راه و روش پولدار شدن

راه و روش پولدار شدن
راه و روش پولدار شدن

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

 + 
7
 = 
10

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

SookhteJet.ir – انگیزشی ترین وبسایت برای جوان موفق

راه و روش پولدار شدن

شاید پاسخ شما صنعت IT یا تکنولوژی باشد؛ اما اینطور نیست… به گزارش مجله FORBES مهم ترین صنعت در جهان، صنعت غذا است. زمانی که صحبت از مهم ترین صنعت میشود، میتوان به سه چیز پی برد :

آقای شاهرخ ظهیری، که قبلا در سمینارهای پروژه سوخت جت مهمان ما بوده است، میگوید:

خب این یعنی یک فرصـــتِ خـــوبِ کــــارآفریــــنی !

یعنی شما هم میتوانید با داشتن چند ایده ساده و پولساز تبدیل به کارآفرینان بزرگ این صنعت کشورمان مانند بابک بختیاری (مخترع آیس پک) و یا شهرام فخار (موسس رستوران پدر خوب) آینده شوید.

راه برای شما باز است و آینده ای درخشان در انتظار شماست. اگر ایده ای دارید، مطمئنا دیر یا زود موفقیت عظیمی بدست خواهید آورد در این صنعت، اما؛ اگر ایده ای ندارید… این مقاله برای شماست !

در این مقاله ایده های مختلف از رستوران های جالب و خلاقانه ای که میتوانید به سرمایه ی اندکی راه اندازی کنید و یا خوراکی های جالبی که بتوانید آنرا به رستوران ها، کافی شاپ ها یا اغذیه فروشی ها بفروشید، آشنا شوید.

لازم به ذکر است؛
این ایده ها به خودیِ خود هیچ ارزشی ندارند… این شما هستید که باید به ایده ها ارزش بدهید.

پس، تمامش بستگی به خودتان دارد !
و البته، اگر واقعا تصمیم گرفتید کارآفرینی کنید، این آموزش گام‌به‌گام کارآفرینی را در کنار این ایده‌ها حتما مطالعه کنید.

 

نام رستورانی جمع و جور است که غذاهای مدیترانه ای پخت میکند اما به خلاقانه ترین شیوه ارائه میکند.
این رستوران که نامش 1000 انجیر است، در واقع معتقد است هرچقدر غذاهای مدیترانه ای از جمله فلافل را به صورت قدیمی با اصالت و به دور از مدرنیته عرضه کنید موفق تر خواهید بود.

رستوران 1000 انجیر برای همین امر غذاهایش را که شامل سالادهای مدیترانه ای و غذاهای مخصوص مانند فلافل است در کاسه های قدیمی و سفالی به مشتریان عرضه میکند.

این برند نام شیرهای کاملی است که توسط یک تیم چندنفره به صورت استارتاپی راه اندازی شده است.
به دنبال یک نوشیدنی انرژی زا و طبیعی هستید؟

هرآنچه لازم دارید را میتوانید در شیر کامل و مقوی پیدا کنید !
این تیم چندنفره، قصد دارد نوشیدنی سالم را ترویج دهد بنابراین به صورت کاملا کاربردی و ساده تمام ویژگی های یک شیر کامل را و کاربرد آن را در زندگی روزمره را حتی بر روی پاکت این شیرهای سالم چاپ کرده اند.

به نظر شما با آهن پاره های قدیمی و اوراق کانترهای ترانزیت (جعبه های آهنی بزرگی که در حمل و نقل دریایی استفاده میشوند) چه کارها میشود کرد؟

خب یک تیم استارتاپی متشکل از 4 جوان تازه نفس این جعبه های کانتینر را به قیمت خیلی پایین خریده اند و در آنها سبزی کاشته اند و تبدیل به گلخانه کرده اند.

بهترین قسمت این ایده میدانید کجاست؟ یک گلخانه قابل حمل دارید ! حتی میتوانید در سطح شهر به صورت روزانه سبزی تازه بفروشید.

به نظر شما فقط در رستوران یا اغذیه فروشی ها باید غذا خورد؟ موسسان بان کستِر اینطور فکر نمیکنند !

 

آنها در واقع یک رستوران کوچک دارند که چند نوع بیشتر غذای ساده عرضه نمیکند اما در این رستوران گالری هایی از محصولات دست ساز برای فروش موجود است که مشتریان بیشتر به خاطر خرید از محصولات و صنایع دستی به این رستوران می آیند.

بله این دت داگ شبیه به هات داگ خودمون هست… اما به چند فرق جزئی.
این رستوران کاملا در فضای باز است و هات داگ ها را با تزئین و اضافه کردن ادویه های محلی نیو ارلئانی، سس تمساح!،سس

خرچنگ و سس دودی لوییزینایی !
میدانید چرا دت داگ موفق شده است؟ چون تمام هات داگ فروشی ها فقط 3 نوع سس در اختیار مشتری میگذارند… به همین سادگی.

یک رستوران کاملا متفاوت که مزیت رقابتی آن ارتباط مستقیم سرآشپز آن با مشتریان است !
این رستوران سرآشپزهایش را تشویق میکند تا غذاهای جدید و متفاوتی بپزند برای همین منظور میزی در محیط رستوران وجود دارد که مرز بین آشپزخانه و محل نشستن مشتریان است؛

سرآشپزها هر غذای جدیدی که میخواهند تست کنند، آنرا بر روی این میز قرار میدهند و مشتریان ماجراجو نیز مایلند از این غذاها بخورند و کیفیت آنرا گزارش دهند.

در این رستوران فقط 2 نوع غذا همیشه به صورت ثابت وجود دارد، دیگر غذا ها به صورت هفتگی یا روزانه تغییر میکنند… یک رستوران فقط برای افراد ماجراجو که میخواهند همیشه غذاهای جدید امتحان کنند.

یک کافه با یک عالمه تنوع دونات…
اگر دونات (تقریبا شبیه به پیراشکی) دوست داشته باشید، این کافه پاتوق شما خواهد بود.

ایده جالب این کافه در این است که چند نوع قهوه ساده را با یک عالمه تنوع در دونات های با کیفیت ارئه میدهد. تمام مشتریان این کافه، بیشتر به خاطر امتحان کردن دونات هایی با طعم ها مختلف که قبلا امتحان نکرده اند به این کافه می آیند.

رستورانی که به بهانه شارژ کردن باتری موبایلتان به آنجا میروید و غذا میخورید.
همه مان امروزه از تلفن های همراه استفاده میکنیم و روشن بودنِ ان برای ما اهمیت زیادی دارد. حالا فرض کنید باتری موبایل تان کم است و پس از چند دقیقه موبایل تان خاموش خواهد شد… چه کاری خواهید کرد؟

اگر در نیویورک باشید باید به دنبال بنر رستوران های MobileCube بگردید تا آنجا موبایلتان را شارژ کنید و در حین شارژ شدن موبایلتان غذا هم بخورید… ایده خوبی نیست؟

کافه ای که نه تنها نوشیدنی بلکه سرگرمی نیز می فروشد !
شاید خیلی خسته باشید، از نظر روحی داغون باشید و یا اصلا بخواهید زمانتان را بگذرانید برای همین به کافه ای میروید و یک قهوه می نوشید، حالا فرض کنید یک گروه موسیقی برای شما موسیقی های شاد و بامزه می نوازند، آیا حاضر نیستید بار دیگر به همان کافه برگردید؟

کافه پابلیق هاوس با یک تیم نوازنده همکاری میکند که از مشتریان نام آهنگ های درخواستی شان را می پرسند و آنها را برایشان می نوازند.

در همین زمینه، نوشته های زیر را بخوانید :

مقاله قبلی

10 فرمانی که در سال 1950 نوشته شد باعث موفقیت یکی از بزرگترین بانک های دنیا شدراه و روش پولدار شدن

مقاله بعدی

کاری کنید فرزندانتان به شما افتخار کنند (15 روش برای تربیت یک جوان ثروتمند و کارآفرین)

چطور یک نقشه راه برای موفقیت در زندگی طراحی کنید؟

پیشنهاد اول را در مذاکره چه کسی و چطور باید بدهد؟ این تکنیک را باید یادبگیرید

سلام خدمت همه ی دوستان
من ایده فوق العاده پول ساز در حوزه غذا بهش دست پیدا کردم. تا بحال هم چندین غذا رو اختراع کردم ولی خب معما چون حل شود آسان شود
و کسی که توانایی خرید این خلاقیت و ایده پول ساز رو داره یا توانایی اجرای کار داره به من هم درصدی از سود بده می بندیم .
و اگر هم از من بخواهید رتبه بدم بالاتراز اکبر جوجه و آیس پک خواهد قطع به یقین

سلام.. تعدادی قصه نوشتم که ازشون پادکست صوتی تهیه کردم .. مایلم در اختیار سایت یا کانالهای کودک قرار بدم .. از طریق جی میل پاسخگو هستم
Saram.movahed@gmail.com

با مطلب جالبی بود اما سوال اساسی این هست که چجوری باید این 9مورد را اجرا کنیم شما در مقاله میگویید خوبه خوب تا حالا چه کسی در ایران تونسته اجراش کنه اونم بدون سرمایه ؟از ایده سازی تا اجرا زمین واسمان فاصله هست بعدشم چقدر کاربردی هست در کشور مسئله ی بومی سازی مهم است

بدون سرمایه که نمیشه ولی از ایدههای بالا بهتره نکته بردااری کنید مثلا در کسب و کارتان ترکیبی از چندتاشونو استفاده کنید شاید با کمی تغییرات

عالی عالی عالی

سلام خسته نباشد، من عضو شدم اما هنوز موفق به خواندن ادامه مطالب نه ایده پولساز نشدم، لطفا راهنمایی کنید. ممنون

با سلام، دوست عزیز شما جهت عضویت در پروژه سوخت جت اکانت تهیه کرده اید؟

سلام

بعضیاشون با فرهنگ ما مطابقت ندارند
جای تامل و بررسی بیشتر دارند

من عضو سوخت جت هم شدم
اما نمیتونم ادامه ی مطلب ایده های غذایی را بخونم..لطفا کمک کنید زودتر..

لطفا از بخش تماس با ما در ارتباط باشید، با تشکر

لطفا ادامه بدید ایده های غذایی رو

مرسی …. الهام بخش بود 🙂

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید…

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**

ذخیره نام و ایمیل برای دیدگاه‌گذاری‌های بعدی

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

 + 
7
 = 
10

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

چگونه یک شنونده ماهر شویم؟ – قسمت ۳

اضطراب امتحان را با این روش‌ها برای همیشه از خود دور…

چگونه یک شنونده ماهر شویم؟ – قسمت ۲

12 تکنیک‌ ارتباط گروهی که بزرگترین تیم‌های تاریخ بر آن…

چگونه یک شنونده ماهر شویم؟ قسمت ۱

وارد به حساب کاربری تان شوید اگر قبلا حساب کاربری ساختید.


نام کاربری


پست الکترونیک


نام


نام خانوادگی


کلمه عبور


تکرار کلمه عبور


تلفن همراه

مدت اشتراک عضویت ویژه تان را انتخاب کنید :

کد تخفیف – معتبر
– نامعتبر

اعمال شود

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

 + 
7
 = 
10

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

دو راه برای ثروتمند شدن وجود دارد که در این مقاله سعی دارم در مورد آنها صحبت کنم و توضیح دهم چه ویژگی هایی دارند و بهتر است کدام یک را انتخاب کنیم.دانستن و فهم دقیق این دو راه اصلی ثروتمند شدن به ما کمک می کند بتوانیم مسیر افزایش ثروت خود را به درستی انتخاب کنیم.این دو راه در هیچ شرایطی تغییر نمی کنند و هر کسی چه در ایران و چه در خارج از ایران ثروتمند شده است از یکی از این دو راه به ثروت دست پیدا کرده است و آن را افزایش داده است.

بله راه شماره یک که بسیار آسان به نظر می رسد راهی است که اکثر ثروتمندان خودساخته طی کرده اند تا به ثروت برسند.چه در ایران زندگی کنید چه در خارج از ایران چه در تهران زندگی کنید و چه در هر شهری دیگری از ایران باید بتوانید به مردم خدمت کنید مردم هم در ازای این خدمتی که به آنها ارائه م

 

ی دهیم به ما پول می دهند هر چه خدمتی که ما ارائه می کنیم با ارزش تر باشد قطعا پول بیشتری به سمت می آید. بیایید در مورد این موضوع کمی صحبت کنیم مثلا فردی کفش مردم را واکس می زند قطعا در ازای آن پولی از مردم دریافت می کند اما این پول کم است چرا ؟ چون خدماتی که این فرد ارائه می دهد برای مردم ارزش بالایی ندارد و مساله ای است که یک فرد به راحتی خودش هم می تواند این کار را برای خودش انجام دهد پس اگر کسی این کار را می کند مشخصا درآمد بالایی نخواهد داشت . حال فردی را تصور کنید که در شهری آلوده زندگی می کند و مردم از آلودگی هوا رنج می برد این فرد نصمیم می گیرد ماسک هایی پیدا کند که آلودگی را تا حد زیادی جذب می کند و سپس این محصول را به مردم شهرش ارائه دهد این فرد با جستجو فراوان تولید کننده و یا وارد کننده این ماسک ها را پیدا می کند و چون مردم آن شهر به این ماسک ها بسیار نیاز دارند و خودشان نمی توانند این مساله را به راحتی حل کنند نیاز به این خدمت دارند در نتیجه ماسک های زیادی از این فرد خرید می کنند و این فرد را ثروتمند می کنند. برای اینکه بتوانید از این روش ثروتمند شوید باید بتوانید خدمت بزرگتری به مردم ارائه دهد.راه و روش پولدار شدن

این فقط پنج نمونه از هزاران افرادی است که در ایران با راه شماره ۱

یعنی خدمت به مردم ثروتمند شده اند.سعی کنیم با عشق و علاقه به مردم خدمت کنیم،کالا و خدماتی که دوست داشته باشند به آنها ارائه دهیم و زندگی آنها را بهتر کنیم، مردم هم در ازای خدمتی که به آنها می کنیم به ما پاداش می دهند پاداشی مثل عزت، احترام، حس خوب و ثروت. هر چه ما خدمت بهتری به مردم ارائه دهیم این پاداش ها بزرگتر خواهند بود…

این راه همانطور که از اسمش مشخص است به این معناست که پول خود را در جایی سرمایه گذاری می کنیم تا رشد کند و ما را به درآمد بیشتری برساند مثلا تصمیم بگیریم ۱ میلیارد تومان در بورس سرمایه گذاری کنیم و یا تصمیم بگیریم چند میلیارد تومان در بازار مسکن و یا در طلا و حتی ارز سرمایه گذاری کنیم.از دیگر انواع سرمایه گذاری می توان به سرمایه گذاری در کسب و کار خاصی اشاره کرد، مثلا ما با دوستمان که می تواند کسب و کاری را انجام دهد، قراردادی میبندیم که کار از تو پول از من ، و این مدل هم نوعی از مدل های سرمایه گذاری  است که می توانیم با سرمایه خود انجام دهیم و یا مثلا تصمیم میگیریم پولمان را بر روی کار خود سرمایه گذاری کنیم مثلا اگر کارخانه ای داریم و محصولی تولید می کنیم بر روی توسعه کارخانه خود سرمایه گذاری می کنیم،یا اگر خدماتی ارائه می دهیم با سرمایه گذاری پولمان بر روی کار خودمان سعی می کنیم کار خود را توسعه دهیم.

اگر بخواهم به این موضوع پاسخ دهم می گویم به چند عامل بستگی دارد اما به صورت کلی این را بدانید اکثر ثروتمندان خودساخته ابتدا با راه اول یعنی خدمت به مردم با ارائه یک محصول و خدمت خوب شروع کرده اند و به مرور با درآمدی که از آن به دست آورده اند سرمایه گذاری را شروع کرده اند . پس اگر یک محصول و خدمات خود برای عرضه به مردم ندارید در قدم اول باید سعی کنید آن را ایجاد کنید.به عنوان مثال ما در ایران دکتر های بسیاری داریم که بعد از مدتی کار کردن و رسیدن به درآمدی خوب،ثروت به دست آمده را در مسکن سرمایه گذاری کرده اند و یا حتی خودشان شروع به ساخت و ساز مسکن کرده اند.یا شخص خود من از ابتدا با سرمایه کم در بورس سرمایه گذاری می کردم اما به مرور با افزایش درآمد و پس انداز خود از راه شماره ۱ یعنی ارائه خدمات در حوزه آموزش مبلغ سرمایه گذاری خودم را در بورس را افزایش دادم در شرایط حاضر من هم از راه شماره ۱ یعنی ارائه خدمات و یا محصول و هم راه شماره ۲ یعنی سرمایه گذاری درآمد دارم.توصیه من به شما این است برای هر دو راه برنامه داشته باشید و آموزش ببینید اما راه شماره ۱ را در اولویت قرار دهید.بسیاری از ما سالهای عمرمان را در تردید انتخاب مسیر درست ثروتمند شدن بر باد می دهیم، سالها کاری که در ذهنمان است را شروع نمی کنیم و در آخر فقط افسوس و اندوه زمان های از دست رفته برایمان باقی می ماند، یکبار برای همیشه تردید و دودلی را کنار بگذاریم و شروع کنیم حتی از نقطه اشتباه! خواهیم دید بعد از مدتی در مسیر درست قرار داریم، تردید داشتن بد نیست اما ماندن در تردید بزرگترین خیانتی است که می توانیم به خودمان و زندگیمان بکنیم.

باید گفت که راه شماره ۲ یعنی سرمایه گذاری نیاز به سرمایه دارد یعنی شما باید سرمایه نسبتا خوبی داشته باشید تا با سرمایه گذاری آن بتوانید به سود بالایی برسید و اگر با سرمایه کمی شروع کنید ممکن است نیاز داشته باشید سالهای بیشتری برای زیاد شدن آن زمان بگذارید اما در مورد راه شماره ۱ یعنی خدمت به مردم شما با حداقل سرمایه هم می توانید شروع کنید و به مرور آن را افزایش دهید اما توصیه من همان توصیه قبلی است در هر دو موضوع آموزش ببینید و شم اقتصادی خود را افزایش دهید اما راه حل اول را در اولویت قرار دهید.

 

همینک به جمع 12541 مشترک خبرنامه خانه سرمایه بپیوندید و از مزایای آن بهره مند شوید

از نگاه فیشر، سهام رشدی ۱۵ ویژگی دارند

[/vc_row]

نخبگان بورس یک دوره جامع حضوری و غیر حضوری است که از همه جای ایران می توانید در آن شرکت کنید و در این دوره از صفر و بدون نیاز به هیچ پیش زمینه ای می آموزید چطور در بورس با خرید و فروش سهام سود کسب کنید.اگر شما هم میخواهید به جمع شرکت کنندگان دوره نخبگان بورس بپیوندید و در بورس کسب ثروت کنید روی دکمه زیر کلیک کنید، کارشناسان آموزش به صورت تلفنی شما را در مسیر آموزش درست بورس راهنمایی می کنند و دوره مناسب شما را پیشنهاد می دهند، برای دریافت مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

دوره جدید نخبگان بورس با ظرفیت محدود به صورت حضوری و خصوصی در حال پذیرش است، کارشناسان با شما تماس می گیرند و اطلاعات دوره را به شما می گویند، فرم زیر را پر کنید.

دیدگاهی برای این مقاله وجود ندارد.

دوره نخبگان بورس چیست؟

 

jQuery(document).bind(‘gform_post_render’, function(event, formId, currentPage){if(formId == 15) {if(typeof Placeholders != ‘undefined’){
Placeholders.enable();
}} } );jQuery(document).bind(‘gform_post_conditional_logic’, function(event, formId, fields, isInit){} ); jQuery(document).ready(function(){jQuery(document).trigger(‘gform_post_render’, [15, 1]) } );

از سال 1390 که مجموعه خانه سرمایه شروع به کار کرد تمام تلاش من و همکارانم ایجاد مرجعی برای آموزش واقعی و صحیح موفقیت در سرمایه گذاری بوده است تا زندگی بهتری برای خود و اطرافیانمان بسازیم.

ما اعتقاد داریم با آموزش روش های درست سرمایه گذاری نه تنها خودمان به ثروت دست خواهیم یافت بلکه وطنی ثروتمند خواهیم داشت.راه و روش پولدار شدن


نام کاربری یا ایمیل؟


رمز

مرا به خاطر بسپار

فراموشی رمز عبور

هنوز عضو نیستید؟

ثبت‌نام کنید


نام کاربری یا ایمیل؟


رمز

مرا به خاطر بسپار

ثبت‌نام

سبد خرید شما خالی است!

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

راه و روش پولدار شدن

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

در این برنامه به معرفی 9 توصیه و روش برای پولدار شدن میپردازیم.امیدواریم که این برنامه مورد توجه شما قرار بگیرد.برای دیدن برنامه های بیشتر لطفا کانال ما را سابسکرایب کنید.برنامه های مستند کوتاه با موضوعات مختلف علمی، آموزشی، سلامت، فرهنگی ، هنری و موضوعات مختلف دیگر در کانال ما مشاهده کنید.

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Playlists werden geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

راه و روش پولدار شدن

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

بهتر است که بدانید شرک در اعتقاد و رفتار منجر به فقر بیشتر در شما و حاصل باورها و رفتارهای توحیدی ، ثروت و موفقیت های شگفت انگیز در کسب و کار و درآمد تان و یا هر نوع فعالیت اقتصاد ی تان میشود. پس:اگراز کار کردن برای دیگران و کمی درآمدت خسته ای!اگر دوست داری یاد بگیری چطور می تونی با کار کمتر، پول بیشتری به دست بیاری!اگر دوست داری کسب و کار خودت رو داشته باشی ، ولی نمیدونی از کجا شروع کنی!اگر به دنبال راهی تضمینی برای ساختن آینده ات و خلق اهدافت هستی!و … « پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن » دقیقا همون چیزیه که بهش نیاز داری .دوست من یادت باشه که الان چنین شرایطی رو هیج جا پیدا نمیکنی که صرفا با پرداخت « مبلغی بسیار مناسب و آسان » بتونی توی خونه ی خودت راحت بشینی و یاد بگیری که چطور پول و درآمد بیشتری رو به دست بیاری…روش های کسب درآمد غیر فعال چیست و چگونه است؟چطور میتونی به استقلال مالی دست پیدا کنی؟چطور وارد دنیای کارآفرینی و سرمایه گذاری بشی؟چطور می تونی کسب و کاری پر درآمد بسازی؟و یا درآمد کنونی ات رو 2 تا 10 برابر کنی؟چه فرصت های پولسازی که داری ولی الان نمی بینی و حالا من یادت میدم که ببینی!چطور می تونی درآمد چندگانه داشته باشی! حتی وقتی که تو خواب هستی!بطوری که دیگه هیچ وقت نگران پول درآوردن و کسب ثروت نباشی!و همواره شاد، سلامت و ثروتمند باشی!خیلی خیلی واقعی!!!خیلی عالیه ، مگه نه ؟تاکید میکنم ،این یک فرصت است که من در اختیارت گذاشتم!بطوری که دیگه هیچ وقت نگران پول درآوردن و کسب ثروت نباشی!و همواره شاد، سلامت و ثروتمند باشی!خیلی خیلی واقعی!!! یک فرصت واقعا استثنایی و بی نظیر!یک فرصت طلایی!فرصتی که یک تحول بزرگ رو در تمام جنبه های زیر می تونه بهت هدیه بده …در زندگی ات…در کسب و کارت…در وضعیت مالی ات…در دستیابی به هر خواسته و هدفی که داری…چنین هدیه ای قطعا کسی تا کنون به شما نداده!درسته؟فقط کافیه پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن رو خوب کار کنی.و مصمم و جدی گام هایی رو که بهت آموزش میدم رو اجرایی کنی.قرار نیست که من جادو یا فرمول های عجیب غریبی بهت یاد بدم که هیچ کمکی هم نمیتونه بهت بکنه…باید جدی، مصمم و متعهد باشی.راحت نیست ولی واقعا ساده است.پس اگر آماده ای عالیه!اگر نه هم ، که کلا این مطالب رو فراموش کن و زندگی کنونی ات رو باز ادامه بده.من بهت تضمین میدم که « پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن » بهت جواب میده ، اگر اجراش کنی.👇👇👇👇👇👇👇👇www.masoudipoor.comسایت و کانال تلگرام تخصصی ثروت مسعودی پورmasoudipoor_com@حامی و پشتیبان پیوسته شما:محسن مسعودی پور 🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹❤️🌺🌹« سیر تا پیاز ثروت و ثروتمندشدن » در تخصصی ترین سایت کسب درآمد و ثروت به آدرس www.masoudipoor.com ( سایت مسعودی پور ) پیامک و تماس : 09100029018 و تماس در تلگرام با: ۰۹۳۵۴۰۸۳۴۵۱ توجه : برای دریافت رایگان ویدیوها و محصولات تخصصی در زمینه کسب درآمد و ثروت « سایت مسعودی پور دات کام » به آدرس www.masoudipoor.com مراجعه کنید. از وقتی که برای آبادانی زندگی خود و خانواده محترمتان می گذارید سپاسگزاریم.

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Playlists werden geladen…

راه و روش پولدار شدن
راه و روش پولدار شدن
10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *