قیمت چربی سوز هیدروکسی کات sx 7



چربی سوز اس ایکس سون ماسل تک امریکا ( هیدروکسی کات SX-7 ماسل تک ) محصولی فوق العاده در کاهش وزن بدن و بدون عوارض جانبی می باشد . فرمولاسیون این قرص لاغری به گونه ای است که در حین دوران چربی سوزی فرد هرگز دچار سر درد ، حالت عصبی و نمی شود . از ویژگی های بارز این چربی سوز این است که با استفاده این محصول تنها چربی های بدن از بین می رود و به عضلات بدن ورزشکار آسیبی وارد نمی شود . بالا رفتن کیفیت بدن فرد ، بالا رفتن تمرکز ذهنی ، عدم از بین رفتن سایز عضلات از ویژگی های جالب چربی سوز جدید ماسل تک امریکا می باشد.
چربی سوز SX-7 ماسل تک تجربه ای جدید به فرد مصرف کننده می دهد و کلیه توقعات فرد مصرف کننده را بدون رساندن کوچکترین آسیبی بر آورده می کند .



هیدروکسی کات اس ایکس 7 بلک اونیکس ماسل تک محصول کمپانی ماسل تک آمریکا را به جرات می توان حرفه ای ترین و موثرترین چربی سوز موجود در بازار معرفی کرد . در حال حاضر محصولات هیدروکسی کات ، پرفروش ترین چربی سوزها در آمریکا هستند . تنوع گسترده محصولات هیدروکسی کات آن ها را برای هر نوع سبک زندگی و ورزش سازگار کرده و آن را تا جایی محبوب ساخته که هیدروکسی کات به تدریج تبدیل به برندی مجزا از ماسل تک شده است . با ترکیب شش ماده که تا به حال در هیچ چربی سوزی با هم ترکیب نشده اند ، فرمول بی سابقه Hydroxycut SX-7 با هدف نهایت چربی سوزی و افزایش انرژی مهندسی شده است . شما تنها با یک بار مصرف اس ایکس 7 بلک اونیکس ماسل تک احساس بی سابقه ای خواهید داشت که تا کنون آن را تجربه نکرده اید .

❶  Elderberry :
الدربری گیاهی از خانواده توت و تمشک می باشد که باعث ایجاد حس خوب در شما می شود و بر خلاف سایر چربی سوزها با مصرف این چربی سوز دچار احساس بی قراری و ناآرامی نمی شوید .

❷  Salvia Miltiorrhiza :
نوعی ریشه گیاهی است که از دیر باز به خاطر داشتن اسید فولیک هایی نظیر Danshensu و Salvionilic Acid B مشهور بوده و باعث ایجاد مود خوب و افزایش انرژی می شود .قیمت چربی سوز هیدروکسی کات sx 7

❸  Theanine :
نوعی آمینو اسید است که در بهبود حال عمومی بدن و ایجاد حس خوب در بدن نقش به سزایی ایفا می کند .

❹  Green Coffee Bean Extract :
در تحقیقات انجام شده بر روی ورزشکارانی که از عصاره دانه چای سبز استفاده می کردند این گروه توانستند با استفاده از این ترکیب به همراه یک رژیم متعادل و تمرینات ورزشی منظم تا 7 کیلوگرم کاهش وزن را در مدت 45 روز تجربه کنند .

❺  Caffein Anhydrous :
تحقیقات علمی نشان داده که این ماده تاثیر به سزایی بر روی افزایش حالات ترموژنیک ، افزایش انرژی و بالا بردن تمرکز دارد .

❻  Stasuma Orange :
نوعی میوه باستانی ژاپنی است . این میوه دارای نوعی کاروتینویید فعال به Beta-Cryptoxanthin می باشد که یکی از داروهایی است که از زمان باستان برای چربی سوزی و کاهش وزن مورد استفاده قرار می گرفته است .

⁂  نحوه استفاده :
روزانه 2 کپسول را 3 تا 6 دقیقه قبل از وعده غذایی خود میل کنید . به منظور نتیجه بهتر ، به مدت 6 روز مصرف مکمل را در کنار تمرین ورزشی و رژیم غذایی ادامه دهید . اگر به دنبال دستیابی سریعتر به نتیجه هستید می توانید در وعده اول روزانه خود به جای یک کپسول از دو کپسول استفاده کنید .

⚠ توجه : به دلیل قدرت بالای این چربی سوز هیچگاه در طول 24 ساعت از 3 کپسول استفاده نکنید .

عضو هستید؟
 
وارد شوید

تنها فرمول کاهش وزن با ترکیب گیاهی مریم گلی و کاوا برای حس نشاط
انرژی طبیعی و بهبود تمرکز
حاوی عصاره قهوه سبز برای کاهش وزن
ترکیبات ویژه به همراه کافئین برای افزایش حرارت
چربی سوز قدرتمند و موثر
 


فروشگاه پویا اندام , مرجع تخصصی محصولات تناسب اندام  اصل در ایران

مشاوره رایگان _ تضمین اصالت محصول _ ارسال رایگان به سراسر ایران  قیمت چربی سوز هیدروکسی کات sx 7


 


مشاوره و خرید :


919543998_9198466252_912839565

***نکته: برای ورود به کانال رسمی فروشگاه پویااندام میتوانید عدد 3 را به تلگرام شماره 919543998 ارسال نمایید تا لینک کانال برای شما ارسال گردد.

نمایندگی قرص لاغری ادیوس  ,  قرص لاغری تینویید ریتارد 


, قرص لاغری ریداکتیل   ,قرص لاغری اسلیمینگ

کپسول لاغری جی سی   , قرص لاغری ایزی اسلیم اصل


 

چربی سوز هیدروکسی کات,چربی سوز هیدروکسی کات ماسل تچ,چربی سوز هیدروکسی کات Sx7,چربی سوز هیدروکسی کات الیت,چربی سوز هیدروکسی کات اس ایکس 7,چربي سوز هيدروکسي کات قيمت,چربی سوز هیدروکسی کات نکست ژن,چربی سوز هیدروکسی کات هاردکور,چربی سوز هیدروکسی کات قیمت,چربی سوز هیدروکسی کات الایت,چربی سوز هیدروکسی کات هاردکور الیت ماسل تک,چربی سوز ماسل تچ هیدروکسی کات,قیمت چربی سوز هیدروکسی کات ماسل تچ,قیمت چربی سوز هیدروکسی کات ماسل تک,چربی سوز هیدروکسی کات (sx7) شرکت ماسل تک,چربی سوز هیدروکسی کات Sx 7,قیمت چربی سوز هیدروکسی کات Sx 7,قرص چربی سوز هیدروکسی کات Sx 7,قیمت چربی سوز هیدروکسی کات الیت,چربی سوز هیدروکسی کات هاردکور الیت,قرص چربی سوز هیدروکسی کات الیت,خرید چربی سوز هیدروکسی کات الیت,عوارض چربی سوز هیدروکسی کات الیت,قرص چربی سوز هیدروکسی کات قیمت,قرص چربی سوز هیدروکسی کات نکست ژن,عوارض چربی سوز هیدروکسی کات هاردکور,قرص چربی سوز هیدروکسی کات هاردکور,قیمت چربی سوز هیدروکسی کات الایت,قیمت چربی سوز هیدروکسی کات پرو کلینیکال

هیدروکسی کات مکمل چربی سوز و انرژی زای معروفی است که سالهاست در صدر جدول بهترین مکمل ها قرار دارد. در این پست قصد داریم انواع آن را به شما معرفی کنیم

قیمت چربی سوز هیدروکسی کات الیت

چربی سوز هیدروکسی کات نکست ژن

هیدروکسی کات sx7

قیمت چربی سوز هیدروکسی کات sx 7

قیمت هیدروکسی کات اصل

قیمت هیدروکسی کات الایت

تجربه مصرف هیدروکسی کات

طریقه مصرف هیدروکسی کات الیت

قیمت هیدروکسی کات ماسل تچ

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *