قیمت قرص ویتامین c

خواص دارویی و گیاهی

قیمت قرص ویتامین c
قیمت قرص ویتامین c

ترب یک موتور جستجوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جستجو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

ترب یک موتور جستجوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جستجو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

روزانه 1 کپسول همراه غذا با آب زیاد

نقش ویتامین C در سلامت:
– در تشکیل کلاژن:
ویتامین C در بدن در تشکیل کلاژن در استخوان ها، غضروف، عضله و رگ های خونی اهمیت داشته و نیز در جذب آهن نیز شرکت می کند. تأثیر ویتامین C در تشکیل کلاژن مهم ترین نقش آن است. کلاژن یک ماده پروتئینی می باشد که سلول ها را در کنار هم نگه می دارد و اختلال در سنتز کلاژن می تواند موجب تأخیر در بهبود زخم ها گردد.
– درحفظ سلامت پوست:
یکی از مهمترین ترکیبات موجود در داروهای مؤثر در سلامت پوست، ویتامین C می باشد. این ویتامین موجب مرطوب نمودن پوست و تحریک رشد کلاژن در آن گردد. همچنین به پوست لطافت بخشیده و در از بین بردن چین و چروک آن نیز مؤثر است. همانگونه که می دانیم، کلاژن موجب ساختار و قدرت بخشیدن به پوست می گردد. با افزایش سن، بطور طبیعی سنتز کلاژن در پوست کاهش یافته و موجب ظاهر شدن چین و چروک می گردد، لذا تحریک تولید کلاژن توسط ویتامین C این فرایند را تا حدودی کند می کند. ویتامین C در پوست به عنوان آنتی اکسیدان نیز عمل می کند. زمانیکه پوست در معرض اشعه ماورای بنفش آفتاب قرار می گیرد، رادیکال های آزاد تشکیل شده و به آن آسیب رسانده و می توانند حتی باعث ایجاد سرطان در پوست گردند.
– در افزایش توان و سلامت عمومی بدن:
ویتامین C موجب سرعت بخشیدن در بهبود زخم ها و محافظت از بدن در برابر استرس های فیزیکی و ذهنی می گردد. همچنین تا حدودی از بروز آسیب های ناشی از مواد شیمیایی سمی در محیط و غذا و آب ممانعت کرده و تأثیرات سمی داروها را نیز خنثی می نمایند.

منبع: hakimanteb.com

باسلام
میخواستم بدونم بین این محصول و قرص زینک پلاس10 برند Eurho vital کدومشون برای رشد مجدد مو و جلوگیری از ریزش مناسبه؟ (مخصوصا واسه رشد مجدد)

با سلام

کاربر گرامی، زینک پلاس 10 به دلیل دارا بودن ویتامین های خانواده ب انتخاب مناسب تری برای شما خواهد بود.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام خدمت شما
در کنار این محصول میشه قرص جوشان ویتامین سی خورد؟؟؟

قیمت قرص ویتامین c

باسلام

کاربر گرامی، مصرف قرص جوشان ویتامین سی در کنار این محصول مشکلی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با عرض سلام و خسته نباشید
لطفا بفرمایید برای ریزش مو این محصول بهتره یا زینک پلاس ده میلی یوروویتال؟
با تشکر

با سلام

کاربر گرامی، در صورتی که کنترل ریزش مو مد نظر شما باشد، زینک پلاس به دلیل دارا بودن ویتامین های خانواده ب انتخاب مناسب تری می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

متشکرم

با سلام
یه سوال داشتم جواب بدین ممنون میشم
من قرص جوشان کلسیم منزیم و قرص ویتامین ث و آرژنین مصرف میکنم
میشه زمان مصرف اینارو بگین که کی مصرف کنم
فعلا آرژنین و کلسیم رو شب موقع خواب و ویتامین ث و منیزیم رو صبح میخورم
میشه هر چهارتای اینارو شب موقع خواب بخورم ؟ اشکالی نداره که؟

با سلام

کاربر گرامی، در صورت مصرف کافی مایعات مصرف این محصولات مانعی نداشته منتها در صورت مصرف با فاصله از هم جذب بهتری خواهند داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

باسلام
آیا مصرف همزمان قرص ویتامین c به همراه زینک و قرص اکوفن یا آناکپس مشکلی ایجاد میکنه؟

با سلام

کاربر گرامی، مصرف ویتامین س در کنار این محصولات مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام
ببخشید تاریخ انقاضی محصول لطف می کنین بفرمائید؟

با سلام

کاربر گرامی، تاریخ انقضای محصول 2018.03 می باشد.

باتشکر – کارشناس فروش

سلام
وقت شما بخیر
ببخشید من روزانه قبل از وزرش یک عدد کپسول زینک ویتامین C مصرف میکنم و بعد از ناهار یک عدد قرص هیرفولیک وومن آیا این دو مکمل با توجه به داشتن زینک با هم تداخلی ایجاد نمی کنند یا مقدار زینک دریافتی بیشتر از حد مجاز نیست؟

با سلام

کاربر گرامی، در صورتی که بیماری خاصی نداشته باشید، مصرف این دو محصول با هم مشکلی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام

میخواستم یک محصولی رو بهم معرفی کنید دارای دوز بالا و مفیدی از ویتامین های گروه B مخصوصا B4 و‌ B6 و همچنین Iron داشته باشه ، چون من ورزش و فعالیتم شدیدا بالاس شدیدا به این گروه ویتامینی و آهن نیاز دارم . با تشکر از سایت خوبتون

کاربر گرامی با سلام،
استفاده از مکمل مولتی ویتامینی سوپرابیون (Suprabion daily) توصیه می شود. این مکمل هم دارای دوز بالایی از ویتامین های گروه B بوده و هم حاوی 18 میلی گرم آهن المنتال در هر قرص خود می باشد . لطفا به لینک مراجعه نمایید.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

ایا این قرص برای قد خوبه؟

با سلام

این محصول به دلیل دارا بودن زینک تا حدودی در افزایش قد موثر می باشد.

با تشکر.

با سلام
میخواستم ببینم که این قرص با ارژنین و قرص فیفول و زینک پلاس با هم تداخل دارند؟

و برای قد ،این قرص ها بعد چند مدت جواب میدهند
با تشکر
علی رضا ملایی 16 ساله

با سلام

اثربخشی این مکمل ها بستگی به شرایط بدن شما دارد و نمی توان با قطعیت در این مورد نظر داد.

با تشکر. مسئول فنی داروخانه

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

کپسول ویتامین C + روی ۵ میلی گرم۶۰ عددی یوروویتال ویژگی کپسول ویتامین C + روی یوروویتال : با توجه به ساختار ویژه کپسول ، ویتامین C موجود به صورت آهسته طی ۱۰ ساعت در بدن آزاد می شود و درنتیجه همه ویتامین C موجود در کپسول مورد استفاده بدن قرار می گیرد.

در صورت موجود شدن به من اطلاع بده

جذب بیشتر روی به علت وجود ویتامین C روی: یک عنصر ضروری در تغذیه انسان ، با گستره وسیعی از نقش های بیولوژیکی است. روی نقش ساختاری و تنظیم کننده در بیش از ۲۰۰ آنزیم شناخته شده در بدن انسان دارد. روی در تمام ارگان ها،بافت ها،مایعات و ترشحات بدن موجود است. متاسفانه شیوع کمبود متوسط تا شدید روی در کشورهای در حال توسعه بالاست. کمبود روی: کمبود روی یا اختلال در متابولیسم روی می تواند عوارض جانبی عمیقی روی سلامت داشته باشد. عوارض کمبود روی شامل می توانند کاهش قوه بینایی وچشایی، ابتلا به انواع عفونت ها ، تاخیر در بلوغ جنسی (در مردان) ، توقف رشد، کاهش اشتها و وزن، ریزش مو و خشکی پوست می باشد. ویتامین C: یکی از ویتامین های محلول در آب با خاصیت آنتی اکسیدانی است. بدن انسان قادر به تولید و یا ذخیره ویتامین C نمی باشد و باید صرفا از منابع خارجی تامین گردد. ویتامین C برای شکل گیری و نگه داشتن پروتئین کلاژن در پوست ضروری است. همچنین این ویتامین باعث افزایش جذب روی و آهن می شود. کمبود ویتامین C: کم خونی، خونریزی لثه ها، کاهش توانایی سیستم ایمنی بدن در مبارزه با عفونت ها، کند شدن روند ترمیم زخم ها، پوست و موی خشک ، خونریزی از بینی، اضافه وزن ناشی از کاهش سوخت و ساز بدن، مفاصل متورم و دردناک از علایم کمبود ویتامین C می باشد.

شرکت دارویی Euro OTC (تاسیس سال ۱۹۹۳ ) یک تولیدکننده مهم دارویی در صنعت آلمان می باشد. این شرکت با استفاده از فرمولاسیون قوی و عصاره های طبیعی اقدام به تولید داروهای مکمل و تقویتی کرده است. این شرکت با نام “یوروویتال” (Eurho Vital) و “ساخت آلمان” شناخته شده است.

لطفا کد زیر را در بخش مربوطه وارد نمایید

Vid C Vitamin C Chewable Tablets 1000Mg 60 tablets

ویتامین سی از مهمترین آنتی اکسیدان های شناخته شده است که مصرف آن موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود کلی عملکرد بدن در مواجهه با رادیکال های آزاد میشود. ویتامین C ناپایدار است و در بدن تولید نمیشود به این معنی که باید هر روز در رژیم غذایی خود به مقدار کافی ویتامین ث مصرف کنید. 

– 100% طبیعی

– کمک به کلاژن سازی

– بهبود عملکرد بدن

قیمت قرص ویتامین c

– تقویت سیستم ایمنی

– آنتی اکسیدان و محافظت کننده بدن در مقابل رادیکال های آزاد 

 

* : نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است
** : مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است

– تقویت سیستم ایمنی بدن

– آنتی اکسیدان و مقابله با رادیکال های آزاد

– کمک به کلاژن سازی

بزرگسالان و نوجوانان ، یکبار در روز 1 قرص جویدنی را میل نمایند.

شرایط نگهداری :

در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

– در صورت استفاده از مقدار توصیه شده هیچگونه عوارض جانبی مشاهده نشده است مگر در کسانی که نسبت به مواد بکار رفته در فرآورده حساسیت داشته باشند.
– مصرف طولانی مدت اسید اسکوربیک (ویتامین C) در بیش از 2 گرم در روز ممکن است حالت تهوع، درد شکمی، اسهال و خونریزی از بینی منجر شود.
– در واکنش های شدید آلرژیک نسبت به فرآورده منع مصرف دارد.

قیمت قرص ویتامین c
قیمت قرص ویتامین c
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *