قرص osteocare در شیردهی

خواص دارویی و گیاهی

قرص osteocare در شیردهی
قرص osteocare در شیردهی

قرص استئوکر شرکت ویتابیوتیکس حاوی کلسیم، منیزیم، روی و ویتامین D3 می باشد که در تقویت و استحکام استخوان ها و دندان ها و جلوگیری از پوکی استخوان موثر است. این محصول می تواند به حفظ سلامت مادر و جنین در دوران بارداری کمک نماید.

استئوکر باعث جذب بیشتر کلسیم و فسفر می شود که برای داشتن استخوان هایی قوی مورد نیاز هستند. استئوکر همچنین سبب بهبود ضعف استخوان ها شده و در هنگام استرس موجب ریلکس شدن ماهیچه ها و اعصاب می شود. علاوه بر این استئوکر همچنین باعث تنظیم حرکت مایعات در روده می شود و یکپارچگی موکوس را فراهم می کند.

99% کلسیم در بدن ما در استخوان و دندان ها، و ۱% باقی مانده در خون وجود دارد. همین ۱٪ اعمال زیادی انجام می‌دهد. مثلاً انقباض ماهیچه‌های ما و بسیاری از فعالیت های عصبی بسته به وجود کلسیم است. بنابراین برخلاف باور عموم، نقش کلسیم در بدن به استحکام بافت استخوان محدود نمی شود و این ماده ی معدنی، برای فعالیت صحیح ماهیچه ها و دستگاه عصبی ضروری است. از این مطلب می توان دو نتیجه ی مهم گرفت:

با بالا رفتن سن، توده استخوانی به تدریج مواد معدنی‌اش را از دست می‌دهد و به دنبال آن عوارضی از قبیل شکستگی انتهای استخوان ران ، روی هم جمع شدن ستون فقرات و … روی می‌دهد. در مقاطع مختلف سنی مثل دوران رشد در کودکان، دوران بارداری و شیر دهی، دورن یاسئگی و در افزایش سن، بدن به کلسیم بیشتری نیاز دارد:قرص osteocare در شیردهی



کلسیم : مهمترین ماده معدنی موجود در استخوان است نقش مهمی در عملکرد صحیح ماهیچه ها،اعصاب و سلامت قلب دارد،در بازسازی بافت ها و کنترل فشار خون موثر است.
منیزیم : نسبت منیزیم به کلسیم در بدن بسیار حیاتی است و مصرف کلسیم حتماً باید در تعادل با منیزیم مصرفی باشد.کمبود منیزیم باعث کاهش جذب کلسیم می شود.نقش اساسی در سلامت سیستم عصبی و ماهیچه های قلب دارد .
روی: در ساختن استخوان نقش بسزایی دارد ،باعث حفظ رشد و کلسیم دار شدن استخوان می شود.
ویتامین D3 : جهت بهبود سلامت استخوان ها و دندان ها باعث جذب بیشتر کلسیم از روده کوچک می شود.

حساسیت به استئوکر یک بازدارنده در مصرف این دارو است. اگر هر یک از شرایط زیر در شما صدق می کند نباید از استئوکر استفاده کنید:


شایعترین عوارض جانبی استئوکر مشکل در بافت های استخوانی، افسردگی، ادرار حاوی کلسیم سنگ مانند، سنگ کلیه، حالت تهوع و یبوست است.
در قسمت زیرین لیستی از عوارض جانبی استئوکر که ممکن است رخ دهد تهیه شده است. این یک لیست جامع نیست. این عوارض جانبی ممکن است رخ دهد، اما همیشه رخ نمی دهد. برخی از عوارض جانبی ممکن است نادر اما جدی باشند. در صورت بروز هر یک از عوارض جانبی زیر، با پزشک خود مشورت کنید، به ویژه اگر آنها از بین نروند.

آیا مصرف استئوکر در دوران بارداری و شیردهی بلامانع است؟
– در مورد مضرات و فواید مصرف استئوکر در دوران بارداری و شیردهی بهتر است با پزشک مشاوره کنید

آیا استئوکر می تواند برای کمبود ویتامین D و پوکی استخوان ها استفاده شود؟
بله، کمبود ویتامین D و استخوان های شکننده یکی از رایج ترین دلایل گزارش شده برای استفاده از استئوکر می باشد. لطفا بدون اینکه با پزشک خود مشورت کنید از استئوکر برای کمبود ویتامین D و پوکی استخوان ها استفاده نکنید.

بعد از چه زمانی می توان تاثیرات استئوکر را مشاهده کنم؟
اغلب مصرف کنندگان استئوکر دو هفته تا یک ماه پس از شروع مصرف استئوکر علایم بهبودی را گزارش کرده اند. البته ممکن است تجربه شما در این مورد متفاوت باشد. در مورد مدت زمان مصرف دارو دستورات پزشک را مد نظر داشته باشید.

استئوکر را بعد از غذا مصرف کنیم یا قبل از غذا؟
اغلب مصرف کنندگان استئوکر گزارش کرده اند که این دارو را بعد از غذا مصرف می کنند؛ اما ممکن است شیوه مصرف در مورد شما متفاوت باشد. در این باره بهتر است با پزشک مشورت کنید.

آیا در طول مصرف استئکر لازم است حین رانندگی و کارهایی که به دقت عمل نیاز دارند احتیاط بیشتری کرد؟
اگر سرگیجه ، خواب آلودگی و افت فشار خون به شکل عوارض جانبی مصرف استئکر برایتان اتفاق افتاد بهتر است از انجام کارهایی مثل رانندگی که به دقت و توجه بالا نیاز دارند اجتناب کنید. طبق توصیه داروساز ها در طول مصرف استئوکر نباید از مشروبات الکلی استفاده کرد زیرا مشروبات الکلی می توانند اثرات جانبی مانند خواب آلودگی را تشدید کنند.

آیا می توان مصرف استئوکر را بطور ناگهانی قطع کرد؟
مصرف برخی از دارو هارا به دلیل بازگشت علایم بیماری نمی توان به یکباره قطع کرد. در مورد نحوه صحیح قطع مصرف استئوکر با پزشک معالج مشورت نمایید.

کلسیم با بعضی از داروها تداخل دارد بنابراین در صورت استفاده از آنتی بیوتیک هایی مثل تتراساکلین یا سیپروفلوکساسین، مکمل های آهن، آلندرونات، لووتیروکسین و برخی داروهای فشار خون، 2 ساعت قبل یا 4 ساعت بعد از مصرف این داروها از مصرف استئوکر خودداری کنید.
اگر همزمان با قرص های استئوکر از داروهای دیگری استفاده میکنید ممکن است اثربخشی استئوکر تحت تاثیر قرار گیرد. این وضعیت ممکن است باعث تشدید اثرات جانبی شود و یا حتی تاثیر استئوکر بر بدن را از بین ببرد. اگر از داروهای دیگری استفاده می کنید اعم از ویتامین ها و داروهای گیاهی؛ پزشک را در جریان بگذارید تا در پیشگیری و مدیریت تداخلات دارویی شما را راهنمایی کند.
استئوکر می تواند با داروهای ذکر شده در زیر تداخل ایجاد کند:

دور از دسترس کودکان در جای خشک و در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود.



بیشتر بخوانید:

رابطه کرم های ضد آفتاب با ابتلا به پوکی استخوان!


تغذیه مناسب برای درمان پوکی استخوان


بهترین خوراکی برای پیشگیری از پوکی استخوان


کدام سبزی ها در بهبود پوکی استخوان موثرند؟



گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم


 

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

شربت استئوکر برای درمان کمبود ویتامین D، پوکی استخوان، استئوپروسیس، هیپوکلسمی، هیپوفسفاتمی و سایر شرایط استفاده می شود.

استئوکر همچنین می تواند برای اهداف دیگری مورد استفاده  قرار گیرد که در این راهنمای دارو به آن ها ذکر نشده است.

استئوکر باعث جذب بیشتر کلسیم و فسفر میشود که برای داشتن استخوان هایی قوی مورد نیاز هستند. همچنین سبب بهبود ضعف استخوان ها شده و در هنگام استرس موجب ریلکس شدن ماهیچه ها و اعصاب میشود. استئوکر همچنین باعث تنظیم حرکت مایعات در روده میشود و یکپارچگی موکوز را فراهم میکند.

به اطلاعات مفصلی مربوط به مصرف، ترکیبات، عوارض جانبی و بررسی های میانی  استئوکر در این مقاله اشاره شده است.

استئوکر برای درمان، کنترل، پیشگیری و بهبود بیماری ها، شرایط و علائم زیر استفاده می شود:قرص osteocare در شیردهی

استئوکر همچنین می تواند برای اهدافی که در اینجا ذکر نشده استفاده شود.

قبل از استفاده از استئوکر، پزشک خود را در مورد لیست فعلی داروها، مواد غیر دارویی (مانند ویتامین ها، مکمل های گیاهی و غیره)، حساسیت نسبت به چیزی، بیماری ها و شرایط فعلی (مانند حاملگی، جراحی پیش رو و..) مطلع سازید.

برخی از شرایط پزشکی ممکن است شما را بیشتر به سوی عوارض جانبی دارو سوق دهد. این دارو را طبق دستورات پزشک خود مصرف کنید مقدار مصرف بر اساس شرایط و نیاز شما است. اگر وضعیت یا بیماری شما در حین مصرف همچنان ادامه پیدا کند و یا بدتر شود، آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

موارد مهم که در طول مصرف استئوکر باید به آنها توجه داشت.

موارد بالا در مصرف استئوکر هستند و اگر آن ها در شما صدق کرد باید با پزشک خود در میان بگذارید.

حساسیت به استئوکر یک بازدارنده در مصرف این دارو است. اگر هر یک از شرایط زیر در شما صدق می کند نباید از استئوکر استفاده کنید:

این یک لیست کامل از موارد منع مصرف استئوکر نیست و شما بایستی در این رابطه با پزشک خود مشورت کنید.

شایعترین عوارض جانبی استئوکر مشکل در بافت های استخوانی، افسردگی، ادرار حاوی کلسیم سنگ مانند، سنگ کلیه، حالت تهوع و یبوست است.

در قسمت زیرین لیستی از عوارض جانبی استئوکر که ممکن است رخ دهد تهیه شده است. این یک لیست جامع نیست. این عوارض جانبی ممکن است رخ دهد، اما همیشه رخ نمی دهد. برخی از عوارض جانبی ممکن است نادر اما جدی باشند. در صورت بروز هر یک از عوارض جانبی زیر، با پزشک خود مشورت کنید، به ویژه اگر آنها از بین نروند.

استئوکر میتواند عوارض دیگری نیز داشته باشد که در این لیست به آن ها اشاره نشده است.

آیا مصرف استئوکر در دوران بارداری و شیردهی بلامانع است؟- در مورد مضرات و فواید مصرف استئوکر در دوران بارداری و شیردهی بهتر است با پزشک مشاوره کنید

آیا استئوکر می تواند برای کمبود ویتامین D و پوکی استخوان ها استفاده شود؟

بله، کمبود ویتامین D و استخوان های شکننده یکی از رایج ترین دلایل گزارش شده برای استفاده از استئوکر می باشد. لطفا بدون اینکه با پزشک خود مشورت کنید از استئوکر برای کمبود ویتامین D و پوکی استخوان ها استفاده نکنید.

بعد از چه زمانی میتوانم تاثیرات استئوکر را مشاهده کنم؟

اغلب مصرف کنندگان استئوکر دو هفته تا یک ماه پس از شروع مصرف استئوکر علایم بهبودی را گزارش کرده اند. البته ممکن است تجربه شما در این مورد متفاوت باشد. در مورد مدت زمان مصرف دارو دستورات پزشک را مد نظر داشته باشید.

استئکر را بعد از غذا مصرف کنیم ا یقبل از غذا؟اغلب مصرف کنندگان استئکر گزارش کرده اند که این دارو را بعد از غذا مصرف میکنند؛ اما ممکن است شیوه مصرف در مورد شما متفاوت باشد. در این باره بهتر است با پزشک مشورت کنید.

آیا در طول مصرف استئکر لازم است حین رانندگی و کارهایی که به دقت عمل نیاز دارند احتیاط بیشتری کرد؟اگر سرگیجه ، خواب آلودگی و افت فشار خون به شکل عوارض جانبی مصرف استئکر برایتان اتفاق افتاد بهتر است از انجام کارهایی مثل رانندگی که به دقت و توجه بالا نیاز دارند اجتناب کنید. طبق توصیه داروساز ها در طول مصرف استئوکر نباید از مشروبات الکلی استفاده کرد زیرا مشروبات الکلی میتوانند اثرات جانبی مانند خواب آلودگی را تشدید کنند.

آیا میتوان مصرف استئوکر را بطور ناگهانی قطع کرد؟ یا باید به تدریج و در طول زمان اینکار را انجام داد؟مصرف برخی از دارو هارا به دلیل بازگشت علایم بیماری نمیتوان به یکباره قطع کرد. در مورد نحوه صحیح قطع مصرف استئوکر با پزشک معالج مشورت نمایید.

اگر همزمان با قرص های استئوکر از داروهای دیگری استفاده میکنید ممکن است اثربخشی استئوکر تحت تاثیر قرار گیرد. این وضعیت ممکن است باعث تشدید اثرات جانبی شود و یا حتی تاثیر استئوکر بر بدن را از بین ببرد. اگر از داروهای دیگری استفاده میکنید اعم از ویتامین ها و داروهای گیاهی؛ پزشک را در جریان بگذارید تا در پیشگیری و مدیریت تداخلات دارویی شما را راهنمایی کند.

استئوکر میتواند با داروهای ذکر شده در زیر تداخل ایجاد کند:

اگر هنوز سوالی در رابطه با استئوکر دارید. میتوانید آن را در انجمن پرسش و پاسخ مطرح کرده و متخصصین مربوطه در وب سایت به آن جواب دهند.

مترجم:
امیر فرصتی

نوشته شده در 06 آذر 1396

مرجع : www.tabletwise.com

زبان دختر ۱ و نیم ساله ام پرزش کم بود با مصرف این دارو بهبود پیدا کرد

ارسال جواب

باسلام می خواستم بدونم شربت استئوکردوروزدریخچال باشه فاسدمی شه ممنون می شم جواب بدین

ارسال جواب

سلام
تا زمانی که تاریخ انقضا داشته باشد قابل استفاده است.

باسلام شربت استئوکررنگش بایدسفیدباشه یاموزی؟

ارسال جواب

سلام خسته نباشید..من اولین بارمه از این دارو استفاده میکنم میخواستم بدونم آیا برای باردارشدن ض ری داره یانه …چون قصد بارداری دارم ..اگه توضیح بدین ممنون میشم …باتشکر

ارسال جواب

سلام
از این شربت در دوران بارداری هم می شود استفاده کرد.
موجب حفظ سلامت مادر و جنین در دوران بارداری می شود.

به جه دلیل پزشک این شربت را دختر من که یازده سالشه ورشدضعیفی داردمابین وعده ی ناهارتجویزکرده؟

ارسال جواب

سلام
بهترین زمان مصرف مکمل های کلسیم 1 ساعت بعد از غذا همراه با یک لیوان پر آب می باشد.
کودکان 12-3 سال: روزی 3-2 بار هر بار 1 قاشق مربا خوری.
معمولا پزشکان مکمل ها را با توجه به شرایط بدنی هر فرد، به گونه های متفاوت تجویز می کنند.
بهتر است که طبق دستور پزشک مصرف را ادامه دهید.قرص osteocare در شیردهی

دورویان شربتوبرایدختریازده ساله ام استفاده میکنم سوالم اینکه چراپزشک بین نهادتجویزکرده؟

ارسال جواب

سلام پسرم شش ماهشه میشه ازاین محلول بهش بدم اشکالی نداره دوماه پیش دکتربراش نوشت بهش دادم

ارسال جواب

سلام
برای این مکمل محدودیت سنی اعمال نشده است.
اما اگر قرار است که بعد از دو ماه دوباره مصرف را شروع کنید، بهتر است که قبل از مصرف به پزشک مراجعه کنید و طبق دستور پزشک مصرف را شروع کنید.

باسلام وخسته نباشید خدمت شما،میخاستم بپرسم داروی استئوکر رو درفصل گرماهم مشکلی نیست بیرون ازیخچال نگاه داری کنیم؟

ارسال جواب

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما،میخاستم بپرسم داروی استئوکر رودر فصل گرماهم خارج ازیخچال نگاه داری کنیم مشکلی پیش نمیاد؟

ارسال جواب

نباید دمایی که در آن نگهداری میشود بیش از دمای ثبت شده روی بسته بندی محصول باشد.

با سلام،این شربت رو دکتر برا پسر ۸/۵ ساله ام به خاطر کوتاهی قدش تجویز کرده،خواستم بدونم پسر ۱۷/۵ ساله هم دارم قدش ۱۶۹ میتونم از این شربت بهش بدم؟

ارسال جواب

افزایش قد در سنین جوانی به صورت کندتری نسبت به دوران خردسالی و کودکی رخ می دهد.
از این رو بهتر است که ابتدا با یک پزشک متخصص مشورت کنید و سپس با نظر پزشک از دارو یا مکمل استفاده کنید.

سلام پسرم دوازده ساله است که دکترش قرصشو بهش داده مصرف این دارو باشیر مانعی نداره

ارسال جواب

سلام،برای پسر ۱/۵ساله ام به دلایل زیرشربت استئوکر رو شروع کردم؛
هنگام راه رفتن،یا رودست رفتنش،دست وپاش رو کج میذاره(البته کلسیم درآزمایش ۱سالگی وسط حد پائین وبالابود)
از بدو تولد کم وزن بوده ،والان مدت ۲ماهه رشد چندانی نداشته.
وهمچنین باکوچکترین فعالیت هم عرق میکنه.
لطفأدرموردزمان مصرف ومقدار آن راهنمایئم کنید،تاحد زیادی هم شیر مادر مصرف میکنه(کم اشتها به غذاها ولی کمابیش میخوره)مصرف استئوکرباشیرمادر ممنوعیتی داره؟؟؟؟؟؟؟

ارسال جواب

سلام من15سالمه برای عصب دکتربرام نوشته این دارو 1قاشق غذاخوری همراه باآب بایدبخورم؟

ارسال جواب

شما می توانید سوال های خود را در انجمن پرسش و پاسخ وب سایت داروی مطرح کنید و پزشکان و متخصصین داروی در این رابطه پاسخ دهند.

برای در این وب سایت شما بایستی قوانین وب سایت را در این رابطه مطالعه کنید.

اپلیکیشن موبایل داروی

کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت داروی محفوظ میباشد و استفاده از محتوا و امکانات آن وابسته به رعایت قوانین آن میباشد.

شربت استئوکر برای درمان کمبود ویتامین D، پوکی استخوان، استئوپروسیس، هیپوکلسمی، هیپوفسفاتمی و سایر شرایط استفاده می شود.

استئوکر همچنین می تواند برای اهداف دیگری مورد استفاده  قرار گیرد که در این راهنمای دارو به آن ها ذکر نشده است.

استئوکر باعث جذب بیشتر کلسیم و فسفر میشود که برای داشتن استخوان هایی قوی مورد نیاز هستند. همچنین سبب بهبود ضعف استخوان ها شده و در هنگام استرس موجب ریلکس شدن ماهیچه ها و اعصاب میشود. استئوکر همچنین باعث تنظیم حرکت مایعات در روده میشود و یکپارچگی موکوز را فراهم میکند.

به اطلاعات مفصلی مربوط به مصرف، ترکیبات، عوارض جانبی و بررسی های میانی  استئوکر در این مقاله اشاره شده است.

استئوکر برای درمان، کنترل، پیشگیری و بهبود بیماری ها، شرایط و علائم زیر استفاده می شود:قرص osteocare در شیردهی

استئوکر همچنین می تواند برای اهدافی که در اینجا ذکر نشده استفاده شود.

قبل از استفاده از استئوکر، پزشک خود را در مورد لیست فعلی داروها، مواد غیر دارویی (مانند ویتامین ها، مکمل های گیاهی و غیره)، حساسیت نسبت به چیزی، بیماری ها و شرایط فعلی (مانند حاملگی، جراحی پیش رو و..) مطلع سازید.

برخی از شرایط پزشکی ممکن است شما را بیشتر به سوی عوارض جانبی دارو سوق دهد. این دارو را طبق دستورات پزشک خود مصرف کنید مقدار مصرف بر اساس شرایط و نیاز شما است. اگر وضعیت یا بیماری شما در حین مصرف همچنان ادامه پیدا کند و یا بدتر شود، آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

موارد مهم که در طول مصرف استئوکر باید به آنها توجه داشت.

موارد بالا در مصرف استئوکر هستند و اگر آن ها در شما صدق کرد باید با پزشک خود در میان بگذارید.

حساسیت به استئوکر یک بازدارنده در مصرف این دارو است. اگر هر یک از شرایط زیر در شما صدق می کند نباید از استئوکر استفاده کنید:

این یک لیست کامل از موارد منع مصرف استئوکر نیست و شما بایستی در این رابطه با پزشک خود مشورت کنید.

شایعترین عوارض جانبی استئوکر مشکل در بافت های استخوانی، افسردگی، ادرار حاوی کلسیم سنگ مانند، سنگ کلیه، حالت تهوع و یبوست است.

در قسمت زیرین لیستی از عوارض جانبی استئوکر که ممکن است رخ دهد تهیه شده است. این یک لیست جامع نیست. این عوارض جانبی ممکن است رخ دهد، اما همیشه رخ نمی دهد. برخی از عوارض جانبی ممکن است نادر اما جدی باشند. در صورت بروز هر یک از عوارض جانبی زیر، با پزشک خود مشورت کنید، به ویژه اگر آنها از بین نروند.

استئوکر میتواند عوارض دیگری نیز داشته باشد که در این لیست به آن ها اشاره نشده است.

آیا مصرف استئوکر در دوران بارداری و شیردهی بلامانع است؟- در مورد مضرات و فواید مصرف استئوکر در دوران بارداری و شیردهی بهتر است با پزشک مشاوره کنید

آیا استئوکر می تواند برای کمبود ویتامین D و پوکی استخوان ها استفاده شود؟

بله، کمبود ویتامین D و استخوان های شکننده یکی از رایج ترین دلایل گزارش شده برای استفاده از استئوکر می باشد. لطفا بدون اینکه با پزشک خود مشورت کنید از استئوکر برای کمبود ویتامین D و پوکی استخوان ها استفاده نکنید.

بعد از چه زمانی میتوانم تاثیرات استئوکر را مشاهده کنم؟

اغلب مصرف کنندگان استئوکر دو هفته تا یک ماه پس از شروع مصرف استئوکر علایم بهبودی را گزارش کرده اند. البته ممکن است تجربه شما در این مورد متفاوت باشد. در مورد مدت زمان مصرف دارو دستورات پزشک را مد نظر داشته باشید.

استئکر را بعد از غذا مصرف کنیم ا یقبل از غذا؟اغلب مصرف کنندگان استئکر گزارش کرده اند که این دارو را بعد از غذا مصرف میکنند؛ اما ممکن است شیوه مصرف در مورد شما متفاوت باشد. در این باره بهتر است با پزشک مشورت کنید.

آیا در طول مصرف استئکر لازم است حین رانندگی و کارهایی که به دقت عمل نیاز دارند احتیاط بیشتری کرد؟اگر سرگیجه ، خواب آلودگی و افت فشار خون به شکل عوارض جانبی مصرف استئکر برایتان اتفاق افتاد بهتر است از انجام کارهایی مثل رانندگی که به دقت و توجه بالا نیاز دارند اجتناب کنید. طبق توصیه داروساز ها در طول مصرف استئوکر نباید از مشروبات الکلی استفاده کرد زیرا مشروبات الکلی میتوانند اثرات جانبی مانند خواب آلودگی را تشدید کنند.

آیا میتوان مصرف استئوکر را بطور ناگهانی قطع کرد؟ یا باید به تدریج و در طول زمان اینکار را انجام داد؟مصرف برخی از دارو هارا به دلیل بازگشت علایم بیماری نمیتوان به یکباره قطع کرد. در مورد نحوه صحیح قطع مصرف استئوکر با پزشک معالج مشورت نمایید.

اگر همزمان با قرص های استئوکر از داروهای دیگری استفاده میکنید ممکن است اثربخشی استئوکر تحت تاثیر قرار گیرد. این وضعیت ممکن است باعث تشدید اثرات جانبی شود و یا حتی تاثیر استئوکر بر بدن را از بین ببرد. اگر از داروهای دیگری استفاده میکنید اعم از ویتامین ها و داروهای گیاهی؛ پزشک را در جریان بگذارید تا در پیشگیری و مدیریت تداخلات دارویی شما را راهنمایی کند.

استئوکر میتواند با داروهای ذکر شده در زیر تداخل ایجاد کند:

اگر هنوز سوالی در رابطه با استئوکر دارید. میتوانید آن را در انجمن پرسش و پاسخ مطرح کرده و متخصصین مربوطه در وب سایت به آن جواب دهند.

مترجم:
امیر فرصتی

نوشته شده در 06 آذر 1396

مرجع : www.tabletwise.com

زبان دختر ۱ و نیم ساله ام پرزش کم بود با مصرف این دارو بهبود پیدا کرد

ارسال جواب

باسلام می خواستم بدونم شربت استئوکردوروزدریخچال باشه فاسدمی شه ممنون می شم جواب بدین

ارسال جواب

سلام
تا زمانی که تاریخ انقضا داشته باشد قابل استفاده است.

باسلام شربت استئوکررنگش بایدسفیدباشه یاموزی؟

ارسال جواب

سلام خسته نباشید..من اولین بارمه از این دارو استفاده میکنم میخواستم بدونم آیا برای باردارشدن ض ری داره یانه …چون قصد بارداری دارم ..اگه توضیح بدین ممنون میشم …باتشکر

ارسال جواب

سلام
از این شربت در دوران بارداری هم می شود استفاده کرد.
موجب حفظ سلامت مادر و جنین در دوران بارداری می شود.

به جه دلیل پزشک این شربت را دختر من که یازده سالشه ورشدضعیفی داردمابین وعده ی ناهارتجویزکرده؟

ارسال جواب

سلام
بهترین زمان مصرف مکمل های کلسیم 1 ساعت بعد از غذا همراه با یک لیوان پر آب می باشد.
کودکان 12-3 سال: روزی 3-2 بار هر بار 1 قاشق مربا خوری.
معمولا پزشکان مکمل ها را با توجه به شرایط بدنی هر فرد، به گونه های متفاوت تجویز می کنند.
بهتر است که طبق دستور پزشک مصرف را ادامه دهید.قرص osteocare در شیردهی

دورویان شربتوبرایدختریازده ساله ام استفاده میکنم سوالم اینکه چراپزشک بین نهادتجویزکرده؟

ارسال جواب

سلام پسرم شش ماهشه میشه ازاین محلول بهش بدم اشکالی نداره دوماه پیش دکتربراش نوشت بهش دادم

ارسال جواب

سلام
برای این مکمل محدودیت سنی اعمال نشده است.
اما اگر قرار است که بعد از دو ماه دوباره مصرف را شروع کنید، بهتر است که قبل از مصرف به پزشک مراجعه کنید و طبق دستور پزشک مصرف را شروع کنید.

باسلام وخسته نباشید خدمت شما،میخاستم بپرسم داروی استئوکر رو درفصل گرماهم مشکلی نیست بیرون ازیخچال نگاه داری کنیم؟

ارسال جواب

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما،میخاستم بپرسم داروی استئوکر رودر فصل گرماهم خارج ازیخچال نگاه داری کنیم مشکلی پیش نمیاد؟

ارسال جواب

نباید دمایی که در آن نگهداری میشود بیش از دمای ثبت شده روی بسته بندی محصول باشد.

با سلام،این شربت رو دکتر برا پسر ۸/۵ ساله ام به خاطر کوتاهی قدش تجویز کرده،خواستم بدونم پسر ۱۷/۵ ساله هم دارم قدش ۱۶۹ میتونم از این شربت بهش بدم؟

ارسال جواب

افزایش قد در سنین جوانی به صورت کندتری نسبت به دوران خردسالی و کودکی رخ می دهد.
از این رو بهتر است که ابتدا با یک پزشک متخصص مشورت کنید و سپس با نظر پزشک از دارو یا مکمل استفاده کنید.

سلام پسرم دوازده ساله است که دکترش قرصشو بهش داده مصرف این دارو باشیر مانعی نداره

ارسال جواب

سلام،برای پسر ۱/۵ساله ام به دلایل زیرشربت استئوکر رو شروع کردم؛
هنگام راه رفتن،یا رودست رفتنش،دست وپاش رو کج میذاره(البته کلسیم درآزمایش ۱سالگی وسط حد پائین وبالابود)
از بدو تولد کم وزن بوده ،والان مدت ۲ماهه رشد چندانی نداشته.
وهمچنین باکوچکترین فعالیت هم عرق میکنه.
لطفأدرموردزمان مصرف ومقدار آن راهنمایئم کنید،تاحد زیادی هم شیر مادر مصرف میکنه(کم اشتها به غذاها ولی کمابیش میخوره)مصرف استئوکرباشیرمادر ممنوعیتی داره؟؟؟؟؟؟؟

ارسال جواب

سلام من15سالمه برای عصب دکتربرام نوشته این دارو 1قاشق غذاخوری همراه باآب بایدبخورم؟

ارسال جواب

شما می توانید سوال های خود را در انجمن پرسش و پاسخ وب سایت داروی مطرح کنید و پزشکان و متخصصین داروی در این رابطه پاسخ دهند.

برای در این وب سایت شما بایستی قوانین وب سایت را در این رابطه مطالعه کنید.

اپلیکیشن موبایل داروی

کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت داروی محفوظ میباشد و استفاده از محتوا و امکانات آن وابسته به رعایت قوانین آن میباشد.

شربت استئوکر برای درمان کمبود ویتامین D، پوکی استخوان، استئوپروسیس، هیپوکلسمی، هیپوفسفاتمی و سایر شرایط استفاده می شود.

استئوکر همچنین می تواند برای اهداف دیگری مورد استفاده  قرار گیرد که در این راهنمای دارو به آن ها ذکر نشده است.

استئوکر باعث جذب بیشتر کلسیم و فسفر میشود که برای داشتن استخوان هایی قوی مورد نیاز هستند. همچنین سبب بهبود ضعف استخوان ها شده و در هنگام استرس موجب ریلکس شدن ماهیچه ها و اعصاب میشود. استئوکر همچنین باعث تنظیم حرکت مایعات در روده میشود و یکپارچگی موکوز را فراهم میکند.

به اطلاعات مفصلی مربوط به مصرف، ترکیبات، عوارض جانبی و بررسی های میانی  استئوکر در این مقاله اشاره شده است.

استئوکر برای درمان، کنترل، پیشگیری و بهبود بیماری ها، شرایط و علائم زیر استفاده می شود:قرص osteocare در شیردهی

استئوکر همچنین می تواند برای اهدافی که در اینجا ذکر نشده استفاده شود.

قبل از استفاده از استئوکر، پزشک خود را در مورد لیست فعلی داروها، مواد غیر دارویی (مانند ویتامین ها، مکمل های گیاهی و غیره)، حساسیت نسبت به چیزی، بیماری ها و شرایط فعلی (مانند حاملگی، جراحی پیش رو و..) مطلع سازید.

برخی از شرایط پزشکی ممکن است شما را بیشتر به سوی عوارض جانبی دارو سوق دهد. این دارو را طبق دستورات پزشک خود مصرف کنید مقدار مصرف بر اساس شرایط و نیاز شما است. اگر وضعیت یا بیماری شما در حین مصرف همچنان ادامه پیدا کند و یا بدتر شود، آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

موارد مهم که در طول مصرف استئوکر باید به آنها توجه داشت.

موارد بالا در مصرف استئوکر هستند و اگر آن ها در شما صدق کرد باید با پزشک خود در میان بگذارید.

حساسیت به استئوکر یک بازدارنده در مصرف این دارو است. اگر هر یک از شرایط زیر در شما صدق می کند نباید از استئوکر استفاده کنید:

این یک لیست کامل از موارد منع مصرف استئوکر نیست و شما بایستی در این رابطه با پزشک خود مشورت کنید.

شایعترین عوارض جانبی استئوکر مشکل در بافت های استخوانی، افسردگی، ادرار حاوی کلسیم سنگ مانند، سنگ کلیه، حالت تهوع و یبوست است.

در قسمت زیرین لیستی از عوارض جانبی استئوکر که ممکن است رخ دهد تهیه شده است. این یک لیست جامع نیست. این عوارض جانبی ممکن است رخ دهد، اما همیشه رخ نمی دهد. برخی از عوارض جانبی ممکن است نادر اما جدی باشند. در صورت بروز هر یک از عوارض جانبی زیر، با پزشک خود مشورت کنید، به ویژه اگر آنها از بین نروند.

استئوکر میتواند عوارض دیگری نیز داشته باشد که در این لیست به آن ها اشاره نشده است.

آیا مصرف استئوکر در دوران بارداری و شیردهی بلامانع است؟- در مورد مضرات و فواید مصرف استئوکر در دوران بارداری و شیردهی بهتر است با پزشک مشاوره کنید

آیا استئوکر می تواند برای کمبود ویتامین D و پوکی استخوان ها استفاده شود؟

بله، کمبود ویتامین D و استخوان های شکننده یکی از رایج ترین دلایل گزارش شده برای استفاده از استئوکر می باشد. لطفا بدون اینکه با پزشک خود مشورت کنید از استئوکر برای کمبود ویتامین D و پوکی استخوان ها استفاده نکنید.

بعد از چه زمانی میتوانم تاثیرات استئوکر را مشاهده کنم؟

اغلب مصرف کنندگان استئوکر دو هفته تا یک ماه پس از شروع مصرف استئوکر علایم بهبودی را گزارش کرده اند. البته ممکن است تجربه شما در این مورد متفاوت باشد. در مورد مدت زمان مصرف دارو دستورات پزشک را مد نظر داشته باشید.

استئکر را بعد از غذا مصرف کنیم ا یقبل از غذا؟اغلب مصرف کنندگان استئکر گزارش کرده اند که این دارو را بعد از غذا مصرف میکنند؛ اما ممکن است شیوه مصرف در مورد شما متفاوت باشد. در این باره بهتر است با پزشک مشورت کنید.

آیا در طول مصرف استئکر لازم است حین رانندگی و کارهایی که به دقت عمل نیاز دارند احتیاط بیشتری کرد؟اگر سرگیجه ، خواب آلودگی و افت فشار خون به شکل عوارض جانبی مصرف استئکر برایتان اتفاق افتاد بهتر است از انجام کارهایی مثل رانندگی که به دقت و توجه بالا نیاز دارند اجتناب کنید. طبق توصیه داروساز ها در طول مصرف استئوکر نباید از مشروبات الکلی استفاده کرد زیرا مشروبات الکلی میتوانند اثرات جانبی مانند خواب آلودگی را تشدید کنند.

آیا میتوان مصرف استئوکر را بطور ناگهانی قطع کرد؟ یا باید به تدریج و در طول زمان اینکار را انجام داد؟مصرف برخی از دارو هارا به دلیل بازگشت علایم بیماری نمیتوان به یکباره قطع کرد. در مورد نحوه صحیح قطع مصرف استئوکر با پزشک معالج مشورت نمایید.

اگر همزمان با قرص های استئوکر از داروهای دیگری استفاده میکنید ممکن است اثربخشی استئوکر تحت تاثیر قرار گیرد. این وضعیت ممکن است باعث تشدید اثرات جانبی شود و یا حتی تاثیر استئوکر بر بدن را از بین ببرد. اگر از داروهای دیگری استفاده میکنید اعم از ویتامین ها و داروهای گیاهی؛ پزشک را در جریان بگذارید تا در پیشگیری و مدیریت تداخلات دارویی شما را راهنمایی کند.

استئوکر میتواند با داروهای ذکر شده در زیر تداخل ایجاد کند:

اگر هنوز سوالی در رابطه با استئوکر دارید. میتوانید آن را در انجمن پرسش و پاسخ مطرح کرده و متخصصین مربوطه در وب سایت به آن جواب دهند.

مترجم:
امیر فرصتی

نوشته شده در 06 آذر 1396

مرجع : www.tabletwise.com

زبان دختر ۱ و نیم ساله ام پرزش کم بود با مصرف این دارو بهبود پیدا کرد

ارسال جواب

باسلام می خواستم بدونم شربت استئوکردوروزدریخچال باشه فاسدمی شه ممنون می شم جواب بدین

ارسال جواب

سلام
تا زمانی که تاریخ انقضا داشته باشد قابل استفاده است.

باسلام شربت استئوکررنگش بایدسفیدباشه یاموزی؟

ارسال جواب

سلام خسته نباشید..من اولین بارمه از این دارو استفاده میکنم میخواستم بدونم آیا برای باردارشدن ض ری داره یانه …چون قصد بارداری دارم ..اگه توضیح بدین ممنون میشم …باتشکر

ارسال جواب

سلام
از این شربت در دوران بارداری هم می شود استفاده کرد.
موجب حفظ سلامت مادر و جنین در دوران بارداری می شود.

به جه دلیل پزشک این شربت را دختر من که یازده سالشه ورشدضعیفی داردمابین وعده ی ناهارتجویزکرده؟

ارسال جواب

سلام
بهترین زمان مصرف مکمل های کلسیم 1 ساعت بعد از غذا همراه با یک لیوان پر آب می باشد.
کودکان 12-3 سال: روزی 3-2 بار هر بار 1 قاشق مربا خوری.
معمولا پزشکان مکمل ها را با توجه به شرایط بدنی هر فرد، به گونه های متفاوت تجویز می کنند.
بهتر است که طبق دستور پزشک مصرف را ادامه دهید.قرص osteocare در شیردهی

دورویان شربتوبرایدختریازده ساله ام استفاده میکنم سوالم اینکه چراپزشک بین نهادتجویزکرده؟

ارسال جواب

سلام پسرم شش ماهشه میشه ازاین محلول بهش بدم اشکالی نداره دوماه پیش دکتربراش نوشت بهش دادم

ارسال جواب

سلام
برای این مکمل محدودیت سنی اعمال نشده است.
اما اگر قرار است که بعد از دو ماه دوباره مصرف را شروع کنید، بهتر است که قبل از مصرف به پزشک مراجعه کنید و طبق دستور پزشک مصرف را شروع کنید.

باسلام وخسته نباشید خدمت شما،میخاستم بپرسم داروی استئوکر رو درفصل گرماهم مشکلی نیست بیرون ازیخچال نگاه داری کنیم؟

ارسال جواب

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما،میخاستم بپرسم داروی استئوکر رودر فصل گرماهم خارج ازیخچال نگاه داری کنیم مشکلی پیش نمیاد؟

ارسال جواب

نباید دمایی که در آن نگهداری میشود بیش از دمای ثبت شده روی بسته بندی محصول باشد.

با سلام،این شربت رو دکتر برا پسر ۸/۵ ساله ام به خاطر کوتاهی قدش تجویز کرده،خواستم بدونم پسر ۱۷/۵ ساله هم دارم قدش ۱۶۹ میتونم از این شربت بهش بدم؟

ارسال جواب

افزایش قد در سنین جوانی به صورت کندتری نسبت به دوران خردسالی و کودکی رخ می دهد.
از این رو بهتر است که ابتدا با یک پزشک متخصص مشورت کنید و سپس با نظر پزشک از دارو یا مکمل استفاده کنید.

سلام پسرم دوازده ساله است که دکترش قرصشو بهش داده مصرف این دارو باشیر مانعی نداره

ارسال جواب

سلام،برای پسر ۱/۵ساله ام به دلایل زیرشربت استئوکر رو شروع کردم؛
هنگام راه رفتن،یا رودست رفتنش،دست وپاش رو کج میذاره(البته کلسیم درآزمایش ۱سالگی وسط حد پائین وبالابود)
از بدو تولد کم وزن بوده ،والان مدت ۲ماهه رشد چندانی نداشته.
وهمچنین باکوچکترین فعالیت هم عرق میکنه.
لطفأدرموردزمان مصرف ومقدار آن راهنمایئم کنید،تاحد زیادی هم شیر مادر مصرف میکنه(کم اشتها به غذاها ولی کمابیش میخوره)مصرف استئوکرباشیرمادر ممنوعیتی داره؟؟؟؟؟؟؟

ارسال جواب

سلام من15سالمه برای عصب دکتربرام نوشته این دارو 1قاشق غذاخوری همراه باآب بایدبخورم؟

ارسال جواب

شما می توانید سوال های خود را در انجمن پرسش و پاسخ وب سایت داروی مطرح کنید و پزشکان و متخصصین داروی در این رابطه پاسخ دهند.

برای در این وب سایت شما بایستی قوانین وب سایت را در این رابطه مطالعه کنید.

اپلیکیشن موبایل داروی

کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت داروی محفوظ میباشد و استفاده از محتوا و امکانات آن وابسته به رعایت قوانین آن میباشد.

شربت استئوکر برای درمان کمبود ویتامین D، پوکی استخوان، استئوپروسیس، هیپوکلسمی، هیپوفسفاتمی و سایر شرایط استفاده می شود.

استئوکر همچنین می تواند برای اهداف دیگری مورد استفاده  قرار گیرد که در این راهنمای دارو به آن ها ذکر نشده است.

استئوکر باعث جذب بیشتر کلسیم و فسفر میشود که برای داشتن استخوان هایی قوی مورد نیاز هستند. همچنین سبب بهبود ضعف استخوان ها شده و در هنگام استرس موجب ریلکس شدن ماهیچه ها و اعصاب میشود. استئوکر همچنین باعث تنظیم حرکت مایعات در روده میشود و یکپارچگی موکوز را فراهم میکند.

به اطلاعات مفصلی مربوط به مصرف، ترکیبات، عوارض جانبی و بررسی های میانی  استئوکر در این مقاله اشاره شده است.

استئوکر برای درمان، کنترل، پیشگیری و بهبود بیماری ها، شرایط و علائم زیر استفاده می شود:قرص osteocare در شیردهی

استئوکر همچنین می تواند برای اهدافی که در اینجا ذکر نشده استفاده شود.

قبل از استفاده از استئوکر، پزشک خود را در مورد لیست فعلی داروها، مواد غیر دارویی (مانند ویتامین ها، مکمل های گیاهی و غیره)، حساسیت نسبت به چیزی، بیماری ها و شرایط فعلی (مانند حاملگی، جراحی پیش رو و..) مطلع سازید.

برخی از شرایط پزشکی ممکن است شما را بیشتر به سوی عوارض جانبی دارو سوق دهد. این دارو را طبق دستورات پزشک خود مصرف کنید مقدار مصرف بر اساس شرایط و نیاز شما است. اگر وضعیت یا بیماری شما در حین مصرف همچنان ادامه پیدا کند و یا بدتر شود، آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

موارد مهم که در طول مصرف استئوکر باید به آنها توجه داشت.

موارد بالا در مصرف استئوکر هستند و اگر آن ها در شما صدق کرد باید با پزشک خود در میان بگذارید.

حساسیت به استئوکر یک بازدارنده در مصرف این دارو است. اگر هر یک از شرایط زیر در شما صدق می کند نباید از استئوکر استفاده کنید:

این یک لیست کامل از موارد منع مصرف استئوکر نیست و شما بایستی در این رابطه با پزشک خود مشورت کنید.

شایعترین عوارض جانبی استئوکر مشکل در بافت های استخوانی، افسردگی، ادرار حاوی کلسیم سنگ مانند، سنگ کلیه، حالت تهوع و یبوست است.

در قسمت زیرین لیستی از عوارض جانبی استئوکر که ممکن است رخ دهد تهیه شده است. این یک لیست جامع نیست. این عوارض جانبی ممکن است رخ دهد، اما همیشه رخ نمی دهد. برخی از عوارض جانبی ممکن است نادر اما جدی باشند. در صورت بروز هر یک از عوارض جانبی زیر، با پزشک خود مشورت کنید، به ویژه اگر آنها از بین نروند.

استئوکر میتواند عوارض دیگری نیز داشته باشد که در این لیست به آن ها اشاره نشده است.

آیا مصرف استئوکر در دوران بارداری و شیردهی بلامانع است؟- در مورد مضرات و فواید مصرف استئوکر در دوران بارداری و شیردهی بهتر است با پزشک مشاوره کنید

آیا استئوکر می تواند برای کمبود ویتامین D و پوکی استخوان ها استفاده شود؟

بله، کمبود ویتامین D و استخوان های شکننده یکی از رایج ترین دلایل گزارش شده برای استفاده از استئوکر می باشد. لطفا بدون اینکه با پزشک خود مشورت کنید از استئوکر برای کمبود ویتامین D و پوکی استخوان ها استفاده نکنید.

بعد از چه زمانی میتوانم تاثیرات استئوکر را مشاهده کنم؟

اغلب مصرف کنندگان استئوکر دو هفته تا یک ماه پس از شروع مصرف استئوکر علایم بهبودی را گزارش کرده اند. البته ممکن است تجربه شما در این مورد متفاوت باشد. در مورد مدت زمان مصرف دارو دستورات پزشک را مد نظر داشته باشید.

استئکر را بعد از غذا مصرف کنیم ا یقبل از غذا؟اغلب مصرف کنندگان استئکر گزارش کرده اند که این دارو را بعد از غذا مصرف میکنند؛ اما ممکن است شیوه مصرف در مورد شما متفاوت باشد. در این باره بهتر است با پزشک مشورت کنید.

آیا در طول مصرف استئکر لازم است حین رانندگی و کارهایی که به دقت عمل نیاز دارند احتیاط بیشتری کرد؟اگر سرگیجه ، خواب آلودگی و افت فشار خون به شکل عوارض جانبی مصرف استئکر برایتان اتفاق افتاد بهتر است از انجام کارهایی مثل رانندگی که به دقت و توجه بالا نیاز دارند اجتناب کنید. طبق توصیه داروساز ها در طول مصرف استئوکر نباید از مشروبات الکلی استفاده کرد زیرا مشروبات الکلی میتوانند اثرات جانبی مانند خواب آلودگی را تشدید کنند.

آیا میتوان مصرف استئوکر را بطور ناگهانی قطع کرد؟ یا باید به تدریج و در طول زمان اینکار را انجام داد؟مصرف برخی از دارو هارا به دلیل بازگشت علایم بیماری نمیتوان به یکباره قطع کرد. در مورد نحوه صحیح قطع مصرف استئوکر با پزشک معالج مشورت نمایید.

اگر همزمان با قرص های استئوکر از داروهای دیگری استفاده میکنید ممکن است اثربخشی استئوکر تحت تاثیر قرار گیرد. این وضعیت ممکن است باعث تشدید اثرات جانبی شود و یا حتی تاثیر استئوکر بر بدن را از بین ببرد. اگر از داروهای دیگری استفاده میکنید اعم از ویتامین ها و داروهای گیاهی؛ پزشک را در جریان بگذارید تا در پیشگیری و مدیریت تداخلات دارویی شما را راهنمایی کند.

استئوکر میتواند با داروهای ذکر شده در زیر تداخل ایجاد کند:

اگر هنوز سوالی در رابطه با استئوکر دارید. میتوانید آن را در انجمن پرسش و پاسخ مطرح کرده و متخصصین مربوطه در وب سایت به آن جواب دهند.

مترجم:
امیر فرصتی

نوشته شده در 06 آذر 1396

مرجع : www.tabletwise.com

زبان دختر ۱ و نیم ساله ام پرزش کم بود با مصرف این دارو بهبود پیدا کرد

ارسال جواب

باسلام می خواستم بدونم شربت استئوکردوروزدریخچال باشه فاسدمی شه ممنون می شم جواب بدین

ارسال جواب

سلام
تا زمانی که تاریخ انقضا داشته باشد قابل استفاده است.

باسلام شربت استئوکررنگش بایدسفیدباشه یاموزی؟

ارسال جواب

سلام خسته نباشید..من اولین بارمه از این دارو استفاده میکنم میخواستم بدونم آیا برای باردارشدن ض ری داره یانه …چون قصد بارداری دارم ..اگه توضیح بدین ممنون میشم …باتشکر

ارسال جواب

سلام
از این شربت در دوران بارداری هم می شود استفاده کرد.
موجب حفظ سلامت مادر و جنین در دوران بارداری می شود.

به جه دلیل پزشک این شربت را دختر من که یازده سالشه ورشدضعیفی داردمابین وعده ی ناهارتجویزکرده؟

ارسال جواب

سلام
بهترین زمان مصرف مکمل های کلسیم 1 ساعت بعد از غذا همراه با یک لیوان پر آب می باشد.
کودکان 12-3 سال: روزی 3-2 بار هر بار 1 قاشق مربا خوری.
معمولا پزشکان مکمل ها را با توجه به شرایط بدنی هر فرد، به گونه های متفاوت تجویز می کنند.
بهتر است که طبق دستور پزشک مصرف را ادامه دهید.قرص osteocare در شیردهی

دورویان شربتوبرایدختریازده ساله ام استفاده میکنم سوالم اینکه چراپزشک بین نهادتجویزکرده؟

ارسال جواب

سلام پسرم شش ماهشه میشه ازاین محلول بهش بدم اشکالی نداره دوماه پیش دکتربراش نوشت بهش دادم

ارسال جواب

سلام
برای این مکمل محدودیت سنی اعمال نشده است.
اما اگر قرار است که بعد از دو ماه دوباره مصرف را شروع کنید، بهتر است که قبل از مصرف به پزشک مراجعه کنید و طبق دستور پزشک مصرف را شروع کنید.

باسلام وخسته نباشید خدمت شما،میخاستم بپرسم داروی استئوکر رو درفصل گرماهم مشکلی نیست بیرون ازیخچال نگاه داری کنیم؟

ارسال جواب

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما،میخاستم بپرسم داروی استئوکر رودر فصل گرماهم خارج ازیخچال نگاه داری کنیم مشکلی پیش نمیاد؟

ارسال جواب

نباید دمایی که در آن نگهداری میشود بیش از دمای ثبت شده روی بسته بندی محصول باشد.

با سلام،این شربت رو دکتر برا پسر ۸/۵ ساله ام به خاطر کوتاهی قدش تجویز کرده،خواستم بدونم پسر ۱۷/۵ ساله هم دارم قدش ۱۶۹ میتونم از این شربت بهش بدم؟

ارسال جواب

افزایش قد در سنین جوانی به صورت کندتری نسبت به دوران خردسالی و کودکی رخ می دهد.
از این رو بهتر است که ابتدا با یک پزشک متخصص مشورت کنید و سپس با نظر پزشک از دارو یا مکمل استفاده کنید.

سلام پسرم دوازده ساله است که دکترش قرصشو بهش داده مصرف این دارو باشیر مانعی نداره

ارسال جواب

سلام،برای پسر ۱/۵ساله ام به دلایل زیرشربت استئوکر رو شروع کردم؛
هنگام راه رفتن،یا رودست رفتنش،دست وپاش رو کج میذاره(البته کلسیم درآزمایش ۱سالگی وسط حد پائین وبالابود)
از بدو تولد کم وزن بوده ،والان مدت ۲ماهه رشد چندانی نداشته.
وهمچنین باکوچکترین فعالیت هم عرق میکنه.
لطفأدرموردزمان مصرف ومقدار آن راهنمایئم کنید،تاحد زیادی هم شیر مادر مصرف میکنه(کم اشتها به غذاها ولی کمابیش میخوره)مصرف استئوکرباشیرمادر ممنوعیتی داره؟؟؟؟؟؟؟

ارسال جواب

سلام من15سالمه برای عصب دکتربرام نوشته این دارو 1قاشق غذاخوری همراه باآب بایدبخورم؟

ارسال جواب

شما می توانید سوال های خود را در انجمن پرسش و پاسخ وب سایت داروی مطرح کنید و پزشکان و متخصصین داروی در این رابطه پاسخ دهند.

برای در این وب سایت شما بایستی قوانین وب سایت را در این رابطه مطالعه کنید.

اپلیکیشن موبایل داروی

کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت داروی محفوظ میباشد و استفاده از محتوا و امکانات آن وابسته به رعایت قوانین آن میباشد.

جذب خوراکی کلسیم باغذاهای فیبر دار، غذاهای حاوی اگزالیک اسید (اسفناج) و غذاهای حاوی سبوس و فسفر (شیر و لبنیات) کم می شود. همچنین جذب خوراکی کلسیم همراه با آهن و آنتی بیوتیک ها (تتراساکلین ها و سیپروفلوکساسین) دچار اشکال می شود.
بهترین زمان مصرف مکمل های کلسیم 1 ساعت بعد از غذا همراه با یک لیوان پر آب می باشد.
روزانه 2 هربار 1 عدد مطابق دستور بالا

کلسیم:

فراوانترین ماده معدنی موجود در بدن است که نقش اصلی آن در ساخت وحفظ استخوانها ، دندانها و فعالیت آنزیم ها می باشد .کلسیم در انقباض عضلات، آزاد سازی نوروترانسمیترها و انتقال پیام عصبی ، تنظیم ضربان قلب و لخته شدن خون نیز نقش داشته و محرک فعالیت ترشحی غدد درون ریز و برون ریز هم می باشد . مکمل کلسیم در جلوگیری از بروز پوکی استخوان نقش دارد.

منیزیم :

این ماده معدنی در تشکیل کریستالهای استخوانی موثر بوده و از آنجائی که بیشتر منیزیم موجود در بدن در استخوانها ذخیره شده است ، می تواند در سلامت استخوان نقش بسزایی داشته باشد .

زینک ( روی ) :

یکی از مواد معدنی ضروری برای بدن بوده که برای ساخت کلاژن که پروتئینی رشته ای بوده و در استحکام بخش در بافت پوست و استخوان موثر است نقش دارد ضروری است.

ویتامین D :

یک ویتامین محلول در چربی می باشد که مهمترین نقش آن کمک به جذب روده ای کلسیم و فسفر می باشد . در غیاب این ویتامین جذب کلسیم به درستی انجام نمی گیرد.

سلام
من پسرم و 18سالمه و مشکل کوتاهی قد دارم و از کلسیم منیزیم و زینک استفاده میکنم و میخوام یه قرص دیگ معرفی کنین همراه این استفاده کنم ک نتیجه خوبی ببینم و خواهشا اسم قرص باشه ممنون.

باسلام

کاربر گرامی، شما می توانید از قرص ال آرژنین در کنار قرص کلسیم استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام خسته نباشید، مصرف این دارو با مولتی ویتامین مینرال و ارژنین مشکل داره؟قرص osteocare در شیردهی

باسلام

کاربر گرامی، مصرف این محصولات مشکلی به دنبال نخواهد داشت منتها بهتر است با دو ساعت فاصله از هم مصرف شوند.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

درود و وقت بخیر

آیا این محصول در مقایسه با نیچرمید از کیفیت بالاتری برخوردار است؟

باسلام

کاربر گرامی، هر دو محصول از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و شما می توانید به انتخاب خود یک محصول را مصرف نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام خسته نباشید من 18 سال دارم و می خواستم از این دارو استفاده کنم .
می خوام بدونم برای این سن مناسبه و مکمل مناسب تری هم موجود هستش برای این سن (هم نیاز های بدن رو جبران کنه و هم اگه امکان افزایش قد بود فراهم بشه)؟
بعدش من جوش های ریز هم بعضی مواقع درناحیه سر و بدنم می زنم می خواستم بدونم دارویی به جز رواکوتان هستش که هم ضعیف تر باشه هم عوارض جانبی نداشته باشه؟
ممنون

باسلام

کاربر گرامی، در صورتی که تامین کلسیم و کمک به روند افزایش قد مد نظر شما باشد، این محصول انتخاب مناسبی برای شما بوده و می توانید از این محصول به همراه ترکیبات ال آرژنین استفاده نمایید.
در این زمینه قرص پیور اسکین دکتر مورد می تواند موثر باشد که متاسفانه موجود نمی باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام کی موجود میشه؟

با سلام

کاربر گرامی، متاسفانه زمان دقیق موجود شدن این محصول مشخص نیست.
لطفا به قسمت ” به من اطلاع بده ” در زیر محصول مراجعه کرده و با درج شماره تلفن خود، اطلاعات تماس خود را در اختیار بخش پشتیبانی قرار دهید.
در صورت ورود و توزیع محصول، به صورت اس ام اسی به شما اطلاع رسانی می گردد.

باتشکر – کارشناس فروش

با سلام این محصول کی موجود میشود و ایا در داروخانه موجود هست که حضوری بگیرم ؟ با تشکر

با سلام

کاربر گرامی، متاسفانه مدتی است این محصول به ایران وارد نشده است و زمان دقیق موجود شدن این محصول مشخص نیست.
لطفا به قسمت ” به من اطلاع بده ” در زیر محصول مراجعه کرده و با درج شماره تلفن خود، اطلاعات تماس خود را در اختیار بخش پشتیبانی قرار دهید.
در صورت ورود و توزیع محصول، به صورت اس ام اسی به شما اطلاع رسانی می گردد.

باتشکر – کارشناس فروش

سلام. من ماه آخر بارداری هستم . دکترم calcicare تو مدت بارداری تجویز کرده اینبار داروخانه بجای اون osteocare بهم داد و گفت فرقی با calci نداره . میخواستم بدونم مشکلی نداره از لحاظ میل ویتامین ؟

با سلام

کاربر گرامی، عملا ترکیبات دو محصول مشابه بوده و می توانید به عنوان جایگزین از این محصول استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

نحوه مصرف وساعت مصرف چگونه است؟؟

با سلام

کاربر گرامی، شما می توانید روزانه یک عدد از این محصول بعد از غذا (ناهار یا شام) و با آب فراوان میل نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام خسته نباشید،نحوه مصرف این چگونه هست؟ این دارو رو باید با پزشک مشورت کنم؟؟یا به عنوان یه تقویتی اشکالی ندارد؟؟

با سلام

کاربر گرامی، در صورتی که سابقه بیماری خاصی مخصوصا بیماری کلیوی نداشته باشید، می توانید از این محصول به جهت استحکام و حفظ سلامت استخوان و دندان ها استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام برای یه بچه ی 8 ساله که هم قدش کوتاهه و هم وزنش کمه لطفا یه مکمل مناسب بهم معرفی کنین؟

کاربر گرامی با سلام،
شربت osteocare توصیه می شود. این مکمل با دارا بودن ترکیب ویتامین هایی از جمله کلسیم ، منیزیم، زینک و ویتامین د3 ، در رشد قد بسیار موثر است. توصیه می شود جهت افزایش وزن نیز از مکمل مولتی ویتامین kinder نیز در کنار این مکمل استفاده شود.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

مکمل استئوکر به لحاظ علمی بر اساس جدیدترین تحقیقات ساخته شده است و منبع غنی از کلسیم ، ویتامین D ، روی و منیزیم است که ترکیب کلسیم با عوامل هموژنیک (ویتامین D، روی و منیزیم) به جذب طبیعی کلسیم توسط بدن کمک کرده و به حفظ سلامت استخوان‌ها کمک می‌کند. بدن معمولاً کلسیم مورد نیاز خود را از غذاهای مصرفی دریافت می‌کند. البته گاهی بدن نیاز بیشتری به کلسیم پیدا می‌کند برای مثال در دوران  کودکی یا میانسالی (بالای ۵۰ سال)، حاملگی یا در هنگام شیردهی که در این دوران باید کلسیم بیشتری یا از طریق خوراکی و یا از طریق دریافت مکمل مصرف کرد. مکمل استئوکر برای درمان کمبود ویتامین D ، پوکی استخوان ، استئوپروسیس ، هیپوکلسمی و هیپوفسفاتمی استفاده می‌شود، همچنین این مکمل برای دوران بارداری نیز بسیار مفید است.

استئوکر حاوی شکل ترجیحی ویتامین D  یعنی D3 است. ویتامین D3 یا کلسیفرول شکلی از ویتامین D است که در اثر تماس با نور خورشید به وجود می‌آید ، به این ترتیب وجود D3 در مکمل استئوکر بسیار مفید است. شربت استئوکر طعم پرتقالی خوشمزه‌ای دارد که برای استفاده کودکان نیز مناسب است تا رشد استخوان مناسبی داشته باشند.

مقدار و روش مصرف داروی استئوکر

استئوکر برای دوران بارداری و شیردهی، مناسب است و آثار مخربی برای مادر و جنین ندارد، اما برای اطمینان بیشتر برای مصرف این مکمل با پزشک خود مشورت کنید.

مکمل‌هایی مانند استئوکر باعث سرگیجه و خواب آلودگی نمی‌شوند، اما برای اطمینان بیشتر قبل از رانندگی و کار با ماشین آلات از هوشیاری خود مطمئن شوید.قرص osteocare در شیردهی

تداخل دارویی ممکن است عملکرد داروها را تغییر و خطر ابتلا به عوارض جانبی جدی را افزایش دهد. یک لیست از تمام داروهایی (ازجمله داروهای با نسخه / بدون نسخه و داروهای گیاهی) که استفاده می‌کنید تهیه کرده و آن را با دکتر و داروساز خود به اشتراک بگذارید. دوز دارو مصرفی خود را بدون مشورت با دکتر خود تغییر نداده و یا مصرف دارو را ترک نکنید.

بعضی دارو‌ها را نمی‌توان در بعضی از شرایط تجویز نمود و بعضی دارو‌ها نیز در صورتی که نیاز به درمان تکمیلی باشد تجویز می‌گردد؛ بنابراین بهتر است که قبل از مصرف این دارو، پزشکتان از موارد زیر مطلع باشد:

به نظر نمی‌رسد که استفاده از مکمل استئوکر عارضه جانبی داشته باشد. فقط در مواردی که در طولانی مدت فرد دوز زیادی از آن را مصرف کند می‌تواند اثرات نامطلوبی ایجاد کند. اگر شما هر علائم دیگری دارید که احساس می‌کنید به خاطر استفاده از استئوکر می‌باشد، با پزشک خود مشورت کنید.

طرز تهیه دتاکس لیمو ، عسل و زنجبیل

چطور باید یک نوزاد را ماساژ داد؟

دکتر جعفر اسدالله پور | گفتگو با دکتر جعفر اسدالله پور در خصوص تغذیه بیماران دیابتی

تشخیص سریع سکته مغزی با روش FAST

دانلود رایگان کتاب “راهنمای کامل بارداری هفته به هفته”

result

ثبت نام نکرده اید؟ ثبت نام

result

اگر قبلا در دکتر سوشا | مرجع تخصصی پزشکی و سلامت عضو شده اید، وارد شوید. ورود

47,700تومان

 

Osteocare شامل ویتامین D3 می باشد. ویتامین D3، همچنین به عنوان کلکلسیفرول شناخته می شود، شکل ویتامین D است که توسط پوست در معرض نور خورشید تولید می شود. D3 فرم ترجیحی ویتامین D است زیرا فرم خاصی در بدن انسان ساخته شده است و از این رو موثرتر از D2 است که در برخی مکمل ها یافت می شود.

اطمینان از مصرف کافی کلسیم برای مردان و زنان در همه سنین حیاتی است، زیرا شواهد نشان می دهد که شیوه های سالم در اوایل زندگی، از جمله مصرف کافی از کلسیم و عناصر کمیاب، به سلامت استخوان ها و کانی سازی بهینه استخوان کمک می کند. توده استخوانی استخوانی که در دوران کودکی و نوجوانی به دست می آید، در حفظ استخوان ها در زندگی عمیق تر است. وزارت بهداشت انگلیس توصیه می کند که هر کس باید یک مکمل روزانه حاوی ویتامین D را بخصوص در پاییز و زمستان مصرف کند.

کلسیم برای زنان مسن حیاتی است هر دو جنس در طی عمر خود از دست دادن وزن استخوان رنج می برند، اما بعد از یائسگی عموما وزن استخوان را بسیار سریعتر از مردان می گذرانند.

قرص استئوکر ویتابیوتیکس اورجینال ۳۰ عددی

47,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

قرص استئوکر ویتابیوتیکس حاوی کلسیم، منیزیم، روی و ویتامین D3 می باشد که در تقویت و استحکام استخوان ها و دندان ها و جلوگیری از پوکی استخوان موثر است. این محصول می تواند به حفظ سلامت مادر و جنین در دوران بارداری کمک نماید.

1228084379

قرص osteocare در شیردهی

5021265227075

پیشگیری از پوکی استخوان

زینک, کلسیم, منیزیم

D

قرص

بزرگسالان

30 عدد

مقوایی

بریتانیا

آرمان فارمد دارو

ویتابیوتیکس

به طور کلی 99% از کلسیم موجود در بدن ما در ساختار استخوان ها و 1% باقی مانده در خون وجود دارد. مصرف به اندازه کلسیم در حین دوران رشد برای کودکان و نوجوانان، دوران بارداری و شیردهی ضروری است. قرص استئوکر ویتابیوتیکس فرمولی متعادل داشته و یک منبع غنی از کلسیم، منیزیم، روی و ویتامین D3 می باشد که به حفظ استخوان ها و داشتن دندان های قوی و سالم و همچنین سلامت قلب، ماهیچه ها و اعصاب کمک می کند.

در ساختن استخوان نقش بسزایی دارد. باعث حفظ رشد و کلسیم دار شدن استخوان می شود. روی موجود در قرص استئوکر ویتابیوتیکس یک عنصر ضروری در تغذیه انسان، با گستره وسیعی از نقش های بیولوژیکی است. روی نقش ساختاری و تنظیم کننده در بیش از 200 آنزیم شناخته شده در بدن انسان دارد. روی یا همان زینک در تمام ارگان ها، بافت ها، مایعات و ترشحات بدن موجود است. متاسفانه شیوع کمبود متوسط تا شدید روی در کشورهای در حال توسعه بالا است.

جهت بهبود سلامت استخوان ها و دندان ها باعث جذب بیشتر کلسیم از روده کوچک می شود.

ویتامین D را معمولا به عنوان ویتامین نور آفتاب نیز می شناسند. رشد و تقویت استخوان ها و متابولیسم کلسیم تا حدود زیادی مربوط به این ویتامین می باشد. ویتامین D یک ویتامین محلول در چربی بوده و تحت تاثیر اشعه آفتاب در پوست سنتز می گردد. همچنین از طریق رژیم غذایی نیز به دست می آید.

ویتامین D به جذب کلسیم، فسفر و سایر مواد معدنی در لوله گوارشی کمک می کند. همچنین جهت انجام عملکرد طبیعی غده پاراتیروئید که تنظیم کننده میزان کلسیم در خون است، ضروری است. نوزادان و نیز افرادی که در سن بلوغ هستند جهت تشکیل مناسب دندان و استخوان به ویتامین D بسیار نیاز دارند.

مهمترین ماده معدنی موجود در استخوان است نقش مهمی در عملکرد صحیح ماهیچه ها، اعصاب و سلامت قلب دارد، در بازسازی بافت ها و کنترل فشار خون موثر است.

نسبت منیزیم به کلسیم در بدن بسیار حیاتی است و مصرف کلسیم حتما باید در تعادل با منیزیم مصرفی باشد.

کمبود روی یا اختلال در متابولیسم روی می تواند عوارض جانبی عمیقی بر روی سلامت بدن داشته باشد. عوارض کمبود روی شامل: کاهش قوه بینایی و چشایی، ابتلا به انواع عفونت ها، تاخیر در بلوغ جنسی (در مردان)، توقف رشد، کاهش اشتها و وزن، ریزش مو و خشکی پوست می باشد.

شایع ترین علامت کمبود ویتامین D ناتوانی در کلسیفیه کردن استخوان ها می باشد. همچنین خراب شدن سریع دندان ها، نرمی استخوان، تاخیر در رشد و شکل گیری غیر عادی استخوان ها در کودکان از علایم دیگر کمبود ویتامین D به شمار می آید. ضعف عضلانی کاهش قدرت بدنی، جذب غیر کارآمد مواد معدنی و پیری زودرس نیز امکان بروز دارد.

کمبود منیزیم باعث کاهش جذب کلسیم می شود. منیزیم نقش اساسی در سلامت سیستم عصبی و ماهیچه های قلب دارد.

کربنات کلسیم، منیزیم هیدروکسید، نشاسته سیب زمینی، کربوکسی متیل سلولز، زینک سولفات، ویتامین D3

کلسیم با بعضی از داروها تداخل دارد بنابراین در صورت استفاده از آنتی بیوتیک هایی مثل تتراساکلین یا سیپروفلوکساسین، مکمل های آهن، آلندرونات، لووتیروکسین و برخی داروهای فشار خون، 2 ساعت قبل یا 4 ساعت بعد از مصرف این داروها از مصرف کلسیم خودداری کنید. در صورتی که تحت مراقبت پزشکی هستید و یا در صورت مصرف داروهای دیگر با پزشک مشورت نمایید. دور از دسترس کودکان در جای خشک و در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود. در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی باشد. با معده خالی مصرف نکنید.

2 عدد قرص در روز (با فاصله زمانی 6 الی 8 ساعت) بعد از غذا همراه با یک لیوان پر آب می باشد.

نقد بررسی یافت نشد…

امتیاز شماامتیاز …عالیخوبمعمولیبد نیستضعیف

نظر شما

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین تخفیف ها و کالا ها مطلع شوید.قرص osteocare در شیردهی

مثبت سبز بزرگترین و معتبرترین سایت داروخانه آنلاین در ایران است که از بهمن ماه 1394 فعالیت خود را پیرامون اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی آغاز نموده است، این مجموعه افتخار دارد با دارا بودن مجوز رسمی از وزارت بهداشت و با روش‌های ارتباط نوین و بدون مراجعه حضوری مشتریان، امکانات یک داروخانه اینترنتی را از مرحله انتخاب محصول، خرید و تحویل فراهم آورد. داروخانه آنلاین ما به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. مثبت سبز همچنین سامانه‌ پیشگام در زمینه خرید لوازم آرایشی است. دارو و لوزام آرایشی بهداشتی تمامی شرکت‌های فعال در این حوزه در مثبت سبز موجود است تا مخاطبین بتوانند قیمت و مشخصات محصولات را با هم مقایسه کرده و بهترین خرید را داشته باشند. در زمان خرید از مثبت سبز می‌توانید قیمت‌ها و مشخصات کلیدی هر محصول را با هم مقایسه و مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنید. با مثبت سبز آسان‌ترین خرید اینترنتی خود را تجربه کنید.

کد تایید *

توضیحات قرص استئوکر :۹۹% کلسیم در بدن ما در استخوان و دندان ها، و ۱% باقی مانده در خون وجود دارد. همین ۱٪ اعمال زیادی انجام می‌دهد. مثلاً انقباض ماهیچه‌های ما و بسیاری از فعالیت های عصبی بسته به وجود کلسیم است. بنابراین برخلاف باور عموم، نقش کلسیم در بدن به استحکام بافت استخوان محدود نمی شود و این ماده ی معدنی، برای فعالیت صحیح ماهیچه ها و دستگاه عصبی ضروری است. از این مطلب می توان دو نتیجه ی مهم گرفت:اول اینکه با توجه به نقش حیاتی کلسیم در فعالیت های مغزی و عضلانی، نیاز است همیشه در خون به مقدار مناسب و کافی وجود داشته باشد. ثابت نگه داشتن غلظت کلسیم در دامنه ی بسیار باریک یکی از اعمال بسیار دقیق و پیچیده و مهم در فیزیولوژی بدن می باشد.دوم اینکه بدن از بافت استخوانی به عنوان منبع ذخیره کلسیم استفاده می کند. به این معنی که در صورت عدم دریافت کافی کلسیم و ویتامین د از رژیم غذایی ، نرمال بودن سطح خونی کلسیم به قیمت تجزیه بافت استخوانی و آزاد شدن کلسیم استخوان به داخل خون تمام می شود، بنابراین در طولانی مدت به پوکی استخوان منجر خواهد شد. در واقع بدن با بر داشتن کلسیم از استخوان یا دندان، کمبود آن را در خون جبران می کند و اگر این روند ادامه پیدا کند  فرد مبتلا به پوکی استخوان یا بیماری های مربوط می شود.با بالا رفتن سن، توده استخوانی به تدریج مواد معدنی‌اش را از دست می‌دهد و به دنبال آن عوارضی از قبیل شکستگی انتهای استخوان ران ، روی هم جمع شدن ستون فقرات و … روی می‌دهد.در مقاطع مختلف سنی مثل دوران رشد در کودکان، دوران بارداری و شیر دهی، دورن یاسئگی و در افزایش سن، بدن به کلسیم بیشتری نیاز دارد:در دوران رشد کودکان، تامین کامل مواد معدنی مورد نیاز بافت استخوان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا با تامین مواد معدنی، علاوه بر رشد استخوان، ذخایر کلسیم در این دوران تکمیل شده و ریسک ابتلا به پوکی استخوان در بزرگسالی کاهش می یابد.در دوران بارداری و شیردهی، جنین کلسیم مورد نیاز خود را از بدن مادر تامین می کند و به همین دلیل در این دوران کلسیم اهمیت زیادی دارد.در دوران یائسگی، با افت سطح هورمون استروژن خانم ها، استحکام بافت استخوان کاهش می یابد و طی سالیان اولیه ی ورود به دوران یائسگی، تراکم استخوان ۱-۲% به ازای هر سال کاهش می یابد.شربت Osteocare فرمولی متعادل و یک منبع غنی از کلسیم ، منیزیم ، روی و ویتامین د3  می باشد که به حفظ استخوان ها و دندان های قوی و سالم و همچنین سلامت قلب ، ماهیچه ها و اعصاب کمک می کند.

 موارد مصرف : – کمک به تامین کلسیم ، روی ، منیزیم و ویتامین د3 مورد نیاز بدن در روز- کمک به حفظ و استحکام استخوان ها در همه سنین

دستور مصرف : روزانه ( با فاصله 6 تا 8 ساعت ) دو عدد قرص ، ترجیحا با معده پر میل شود.

شرایط نگهداری : در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد و در جای خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور خورشید و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

موارد هشدار و نکات قابل توجه : – برای جذب بهتر کلسیم ، حتما طبق دستور گفته شده ، مصرف شود. – در دوران بارداری و شیردهی و یا چنانچه هر داروی دیگری مصرف می کنید با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. – این فرآورده جهت پیشگیری – تشخیص و درمان بیماری نمی باشد.قرص osteocare در شیردهی

اجزای تشکیل دهنده قرص استئوکر:کلسیم : مهمترین و فراوان ترین ماده معدنی موجود در استخوان است. نقش کلسیم در سلامت و استحکام بافت استخوانی به خوبی شناخته شده است. همانطور که اشاره شد کمبود کلسیم، علاوه بر بالا بردن ریسک ابتلا به پوکی استخوان در سنین پیری، باعث اختلال در عملکرد عضلات و همچنین تضعیف کارکرد دستگاه عصبی می شود و علائمی مانند ضعف عمومی، اختلال تمرکز و … را دربر خواهد داشت. امروزه در مقالات متعددی به نقش مکمل های دارای کلسیم در بهبود بیماری های عصبی و عضلانی اشاره شده است.منیزیم : یکی از ضروری ترین املاح و ریز مغذی هایی است که نقش مهمی در جذب Ca و حفظ سلامت استخوان ها و دندان ها دارد و در نهایت موجب استحکام آن ها می شود. نسبت منیزیم به کلسیم در بدن بسیار حیاتی است و کمبود منیزیم باعث کاهش جذب کلسیم می شود.  مصرف کلسیم حتماً باید در تعادل با منیزیم مصرفی باشد. منیزیم همچنین نقش اساسی در سلامت سیستم عصبی و ماهیچه های قلب دارد.روی : یک ماده معدنی است که تاثیر مهمی در کارکرد بدن دارد و برای کارکرد صحیح دستگاه ایمنی بدن بسیار ضروری می‌باشد و کمبود آن باعث بروز مشکلاتی از جمله خستگی ، ریزش مو، چین و چروکی پوستی ، مشکلات پروستات و ….. می شود.زینک یا روی در ساختن استخوان نقش دارد، بنابراین در مکملی که به استخوان سازی کمک می کند روی نیز باید وجود داشته باشد. این ماده معدنی برای ساخت یک پروتئین ماتریکس  که کلسیم و سایر مواد معدنی جهت ساخت استخوان بر روی آن قرار می گیرد لازم است. زینک همچنین جهت تنظیم بسیاری از واکنش های شیمیایی بدن ضروری است.ویتامین د : از جمله ویتامین های محلول در چربی است که در جذب کلسیم و فسفر بسیار موثر است و در نهایت باعث رشد استخوانی – استحکام استخوان ها و دندان ها – رشد سلول ها و سلامت استخوان در دوران پیری می شود.به دلیل تاثیر ویتامین د در تشکیل استخوان ها و دندان ها ، در دوران رشد به مقدار بیشتری نیاز است. برای مثال ، شیرخواران و کودکانی که در دوره رشد و نمو اسکلتی هستند یا افرادی که در دوران بلوغ به سر می برند برای حفظ روند طبیعی جایگزینی استخوان ها و حفظ تعادل کلسیم و فسفر، ویتامین د بیشتری پیشنهاد می شود. بخش مهمی از ویتامین د در بدن از طریق پوست و با دریافت نور آفتاب ساخته می شود و با توجه به عدم دریافت کافی نور آفتاب از طریق پوست، کمبود این ویتامین بسیار شایع می باشد و تامین آن از طریق مصرف مکمل Osteocare ضروری می باشد.بدون فرآورده های لبنی – بدون لاکتوز – بدون الکل و چربی – بدون مخمر – بدون رنگ مصنوعی

 Reference1Reference2

عضو هستید؟
 
وارد شوید

تقویت استحکام استخوان ها و دندان ها و جلوگیری از پوکی استخوان 
حفظ سلامت مادر و جنین در دوران بارداری


           


 


 

تامین کلسیم مورد نیاز بدن در دوران یائسگی و پس از آن، حفظ سلامت مادر و جنین در دوران بارداری، حاوی کلسیم، منیزیم، روی و ویتامین D3،  فاقد گلوتن، لاکتوز، مخمر و نگهدارنده

قرص استئوکر ویتابیوتیکس اورجینال 30 عددی :

فروشگاه دیجی داروخانه زیر نظر داروخانه دکتر عظیم زاده مقدم با هدف ارائه انواع خدمات فروش، اطلاع رسانی و مشاوره ی خرید در مورد محصولات دارویی و آرایشی بهداشتی، مکمل ها و سایر کالاهای مربوطه دایر گردیده است.

هدف اصلی ما خرید راحت و آسان و ارائه ی اطلاعات کافی در مورد محصولات به کاربران گرامی است تا بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری کالاهای مورد نیاز را آسان و سریع دریافت کنند. از جمله ویژگی های کار ما خرید آسان و مطمئن ، تحویل سریع سفارش، بهره مندی از طیف گسترده محصولات و امکان تهیه کالاهای کم یاب، امکان دریافت مشاوره از همکاران داروساز ما به صورت آنلاین و تلفنی، در صورت عضویت در وب سایت امکان بهره مندی از بن تخفیف و سایر خدمات ویژه مشتریکین و همچنین خدمات پس از فروش کالا، بهره مندی از مطالب و ویدئوهای آموزشیقرص osteocare در شیردهی

ادامه مطلب

 

نشانی: تهران، بلوار فردوس شرق ، رو به روی خ عقیل ، ساختمان پزشکان ابوطالب ، پلاک ٣۴٠

شماره تماس: 02144023547

ایمیل: info@digidaroukhaneh.com

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به داروخانه دکتر عظیم زاده مقدم است | طراحی سایت از ایده نگاران ققنوس

شماره همراه خود را جهت ارسال اطلاع رسانی موجود شدن کالا وارد نمائید

قرص osteocare در شیردهی
قرص osteocare در شیردهی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *