قیمت قرص dhea 25

خواص دارویی و گیاهی

قیمت قرص dhea 25
قیمت قرص dhea 25

ضمانت Top10Supps: مارک های شما که در Top10Supps.com ذکر شده است، بر ما تاثیری ندارد. آنها نمیتوانند موقعیت خود را خرید کنند، درمان خاصی دریافت کنند، یا دستکاری و رتبه بندی خود را در سایت ما افزایش دهند. با این حال، به عنوان بخشی از خدمات رایگان ما برای شما، ما تلاش می کنیم با شرکت هایی که بررسی می کنیم همکاری کنیم و زمانی که آنها را از طریق یک پیوند وابسته در سایت ما برای مثال، هنگامی که از طریق سایت ما به آمازون می روید، ممکن است کمیسیون هایی را در مورد مکمل هایی که در آن خریداری می کنید دریافت کنید. این بر عینی بودن و بی طرفی ما تاثیر نمی گذارد.

صرف نظر از هرگونه توافق جاری، گذشته و یا آینده، رتبه بندی هر شرکت در لیست سردبیر ما بر اساس و محاسبه شده با استفاده از یک مجموعه عینی از معیارهای رتبه بندی و همچنین بررسی کاربر محاسبه می شود. برای اطلاعات بیشتر ببین چگونه مکمل ها را رتبه بندی کنیم.

علاوه بر این، تمامی نظرات کاربر ارسال شده در Top10Supps تحت بررسی و تایید قرار می گیرند؛ اما ما بررسی هایی را که توسط کاربران ما انجام می شود سانسور نمی کنیم – مگر اینکه برای اصالت مورد بررسی قرار گیرند یا در موارد نقض دستورالعمل های ما باشد. ما حق تأیید یا رد هر گونه بررسی ارسال شده به این سایت را با توجه به دستورالعمل های ما حفظ می کنیم. اگر مشکوک به یک کاربر تجدید نظر شده به طور عمدی نادرست یا جعلی باشد، ما شما را تشویق می کنیم لطفا اینجا را بشناسید.

â “~ Top10Supps ممکن است بخشی از درآمد دریافت اگر شما چیزی خرید با استفاده از یک لینک در این صفحه.

مطالب این مقاله

قیمت قرص dhea 25

به منظور کمک به شما در پیدا کردن یک محصول خوب ما تحقیق کرده ایم و بهترین مکمل های DHEA را در بازار محدود کرده ایم.

Natrol DHEA یک محصول DHEA با کیفیت بالا از Natrol است. این قرص ها حاوی 50mg DHEA هستند؛ اندازه های 10mg و 25mg نیز در دسترس هستند. قرص های آن 100٪ گیاهخوار و بدون مخمر، گندم، شیر، سویا و مواد افزودنی مصنوعی است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

Natrol یک تولید کننده ویتامین، مواد معدنی و مکمل های غذایی مبتنی بر کالیفرنیا است. از آنجا که این شرکت بیش از 35 سال پیش تاسیس شده است، آنها متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا به مشتریان برای کمک به آنها در حمایت از سلامت و سلامتی خود هستند.

خط پایین

این یک مکمل بزرگ DHEA در قیمت مقرون به صرفه است، و 50mg فرم دوز مناسب آن است.

این محصول پودری است، 100٪ DHEA خالص. شما قطعا نیاز به مقیاس میلی گرم برای اندازه گیری مقدار از آن را به عنوان یک مقدار کوچک است. پس اندازهایی که شما با خرید این محصول بر روی مارک های دیگر انجام می دهید، بیش از هزینه هزینه های مقرون به صرفه است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

BulkSupplements مبتنی بر نوادا مکمل های غذایی را به صورت انبوه از گران به تن متریک تهیه می کند! تاسیسات تأیید شده توسط FDA آنها با مقررات سختگیرانه قانون بهداشت و ایمنی، حصول اطمینان از ایمنی و کارآیی محصول خود را پایمال می کند.

خط پایین

این یکی از ارزان ترین و بهترین مکمل های DHEA شما می توانید خرید کنید. برای اندازه گیری دوزها یک مقیاس میلی گرم نیاز دارید.

Sundwell Naturals کپسول DHEA حاوی 50mg DHEA هر کدام است. این محصول غیر GMO و بدون گلوتن، لبنیات و طعم های مصنوعی و نگهدارنده است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

Sundown Naturals متعهد به ارائه محصولاتی است که طبق نظر طبیعی هستند. تمام خط تولید آنها 100٪ بدون GMO است. سابقه و تاریخ 40 ساندونات Naturals در ساخت مکمل های غذایی با کیفیت بالا آنها را به مشتری وفادار پس از آن به دست آورده اند.

خط پایین

اگر شما به دنبال یک مکمل قوی DHEA هستید که با قیمت رقابتی قیمت دارد، این یک انتخاب عالی است.

این محصول غیر GMO شامل 25mg DHEA در هر کپسول. کپسول حاوی ژلاتین است، بنابراین افراد دارای حساسیت ژلاتین باید واضح باشند.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

این محصول توسط Life Extension، تولید کننده مکمل های تغذیه ای برتر است که در طول بیش از 35 در کسب و کار انجام شده است. Extension Life دقیقا مواد تشکیل دهنده و محصولات تمام شده خود را برای خلوص و قدرت آزمایش می کند. تا به امروز، Extension Life بیش از $ 175 را برای حمایت از تحقیقات ضد پیری اهدا کرده است.

خط پایین

این یک مکمل DHEA بسیار خوب است که به قیمت رقابتی قیمت دارد. افرادی که به ژلاتین حساس هستند توصیه می شود از این محصول اجتناب کنند.

این قرصهای DHEA توسط فرمول های Jarrow ساخته شده و حاوی 25mg DHEA هر کدام است. اگر این اولین بار شما DHEA را دریافت کردید، این فرم دوز مناسب برای شروع است.

DHEA فرمول های جارو گیاهی است و بدون گندم، گلوتن، آجیل و مشتقات لبنی است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

متشکل از 1977، فرمول Jarrow مبتنی بر لس آنجلس یک تولید کننده مکمل غذایی برتر است. هدف اعلام شده آنها این است که مشتریان را با محصولات مؤثر و با کیفیت بالا که براساس تحقیقات علمی است ارائه دهند.

قیمت قرص dhea 25

خط پایین

فرمول های جارو DHEA یکی دیگر از مکمل های DHEA بزرگ است. فرم دوز مناسب برای اکثر موارد استفاده است.

کپسولهای خالص کپسولهای DHEA حاوی 10mg میکرونیزه شده (ذرات بسیار خوب) DHEA است. این محصول از گیاهان سبز، گلوتن و غیر GMO است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

Encapsulations خالص در ارائه مکمل های غذایی مبتنی بر تحقیقاتی است که با کنترل دقیق با کیفیت برای ارائه نتایج مطلوب قابل پیش بینی هستند. آنها از مواد با کیفیت برتر و فرآیندهای تولیدی پیشرفته در تاسیسات مبتنی بر ماساچوست خود استفاده می کنند.

خط پایین

این یک مکمل مؤثر DHEA است، اما دوز 10mg کمتر از رقبا است، به خصوص با توجه به قیمت.

اگر شما برای استفاده از مکمل های DHEA جدید هستید، این یکی از بهترین قرصهای DHEA برای شروع است. دوز 10mg در هر کپسول باید کاملا ایمن باشد و شما می توانید دوز را در صورت نیاز افزایش دهید. کشور زندگی DHEA گیاهی است و بدون گلوتن رایگان است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

کشور زندگی در لانگ آیلند، نیویورک در 1971 تاسیس شد. آنها اولین تولید کننده مكمل برای دریافت گواهینامه بودند كه به طور كامل بدون گلوتن آزاد بودند و موقعیت خود را به عنوان رهبر صنعت مشخص می كردند. زندگی کشور وعده می دهد که فقط از مواد پاک و تازه استفاده کند و از آزمایش های آزمایشگاهی برای تأیید صحت آنها استفاده کند.

خط پایین

این محصول مقدمه ای عالی برای DHEA است، اما قیمت هر میلیگرم کمی بالاتر است.

تغذیه ژوئن یک مکمل DHEA می دهد که شامل DHEA 50mg در هر کپسول است. این محصول در تاسیسات سازگار با GMP ساخته شده است و برای خلوص و قدرت آزمایشگاهی آزمایش شده است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

این محصول توسط Zhou Nutrition، یک تولید کننده مکمل های غذایی مبتنی بر ایالات متحده ساخته شده است. آنها مواد با کیفیت بالا را از سراسر جهان به ارمغان می آورند و از اقدامات کنترل کیفیت دقیق استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که محصولات آنها به طور موثر موثر هستند.

خط پایین

این قرصهای DHEA خیلی خوب هستند، اما قیمت کمی بالا است.

Nutrition Havasu DHEA یک مکمل DHEA با کیفیت بالا است که در یک GMP-سازگار، تاسیس FDA ثبت شده در ایالات متحده آمریکا ساخته شده است. این محصول شخص ثالث برای خلوص و کیفیت آزمایش شده است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

Havasu Nutrition یک شرکت مبتنی بر فلوریدا است که مکمل های غذایی برتر را تهیه می کند. آنها متعهد به ایجاد محصولات موثر برای کمک به مردم زندگی طولانی تر و سالم تر هستند.

خط پایین

Havasu Nutrition DHEA یک محصول عالی است اما قیمت کمی دارد.

این یکی از مکمل های قوی DHEA شما می توانید امروز خریداری کنید. در 100mg در هر کپسول، آن را تا 10 بار قوی تر از بسیاری از رقبای. این محصول در تاسیسات سازگار با GMP ساخته شده است و تحت تست دقیق و اقدامات کنترل کیفیت قرار دارد.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

aSquared یک تولید کننده و فروشنده مکمل های غذایی مبتنی بر ایالات متحده است. امکانات آنها FDA ثبت شده و GMP سازگار است، و محصولات خود را تحت آزمایش دقیق در هر مرحله از فرآیند تولید.

خط پایین

اگر شما به دنبال یک مکمل قوی DHEA هستید، آن را پیدا کرده اید. دوز بالا ممکن است با یک خطر بالاتر از عوارض جانبی همراه باشد.

DHEA (Dehydroepiandrosterone) یک هورمون طبیعی است که متعلق به هورمون استروئید است. این توسط غده فوقانی در مردان و زنان و در مردانگی در مردان ساخته شده است.

DHEA “prohormone” در نظر گرفته شده است، زیرا در بدن به هورمون های دیگر تبدیل می شود، یعنی تستوسترون و استروژن (هورمون های جنسی مردانه و زنانه). اکثر اثرات DHEA ناشی از این تبدیل است، اما همچنین برخی از اثرات بیولوژیکی آن را دارد.

سطوح طبیعی بدن DHEA در اواسط 20 ها اوج می یابد و پس از آن آنها به تدریج با سن کاهش می یابد.

با توجه به این واقعیت که DHEA پیشگویی هورمون های جنسی است، به نظر می رسد که طیف وسیعی از اثرات را داشته باشد. دانشمندان استفاده های بالقوه DHEA را برای بررسی اینکه ادعاهای مربوط به آن درست است، مورد مطالعه قرار داده اند. تحقیقات که مزایای DHEA زیر را انجام داد، نتایج مثبتی را به دست آورد:

* در حال حاضر هیچ شواهد علمی از استفاده DHEA به عنوان یک درمان مستقل یا جایگزینی برای داروهای طبیعی برای هر یک از موارد استفاده فوق پشتیبانی نمی کند. قبل از استفاده از مکمل DHEA، با پزشک خود مشورت کنید.

DHEA مانند مکمل های معمولی ویتامین یا گیاهی نیست؛ این یک ماده هورمونی قوی است که می تواند با بسیاری از سیستم های بدن ارتباط برقرار کند. به همین دلیل، توصیه می شود که DHEA را فقط تحت نظارت پزشک انجام دهید.

در بیشتر موارد استفاده، دوز 20 به 50mg DHEA در روز باید زیاد باشد. با این حال، مطالعات انجام شده در مورد DHEA برای افسردگی، دوزهای بالا را به اندازه 500mg روزانه مصرف کرده اند و در یک مطالعه حتی دوز روزانه تا 1600mg روزانه به مدت چهار هفته مصرف می شود. مشخص نیست که چه مقدار ایده آل در این نقطه است.

دوز DHEA از 50mg در روز به طور ایمن در مطالعات بالینی برای تا 12 ماه، و 25mg روزانه تا دو سال.

دوزهای بالا برای مدت طولانی برای ایمنی ارزیابی نشده اند.

عوارض جانبی ممکن است شامل باشد آکنه، ریزش مو، افزایش فشار خون، گرفتگی معده، سردرد و بی خوابی.

از آنجا که DHEA پیشگویی از تستوسترون است، زنان مصرف آن ممکن است عمیق تر شدن صدای مو، رشد مو صورت و بی نظمی قاعدگی را تجربه کنند. زنان قبل از مصرف DHEA باید با دکتر خود صحبت کنند.

DHEA ممکن است با عمل برخی از داروها ارتباط برقرار کند.

مردم با شرایط زیر توصیه می شود برای جلوگیری از مصرف DHEA:

برخی از مکمل های DHEA مورد آزمایش قرار گرفتند و حاوی هیچ DHEA واقعی نبودند در حالی که دیگران دارای محتوای بالاتری نسبت به تبلیغات بودند. برای جلوگیری از این، با تولید کنندگان معتبر که از شیوه های تولید خوب استفاده می کنند (GMP) استفاده کنید و رکورد خوبی در زمینه کنترل کیفیت و برچسب گذاری درست داشته باشید.

برخی از تولید کنندگان محصولات خود را “DHEA طبیعی” نامگذاری می کنند، در حالی که حاوی یام های سویا یا وحشی هستند که می تواند در آزمایشگاه به DHEA تبدیل شود. با این حال، بدن ما در واقع قادر به تبدیل آنها به DHEA نیست، بنابراین برچسب را با دقت بررسی و جلوگیری از این.

دریافت به روز رسانی مکمل، اخبار، هدایا و بیشتر!

این سایت از Akismet برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بدانید که چگونه نظر شما پردازش می شود.

آستین میدواس یک نویسنده و مشاور مستقل است که متخصص در موضوعات سلامتی و سلامتی است. با بیش از 7 سال تجربه نوشتن در صنعت سلامت طبیعی، آستین تلاش می کند برای ارائه اطلاعات دقیق، مختصر و تحقیق به خوانندگان خود. تماس با آستین در مورد این مقاله

رتبه بندی و بررسی ما بر روی ورودی های افراد واقعی مثل شما تکیه می کنند.

احساس رایگان برای ارسال هر گونه ورودی، بررسی، انتقاد، اصلاح، یا رتبه هر مکمل شما استفاده می شود.

نتایج بیشتر…

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

کوکی های ضروری برای وب سایت مناسب هستند. این دسته فقط شامل کوکی هایی است که ویژگی های اساسی و ویژگی های امنیتی وب سایت را تضمین می کند. این کوکی ها هیچ اطلاعات شخصی ذخیره نمی کنند.

هر کوکیهایی که ممکن است برای وب سایت مناسب نباشند و به طور خاص برای جمع آوری داده های شخصی کاربر از طریق تجزیه و تحلیل، تبلیغات، محتوای دیگر تعبیه شده به عنوان کوکی های غیر ضروری نامیده می شود، خاص نیست. قبل از اجرای این کوکی ها در وب سایت خود، رضایت کاربر را ملزم کنید.

ضمانت Top10Supps: مارک های شما که در Top10Supps.com ذکر شده است، بر ما تاثیری ندارد. آنها نمیتوانند موقعیت خود را خرید کنند، درمان خاصی دریافت کنند، یا دستکاری و رتبه بندی خود را در سایت ما افزایش دهند. با این حال، به عنوان بخشی از خدمات رایگان ما برای شما، ما تلاش می کنیم با شرکت هایی که بررسی می کنیم همکاری کنیم و زمانی که آنها را از طریق یک پیوند وابسته در سایت ما برای مثال، هنگامی که از طریق سایت ما به آمازون می روید، ممکن است کمیسیون هایی را در مورد مکمل هایی که در آن خریداری می کنید دریافت کنید. این بر عینی بودن و بی طرفی ما تاثیر نمی گذارد.

صرف نظر از هرگونه توافق جاری، گذشته و یا آینده، رتبه بندی هر شرکت در لیست سردبیر ما بر اساس و محاسبه شده با استفاده از یک مجموعه عینی از معیارهای رتبه بندی و همچنین بررسی کاربر محاسبه می شود. برای اطلاعات بیشتر ببین چگونه مکمل ها را رتبه بندی کنیم.

علاوه بر این، تمامی نظرات کاربر ارسال شده در Top10Supps تحت بررسی و تایید قرار می گیرند؛ اما ما بررسی هایی را که توسط کاربران ما انجام می شود سانسور نمی کنیم – مگر اینکه برای اصالت مورد بررسی قرار گیرند یا در موارد نقض دستورالعمل های ما باشد. ما حق تأیید یا رد هر گونه بررسی ارسال شده به این سایت را با توجه به دستورالعمل های ما حفظ می کنیم. اگر مشکوک به یک کاربر تجدید نظر شده به طور عمدی نادرست یا جعلی باشد، ما شما را تشویق می کنیم لطفا اینجا را بشناسید.

â “~ Top10Supps ممکن است بخشی از درآمد دریافت اگر شما چیزی خرید با استفاده از یک لینک در این صفحه.

مطالب این مقاله

قیمت قرص dhea 25

به منظور کمک به شما در پیدا کردن یک محصول خوب ما تحقیق کرده ایم و بهترین مکمل های DHEA را در بازار محدود کرده ایم.

Natrol DHEA یک محصول DHEA با کیفیت بالا از Natrol است. این قرص ها حاوی 50mg DHEA هستند؛ اندازه های 10mg و 25mg نیز در دسترس هستند. قرص های آن 100٪ گیاهخوار و بدون مخمر، گندم، شیر، سویا و مواد افزودنی مصنوعی است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

Natrol یک تولید کننده ویتامین، مواد معدنی و مکمل های غذایی مبتنی بر کالیفرنیا است. از آنجا که این شرکت بیش از 35 سال پیش تاسیس شده است، آنها متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا به مشتریان برای کمک به آنها در حمایت از سلامت و سلامتی خود هستند.

خط پایین

این یک مکمل بزرگ DHEA در قیمت مقرون به صرفه است، و 50mg فرم دوز مناسب آن است.

این محصول پودری است، 100٪ DHEA خالص. شما قطعا نیاز به مقیاس میلی گرم برای اندازه گیری مقدار از آن را به عنوان یک مقدار کوچک است. پس اندازهایی که شما با خرید این محصول بر روی مارک های دیگر انجام می دهید، بیش از هزینه هزینه های مقرون به صرفه است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

BulkSupplements مبتنی بر نوادا مکمل های غذایی را به صورت انبوه از گران به تن متریک تهیه می کند! تاسیسات تأیید شده توسط FDA آنها با مقررات سختگیرانه قانون بهداشت و ایمنی، حصول اطمینان از ایمنی و کارآیی محصول خود را پایمال می کند.

خط پایین

این یکی از ارزان ترین و بهترین مکمل های DHEA شما می توانید خرید کنید. برای اندازه گیری دوزها یک مقیاس میلی گرم نیاز دارید.

Sundwell Naturals کپسول DHEA حاوی 50mg DHEA هر کدام است. این محصول غیر GMO و بدون گلوتن، لبنیات و طعم های مصنوعی و نگهدارنده است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

Sundown Naturals متعهد به ارائه محصولاتی است که طبق نظر طبیعی هستند. تمام خط تولید آنها 100٪ بدون GMO است. سابقه و تاریخ 40 ساندونات Naturals در ساخت مکمل های غذایی با کیفیت بالا آنها را به مشتری وفادار پس از آن به دست آورده اند.

خط پایین

اگر شما به دنبال یک مکمل قوی DHEA هستید که با قیمت رقابتی قیمت دارد، این یک انتخاب عالی است.

این محصول غیر GMO شامل 25mg DHEA در هر کپسول. کپسول حاوی ژلاتین است، بنابراین افراد دارای حساسیت ژلاتین باید واضح باشند.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

این محصول توسط Life Extension، تولید کننده مکمل های تغذیه ای برتر است که در طول بیش از 35 در کسب و کار انجام شده است. Extension Life دقیقا مواد تشکیل دهنده و محصولات تمام شده خود را برای خلوص و قدرت آزمایش می کند. تا به امروز، Extension Life بیش از $ 175 را برای حمایت از تحقیقات ضد پیری اهدا کرده است.

خط پایین

این یک مکمل DHEA بسیار خوب است که به قیمت رقابتی قیمت دارد. افرادی که به ژلاتین حساس هستند توصیه می شود از این محصول اجتناب کنند.

این قرصهای DHEA توسط فرمول های Jarrow ساخته شده و حاوی 25mg DHEA هر کدام است. اگر این اولین بار شما DHEA را دریافت کردید، این فرم دوز مناسب برای شروع است.

DHEA فرمول های جارو گیاهی است و بدون گندم، گلوتن، آجیل و مشتقات لبنی است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

متشکل از 1977، فرمول Jarrow مبتنی بر لس آنجلس یک تولید کننده مکمل غذایی برتر است. هدف اعلام شده آنها این است که مشتریان را با محصولات مؤثر و با کیفیت بالا که براساس تحقیقات علمی است ارائه دهند.

قیمت قرص dhea 25

خط پایین

فرمول های جارو DHEA یکی دیگر از مکمل های DHEA بزرگ است. فرم دوز مناسب برای اکثر موارد استفاده است.

کپسولهای خالص کپسولهای DHEA حاوی 10mg میکرونیزه شده (ذرات بسیار خوب) DHEA است. این محصول از گیاهان سبز، گلوتن و غیر GMO است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

Encapsulations خالص در ارائه مکمل های غذایی مبتنی بر تحقیقاتی است که با کنترل دقیق با کیفیت برای ارائه نتایج مطلوب قابل پیش بینی هستند. آنها از مواد با کیفیت برتر و فرآیندهای تولیدی پیشرفته در تاسیسات مبتنی بر ماساچوست خود استفاده می کنند.

خط پایین

این یک مکمل مؤثر DHEA است، اما دوز 10mg کمتر از رقبا است، به خصوص با توجه به قیمت.

اگر شما برای استفاده از مکمل های DHEA جدید هستید، این یکی از بهترین قرصهای DHEA برای شروع است. دوز 10mg در هر کپسول باید کاملا ایمن باشد و شما می توانید دوز را در صورت نیاز افزایش دهید. کشور زندگی DHEA گیاهی است و بدون گلوتن رایگان است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

کشور زندگی در لانگ آیلند، نیویورک در 1971 تاسیس شد. آنها اولین تولید کننده مكمل برای دریافت گواهینامه بودند كه به طور كامل بدون گلوتن آزاد بودند و موقعیت خود را به عنوان رهبر صنعت مشخص می كردند. زندگی کشور وعده می دهد که فقط از مواد پاک و تازه استفاده کند و از آزمایش های آزمایشگاهی برای تأیید صحت آنها استفاده کند.

خط پایین

این محصول مقدمه ای عالی برای DHEA است، اما قیمت هر میلیگرم کمی بالاتر است.

تغذیه ژوئن یک مکمل DHEA می دهد که شامل DHEA 50mg در هر کپسول است. این محصول در تاسیسات سازگار با GMP ساخته شده است و برای خلوص و قدرت آزمایشگاهی آزمایش شده است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

این محصول توسط Zhou Nutrition، یک تولید کننده مکمل های غذایی مبتنی بر ایالات متحده ساخته شده است. آنها مواد با کیفیت بالا را از سراسر جهان به ارمغان می آورند و از اقدامات کنترل کیفیت دقیق استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که محصولات آنها به طور موثر موثر هستند.

خط پایین

این قرصهای DHEA خیلی خوب هستند، اما قیمت کمی بالا است.

Nutrition Havasu DHEA یک مکمل DHEA با کیفیت بالا است که در یک GMP-سازگار، تاسیس FDA ثبت شده در ایالات متحده آمریکا ساخته شده است. این محصول شخص ثالث برای خلوص و کیفیت آزمایش شده است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

Havasu Nutrition یک شرکت مبتنی بر فلوریدا است که مکمل های غذایی برتر را تهیه می کند. آنها متعهد به ایجاد محصولات موثر برای کمک به مردم زندگی طولانی تر و سالم تر هستند.

خط پایین

Havasu Nutrition DHEA یک محصول عالی است اما قیمت کمی دارد.

این یکی از مکمل های قوی DHEA شما می توانید امروز خریداری کنید. در 100mg در هر کپسول، آن را تا 10 بار قوی تر از بسیاری از رقبای. این محصول در تاسیسات سازگار با GMP ساخته شده است و تحت تست دقیق و اقدامات کنترل کیفیت قرار دارد.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

aSquared یک تولید کننده و فروشنده مکمل های غذایی مبتنی بر ایالات متحده است. امکانات آنها FDA ثبت شده و GMP سازگار است، و محصولات خود را تحت آزمایش دقیق در هر مرحله از فرآیند تولید.

خط پایین

اگر شما به دنبال یک مکمل قوی DHEA هستید، آن را پیدا کرده اید. دوز بالا ممکن است با یک خطر بالاتر از عوارض جانبی همراه باشد.

DHEA (Dehydroepiandrosterone) یک هورمون طبیعی است که متعلق به هورمون استروئید است. این توسط غده فوقانی در مردان و زنان و در مردانگی در مردان ساخته شده است.

DHEA “prohormone” در نظر گرفته شده است، زیرا در بدن به هورمون های دیگر تبدیل می شود، یعنی تستوسترون و استروژن (هورمون های جنسی مردانه و زنانه). اکثر اثرات DHEA ناشی از این تبدیل است، اما همچنین برخی از اثرات بیولوژیکی آن را دارد.

سطوح طبیعی بدن DHEA در اواسط 20 ها اوج می یابد و پس از آن آنها به تدریج با سن کاهش می یابد.

با توجه به این واقعیت که DHEA پیشگویی هورمون های جنسی است، به نظر می رسد که طیف وسیعی از اثرات را داشته باشد. دانشمندان استفاده های بالقوه DHEA را برای بررسی اینکه ادعاهای مربوط به آن درست است، مورد مطالعه قرار داده اند. تحقیقات که مزایای DHEA زیر را انجام داد، نتایج مثبتی را به دست آورد:

* در حال حاضر هیچ شواهد علمی از استفاده DHEA به عنوان یک درمان مستقل یا جایگزینی برای داروهای طبیعی برای هر یک از موارد استفاده فوق پشتیبانی نمی کند. قبل از استفاده از مکمل DHEA، با پزشک خود مشورت کنید.

DHEA مانند مکمل های معمولی ویتامین یا گیاهی نیست؛ این یک ماده هورمونی قوی است که می تواند با بسیاری از سیستم های بدن ارتباط برقرار کند. به همین دلیل، توصیه می شود که DHEA را فقط تحت نظارت پزشک انجام دهید.

در بیشتر موارد استفاده، دوز 20 به 50mg DHEA در روز باید زیاد باشد. با این حال، مطالعات انجام شده در مورد DHEA برای افسردگی، دوزهای بالا را به اندازه 500mg روزانه مصرف کرده اند و در یک مطالعه حتی دوز روزانه تا 1600mg روزانه به مدت چهار هفته مصرف می شود. مشخص نیست که چه مقدار ایده آل در این نقطه است.

دوز DHEA از 50mg در روز به طور ایمن در مطالعات بالینی برای تا 12 ماه، و 25mg روزانه تا دو سال.

دوزهای بالا برای مدت طولانی برای ایمنی ارزیابی نشده اند.

عوارض جانبی ممکن است شامل باشد آکنه، ریزش مو، افزایش فشار خون، گرفتگی معده، سردرد و بی خوابی.

از آنجا که DHEA پیشگویی از تستوسترون است، زنان مصرف آن ممکن است عمیق تر شدن صدای مو، رشد مو صورت و بی نظمی قاعدگی را تجربه کنند. زنان قبل از مصرف DHEA باید با دکتر خود صحبت کنند.

DHEA ممکن است با عمل برخی از داروها ارتباط برقرار کند.

مردم با شرایط زیر توصیه می شود برای جلوگیری از مصرف DHEA:

برخی از مکمل های DHEA مورد آزمایش قرار گرفتند و حاوی هیچ DHEA واقعی نبودند در حالی که دیگران دارای محتوای بالاتری نسبت به تبلیغات بودند. برای جلوگیری از این، با تولید کنندگان معتبر که از شیوه های تولید خوب استفاده می کنند (GMP) استفاده کنید و رکورد خوبی در زمینه کنترل کیفیت و برچسب گذاری درست داشته باشید.

برخی از تولید کنندگان محصولات خود را “DHEA طبیعی” نامگذاری می کنند، در حالی که حاوی یام های سویا یا وحشی هستند که می تواند در آزمایشگاه به DHEA تبدیل شود. با این حال، بدن ما در واقع قادر به تبدیل آنها به DHEA نیست، بنابراین برچسب را با دقت بررسی و جلوگیری از این.

دریافت به روز رسانی مکمل، اخبار، هدایا و بیشتر!

این سایت از Akismet برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بدانید که چگونه نظر شما پردازش می شود.

آستین میدواس یک نویسنده و مشاور مستقل است که متخصص در موضوعات سلامتی و سلامتی است. با بیش از 7 سال تجربه نوشتن در صنعت سلامت طبیعی، آستین تلاش می کند برای ارائه اطلاعات دقیق، مختصر و تحقیق به خوانندگان خود. تماس با آستین در مورد این مقاله

رتبه بندی و بررسی ما بر روی ورودی های افراد واقعی مثل شما تکیه می کنند.

احساس رایگان برای ارسال هر گونه ورودی، بررسی، انتقاد، اصلاح، یا رتبه هر مکمل شما استفاده می شود.

نتایج بیشتر…

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

کوکی های ضروری برای وب سایت مناسب هستند. این دسته فقط شامل کوکی هایی است که ویژگی های اساسی و ویژگی های امنیتی وب سایت را تضمین می کند. این کوکی ها هیچ اطلاعات شخصی ذخیره نمی کنند.

هر کوکیهایی که ممکن است برای وب سایت مناسب نباشند و به طور خاص برای جمع آوری داده های شخصی کاربر از طریق تجزیه و تحلیل، تبلیغات، محتوای دیگر تعبیه شده به عنوان کوکی های غیر ضروری نامیده می شود، خاص نیست. قبل از اجرای این کوکی ها در وب سایت خود، رضایت کاربر را ملزم کنید.

ضمانت Top10Supps: مارک های شما که در Top10Supps.com ذکر شده است، بر ما تاثیری ندارد. آنها نمیتوانند موقعیت خود را خرید کنند، درمان خاصی دریافت کنند، یا دستکاری و رتبه بندی خود را در سایت ما افزایش دهند. با این حال، به عنوان بخشی از خدمات رایگان ما برای شما، ما تلاش می کنیم با شرکت هایی که بررسی می کنیم همکاری کنیم و زمانی که آنها را از طریق یک پیوند وابسته در سایت ما برای مثال، هنگامی که از طریق سایت ما به آمازون می روید، ممکن است کمیسیون هایی را در مورد مکمل هایی که در آن خریداری می کنید دریافت کنید. این بر عینی بودن و بی طرفی ما تاثیر نمی گذارد.

صرف نظر از هرگونه توافق جاری، گذشته و یا آینده، رتبه بندی هر شرکت در لیست سردبیر ما بر اساس و محاسبه شده با استفاده از یک مجموعه عینی از معیارهای رتبه بندی و همچنین بررسی کاربر محاسبه می شود. برای اطلاعات بیشتر ببین چگونه مکمل ها را رتبه بندی کنیم.

علاوه بر این، تمامی نظرات کاربر ارسال شده در Top10Supps تحت بررسی و تایید قرار می گیرند؛ اما ما بررسی هایی را که توسط کاربران ما انجام می شود سانسور نمی کنیم – مگر اینکه برای اصالت مورد بررسی قرار گیرند یا در موارد نقض دستورالعمل های ما باشد. ما حق تأیید یا رد هر گونه بررسی ارسال شده به این سایت را با توجه به دستورالعمل های ما حفظ می کنیم. اگر مشکوک به یک کاربر تجدید نظر شده به طور عمدی نادرست یا جعلی باشد، ما شما را تشویق می کنیم لطفا اینجا را بشناسید.

â “~ Top10Supps ممکن است بخشی از درآمد دریافت اگر شما چیزی خرید با استفاده از یک لینک در این صفحه.

مطالب این مقاله

قیمت قرص dhea 25

به منظور کمک به شما در پیدا کردن یک محصول خوب ما تحقیق کرده ایم و بهترین مکمل های DHEA را در بازار محدود کرده ایم.

Natrol DHEA یک محصول DHEA با کیفیت بالا از Natrol است. این قرص ها حاوی 50mg DHEA هستند؛ اندازه های 10mg و 25mg نیز در دسترس هستند. قرص های آن 100٪ گیاهخوار و بدون مخمر، گندم، شیر، سویا و مواد افزودنی مصنوعی است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

Natrol یک تولید کننده ویتامین، مواد معدنی و مکمل های غذایی مبتنی بر کالیفرنیا است. از آنجا که این شرکت بیش از 35 سال پیش تاسیس شده است، آنها متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا به مشتریان برای کمک به آنها در حمایت از سلامت و سلامتی خود هستند.

خط پایین

این یک مکمل بزرگ DHEA در قیمت مقرون به صرفه است، و 50mg فرم دوز مناسب آن است.

این محصول پودری است، 100٪ DHEA خالص. شما قطعا نیاز به مقیاس میلی گرم برای اندازه گیری مقدار از آن را به عنوان یک مقدار کوچک است. پس اندازهایی که شما با خرید این محصول بر روی مارک های دیگر انجام می دهید، بیش از هزینه هزینه های مقرون به صرفه است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

BulkSupplements مبتنی بر نوادا مکمل های غذایی را به صورت انبوه از گران به تن متریک تهیه می کند! تاسیسات تأیید شده توسط FDA آنها با مقررات سختگیرانه قانون بهداشت و ایمنی، حصول اطمینان از ایمنی و کارآیی محصول خود را پایمال می کند.

خط پایین

این یکی از ارزان ترین و بهترین مکمل های DHEA شما می توانید خرید کنید. برای اندازه گیری دوزها یک مقیاس میلی گرم نیاز دارید.

Sundwell Naturals کپسول DHEA حاوی 50mg DHEA هر کدام است. این محصول غیر GMO و بدون گلوتن، لبنیات و طعم های مصنوعی و نگهدارنده است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

Sundown Naturals متعهد به ارائه محصولاتی است که طبق نظر طبیعی هستند. تمام خط تولید آنها 100٪ بدون GMO است. سابقه و تاریخ 40 ساندونات Naturals در ساخت مکمل های غذایی با کیفیت بالا آنها را به مشتری وفادار پس از آن به دست آورده اند.

خط پایین

اگر شما به دنبال یک مکمل قوی DHEA هستید که با قیمت رقابتی قیمت دارد، این یک انتخاب عالی است.

این محصول غیر GMO شامل 25mg DHEA در هر کپسول. کپسول حاوی ژلاتین است، بنابراین افراد دارای حساسیت ژلاتین باید واضح باشند.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

این محصول توسط Life Extension، تولید کننده مکمل های تغذیه ای برتر است که در طول بیش از 35 در کسب و کار انجام شده است. Extension Life دقیقا مواد تشکیل دهنده و محصولات تمام شده خود را برای خلوص و قدرت آزمایش می کند. تا به امروز، Extension Life بیش از $ 175 را برای حمایت از تحقیقات ضد پیری اهدا کرده است.

خط پایین

این یک مکمل DHEA بسیار خوب است که به قیمت رقابتی قیمت دارد. افرادی که به ژلاتین حساس هستند توصیه می شود از این محصول اجتناب کنند.

این قرصهای DHEA توسط فرمول های Jarrow ساخته شده و حاوی 25mg DHEA هر کدام است. اگر این اولین بار شما DHEA را دریافت کردید، این فرم دوز مناسب برای شروع است.

DHEA فرمول های جارو گیاهی است و بدون گندم، گلوتن، آجیل و مشتقات لبنی است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

متشکل از 1977، فرمول Jarrow مبتنی بر لس آنجلس یک تولید کننده مکمل غذایی برتر است. هدف اعلام شده آنها این است که مشتریان را با محصولات مؤثر و با کیفیت بالا که براساس تحقیقات علمی است ارائه دهند.

قیمت قرص dhea 25

خط پایین

فرمول های جارو DHEA یکی دیگر از مکمل های DHEA بزرگ است. فرم دوز مناسب برای اکثر موارد استفاده است.

کپسولهای خالص کپسولهای DHEA حاوی 10mg میکرونیزه شده (ذرات بسیار خوب) DHEA است. این محصول از گیاهان سبز، گلوتن و غیر GMO است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

Encapsulations خالص در ارائه مکمل های غذایی مبتنی بر تحقیقاتی است که با کنترل دقیق با کیفیت برای ارائه نتایج مطلوب قابل پیش بینی هستند. آنها از مواد با کیفیت برتر و فرآیندهای تولیدی پیشرفته در تاسیسات مبتنی بر ماساچوست خود استفاده می کنند.

خط پایین

این یک مکمل مؤثر DHEA است، اما دوز 10mg کمتر از رقبا است، به خصوص با توجه به قیمت.

اگر شما برای استفاده از مکمل های DHEA جدید هستید، این یکی از بهترین قرصهای DHEA برای شروع است. دوز 10mg در هر کپسول باید کاملا ایمن باشد و شما می توانید دوز را در صورت نیاز افزایش دهید. کشور زندگی DHEA گیاهی است و بدون گلوتن رایگان است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

کشور زندگی در لانگ آیلند، نیویورک در 1971 تاسیس شد. آنها اولین تولید کننده مكمل برای دریافت گواهینامه بودند كه به طور كامل بدون گلوتن آزاد بودند و موقعیت خود را به عنوان رهبر صنعت مشخص می كردند. زندگی کشور وعده می دهد که فقط از مواد پاک و تازه استفاده کند و از آزمایش های آزمایشگاهی برای تأیید صحت آنها استفاده کند.

خط پایین

این محصول مقدمه ای عالی برای DHEA است، اما قیمت هر میلیگرم کمی بالاتر است.

تغذیه ژوئن یک مکمل DHEA می دهد که شامل DHEA 50mg در هر کپسول است. این محصول در تاسیسات سازگار با GMP ساخته شده است و برای خلوص و قدرت آزمایشگاهی آزمایش شده است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

این محصول توسط Zhou Nutrition، یک تولید کننده مکمل های غذایی مبتنی بر ایالات متحده ساخته شده است. آنها مواد با کیفیت بالا را از سراسر جهان به ارمغان می آورند و از اقدامات کنترل کیفیت دقیق استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که محصولات آنها به طور موثر موثر هستند.

خط پایین

این قرصهای DHEA خیلی خوب هستند، اما قیمت کمی بالا است.

Nutrition Havasu DHEA یک مکمل DHEA با کیفیت بالا است که در یک GMP-سازگار، تاسیس FDA ثبت شده در ایالات متحده آمریکا ساخته شده است. این محصول شخص ثالث برای خلوص و کیفیت آزمایش شده است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

Havasu Nutrition یک شرکت مبتنی بر فلوریدا است که مکمل های غذایی برتر را تهیه می کند. آنها متعهد به ایجاد محصولات موثر برای کمک به مردم زندگی طولانی تر و سالم تر هستند.

خط پایین

Havasu Nutrition DHEA یک محصول عالی است اما قیمت کمی دارد.

این یکی از مکمل های قوی DHEA شما می توانید امروز خریداری کنید. در 100mg در هر کپسول، آن را تا 10 بار قوی تر از بسیاری از رقبای. این محصول در تاسیسات سازگار با GMP ساخته شده است و تحت تست دقیق و اقدامات کنترل کیفیت قرار دارد.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

aSquared یک تولید کننده و فروشنده مکمل های غذایی مبتنی بر ایالات متحده است. امکانات آنها FDA ثبت شده و GMP سازگار است، و محصولات خود را تحت آزمایش دقیق در هر مرحله از فرآیند تولید.

خط پایین

اگر شما به دنبال یک مکمل قوی DHEA هستید، آن را پیدا کرده اید. دوز بالا ممکن است با یک خطر بالاتر از عوارض جانبی همراه باشد.

DHEA (Dehydroepiandrosterone) یک هورمون طبیعی است که متعلق به هورمون استروئید است. این توسط غده فوقانی در مردان و زنان و در مردانگی در مردان ساخته شده است.

DHEA “prohormone” در نظر گرفته شده است، زیرا در بدن به هورمون های دیگر تبدیل می شود، یعنی تستوسترون و استروژن (هورمون های جنسی مردانه و زنانه). اکثر اثرات DHEA ناشی از این تبدیل است، اما همچنین برخی از اثرات بیولوژیکی آن را دارد.

سطوح طبیعی بدن DHEA در اواسط 20 ها اوج می یابد و پس از آن آنها به تدریج با سن کاهش می یابد.

با توجه به این واقعیت که DHEA پیشگویی هورمون های جنسی است، به نظر می رسد که طیف وسیعی از اثرات را داشته باشد. دانشمندان استفاده های بالقوه DHEA را برای بررسی اینکه ادعاهای مربوط به آن درست است، مورد مطالعه قرار داده اند. تحقیقات که مزایای DHEA زیر را انجام داد، نتایج مثبتی را به دست آورد:

* در حال حاضر هیچ شواهد علمی از استفاده DHEA به عنوان یک درمان مستقل یا جایگزینی برای داروهای طبیعی برای هر یک از موارد استفاده فوق پشتیبانی نمی کند. قبل از استفاده از مکمل DHEA، با پزشک خود مشورت کنید.

DHEA مانند مکمل های معمولی ویتامین یا گیاهی نیست؛ این یک ماده هورمونی قوی است که می تواند با بسیاری از سیستم های بدن ارتباط برقرار کند. به همین دلیل، توصیه می شود که DHEA را فقط تحت نظارت پزشک انجام دهید.

در بیشتر موارد استفاده، دوز 20 به 50mg DHEA در روز باید زیاد باشد. با این حال، مطالعات انجام شده در مورد DHEA برای افسردگی، دوزهای بالا را به اندازه 500mg روزانه مصرف کرده اند و در یک مطالعه حتی دوز روزانه تا 1600mg روزانه به مدت چهار هفته مصرف می شود. مشخص نیست که چه مقدار ایده آل در این نقطه است.

دوز DHEA از 50mg در روز به طور ایمن در مطالعات بالینی برای تا 12 ماه، و 25mg روزانه تا دو سال.

دوزهای بالا برای مدت طولانی برای ایمنی ارزیابی نشده اند.

عوارض جانبی ممکن است شامل باشد آکنه، ریزش مو، افزایش فشار خون، گرفتگی معده، سردرد و بی خوابی.

از آنجا که DHEA پیشگویی از تستوسترون است، زنان مصرف آن ممکن است عمیق تر شدن صدای مو، رشد مو صورت و بی نظمی قاعدگی را تجربه کنند. زنان قبل از مصرف DHEA باید با دکتر خود صحبت کنند.

DHEA ممکن است با عمل برخی از داروها ارتباط برقرار کند.

مردم با شرایط زیر توصیه می شود برای جلوگیری از مصرف DHEA:

برخی از مکمل های DHEA مورد آزمایش قرار گرفتند و حاوی هیچ DHEA واقعی نبودند در حالی که دیگران دارای محتوای بالاتری نسبت به تبلیغات بودند. برای جلوگیری از این، با تولید کنندگان معتبر که از شیوه های تولید خوب استفاده می کنند (GMP) استفاده کنید و رکورد خوبی در زمینه کنترل کیفیت و برچسب گذاری درست داشته باشید.

برخی از تولید کنندگان محصولات خود را “DHEA طبیعی” نامگذاری می کنند، در حالی که حاوی یام های سویا یا وحشی هستند که می تواند در آزمایشگاه به DHEA تبدیل شود. با این حال، بدن ما در واقع قادر به تبدیل آنها به DHEA نیست، بنابراین برچسب را با دقت بررسی و جلوگیری از این.

دریافت به روز رسانی مکمل، اخبار، هدایا و بیشتر!

این سایت از Akismet برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بدانید که چگونه نظر شما پردازش می شود.

آستین میدواس یک نویسنده و مشاور مستقل است که متخصص در موضوعات سلامتی و سلامتی است. با بیش از 7 سال تجربه نوشتن در صنعت سلامت طبیعی، آستین تلاش می کند برای ارائه اطلاعات دقیق، مختصر و تحقیق به خوانندگان خود. تماس با آستین در مورد این مقاله

رتبه بندی و بررسی ما بر روی ورودی های افراد واقعی مثل شما تکیه می کنند.

احساس رایگان برای ارسال هر گونه ورودی، بررسی، انتقاد، اصلاح، یا رتبه هر مکمل شما استفاده می شود.

نتایج بیشتر…

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

کوکی های ضروری برای وب سایت مناسب هستند. این دسته فقط شامل کوکی هایی است که ویژگی های اساسی و ویژگی های امنیتی وب سایت را تضمین می کند. این کوکی ها هیچ اطلاعات شخصی ذخیره نمی کنند.

هر کوکیهایی که ممکن است برای وب سایت مناسب نباشند و به طور خاص برای جمع آوری داده های شخصی کاربر از طریق تجزیه و تحلیل، تبلیغات، محتوای دیگر تعبیه شده به عنوان کوکی های غیر ضروری نامیده می شود، خاص نیست. قبل از اجرای این کوکی ها در وب سایت خود، رضایت کاربر را ملزم کنید.

ضمانت Top10Supps: مارک های شما که در Top10Supps.com ذکر شده است، بر ما تاثیری ندارد. آنها نمیتوانند موقعیت خود را خرید کنند، درمان خاصی دریافت کنند، یا دستکاری و رتبه بندی خود را در سایت ما افزایش دهند. با این حال، به عنوان بخشی از خدمات رایگان ما برای شما، ما تلاش می کنیم با شرکت هایی که بررسی می کنیم همکاری کنیم و زمانی که آنها را از طریق یک پیوند وابسته در سایت ما برای مثال، هنگامی که از طریق سایت ما به آمازون می روید، ممکن است کمیسیون هایی را در مورد مکمل هایی که در آن خریداری می کنید دریافت کنید. این بر عینی بودن و بی طرفی ما تاثیر نمی گذارد.

صرف نظر از هرگونه توافق جاری، گذشته و یا آینده، رتبه بندی هر شرکت در لیست سردبیر ما بر اساس و محاسبه شده با استفاده از یک مجموعه عینی از معیارهای رتبه بندی و همچنین بررسی کاربر محاسبه می شود. برای اطلاعات بیشتر ببین چگونه مکمل ها را رتبه بندی کنیم.

علاوه بر این، تمامی نظرات کاربر ارسال شده در Top10Supps تحت بررسی و تایید قرار می گیرند؛ اما ما بررسی هایی را که توسط کاربران ما انجام می شود سانسور نمی کنیم – مگر اینکه برای اصالت مورد بررسی قرار گیرند یا در موارد نقض دستورالعمل های ما باشد. ما حق تأیید یا رد هر گونه بررسی ارسال شده به این سایت را با توجه به دستورالعمل های ما حفظ می کنیم. اگر مشکوک به یک کاربر تجدید نظر شده به طور عمدی نادرست یا جعلی باشد، ما شما را تشویق می کنیم لطفا اینجا را بشناسید.

â “~ Top10Supps ممکن است بخشی از درآمد دریافت اگر شما چیزی خرید با استفاده از یک لینک در این صفحه.

مطالب این مقاله

قیمت قرص dhea 25

به منظور کمک به شما در پیدا کردن یک محصول خوب ما تحقیق کرده ایم و بهترین مکمل های DHEA را در بازار محدود کرده ایم.

Natrol DHEA یک محصول DHEA با کیفیت بالا از Natrol است. این قرص ها حاوی 50mg DHEA هستند؛ اندازه های 10mg و 25mg نیز در دسترس هستند. قرص های آن 100٪ گیاهخوار و بدون مخمر، گندم، شیر، سویا و مواد افزودنی مصنوعی است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

Natrol یک تولید کننده ویتامین، مواد معدنی و مکمل های غذایی مبتنی بر کالیفرنیا است. از آنجا که این شرکت بیش از 35 سال پیش تاسیس شده است، آنها متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا به مشتریان برای کمک به آنها در حمایت از سلامت و سلامتی خود هستند.

خط پایین

این یک مکمل بزرگ DHEA در قیمت مقرون به صرفه است، و 50mg فرم دوز مناسب آن است.

این محصول پودری است، 100٪ DHEA خالص. شما قطعا نیاز به مقیاس میلی گرم برای اندازه گیری مقدار از آن را به عنوان یک مقدار کوچک است. پس اندازهایی که شما با خرید این محصول بر روی مارک های دیگر انجام می دهید، بیش از هزینه هزینه های مقرون به صرفه است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

BulkSupplements مبتنی بر نوادا مکمل های غذایی را به صورت انبوه از گران به تن متریک تهیه می کند! تاسیسات تأیید شده توسط FDA آنها با مقررات سختگیرانه قانون بهداشت و ایمنی، حصول اطمینان از ایمنی و کارآیی محصول خود را پایمال می کند.

خط پایین

این یکی از ارزان ترین و بهترین مکمل های DHEA شما می توانید خرید کنید. برای اندازه گیری دوزها یک مقیاس میلی گرم نیاز دارید.

Sundwell Naturals کپسول DHEA حاوی 50mg DHEA هر کدام است. این محصول غیر GMO و بدون گلوتن، لبنیات و طعم های مصنوعی و نگهدارنده است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

Sundown Naturals متعهد به ارائه محصولاتی است که طبق نظر طبیعی هستند. تمام خط تولید آنها 100٪ بدون GMO است. سابقه و تاریخ 40 ساندونات Naturals در ساخت مکمل های غذایی با کیفیت بالا آنها را به مشتری وفادار پس از آن به دست آورده اند.

خط پایین

اگر شما به دنبال یک مکمل قوی DHEA هستید که با قیمت رقابتی قیمت دارد، این یک انتخاب عالی است.

این محصول غیر GMO شامل 25mg DHEA در هر کپسول. کپسول حاوی ژلاتین است، بنابراین افراد دارای حساسیت ژلاتین باید واضح باشند.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

این محصول توسط Life Extension، تولید کننده مکمل های تغذیه ای برتر است که در طول بیش از 35 در کسب و کار انجام شده است. Extension Life دقیقا مواد تشکیل دهنده و محصولات تمام شده خود را برای خلوص و قدرت آزمایش می کند. تا به امروز، Extension Life بیش از $ 175 را برای حمایت از تحقیقات ضد پیری اهدا کرده است.

خط پایین

این یک مکمل DHEA بسیار خوب است که به قیمت رقابتی قیمت دارد. افرادی که به ژلاتین حساس هستند توصیه می شود از این محصول اجتناب کنند.

این قرصهای DHEA توسط فرمول های Jarrow ساخته شده و حاوی 25mg DHEA هر کدام است. اگر این اولین بار شما DHEA را دریافت کردید، این فرم دوز مناسب برای شروع است.

DHEA فرمول های جارو گیاهی است و بدون گندم، گلوتن، آجیل و مشتقات لبنی است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

متشکل از 1977، فرمول Jarrow مبتنی بر لس آنجلس یک تولید کننده مکمل غذایی برتر است. هدف اعلام شده آنها این است که مشتریان را با محصولات مؤثر و با کیفیت بالا که براساس تحقیقات علمی است ارائه دهند.

قیمت قرص dhea 25

خط پایین

فرمول های جارو DHEA یکی دیگر از مکمل های DHEA بزرگ است. فرم دوز مناسب برای اکثر موارد استفاده است.

کپسولهای خالص کپسولهای DHEA حاوی 10mg میکرونیزه شده (ذرات بسیار خوب) DHEA است. این محصول از گیاهان سبز، گلوتن و غیر GMO است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

Encapsulations خالص در ارائه مکمل های غذایی مبتنی بر تحقیقاتی است که با کنترل دقیق با کیفیت برای ارائه نتایج مطلوب قابل پیش بینی هستند. آنها از مواد با کیفیت برتر و فرآیندهای تولیدی پیشرفته در تاسیسات مبتنی بر ماساچوست خود استفاده می کنند.

خط پایین

این یک مکمل مؤثر DHEA است، اما دوز 10mg کمتر از رقبا است، به خصوص با توجه به قیمت.

اگر شما برای استفاده از مکمل های DHEA جدید هستید، این یکی از بهترین قرصهای DHEA برای شروع است. دوز 10mg در هر کپسول باید کاملا ایمن باشد و شما می توانید دوز را در صورت نیاز افزایش دهید. کشور زندگی DHEA گیاهی است و بدون گلوتن رایگان است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

کشور زندگی در لانگ آیلند، نیویورک در 1971 تاسیس شد. آنها اولین تولید کننده مكمل برای دریافت گواهینامه بودند كه به طور كامل بدون گلوتن آزاد بودند و موقعیت خود را به عنوان رهبر صنعت مشخص می كردند. زندگی کشور وعده می دهد که فقط از مواد پاک و تازه استفاده کند و از آزمایش های آزمایشگاهی برای تأیید صحت آنها استفاده کند.

خط پایین

این محصول مقدمه ای عالی برای DHEA است، اما قیمت هر میلیگرم کمی بالاتر است.

تغذیه ژوئن یک مکمل DHEA می دهد که شامل DHEA 50mg در هر کپسول است. این محصول در تاسیسات سازگار با GMP ساخته شده است و برای خلوص و قدرت آزمایشگاهی آزمایش شده است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

این محصول توسط Zhou Nutrition، یک تولید کننده مکمل های غذایی مبتنی بر ایالات متحده ساخته شده است. آنها مواد با کیفیت بالا را از سراسر جهان به ارمغان می آورند و از اقدامات کنترل کیفیت دقیق استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که محصولات آنها به طور موثر موثر هستند.

خط پایین

این قرصهای DHEA خیلی خوب هستند، اما قیمت کمی بالا است.

Nutrition Havasu DHEA یک مکمل DHEA با کیفیت بالا است که در یک GMP-سازگار، تاسیس FDA ثبت شده در ایالات متحده آمریکا ساخته شده است. این محصول شخص ثالث برای خلوص و کیفیت آزمایش شده است.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

Havasu Nutrition یک شرکت مبتنی بر فلوریدا است که مکمل های غذایی برتر را تهیه می کند. آنها متعهد به ایجاد محصولات موثر برای کمک به مردم زندگی طولانی تر و سالم تر هستند.

خط پایین

Havasu Nutrition DHEA یک محصول عالی است اما قیمت کمی دارد.

این یکی از مکمل های قوی DHEA شما می توانید امروز خریداری کنید. در 100mg در هر کپسول، آن را تا 10 بار قوی تر از بسیاری از رقبای. این محصول در تاسیسات سازگار با GMP ساخته شده است و تحت تست دقیق و اقدامات کنترل کیفیت قرار دارد.

مشخصات

چه کسی این را می سازد؟

aSquared یک تولید کننده و فروشنده مکمل های غذایی مبتنی بر ایالات متحده است. امکانات آنها FDA ثبت شده و GMP سازگار است، و محصولات خود را تحت آزمایش دقیق در هر مرحله از فرآیند تولید.

خط پایین

اگر شما به دنبال یک مکمل قوی DHEA هستید، آن را پیدا کرده اید. دوز بالا ممکن است با یک خطر بالاتر از عوارض جانبی همراه باشد.

DHEA (Dehydroepiandrosterone) یک هورمون طبیعی است که متعلق به هورمون استروئید است. این توسط غده فوقانی در مردان و زنان و در مردانگی در مردان ساخته شده است.

DHEA “prohormone” در نظر گرفته شده است، زیرا در بدن به هورمون های دیگر تبدیل می شود، یعنی تستوسترون و استروژن (هورمون های جنسی مردانه و زنانه). اکثر اثرات DHEA ناشی از این تبدیل است، اما همچنین برخی از اثرات بیولوژیکی آن را دارد.

سطوح طبیعی بدن DHEA در اواسط 20 ها اوج می یابد و پس از آن آنها به تدریج با سن کاهش می یابد.

با توجه به این واقعیت که DHEA پیشگویی هورمون های جنسی است، به نظر می رسد که طیف وسیعی از اثرات را داشته باشد. دانشمندان استفاده های بالقوه DHEA را برای بررسی اینکه ادعاهای مربوط به آن درست است، مورد مطالعه قرار داده اند. تحقیقات که مزایای DHEA زیر را انجام داد، نتایج مثبتی را به دست آورد:

* در حال حاضر هیچ شواهد علمی از استفاده DHEA به عنوان یک درمان مستقل یا جایگزینی برای داروهای طبیعی برای هر یک از موارد استفاده فوق پشتیبانی نمی کند. قبل از استفاده از مکمل DHEA، با پزشک خود مشورت کنید.

DHEA مانند مکمل های معمولی ویتامین یا گیاهی نیست؛ این یک ماده هورمونی قوی است که می تواند با بسیاری از سیستم های بدن ارتباط برقرار کند. به همین دلیل، توصیه می شود که DHEA را فقط تحت نظارت پزشک انجام دهید.

در بیشتر موارد استفاده، دوز 20 به 50mg DHEA در روز باید زیاد باشد. با این حال، مطالعات انجام شده در مورد DHEA برای افسردگی، دوزهای بالا را به اندازه 500mg روزانه مصرف کرده اند و در یک مطالعه حتی دوز روزانه تا 1600mg روزانه به مدت چهار هفته مصرف می شود. مشخص نیست که چه مقدار ایده آل در این نقطه است.

دوز DHEA از 50mg در روز به طور ایمن در مطالعات بالینی برای تا 12 ماه، و 25mg روزانه تا دو سال.

دوزهای بالا برای مدت طولانی برای ایمنی ارزیابی نشده اند.

عوارض جانبی ممکن است شامل باشد آکنه، ریزش مو، افزایش فشار خون، گرفتگی معده، سردرد و بی خوابی.

از آنجا که DHEA پیشگویی از تستوسترون است، زنان مصرف آن ممکن است عمیق تر شدن صدای مو، رشد مو صورت و بی نظمی قاعدگی را تجربه کنند. زنان قبل از مصرف DHEA باید با دکتر خود صحبت کنند.

DHEA ممکن است با عمل برخی از داروها ارتباط برقرار کند.

مردم با شرایط زیر توصیه می شود برای جلوگیری از مصرف DHEA:

برخی از مکمل های DHEA مورد آزمایش قرار گرفتند و حاوی هیچ DHEA واقعی نبودند در حالی که دیگران دارای محتوای بالاتری نسبت به تبلیغات بودند. برای جلوگیری از این، با تولید کنندگان معتبر که از شیوه های تولید خوب استفاده می کنند (GMP) استفاده کنید و رکورد خوبی در زمینه کنترل کیفیت و برچسب گذاری درست داشته باشید.

برخی از تولید کنندگان محصولات خود را “DHEA طبیعی” نامگذاری می کنند، در حالی که حاوی یام های سویا یا وحشی هستند که می تواند در آزمایشگاه به DHEA تبدیل شود. با این حال، بدن ما در واقع قادر به تبدیل آنها به DHEA نیست، بنابراین برچسب را با دقت بررسی و جلوگیری از این.

دریافت به روز رسانی مکمل، اخبار، هدایا و بیشتر!

این سایت از Akismet برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بدانید که چگونه نظر شما پردازش می شود.

آستین میدواس یک نویسنده و مشاور مستقل است که متخصص در موضوعات سلامتی و سلامتی است. با بیش از 7 سال تجربه نوشتن در صنعت سلامت طبیعی، آستین تلاش می کند برای ارائه اطلاعات دقیق، مختصر و تحقیق به خوانندگان خود. تماس با آستین در مورد این مقاله

رتبه بندی و بررسی ما بر روی ورودی های افراد واقعی مثل شما تکیه می کنند.

احساس رایگان برای ارسال هر گونه ورودی، بررسی، انتقاد، اصلاح، یا رتبه هر مکمل شما استفاده می شود.

نتایج بیشتر…

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

کوکی های ضروری برای وب سایت مناسب هستند. این دسته فقط شامل کوکی هایی است که ویژگی های اساسی و ویژگی های امنیتی وب سایت را تضمین می کند. این کوکی ها هیچ اطلاعات شخصی ذخیره نمی کنند.

هر کوکیهایی که ممکن است برای وب سایت مناسب نباشند و به طور خاص برای جمع آوری داده های شخصی کاربر از طریق تجزیه و تحلیل، تبلیغات، محتوای دیگر تعبیه شده به عنوان کوکی های غیر ضروری نامیده می شود، خاص نیست. قبل از اجرای این کوکی ها در وب سایت خود، رضایت کاربر را ملزم کنید.

چه DHEA است ؟ DHEA (آندروسترون) هورمون ترشح شده توسط غدد فوق کلیوی در بدن انسان است.DHEA به عنوان پیش ماده برای نر و هورمونهای جنسی زنانه است.

1 قرص یک بار در روز در وعده های غذایی. مهم است! قبل از استفاده از دستورالعمل زیر را بخوانید و هشدار.

Powered by WordPress.

 

چه DHEA است ؟ DHEA (آندروسترون) ترشح توسط غده آدرنال هورمون از بدن انسان است. DHEA به عنوان پیش ماده برای نر و هورمونهای جنسی زنانه است.

نرم افزار: 1 قرص در یک زمان در روز همراه با غذا. مهم است! خواندن تمام اطلاعات و هشدارهای قبل از استفاده از.

Powered by WordPress.

 



سطح DHEA ( Dehydroepiandrosterone ) در طول پروسه افزایش سن ، می تواند کاهش پیدا کند . مکمل DHEA یکی از هورمون ها در بدن انسان می باشد که توسط غده فوق کلیوی ترشح می شود . که در بالای کلیه و کبد قرار دارد . سطح این هورمون در بدن ممکن است بعد از سی سالگی کاهش یابد . بالاترین میزان سطح DHEA در اواسط 20 سالگی می باشد و با افزایش سن کاهش می یابد . استفاده از مکمل DHEA کمپانی پیوریتن کانادا ( Puritan’s Pride ) می تواند به جبران مقداری که بدن از دست داده کمک کند .
یک تحقیق در یکی از معتبر ترین روزنامه های آمریکا ( امریکن مدیکال اسوسیشن ) نشان داده است که استفاده از یک مکمل با 50 میلی گرم DHEA در روز در افراد بالغ به متابولیسم شکر و کاهش چربی بدن کمک می کند .
تستسترون و استروژن نیز در اثر افزایش سن کاهش می یابد . استفاده از مکمل های DHEA پورتنزپراید کانادا می تواند سطح این هورمون ها را نیز افزایش دهد . همچنین در برخی تحقیقات ثابت شده است که مکمل DHEA پیوریتن ممکن است از افسردگی جلوگیری نماید .

همچنین مکمل DHEA شرکت Puritan بدون رنگ مصنوعی ، بدون طعم دهنده و شیرین کننده مصنوعی ، بدون شکر ، بدون شیر ، بدون لاکتوز ، بدون سویا ، بدون گلوتن ، بدون ماهی ، بدون سدیم می باشد .

خانه » قیمت DHEA

دی هیدرواپی آندروسترون (DHEA) فراوان ترین هورمون مردانه (آندروژن) است که غدد فوق کلیه و تا حدی تخمدانها و بیضه…

خانه » دی هیدرواپی آندروسترون (DHEA) چیست؟

دی هیدرواپی آندروسترون (DHEA) فراوان ترین هورمون مردانه (آندروژن) است که غدد فوق کلیه و تا حدی تخمدانها و بیضه ها تشرح می کنند. این ماده پیش ساز سایر هورمونها نظیر تستوسترون و استروژن است. حداکثر میزان آن در سن ۲۵ سالگی در بدن ترشح میشود. در سن ۸۰ سالگی، سطح DHEA به ۲۰الی ۱۰ درصد حداکثر می رسد.
DHEA به عنوان هورمون ضد سالخوردگی موسوم است چون کمبود آن در سن بالا ممکن است افراد را به سرطان پستان، پروستات و مثانه؛ تصلب شرایین؛ فشار خون بالا؛ بیماریهای خودایمنی (مثلاً دیابت، لوپوس منتشر، روماتیسم مفصلی)؛ پوکی استخوان؛ کلسترول بالا؛ چاقی؛ اختلالات حافظه؛ خستگی مزمن و سایر تظاهرات سالخوردگی مستعد کند. افراد مسن تر دارای سطح بالاتر DHEA اغلب سطح سلامت بالاتری در مقایسه با افراد دارای سطح پایین DHEA دارند. بدین ترتیب، دو نکته مهم در خصوص DHEA این است که در سن بالا کاهش می یابد و در بیماریهای متعددی میزان آن کم می شود.

موارد استفاده
* بیماری قلبی: در یک مطالعه مشخص شد مردان سالم دارای سطح کم DHEA احتمال مرگ ناشی از بیماری قلبی سه برابر افراد عادی دارند.
* افزایش سن: تغییرات مثبت مهم (مثلاً تحلیل عضلانی کمتر، کاهش حافظه کمتر، خلق بهتر و انرژی) در افراد مسن درمان شده با DHEA دیده شده است، ولی تحقیق گسترده تر جهت تعیین میزان ارتباط لازم است.
* پوکی استخوان: DHEA توده استخوانی خانم های یائسه را بیشتر می کند. با این حال، تجویز مکمل آن توصیه نمی شود تا مطالعات گسترده تر روی انسانها انجام شود.

* بیماری خودایمنی: سطح پایین DHEA در بیماران مبتلا به اختلالات خودایمنی (نظیر لوپوس منتشر، روماتیسم مفصلی، اسکلروز متعدد، کولیت زخم، ایدز) دیده شده است. مکمل DHEA در مبتلایان به اختلالات خودایمنی حال عمومی بیماران را بهبود می بخشد. به خصوص بیماران مبتلا به لوپوس درمان شده با DHEA عملکرد کلیوی بهتر پیدا کردند.

* افسردگی: DHEA به صورت تجربی در بیماران افسردگی بکار رفته و در بهبود افسردگی و حافظه موفق بوده است.
* ایدز: درمان با DHEA در مبتلایان به ایدز مفید است چون احتمال ارتباط کمبود DHEA با کاهش عملکرد ایمنی وجود دارد.
* تحریک و تقویت کارآیی: چون به نظر می رسد DHEA توده عضلانی را افزایش و چربی را کاهش می دهد و مدت زمان ترمیم پس از آسیب را کم می کند در میان ورزشکاران محبوب شده است. با این حال، مطالعات انسانی جهت اثبات این ادعاها لازم است. DHEA جهت تقویت عملکرد جنسی لازم است.
منابع غذایی
بیشتر فرآورده های DHEA موجود در بازار در آزمایشگاهها از استرولها (به خصوص دایوسجنین) ساخته میشود که ازسیب زمینی وحشی موجود در مکزیک مشتق شده است.
سایر اشکال

بعضی انواع مشتق از سیب زمینی وحشی به عنوان DHEA طبیعی وجود دارد. این فراورده های دایوسنجین در بدن احتمالاً به DHEA تبدیل میشود. با این حال، چون این تبدیل نیازمند چندین واکنش شیمیایی است، بعید است در بدن امکان پذیر باشد.بهترین نوع این پروهورمون،DHEA  با خلوص دارویی است.

قیمت قرص dhea 25

نحوه مصرف:
DHEA به صورت کپسول، آدامس و قطره زیرزبانی موجود است. توصیه میشود فقط فرآورده های دارویی DHEA را مصرف کنید.
موارد احتیاط
میزان زیاد DHEA ممکن است توانایی طبیعی ساخت DHEA در بدن را مهار کند و ممکن است برای سلولهای کبدی سمی باشد. چون DHEA میزان تولید هورمون مردانه تستوسترون را افزایش می دهد، خانم ها باید مراقب علائم مردانگی (مثل ریزش موی سر، موی زائد صورت، افزایش وزن در ناحیه کمر یا آکنه) باشند و در مردان نیز ممکن است نشانه های افزایش تستوسترون (مثلاً، تحلیل بیضه، تهاجم جنسی، تمایل به خشونت، طاسی نوع مردانه و فشارخون بالا) بروز کند.
چون DHEA پیش ساز استروژن و تستوسترون است، بیماران مبتلا به سرطانهای قابل تحریک با هورمون (مثل پستان، پروستات، تخمدان، بیضه) باید از مصرف DHEA پرهیز کنند.
DHEA در افراد مسن تر از ۴۰ سال توصیه نمی شود، مگر مشخص شود سطح هورمون کم است (کمتر از ۱۳۰ میلی گرم در دسی لیتر در خانم ها و کمتر از ۱۸۰ میلی گرم در دسی لیتر در آقایان).
کمیته بین المللی المپیک و لیگ ملی فوتبال اخیراً مصرف DHEA در ورزشکاران را ممنوع کرد چون اثرات آن مشابه استروییدهای آنابولیک (مردانه) است.
تداخل های احتمالی

یک مطالعه نشان داده است که ویتامین ای ممکن است کبد را در مقابل عوارض کبدی DHEA حفاظت کند. الکل ممکن است اثرات یاثش را بیشتر کند.

پایگاه جامع اطلاع رسانی پزشکان ایران

در سال ‌های اخیر واقعا تعداد بسیار کمی‌ از مکمل‌ها بوده‌اند که توانسته‌اند توجه عمومی‌ و توصیه‌ها را به سمت…

افدرین از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد افدرین افدرین نام آیوپاک (R*,S*)-۲-(methylamino)-۱-phenylpropan-۱-ol شمارهٔ CAS ۲۹۹-۴۲-۳ فرمول شیمیایی C10H15NO جرم مولی (گرم بر…

بتاتور (BetaTOR) چیست؟ داشتن تغذیه، تمرین و مکمل مناسب کلید بهبود و افزایش نتایج دریافتی می‌باشد.بر اساس تحقیقات قوی و…

آرژنین چیست و در چه منابعی یافت میشود؟ آرژنین یک آمینو اسید نیمه ضروری و بخشی از واحد‌های سازنده پروتئین‌ها…

سلام،ببخشید میگم dhea همون daaهست؟یا فرق دارن؟

در سایت قرار داده شده است کاملا با هم متفاوت هستند

Dhea هم در خانم ها و هم در اقایان ترشح میشود -۲۵ سالگی بیشترین مقدار این هورمون در خانم ها است نه اقایان بلکه در مرده کمی بالاتر از این سن به حداکثر میرسد

سلام این قرص را کجا میتونم بخرم؟

داروخانه ای در خیابان رهی معیری در فاطمی این قرص رو داره

احتمالا داروخانه ریحان واقع در یوسف‌آباد هم دارد . تماس بگیرید 88105000

احتمالا داروخانه ریحان در یوسف‌آباد هم دارد

قیمت قرص dhea 25
قیمت قرص dhea 25
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *