات حقوقی کمک کرده است لطفا با شماره ۸۷۱۳۲ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید تا وکالت پرونده شمارا به عهده بگیریم.


مشاوره با وکیل
(۰۲۱) ۸۷۱۳۲

با سلام: من مادر یک پسر ۹ ساله هستم که در حال متارکه می باشم. من و پدر فرزندم به طور جداگانه زندگی می کنیم و او همسری دوم به صورت غیر رسمی(صیغه ) اختیار نموده. چندی پیش از طریق دادگاه خانواده فرزندم را گرفت و به خانه خود برد. اما صد افسوس… او که می گفت و ادعا می کرد که من فرزندم را به روی چشمانم می گذارم ولی پدر و نامادری هر دو برای فرزندم شکنجه گاهی ساختند که با اب یخ او را بیدار می کردند. و به او غذا نمیدادند به طوری که مسئولین مدرسه برایش خوراکی تهیه می کردند. او را با خط کش و کمربند کتک می زدند به طوری که کمر فرزندم کبود است. روی پایش سیخ داغ می گذاشتند و این اخر دیگر با مشت به صورت او ضربه زدند به طوری که صورت فرزندم از ناحیه دو چشم و بینی دچار کبودی فراوانی شد. یک ماه و نیم فرزندم پیش پدرش بود و من فقط دو هفته اول موفق به دیدار او شدم. چون هر بار بهانه ای برای من داشتند که مسافرت هستند ویا مهمانی و … تا این که از طریق یکی از دوستانم به مدرسه رفتم و صورت فرزندم را دیدم و از آنها شکایت کردم. پدرش را بازداشت و به دادسرا بردند. در حضور قاضی مدعی شد که فرزندم خودش اقدام به خود زنی کرده تا نزد من بازگردد. ولی با وجود اظهارات فرزندم و نامه پزشکی قانونی قاضی رای به بازداشت موقت او در زندان و وثیقه ۵۰ میلیونی برای او را صادر کرد. او را به جرم کودک ازاری به زندان فرستاد. لازم به ذکر است که من در شکایت خود نام نامادری را هم برده ام ولی هیچ اقدامی برای او صورت نگرفت. در نامه پزشی قانونی هم تمام صدمات را ناشی از جسم سخت دانستند و یک درصد دیه کامل انسان برای ان درصد تعیین کردند.نامه ای هم برای تحقیقات محلی به مدرسه پسرم نوشتند که توسط کلانتری مربوطه انجام شود. حال از شما خواهشمندم بگویید چگونه و با چه دلایلی می توانم این عمل ناپسند را ثابت کنم. و حضانت فرزندم را ازانها بگیرم. ماهیت این جرم به صورت است ایا حبس دارد یا جریمه و چگونه است؟ دیه ای که تعیین کرده اند به چه شخصی تعلق میگیرد. در کل درباره روند این پرونده مرا راهنمایی کنید. که چه کاری انجام دهم تا بتوانم موفق شوم حق فرزندم را بگیرم. چگونه می توانم باعث اقدامات قانونی دادگاه برای ان نامادری شوم. چون بر خلاف نام بردن من اقدامی در مورد او صورت نگرفته است. با عرض شرمندگی برای زیاده گویی. با تشکر فراوان از شما بزرگواران.  

مجازات کودک آزاری توسط نامادری

با استناد به نامه پزشکی قانونی و حکم محکومیت پدر فرزندتان برای اثبات عدم صلاحیت ایشان و پیرو آن گرفتن حضانت فرزندتان اقدام نمایید.

در خصوص عدم صدور حکم علیه نامادری باید شکوائیه و صورتجلسه مطالعه شود تا علت عدم صدور حکم در خصوص ایشان مشخص شود علی ایحال چنانچه هیچگونه حکمی اعم از برائت یا محکومیت نامادری صادر نشده است باید مجددا از ایشان شکایت نمایید

اگر پاسخ من به شما کمک کرده است، با من تماس بگیرید تا وکالت پرونده شما را به عهده بگیرم.

تلفن تماس: ۸۷۱۳۲ – ۰۲۱ داخلی ۱

میتوانید یکی از راه‌های زیر را امتحان کنید

کودک 4 ساله‌ که نشیمن‌گاهش توسط نامادری داغ و مورد آزار قرار گرفته بود، پس از تماس پزشک با بهزیستی و گزارش وضعیت کودک در حال مرگ، به بیمارستان و از آنجا به مرکز نگهداری سازمان بهزیستی زنجان منتقل شد. پدر این دختر چهار ساله به عنوان قیم و به این دلیل که هیچ‌گونه برخورد حمایتی از کودک خود نداشته، به پرداخت 30 میلیون تومان دیه محکوم شده است.

سلمان حسینی – معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان زنجان – در گفت‌و‌گو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به تشریح جزییات این کودک‌آزاری پرداخت.

وی با اشاره به اینکه 18 اردیبهشت سال جاری به خط 123 اورژانس اجتماعی یک مورد کودک آزاری در شهر سلطانیه زنجان گزارش شد، گفت:‌ همکاران اورژانس بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع به محل اعزام شدند.
مجازات کودک آزاری توسط نامادری

وی ادامه داد: علیرغم همکاری نامادری،‌ کودک آزاری برای ماموران اورژانس محرز شد، اما به این علت که همان روز اجازه تحویل بچه را نداشتند، مجاز به مداخله نبودند.

حسینی با بیان اینکه روز بعد از گزارش، ماموران اورژانس به حکم قضایی و نیز نیروی انتظامی به محل مراجعه و علاوه بر دختر 4 ساله برادر وی را نیز تحویل گرفتند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان زنجان افزود: نوزاد پسر سه ماهه برخلاف خواهرش مورد کودک آزاری واقع نشده بود، اما هم اکنون در مرکز نگهداری سازمان بهزیستی استان زنجان به سر می‌برد.

وی با اشاره به اینکه کودک آزاری در مورد دخترک 4 ساله رخ داده بود، با هماهنگی‌های صورت گرفته با پزشکی قانونی آنها به محل اعزام و موضوع را گزارش کردند، اظهار کرد: با توجه به وضعیت کودک، وی به بیمارستان منتقل شد.

حسینی ضمن اشاره به اینکه دخترک 4 ساله از ناحیه لگن توسط نامادری داغ شده و جای تاول، سوختگی، کبودی و خراشیدگی در بدن وی مشاهده شده است، ادامه داد: کودک در تاریخ سوم خردادماه سال جاری از بیمارستان ترخیص و هم اکنون در مرکز نگهداری سازمان بهزیستی به سر می‌برد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان بهزیستی کودک را بر اساس حکم قضایی تحویل گرفته است، اظهار کرد: کودک تنها با حکم قضایی تحویل خانواده می‌شود و سازمان بهزیستی نمی‌تواند بدون ارائه این حکم، کودک را به خانواده تحویل دهد.

حسینی با بیان اینکه به میزان 30 میلیون تومان برای کودک دیه تعیین شده است، گفت: این میزان حتما باید به حساب کودک واریز شود و تا زمانی که حکم قضایی ارائه نشود اجازه ترخیص کودک از مرکز بهزیستی وجود ندارد.

مینو میناسپهر مشاور حقوقی سازمان بهزیستی استان زنجان – نیز در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه پدر کودک به پرداخت 30 میلیون تومان دیه محکوم شده است، اظهار کرد: پدر کودک مکلف به پرداخت دیه تعیین شده است و در صورت پرداخت نکردن آن به زندان می‌رود.

وی در مورد احتمال تحویل کودک به خانواده بیان کرد:‌ هیچ تضمینی وجود ندارد که کودک مجددا توسط خانواده مورد آزار قرار نگیرد، بنابراین نمی‌توانیم کودک را به خانواده تحویل دهیم و پس از پرداخت دیه نیز تنها با صلاحدید مقامات قضایی امکان این واگذاری وجود دارد.

مشاور حقوقی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه در 14 اردیبهشت ماه سال جاری پس از مراجعه دختر بچه توسط خانواده به پزشک معالج، پزشک موضوع را به خط 123 گزارش می‌دهد، گفت:‌ پس از اطلاع از این موضوع ماموران 123 به محل اعزام می‌شوند.

به گفته سپهر، این خانواده دارای دو کودک هستند که فرزند اول دختر بچه‌ای 4 ساله و فرزند دوم نوزاد پسر سه ماهه‌ای است که فرزند همین نامادری است.

وی ادامه داد: ماموران اورژانس اجتماعی پس از اعزام به محل، نوزاد پسر را نیز با خود می‌برند چرا که در بدن او نیز آثار مختصر و جزئی از کودک آزاری مشاهده شده است.

مشاور حقوقی سازمان بهزیستی با بیان اینکه جرم کودک آزاری شاکی خصوصی ندارد، اظهار کرد: افراد و موسسات به هر نحوی که از موضوع مطلع شوند باید این امر را گزارش دهند و چرا که کودک در سنی قرار دارد که نمی‌تواند از خود دفاع کند دادستان یا مدعی‌العموم به عنوان متولی امور طفل صغیر (صغار) در این امر مداخله می‌کند.

وی در مورد درصد کودک آزاری و نیز دفاعیات خانواده کودک در دادگاه عنوان کرد: بدن کودک بسیار آسیب دیده، به گونه‌ای که زمان مداخله ماموران اورژانس اجتماعی در حال مرگ بوده است. لگن کودک داغ شده، موهایش کنده و آثار اصابت جسم سخت در بدن وی مشاهده شده است.

مشاور حقوقی سازمان بهزیستی به ماده شش قانون حمایت از کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: به موجب این ماده افراد،‌ موسسات و مراکزی که مسئولیت نگهداری و سرپرستی کودکان را بر عهده دارند، مکلفند به محض مشاهده موارد کودک آزاری را به مقامات قضایی اعلام کنند و تخلف از این تکلیف با حبس و محکومیت و جزای نقدی همراه است.

همچنین عباسعلی خلدی- مدیرکل بهزیستی استان زنجان- نیز در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، گفت: پدر و نامادری کودک 4 ساله‌ای که محکوم به پرداخت دیه در پی کودک‌آزاری شده‌اند، به دنبال عدم پرداخت دیه هستند، اما برای حمایت از حق این کودک، بهزیستی رضایت نمی‎دهد.

خلدی در مورد نحوه کودک آزاری گزارش شده عنوان کرد: در پی اعلام این کودک‌آزاری کارشناسان بهزیستی به محل اعزام و مشخص شد این کودک از جانب نامادری خود مورد آزار قرار گرفته است، به همین خاطر بهزیستی استان به‌عنوان مدعی از پدر و نامادری کودک شکایت کرد که با اعلام دادگاه پدر دختربچه 4 ساله‌ای که از ناحیه نشیمن‌گاه داغ شده است، به پرداخت 30 میلیون تومان جریمه محکوم شد.

مجازات کودک آزاری توسط نامادری

وی افزود: این میزان دیه از سوی پزشکی‌قانونی و با حکم دادگاه تعیین شده است و با توجه به اینکه پدر قیم و سرپرست قانونی کودک است و در مقابل این عمل نامادری هیچ‌گونه برخورد حمایتی نداشته، باید آنرا پرداخت کند.

خلدی با اشاره به اینکه کودک آزاردیده هم‌اکنون در یکی از مراکز بهزیستی نگهداری می‌شود، اظهار کرد:‌ پدر و نامادری هیچ‌گونه درخواستی برای بازگرداندن او به خانه نداشته‌اند و فقط پیگیر معافیت و شانه خالی کردن برای پرداخت نکردن مبلغ دیه هستند.

این مسئول تاکید کرد: بهزیستی استان با هدف جلوگیری از تکرار این‌گونه حوادث ناگوار و دفاع از حقوق این کودک و با توجه به اینکه این اداره‌کل شکایت را طرح کرد، پیگیر دریافت دیه است و به هیچ عنوان رضایت نخواهد داد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه کودک‌آزاری اتفاقی بسیار ناپسند است، گفت: باید با اطلاع‌رسانی و تلاش برای فرهنگ‌سازی در این زمینه، از بروز چنین اتفاقات جلوگیری کرد تا شاهد تبعات ناگوار آن در جامعه نباشیم.


انتهای پیام

وحشي‌ها. حيف اسم پدر و مادر که بذارن رو شما. تف به غيرت اون پدر بي‌غيرت. دخترت نبود؟ پاره تنت نبود؟ آخه بچه 4 ساله با اون بدن نحيفش …
الهي تو آتيش جهنم داغتون کنن

باز جای بسی خوشحالیست که بعد از سالیان و اندی قانون حمایت از کودکان دارد به مرحله اجرا در می‌آید

تو رو خدا پيگير باشيد، نذاريد راحت در برن!

قداست نام پدر و مادرو لجن‌مال كرديد

پدره نه تنها حمايت نکرده بلکه راضي بوده. خبر نگفته مادر واقعي بچه در چه وضعي است؟ زنده است و مطلقه يا فوت شده؟ قربون خدا برم يکي حاضره ثروتشو بده صاحب يک بچه بهش بشه يکي ديگه نگران ديه است نه بچه‌اش.

آخ گفتی 🙁

خدا لعنتشان کند

اینها انسان نیستن. از جنس شمر ملعون هستن

جالبه آدمیت‌ها حتی تو خونه‌ها هم فراموش میشه، باعث تاسفه

بدبختانه آنگونه که به آسودگي گناهان ديگران را مي‌بينيم بيناي گناهان خويش نيستيم

دیدن نظرات

نسخه چاپی

یک نماینده مجلس با انتقاد از نگاه بد جامعه نسبت به سازمان بهزیستی در مقایسه با پدر و مادر آزارگر کودک٬ از تعیین درصد برای میزان آزار جسمی کودکان در خانه و تعیین مجازات برای آن در لایحه حمایت از حقوق کودک و نوجوان خبر داد.

آن‌طور که طیبه سیاوشی می‌گوید، در ماده ۹ لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان٬ «به‌طور مفصل اما کلی در مورد اینکه چنانچه پدر و مادر نسبت به فرزندشان دچار بزه شوند، جرم‌انگاری شده است.»

خانم سیاوشی افزوده است:‌ «به طور مثال در مورد اینکه بچه تا چه حدی مورد ضرب و شتم قرار گرفته، درصد‌ها تعیین شده است و همچنین در رابطه با اینکه بچه اگر دچار مشکل عضو بشود و پدر این بزه را انجام داده باشد نیز جرم‌انگاری شده است».مجازات کودک آزاری توسط نامادری

این نماینده مجلس همچنین اضافه کرده که والدین کودکان در صورت آزار جسمی آنها ممکن است «سه یا شش ماه یا ‌حتی یک سال» به عنوان مجازات حبس شوند.

خانم سیاوشی، با اشاره به اینکه در «فرهنگ و عرف» ما٬ «ولایت مطلقهٔ پدر و جد پدری…به هیچ وجه نیز حذف ‌شدنی نیست»٬ از اینکه به‌دلیل این موضوع و نیز نگاه نامناسب به سازمان بهزیستی٬ به آزار کودکان از سوی والدین و به ویژه پدران ورود نمی‌شود٬ انتقاد کرده است.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرده در بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان٬ «با ماده قانونی که به سازمان بهزیستی این اجازه را می‌داد، در صورتی‌ که بچه آزار دیده باشد، در حمایت این سازمان قرار بگیرد مخالفت شد و اعضا معتقد بودند پدر و مادر بد بهتر از سازمان بهزیستی است».

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفته است: «مسئله این است که در کشور اصطلاح چهاردیواری وجود دارد؛ به طور مثال بچه‌ها در خانه ضرب و شتم می‌شوند و حتی مورد آزار پدری که معتاد به شیشه است قرار می‌گیرند، ولی کسی ورود نمی‌کند به این دلیل که می‌گویند پدر و مادرش هستند».

او حتی از مخالفت برخی نمایندگان با پرداختن به این موضوع خبر داده و گفته که آنها معتقدند «اغلب کودک آزاری‌ها در خانواده‌های فقیر رخ می‌دهد و این پدران اگر یک سال به زندان بروند، خانواده محروم‌تر و فقیر‌تر می‌شوند».

خانم سیاوشی اضافه کرده است: «بد‌ترین و دردناک‌ترین قسمت این است که دختران و حتی پسرانی هستند که در خانواده‌ها مورد آزار جنسی قرار می‌گیرند»٬ اما هیچ امکانات حمایتی برای دورکردن آنها از این شرایط وجود ندارد.

او در ادامه خواستار اختصاص نقش پررنگ‌تری به سازمان‌های غیردولتی در لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان شده و ابراز امیدواری کرده که با تصویب این لایحه٬ «بتوانیم یک سری مسائل را حل و فصل کنیم».

خبرگزاری ایلنا در گزارش خود در این باره یادآوری کرده که بر اساس آمار بیشترین موارد کودک‌آزاری یعنی ۴۲ درصد توسط افراد خانواده رخ می‌دهد.

این خبرگزاری به عنوان نمونه به ضرب و شتم پسر هفت‌ساله‌ای در سیستان و بلوچستان از سوی پدرش خبر داده که مادر وی را به بیمارستان آورده٬ اما «دلیل زخم‌های کودک‌‌ همان کسی است که باید برگه اجازه ادامه درمان و جراحی را امضا کند و در ‌‌نهایت نیز کودک به‌‌ همان کسی سپرده می‌شود که او را آزار داده است».

لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان که قرار است به زودی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گیرد٬ از سوی دولت٬ در راستای جلوگیری از کودک آزاری، قاچاق کودکان و همچنین حمایت از کودکان و نوجوانان تدوین شده است.

این لایحه سال ۹۰ و در دولت محمود احمدی‌نژاد به مجلس ارائه شده بود اما در مجلس نهم بررسی نشد. دولت حسن روحانی بار دیگر این لایحه را به مجلس ارائه کرده، اکنون که در کمیسیون قضایی مجلس به تصویب رسیده٬ قرار است در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نیز طرح شود.

در این لایحه٬ «سوء‌ رفتار» نسبت به کودکان به این صورت تعریف شده است: «هرگونه فعل یا ترک فعل عمدی که سلامت جسمی، روانی، اخلاقی یا اجتماعی طفل و نوجوان را در معرض خطر و آسیب قرار دهد؛ از قبیل ضرب‌وجرح، محبوس کردن، سوء‌استفاده جنسی، توهین یا تهدید نسبت به طفل یا نوجوان یا قرار دادن او در شرایط سخت و غیرمتعارف و یا خودداری از کمک به وی».

این لایحه پس از انتشار گزارش‌های متعدد در رسانه‌های فارسی‌زبان از آزار به کودکان در ایران تدوین شده است.

اسفندماه سال ۹۶ رئیس اورژانس اجتماعی ایران اعلام کرد که در شش ماهه نخست سال گذشته٬ ۱۶هزار مورد کودک‌آزاری به اورژانس اجتماعی کشور گزارش شده است.

به گفته رضا جعفری٬ تا اسفندماه سال گذشته٬ ۲۷ هزار و ۵۰۰ مورد از انواع کودک‌آزاری جنسی، جسمی، عاطفی و غفلت به اورژانس اجتماعی اطلاع داده شده بود.

این مقام مسئول همچنین افزود که ٣٨ درصد از این کودکان در سن دبستان و زیر دبستان و ١٢ درصد در مقطع راهنمایی بوده‌اند.

او همچنین گفت که «۲۹ درصد از آزارها جسمی و سه درصد جنسی» بوده، گرچه اعلام نکرد بقیه کودک‌آزاری‌ها مربوط به چه مواردی بوده‌است.

رئیس اورژانس اجتماعی ایران در آن زمان تأکید کرد که «بسیاری از خانواده‌ها از ترس امنیت و آبرو» موارد کودک‌آزاری جنسی را گزارش نمی‌کنند.

پیش از این نیز مقام‌های اورژانس اجتماعی کشور اعلام کرده‌اند که برخی خانواده‌ها موضوع آزار جنسی فرزندانشان را پنهان می‌کنند و گزارش نمی‌دهند.

براساس آماری که حسین اسد بیگی، رئیس سابق اورژانس اجتماعی ایران، اعلام کرده، در سال گذشته ۶۰ درصد از کودک‌آزاری‌ها توسط پدر و در مجموع ۸۶ درصد توسط والدین انجام شده‌ است.

حسین اسدبیگی روز یکشنبه دوم مهر، اعلام کرده بود که هزار و ۶۴۲ مورد، یعنی ۶۰ درصد از کودک‌آزاری‌های گزارش شده به «مراکز مداخله در بحران»، توسط پدر اتفاق افتاده و تنها یک و نیم درصد از کودک‌آزاری‌ها توسط افراد غریبه انجام شده‌ است.

نمایش نظرات

© 2019 تمام حقوق این وب‌سایت، بر اساس مقررات کپی‌رایت، برای رادیو فردا محفوظ است.

The online version of the Iranian daily Hamshahri

زن جوان که به جرم آزار ۳ فرزند شوهرش در بندرماهشهر تحت تعقیب پلیس بود، دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، در چند روز گذشته خبری از یک کودک آزاری منتشر شد که نشان می‌داد 3کودک یک خانواده در منزل مسکونی خود در شهرک طالقانی از توابع بندرماهشهر محبوس شده و توسط والدینشان مورد آزار و ضرب و جرح قرار گرفته‌اند.

فرماندار بندر ماهشهر در این رابطه به ایرنا گفت: در جریان این کودک‌آزاری دستگاه قضایی با جدیت و به سرعت ورود کرد و پدر خانواده که در روز اول اقرار به ارتکاب جرم کرده بود، دستگیر و راهی زندان شد. محسن بیرانوند افزود: نامادری نیز که تحت تعقیب قرار گرفته بود دوشنبه دستگیر شد و هم‌اکنون در بازداشت است.

وی در ادامه با بیان اینکه تحقیقات این پرونده در حال انجام است، خاطرنشان کرد: حکم پدر خانواده صادر نشده، به‌دلیل اینکه براساس شواهد موجود نامادری بی‌تقصیر نبوده و تا مشخص‌شدن دقیق جزئیات جرم، بررسی‌ها ادامه خواهد داشت. در همین حال دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر گفت: این کودک آزاری در روزهای گذشته به دادستانی گزارش شد که پس از آن بررسی‌ها شروع شد.مجازات کودک آزاری توسط نامادری

پدر خانواده در همان روز دستگیر و راهی زندان شد و نامادری کودکان هم تحت تعقیب قرار گرفت. پرونده در حال تکمیل نهایی است و تا به حال حکمی در این رابطه صادر نشده است. طبق اخبار منتشره 3دختربچه حدود 12، 9و 6ساله در منزل شخصی خانواده در حیاط خانه حبس شده و توسط پدر و نامادری خود مورد آزار و اذیت و ضرب و جرح قرار می‌گرفتند.

دست دختر بزرگ‌تر به وسیله چکش شکسته شده که پس از اطلاع همسایه ها؛ موضوع به نیروی انتظامی و فوریت‌های پزشکی اطلاع داده شده و مورد پیگیری قرار گرفت. این سه دختر بچه حاصل 2ازدواج پیشین پدر خانواده هستندکه مادر 2دختر (همسر دوم) فوت شده و مادر دختر سوم، پیش ازاین طلاق گرفته است.

روز گذشته برخی از مردم ماهشهر با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی مقابل دادگستری این شهر تجمع کرده و خواهان برخورد دستگاه قضایی با عاملان این جرم مشهود و حمایت از کودکان شدند.

همشهری آنلاین:
همزمان با سال نو، سیلی سهمگین قسمت‌های زیادی از کشورمان را در نوردید، شدت خسارات و گستردگی پهنه سیل از سوی مسئولان بی‌سابقه توصیف شد .

همشهری آنلاین:
انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در هفتم آذر سال ۱۳۷۸ به همت و تلاش عده‌ای از عکاسان در خانه فرهنگ محله گل‌ها تاسیس شد.

همشهری آنلاین:
مقامات بهداشتی اوگاندا می‌گویند یک پسر پنج‌ساله در این کشور به علت دچار شدن به ویروس ابولا درگذشت.

همشهری آنلاین:
پژوهش بررسی رابطه بین میزان استفاده از رسانه‌های ارتباط جمعی با میزان اعتماد اجتماعی بین شهروندان تهرانی، توسط دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی منتشر شد.

همشهری آنلاین:
پنجاه و چهارمین جشنواره فیلم کارلووی‌واری با اهدای جایزه گوی بلورین از همکاری برجسته هنری جولین مور و پاتریشیا کلارکسن با دنیای سینما تقدیر می‌کند.

همشهری آنلاین:
بچه‌مدرسه‌ای‌ها در میان موج گرمایی که دهلی نو پایتخت هند را فرا گرفته است، در نهری خود را خنک می‌کنند.

همشهری آنلاین:
اغلب موارد گزش زنبور را می‌توان در خانه درمان کرد.

همشهری آنلاین:
هزاران نفر از روستاییان هند با هجوم بی‌سابقه هوای گرم و آغاز تاریخی‌ترین دوره خشکسالی، ناچار شدند خانه و زندگی خود را در تلاش برای یافتن آب رها کنند.

همشهری آنلاین:
نویسنده سریال تحسین‌شده شبکه HBO از افزایش بی‌رویه تعداد سلفی‌هایی که گردشگران در پایگاه هسته‌ای چرنوبیل در اوکراین می‌گیرند، انتقاد کرد.

همشهری آنلاین:
موسسه غیرانتفاعی آکسفام به سوءاستفاده جنسی و همچنین پرداخت رشوه به قربانیان تعرض در جریان زلزله هائیتی در سال ۲۰۱۰ متهم شده است.

همشهری آنلاین:
چین یک سیستم رادار جدید تولید کرده است که می‌تواند موقعیت جنگنده‌های رادارگریز را تعیین کند.

حقوق همشهری‌آنلاین متعلق به موسسه همشهری است

Copyright © 2018 HamshahriOnline, All rights reserved

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: با چسب حراراتی دهانش را می‌چسباند. یک تکه از لب کودک جدا شد. وقتی نامادری عصبانی می‌شد با چکش دندان بچه‌ها را می‌شکست و اگر فرش را کثیف می‌شستند ناخن هایم را می‌کشید.

به گزارش مشرق، فاطمه دانشور جزئیاتی در مورد سه بچه ماهشهری که توسط پدر و نامادری مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفتند اعلام کرد.

وی با بیان اینکه فاطمه ۱۲ ساله،‌ام البنین ۸ ساله، علی اکبر ۵ ساله توسط نامادری مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفتند.

وی با بیان اینکه پدر این بچه‌ها سه بار ازدواج کرده و فاطمه ثمره ازدواج اولش است، گفت: پدر این بچه‌ها از همسر اولش جدا و بار دیگر ازدواج می‌کند و حاصل ازدواج دوم ۲ فرزند می‌شود. همسر دوم فوت و وی بلافاصله با یک خانم ۲۲ ساله ازدواج می‌کند. این نامادری هم صاحب دو فرزند می‌شود.

بیشتر بخوانید:

عضو سابق شورای شهر با بیان اینکه از فروردین ماه امسال نامادری آزار و اذیت این کودکان را افزایش داده است، گفت: این بچه‌ها را در انباری نگه می‌داشته و به شدت آن‌ها را شکنجه می‌داده است.

به گفته دانشور، این بچه‌ها مدرسه نرفتند و حتی نمی‌دانند تلویزیون چیست و وقتی برای آن‌ها برنج آوردند نمی‌دانستند چگونه آن را بخورند.

مجازات کودک آزاری توسط نامادری

مدیرعامل مؤسسه مهرآفرین با بیان اینکه نامادری با چسب حرارتی لب فاطمه را چسبانده بود و با چکش دندان‌هایش را شکسته است، گفت: تمام پوست این بچه با چسب حرارتی سوزانده شده و حتی بخش‌هایی از سر بچه دچار کچلی شده است.

دانشور می‌گوید که نامادری فاطمه را بیش از بقیه مورد آزار و اذیت قرار می‌داده و حتی یک تکه گوشت لب بچه نیز کنده شده است.

وی با بیان اینکه نامادری فاطمه را مجبور به فرش شستن می‌کرده و بعد به او گیر می‌داده است؛ گفت: به خاطر اینکه دختر ۱۲ ساله فرش را کثیف شسته بود ناخن‌هایش را کشیده است.

دانشور گفت: نامادری بچه‌ها را در زیرزمین می‌انداخت آن‌ها را می‌بست و می‌گفت: اگر فریاد بزنید بیشتر کتکتان می‌زنم و آن‌ها هم از ترسشان صدایشان در نمی‌آمد. حتی نامادری چکشی در انباری گذاشته بود و با آن بچه‌ها را تهدید می‌کرد وقتی میهمان به خانه‌شان می‌آمد به بچه‌ها می‌گفت: حق ندارید صدایتان در بیاید.

عضو سابق شورای شهر گفت: این بچه‌ها دو عموی خوب دارند که وضع مالی مناسبی هم دارند، اما با پدر این بچه‌ها به دلیل ازدواج سومش قطع رابطه کرده بودند.

وی گفت: این بچه‌ها با عموهایشان در یک کوچه زندگی می‌کنند، یک روز که نامادری بچه‌ها را دست بسته در حیاط می‌زده زن‌عموی آن‌ها از پشت‌بام به صورت اتفاقی این صحنه را می‌بیند و بقیه را مطلع می‌کند.

دانشور با تأکید بر این موضوع که این بچه‌ها دچار سوتغذیه شدند و به لحاظ روانی مشکل دارند، گفت: جالب است که نامادری این بچه‌ها با قید وثیقه آزاد شده و دو بچه‌اش را با خود برده وقتی مددکار ما تحقیق کرد تا بداند سرنوشت آن دو بچه چه شده است و همسایه‌ها گفتند این خانواده شر هستند و تعادل روانی ندارند در حال حاضر وضعیت آن دو بچه نگران‌کننده است.

وی ادامه داد: نامادری به این بچه‌ها فقط نان و آب می‌داده است.

به گفته وی پدر بچه‌ها به زندان رفته و همه تقصیرها را به گردن گرفته است.

وی گفت: به ازای هر کودک‌آزاری آشکار ۲۰ کودک‌آزاری پنهان وجود دارد و نمی‌دانم چرا تاکنون مجلس لایحه حمایت از کودکان را معلق نگه داشته و به آن رسیدگی نمی‌کند.

کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز مي باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.

متاسفانه قانون سال ۱۳۸۳ با وجود آنکه قانون مترقی و خوبی تلقی می‌شد و اولین بار بود که در مورد کودک آزاری به تصویب می‌رسید اما عملاً به دلیل اینکه شورای نگهبان، والدین را از شمول این قانون مستثنی نمود وجه بارز و مترقی خود را از دست داد.

ایلنا: یک حقوقدان با اشاره به اینکه قانونی برای کودک آزاری والدین وجود ندارد؛ گفت: بیشترین کودک آزاری از سوی والدین اعمال می‌شود که این امر می‌تواند به علت اعتیاد، مشکلات اقتصادی، فرهنگی و یا نا‌گاهی والدین باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ چندی پیش کودک دو ساله‌ای به علت ضرب و شتم پدرش دچار مرگ مغزی شد و مادر او تصمیم به اهدا اعضای بدن او گرفت. علی نجفی توانا(حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری) در مورد جایگاه کودک آزاری در قانون به خبرنگار ایلنا گفت: قانون در کشور ما در مورد کودک آزاری رویکردهای متفاوتی دارد کودک آزاری یا آزار اشخاص در هر سن و هر جنسی مجازات کیفری ویژه‌ای دارد. اما کودک آزاری توسط والدین و سرپرستان، خود با واکنش‌های متفاوتی روبرواست برای نمونه، اگر والدینی رعایت سلامت روانی و جسمانی و مسائل مربوط به بهداشت، رشد تربیتی و آموزشی را طبق معیارهای عرفی رعایت
نکنند، اگر پدر و مادر باشند، طبق ماده ۱۱۷۳ از آن‌ها سلب حضانت می‌شود و اطفال باید به اشخاص حقیقی و یا حقوقی ذیصلاح سپرده شوند.

این حقوقدان افزود: خوشبختانه با قانونی که در ماههای گذشته توسط مجلس به تصویب رسید، این امکان وجود دارد که با کمک دولت، اشخاص حقوقی و حقیقی ذیصلاح نسبت به ترویج این روش یعنی سلب حضانت از افراد فاقد صلاحیت و سپردن آن‌ها به دیگران اقدام کند. هر چند این قانون دیر به تصویب رسید اما قانونی مترقی است. هرچند تبصره ۲۷ آن به گونه‌ای تدوین شده که ابعاد مثبت آن را تحت تاثیر قرار داده است. این تبصره امکان ازدواج سرپرستان اطفال بی‌سرپرست را با آنان ایجاد می‌کند که به نوعی نقض غرض تلقی می‌شود. اما به هر حال این قانون جدید برخی از مشکلات ما را در بحثنگهداری اطفال توسط اشخاص
حقوقی و حقیقی ذیصلاح مرتفع کرده است.
مجازات کودک آزاری توسط نامادری

نجفی توانا گفت: امادر مورد آزار واذیت جسمی کودکان و شکنجه توسط والدین متاسفانه قانون سال ۱۳۸۳ با وجود آنکه قانون مترقی و خوبی تلقی می‌شد و اولین بار بود که در مورد کودک آزاری به تصویب می‌رسید اما عملاً به دلیل اینکه شورای نگهبان، والدین را از شمول این قانون مستثنی نمود؛ وجه بارز و مترقی خود را از دست داد و سبب شد که اگر والدین فرزند خود را در چارچوب تربیتی مورد تنبیه بدنی قرار دهند؛ مشمول این قانون نشوند. در نتیجه از آنجا که افراد عادی اگر موجب این کارشوند مشمول قانون مجازات قرار می‌گیرند؛ بنابراین، با مستثنی کردن والدین عملا این قانون چیز جدیدی به همراه
نداشت.

این استاد دانشگاه افزود: اکنون قانونی برای مورد آزار قرار گرفتن کودکان توسط والدین نداریم، در حالی که می‌دانیم که بیشترین ایذاء‌ و اذیت را والدین نسبت به فرزندان دارند. جالب است که بدانید که قتل طفل توسط پدر، قابل مجازات قصاص نیست. البته آزار و اذیت فرزندان توسط والدین تنها به علت ضعف قانون نیست و علت آن را باید در ضعف فرهنگ، مسائل اقتصادی، مسائل تربیتی و ناآگاهی والدین جستجو کرد. هرچند که در صورت وجود قانون مانع، یعنی قانونی که والدین را برای انجام تنبیه غیر متعارف، قابل مجازات تلقی کند، ما می‌توانستیم با بخشی از این جرایم مبارزه کیفری کنیم.

وی ادامه داد: در جامعه ما ضعف قانون عامل مضاعفی برای اذیت و آزار کودکان توسط والدین به ویژه والدین معتاد، بیکار و کم درآمد و یا از هم جدا شده تلقی می‌شود. عدم کارآیی و کم تحرکی نهاده‌های مدنی و NGO‌ها در حمایت از کودکان از عوامل دیگر این مساله است و ما هر روز شاهدیم که کودکان باسیگار، چکش، قیچی، مشت و لگد، حتی در سنین شیرخوارگی، مورد ضرب و شتم و آزار قرار می‌گیرند وباید توجه دشت که اذیت و آزار جنسی نیز رو به افزایش است.

این وکیل پایه یک دادگستری گفت: حادثه اخیر نیز در چارچوب همین توضیحات قابل ارزیابی است، موارد مشابه بسیاری نیز وجود داشته است برای نمونه پدری که در کرج به علت بیکاری فرزندان خودرا با چکش کشته بود را هنوز از خاطر نبرده‌ایم. متاسفانه رسانه‌ها، مسئولین و جامعه وقتی حادثه‌ای جدید اتفاق می‌افتد به صورت مقطعی فعال می‌شوند و سپس موضوع فراموش می‌شود.

وی افزود: بهتر است که در تمام دادسراهای کشور با حضور افراد متخصص، دفاتری راتشکیل دهیم که با جلب مشارکت عمومی هر گونه کودک آزاری را در مرحله اولیه مورد برخورد قرار دهند. ضمن آنکه قوه مجریه نیز باید سعی کند، ظرفیت موجود در قانون حمایت از اطفال را با تخصیص بودجه فعال کند تا برای اشخاص حقیقی وحقوقی که علاقه‌مند به نگه داری از کودکان بی‌سرپرست و یا بد سرپرست هستند راه هموار‌تر شود. قطعا تشکیل یک واحد روان‌شناسی و تربیتی در هر شهرستان، برای کمک به والدین می‌تواند روش موثری برای جلوگیری از ایضاء و آزار کودکان تلقی شود.

رکنا: رییس اورژانس اجتماعی کشور وضعیت ۳ کودکی را که در ماهشهر توسط پدر و نامادری‌شان شکنجه شدند، تشریح کرد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رضا جعفری (رییس اورژانس اجتماعی کشور)، در رابطه با آزار سه کودک توسط والدین در شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر بیان داشت: در تاریخ ۲ اردیبهشت ۹۷ طی تماس تلفنی مددکار بیمارستان شهرستان بندر ماهشهر، با خط تلفن ۱۲۳ در خصوص یک مورد کودک آزاری، بلافاصله تیم سیار اورژانس اجتماعی شهرستان ماهشهر جهت بررسی وضعیت کودکان آسیب دیده به بیمارستان اعزام شد.

وی افزود: بنا به اظهارات عموی بچه‌ها، این کودکان (فاطمه ۱۲ ساله،‌ام البنین ۸ ساله، علی اکبر ۵ ساله) توسط پدر و نامادری مورد آزار و اذیت و شکنجه Torture جسمی و روحی قرار گرفته‌اند و حتی به تغذیه و تحصیل کودکان نیز رسیدگی نمی‌شد.

رییس اورژانس اجتماعی کشور تاکید کرد که بنا بر گزارش حاصله، پدر کودکان دستگیر و با دستور قضایی در بازداشت است.مجازات کودک آزاری توسط نامادری

جعفری گفت: در حال حاضر عموی کودکان با حکم دادستانی شهرستان سرپرستی کودکان را برعهده گرفته است و در منزل عموی خود سکونت گزیدند و مددکاران بهزیستی ضمن انجام مداخلات تخصصی، از لحظه اطلاع رسانی تاکنون با دادستانی و خانواده ارتباط داشته و مشاوره‌های لازم توسط مشاوران بهزیستی صورت می‌گیرد.

رییس اورژانس اجتماعی کشور تاکید کرد که تیم اورژانس اجتماعی تا تعیین تکلیف نهایی کودکان و ساماندهی کامل آن‌ها موضوع را پیگیری خواهند کرد.

نامادری سنگدل در ماهشهر دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر از دستگیری دومین متهم پرونده کودک آزاری در ماهشهر خبرداد و گفت: این پرونده در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندرماهشهر از دستگیری نامادری سنگدل در پرونده کودک آزاری در ماهشهر خبرداد و گفت: این فرد که نامادری کودکان بوده است دستگیر و پرونده در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: این کودک آزاری به دادستانی گزارش و بدون درنگ یکی از قضات جهت بررسی جزئیات و صحت و سقم جرم Crime به محل وقوع حادثه Incident فرستاده شد.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: انگیزه خاطیان از انجام چنین جرمی هنوز نامشخص و علت حادثه در دست بررسی است.

در چند روز گذشته خبری ازکودک آزاری منتشر شد که حاکی بود سه کودک یک خانواده در منزل مسکونی خود در شهرک طالقانی از توابع ماهشهر محبوس شده و توسط والدینشان مورد ازار و اذیت و ضرب و جرح قرار گرفته اند.

 مردم خواستار محاکمه جدی کودک آزاران در بندرماهشهر شدند

مردم بندر ماهشهر در اعتراض به کودک‌آزاری دو کودک توسط نامادریشان که هفته پیش در شهرک طالقانی صورت گرفته بود امروز مقابل دادگستری شهرستان بندرماهشهر تجمع کردند.

چندی پیش دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهردر گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرماهشهر از یک پرونده کودک‌آزاری در شهرک طالقانی این شهرستان پرده برداشته شد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر در این زمینه گفته بود که این کودک‌آزاری به دادستانی گزارش و بدون درنگ یکی از قضات جهت بررسی جزئیات و صحت و سقم جرم Crime به محل وقوع حادثه Incident فرستاده شد متأسفانه این کودکان توسط والدینشان مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفتند که در این رابطه یکی از کودک‌آزاران دستگیر شد و یکی دیگر از عوامل تحت تعقیب قرار گرفته و به‌زودی دستگیر خواهد شد تا برابر قانون Law با آنان برخورد شود.

امروز نیز جمعی از مردم بندر ماهشهر در اعتراض به کودک آزاری دو کودک توسط نامادریشان مقابل دادگستری شهرستان بندر ماهشهر تجمع کردند.

یکی از معترضان در اظهار می‌کند که پدر این کودک با چه جرعتی به همسر خود اجازه می‌دهد که دو فرزند عزیز خود را در مقابل چشمانش عذاب دهند. ما از قوه قضائیه و دادستان خواهشمندیم که این دو متهم به خصوص پدر این دو کودک را به اشد مجازات محاکمه کنند، همچنین از دولت و بهزیستی خواهشمندیم که سرپرستی این دو کودک را تقبل کنند و بی‌محبتی پدر و نامادری این دو کودک را جبران کنند.

دایی این دو کودک نیز می‌گوید: نامادری این دو کودک هیچ سابقه بیماری روانی نداشته و آزار این دو کودک از این نامادری بعید بوده است. این دو کودک به چه جرمی باید این‌گونه عذاب ببینند و چرا پدر این دو کودک راضی به شکنچه این دو کودک شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس / صحنه ای وحشتناک از آتش زدن زن اهوازی و خودکشی شوهرش / اختصاصی

بازیگر معروف ایرانی به کما رفت +عکس

جزییات نگهداری مرتضوی در اوین / رحیمی چرا از زندان آزاد شد + عکس

اقدام زشت 2 جوان با زن رشتی در پراید

4 داعشی زن و شوهری را در رودخانه تمساح ها انداختند / فقط یک جسد تیکه پاره پیدا شد + عکس ها

نقشه شوم دختر 20 ساله برای یک پیرمرد در فریمان + عکس

این زن و مرد خبیث را می شناسید ؟ / آنها در تهران جولان می دادند! + عکس بدون پوشش

جوان آبادانی خانه دختر عمویش را به رگبار بست / دستگیری در صحنه خواستگاری

زنی که در هنگام دستگیری سعید مرتضوی در مخفیگاه ویلای حضور داشت، کی بود؟

خانم معلم به دانش آموز خصوصی پیشنهاد ازدواج داد! + عکس

شوهرم قصد تجاوز به دختر عمویم را دارد! عالیه ازدواج کرده و حالا…!

اعتراف شوم نزد مادر / بلایی که در باغ نزدیک تهران سرمان آمد!

درخواست 7مهریه کیلو طلای 18 عیار از حمید / اقساط ماهیانه به مدت 290 سال!

قتل مرد جوان که زنش را اجاره می داد! / دادگاه تهران رسیدگی کرد + عکس

 


حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

رکنا: شبکه های اجتماعی وشاهدان، خبری فجیع درباره شکنجه دو دختربچه عراقی توسط پدرشان…

رکنا: زوج جوانی که متهم به قتل و شکنجه «طاها کوچولو» هستند، صبح روز گذشته، در حضور قاضی…

حوادث رکنا: رضا جعفری، رئیس اورژانس اجتماعی کشور از بازداشت یکی از عوامل شکنجه و آزار… مجازات کودک آزاری توسط نامادری

حوادث رکنا: 3 خواهر و برادر ناتنی از سوی پدر میوه فروش و نامادری شان در ارساتگاه شان…

لعنت به پدر و نامادريشان شما انسان نيستيد خوك وحشي هستيد

بدبختانه تا به حال هیچ مجازات سنگینی در ارتباط با چنین جرائمی اتفاق نیفتادهوبرای همین شاید ایران جزو بی صاحب ترین کودکان آزار دیده هست این دوتا بیشرف باید اعدام بشن این کثافتها روح مارو کشتن اگردر کشور اروپایی بود تا آخر عمر از دیدن این بچه ها محروم میشدن وبه حبسهای طولانی محکوم میشدن ولی حیف که در ایران چند روز دیگه راحت آزاد میشوند

دنیای کثیف… خدا بگم چیکار کنه این جور پدرومادرهارو…. بیچاره این بچه ها…


خدا لعنتشون کنه


خدا ازشون نگذره

خدا کجاست؟ دلم می خواد دستم به نامادری آشغال و پدر نامرد هیولاش برسه تکه تکه باید بشن.

خداوند همیشه هست همه جا هست این ما هستیم که فراموشش میکنیم و گناه میکنیم و مرتکب همچین عمل وحشیانه ای میشویم،من مطمئن هستم انشاالله هم در این دنیا و هم در دادگاه عدل الهی تقاص این گناه را پس میدهند

خدایا ما آدم ها به چه جانوران سنگدلی تبدیل شدیم که همچين اتفاقاتی در کشور مون میفته.

کاش یه حکم حبس ابد براشون بدن ودوتا شونو عقیم کنن وتمامی شکنجه هارو برای نامادری وپدراجرا کنن البته مطمئنم که اون زن خودش بیمار روانی بوده خدایا خودت مارو ببخش کجا هستیم اسممون اشرف مخلوقات ولی از حیوان پست تر شدیم

بنده خدا اون هایی که در آرزوی یک بچه بیمارستان ها را بالا و پایین می روند
و این ها که به دلیل مشکلات و بیماری روانی نمی توانند یک پدر و مادر خوب باشند
به امید کشوری بهتر بدون این نظام متوحش

پدرسگ اشغال کثافت بیشعور عوضی خدانشناس نکبت…حیف که قانون دستموبسته وگرنه میومدم تو همون طویله تکه تکه اش میکردم…همون چکش رو میدادم دست دختر بیچاره تا دندوناش بریزه توحلقش…داعشی کثیف

نامرد برای دفاع از خودش و زن سادیسمی اش گفته بچه بزرگتر خواهر و برادرش را می زده و تنبیهش کرده . یکی نیست بگوید نامرد هنوز از این زن دفاع می کنی . این افراد صلاحیت بچه دار شدن ندارند . باید قصاص شوند همان بلاهایی که یر بچه ها آوردند را سرشان بیاورند .

آدمی که بتونه جرات کنه یک بچه رو یه ما ببنده دیگه با داعش فرقی نداره و باید اعدام بشه و پدرش هم تا ابد از دیدن بچه ها محروم وحبس ابد بشه اعدام نه حبس ابد

متاسفانه دو شبه این خبر شنیدم نمیتونم بخوابم فقط تو فکر این بچه ها هستم باید خود بهزیستی سرپرستی بچه ها رو بگیره اون دو تا حیوان هم تا اخر عمر زندان بمونن

خدا لعنت چنین پدری بکند که به چنین زن کثیفی اجازه میداد جلو چشماش به بچهاش ازار برسونه باید این دوتا رو حبس ابد بدن

خاک بر سر نامادری و پدر نامردشون کنن اینا چی هستن انسان نبودن چجوری دلشون اومد سر این بدبختا همچنین بلایی بیارن این بچه ها خودشون دلشکسته هستن ، این نامادری لجن باید حبس ابد بشه همراه باشوهر کثیفش

وای خدا
چی کشیدن این بچه ها😢😢😢
به چه گناهی آخه

بالاخره دوتا یا سه تا رکنا جان تکلیف چیه؟

واقعا اینارو یا خیلی از مجرمین دیگه مثل اسید پاشا یا متجاوزها و قاتلها رو نباید اعدام کرد باید حبس ابد بهشون بدن فقط حبس ابد چرا زرتی اعدامشون میکنن که راحت شن اینا باید حبس ابد واقعی بدون حتی یک روز عفو و بخشش مثل باقی کشورهای متمدن دنیابهشون بدن تا روزی هزاربار بمیرن نه اینکه سر سه ماه اعدامشون میکنن الان قاتل اتنا چی شد؟ اعدام شد رفت؟ همین نه زجری نه شکنجه ای نه فکر و خیالی نه عذابی اگرم بوده فقط چندماه فکر و خیال و ترس داشته و اعدام ؟
عی بابا دولت و قانون و حکومت همه فقط توو فکر دزدی اند نه اصلاح مملکت و نه فرهنگ سازی و نه اجرایواصلاح صحیح قانون

موضوعات داغ

با اشتراک در خبرنامه رکنامهمترین و جدیدترین اخبار روز را در ایمیل خود داشته باشید:

سایت اینترنتی رکنا

کلیه حقوق متعلق به

سایت اینترنتی رکنا

است

كود‌‌ک آزاری عبارت است از تهد‌‌ید‌‌ یا آسیب سلامت جسم و روان،رفاه و سلامت كود‌‌ك به د‌‌ست والد‌‌ین یا افراد‌‌ی كه نسبت به او مسئول هستند‌‌.

566

883

443

مجازات کودک آزاری توسط نامادری

1143

1120

1443

577

وکیل ۳۶۰: گروه حقوقی اندیشه کوروش

نظر شما

خدمات وکیل ۳۶۰

1

1

1

33282

19575

18703

16951

16266

14354

13440

10599

10564

10278

9834

9829

7771

7501

7484

۲۴ مهر ۹۶

۲۴ مهر ۹۶

۳۰ شهریور ۹۶

۲۸ شهریور ۹۶

۲۸ شهریور ۹۶

۲۷ شهریور ۹۶

۲۷ شهریور ۹۶

۲۶ شهریور ۹۶

۲۶ شهریور ۹۶

مجازات کودک آزاری توسط نامادری

۱۹ شهریور ۹۶

۱۹ شهریور ۹۶

۱۲ شهریور ۹۶

۸ شهریور ۹۶

۸ شهریور ۹۶

۵ شهریور ۹۶

مجازات کودک آزاری توسط نامادری
مجازات کودک آزاری توسط نامادری
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *