قیمت قرص کلسیم kirkland

خواص دارویی و گیاهی

قیمت قرص کلسیم kirkland
قیمت قرص کلسیم kirkland

ترب یک موتور جستجوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جستجو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

ترب یک موتور جستجوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جستجو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

جذب خوراکی کلسیم باغذاهای فیبر دار، غذاهای حاوی اگزالیک اسید (اسفناج) و غذاهای حاوی سبوس و فسفر (شیر و لبنیات) کم می شود. همچنین جذب خوراکی کلسیم همراه با آهن و آنتی بیوتیک ها (تتراساکلین ها و سیپروفلوکساسین) دچار اشکال می شود.
بهترین زمان مصرف مکمل های کلسیم 1 ساعت بعد از غذا همراه با یک لیوان پر آب می باشد.
روزی 1 تا 2 بار هربار 1 عدد مطابق دستور بالا

کلسیم: فراوانترین ماده معدنی موجود در بدن است که نقش اصلی آن در ساخت و حفظ استخوانها ، دندانها و فعالیت آنزیم ها می باشد .کلسیم در انقباض عضلات، آزاد سازی نوروترانسمیترها و انتقال پیام عصبی ، تنظیم ضربان قلب و لخته شدن خون نیز نقش داشته و محرک فعالیت ترشحی غدد درون ریز و برون ریز هم می باشد . مکمل کلسیم در جلوگیری از بروز پوکی استخوان نقش دارد.
ویتامین D : یک ویتامین محلول در چربی می باشد که مهمترین نقش آن کمک به جذب روده ای کلسیم و فسفر می باشد. در غیاب این ویتامین جذب کلسیم به درستی انجام نمی گیرد.
قرصهای کلسیم D نیچرمید با فراهم آوردن همزمان ترکیبی از ویتامین D و کلسیم در جهت کمک به جلوگیری و درمان پوکی استخوان نقش بسزایی ایفا می کنند. این محصول فاقد هرگونه طعم دهنده مصنوعی بوده و عاری از مواد نگهدارنده ، شکر ، نمک و مخمر می باشد.
منبع: سایت پوراطب

سلام وقت بخیر
قرص کلسیم ویتامین دی نیچرمید را همراه قرص آرتروفید میتوان مصرف کرد تداخل دارویی ندارند و میتوان دو عدد برای کاهش التهاب کمبود ویتامین استفاده کرد همراه قرص آرتروفید

باسلام

کاربر گرامی، مصرف این دو محصول تداخلی نداشته و در صورت نیاز می توانید به صورت روزانه دو عدد نیز از محصول استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام وقت بخیر
میزان کلسیمی که نوشته شده همان مقدار کلسیم المنتال هست ؟

قیمت قرص کلسیم kirkland

با سلام

کاربر گرامی، بله. در هر یک قرص مقدار 500 میلی گرم کلسیم المنتال وجود دارد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام.می خواستم ببینم برای مادران شیر ده که منع مصرف لبنیات دارند این مکمل خوبه یا مکمل بهتری هم هست میشه میزان مصرفش را هم بفرمایید.

با سلام

کاربر گرامی، بله. در صورتی که تامین کلسیم مد نظر شما باشد، این محصول انتخاب مناسبی برای شما می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام, چرا قرص کلسیم دی ایرانی نمیارید؟ مثل شرکت خوارزمی یا خیلیای دیگه, اونا به مراتب از این خارجیا ارزون ترن, لطفا کلسیم از نوع ایرانی هم بیارید, ممنون. و همینطور کپسول های مولتی ویتامین پلاس مینرال ایرانی مثل شرکت الحاوی, شهر دارو یا ایران دارو, لطفا اگه امکانش هست موجود کنید تا بخریم. ممنون

با سلام

پیشنهاد شما به قسمت پشتیبانی و تامین محصولات ارجاع داده شد تا پس از بررسی های لازم، در صورت امکان محصول مورد نظر شما در سایت موجود شود.

باتشکر – کارشناس فروش

با سلام. من روزانه یک عدد قرص مولتی کامپلیت نیچرمید مصرف میکنم. میخواستم بدونم مصرف روزانه قرص کلسیم دی نیچرمید بدلیل افزایش زیاد ویتامین دی مشکل ساز نیست؟

با سلام

کاربر گرامی مقادیر ویتامین دی موجود در این دو فراورده آنقدر زیاد نیست که باعث ایجاد مشکل در فرد مصرف کننده بشه. ولی چون این ویتامین در غذای مصرفی روزانه وجود داره و همین طور زمانی که در معرض نور آفتاب قرار می گیرید، در بدن تولید می شه. بهتر بعد از یک ماه مصرف این
مکمل ها با دادن آزمایش، میزان این ویتامین رو در خون بررسی کنید.

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

وب‌سایت اوما: یکی از مکمل های مصرفی در دوران های مختلف زندگی از کودکی تا بزرگسالی و سالمندی مکمل کلسیم است. اما همیشه سوال است که چه مقدار کلسیم بخوریم؟ چه زمانی قرص کلسیم بخوریم؟چه قرص های کلسیمی در ایران و داروخانه ها موجود است؟ در این مقاله سعی شده است که توضیحات کامل در مورد قرص کلسیم داده شود:

چه زمانی باید قرص کلسیم را مصرف کنم؟ آیا زمان بندی مهم است؟

بله، زمانبندی مهم است سه عامل تعیین کننده زمانی است که باید مکمل کلسیم را مصرف کنید:

1- نوع کلسیم: برچسب را بررسی کنید تا مشخص شود چه نوع مکمل کلسیم است. سیترات کلسیم را می توان با یا بدون غذا مصرف کرد. کربنات کلسیم باید با غذا مصرف شود. اسید معده هنگام غذا خوردن به بدن کمک می کند که کربنات کلسیم جذب شود.

2- کل دوز روزانه: هنگامی که کلسیم در دوزهای کوچکتر مصرف می شود(معمولا کمتر از 600 میلیگرم در یک زمان) بهتر جذب می شود. در صورت مصرف 1000 میلی گرم کلسیم در روز، آن را به دو یا چند روز در روز تقسیم کنید.

قیمت قرص کلسیم kirkland

3- داروها و مکمل ها: مکمل کلسیم می تواند با بسیاری از داروهای تجویزی، از جمله آنتی بیوتیک ها، بیسفسفونات ها و داروهای فشار خون بالا تداخل داشته باشد. از پزشک یا داروساز خود بخواهید در مورد تاثیرات احتمالی مکمل های کلسیم و داروهایتان توضیح دهد.

بهتر است مکمل های کلسیم را همزمان با مولتی ویتامین یا وعده غذایی غنی از آهن مصرف نکنید. کلسیم می تواند بر روی چگونگی جذب آهن، روی و منیزیم تاثیر بگذارد. اگر هنوز در مورد بهترین زمان برای مصرف مکمل های کلسیم مطمئن نیستید، برای راهنمایی با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید.مکمل کلسیم ، جذب آنتی بیوتیک تتراسایکلین را کاهش می‌دهد. همچنین با جذب آهن نیز تداخل دارد. بنابراین مکمل کلسیم و مکمل آهن نبایستی همزمان باهم مصرف شوند.

چه کسی باید مکمل کلسیم مصرف کند؟

حتی اگر رژیم سالم و متعادل دارید، ممکن است دچار کمبود کلسیم شوید. در صورتی دچار کمبود کلسیم می شوید که:

در این شرایط، مکمل های کلسیم ممکن است به شما در پیشگیری از نیازهای کلسیم کمک کنند. برای تعیین اینکه آیا مکمل های کلسیم برای شما مناسب هستند، با پزشک یا متخصص تغذیه صحبت کنید.

آیا قرص های کلسیم خطر دارند؟

مکمل کلسیم برای همه توصیه نمی شود. به عنوان مثال، اگر بیماری دارید که باعث ایجاد کلسیم بیش از حد در جریان خون (هیپراکلسمی) می شود، باید از مصرف مکمل های کلسیم اجتناب کنید. این مسئله قطعی نیست، اما ممکن است بین مکمل های کلسیم و بیماری قلبی ارتباطی وجود داشته باشد.

بحث های مشابهی در خصوص سرطان پروستات و کلسیم وجود دارد. برخی مطالعات نشان داده اند که مصرف بالای کلسیم از محصولات لبنی و مکمل ها ممکن است خطر را افزایش دهد، در حالی که یک تحقیق اخیر نشان می دهد هیچ خطر بالقوه سرطان پروستات در ارتباط با کلسیم مصرفی وجود ندارد.

انواع مکمل های کلسیم موجود

چندین نوع از ترکیبات کلسیم در مکمل های کلسیم استفاده می شود. هر ترکیب دارای مقادیر مختلف کلسیم معدنی است که به عنوان کلسیم عنصری شناخته می شود. مکمل های کلسیم معمولی عبارتند از:

دو نوع اصلی از مکمل های کلسیم کربنات و سیترات هستند. کربنات کلسیم ارزانتر است و بنابراین انتخاب خوبی برای اولین بار است. دیگر انواع کلسیم در مکمل ها شامل گلوکونات و لاکتات می باشند.

علاوه بر این، برخی از مکمل های کلسیم با ویتامین ها و سایر مواد معدنی ترکیب می شوند. به عنوان مثال، برخی مکملهای کلسیم ممکن است حاوی ویتامین D (قرص ویتامین دی 50000 ) یا منیزیم باشند. لیستی از مواد تشکیل دهنده را مشاهده کنید تا ببینید کدامیک از مکمل کلسیم مناسب شما است.

انتخاب قرص های کلسیم چگونه باشد؟

هنگام انتخاب مکمل های کلسیم به فاکتورهای زیر توجه کنید:

1- مقدار کلسیم

کلسیم عنصری کلیدی است، زیرا مقدار واقعی کلسیم در مکمل است. کلسیم چیزی است که بدن شما برای رشد استخوان و دیگر مزایای سلامتی جذب می کند. برچسبت روی مکمل برای تعیین میزان کلسیم موجود در مکمل مفید است. به عنوان مثال، کربنات کلسیم 40 درصد کلسیم عنصری است، بنابراین 1،250 میلی گرم (میلی گرم) کربنات کلسیم حاوی 500 میلی گرم کلسیم عنصری است.

2- تحمل پذیری

مکمل کلسیم عوارض جانبی کمی دارد. اما گاهی اوقات عوارض جانبی، از جمله گاز، یبوست و نفخ دیده می شود. به طور کلی، کربنات کلسیم باعث یبوست می شود.

3- چه داروهایی مصرف می کنید

مکمل های کلسیم می توانند با بسیاری از داروهای تجویزی مختلف، از جمله داروهای فشار خون، هورمون های مصنوعی تیروئید، بیسفسفونات ها، آنتی بیوتیک ها و مسدود کننده های کانال کلسیم تداخل داشته باشد. بسته به داروهای شما ممکن است لازم باشد مکمل خود را با وعده های غذایی یا میان وعده های غذایی مصرف کنید.

4- کربنات کلسیم یا سیترات کلسیم؟

کربنات کلسیم شایع ترین نوع مکمل کلسیم است. کربنات کلسیم را باید هنگام غذا خوردن مصرف کنید. سیترات کلسیم را می توانید با یا بدون غذا مصرف کنید.

چرا کلسیم نیاز دارید؟

بدن شما نیاز به کلسیم برای ساخت و حفظ استخوان های قوی دارد. بیش از 99٪ کلسیم در بدن شما در استخوان ها و دندان ها ذخیره می شود. در جریان خون، برای ارسال سیگنال های عصبی، آزاد سازی هورمون هایی نظیر انسولین و تنظیم چگونگی انقباض عضلات و رگ های خونی نیاز به کلسیم دارید.

بنابراین چه مقدار کلسیم در روز مورد نیاز است؟

در ادامه دوزهای توصیه شده متناسب با سن ذکر شده است:

ممکن است از طریق رژیم غذایی مقدار کافی کلسیم را دریافت کنید. غذاهایی که حاوی این محصولات هستند عبارتند از: محصولات لبنی، سبزیجات برگ سبز، آجیل، لوبیا و توفو. با این حال، افرادی که به اندازه کافی غذاهای غنی از کلسیم مصرف نمی کنند باید مکمل ها را مصرف کنند.

تداخلات دارویی مکمل کلسیم

در صورت مصرف مکمل های کلسیم اطمینان حاصل کنید که پزشک و داروساز در خصوص داروهای مصرفی شما اطلاع دارد. مکمل کلسیم بر فراوری برخی داروها به وسیله بدن تاثیر می گذارد از جمله آنتی بیوتیک ها و آهن.کلسیم با جذب آهن، روی و منیزیم رقابت می کند. اگر در هر کدام از این مواد معدنی کمبود دارید و همچنین باید مکمل های کلسیم را مصرف کنید، سعی کنید بین وعده های غذایی مکمل کلسیم را مصرف کنید.

خطرات مصرف زیاد کلسیم

به یاد داشته باشید، هر روز فقط 1000-1200 میلی گرم کلسیم نیاز دارید. هیچ مزیتی برای مصرف بیشتر این عنصر وجود ندارد. در حقیقت، مصرف بیش از حد مشکلاتی ایجاد می کند. این مشکلات عبارتند از یبوست، هیپرکلسمی، افزایش کلسیم در بافت نرم و مشکل در جذب آهن و روی.

منابع غذایی کلسیم چیست؟

قیمت قرص کلسیم kirkland

بهتر است مواد مغذی را از مواد غذایی به جای مکمل ها دریافت کنید (مواد غذایی حاوی کلسیم در بارداری). با این وجود، اگر فکر می کنید کلسیم کافی در رژیم غذایی شما وجود ندارد، مصرف این موادغذایی را افزایش دهید:

معرفی 14 قرص کلسیم موجود در ایران

1. مکمل استئو کلتکس لیکوئید کلسیم پلاس( 36 عددی )

ساخت کشور کانادا و قیمت 50 هزار تومان

2- مکمل لیکوئید کلسیم ( 60 عددی )

ساخت کشور کانادا و قیمت 87 هزار تومان

3- مکمل کلسیم با ویتامین دی ( 60 عددی )

ساخت کشور کانادا و قیمت 63 هزار تومان

4- مکمل لیکوئی کلسیم + ویتامین دی ( 100 عددی )

ساخت کشور امریکا و قیمت 78 هزار تومان

5- مکمل کورال کمپلکس ( 45 عددی )

ساخت کشور امریکا و قیمت 48 هزار تومان

6- مکمل کلترکس ( 100 عددی )

ساخت کشور امریکا و قیمت 52 هزار تومان

7- مکمل جوشان کلسیم ( 20 عددی )

ساخت کشور آلمان و قیمت 16 هزار تومان

8- مکمل کلسیم منیزیم زینک + دی ( 90 عددی )

ساخت کشور امریکا و قیمت 95 هزار تومان

9- مکمل کلمگزینک ( 90 عددی )

ساخت کشور انگلیس و قیمت 52 هزار تومان

10- مکمل سوپراکل ( 30 عددی )

ساخت کشور ایران و قیمت 56 هزار تومان

11- مکمل کلسیم سیترات + دی ( 75 عددی )

ساخت کشور امریکا و قیمت 103 هزار تومان

12- مکمل کلسی ویت امریکا ( 90 عددی )

ساخت کشور امریکا و قیمت 30 هزار تومان

13- مکمل کلسیم سیترات منیزیم زینک+دی ( 45 عددی )

ساخت کشورآلمان و قیمت 74 هزار تومان

14- مکمل قرص جویدنی کورال (60 عددی)

ساخت کشور امریکا و قیمت 35 هزار تومان

ضمانت Top10Supps: مارک های شما که در Top10Supps.com ذکر شده است، بر ما تاثیری ندارد. آنها نمیتوانند موقعیت خود را خرید کنند، درمان خاصی دریافت کنند، یا دستکاری و رتبه بندی خود را در سایت ما افزایش دهند. با این حال، به عنوان بخشی از خدمات رایگان ما برای شما، ما تلاش می کنیم با شرکت هایی که بررسی می کنیم همکاری کنیم و زمانی که آنها را از طریق یک پیوند وابسته در سایت ما برای مثال، هنگامی که از طریق سایت ما به آمازون می روید، ممکن است کمیسیون هایی را در مورد مکمل هایی که در آن خریداری می کنید دریافت کنید. این بر عینی بودن و بی طرفی ما تاثیر نمی گذارد.

صرف نظر از هرگونه توافق جاری، گذشته و یا آینده، رتبه بندی هر شرکت در لیست سردبیر ما بر اساس و محاسبه شده با استفاده از یک مجموعه عینی از معیارهای رتبه بندی و همچنین بررسی کاربر محاسبه می شود. برای اطلاعات بیشتر ببین چگونه مکمل ها را رتبه بندی کنیم.

علاوه بر این، تمامی نظرات کاربر ارسال شده در Top10Supps تحت بررسی و تایید قرار می گیرند؛ اما ما بررسی هایی را که توسط کاربران ما انجام می شود سانسور نمی کنیم – مگر اینکه برای اصالت مورد بررسی قرار گیرند یا در موارد نقض دستورالعمل های ما باشد. ما حق تأیید یا رد هر گونه بررسی ارسال شده به این سایت را با توجه به دستورالعمل های ما حفظ می کنیم. اگر مشکوک به یک کاربر تجدید نظر شده به طور عمدی نادرست یا جعلی باشد، ما شما را تشویق می کنیم لطفا اینجا را بشناسید.

â “~ Top10Supps ممکن است بخشی از درآمد دریافت اگر شما چیزی خرید با استفاده از یک لینک در این صفحه.

مطالب این مقاله

قیمت قرص کلسیم kirkland

به منظور کمک به یافتن یک محصول خوب ما تحقیق و مقایسه بهترین مکمل های کلسیم در بازار در حال حاضر.

کلرید سولاریوم منیزیم روی یک محصول خوب کلسیم است که از یک نام تجاری بسیار معتبر می آید. این مواد افزودنی حاوی سه ماده مغذی کلیدی در بدن یکی از شایع ترین مواد مغذی برای بهبود سلامت کلی و سلامتی است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط Solaray، یک بخش از Nutraceutical ساخته شده است. Solaray در کسب و کار از 1973 بوده است، و توسط گروه Nutraceutical در 1993 به دست آورد. از آنجا که آغاز فروتن خود بیش از 40 سال پیش، Solaray است به حفظ کیفیت و سازگاری استانداردهای سختگیرانه، در حالی که کار سخت برای حفظ قیمت مناسب برای مشتریان خود متعهد شده است.

خط پایین: به طور کلی، این یک محصول عالی کالم از یک نام تجاری قابل اعتماد است. اگر شما به دنبال چیزهایی هستید که همه پایه را پوشش می دهند، این قرص ها انتخاب خوبی هستند. با این گفتن، میزان خدمت کپسول های 4 است و این مکمل در سمت گران قیمت است.

این محصول Solgar همراه با کلسیم، منیزیم و ویتامین D تامین می شود. این سه ماده مغذی در بدن همکاری می کنند و به همین دلیل آنها اغلب به یک محصول ترکیب می شوند. حاوی 100٪ از ارزش روزانه یا بیشتر هر یک از این مواد مغذی مهم، این مکمل یک راه آسان برای کمک به بهبود سلامت شما است.

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط Solgar، یک شرکت در مقیاس بزرگ تغذیه است که در کسب و کار از 1947 شده ساخته شده است. برای چند دهه، Solgar شده است در حال توسعه، تولید و توزیع مکمل های با کیفیت بالا و محصولات بهداشتی، و امروز آنها عرضه می کنند در سراسر جهان در دسترس هستند.

خط پایین: به طور کلی، این یک مکمل کلسیم بسیار موثر است که همچنین منافذ اضافه شده توسط منیزیم و ویتامین D3 را ارائه می دهد. همه این سه ماده مغذی اغلب کمبود دارند، بنابراین اضافه کردن این ها به رژیم مکمل شما واقعا می تواند باعث افزایش سلامتی شما شود. علاوه بر این، Solgar یک شرکت عالی است که تقریبا در 70 سال بوده است، بنابراین می توانید به تخصص و خدمات خود اعتماد کنید.

کلسیم سیترات رنگین کمان نور مینی زبانهها توسط یک شرکت با کیفیت بالا ساخته شده و هر وعده شامل 800mg از سیترات کلسیم، که یکی از بهترین اشکال کلسیم به علت میزان جذب برتر آن است. این همچنین شامل ویتامین D3، اسپیرولینا و اسطوخدوس است که با هم کار می کنند تا اثربخشی این محصول افزایش یابد.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط رنگین کمان نور، یک شرکت غذایی در مقیاس بزرگ مستقر در سانتا کروز، کالیفرنیا ساخته شده است. بیش از 30 سال پیش تاسیس شد، رنگین کمان نور دهه تجربه تولید مکمل های با کیفیت بالا و محصولات غذایی. هنگام طراحی ارائه محصول خود، رنگین کمان نور با هدف استفاده از مواد خالص و غذاهای کامل هر کجا امکان پذیر است. امروز، آنها یکی از بزرگترین و بهترین نامها در صنعت هستند.

خط پایین: به طور کلی، این یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال یک محصول کلسیم جامد است. مینی زبانه ها بسیار خوب هستند زیرا آنها بسیار راحت بلع هستند و فرمول ملایم مناسب کسانی است که دارای معده های حساس هستند. شاید مهمتر از همه، این محصول توسط یک شرکت بزرگ پشتیبانی می شود که برای کیفیت و انسجام شناخته شده است.

Bluebonnet کلسیم سیترات منیزیم و ویتامین D3 یک مکمل قدرتمند است که چندین ماده مغذی کلیدی را در خود جای می دهد. هر دو کلسیم و منیزیم، دو مورد از مواد مغذی رایج موجود، وجود دارد، و همچنین ویتامین D3. این سه ماده غذایی به صورت هماهنگی برای بهبود سلامت شما و اطمینان از سطح مطلوب مواد مغذی در سیستم شما کار می کنند.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط آبی کلاه سر گذاشتن تغذیه ساخته شده است. در 1991 تاسیس شد، آبی کلاه سر گذاشتن است سخت در محل کار ایجاد طبیعی، مکمل های موثر با ترکیب بهترین از علم و طبیعت را به یک بوده است. امروز، آنها ارائه بسیاری از محصولات بزرگ اعم از ویتامین ها به مواد معدنی و فراتر از آن.

خط پایین: این ترکیب 100 درصد از ارزش روزانه خود را از کلسیم با هر دو منیزیم و ویتامین d3، مواد مغذی است که به بالارفتن اثر کلسیم حالی که همچنین ارائه مزایای قابل توجهی خود به خود. این محصول همچنین از یک شرکت بزرگ می آید، بنابراین شما می توانید اعتماد کنید که شما با محصول Blue Bonnet به محصول خوبی دست می یابید.

GNC Calcium Plus 1000 یک محصول قوی حاوی 1000mg کلسیم در هر وعده است. همچنین شامل منیزیم و ویتامین D3، دو ماده مهم است که همچنین میزان جذب کلسیم را افزایش می دهد. این محصول از GNC، یکی از برندهای شناخته شده در کسب و کار، می آید.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط GNC، توزیع کننده محبوب مکمل های تناسب اندام و محصولات بهداشتی ساخته شده است. شما به احتمال زیاد از یک فروشگاه GNC در بازار محلی خود را، به عنوان از دسترس این شرکت گسترش در سراسر جهان. GNC در واقع بیشتر یک خرده فروش، اما آنها با شرکت های معتبر قرارداد به تولید GNC محصولات با نام تجاری خود، مانند این یکی. GNC به حفظ کیفیت و خلوص استانداردهای سختگیرانه در تمام محصولات خود، در حالی که حمایت آنها عرضه می کنند با پشتیبانی از مشتری عالی متعهد است.

خط پایین: این مواد حاوی مواد مغذی 3 هستند که در رژیم های مدرن ما بسیار کمبود دارند که همه آنها برای بهبود سلامت و رفاه کار می کنند.

کلرید سیترات Kirkland یک انتخاب خوبی از کلسیم است که حاوی مواد مغذی مهم منیزیم، روی و ویتامین D3 نیز می باشد. این مواد تشکیل دهنده با هم کار می کنند تا مزایای سلامتی قوی داشته باشند و همچنین همه مواد مغذی هستند که در رژیم های مدرن ما کمبود دارند.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط کرکلند امضاء است که با نام تجاری فروشگاه Costco در ساخته شده است. شرکای کاسکو با شرکت های معتبر برای کمک به آنها تولید محصولات با کیفیت بالا، و سپس آنها را تحت نام امضا کرکلند بازار. هر کسی که با کاسکو آشنا می داند که این شرکت همه چیز در مورد کیفیت بالا، محصولات سازگار با قیمت های بزرگ – و این مورد را ارزیابی هیچ تفاوتی ندارد!

قیمت قرص کلسیم kirkland

خط پایین: به طور کلی، این یک محصول عالی با یک قیمت عالی است. این حاوی مواد مغذی مهم در یک بسته آسان است. این همچنین توسط Kirkland / Costco پشتیبانی می شود، که یک شرکت بزرگ برای خرید از آن است.

سیتراکال کلسیم + D3 شامل 1200mg کلسیم و 1000iu ویتامین D3 می باشد. فرمول آبی آن به آرامی و به طور پیوسته جذب می شود و بدن شما به طور کامل مواد مغذی را جذب می کند و از آنها به طور موثر استفاده می کند. همچنین حاوی مقدار کمی منیزیم است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: Citracal است بایر، یکی از بزرگترین شرکت های داروسازی در جهان، شاید بهترین راه حل برای “آسپرین” با نام تجاری خود شناخته شده است ساخته شده است. در 1863 (بله، 1863) در آلمان تاسیس شد، بایر دارای بیش از 150 سال تجربه در صنعت. آنها یکی از بزرگترین و معتبر ترین نام در کسب و کار دارویی هستند.

خط پایین: به طور کلی، این یک مکمل کلسیم قوی با سود افزایشی از مواد مغذی کم آبی است. بایر ادعا می کند که این محصول در مقایسه با فرمول های آزاد سازی استاندارد، جذاب تر است.

کلسیم فواید طبیعت یک مکمل طبیعی ساخته شده با استفاده از کلسیم کربنات است. همچنین حاوی دوز قوی ویتامین D3 است.

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط فضل طبیعت، تولید کننده مکمل بزرگ با عملیات در سراسر جهان ساخته شده است. شما احتمالا محصولات فضل طبیعت در داروخانه های محلی و یا سوپر مارکت خود را دیده ام. در 1971 تاسیس شد، این تیم در فضل طبیعت دهه تجربه در صنعت، و آنها به طور مداوم و کارآمد تولید مکمل بسیار موثر است.

سوانسون یک محصول حاوی 630mg کلسیم و 400iu ویتامین D را فراهم می کند. سیترات کلسیم با کیفیت بالا برای جذب خواص برتر آن استفاده می شود.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط محصولات بهداشتی سوانسون ساخته شده است. سوانسون یک تولید کننده مکمل GMP گواهی که به طور مداوم ایجاد کیفیت بالا، محصولات بهداشتی موثر برای دیدار با انواع نیازهای است. آنها در کیفیت، خلوص و ثبات تمرکز، در حالی که ارائه خدمات عالی به مشتریان خود.

خط پایین: فرمول بسیار بیوفیزیکی جذب خوبی می کند، بنابراین اگر چه در این قرص ها کمتر از مقدار متوسط ​​کلسیم وجود دارد، میزان جذب به وجود می آید. به علاوه، آنها از یک شرکت بسیار معتبر می آیند و قیمت مناسب دارند.

Amway Nutrilite Cal Mag D Advanced همه مزایای کلسیم را با افزودن افزودنی منیزیم و ویتامین D ارائه می دهد. همه این مواد مغذی با یکدیگر در بدن همکاری می کنند.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده (قرص 1) شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط اموی Amway، چند سطح بازاریابی شرکت جهانی است که عملیات کسب و کار در دسته بندی های مختلف، از جمله مکمل ها و محصولات بهداشتی ساخته شده است. اموی Amway باعث می شود محصولات با کیفیت بالا و آنها را توزیع از طریق یک شبکه از صاحبان کسب و کار کوچک، برای تحریک اقتصاد محلی و بهبود سلامت مشتریان خود.

خط پایین: مقدار دوز کلسیم بسیار پایین تر از حد متوسط ​​است، اما می تواند مفید باشد برای افرادی که می خواهند دقت بیشتری مصرف کنند. اگر به کلسیم کمتر از اکثر مردم نیاز دارید، این ممکن است بهترین مکمل کلسیم برای نیازهای شما باشد.

کلسیم یک ماده معدنی به طور طبیعی در بسیاری از غذاها یافت می شود. منابع طبیعی از کلسیم شامل محصولات لبنی، سبزیجات برگ دار، کلم بروکلی، بطور، و چند میوه ها بیشتر و سبزیجات.

در بدن، کلسیم در خدمت تعدادی از نقش بسیار مهم است. برای یکی، آن نقش کلیدی در ساخت و ساز و تقویت استخوان. همچنین نقش مهمی در ارتباط بین مغز و بدن ایفا می کند، کمک به بهبود توانایی مغز خود را برای برقراری ارتباط با سایر قسمت های بدن، و همچنین بهبود عملکرد حافظه است. همچنین می تواند برای کمک به تنظیم فشار خون، و به عنوان عامل مشترک در بسیاری از واکنش های آنزیمی مهم عمل می کند.

کلسیم یکی از بسیاری از مواد مغذی است که ضروری برای سلامتی. بدون مقادیر کافی از این ماده معدنی مهم، استخوان های ما شکننده می شوند، عملکرد مغز ما را کند می کند، حافظه ما محو می شود، و ما علائم کمبود کلسیم در که امروزه بسیار رایج است را تجربه کنند.

کلسیم فراوانترین ماده معدنی موجود در بدن انسان است. اکثر آن است که در استخوان ها و دندان، که در آن استفاده می شود برای تقویت و بهبود سلامت استخوان ذخیره می شود.

La بدن می تواند کلسیم را به خودی خود، بنابراین ما باید مقدار کافی از آن را به منظور حفظ سالم مصرف کنیم. منبع اصلی کلسیم محصولات لبنی مانند شیر، پنیر، تخم مرغ و غیره است. بسیاری از مردم در رژیم غذایی خود به اندازه کافی کلسیم دریافت می کنند، در حالی که دیگران برای رسیدن به سطوح مطلوب نیاز به مکمل دارند.

کاملا به سادگی، مکمل های کلسیم محصولات طراحی شده برای ارائه دوز متمرکز از این ماده معدنی مهم هستند. آنها معمولا به صورت قرص یا کپسول آمده، اگر چه پودر کلسیم یک گزینه نیز می باشد.

موسسه ملی بهداشت توصیه اطراف 1000mg کلسیم در روز برای بزرگسالان سالم است. توصیه خاص بسته به سن و جنس متفاوت است، اما 1000mg پایه متوسط ​​خوب به نظر است.

برای قرار دادن این به چشم انداز، یک لیوان شیر حاوی حدود 300mg، یک ظرف ماست شامل حدود 200mg، و یک فنجان کلم شامل حدود 100mg. بنابراین، در حالی که این امکان وجود دارد به اندازه کافی از مواد معدنی از رژیم غذایی خود به تنهایی، آن می تواند یک چالش برای بسیاری از مردمی – به خصوص کسانی که لبنیات مصرف نمی کنند و یا سایر غذاهای محدود.

مکمل کلسیم به طور کلی حاوی 500-1000mg کلسیم در هر وعده است که به شما امکان می دهد راه آسان برای رسیدن به نیاز روزانه خود را داشته باشید. و، از زمان حد بالایی توصیه می شود معمولا در حدود 2000mg در روز است، به طور کلی در مصرف مکمل حتی اگر شما در حال حاضر مقدار زیادی از غذاهایی با کالسیوم مانند محصولات لبنی مصرف می کنید به طور کلی کمی آسیب می رساند. این یک راه آسان برای اطمینان از اینکه شما این مواد مغذی کلیدی را به اندازه کافی دریافت می کنید.

کلسیم نقش مهمی در بدن ایفا می کند. در اینجا مزایای کلیدی که می توانید انتظار داشته باشید عبارتند از:

این نکات برجسته هستند، اما این فهرست ادامه دارد. این نیز مهم است توجه داشته باشید که مصرف مکمل های کلسیم بالا می تواند به شما در جلوگیری از نشانه های کلسیم کم کمک می کند، که می تواند شدید در زمان.

کمبود کلسیم، در غیر این صورت به عنوان هیپوکلسمی شناخته می شود، یک مسئله رایج در سال های صدها هزار نفر است. این اغلب بی توجه است و در طول زمان می تواند بدتر شود اگر هیچ چیز تغییر نکند.

علائم کلسیم کم در ابتدا ممکن است دشوار باشد. کمبود های اولیه ممکن است بلافاصله سبب مسائل قابل توجهی نشود، اما در طول سال ها کمبود می تواند باعث نشانه هایی از قبیل کاهش حافظه، اسپاسم عضلانی، بی حسی و سوزن شدن، افسردگی و حتی توهم ها شود.

از آنجایی که کلسیم نقش بسیار زیادی در بدن ایفا می کند و از آنجا که خطرات کمبود این مواد مغذی می تواند موجب بروز بسیاری از مشکلات سلامتی شود، بسیاری از افراد می توانند از افزودن مکمل به رژیم غذایی خود بهره مند شوند.

با این گفتن، برخی از مردم مزایای بیشتری نسبت به دیگران را تجربه خواهند کرد. در زیر گروه های کلیدی افرادی را پیدا کنید که بیشترین امتیازات را از اضافه کردن کالری به رژیم غذایی خود دارند.

به طور کلی، هنگامی که به عنوان دستور گرفته شده، هیچ اثرات جانبی کلسیم عمده وجود دارد. با این گفتن، برخی از افراد عوارض جانبی شایع دارند مانند:

عوارض جانبی شدیدتر ممکن است رخ دهد اگر شما را بیش از حد کلسیم، و یا آن را در مقادیر بیشتر توصیه می شود توسط دکتر شما. سمیت کلسیم، در غیر این صورت به عنوان hypercalcemia شناخته می شود، می تواند برخی از عوارض جانبی بسیار جدی منفی داشته باشد. برای جلوگیری از این شرایط، به سادگی بیش از دستورالعمل بسته بندی محصول را نگیرید و در صورتی که سوالی دارید، با دکتر خود مشورت کنید.

به طور معمول، ما همیشه توصیه می کنند که شما را به یک حرفه ای پزشکی صحبت قبل از اضافه کردن هر گونه مکمل جدید به رژیم غذایی خود را. حتی چیزی به عنوان ساده به عنوان کلسیم است.

اگر شما تعجب در مورد دوز کلسیم مناسب و یا چگونه باید این محصولات را، این بخش برای شما است.

اول از همه، شما باید نگاهی به را RDA کلسیم برای یاد گرفتن چقدر باید مصرف کنید این بر اساس سن و جنس متفاوت است، اما به طور کلی در طول روز برای سلامتی مطلوب 1,000mg مورد نیاز است.

با توجه به این گفته می شود، به خاطر داشته باشید که احتمالا قبلا برخی از کلسیم را در رژیم غذایی روزانه خود دریافت می کنید. اکثر مکمل های کلسیم در فرم قرص یا کپسول قرار می گیرند، بنابراین آنها آسان است. پودر کلسیم کمی بیشتر از آن است که در اغلب موارد ارزش دارد.

مصرف قرص کلسیم 1000mg هر روز باید شما هر گونه مشکلات ایجاد نمی کند، حتی اگر شما در حال حاضر به خوردن یک مقدار خوبی از لبنیات. با این حال، شما هرگز نباید بیش از میزان توصیه شده مگر اینکه توسط یک دکتر توصیه، به عنوان مقادیر بالاتر تواند به مشکلات سلامتی پایین منجر شود جاده است.

تا زمانی که شما باید قرص های کلسیم خود را مصرف کنید، باید آنها را از مولتی ویتامین خود جدا کنید. اکثر مولتی ویتامین ها دارای آهن هستند و کلسیم می تواند جذب آهن را مختل کند. بنابراین، به سادگی مکمل کلسیم خود را در زمان دیگری از مولتی ویتامین استاندارد خود ببرید. به غیر از زمان، زمان بسیار مهم نیست، اگر چه بعضی از مردم ممکن است ناراحتی معده را تجربه کنند، اگر آنها مکمل در معده خالی است.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید رابطه کلسیم با سایر مواد مغذی است. به منظور جذب می شود و به درستی در بدن استفاده می شود، کلسیم نیاز به واکنش نشان می دهند با مقادیر کافی از ویتامین D. ویتامین D در برخی از غذاها یافت می شود و همچنین در اثر نور مستقیم خورشید از طریق پوست جذب می شود. این یک مکمل معمول در مکمل های کلسیم است. اگر شما در آب و هوای آفتابی زندگی می کنید و در خارج از منزل هستید، احتمالا نیازی به نگرانی در مورد ویتامین D ندارید، اما اگر نباشد، یک مکمل کلسیم قوی داشته باشید که حاوی ویتامین D نیز باشد.

کلسیم و منیزیم نیز با یکدیگر همکاری می کنند، به همین دلیل است که می بینید که بسیاری از محصولات در لیست توصیه های کلسیم ما در بالا شامل هر دو این مواد معدنی هستند. لزوما لازم نیست که هر دو را با توجه به نیازهایتان بپذیرید، اما باید توجه داشته باشید که این مواد معدنی به خوبی با هم کار می کنند و این که کلسیم بدون کافئین بدون مگنیم کافی (و بالعکس) می تواند به مشکلات در مسیر جاده منجر شود.

همانند بسیاری از چیزهایی که امروزه وجود دارد، مکمل های کلسیم خوب وجود دارد که از آن انتخاب می شود. انتخاب بهترین می تواند یک چالش باشد. ما با استفاده از لیستی از مکمل های کلسیم دارای امتیاز بالا در دسترس ما قرار داده ایم و ما همچنین نکات زیر را با هم ترکیب کردیم تا به شما کمک کند تا حتی بیشتر از آن باریک بمانید.

اکنون که همه چیز درباره کلسیم آموخته اید و آنچه می تواند برای شما انجام دهد، امیدواریم که آماده خرید و شروع به بهبود سلامت باشید! ما معتقدیم که هر محصولی در این لیست یک انتخاب عالی است – این تنها مسئله یافتن یکی از نیازهای شماست و بهترین بودجه را دارد.

در نهایت، ما می خواهم به شما توصیه می این صفحه را نشانه و بررسی در تاریخ بعد. ما همیشه به روز رسانی راهنماهای ما به منظور ماندن در بالای هر گونه تغییر در این صنعت است. را با نشانه (و کاوش در بقیه سایت ما)، شما می توانید در حلقه و آگاه ماندن! ما همچنین راهنماهای پوشش یک تن از مکمل های مختلف، که ما را تشویق شما را به اتمام داشته باشد!

دریافت به روز رسانی مکمل، اخبار، هدایا و بیشتر!

این سایت از Akismet برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بدانید که چگونه نظر شما پردازش می شود.

آستین میدواس یک نویسنده و مشاور مستقل است که متخصص در موضوعات سلامتی و سلامتی است. با بیش از 7 سال تجربه نوشتن در صنعت سلامت طبیعی، آستین تلاش می کند برای ارائه اطلاعات دقیق، مختصر و تحقیق به خوانندگان خود. تماس با آستین در مورد این مقاله

رتبه بندی و بررسی ما بر روی ورودی های افراد واقعی مثل شما تکیه می کنند.

احساس رایگان برای ارسال هر گونه ورودی، بررسی، انتقاد، اصلاح، یا رتبه هر مکمل شما استفاده می شود.

نتایج بیشتر…

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

کوکی های ضروری برای وب سایت مناسب هستند. این دسته فقط شامل کوکی هایی است که ویژگی های اساسی و ویژگی های امنیتی وب سایت را تضمین می کند. این کوکی ها هیچ اطلاعات شخصی ذخیره نمی کنند.

هر کوکیهایی که ممکن است برای وب سایت مناسب نباشند و به طور خاص برای جمع آوری داده های شخصی کاربر از طریق تجزیه و تحلیل، تبلیغات، محتوای دیگر تعبیه شده به عنوان کوکی های غیر ضروری نامیده می شود، خاص نیست. قبل از اجرای این کوکی ها در وب سایت خود، رضایت کاربر را ملزم کنید.

ضمانت Top10Supps: مارک های شما که در Top10Supps.com ذکر شده است، بر ما تاثیری ندارد. آنها نمیتوانند موقعیت خود را خرید کنند، درمان خاصی دریافت کنند، یا دستکاری و رتبه بندی خود را در سایت ما افزایش دهند. با این حال، به عنوان بخشی از خدمات رایگان ما برای شما، ما تلاش می کنیم با شرکت هایی که بررسی می کنیم همکاری کنیم و زمانی که آنها را از طریق یک پیوند وابسته در سایت ما برای مثال، هنگامی که از طریق سایت ما به آمازون می روید، ممکن است کمیسیون هایی را در مورد مکمل هایی که در آن خریداری می کنید دریافت کنید. این بر عینی بودن و بی طرفی ما تاثیر نمی گذارد.

صرف نظر از هرگونه توافق جاری، گذشته و یا آینده، رتبه بندی هر شرکت در لیست سردبیر ما بر اساس و محاسبه شده با استفاده از یک مجموعه عینی از معیارهای رتبه بندی و همچنین بررسی کاربر محاسبه می شود. برای اطلاعات بیشتر ببین چگونه مکمل ها را رتبه بندی کنیم.

علاوه بر این، تمامی نظرات کاربر ارسال شده در Top10Supps تحت بررسی و تایید قرار می گیرند؛ اما ما بررسی هایی را که توسط کاربران ما انجام می شود سانسور نمی کنیم – مگر اینکه برای اصالت مورد بررسی قرار گیرند یا در موارد نقض دستورالعمل های ما باشد. ما حق تأیید یا رد هر گونه بررسی ارسال شده به این سایت را با توجه به دستورالعمل های ما حفظ می کنیم. اگر مشکوک به یک کاربر تجدید نظر شده به طور عمدی نادرست یا جعلی باشد، ما شما را تشویق می کنیم لطفا اینجا را بشناسید.

â “~ Top10Supps ممکن است بخشی از درآمد دریافت اگر شما چیزی خرید با استفاده از یک لینک در این صفحه.

مطالب این مقاله

قیمت قرص کلسیم kirkland

به منظور کمک به یافتن یک محصول خوب ما تحقیق و مقایسه بهترین مکمل های کلسیم در بازار در حال حاضر.

کلرید سولاریوم منیزیم روی یک محصول خوب کلسیم است که از یک نام تجاری بسیار معتبر می آید. این مواد افزودنی حاوی سه ماده مغذی کلیدی در بدن یکی از شایع ترین مواد مغذی برای بهبود سلامت کلی و سلامتی است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط Solaray، یک بخش از Nutraceutical ساخته شده است. Solaray در کسب و کار از 1973 بوده است، و توسط گروه Nutraceutical در 1993 به دست آورد. از آنجا که آغاز فروتن خود بیش از 40 سال پیش، Solaray است به حفظ کیفیت و سازگاری استانداردهای سختگیرانه، در حالی که کار سخت برای حفظ قیمت مناسب برای مشتریان خود متعهد شده است.

خط پایین: به طور کلی، این یک محصول عالی کالم از یک نام تجاری قابل اعتماد است. اگر شما به دنبال چیزهایی هستید که همه پایه را پوشش می دهند، این قرص ها انتخاب خوبی هستند. با این گفتن، میزان خدمت کپسول های 4 است و این مکمل در سمت گران قیمت است.

این محصول Solgar همراه با کلسیم، منیزیم و ویتامین D تامین می شود. این سه ماده مغذی در بدن همکاری می کنند و به همین دلیل آنها اغلب به یک محصول ترکیب می شوند. حاوی 100٪ از ارزش روزانه یا بیشتر هر یک از این مواد مغذی مهم، این مکمل یک راه آسان برای کمک به بهبود سلامت شما است.

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط Solgar، یک شرکت در مقیاس بزرگ تغذیه است که در کسب و کار از 1947 شده ساخته شده است. برای چند دهه، Solgar شده است در حال توسعه، تولید و توزیع مکمل های با کیفیت بالا و محصولات بهداشتی، و امروز آنها عرضه می کنند در سراسر جهان در دسترس هستند.

خط پایین: به طور کلی، این یک مکمل کلسیم بسیار موثر است که همچنین منافذ اضافه شده توسط منیزیم و ویتامین D3 را ارائه می دهد. همه این سه ماده مغذی اغلب کمبود دارند، بنابراین اضافه کردن این ها به رژیم مکمل شما واقعا می تواند باعث افزایش سلامتی شما شود. علاوه بر این، Solgar یک شرکت عالی است که تقریبا در 70 سال بوده است، بنابراین می توانید به تخصص و خدمات خود اعتماد کنید.

کلسیم سیترات رنگین کمان نور مینی زبانهها توسط یک شرکت با کیفیت بالا ساخته شده و هر وعده شامل 800mg از سیترات کلسیم، که یکی از بهترین اشکال کلسیم به علت میزان جذب برتر آن است. این همچنین شامل ویتامین D3، اسپیرولینا و اسطوخدوس است که با هم کار می کنند تا اثربخشی این محصول افزایش یابد.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط رنگین کمان نور، یک شرکت غذایی در مقیاس بزرگ مستقر در سانتا کروز، کالیفرنیا ساخته شده است. بیش از 30 سال پیش تاسیس شد، رنگین کمان نور دهه تجربه تولید مکمل های با کیفیت بالا و محصولات غذایی. هنگام طراحی ارائه محصول خود، رنگین کمان نور با هدف استفاده از مواد خالص و غذاهای کامل هر کجا امکان پذیر است. امروز، آنها یکی از بزرگترین و بهترین نامها در صنعت هستند.

خط پایین: به طور کلی، این یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال یک محصول کلسیم جامد است. مینی زبانه ها بسیار خوب هستند زیرا آنها بسیار راحت بلع هستند و فرمول ملایم مناسب کسانی است که دارای معده های حساس هستند. شاید مهمتر از همه، این محصول توسط یک شرکت بزرگ پشتیبانی می شود که برای کیفیت و انسجام شناخته شده است.

Bluebonnet کلسیم سیترات منیزیم و ویتامین D3 یک مکمل قدرتمند است که چندین ماده مغذی کلیدی را در خود جای می دهد. هر دو کلسیم و منیزیم، دو مورد از مواد مغذی رایج موجود، وجود دارد، و همچنین ویتامین D3. این سه ماده غذایی به صورت هماهنگی برای بهبود سلامت شما و اطمینان از سطح مطلوب مواد مغذی در سیستم شما کار می کنند.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط آبی کلاه سر گذاشتن تغذیه ساخته شده است. در 1991 تاسیس شد، آبی کلاه سر گذاشتن است سخت در محل کار ایجاد طبیعی، مکمل های موثر با ترکیب بهترین از علم و طبیعت را به یک بوده است. امروز، آنها ارائه بسیاری از محصولات بزرگ اعم از ویتامین ها به مواد معدنی و فراتر از آن.

خط پایین: این ترکیب 100 درصد از ارزش روزانه خود را از کلسیم با هر دو منیزیم و ویتامین d3، مواد مغذی است که به بالارفتن اثر کلسیم حالی که همچنین ارائه مزایای قابل توجهی خود به خود. این محصول همچنین از یک شرکت بزرگ می آید، بنابراین شما می توانید اعتماد کنید که شما با محصول Blue Bonnet به محصول خوبی دست می یابید.

GNC Calcium Plus 1000 یک محصول قوی حاوی 1000mg کلسیم در هر وعده است. همچنین شامل منیزیم و ویتامین D3، دو ماده مهم است که همچنین میزان جذب کلسیم را افزایش می دهد. این محصول از GNC، یکی از برندهای شناخته شده در کسب و کار، می آید.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط GNC، توزیع کننده محبوب مکمل های تناسب اندام و محصولات بهداشتی ساخته شده است. شما به احتمال زیاد از یک فروشگاه GNC در بازار محلی خود را، به عنوان از دسترس این شرکت گسترش در سراسر جهان. GNC در واقع بیشتر یک خرده فروش، اما آنها با شرکت های معتبر قرارداد به تولید GNC محصولات با نام تجاری خود، مانند این یکی. GNC به حفظ کیفیت و خلوص استانداردهای سختگیرانه در تمام محصولات خود، در حالی که حمایت آنها عرضه می کنند با پشتیبانی از مشتری عالی متعهد است.

خط پایین: این مواد حاوی مواد مغذی 3 هستند که در رژیم های مدرن ما بسیار کمبود دارند که همه آنها برای بهبود سلامت و رفاه کار می کنند.

کلرید سیترات Kirkland یک انتخاب خوبی از کلسیم است که حاوی مواد مغذی مهم منیزیم، روی و ویتامین D3 نیز می باشد. این مواد تشکیل دهنده با هم کار می کنند تا مزایای سلامتی قوی داشته باشند و همچنین همه مواد مغذی هستند که در رژیم های مدرن ما کمبود دارند.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط کرکلند امضاء است که با نام تجاری فروشگاه Costco در ساخته شده است. شرکای کاسکو با شرکت های معتبر برای کمک به آنها تولید محصولات با کیفیت بالا، و سپس آنها را تحت نام امضا کرکلند بازار. هر کسی که با کاسکو آشنا می داند که این شرکت همه چیز در مورد کیفیت بالا، محصولات سازگار با قیمت های بزرگ – و این مورد را ارزیابی هیچ تفاوتی ندارد!

قیمت قرص کلسیم kirkland

خط پایین: به طور کلی، این یک محصول عالی با یک قیمت عالی است. این حاوی مواد مغذی مهم در یک بسته آسان است. این همچنین توسط Kirkland / Costco پشتیبانی می شود، که یک شرکت بزرگ برای خرید از آن است.

سیتراکال کلسیم + D3 شامل 1200mg کلسیم و 1000iu ویتامین D3 می باشد. فرمول آبی آن به آرامی و به طور پیوسته جذب می شود و بدن شما به طور کامل مواد مغذی را جذب می کند و از آنها به طور موثر استفاده می کند. همچنین حاوی مقدار کمی منیزیم است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: Citracal است بایر، یکی از بزرگترین شرکت های داروسازی در جهان، شاید بهترین راه حل برای “آسپرین” با نام تجاری خود شناخته شده است ساخته شده است. در 1863 (بله، 1863) در آلمان تاسیس شد، بایر دارای بیش از 150 سال تجربه در صنعت. آنها یکی از بزرگترین و معتبر ترین نام در کسب و کار دارویی هستند.

خط پایین: به طور کلی، این یک مکمل کلسیم قوی با سود افزایشی از مواد مغذی کم آبی است. بایر ادعا می کند که این محصول در مقایسه با فرمول های آزاد سازی استاندارد، جذاب تر است.

کلسیم فواید طبیعت یک مکمل طبیعی ساخته شده با استفاده از کلسیم کربنات است. همچنین حاوی دوز قوی ویتامین D3 است.

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط فضل طبیعت، تولید کننده مکمل بزرگ با عملیات در سراسر جهان ساخته شده است. شما احتمالا محصولات فضل طبیعت در داروخانه های محلی و یا سوپر مارکت خود را دیده ام. در 1971 تاسیس شد، این تیم در فضل طبیعت دهه تجربه در صنعت، و آنها به طور مداوم و کارآمد تولید مکمل بسیار موثر است.

سوانسون یک محصول حاوی 630mg کلسیم و 400iu ویتامین D را فراهم می کند. سیترات کلسیم با کیفیت بالا برای جذب خواص برتر آن استفاده می شود.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط محصولات بهداشتی سوانسون ساخته شده است. سوانسون یک تولید کننده مکمل GMP گواهی که به طور مداوم ایجاد کیفیت بالا، محصولات بهداشتی موثر برای دیدار با انواع نیازهای است. آنها در کیفیت، خلوص و ثبات تمرکز، در حالی که ارائه خدمات عالی به مشتریان خود.

خط پایین: فرمول بسیار بیوفیزیکی جذب خوبی می کند، بنابراین اگر چه در این قرص ها کمتر از مقدار متوسط ​​کلسیم وجود دارد، میزان جذب به وجود می آید. به علاوه، آنها از یک شرکت بسیار معتبر می آیند و قیمت مناسب دارند.

Amway Nutrilite Cal Mag D Advanced همه مزایای کلسیم را با افزودن افزودنی منیزیم و ویتامین D ارائه می دهد. همه این مواد مغذی با یکدیگر در بدن همکاری می کنند.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده (قرص 1) شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط اموی Amway، چند سطح بازاریابی شرکت جهانی است که عملیات کسب و کار در دسته بندی های مختلف، از جمله مکمل ها و محصولات بهداشتی ساخته شده است. اموی Amway باعث می شود محصولات با کیفیت بالا و آنها را توزیع از طریق یک شبکه از صاحبان کسب و کار کوچک، برای تحریک اقتصاد محلی و بهبود سلامت مشتریان خود.

خط پایین: مقدار دوز کلسیم بسیار پایین تر از حد متوسط ​​است، اما می تواند مفید باشد برای افرادی که می خواهند دقت بیشتری مصرف کنند. اگر به کلسیم کمتر از اکثر مردم نیاز دارید، این ممکن است بهترین مکمل کلسیم برای نیازهای شما باشد.

کلسیم یک ماده معدنی به طور طبیعی در بسیاری از غذاها یافت می شود. منابع طبیعی از کلسیم شامل محصولات لبنی، سبزیجات برگ دار، کلم بروکلی، بطور، و چند میوه ها بیشتر و سبزیجات.

در بدن، کلسیم در خدمت تعدادی از نقش بسیار مهم است. برای یکی، آن نقش کلیدی در ساخت و ساز و تقویت استخوان. همچنین نقش مهمی در ارتباط بین مغز و بدن ایفا می کند، کمک به بهبود توانایی مغز خود را برای برقراری ارتباط با سایر قسمت های بدن، و همچنین بهبود عملکرد حافظه است. همچنین می تواند برای کمک به تنظیم فشار خون، و به عنوان عامل مشترک در بسیاری از واکنش های آنزیمی مهم عمل می کند.

کلسیم یکی از بسیاری از مواد مغذی است که ضروری برای سلامتی. بدون مقادیر کافی از این ماده معدنی مهم، استخوان های ما شکننده می شوند، عملکرد مغز ما را کند می کند، حافظه ما محو می شود، و ما علائم کمبود کلسیم در که امروزه بسیار رایج است را تجربه کنند.

کلسیم فراوانترین ماده معدنی موجود در بدن انسان است. اکثر آن است که در استخوان ها و دندان، که در آن استفاده می شود برای تقویت و بهبود سلامت استخوان ذخیره می شود.

La بدن می تواند کلسیم را به خودی خود، بنابراین ما باید مقدار کافی از آن را به منظور حفظ سالم مصرف کنیم. منبع اصلی کلسیم محصولات لبنی مانند شیر، پنیر، تخم مرغ و غیره است. بسیاری از مردم در رژیم غذایی خود به اندازه کافی کلسیم دریافت می کنند، در حالی که دیگران برای رسیدن به سطوح مطلوب نیاز به مکمل دارند.

کاملا به سادگی، مکمل های کلسیم محصولات طراحی شده برای ارائه دوز متمرکز از این ماده معدنی مهم هستند. آنها معمولا به صورت قرص یا کپسول آمده، اگر چه پودر کلسیم یک گزینه نیز می باشد.

موسسه ملی بهداشت توصیه اطراف 1000mg کلسیم در روز برای بزرگسالان سالم است. توصیه خاص بسته به سن و جنس متفاوت است، اما 1000mg پایه متوسط ​​خوب به نظر است.

برای قرار دادن این به چشم انداز، یک لیوان شیر حاوی حدود 300mg، یک ظرف ماست شامل حدود 200mg، و یک فنجان کلم شامل حدود 100mg. بنابراین، در حالی که این امکان وجود دارد به اندازه کافی از مواد معدنی از رژیم غذایی خود به تنهایی، آن می تواند یک چالش برای بسیاری از مردمی – به خصوص کسانی که لبنیات مصرف نمی کنند و یا سایر غذاهای محدود.

مکمل کلسیم به طور کلی حاوی 500-1000mg کلسیم در هر وعده است که به شما امکان می دهد راه آسان برای رسیدن به نیاز روزانه خود را داشته باشید. و، از زمان حد بالایی توصیه می شود معمولا در حدود 2000mg در روز است، به طور کلی در مصرف مکمل حتی اگر شما در حال حاضر مقدار زیادی از غذاهایی با کالسیوم مانند محصولات لبنی مصرف می کنید به طور کلی کمی آسیب می رساند. این یک راه آسان برای اطمینان از اینکه شما این مواد مغذی کلیدی را به اندازه کافی دریافت می کنید.

کلسیم نقش مهمی در بدن ایفا می کند. در اینجا مزایای کلیدی که می توانید انتظار داشته باشید عبارتند از:

این نکات برجسته هستند، اما این فهرست ادامه دارد. این نیز مهم است توجه داشته باشید که مصرف مکمل های کلسیم بالا می تواند به شما در جلوگیری از نشانه های کلسیم کم کمک می کند، که می تواند شدید در زمان.

کمبود کلسیم، در غیر این صورت به عنوان هیپوکلسمی شناخته می شود، یک مسئله رایج در سال های صدها هزار نفر است. این اغلب بی توجه است و در طول زمان می تواند بدتر شود اگر هیچ چیز تغییر نکند.

علائم کلسیم کم در ابتدا ممکن است دشوار باشد. کمبود های اولیه ممکن است بلافاصله سبب مسائل قابل توجهی نشود، اما در طول سال ها کمبود می تواند باعث نشانه هایی از قبیل کاهش حافظه، اسپاسم عضلانی، بی حسی و سوزن شدن، افسردگی و حتی توهم ها شود.

از آنجایی که کلسیم نقش بسیار زیادی در بدن ایفا می کند و از آنجا که خطرات کمبود این مواد مغذی می تواند موجب بروز بسیاری از مشکلات سلامتی شود، بسیاری از افراد می توانند از افزودن مکمل به رژیم غذایی خود بهره مند شوند.

با این گفتن، برخی از مردم مزایای بیشتری نسبت به دیگران را تجربه خواهند کرد. در زیر گروه های کلیدی افرادی را پیدا کنید که بیشترین امتیازات را از اضافه کردن کالری به رژیم غذایی خود دارند.

به طور کلی، هنگامی که به عنوان دستور گرفته شده، هیچ اثرات جانبی کلسیم عمده وجود دارد. با این گفتن، برخی از افراد عوارض جانبی شایع دارند مانند:

عوارض جانبی شدیدتر ممکن است رخ دهد اگر شما را بیش از حد کلسیم، و یا آن را در مقادیر بیشتر توصیه می شود توسط دکتر شما. سمیت کلسیم، در غیر این صورت به عنوان hypercalcemia شناخته می شود، می تواند برخی از عوارض جانبی بسیار جدی منفی داشته باشد. برای جلوگیری از این شرایط، به سادگی بیش از دستورالعمل بسته بندی محصول را نگیرید و در صورتی که سوالی دارید، با دکتر خود مشورت کنید.

به طور معمول، ما همیشه توصیه می کنند که شما را به یک حرفه ای پزشکی صحبت قبل از اضافه کردن هر گونه مکمل جدید به رژیم غذایی خود را. حتی چیزی به عنوان ساده به عنوان کلسیم است.

اگر شما تعجب در مورد دوز کلسیم مناسب و یا چگونه باید این محصولات را، این بخش برای شما است.

اول از همه، شما باید نگاهی به را RDA کلسیم برای یاد گرفتن چقدر باید مصرف کنید این بر اساس سن و جنس متفاوت است، اما به طور کلی در طول روز برای سلامتی مطلوب 1,000mg مورد نیاز است.

با توجه به این گفته می شود، به خاطر داشته باشید که احتمالا قبلا برخی از کلسیم را در رژیم غذایی روزانه خود دریافت می کنید. اکثر مکمل های کلسیم در فرم قرص یا کپسول قرار می گیرند، بنابراین آنها آسان است. پودر کلسیم کمی بیشتر از آن است که در اغلب موارد ارزش دارد.

مصرف قرص کلسیم 1000mg هر روز باید شما هر گونه مشکلات ایجاد نمی کند، حتی اگر شما در حال حاضر به خوردن یک مقدار خوبی از لبنیات. با این حال، شما هرگز نباید بیش از میزان توصیه شده مگر اینکه توسط یک دکتر توصیه، به عنوان مقادیر بالاتر تواند به مشکلات سلامتی پایین منجر شود جاده است.

تا زمانی که شما باید قرص های کلسیم خود را مصرف کنید، باید آنها را از مولتی ویتامین خود جدا کنید. اکثر مولتی ویتامین ها دارای آهن هستند و کلسیم می تواند جذب آهن را مختل کند. بنابراین، به سادگی مکمل کلسیم خود را در زمان دیگری از مولتی ویتامین استاندارد خود ببرید. به غیر از زمان، زمان بسیار مهم نیست، اگر چه بعضی از مردم ممکن است ناراحتی معده را تجربه کنند، اگر آنها مکمل در معده خالی است.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید رابطه کلسیم با سایر مواد مغذی است. به منظور جذب می شود و به درستی در بدن استفاده می شود، کلسیم نیاز به واکنش نشان می دهند با مقادیر کافی از ویتامین D. ویتامین D در برخی از غذاها یافت می شود و همچنین در اثر نور مستقیم خورشید از طریق پوست جذب می شود. این یک مکمل معمول در مکمل های کلسیم است. اگر شما در آب و هوای آفتابی زندگی می کنید و در خارج از منزل هستید، احتمالا نیازی به نگرانی در مورد ویتامین D ندارید، اما اگر نباشد، یک مکمل کلسیم قوی داشته باشید که حاوی ویتامین D نیز باشد.

کلسیم و منیزیم نیز با یکدیگر همکاری می کنند، به همین دلیل است که می بینید که بسیاری از محصولات در لیست توصیه های کلسیم ما در بالا شامل هر دو این مواد معدنی هستند. لزوما لازم نیست که هر دو را با توجه به نیازهایتان بپذیرید، اما باید توجه داشته باشید که این مواد معدنی به خوبی با هم کار می کنند و این که کلسیم بدون کافئین بدون مگنیم کافی (و بالعکس) می تواند به مشکلات در مسیر جاده منجر شود.

همانند بسیاری از چیزهایی که امروزه وجود دارد، مکمل های کلسیم خوب وجود دارد که از آن انتخاب می شود. انتخاب بهترین می تواند یک چالش باشد. ما با استفاده از لیستی از مکمل های کلسیم دارای امتیاز بالا در دسترس ما قرار داده ایم و ما همچنین نکات زیر را با هم ترکیب کردیم تا به شما کمک کند تا حتی بیشتر از آن باریک بمانید.

اکنون که همه چیز درباره کلسیم آموخته اید و آنچه می تواند برای شما انجام دهد، امیدواریم که آماده خرید و شروع به بهبود سلامت باشید! ما معتقدیم که هر محصولی در این لیست یک انتخاب عالی است – این تنها مسئله یافتن یکی از نیازهای شماست و بهترین بودجه را دارد.

در نهایت، ما می خواهم به شما توصیه می این صفحه را نشانه و بررسی در تاریخ بعد. ما همیشه به روز رسانی راهنماهای ما به منظور ماندن در بالای هر گونه تغییر در این صنعت است. را با نشانه (و کاوش در بقیه سایت ما)، شما می توانید در حلقه و آگاه ماندن! ما همچنین راهنماهای پوشش یک تن از مکمل های مختلف، که ما را تشویق شما را به اتمام داشته باشد!

دریافت به روز رسانی مکمل، اخبار، هدایا و بیشتر!

این سایت از Akismet برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بدانید که چگونه نظر شما پردازش می شود.

آستین میدواس یک نویسنده و مشاور مستقل است که متخصص در موضوعات سلامتی و سلامتی است. با بیش از 7 سال تجربه نوشتن در صنعت سلامت طبیعی، آستین تلاش می کند برای ارائه اطلاعات دقیق، مختصر و تحقیق به خوانندگان خود. تماس با آستین در مورد این مقاله

رتبه بندی و بررسی ما بر روی ورودی های افراد واقعی مثل شما تکیه می کنند.

احساس رایگان برای ارسال هر گونه ورودی، بررسی، انتقاد، اصلاح، یا رتبه هر مکمل شما استفاده می شود.

نتایج بیشتر…

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

کوکی های ضروری برای وب سایت مناسب هستند. این دسته فقط شامل کوکی هایی است که ویژگی های اساسی و ویژگی های امنیتی وب سایت را تضمین می کند. این کوکی ها هیچ اطلاعات شخصی ذخیره نمی کنند.

هر کوکیهایی که ممکن است برای وب سایت مناسب نباشند و به طور خاص برای جمع آوری داده های شخصی کاربر از طریق تجزیه و تحلیل، تبلیغات، محتوای دیگر تعبیه شده به عنوان کوکی های غیر ضروری نامیده می شود، خاص نیست. قبل از اجرای این کوکی ها در وب سایت خود، رضایت کاربر را ملزم کنید.

ضمانت Top10Supps: مارک های شما که در Top10Supps.com ذکر شده است، بر ما تاثیری ندارد. آنها نمیتوانند موقعیت خود را خرید کنند، درمان خاصی دریافت کنند، یا دستکاری و رتبه بندی خود را در سایت ما افزایش دهند. با این حال، به عنوان بخشی از خدمات رایگان ما برای شما، ما تلاش می کنیم با شرکت هایی که بررسی می کنیم همکاری کنیم و زمانی که آنها را از طریق یک پیوند وابسته در سایت ما برای مثال، هنگامی که از طریق سایت ما به آمازون می روید، ممکن است کمیسیون هایی را در مورد مکمل هایی که در آن خریداری می کنید دریافت کنید. این بر عینی بودن و بی طرفی ما تاثیر نمی گذارد.

صرف نظر از هرگونه توافق جاری، گذشته و یا آینده، رتبه بندی هر شرکت در لیست سردبیر ما بر اساس و محاسبه شده با استفاده از یک مجموعه عینی از معیارهای رتبه بندی و همچنین بررسی کاربر محاسبه می شود. برای اطلاعات بیشتر ببین چگونه مکمل ها را رتبه بندی کنیم.

علاوه بر این، تمامی نظرات کاربر ارسال شده در Top10Supps تحت بررسی و تایید قرار می گیرند؛ اما ما بررسی هایی را که توسط کاربران ما انجام می شود سانسور نمی کنیم – مگر اینکه برای اصالت مورد بررسی قرار گیرند یا در موارد نقض دستورالعمل های ما باشد. ما حق تأیید یا رد هر گونه بررسی ارسال شده به این سایت را با توجه به دستورالعمل های ما حفظ می کنیم. اگر مشکوک به یک کاربر تجدید نظر شده به طور عمدی نادرست یا جعلی باشد، ما شما را تشویق می کنیم لطفا اینجا را بشناسید.

â “~ Top10Supps ممکن است بخشی از درآمد دریافت اگر شما چیزی خرید با استفاده از یک لینک در این صفحه.

مطالب این مقاله

قیمت قرص کلسیم kirkland

به منظور کمک به یافتن یک محصول خوب ما تحقیق و مقایسه بهترین مکمل های کلسیم در بازار در حال حاضر.

کلرید سولاریوم منیزیم روی یک محصول خوب کلسیم است که از یک نام تجاری بسیار معتبر می آید. این مواد افزودنی حاوی سه ماده مغذی کلیدی در بدن یکی از شایع ترین مواد مغذی برای بهبود سلامت کلی و سلامتی است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط Solaray، یک بخش از Nutraceutical ساخته شده است. Solaray در کسب و کار از 1973 بوده است، و توسط گروه Nutraceutical در 1993 به دست آورد. از آنجا که آغاز فروتن خود بیش از 40 سال پیش، Solaray است به حفظ کیفیت و سازگاری استانداردهای سختگیرانه، در حالی که کار سخت برای حفظ قیمت مناسب برای مشتریان خود متعهد شده است.

خط پایین: به طور کلی، این یک محصول عالی کالم از یک نام تجاری قابل اعتماد است. اگر شما به دنبال چیزهایی هستید که همه پایه را پوشش می دهند، این قرص ها انتخاب خوبی هستند. با این گفتن، میزان خدمت کپسول های 4 است و این مکمل در سمت گران قیمت است.

این محصول Solgar همراه با کلسیم، منیزیم و ویتامین D تامین می شود. این سه ماده مغذی در بدن همکاری می کنند و به همین دلیل آنها اغلب به یک محصول ترکیب می شوند. حاوی 100٪ از ارزش روزانه یا بیشتر هر یک از این مواد مغذی مهم، این مکمل یک راه آسان برای کمک به بهبود سلامت شما است.

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط Solgar، یک شرکت در مقیاس بزرگ تغذیه است که در کسب و کار از 1947 شده ساخته شده است. برای چند دهه، Solgar شده است در حال توسعه، تولید و توزیع مکمل های با کیفیت بالا و محصولات بهداشتی، و امروز آنها عرضه می کنند در سراسر جهان در دسترس هستند.

خط پایین: به طور کلی، این یک مکمل کلسیم بسیار موثر است که همچنین منافذ اضافه شده توسط منیزیم و ویتامین D3 را ارائه می دهد. همه این سه ماده مغذی اغلب کمبود دارند، بنابراین اضافه کردن این ها به رژیم مکمل شما واقعا می تواند باعث افزایش سلامتی شما شود. علاوه بر این، Solgar یک شرکت عالی است که تقریبا در 70 سال بوده است، بنابراین می توانید به تخصص و خدمات خود اعتماد کنید.

کلسیم سیترات رنگین کمان نور مینی زبانهها توسط یک شرکت با کیفیت بالا ساخته شده و هر وعده شامل 800mg از سیترات کلسیم، که یکی از بهترین اشکال کلسیم به علت میزان جذب برتر آن است. این همچنین شامل ویتامین D3، اسپیرولینا و اسطوخدوس است که با هم کار می کنند تا اثربخشی این محصول افزایش یابد.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط رنگین کمان نور، یک شرکت غذایی در مقیاس بزرگ مستقر در سانتا کروز، کالیفرنیا ساخته شده است. بیش از 30 سال پیش تاسیس شد، رنگین کمان نور دهه تجربه تولید مکمل های با کیفیت بالا و محصولات غذایی. هنگام طراحی ارائه محصول خود، رنگین کمان نور با هدف استفاده از مواد خالص و غذاهای کامل هر کجا امکان پذیر است. امروز، آنها یکی از بزرگترین و بهترین نامها در صنعت هستند.

خط پایین: به طور کلی، این یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال یک محصول کلسیم جامد است. مینی زبانه ها بسیار خوب هستند زیرا آنها بسیار راحت بلع هستند و فرمول ملایم مناسب کسانی است که دارای معده های حساس هستند. شاید مهمتر از همه، این محصول توسط یک شرکت بزرگ پشتیبانی می شود که برای کیفیت و انسجام شناخته شده است.

Bluebonnet کلسیم سیترات منیزیم و ویتامین D3 یک مکمل قدرتمند است که چندین ماده مغذی کلیدی را در خود جای می دهد. هر دو کلسیم و منیزیم، دو مورد از مواد مغذی رایج موجود، وجود دارد، و همچنین ویتامین D3. این سه ماده غذایی به صورت هماهنگی برای بهبود سلامت شما و اطمینان از سطح مطلوب مواد مغذی در سیستم شما کار می کنند.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط آبی کلاه سر گذاشتن تغذیه ساخته شده است. در 1991 تاسیس شد، آبی کلاه سر گذاشتن است سخت در محل کار ایجاد طبیعی، مکمل های موثر با ترکیب بهترین از علم و طبیعت را به یک بوده است. امروز، آنها ارائه بسیاری از محصولات بزرگ اعم از ویتامین ها به مواد معدنی و فراتر از آن.

خط پایین: این ترکیب 100 درصد از ارزش روزانه خود را از کلسیم با هر دو منیزیم و ویتامین d3، مواد مغذی است که به بالارفتن اثر کلسیم حالی که همچنین ارائه مزایای قابل توجهی خود به خود. این محصول همچنین از یک شرکت بزرگ می آید، بنابراین شما می توانید اعتماد کنید که شما با محصول Blue Bonnet به محصول خوبی دست می یابید.

GNC Calcium Plus 1000 یک محصول قوی حاوی 1000mg کلسیم در هر وعده است. همچنین شامل منیزیم و ویتامین D3، دو ماده مهم است که همچنین میزان جذب کلسیم را افزایش می دهد. این محصول از GNC، یکی از برندهای شناخته شده در کسب و کار، می آید.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط GNC، توزیع کننده محبوب مکمل های تناسب اندام و محصولات بهداشتی ساخته شده است. شما به احتمال زیاد از یک فروشگاه GNC در بازار محلی خود را، به عنوان از دسترس این شرکت گسترش در سراسر جهان. GNC در واقع بیشتر یک خرده فروش، اما آنها با شرکت های معتبر قرارداد به تولید GNC محصولات با نام تجاری خود، مانند این یکی. GNC به حفظ کیفیت و خلوص استانداردهای سختگیرانه در تمام محصولات خود، در حالی که حمایت آنها عرضه می کنند با پشتیبانی از مشتری عالی متعهد است.

خط پایین: این مواد حاوی مواد مغذی 3 هستند که در رژیم های مدرن ما بسیار کمبود دارند که همه آنها برای بهبود سلامت و رفاه کار می کنند.

کلرید سیترات Kirkland یک انتخاب خوبی از کلسیم است که حاوی مواد مغذی مهم منیزیم، روی و ویتامین D3 نیز می باشد. این مواد تشکیل دهنده با هم کار می کنند تا مزایای سلامتی قوی داشته باشند و همچنین همه مواد مغذی هستند که در رژیم های مدرن ما کمبود دارند.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط کرکلند امضاء است که با نام تجاری فروشگاه Costco در ساخته شده است. شرکای کاسکو با شرکت های معتبر برای کمک به آنها تولید محصولات با کیفیت بالا، و سپس آنها را تحت نام امضا کرکلند بازار. هر کسی که با کاسکو آشنا می داند که این شرکت همه چیز در مورد کیفیت بالا، محصولات سازگار با قیمت های بزرگ – و این مورد را ارزیابی هیچ تفاوتی ندارد!

قیمت قرص کلسیم kirkland

خط پایین: به طور کلی، این یک محصول عالی با یک قیمت عالی است. این حاوی مواد مغذی مهم در یک بسته آسان است. این همچنین توسط Kirkland / Costco پشتیبانی می شود، که یک شرکت بزرگ برای خرید از آن است.

سیتراکال کلسیم + D3 شامل 1200mg کلسیم و 1000iu ویتامین D3 می باشد. فرمول آبی آن به آرامی و به طور پیوسته جذب می شود و بدن شما به طور کامل مواد مغذی را جذب می کند و از آنها به طور موثر استفاده می کند. همچنین حاوی مقدار کمی منیزیم است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: Citracal است بایر، یکی از بزرگترین شرکت های داروسازی در جهان، شاید بهترین راه حل برای “آسپرین” با نام تجاری خود شناخته شده است ساخته شده است. در 1863 (بله، 1863) در آلمان تاسیس شد، بایر دارای بیش از 150 سال تجربه در صنعت. آنها یکی از بزرگترین و معتبر ترین نام در کسب و کار دارویی هستند.

خط پایین: به طور کلی، این یک مکمل کلسیم قوی با سود افزایشی از مواد مغذی کم آبی است. بایر ادعا می کند که این محصول در مقایسه با فرمول های آزاد سازی استاندارد، جذاب تر است.

کلسیم فواید طبیعت یک مکمل طبیعی ساخته شده با استفاده از کلسیم کربنات است. همچنین حاوی دوز قوی ویتامین D3 است.

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط فضل طبیعت، تولید کننده مکمل بزرگ با عملیات در سراسر جهان ساخته شده است. شما احتمالا محصولات فضل طبیعت در داروخانه های محلی و یا سوپر مارکت خود را دیده ام. در 1971 تاسیس شد، این تیم در فضل طبیعت دهه تجربه در صنعت، و آنها به طور مداوم و کارآمد تولید مکمل بسیار موثر است.

سوانسون یک محصول حاوی 630mg کلسیم و 400iu ویتامین D را فراهم می کند. سیترات کلسیم با کیفیت بالا برای جذب خواص برتر آن استفاده می شود.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط محصولات بهداشتی سوانسون ساخته شده است. سوانسون یک تولید کننده مکمل GMP گواهی که به طور مداوم ایجاد کیفیت بالا، محصولات بهداشتی موثر برای دیدار با انواع نیازهای است. آنها در کیفیت، خلوص و ثبات تمرکز، در حالی که ارائه خدمات عالی به مشتریان خود.

خط پایین: فرمول بسیار بیوفیزیکی جذب خوبی می کند، بنابراین اگر چه در این قرص ها کمتر از مقدار متوسط ​​کلسیم وجود دارد، میزان جذب به وجود می آید. به علاوه، آنها از یک شرکت بسیار معتبر می آیند و قیمت مناسب دارند.

Amway Nutrilite Cal Mag D Advanced همه مزایای کلسیم را با افزودن افزودنی منیزیم و ویتامین D ارائه می دهد. همه این مواد مغذی با یکدیگر در بدن همکاری می کنند.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده (قرص 1) شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط اموی Amway، چند سطح بازاریابی شرکت جهانی است که عملیات کسب و کار در دسته بندی های مختلف، از جمله مکمل ها و محصولات بهداشتی ساخته شده است. اموی Amway باعث می شود محصولات با کیفیت بالا و آنها را توزیع از طریق یک شبکه از صاحبان کسب و کار کوچک، برای تحریک اقتصاد محلی و بهبود سلامت مشتریان خود.

خط پایین: مقدار دوز کلسیم بسیار پایین تر از حد متوسط ​​است، اما می تواند مفید باشد برای افرادی که می خواهند دقت بیشتری مصرف کنند. اگر به کلسیم کمتر از اکثر مردم نیاز دارید، این ممکن است بهترین مکمل کلسیم برای نیازهای شما باشد.

کلسیم یک ماده معدنی به طور طبیعی در بسیاری از غذاها یافت می شود. منابع طبیعی از کلسیم شامل محصولات لبنی، سبزیجات برگ دار، کلم بروکلی، بطور، و چند میوه ها بیشتر و سبزیجات.

در بدن، کلسیم در خدمت تعدادی از نقش بسیار مهم است. برای یکی، آن نقش کلیدی در ساخت و ساز و تقویت استخوان. همچنین نقش مهمی در ارتباط بین مغز و بدن ایفا می کند، کمک به بهبود توانایی مغز خود را برای برقراری ارتباط با سایر قسمت های بدن، و همچنین بهبود عملکرد حافظه است. همچنین می تواند برای کمک به تنظیم فشار خون، و به عنوان عامل مشترک در بسیاری از واکنش های آنزیمی مهم عمل می کند.

کلسیم یکی از بسیاری از مواد مغذی است که ضروری برای سلامتی. بدون مقادیر کافی از این ماده معدنی مهم، استخوان های ما شکننده می شوند، عملکرد مغز ما را کند می کند، حافظه ما محو می شود، و ما علائم کمبود کلسیم در که امروزه بسیار رایج است را تجربه کنند.

کلسیم فراوانترین ماده معدنی موجود در بدن انسان است. اکثر آن است که در استخوان ها و دندان، که در آن استفاده می شود برای تقویت و بهبود سلامت استخوان ذخیره می شود.

La بدن می تواند کلسیم را به خودی خود، بنابراین ما باید مقدار کافی از آن را به منظور حفظ سالم مصرف کنیم. منبع اصلی کلسیم محصولات لبنی مانند شیر، پنیر، تخم مرغ و غیره است. بسیاری از مردم در رژیم غذایی خود به اندازه کافی کلسیم دریافت می کنند، در حالی که دیگران برای رسیدن به سطوح مطلوب نیاز به مکمل دارند.

کاملا به سادگی، مکمل های کلسیم محصولات طراحی شده برای ارائه دوز متمرکز از این ماده معدنی مهم هستند. آنها معمولا به صورت قرص یا کپسول آمده، اگر چه پودر کلسیم یک گزینه نیز می باشد.

موسسه ملی بهداشت توصیه اطراف 1000mg کلسیم در روز برای بزرگسالان سالم است. توصیه خاص بسته به سن و جنس متفاوت است، اما 1000mg پایه متوسط ​​خوب به نظر است.

برای قرار دادن این به چشم انداز، یک لیوان شیر حاوی حدود 300mg، یک ظرف ماست شامل حدود 200mg، و یک فنجان کلم شامل حدود 100mg. بنابراین، در حالی که این امکان وجود دارد به اندازه کافی از مواد معدنی از رژیم غذایی خود به تنهایی، آن می تواند یک چالش برای بسیاری از مردمی – به خصوص کسانی که لبنیات مصرف نمی کنند و یا سایر غذاهای محدود.

مکمل کلسیم به طور کلی حاوی 500-1000mg کلسیم در هر وعده است که به شما امکان می دهد راه آسان برای رسیدن به نیاز روزانه خود را داشته باشید. و، از زمان حد بالایی توصیه می شود معمولا در حدود 2000mg در روز است، به طور کلی در مصرف مکمل حتی اگر شما در حال حاضر مقدار زیادی از غذاهایی با کالسیوم مانند محصولات لبنی مصرف می کنید به طور کلی کمی آسیب می رساند. این یک راه آسان برای اطمینان از اینکه شما این مواد مغذی کلیدی را به اندازه کافی دریافت می کنید.

کلسیم نقش مهمی در بدن ایفا می کند. در اینجا مزایای کلیدی که می توانید انتظار داشته باشید عبارتند از:

این نکات برجسته هستند، اما این فهرست ادامه دارد. این نیز مهم است توجه داشته باشید که مصرف مکمل های کلسیم بالا می تواند به شما در جلوگیری از نشانه های کلسیم کم کمک می کند، که می تواند شدید در زمان.

کمبود کلسیم، در غیر این صورت به عنوان هیپوکلسمی شناخته می شود، یک مسئله رایج در سال های صدها هزار نفر است. این اغلب بی توجه است و در طول زمان می تواند بدتر شود اگر هیچ چیز تغییر نکند.

علائم کلسیم کم در ابتدا ممکن است دشوار باشد. کمبود های اولیه ممکن است بلافاصله سبب مسائل قابل توجهی نشود، اما در طول سال ها کمبود می تواند باعث نشانه هایی از قبیل کاهش حافظه، اسپاسم عضلانی، بی حسی و سوزن شدن، افسردگی و حتی توهم ها شود.

از آنجایی که کلسیم نقش بسیار زیادی در بدن ایفا می کند و از آنجا که خطرات کمبود این مواد مغذی می تواند موجب بروز بسیاری از مشکلات سلامتی شود، بسیاری از افراد می توانند از افزودن مکمل به رژیم غذایی خود بهره مند شوند.

با این گفتن، برخی از مردم مزایای بیشتری نسبت به دیگران را تجربه خواهند کرد. در زیر گروه های کلیدی افرادی را پیدا کنید که بیشترین امتیازات را از اضافه کردن کالری به رژیم غذایی خود دارند.

به طور کلی، هنگامی که به عنوان دستور گرفته شده، هیچ اثرات جانبی کلسیم عمده وجود دارد. با این گفتن، برخی از افراد عوارض جانبی شایع دارند مانند:

عوارض جانبی شدیدتر ممکن است رخ دهد اگر شما را بیش از حد کلسیم، و یا آن را در مقادیر بیشتر توصیه می شود توسط دکتر شما. سمیت کلسیم، در غیر این صورت به عنوان hypercalcemia شناخته می شود، می تواند برخی از عوارض جانبی بسیار جدی منفی داشته باشد. برای جلوگیری از این شرایط، به سادگی بیش از دستورالعمل بسته بندی محصول را نگیرید و در صورتی که سوالی دارید، با دکتر خود مشورت کنید.

به طور معمول، ما همیشه توصیه می کنند که شما را به یک حرفه ای پزشکی صحبت قبل از اضافه کردن هر گونه مکمل جدید به رژیم غذایی خود را. حتی چیزی به عنوان ساده به عنوان کلسیم است.

اگر شما تعجب در مورد دوز کلسیم مناسب و یا چگونه باید این محصولات را، این بخش برای شما است.

اول از همه، شما باید نگاهی به را RDA کلسیم برای یاد گرفتن چقدر باید مصرف کنید این بر اساس سن و جنس متفاوت است، اما به طور کلی در طول روز برای سلامتی مطلوب 1,000mg مورد نیاز است.

با توجه به این گفته می شود، به خاطر داشته باشید که احتمالا قبلا برخی از کلسیم را در رژیم غذایی روزانه خود دریافت می کنید. اکثر مکمل های کلسیم در فرم قرص یا کپسول قرار می گیرند، بنابراین آنها آسان است. پودر کلسیم کمی بیشتر از آن است که در اغلب موارد ارزش دارد.

مصرف قرص کلسیم 1000mg هر روز باید شما هر گونه مشکلات ایجاد نمی کند، حتی اگر شما در حال حاضر به خوردن یک مقدار خوبی از لبنیات. با این حال، شما هرگز نباید بیش از میزان توصیه شده مگر اینکه توسط یک دکتر توصیه، به عنوان مقادیر بالاتر تواند به مشکلات سلامتی پایین منجر شود جاده است.

تا زمانی که شما باید قرص های کلسیم خود را مصرف کنید، باید آنها را از مولتی ویتامین خود جدا کنید. اکثر مولتی ویتامین ها دارای آهن هستند و کلسیم می تواند جذب آهن را مختل کند. بنابراین، به سادگی مکمل کلسیم خود را در زمان دیگری از مولتی ویتامین استاندارد خود ببرید. به غیر از زمان، زمان بسیار مهم نیست، اگر چه بعضی از مردم ممکن است ناراحتی معده را تجربه کنند، اگر آنها مکمل در معده خالی است.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید رابطه کلسیم با سایر مواد مغذی است. به منظور جذب می شود و به درستی در بدن استفاده می شود، کلسیم نیاز به واکنش نشان می دهند با مقادیر کافی از ویتامین D. ویتامین D در برخی از غذاها یافت می شود و همچنین در اثر نور مستقیم خورشید از طریق پوست جذب می شود. این یک مکمل معمول در مکمل های کلسیم است. اگر شما در آب و هوای آفتابی زندگی می کنید و در خارج از منزل هستید، احتمالا نیازی به نگرانی در مورد ویتامین D ندارید، اما اگر نباشد، یک مکمل کلسیم قوی داشته باشید که حاوی ویتامین D نیز باشد.

کلسیم و منیزیم نیز با یکدیگر همکاری می کنند، به همین دلیل است که می بینید که بسیاری از محصولات در لیست توصیه های کلسیم ما در بالا شامل هر دو این مواد معدنی هستند. لزوما لازم نیست که هر دو را با توجه به نیازهایتان بپذیرید، اما باید توجه داشته باشید که این مواد معدنی به خوبی با هم کار می کنند و این که کلسیم بدون کافئین بدون مگنیم کافی (و بالعکس) می تواند به مشکلات در مسیر جاده منجر شود.

همانند بسیاری از چیزهایی که امروزه وجود دارد، مکمل های کلسیم خوب وجود دارد که از آن انتخاب می شود. انتخاب بهترین می تواند یک چالش باشد. ما با استفاده از لیستی از مکمل های کلسیم دارای امتیاز بالا در دسترس ما قرار داده ایم و ما همچنین نکات زیر را با هم ترکیب کردیم تا به شما کمک کند تا حتی بیشتر از آن باریک بمانید.

اکنون که همه چیز درباره کلسیم آموخته اید و آنچه می تواند برای شما انجام دهد، امیدواریم که آماده خرید و شروع به بهبود سلامت باشید! ما معتقدیم که هر محصولی در این لیست یک انتخاب عالی است – این تنها مسئله یافتن یکی از نیازهای شماست و بهترین بودجه را دارد.

در نهایت، ما می خواهم به شما توصیه می این صفحه را نشانه و بررسی در تاریخ بعد. ما همیشه به روز رسانی راهنماهای ما به منظور ماندن در بالای هر گونه تغییر در این صنعت است. را با نشانه (و کاوش در بقیه سایت ما)، شما می توانید در حلقه و آگاه ماندن! ما همچنین راهنماهای پوشش یک تن از مکمل های مختلف، که ما را تشویق شما را به اتمام داشته باشد!

دریافت به روز رسانی مکمل، اخبار، هدایا و بیشتر!

این سایت از Akismet برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بدانید که چگونه نظر شما پردازش می شود.

آستین میدواس یک نویسنده و مشاور مستقل است که متخصص در موضوعات سلامتی و سلامتی است. با بیش از 7 سال تجربه نوشتن در صنعت سلامت طبیعی، آستین تلاش می کند برای ارائه اطلاعات دقیق، مختصر و تحقیق به خوانندگان خود. تماس با آستین در مورد این مقاله

رتبه بندی و بررسی ما بر روی ورودی های افراد واقعی مثل شما تکیه می کنند.

احساس رایگان برای ارسال هر گونه ورودی، بررسی، انتقاد، اصلاح، یا رتبه هر مکمل شما استفاده می شود.

نتایج بیشتر…

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

کوکی های ضروری برای وب سایت مناسب هستند. این دسته فقط شامل کوکی هایی است که ویژگی های اساسی و ویژگی های امنیتی وب سایت را تضمین می کند. این کوکی ها هیچ اطلاعات شخصی ذخیره نمی کنند.

هر کوکیهایی که ممکن است برای وب سایت مناسب نباشند و به طور خاص برای جمع آوری داده های شخصی کاربر از طریق تجزیه و تحلیل، تبلیغات، محتوای دیگر تعبیه شده به عنوان کوکی های غیر ضروری نامیده می شود، خاص نیست. قبل از اجرای این کوکی ها در وب سایت خود، رضایت کاربر را ملزم کنید.

ضمانت Top10Supps: مارک های شما که در Top10Supps.com ذکر شده است، بر ما تاثیری ندارد. آنها نمیتوانند موقعیت خود را خرید کنند، درمان خاصی دریافت کنند، یا دستکاری و رتبه بندی خود را در سایت ما افزایش دهند. با این حال، به عنوان بخشی از خدمات رایگان ما برای شما، ما تلاش می کنیم با شرکت هایی که بررسی می کنیم همکاری کنیم و زمانی که آنها را از طریق یک پیوند وابسته در سایت ما برای مثال، هنگامی که از طریق سایت ما به آمازون می روید، ممکن است کمیسیون هایی را در مورد مکمل هایی که در آن خریداری می کنید دریافت کنید. این بر عینی بودن و بی طرفی ما تاثیر نمی گذارد.

صرف نظر از هرگونه توافق جاری، گذشته و یا آینده، رتبه بندی هر شرکت در لیست سردبیر ما بر اساس و محاسبه شده با استفاده از یک مجموعه عینی از معیارهای رتبه بندی و همچنین بررسی کاربر محاسبه می شود. برای اطلاعات بیشتر ببین چگونه مکمل ها را رتبه بندی کنیم.

علاوه بر این، تمامی نظرات کاربر ارسال شده در Top10Supps تحت بررسی و تایید قرار می گیرند؛ اما ما بررسی هایی را که توسط کاربران ما انجام می شود سانسور نمی کنیم – مگر اینکه برای اصالت مورد بررسی قرار گیرند یا در موارد نقض دستورالعمل های ما باشد. ما حق تأیید یا رد هر گونه بررسی ارسال شده به این سایت را با توجه به دستورالعمل های ما حفظ می کنیم. اگر مشکوک به یک کاربر تجدید نظر شده به طور عمدی نادرست یا جعلی باشد، ما شما را تشویق می کنیم لطفا اینجا را بشناسید.

â “~ Top10Supps ممکن است بخشی از درآمد دریافت اگر شما چیزی خرید با استفاده از یک لینک در این صفحه.

مطالب این مقاله

قیمت قرص کلسیم kirkland

به منظور کمک به یافتن یک محصول خوب ما تحقیق و مقایسه بهترین مکمل های کلسیم در بازار در حال حاضر.

کلرید سولاریوم منیزیم روی یک محصول خوب کلسیم است که از یک نام تجاری بسیار معتبر می آید. این مواد افزودنی حاوی سه ماده مغذی کلیدی در بدن یکی از شایع ترین مواد مغذی برای بهبود سلامت کلی و سلامتی است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط Solaray، یک بخش از Nutraceutical ساخته شده است. Solaray در کسب و کار از 1973 بوده است، و توسط گروه Nutraceutical در 1993 به دست آورد. از آنجا که آغاز فروتن خود بیش از 40 سال پیش، Solaray است به حفظ کیفیت و سازگاری استانداردهای سختگیرانه، در حالی که کار سخت برای حفظ قیمت مناسب برای مشتریان خود متعهد شده است.

خط پایین: به طور کلی، این یک محصول عالی کالم از یک نام تجاری قابل اعتماد است. اگر شما به دنبال چیزهایی هستید که همه پایه را پوشش می دهند، این قرص ها انتخاب خوبی هستند. با این گفتن، میزان خدمت کپسول های 4 است و این مکمل در سمت گران قیمت است.

این محصول Solgar همراه با کلسیم، منیزیم و ویتامین D تامین می شود. این سه ماده مغذی در بدن همکاری می کنند و به همین دلیل آنها اغلب به یک محصول ترکیب می شوند. حاوی 100٪ از ارزش روزانه یا بیشتر هر یک از این مواد مغذی مهم، این مکمل یک راه آسان برای کمک به بهبود سلامت شما است.

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط Solgar، یک شرکت در مقیاس بزرگ تغذیه است که در کسب و کار از 1947 شده ساخته شده است. برای چند دهه، Solgar شده است در حال توسعه، تولید و توزیع مکمل های با کیفیت بالا و محصولات بهداشتی، و امروز آنها عرضه می کنند در سراسر جهان در دسترس هستند.

خط پایین: به طور کلی، این یک مکمل کلسیم بسیار موثر است که همچنین منافذ اضافه شده توسط منیزیم و ویتامین D3 را ارائه می دهد. همه این سه ماده مغذی اغلب کمبود دارند، بنابراین اضافه کردن این ها به رژیم مکمل شما واقعا می تواند باعث افزایش سلامتی شما شود. علاوه بر این، Solgar یک شرکت عالی است که تقریبا در 70 سال بوده است، بنابراین می توانید به تخصص و خدمات خود اعتماد کنید.

کلسیم سیترات رنگین کمان نور مینی زبانهها توسط یک شرکت با کیفیت بالا ساخته شده و هر وعده شامل 800mg از سیترات کلسیم، که یکی از بهترین اشکال کلسیم به علت میزان جذب برتر آن است. این همچنین شامل ویتامین D3، اسپیرولینا و اسطوخدوس است که با هم کار می کنند تا اثربخشی این محصول افزایش یابد.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط رنگین کمان نور، یک شرکت غذایی در مقیاس بزرگ مستقر در سانتا کروز، کالیفرنیا ساخته شده است. بیش از 30 سال پیش تاسیس شد، رنگین کمان نور دهه تجربه تولید مکمل های با کیفیت بالا و محصولات غذایی. هنگام طراحی ارائه محصول خود، رنگین کمان نور با هدف استفاده از مواد خالص و غذاهای کامل هر کجا امکان پذیر است. امروز، آنها یکی از بزرگترین و بهترین نامها در صنعت هستند.

خط پایین: به طور کلی، این یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال یک محصول کلسیم جامد است. مینی زبانه ها بسیار خوب هستند زیرا آنها بسیار راحت بلع هستند و فرمول ملایم مناسب کسانی است که دارای معده های حساس هستند. شاید مهمتر از همه، این محصول توسط یک شرکت بزرگ پشتیبانی می شود که برای کیفیت و انسجام شناخته شده است.

Bluebonnet کلسیم سیترات منیزیم و ویتامین D3 یک مکمل قدرتمند است که چندین ماده مغذی کلیدی را در خود جای می دهد. هر دو کلسیم و منیزیم، دو مورد از مواد مغذی رایج موجود، وجود دارد، و همچنین ویتامین D3. این سه ماده غذایی به صورت هماهنگی برای بهبود سلامت شما و اطمینان از سطح مطلوب مواد مغذی در سیستم شما کار می کنند.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط آبی کلاه سر گذاشتن تغذیه ساخته شده است. در 1991 تاسیس شد، آبی کلاه سر گذاشتن است سخت در محل کار ایجاد طبیعی، مکمل های موثر با ترکیب بهترین از علم و طبیعت را به یک بوده است. امروز، آنها ارائه بسیاری از محصولات بزرگ اعم از ویتامین ها به مواد معدنی و فراتر از آن.

خط پایین: این ترکیب 100 درصد از ارزش روزانه خود را از کلسیم با هر دو منیزیم و ویتامین d3، مواد مغذی است که به بالارفتن اثر کلسیم حالی که همچنین ارائه مزایای قابل توجهی خود به خود. این محصول همچنین از یک شرکت بزرگ می آید، بنابراین شما می توانید اعتماد کنید که شما با محصول Blue Bonnet به محصول خوبی دست می یابید.

GNC Calcium Plus 1000 یک محصول قوی حاوی 1000mg کلسیم در هر وعده است. همچنین شامل منیزیم و ویتامین D3، دو ماده مهم است که همچنین میزان جذب کلسیم را افزایش می دهد. این محصول از GNC، یکی از برندهای شناخته شده در کسب و کار، می آید.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط GNC، توزیع کننده محبوب مکمل های تناسب اندام و محصولات بهداشتی ساخته شده است. شما به احتمال زیاد از یک فروشگاه GNC در بازار محلی خود را، به عنوان از دسترس این شرکت گسترش در سراسر جهان. GNC در واقع بیشتر یک خرده فروش، اما آنها با شرکت های معتبر قرارداد به تولید GNC محصولات با نام تجاری خود، مانند این یکی. GNC به حفظ کیفیت و خلوص استانداردهای سختگیرانه در تمام محصولات خود، در حالی که حمایت آنها عرضه می کنند با پشتیبانی از مشتری عالی متعهد است.

خط پایین: این مواد حاوی مواد مغذی 3 هستند که در رژیم های مدرن ما بسیار کمبود دارند که همه آنها برای بهبود سلامت و رفاه کار می کنند.

کلرید سیترات Kirkland یک انتخاب خوبی از کلسیم است که حاوی مواد مغذی مهم منیزیم، روی و ویتامین D3 نیز می باشد. این مواد تشکیل دهنده با هم کار می کنند تا مزایای سلامتی قوی داشته باشند و همچنین همه مواد مغذی هستند که در رژیم های مدرن ما کمبود دارند.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط کرکلند امضاء است که با نام تجاری فروشگاه Costco در ساخته شده است. شرکای کاسکو با شرکت های معتبر برای کمک به آنها تولید محصولات با کیفیت بالا، و سپس آنها را تحت نام امضا کرکلند بازار. هر کسی که با کاسکو آشنا می داند که این شرکت همه چیز در مورد کیفیت بالا، محصولات سازگار با قیمت های بزرگ – و این مورد را ارزیابی هیچ تفاوتی ندارد!

قیمت قرص کلسیم kirkland

خط پایین: به طور کلی، این یک محصول عالی با یک قیمت عالی است. این حاوی مواد مغذی مهم در یک بسته آسان است. این همچنین توسط Kirkland / Costco پشتیبانی می شود، که یک شرکت بزرگ برای خرید از آن است.

سیتراکال کلسیم + D3 شامل 1200mg کلسیم و 1000iu ویتامین D3 می باشد. فرمول آبی آن به آرامی و به طور پیوسته جذب می شود و بدن شما به طور کامل مواد مغذی را جذب می کند و از آنها به طور موثر استفاده می کند. همچنین حاوی مقدار کمی منیزیم است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: Citracal است بایر، یکی از بزرگترین شرکت های داروسازی در جهان، شاید بهترین راه حل برای “آسپرین” با نام تجاری خود شناخته شده است ساخته شده است. در 1863 (بله، 1863) در آلمان تاسیس شد، بایر دارای بیش از 150 سال تجربه در صنعت. آنها یکی از بزرگترین و معتبر ترین نام در کسب و کار دارویی هستند.

خط پایین: به طور کلی، این یک مکمل کلسیم قوی با سود افزایشی از مواد مغذی کم آبی است. بایر ادعا می کند که این محصول در مقایسه با فرمول های آزاد سازی استاندارد، جذاب تر است.

کلسیم فواید طبیعت یک مکمل طبیعی ساخته شده با استفاده از کلسیم کربنات است. همچنین حاوی دوز قوی ویتامین D3 است.

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط فضل طبیعت، تولید کننده مکمل بزرگ با عملیات در سراسر جهان ساخته شده است. شما احتمالا محصولات فضل طبیعت در داروخانه های محلی و یا سوپر مارکت خود را دیده ام. در 1971 تاسیس شد، این تیم در فضل طبیعت دهه تجربه در صنعت، و آنها به طور مداوم و کارآمد تولید مکمل بسیار موثر است.

سوانسون یک محصول حاوی 630mg کلسیم و 400iu ویتامین D را فراهم می کند. سیترات کلسیم با کیفیت بالا برای جذب خواص برتر آن استفاده می شود.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط محصولات بهداشتی سوانسون ساخته شده است. سوانسون یک تولید کننده مکمل GMP گواهی که به طور مداوم ایجاد کیفیت بالا، محصولات بهداشتی موثر برای دیدار با انواع نیازهای است. آنها در کیفیت، خلوص و ثبات تمرکز، در حالی که ارائه خدمات عالی به مشتریان خود.

خط پایین: فرمول بسیار بیوفیزیکی جذب خوبی می کند، بنابراین اگر چه در این قرص ها کمتر از مقدار متوسط ​​کلسیم وجود دارد، میزان جذب به وجود می آید. به علاوه، آنها از یک شرکت بسیار معتبر می آیند و قیمت مناسب دارند.

Amway Nutrilite Cal Mag D Advanced همه مزایای کلسیم را با افزودن افزودنی منیزیم و ویتامین D ارائه می دهد. همه این مواد مغذی با یکدیگر در بدن همکاری می کنند.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست: یک وعده (قرص 1) شامل:

چه کسی آن را می سازد: این محصول توسط اموی Amway، چند سطح بازاریابی شرکت جهانی است که عملیات کسب و کار در دسته بندی های مختلف، از جمله مکمل ها و محصولات بهداشتی ساخته شده است. اموی Amway باعث می شود محصولات با کیفیت بالا و آنها را توزیع از طریق یک شبکه از صاحبان کسب و کار کوچک، برای تحریک اقتصاد محلی و بهبود سلامت مشتریان خود.

خط پایین: مقدار دوز کلسیم بسیار پایین تر از حد متوسط ​​است، اما می تواند مفید باشد برای افرادی که می خواهند دقت بیشتری مصرف کنند. اگر به کلسیم کمتر از اکثر مردم نیاز دارید، این ممکن است بهترین مکمل کلسیم برای نیازهای شما باشد.

کلسیم یک ماده معدنی به طور طبیعی در بسیاری از غذاها یافت می شود. منابع طبیعی از کلسیم شامل محصولات لبنی، سبزیجات برگ دار، کلم بروکلی، بطور، و چند میوه ها بیشتر و سبزیجات.

در بدن، کلسیم در خدمت تعدادی از نقش بسیار مهم است. برای یکی، آن نقش کلیدی در ساخت و ساز و تقویت استخوان. همچنین نقش مهمی در ارتباط بین مغز و بدن ایفا می کند، کمک به بهبود توانایی مغز خود را برای برقراری ارتباط با سایر قسمت های بدن، و همچنین بهبود عملکرد حافظه است. همچنین می تواند برای کمک به تنظیم فشار خون، و به عنوان عامل مشترک در بسیاری از واکنش های آنزیمی مهم عمل می کند.

کلسیم یکی از بسیاری از مواد مغذی است که ضروری برای سلامتی. بدون مقادیر کافی از این ماده معدنی مهم، استخوان های ما شکننده می شوند، عملکرد مغز ما را کند می کند، حافظه ما محو می شود، و ما علائم کمبود کلسیم در که امروزه بسیار رایج است را تجربه کنند.

کلسیم فراوانترین ماده معدنی موجود در بدن انسان است. اکثر آن است که در استخوان ها و دندان، که در آن استفاده می شود برای تقویت و بهبود سلامت استخوان ذخیره می شود.

La بدن می تواند کلسیم را به خودی خود، بنابراین ما باید مقدار کافی از آن را به منظور حفظ سالم مصرف کنیم. منبع اصلی کلسیم محصولات لبنی مانند شیر، پنیر، تخم مرغ و غیره است. بسیاری از مردم در رژیم غذایی خود به اندازه کافی کلسیم دریافت می کنند، در حالی که دیگران برای رسیدن به سطوح مطلوب نیاز به مکمل دارند.

کاملا به سادگی، مکمل های کلسیم محصولات طراحی شده برای ارائه دوز متمرکز از این ماده معدنی مهم هستند. آنها معمولا به صورت قرص یا کپسول آمده، اگر چه پودر کلسیم یک گزینه نیز می باشد.

موسسه ملی بهداشت توصیه اطراف 1000mg کلسیم در روز برای بزرگسالان سالم است. توصیه خاص بسته به سن و جنس متفاوت است، اما 1000mg پایه متوسط ​​خوب به نظر است.

برای قرار دادن این به چشم انداز، یک لیوان شیر حاوی حدود 300mg، یک ظرف ماست شامل حدود 200mg، و یک فنجان کلم شامل حدود 100mg. بنابراین، در حالی که این امکان وجود دارد به اندازه کافی از مواد معدنی از رژیم غذایی خود به تنهایی، آن می تواند یک چالش برای بسیاری از مردمی – به خصوص کسانی که لبنیات مصرف نمی کنند و یا سایر غذاهای محدود.

مکمل کلسیم به طور کلی حاوی 500-1000mg کلسیم در هر وعده است که به شما امکان می دهد راه آسان برای رسیدن به نیاز روزانه خود را داشته باشید. و، از زمان حد بالایی توصیه می شود معمولا در حدود 2000mg در روز است، به طور کلی در مصرف مکمل حتی اگر شما در حال حاضر مقدار زیادی از غذاهایی با کالسیوم مانند محصولات لبنی مصرف می کنید به طور کلی کمی آسیب می رساند. این یک راه آسان برای اطمینان از اینکه شما این مواد مغذی کلیدی را به اندازه کافی دریافت می کنید.

کلسیم نقش مهمی در بدن ایفا می کند. در اینجا مزایای کلیدی که می توانید انتظار داشته باشید عبارتند از:

این نکات برجسته هستند، اما این فهرست ادامه دارد. این نیز مهم است توجه داشته باشید که مصرف مکمل های کلسیم بالا می تواند به شما در جلوگیری از نشانه های کلسیم کم کمک می کند، که می تواند شدید در زمان.

کمبود کلسیم، در غیر این صورت به عنوان هیپوکلسمی شناخته می شود، یک مسئله رایج در سال های صدها هزار نفر است. این اغلب بی توجه است و در طول زمان می تواند بدتر شود اگر هیچ چیز تغییر نکند.

علائم کلسیم کم در ابتدا ممکن است دشوار باشد. کمبود های اولیه ممکن است بلافاصله سبب مسائل قابل توجهی نشود، اما در طول سال ها کمبود می تواند باعث نشانه هایی از قبیل کاهش حافظه، اسپاسم عضلانی، بی حسی و سوزن شدن، افسردگی و حتی توهم ها شود.

از آنجایی که کلسیم نقش بسیار زیادی در بدن ایفا می کند و از آنجا که خطرات کمبود این مواد مغذی می تواند موجب بروز بسیاری از مشکلات سلامتی شود، بسیاری از افراد می توانند از افزودن مکمل به رژیم غذایی خود بهره مند شوند.

با این گفتن، برخی از مردم مزایای بیشتری نسبت به دیگران را تجربه خواهند کرد. در زیر گروه های کلیدی افرادی را پیدا کنید که بیشترین امتیازات را از اضافه کردن کالری به رژیم غذایی خود دارند.

به طور کلی، هنگامی که به عنوان دستور گرفته شده، هیچ اثرات جانبی کلسیم عمده وجود دارد. با این گفتن، برخی از افراد عوارض جانبی شایع دارند مانند:

عوارض جانبی شدیدتر ممکن است رخ دهد اگر شما را بیش از حد کلسیم، و یا آن را در مقادیر بیشتر توصیه می شود توسط دکتر شما. سمیت کلسیم، در غیر این صورت به عنوان hypercalcemia شناخته می شود، می تواند برخی از عوارض جانبی بسیار جدی منفی داشته باشد. برای جلوگیری از این شرایط، به سادگی بیش از دستورالعمل بسته بندی محصول را نگیرید و در صورتی که سوالی دارید، با دکتر خود مشورت کنید.

به طور معمول، ما همیشه توصیه می کنند که شما را به یک حرفه ای پزشکی صحبت قبل از اضافه کردن هر گونه مکمل جدید به رژیم غذایی خود را. حتی چیزی به عنوان ساده به عنوان کلسیم است.

اگر شما تعجب در مورد دوز کلسیم مناسب و یا چگونه باید این محصولات را، این بخش برای شما است.

اول از همه، شما باید نگاهی به را RDA کلسیم برای یاد گرفتن چقدر باید مصرف کنید این بر اساس سن و جنس متفاوت است، اما به طور کلی در طول روز برای سلامتی مطلوب 1,000mg مورد نیاز است.

با توجه به این گفته می شود، به خاطر داشته باشید که احتمالا قبلا برخی از کلسیم را در رژیم غذایی روزانه خود دریافت می کنید. اکثر مکمل های کلسیم در فرم قرص یا کپسول قرار می گیرند، بنابراین آنها آسان است. پودر کلسیم کمی بیشتر از آن است که در اغلب موارد ارزش دارد.

مصرف قرص کلسیم 1000mg هر روز باید شما هر گونه مشکلات ایجاد نمی کند، حتی اگر شما در حال حاضر به خوردن یک مقدار خوبی از لبنیات. با این حال، شما هرگز نباید بیش از میزان توصیه شده مگر اینکه توسط یک دکتر توصیه، به عنوان مقادیر بالاتر تواند به مشکلات سلامتی پایین منجر شود جاده است.

تا زمانی که شما باید قرص های کلسیم خود را مصرف کنید، باید آنها را از مولتی ویتامین خود جدا کنید. اکثر مولتی ویتامین ها دارای آهن هستند و کلسیم می تواند جذب آهن را مختل کند. بنابراین، به سادگی مکمل کلسیم خود را در زمان دیگری از مولتی ویتامین استاندارد خود ببرید. به غیر از زمان، زمان بسیار مهم نیست، اگر چه بعضی از مردم ممکن است ناراحتی معده را تجربه کنند، اگر آنها مکمل در معده خالی است.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید رابطه کلسیم با سایر مواد مغذی است. به منظور جذب می شود و به درستی در بدن استفاده می شود، کلسیم نیاز به واکنش نشان می دهند با مقادیر کافی از ویتامین D. ویتامین D در برخی از غذاها یافت می شود و همچنین در اثر نور مستقیم خورشید از طریق پوست جذب می شود. این یک مکمل معمول در مکمل های کلسیم است. اگر شما در آب و هوای آفتابی زندگی می کنید و در خارج از منزل هستید، احتمالا نیازی به نگرانی در مورد ویتامین D ندارید، اما اگر نباشد، یک مکمل کلسیم قوی داشته باشید که حاوی ویتامین D نیز باشد.

کلسیم و منیزیم نیز با یکدیگر همکاری می کنند، به همین دلیل است که می بینید که بسیاری از محصولات در لیست توصیه های کلسیم ما در بالا شامل هر دو این مواد معدنی هستند. لزوما لازم نیست که هر دو را با توجه به نیازهایتان بپذیرید، اما باید توجه داشته باشید که این مواد معدنی به خوبی با هم کار می کنند و این که کلسیم بدون کافئین بدون مگنیم کافی (و بالعکس) می تواند به مشکلات در مسیر جاده منجر شود.

همانند بسیاری از چیزهایی که امروزه وجود دارد، مکمل های کلسیم خوب وجود دارد که از آن انتخاب می شود. انتخاب بهترین می تواند یک چالش باشد. ما با استفاده از لیستی از مکمل های کلسیم دارای امتیاز بالا در دسترس ما قرار داده ایم و ما همچنین نکات زیر را با هم ترکیب کردیم تا به شما کمک کند تا حتی بیشتر از آن باریک بمانید.

اکنون که همه چیز درباره کلسیم آموخته اید و آنچه می تواند برای شما انجام دهد، امیدواریم که آماده خرید و شروع به بهبود سلامت باشید! ما معتقدیم که هر محصولی در این لیست یک انتخاب عالی است – این تنها مسئله یافتن یکی از نیازهای شماست و بهترین بودجه را دارد.

در نهایت، ما می خواهم به شما توصیه می این صفحه را نشانه و بررسی در تاریخ بعد. ما همیشه به روز رسانی راهنماهای ما به منظور ماندن در بالای هر گونه تغییر در این صنعت است. را با نشانه (و کاوش در بقیه سایت ما)، شما می توانید در حلقه و آگاه ماندن! ما همچنین راهنماهای پوشش یک تن از مکمل های مختلف، که ما را تشویق شما را به اتمام داشته باشد!

دریافت به روز رسانی مکمل، اخبار، هدایا و بیشتر!

این سایت از Akismet برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بدانید که چگونه نظر شما پردازش می شود.

آستین میدواس یک نویسنده و مشاور مستقل است که متخصص در موضوعات سلامتی و سلامتی است. با بیش از 7 سال تجربه نوشتن در صنعت سلامت طبیعی، آستین تلاش می کند برای ارائه اطلاعات دقیق، مختصر و تحقیق به خوانندگان خود. تماس با آستین در مورد این مقاله

رتبه بندی و بررسی ما بر روی ورودی های افراد واقعی مثل شما تکیه می کنند.

احساس رایگان برای ارسال هر گونه ورودی، بررسی، انتقاد، اصلاح، یا رتبه هر مکمل شما استفاده می شود.

نتایج بیشتر…

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

کوکی های ضروری برای وب سایت مناسب هستند. این دسته فقط شامل کوکی هایی است که ویژگی های اساسی و ویژگی های امنیتی وب سایت را تضمین می کند. این کوکی ها هیچ اطلاعات شخصی ذخیره نمی کنند.

هر کوکیهایی که ممکن است برای وب سایت مناسب نباشند و به طور خاص برای جمع آوری داده های شخصی کاربر از طریق تجزیه و تحلیل، تبلیغات، محتوای دیگر تعبیه شده به عنوان کوکی های غیر ضروری نامیده می شود، خاص نیست. قبل از اجرای این کوکی ها در وب سایت خود، رضایت کاربر را ملزم کنید.

۰سبد خرید

استحکام و سلامت ، استخوان ها و دندان ها ، تقویت مو و ناخن

موارد بیشتر ( در صورت نیاز )

با ارسال درخواست، اعلام میکنم که شرایط و مقررات را مطالعه کرده و پذیرفته ام.

زودل بستری پیشرو در تجارت آنلاین عمده فروشی است. از طریق این بستر تجاری ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین فروشندگان عمده و خریداران عمده ممکن می شود. در حال حاضر بیش از یکصد هزار خریدار شامل سوپر مارکت ها، قنادی ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، داروخانه ها و باشگاههای ورزشی در سراسر کشور درخواست های خرید خود را در بستر زودل ثبت می نمایند و بیش از بیست هزار تامین کننده و توزیع کننده سفارشات خرید را از مشتریان جدید دریافت نموده و هزینه های فروش و لجستیک را از این طریق کاهش داده اند.

قیمت قرص کلسیم kirkland

این مکمل دارای ۲۰۰ واحد ویتامین   Dو ۵۰۰ میلی گرم کلسیم (از نوع ملح کلسیم کربنات) می باشد. 

در صورت موجود شدن به من اطلاع بده

روزانه۱ تا ۲عدد قرص، هر بار یک قرص به همراه غذا مصرف شود.

در جای خشک و خنک، دور از دسترس کودکان نگهداری شو

مکمل های غذایی کارخانه ۲۱- سنتری در سال ۱۹۸۹ در ایالت آریزونای آمریکا تاسیس شد و امروزه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مکمل های غذایی و ویتامین ها در آمریکا است. این کمپانی در ۷ کشور جهان دفتر دارد ( سنگاپور، مالزی، هنگ کنگ و…) و محصولات تولیدی آن در بیش از ۵۰ کشور جهان مورد استفاده قرار می گیرد و به چندین زبان برچسب گذاری می شود. این کارخانه موفق به دریافت جایزه “صادر کننده” در ایالت آریزونا شده است. ۲۱- سنتری  با بیش از هزار محصول از ویتامین ها، مینرال ها و عصاره های گیاهی و فرآورده های مربوط به تناسب وزن، چای های گیاهی و فرآورده های حیوانات خانگی حق انتخاب وسیعی به مشتریان داده است.

قیمت قرص کلسیم kirkland

لطفا کد زیر را در بخش مربوطه وارد نمایید

قیمت قرص کلسیم kirkland
قیمت قرص کلسیم kirkland
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *