قرص prenamax نی نی سایت

خواص دارویی و گیاهی

قرص prenamax نی نی سایت
قرص prenamax نی نی سایت

موارد مصرف : – تامین انرژی و تنظیم متابولیسم طبیعی در مادران پس از زایمان- کاهش خستگی و افزایش بازده انرژی- حفظ سلامت پوست، مو و ناخن- تامین ریز مغذی های لازم و ضروری- بهبود کیفیت شیر در مادران شیرده که دارای کمبود ریزمغذی هستند.

دستور مصرف : روزانه 2 عدد قرص همراه غذا با مقدار کافی آب مصرف شود.

شرایط نگهداری : دور از دسترس اطفال و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

موارد هشدار و نکات قابل توجه : – این فرآورده صرفا یک مکمل رژیمی غذایی بوده و جهت تشخیص ، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی باشد.- در دوران بارداری و شیردهی مطابق دستور پزشک و یا دکتر داروساز مصرف شود.- از افزایش مقدار مصرف توصیه شده خودداری کنید ، مگر به دستور پزشک

اجزای تشکیل دهنده قرص پرینامکس :این فرآورده حاوی ترکیبات گیاهی + کوآنزیم کیوتن + کلاژن + اسید آمینه های متیونین و سیستئین +  املاح و ویتامین های مورد نیاز در دوران پس از زایمان است.قرص prenamax نی نی سایت

توضیحات قرص پرینامکس : دوران پس از زایمان و شیردهی یکی از حساس‌ترین دوران‌ زندگی زنان است. در این دوران بیشترین نیاز به مواد مغذی برای سلامت مادر و نوزاد وجود دارد. تمامی نیاز نوزاد پس از تولد تا ۶ ماهگی تنها از شیر مادر تامین می‌شود، بنابراین تغذیه مادر باید به گونه‌ای باشد که هم نیاز نوزاد و هم نیاز بدن خود را تامین نماید.طی ۶ ماه اول زندگی نوزاد وزن بدن تا ۲ برابر افزایش می یابد که تمامی انرژی و مواد مغذی مورد نیاز برای چنین رشد و تکاملی از شیر مادر (تنها منبع غذایی نوزاد) فراهم می‌شود. بنابراین تغذیه مادر شیرده جهت تامین نیاز نوزاد و همچنین سلامت مادر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.قرص پرینامکس نیو مام حاوی ترکیب منحصر بفردی از کلیه ریز مغذی های لازم با مقادیر مناسب برای مادران پس از زایمان است. این فرآورده حاوی عصاره انگور، بیوفلاونوئیدها، گیاه دم اسبی، کاروتنوئیدها، کلاژن، کوآنزیم کیوتن، آمینواسید متیونین و سیستئین، املاح و ویتامین ها می باشد.

نیاز های تغذیه ایی  در شیردهی و پس از زایماندر این دوران نیاز به انرژی در بدن مادران حدود ۳۰ درصد افزایش می‌یابد. وجود کوآنزیم کیوتن، ویتامین های گروه B ، ویتامین C و آهن باعث کاهش خستگی و تامین انرژی مورد نیاز بدن مادران پس از زایمان می شود.کلاژن، بیوتین، نیاسین، ویتامین C ، روی، سلنیوم و مس باعث حفظ سلامت و شادابی پوست، مو و ناخن در مادران پس از زایمان می شود.شیر انسان یک ترکیب نسبتا پایدار است که تنها عامل موثر در کیفیت آن رژیم غذایی مادر است. مواد مغذی موجود در شیر مادر از رژیم غذایی مادر و یا ذخایر موجود در بدن مادر بدست می آید. قرص پرینامکس نیو مام ریزمغذی های مورد نیاز مادر در دوران شیردهی و پس از زایمان را تامین می کند و می تواند باعث افزایش کیفیت و حجم شیر مادر شود.

Reference1Reference2



قرص پرینامکس نیو مام یورو ویتال مشخصه ها : – تامین انرژی و تنظیم متابولیسم طبیعی در مادران پس از زایمان – …

قرص پرینامکس نیو مام یورو ویتال مشخصه ها : – تامین انرژی و تنظیم متابولیسم طبیعی در مادران پس از زایمان – کاهش خستگی و افزایش بازده انرژی – حفظ سلامت پوست، مو و ناخن …

قرص پرینامکس نیو مام یوروویتال ۴۵ عددی

197,000 تومان

قرص پرینامکس نیو مام یوروویتال باعث بهبود کیفیت شیر در مادران شیرده که دارای کمبود ریز مغذی هستند، شده و با تنظیم متابولیسم طبیعی بدن مادران پس از زایمان، به کاهش خستگی و افزایش انرژی مادران کمک شایانی می نماید.

4260120220863

روزانه

قرص prenamax نی نی سایت

تامین ویتامین‎ها و مواد مغذی مورد نیاز در دوران قبل بارداری، حین بارداری و دوران شیردهی

سیستئین, کلاژن, کوآنزیم Q۱٠, متیونین

انواع ویتامین‎ها

قرص

بزرگسالان

45 گرم

عصاره گیاه دم اسب, عصاره هسته انگور

مقوایی

آلمان

حکیمان طب

Euro OTC Pharma

قرص پرینامکس نیو مام یوروویتال حاوی ترکیب منحصر به فردی از کلیه ریز مغذی های لازم با مقادیر مناسب برای مادران پس از زایمان است. این فرآورده حاوی عصاره انگور، بیوفلاونوئیدها، گیاه دم اسبی، کاروتنوئیدها، کلاژن، کوآنزیم کیوتن، آمینو اسید متیونین و سیستئین، املاح و ویتامین ها می باشد.

دوران پس از زایمان و شیردهی یکی از حساس ترین دوران زندگی زنان است. در این دوران بیشترین نیاز به مواد مغذی برای سلامت مادر و نوزاد وجود دارد. تمامی نیاز نوزاد پس از تولد تا ۶ ماهگی تنها از شیر مادر تامین می شود، بنابراین تغذیه مادر باید به گونه ای باشد که هم نیاز نوزاد و هم نیاز بدن خود را تامین نماید. طی ۶ ماه اول زندگی نوزاد وزن بدن تا ۲ برابر افزایش می یابد که تمامی انرژی و مواد مغذی مورد نیاز برای چنین رشد و تکاملی از شیر مادر (تنها منبع غذایی نوزاد) فراهم می شود. بنابراین تغذیه مادر شیرده جهت تامین نیاز نوزاد و همچنین سلامت مادر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در این دوران نیاز به انرژی در بدن مادران حدود ۳۰ درصد افزایش می یابد. وجود کوآنزیم کیوتن، ویتامین های گروه B، ویتامین C و آهن باعث کاهش خستگی و تامین انرژی مورد نیاز بدن مادران پس از زایمان می شود. کلاژن، بیوتین، نیاسین، ویتامین C، روی، سلنیوم و مس باعث حفظ سلامت و شادابی پوست، مو و ناخن در مادران پس از زایمان می شود.

شیر انسان یک ترکیب نسبتا پایدار است که تنها عامل موثر در کیفیت آن رژیم غذایی مادر است. مواد مغذی موجود در شیر مادر از رژیم غذایی مادر و یا ذخایر موجود در بدن مادر بدست می آید. قرص پرینامکس نیو مام ریزمغذی های مورد نیاز مادر در دوران شیردهی و پس از زایمان را تامین می کند و می تواند باعث افزایش کیفیت و حجم شیر مادر شود.

کربنات کلسیم، عامل قالب دهنده: سلولز میکرو کریستالی، کلاژن دریایی (از ماهی) هیدرولیزشده، عصاره گیاه دم اسب، بیوفلاوونوئید مرکبات، عامل قالب دهنده: فسفات کلسیم، عامل ضد انقباض: اسید های چرب، تثبیت کننده: کربوکسی سدیم متیل سلولز، ویتامین C (ال-اسکوربیک اسید)، اکسید منیزیم، ویتامین E (دی-آلفا توکوفریل استات)، پانتوتنیک اسید (دی-پانتوتنات، کلسیم)، تثبیت کننده: نمک های منیزیم اسیدهای چرب، L-سيستئين، L-متیونین، عامل لعاب دهنده: هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، عامل ضد انقباض: دی اکسید سیلیکون، نیاسین (نیکوتین آمید)، فومارات آهن، اکسید روی، عصاره دانه انگور، کوآنزیم Q10، ویتامین B1 (تیامین مونونیترات)، ویتامین B6 (پیریدوکسین هیدروکلراید)، رنگ: اکسید آهن و هیدروکسید، ویتامین B2 (ریبوفلاوین)، عامل جلا دهنده: تالک، مواد جاذب رطوبت: گلیسرول، رنگ: دی اکسید تیتانیوم، کاروتنوئید های طبیعی، ویتامین A (رتینیل استات)، گلوکونات مس، عامل جلادهنده: موم نخل، اسید فولیک (اسید پترویل مونوگلوتامیک)، سولفات منگنز، D-بیوتین، ید پتاسیم، سدیم سلنات، کروم (III) کلرید، ویتامین D (کوله کلسیفرول)، ویتامین B12 (سیانو کوبالامین)

در افرادی که به محصولات دریایی آلرژی دارند، این محصول باید با نظر پزشک مصرف شود. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی باشد. دور از دسترس اطفال، دور از نور و در جای خنک نگهداری شود. در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود.

روزانه دو قرص همراه غذا با مقدار کافی آب میل شود.

نقد بررسی یافت نشد…

امتیاز شماامتیاز …عالیخوبمعمولیبد نیستضعیف

نظر شما

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین تخفیف ها و کالا ها مطلع شوید.

مثبت سبز بزرگترین و معتبرترین سایت داروخانه آنلاین در ایران است که از بهمن ماه 1394 فعالیت خود را پیرامون اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی آغاز نموده است، این مجموعه افتخار دارد با دارا بودن مجوز رسمی از وزارت بهداشت و با روش‌های ارتباط نوین و بدون مراجعه حضوری مشتریان، امکانات یک داروخانه اینترنتی را از مرحله انتخاب محصول، خرید و تحویل فراهم آورد. داروخانه آنلاین ما به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. مثبت سبز همچنین سامانه‌ پیشگام در زمینه خرید لوازم آرایشی است. دارو و لوزام آرایشی بهداشتی تمامی شرکت‌های فعال در این حوزه در مثبت سبز موجود است تا مخاطبین بتوانند قیمت و مشخصات محصولات را با هم مقایسه کرده و بهترین خرید را داشته باشند. در زمان خرید از مثبت سبز می‌توانید قیمت‌ها و مشخصات کلیدی هر محصول را با هم مقایسه و مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنید. با مثبت سبز آسان‌ترین خرید اینترنتی خود را تجربه کنید.

کد تایید *

EuRho Vital PrenaMax New Mum 45 Tabs

دوران پس از زایمان و شیردهی یکی از حساس‌ترین دوران‌ زندگی زنان است. در این دوران بیشترین نیاز به مواد مغذی برای سلامت مادر و نوزاد وجود دارد. تمامی نیاز نوزاد پس از تولد تا 6 ماهگی تنها از شیر مادر تامین می‌شود، بنابراین تغذیه مادر باید به گونه‌ای باشد که هم نیاز نوزاد و هم نیاز بدن خود را تامین نماید.

طی 6 ماه اول زندگی وزن بدن نوزاد تا 2 برابر افزایش می یابد که تمامی انرژی و مواد مغذی مورد نیاز برای چنین رشد و تکاملی از شیر مادر (تنها منبع غذایی نوزاد) فراهم می‌شود. بنابراین تغذیه مادر شیرده جهت تامین نیاز نوزاد و همچنین سلامت مادر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

قرص پرینامکس نیو مام حاوی ترکیب منحصر بفردی از کلیه ریز مغذی های لازم با مقادیر مناسب برای مادران پس از زایمان است. این فرآورده حاوی عصاره انگور، بیوفلاونوئیدها، گیاه دم اسبی، کاروتنوئیدها، کلاژن، کوآنزیم کیوتن، آمینواسید متیونین و سیستئین، املاح و ویتامین ها می باشد. 

در دوران شیردهی و پس از زایمان نیاز به انرژی در بدن مادران حدود 30 درصد افزایش می‌یابد. وجود کوآنزیم کیوتن، ویتامین های گروه B ، ویتامین C و آهن باعث کاهش خستگی و تامین انرژی مورد نیاز بدن مادران پس از زایمان می شود.قرص prenamax نی نی سایت

کلاژن، بیوتین، نیاسین، ویتامین C ، روی، سلنیوم و مس باعث حفظ سلامت و شادابی پوست، مو و ناخن در مادران پس از زایمان می شود.

شیر انسان یک ترکیب نسبتا پایدار است که تنها عامل موثر در کیفیت آن رژیم غذایی مادر است. مواد مغذی موجود در شیر مادر از رژیم غذایی مادر و یا ذخایر موجود در بدن مادر بدست می آید. قرص پرینامکس نیو مام ریزمغذی های مورد نیاز مادر در دوران شیردهی و پس از زایمان را تامین می کند و می تواند باعث افزایش کیفیت و حجم شیر مادر شود.

 

– کاهش خستگی و افزایش بازده انرژی

– حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

– تامین ریز مغذی های لازم و ضروری

– کاهش خستگی و افزایش بازده انرژی

– بهبود کیفیت و حجم شیر در مادران شیرده

– تامین انرژی و تنظیم متابولیسم طبیعی در مادران پس از زایمان

– حاوی ویتامین های گروه B,A,C,E,D، آهن، کلسیم، روی، منیزیم، سلنیوم، کلاژن، کوآنزیم کیوتن، عصاره هسته انگور و گیاه دم اسب

ترکیبات ( هر 2 قرص ) :

ترکیبات

مقدار در هر 2 قرص

%  نیاز روزانه

ویتامین  B1

8 mg

727

ویتامین  B2

4 mg

286

ویتامین  B6

8 mg

571

ویتامین  B12

20 µg

800

نیاسین (ویتامین B3)

18 mg NE

113

پانتوتنیک اسید (ویتامین B5)

40 mg

667

فولیک اسید (ویتامین B9)

600 µg

300

قرص prenamax نی نی سایت

بیوتین (ویتامین B7)

150 µg

300

ویتامین  C

80 mg

100

ویتامین  (600 IU) D

15 µg

300

ویتامین  E

40 mg α-TE

333

ویتامین  (4000 IU) A

1200 µg RE

150

کلسیم

400 mg

50

کروم

40 µg

100

مس

1 mg

100

ید

150 µg

100

آهن

17 mg

121

منیزیم

75 mg

20

منگنز

0.5 mg

25

سلنیوم

100 µg

182

روی

15 mg

150

کلاژن دریایی هیدرولیز شده

200 mg

-**

عصاره هسته انگور

15 mg

-**

بیوفلاوونویدهای مرکبات

150 mg

-**

عصاره گیاه دم اسب

200 mg

-**

کوانزیم  Q10

10 mg

-**

کاروتنوئیدهای طبیعی

2 mg

-**

ال- متیونین

30 mg

-**

ال- سیستئین

30 mg

-**

 g = گرم  /  mg = میلی گرم  /  µg یا mcg = میکروگرم  /  IU = واحد بین المللی

موارد مصرف :

کمک به تامین انرژی، کاهش خستگی، تنظیم متابولیسم طبیعی، کمک به حفظ سلامت پوست و مو و تامن کلیه ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز مادران پس از زایمان

روش مصرف :

روزانه 2 قرص ترجیحا همراه غذا با مقدار آب کافی

شرایط نگهداری :

فرآورده دور از نور و در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود.

فرآورده دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

هشدار مصرف :

در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.
 

روزانه 2 قرص ترجیحا همراه غذا با مقدار آب کافی

سلام
میخواستم بدونم افراد عادی هم میتونن این قرص رو مصرف کنن؟یا مختص خانمهای باردار و شیرده هست؟ممنون میشم جوابم رو بدین

با سلام

کاربر گرامی، این محصول برای بانوان برای بعد از دوره بارداری تهیه شده منتها مصرف آن در افراد عادی نیز مشکلی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

لطفا ماه و سال انقضای این محصول رو میفرماید
باتشکرقرص prenamax نی نی سایت

کاربر گرامی با سلام،
تاریخ انقضا محصول : 04/2020

سلام
افراد عادی هم میتونن از این قرص استفاده کنن؟
من 28سالمه و زایمان نداشتم
ولی شاغلم و اغلب ضعف دارم.داروخانه بهم این قرص رو پیشنهاد داد ولی برای مصرفش تردید دارم
ممنون میشم راهنماییم کنید??

کاربر گرامی با سلام،
مصرف آن هیچ مشکلی نداشته و می توانید به عنوان روزانه استفاده نمایید. گزینه های دیگر :
1) well woman
2) Acti woman
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام
لطفا قیمت را تصحیح فرمایید.

کاربر گرامی با سلام،
قیمت محصول از تاریخ 7/1/98 به 197000افزایش یافته که در داروکده با تخفیف 157600 تومان به فروش می رسد.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

ممنونم از پاسختون ولی من تو دورانه شیردهی نیستم…دخترم از شیر خشک تغذیه میکنه
میتونم از اکوفان استفاده کنم؟

با سلام

کاربر گرامی، این محصول دارای مجموعه مناسبی از مواد بوده و انتخاب مناسبی برای شما می باشد. البته اکوفان نیز می توانید در کنترل ریزش مو برای شما موثر باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

قرص prenamax نی نی سایت
قرص prenamax نی نی سایت
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *