قرص ویتامین b6 خارجی

خواص دارویی و گیاهی

قرص ویتامین b6 خارجی
قرص ویتامین b6 خارجی

ترب یک موتور جستجوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جستجو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

ضمانت Top10Supps: مارک های شما که در Top10Supps.com ذکر شده است، بر ما تاثیری ندارد. آنها نمیتوانند موقعیت خود را خرید کنند، درمان خاصی دریافت کنند، یا دستکاری و رتبه بندی خود را در سایت ما افزایش دهند. با این حال، به عنوان بخشی از خدمات رایگان ما برای شما، ما تلاش می کنیم با شرکت هایی که بررسی می کنیم همکاری کنیم و زمانی که آنها را از طریق یک پیوند وابسته در سایت ما برای مثال، هنگامی که از طریق سایت ما به آمازون می روید، ممکن است کمیسیون هایی را در مورد مکمل هایی که در آن خریداری می کنید دریافت کنید. این بر عینی بودن و بی طرفی ما تاثیر نمی گذارد.

صرف نظر از هرگونه توافق جاری، گذشته و یا آینده، رتبه بندی هر شرکت در لیست سردبیر ما بر اساس و محاسبه شده با استفاده از یک مجموعه عینی از معیارهای رتبه بندی و همچنین بررسی کاربر محاسبه می شود. برای اطلاعات بیشتر ببین چگونه مکمل ها را رتبه بندی کنیم.

علاوه بر این، تمامی نظرات کاربر ارسال شده در Top10Supps تحت بررسی و تایید قرار می گیرند؛ اما ما بررسی هایی را که توسط کاربران ما انجام می شود سانسور نمی کنیم – مگر اینکه برای اصالت مورد بررسی قرار گیرند یا در موارد نقض دستورالعمل های ما باشد. ما حق تأیید یا رد هر گونه بررسی ارسال شده به این سایت را با توجه به دستورالعمل های ما حفظ می کنیم. اگر مشکوک به یک کاربر تجدید نظر شده به طور عمدی نادرست یا جعلی باشد، ما شما را تشویق می کنیم لطفا اینجا را بشناسید.

â “~ Top10Supps ممکن است بخشی از درآمد دریافت اگر شما چیزی خرید با استفاده از یک لینک در این صفحه.

مطالب این مقاله

قرص ویتامین b6 خارجی

به منظور کمک به یافتن یک محصول خوب که ما تحقیق کرده ایم و اکنون بهترین مکمل های ویتامین B6 را در بازار محدود کرده ایم.

شرکت Foods Vitamin B6 یک مکمل موثر ویتامین B6 برای حمایت از سلامت قلب و عروق است. این محصول مقرون به صرفه و تولید شده توسط یکی از معتبر ترین مارک های مکمل طبیعی است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

شرکت Foods نام تجاری تکمیلی طبیعی است که در 1968 تاسیس شد. این شرکت دارای جوایز متعددی برای فرمول های برتر خود، شیوه های کسب و کار پایدار و اخلاقی است. آنها متعهد به ارائه مصرف کنندگان با کیفیت بالا، مکمل های طبیعی هستند.

خط پایین: این یک محصول مؤثر است که به حمایت از سلامت قلب و عروق کمک می کند، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد، از سلامت روان و بیشتر حمایت می کند.

فواید طبیعت ویتامین B6 یک قرص ویتامین B6 بسیار مقرون به صرفه است که در تبدیل مواد غذایی به انرژی کمک می کند. این با پیریدوکسین HCL فرموله شده و مناسب برای گیاهخواران است. این قرص B6 برای افزایش انرژی مفید است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

فضولات طبیعت، برند پرچمدار شرکت فضایی طبیعت، یک تولیدکننده مکمل طبیعی در 1971 است. آنها در محصولات بهداشتی طبیعی تخصص دارند و تمام مکمل های آنها در تاسیسات گواهی GMP تولید می شوند.

راه طبیعت ویتامین B6 شما را با یک وعده سالم ویتامین B6 تهیه می کند که حاوی مقادیر کمتری در قیمت بسیار مقرون به صرفه است.

به عنوان منبع قدرتمند ویتامین B6، آن را به حمایت از متابولیسم اسید آمینه و پروتئین کمک می کند. از گلوتن، گندم، مخمر، شکر، نمک، ذرت، سویا، لبنیات، رنگ مصنوعی، طعم دهنده و نگهدارنده ها آزاد است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

Nature’s Way یک خانواده از مارک های مکمل های موجود در 1969 است که قابل اعتماد و TRU-ID گواهی شفاف هستند. برخی از انواع مکمل های محبوب خود شامل ویتامین ها، مواد معدنی، گیاهان، پروبیوتیک ها و روغن نارگیل است. آنها شرکای غرور پروژه غیر GMO هستند و تمام محصولاتشان در تاسیسات گواهی GMP تولید می شوند.

خط پایین: این یک مکمل ویتامین B6 چند منظوره است که تقریبا هر کس می تواند از آن بهره مند شود. این مقرون به صرفه و موثر است و توسط یک نام تجاری قابل اعتماد در تاسیسات گواهی GMP تولید می شود.

Nature Made Vitamin B6 یک داروساز #1 توصیه می شود قرص ویتامین B6 که می تواند به حمایت از سلامت روان، تنظیم خلق و خوی، تقویت ایمنی و کاهش التهاب کمک کند.

همچنین کمک می کند تا از متابولیسم پروتئین و اسید آمینه، و همچنین تولید گلوکز از کربوهیدرات برای حمایت از سطوح انرژی کمک می کند.

این محصول مقرون به صرفه و موثر ویتامین B6 آزاد از رنگ های مصنوعی، طعم دهنده ها و نگهدارنده ها، و همچنین مخمر، نشاسته و گلوتن است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

Nature Made یک نام تجاری برتر است که تولید مکمل های کافی برای بیش از 40 سال تولید کرده است. محصولات آنها توسط ایالات متحده آمریکا Pharmacopeia (USP) تأیید شده است، که بدان معنی است که آنها اقدامات کنترل کیفیت دقیق برای خلوص و قدرت را برآورده می کنند. نام تجاری #1 داروساز توصیه می شود ویتامین و مکمل نام تجاری.

خط پایین: رایگان از رنگ های مصنوعی، طعم دهنده، نگهدارنده، مخمر، نشاسته و گلوتن، همچنین با قیمت مناسب فروخته می شود.

منبع Naturals ویتامین B6 یک قرص ویتامین B6 است که غنی شده با کلسیم برای بهبود مزایای سیستم قلبی عروقی و عصبی است. این با دوز بسیار بالای ویتامین b6 همراه است، که ممکن است بیشتر افراد نباشد.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

قرص ویتامین b6 خارجی

چه کسی این را می سازد؟

Source Naturals یک برند مشهور است که متشکل از مکملهای غذایی و گیاهی است. این در 1982 با اولین مکمل برای ترکیب گیاهان، مواد پاک کننده و دیگر مواد مغذی در یک مکمل تاسیس شد.

خط پایین: این مکمل قوی ویتامین B6 است، اما ممکن است کمی بیش از حد قوی باشد. این شامل کلسیم است که برای برخی افراد مفید است و نه برای دیگران. این نیز کمی گران تر است.

Solaray ویتامین B6 بخشی از مکمل ویتامین B6 است که به تازگی منتشر شده است. مرحله اول به سرعت منتشر می شود در حالی که مرحله دوم در طول یک دوره 8 ساعت منتشر می شود. این ترکیب دو مرحله ای با قرص پرییدوکسین HCl در کپسول های گیاهی تشکیل شده است که یک قرص موثر ویتامین B6 می باشد.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

Solaray نام تجاری مصرفی است که در 1973 تاسیس شد و در 1993 به دست آمد. آنها بیش از محصولات مکمل سلامت 1,000 را حمل می کنند.

Extension Vitamin B6 برای سلامت قلب و عروق مفید است. از شیر، تخم مرغ، بادام زمینی، پوست خرد شده، سویا، آجیل درخت، گندم، مخمر، گلوتن و ذرت آزاد است. این حتی برای گیاهخواران نیز مناسب است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

Extension Life یک تولید کننده ویتامین و مکمل است که بر کیفیت، خلوص و قدرت تمرکز دارد. در ابتدای 80s ها، محصولاتشان عمدتا بر بهبود طول عمر تمرکز دارند.

خط پایین: این انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال بهبود متابولیسم پروتئین، حمایت از سطوح انرژی و بهبود سلامت روان هستند.

BulkSupplements خالص ویتامین B6 یک پودر خالص پیریدوکسین HCL است که می تواند به صورت فله ای خریداری شود. این انتخاب بسیار خوبی از ویتامین B6 برای ورزشکاران است، زیرا می توان آن را به راحتی به یک لرزش پروتئین اضافه کرد.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

BulkSupplements یک تامین کننده مواد مکمل است که بیش از 200 مواد تشکیل دهنده مختلف را به هر دو مشتری و فروش مکمل تولید می کند. محصولات آنها در اندازه های از گرم به تن متریک در دسترس هستند.

خط پایین: اگر می خواهید فرم پودری خالص ویتامین B6 را خالص کنید، این راه برای رفتن است – همچنین یک فرم عالی برای اضافه کردن به پروتئین است. با این حال، شکل پودر برای برنامه های کاربردی دیگر مناسب نیست، و گران تر است.

Solgar ویتامین B6 یکی از بهترین گزینه های b6 برای وگان است که کمک می کند تا متابولیسم، سطوح سروتونین و کنترل سطح هموسیستئین.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

Solgar تولید کننده شناخته شده مکمل است که در 1947 تاسیس شد. آنها بیش از مکمل های تغذیه ای پیشرفته 450 را به مصرف کنندگان در سراسر جهان ارائه می کنند.

BlueBonnet ویتامین B6 یک قرص وان وان B6 است که کمک می کند تا از سلامت قلب و عروق، بهبود متابولیسم و ​​جلوگیری از کمبود B6. این قرص از گلوتن و بسیاری از آلرژن ها آزاد است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

تغذیه BlueBonnet یک نام تجاری افزودنی سلامت طبیعی است که در صنعت بیش از 26 سال است. محصولات آنها عبارتند از کل مواد غذایی، مزرعه به میز و ارگانیسم گواهی USDA.

خط پایین: این یک انتخاب خوب است زیرا ارزان است و تقریبا هر کسی می تواند آن را بگیرد. با این حال، با توجه به برخی از آنها ممکن است کمتر موثر و کم کیفیت باشد.

پروتئین یک ماده مغذی مهم است که به بدن شما کمک می کند تا بافت ها را در جهت بهبود، رشد و به دست آوردن عضلات کمک کند. همچنین برای کسانی که سعی در از دست دادن وزن دارند مفید است – آن را ترویج سیری و طول می کشد تا هضم از کربوهیدرات ها و چربی ها.

با این وجود طول می کشد تا هضم شود زیرا این است سخت تر به هضم هضم پروتئین نیاز به ویتامین مهم متابولیک معروف به ویتامین B6 یا پیریدوکسین دارد.

ویتامین B6، همچنین به عنوان پیریدوکسین شناخته شده است، یکی از ویتامین های مهم ضروری B 8 است که نقش مهمی در عملکرد متابولیسم دارند. تمام ویتامین های B به سوخت و ساز کربوهیدرات کمک می کنند تا انرژی قابل استفاده برای بدن در قالب گلوکز، اما ویتامین B6 به طور خاص توانایی کمک به انتقال دهنده های عصبی و متابولیسم پروتئین ها و اسیدهای آمینه است.

برخی از غذاهایی که حاوی ویتامین B6 هستند عبارتند از:

کمبود B6 در کشورهای توسعه یافته معمول نیست، اما هنوز هم ممکن است در افرادی که رژیم های غذایی متعادل را مصرف نمی کنند، وابسته به الکل هستند، مسائل مضر را جذب کنند و یا داروهایی مصرف کنند که ممکن است جذب را مهار کنند.

La علائم کمبود شامل افسردگی و سردرگمی، لب های ترک خورده، زبان متورم، التهاب و عملکرد ایمنی ضعیف است.

بهترین مواد مكمل ویتامین b6 را می توان در انواع مختلفی از جمله كپسول، قرص، چیپس، قطره مایع، مولتی ویتامین ها و موارد دیگر پیدا كرد.

ویتامین B6 می تواند به بهبود بسیاری از جنبه های سلامت کمک کند. این توانایی بدن را برای هضم پروتئین ها و به دست آوردن انرژی از غذاها حمایت می کند.

علاوه بر این، آنها همچنین با حمایت از تولید نوروترانسمیتر، به حمایت از سلامت روان کمک می کنند.

تمام ویتامین های B، از جمله B6، نقش مهمی در بدن ایفا می کنند. برخی از مهمترین نقشهای B6 به طور خاص عبارتند از:

ویتامین B6 نقش بسیاری در بدن ایفا می کند. اگر کمبود مواد مغذی داشته باشید، مصرف B6 مکمل ممکن است مزایایی را از آنچه که در اینجا شرح داده می شود ارائه دهد. با این حال، اکثر افراد B6 به اندازه کافی از رژیم غذایی به تنهایی دریافت می کنند، بنابراین برای بسیاری از افراد مکمل B6 لازم نیست.

مکمل های ویتامین B6 با تسهیل هضم و جذب پروتئین به بهبود رشد عضلات و کاهش وزن برای ورزشکاران و کسانی که سعی دارند پوند اضافی را از بین ببرند، کمک می کند. آنها همچنین به سطح سروتونین کمک می کنند که اثرات مفیدی بر مغز و سیستم عصبی مرکزی دارد.

ویتامین B6 یک مکمل محلول در آب است، به این معنی است که نباید با غذا یا منبع چربی برای جذب مناسب مصرف شود.

آنها باید روزانه در دوزهای مناسب ویتامین B6 مصرف شوند تا اثرات قابل توجهی داشته باشند. ویتامین B باید در صبح یا اواسط روز مصرف شود زیرا مصرف آنها در شب ممکن است با خواب مواجه شود.

همه ویتامین های B را می توان در فرم مکمل های پیچیده B یافت، که با هم برای به دست آوردن مزایای متابولیک، همه ویتامین های ضروری را جمع می کند. با این حال، می توانید بعضی از ویتامین های فردی B را با هم ترکیب کنید تا مزایا را برای یک هدف خاص در نظر بگیرید.

ویتامین B6 نیز می تواند با مکمل های دیگر برای افزایش سلامتی مفید باشد. در اینجا چند روش خوب برای ذخیره ویتامین b6 وجود دارد:

ویتامین B6 به طور کلی خوب تحمل می شود، به این معنی که اکثر مردم عوارض جانبی منفی از آنها را تجربه نمی کنند.

با این حال، برخی افراد ممکن است تجربه کنند عوارض جانبی مانند تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها، خواب آلودگی و بیشتر. اگر نگرانی دارید، با دکتر خود چک کنید.

بالاترین کیفیت مکمل های ویتامین B6 به طور کلی با B6 در فرم پیریدوکسین HCl، که به خوبی توسط بدن جذب می شود، فرموله شده است. قرص ها و کپسول ها بهترین شکل برای جذب و سهولت مکمل هستند.

اطمینان حاصل کنید که محصول شما توسط یک نام تجاری معتبر در یک گواهینامه GMP تولید شده است و مطمئن شوید که مکمل شما حاوی مواد نامشخصی نیست.

دریافت به روز رسانی مکمل، اخبار، هدایا و بیشتر!

این سایت از Akismet برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بدانید که چگونه نظر شما پردازش می شود.

آستین میدواس یک نویسنده و مشاور مستقل است که متخصص در موضوعات سلامتی و سلامتی است. با بیش از 7 سال تجربه نوشتن در صنعت سلامت طبیعی، آستین تلاش می کند برای ارائه اطلاعات دقیق، مختصر و تحقیق به خوانندگان خود. تماس با آستین در مورد این مقاله

رتبه بندی و بررسی ما بر روی ورودی های افراد واقعی مثل شما تکیه می کنند.

احساس رایگان برای ارسال هر گونه ورودی، بررسی، انتقاد، اصلاح، یا رتبه هر مکمل شما استفاده می شود.

نتایج بیشتر…

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

کوکی های ضروری برای وب سایت مناسب هستند. این دسته فقط شامل کوکی هایی است که ویژگی های اساسی و ویژگی های امنیتی وب سایت را تضمین می کند. این کوکی ها هیچ اطلاعات شخصی ذخیره نمی کنند.

ضمانت Top10Supps: مارک های شما که در Top10Supps.com ذکر شده است، بر ما تاثیری ندارد. آنها نمیتوانند موقعیت خود را خرید کنند، درمان خاصی دریافت کنند، یا دستکاری و رتبه بندی خود را در سایت ما افزایش دهند. با این حال، به عنوان بخشی از خدمات رایگان ما برای شما، ما تلاش می کنیم با شرکت هایی که بررسی می کنیم همکاری کنیم و زمانی که آنها را از طریق یک پیوند وابسته در سایت ما برای مثال، هنگامی که از طریق سایت ما به آمازون می روید، ممکن است کمیسیون هایی را در مورد مکمل هایی که در آن خریداری می کنید دریافت کنید. این بر عینی بودن و بی طرفی ما تاثیر نمی گذارد.

صرف نظر از هرگونه توافق جاری، گذشته و یا آینده، رتبه بندی هر شرکت در لیست سردبیر ما بر اساس و محاسبه شده با استفاده از یک مجموعه عینی از معیارهای رتبه بندی و همچنین بررسی کاربر محاسبه می شود. برای اطلاعات بیشتر ببین چگونه مکمل ها را رتبه بندی کنیم.

علاوه بر این، تمامی نظرات کاربر ارسال شده در Top10Supps تحت بررسی و تایید قرار می گیرند؛ اما ما بررسی هایی را که توسط کاربران ما انجام می شود سانسور نمی کنیم – مگر اینکه برای اصالت مورد بررسی قرار گیرند یا در موارد نقض دستورالعمل های ما باشد. ما حق تأیید یا رد هر گونه بررسی ارسال شده به این سایت را با توجه به دستورالعمل های ما حفظ می کنیم. اگر مشکوک به یک کاربر تجدید نظر شده به طور عمدی نادرست یا جعلی باشد، ما شما را تشویق می کنیم لطفا اینجا را بشناسید.

â “~ Top10Supps ممکن است بخشی از درآمد دریافت اگر شما چیزی خرید با استفاده از یک لینک در این صفحه.

مطالب این مقاله

قرص ویتامین b6 خارجی

به منظور کمک به یافتن یک محصول خوب که ما تحقیق کرده ایم و اکنون بهترین مکمل های ویتامین B6 را در بازار محدود کرده ایم.

شرکت Foods Vitamin B6 یک مکمل موثر ویتامین B6 برای حمایت از سلامت قلب و عروق است. این محصول مقرون به صرفه و تولید شده توسط یکی از معتبر ترین مارک های مکمل طبیعی است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

شرکت Foods نام تجاری تکمیلی طبیعی است که در 1968 تاسیس شد. این شرکت دارای جوایز متعددی برای فرمول های برتر خود، شیوه های کسب و کار پایدار و اخلاقی است. آنها متعهد به ارائه مصرف کنندگان با کیفیت بالا، مکمل های طبیعی هستند.

خط پایین: این یک محصول مؤثر است که به حمایت از سلامت قلب و عروق کمک می کند، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد، از سلامت روان و بیشتر حمایت می کند.

فواید طبیعت ویتامین B6 یک قرص ویتامین B6 بسیار مقرون به صرفه است که در تبدیل مواد غذایی به انرژی کمک می کند. این با پیریدوکسین HCL فرموله شده و مناسب برای گیاهخواران است. این قرص B6 برای افزایش انرژی مفید است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

فضولات طبیعت، برند پرچمدار شرکت فضایی طبیعت، یک تولیدکننده مکمل طبیعی در 1971 است. آنها در محصولات بهداشتی طبیعی تخصص دارند و تمام مکمل های آنها در تاسیسات گواهی GMP تولید می شوند.

راه طبیعت ویتامین B6 شما را با یک وعده سالم ویتامین B6 تهیه می کند که حاوی مقادیر کمتری در قیمت بسیار مقرون به صرفه است.

به عنوان منبع قدرتمند ویتامین B6، آن را به حمایت از متابولیسم اسید آمینه و پروتئین کمک می کند. از گلوتن، گندم، مخمر، شکر، نمک، ذرت، سویا، لبنیات، رنگ مصنوعی، طعم دهنده و نگهدارنده ها آزاد است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

Nature’s Way یک خانواده از مارک های مکمل های موجود در 1969 است که قابل اعتماد و TRU-ID گواهی شفاف هستند. برخی از انواع مکمل های محبوب خود شامل ویتامین ها، مواد معدنی، گیاهان، پروبیوتیک ها و روغن نارگیل است. آنها شرکای غرور پروژه غیر GMO هستند و تمام محصولاتشان در تاسیسات گواهی GMP تولید می شوند.

خط پایین: این یک مکمل ویتامین B6 چند منظوره است که تقریبا هر کس می تواند از آن بهره مند شود. این مقرون به صرفه و موثر است و توسط یک نام تجاری قابل اعتماد در تاسیسات گواهی GMP تولید می شود.

Nature Made Vitamin B6 یک داروساز #1 توصیه می شود قرص ویتامین B6 که می تواند به حمایت از سلامت روان، تنظیم خلق و خوی، تقویت ایمنی و کاهش التهاب کمک کند.

همچنین کمک می کند تا از متابولیسم پروتئین و اسید آمینه، و همچنین تولید گلوکز از کربوهیدرات برای حمایت از سطوح انرژی کمک می کند.

این محصول مقرون به صرفه و موثر ویتامین B6 آزاد از رنگ های مصنوعی، طعم دهنده ها و نگهدارنده ها، و همچنین مخمر، نشاسته و گلوتن است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

Nature Made یک نام تجاری برتر است که تولید مکمل های کافی برای بیش از 40 سال تولید کرده است. محصولات آنها توسط ایالات متحده آمریکا Pharmacopeia (USP) تأیید شده است، که بدان معنی است که آنها اقدامات کنترل کیفیت دقیق برای خلوص و قدرت را برآورده می کنند. نام تجاری #1 داروساز توصیه می شود ویتامین و مکمل نام تجاری.

خط پایین: رایگان از رنگ های مصنوعی، طعم دهنده، نگهدارنده، مخمر، نشاسته و گلوتن، همچنین با قیمت مناسب فروخته می شود.

منبع Naturals ویتامین B6 یک قرص ویتامین B6 است که غنی شده با کلسیم برای بهبود مزایای سیستم قلبی عروقی و عصبی است. این با دوز بسیار بالای ویتامین b6 همراه است، که ممکن است بیشتر افراد نباشد.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

قرص ویتامین b6 خارجی

چه کسی این را می سازد؟

Source Naturals یک برند مشهور است که متشکل از مکملهای غذایی و گیاهی است. این در 1982 با اولین مکمل برای ترکیب گیاهان، مواد پاک کننده و دیگر مواد مغذی در یک مکمل تاسیس شد.

خط پایین: این مکمل قوی ویتامین B6 است، اما ممکن است کمی بیش از حد قوی باشد. این شامل کلسیم است که برای برخی افراد مفید است و نه برای دیگران. این نیز کمی گران تر است.

Solaray ویتامین B6 بخشی از مکمل ویتامین B6 است که به تازگی منتشر شده است. مرحله اول به سرعت منتشر می شود در حالی که مرحله دوم در طول یک دوره 8 ساعت منتشر می شود. این ترکیب دو مرحله ای با قرص پرییدوکسین HCl در کپسول های گیاهی تشکیل شده است که یک قرص موثر ویتامین B6 می باشد.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

Solaray نام تجاری مصرفی است که در 1973 تاسیس شد و در 1993 به دست آمد. آنها بیش از محصولات مکمل سلامت 1,000 را حمل می کنند.

Extension Vitamin B6 برای سلامت قلب و عروق مفید است. از شیر، تخم مرغ، بادام زمینی، پوست خرد شده، سویا، آجیل درخت، گندم، مخمر، گلوتن و ذرت آزاد است. این حتی برای گیاهخواران نیز مناسب است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

Extension Life یک تولید کننده ویتامین و مکمل است که بر کیفیت، خلوص و قدرت تمرکز دارد. در ابتدای 80s ها، محصولاتشان عمدتا بر بهبود طول عمر تمرکز دارند.

خط پایین: این انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال بهبود متابولیسم پروتئین، حمایت از سطوح انرژی و بهبود سلامت روان هستند.

BulkSupplements خالص ویتامین B6 یک پودر خالص پیریدوکسین HCL است که می تواند به صورت فله ای خریداری شود. این انتخاب بسیار خوبی از ویتامین B6 برای ورزشکاران است، زیرا می توان آن را به راحتی به یک لرزش پروتئین اضافه کرد.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

BulkSupplements یک تامین کننده مواد مکمل است که بیش از 200 مواد تشکیل دهنده مختلف را به هر دو مشتری و فروش مکمل تولید می کند. محصولات آنها در اندازه های از گرم به تن متریک در دسترس هستند.

خط پایین: اگر می خواهید فرم پودری خالص ویتامین B6 را خالص کنید، این راه برای رفتن است – همچنین یک فرم عالی برای اضافه کردن به پروتئین است. با این حال، شکل پودر برای برنامه های کاربردی دیگر مناسب نیست، و گران تر است.

Solgar ویتامین B6 یکی از بهترین گزینه های b6 برای وگان است که کمک می کند تا متابولیسم، سطوح سروتونین و کنترل سطح هموسیستئین.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

Solgar تولید کننده شناخته شده مکمل است که در 1947 تاسیس شد. آنها بیش از مکمل های تغذیه ای پیشرفته 450 را به مصرف کنندگان در سراسر جهان ارائه می کنند.

BlueBonnet ویتامین B6 یک قرص وان وان B6 است که کمک می کند تا از سلامت قلب و عروق، بهبود متابولیسم و ​​جلوگیری از کمبود B6. این قرص از گلوتن و بسیاری از آلرژن ها آزاد است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

تغذیه BlueBonnet یک نام تجاری افزودنی سلامت طبیعی است که در صنعت بیش از 26 سال است. محصولات آنها عبارتند از کل مواد غذایی، مزرعه به میز و ارگانیسم گواهی USDA.

خط پایین: این یک انتخاب خوب است زیرا ارزان است و تقریبا هر کسی می تواند آن را بگیرد. با این حال، با توجه به برخی از آنها ممکن است کمتر موثر و کم کیفیت باشد.

پروتئین یک ماده مغذی مهم است که به بدن شما کمک می کند تا بافت ها را در جهت بهبود، رشد و به دست آوردن عضلات کمک کند. همچنین برای کسانی که سعی در از دست دادن وزن دارند مفید است – آن را ترویج سیری و طول می کشد تا هضم از کربوهیدرات ها و چربی ها.

با این وجود طول می کشد تا هضم شود زیرا این است سخت تر به هضم هضم پروتئین نیاز به ویتامین مهم متابولیک معروف به ویتامین B6 یا پیریدوکسین دارد.

ویتامین B6، همچنین به عنوان پیریدوکسین شناخته شده است، یکی از ویتامین های مهم ضروری B 8 است که نقش مهمی در عملکرد متابولیسم دارند. تمام ویتامین های B به سوخت و ساز کربوهیدرات کمک می کنند تا انرژی قابل استفاده برای بدن در قالب گلوکز، اما ویتامین B6 به طور خاص توانایی کمک به انتقال دهنده های عصبی و متابولیسم پروتئین ها و اسیدهای آمینه است.

برخی از غذاهایی که حاوی ویتامین B6 هستند عبارتند از:

کمبود B6 در کشورهای توسعه یافته معمول نیست، اما هنوز هم ممکن است در افرادی که رژیم های غذایی متعادل را مصرف نمی کنند، وابسته به الکل هستند، مسائل مضر را جذب کنند و یا داروهایی مصرف کنند که ممکن است جذب را مهار کنند.

La علائم کمبود شامل افسردگی و سردرگمی، لب های ترک خورده، زبان متورم، التهاب و عملکرد ایمنی ضعیف است.

بهترین مواد مكمل ویتامین b6 را می توان در انواع مختلفی از جمله كپسول، قرص، چیپس، قطره مایع، مولتی ویتامین ها و موارد دیگر پیدا كرد.

ویتامین B6 می تواند به بهبود بسیاری از جنبه های سلامت کمک کند. این توانایی بدن را برای هضم پروتئین ها و به دست آوردن انرژی از غذاها حمایت می کند.

علاوه بر این، آنها همچنین با حمایت از تولید نوروترانسمیتر، به حمایت از سلامت روان کمک می کنند.

تمام ویتامین های B، از جمله B6، نقش مهمی در بدن ایفا می کنند. برخی از مهمترین نقشهای B6 به طور خاص عبارتند از:

ویتامین B6 نقش بسیاری در بدن ایفا می کند. اگر کمبود مواد مغذی داشته باشید، مصرف B6 مکمل ممکن است مزایایی را از آنچه که در اینجا شرح داده می شود ارائه دهد. با این حال، اکثر افراد B6 به اندازه کافی از رژیم غذایی به تنهایی دریافت می کنند، بنابراین برای بسیاری از افراد مکمل B6 لازم نیست.

مکمل های ویتامین B6 با تسهیل هضم و جذب پروتئین به بهبود رشد عضلات و کاهش وزن برای ورزشکاران و کسانی که سعی دارند پوند اضافی را از بین ببرند، کمک می کند. آنها همچنین به سطح سروتونین کمک می کنند که اثرات مفیدی بر مغز و سیستم عصبی مرکزی دارد.

ویتامین B6 یک مکمل محلول در آب است، به این معنی است که نباید با غذا یا منبع چربی برای جذب مناسب مصرف شود.

آنها باید روزانه در دوزهای مناسب ویتامین B6 مصرف شوند تا اثرات قابل توجهی داشته باشند. ویتامین B باید در صبح یا اواسط روز مصرف شود زیرا مصرف آنها در شب ممکن است با خواب مواجه شود.

همه ویتامین های B را می توان در فرم مکمل های پیچیده B یافت، که با هم برای به دست آوردن مزایای متابولیک، همه ویتامین های ضروری را جمع می کند. با این حال، می توانید بعضی از ویتامین های فردی B را با هم ترکیب کنید تا مزایا را برای یک هدف خاص در نظر بگیرید.

ویتامین B6 نیز می تواند با مکمل های دیگر برای افزایش سلامتی مفید باشد. در اینجا چند روش خوب برای ذخیره ویتامین b6 وجود دارد:

ویتامین B6 به طور کلی خوب تحمل می شود، به این معنی که اکثر مردم عوارض جانبی منفی از آنها را تجربه نمی کنند.

با این حال، برخی افراد ممکن است تجربه کنند عوارض جانبی مانند تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها، خواب آلودگی و بیشتر. اگر نگرانی دارید، با دکتر خود چک کنید.

بالاترین کیفیت مکمل های ویتامین B6 به طور کلی با B6 در فرم پیریدوکسین HCl، که به خوبی توسط بدن جذب می شود، فرموله شده است. قرص ها و کپسول ها بهترین شکل برای جذب و سهولت مکمل هستند.

اطمینان حاصل کنید که محصول شما توسط یک نام تجاری معتبر در یک گواهینامه GMP تولید شده است و مطمئن شوید که مکمل شما حاوی مواد نامشخصی نیست.

دریافت به روز رسانی مکمل، اخبار، هدایا و بیشتر!

این سایت از Akismet برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بدانید که چگونه نظر شما پردازش می شود.

آستین میدواس یک نویسنده و مشاور مستقل است که متخصص در موضوعات سلامتی و سلامتی است. با بیش از 7 سال تجربه نوشتن در صنعت سلامت طبیعی، آستین تلاش می کند برای ارائه اطلاعات دقیق، مختصر و تحقیق به خوانندگان خود. تماس با آستین در مورد این مقاله

رتبه بندی و بررسی ما بر روی ورودی های افراد واقعی مثل شما تکیه می کنند.

احساس رایگان برای ارسال هر گونه ورودی، بررسی، انتقاد، اصلاح، یا رتبه هر مکمل شما استفاده می شود.

نتایج بیشتر…

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

کوکی های ضروری برای وب سایت مناسب هستند. این دسته فقط شامل کوکی هایی است که ویژگی های اساسی و ویژگی های امنیتی وب سایت را تضمین می کند. این کوکی ها هیچ اطلاعات شخصی ذخیره نمی کنند.

ضمانت Top10Supps: مارک های شما که در Top10Supps.com ذکر شده است، بر ما تاثیری ندارد. آنها نمیتوانند موقعیت خود را خرید کنند، درمان خاصی دریافت کنند، یا دستکاری و رتبه بندی خود را در سایت ما افزایش دهند. با این حال، به عنوان بخشی از خدمات رایگان ما برای شما، ما تلاش می کنیم با شرکت هایی که بررسی می کنیم همکاری کنیم و زمانی که آنها را از طریق یک پیوند وابسته در سایت ما برای مثال، هنگامی که از طریق سایت ما به آمازون می روید، ممکن است کمیسیون هایی را در مورد مکمل هایی که در آن خریداری می کنید دریافت کنید. این بر عینی بودن و بی طرفی ما تاثیر نمی گذارد.

صرف نظر از هرگونه توافق جاری، گذشته و یا آینده، رتبه بندی هر شرکت در لیست سردبیر ما بر اساس و محاسبه شده با استفاده از یک مجموعه عینی از معیارهای رتبه بندی و همچنین بررسی کاربر محاسبه می شود. برای اطلاعات بیشتر ببین چگونه مکمل ها را رتبه بندی کنیم.

علاوه بر این، تمامی نظرات کاربر ارسال شده در Top10Supps تحت بررسی و تایید قرار می گیرند؛ اما ما بررسی هایی را که توسط کاربران ما انجام می شود سانسور نمی کنیم – مگر اینکه برای اصالت مورد بررسی قرار گیرند یا در موارد نقض دستورالعمل های ما باشد. ما حق تأیید یا رد هر گونه بررسی ارسال شده به این سایت را با توجه به دستورالعمل های ما حفظ می کنیم. اگر مشکوک به یک کاربر تجدید نظر شده به طور عمدی نادرست یا جعلی باشد، ما شما را تشویق می کنیم لطفا اینجا را بشناسید.

â “~ Top10Supps ممکن است بخشی از درآمد دریافت اگر شما چیزی خرید با استفاده از یک لینک در این صفحه.

مطالب این مقاله

قرص ویتامین b6 خارجی

به منظور کمک به یافتن یک محصول خوب که ما تحقیق کرده ایم و اکنون بهترین مکمل های ویتامین B6 را در بازار محدود کرده ایم.

شرکت Foods Vitamin B6 یک مکمل موثر ویتامین B6 برای حمایت از سلامت قلب و عروق است. این محصول مقرون به صرفه و تولید شده توسط یکی از معتبر ترین مارک های مکمل طبیعی است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

شرکت Foods نام تجاری تکمیلی طبیعی است که در 1968 تاسیس شد. این شرکت دارای جوایز متعددی برای فرمول های برتر خود، شیوه های کسب و کار پایدار و اخلاقی است. آنها متعهد به ارائه مصرف کنندگان با کیفیت بالا، مکمل های طبیعی هستند.

خط پایین: این یک محصول مؤثر است که به حمایت از سلامت قلب و عروق کمک می کند، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد، از سلامت روان و بیشتر حمایت می کند.

فواید طبیعت ویتامین B6 یک قرص ویتامین B6 بسیار مقرون به صرفه است که در تبدیل مواد غذایی به انرژی کمک می کند. این با پیریدوکسین HCL فرموله شده و مناسب برای گیاهخواران است. این قرص B6 برای افزایش انرژی مفید است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

فضولات طبیعت، برند پرچمدار شرکت فضایی طبیعت، یک تولیدکننده مکمل طبیعی در 1971 است. آنها در محصولات بهداشتی طبیعی تخصص دارند و تمام مکمل های آنها در تاسیسات گواهی GMP تولید می شوند.

راه طبیعت ویتامین B6 شما را با یک وعده سالم ویتامین B6 تهیه می کند که حاوی مقادیر کمتری در قیمت بسیار مقرون به صرفه است.

به عنوان منبع قدرتمند ویتامین B6، آن را به حمایت از متابولیسم اسید آمینه و پروتئین کمک می کند. از گلوتن، گندم، مخمر، شکر، نمک، ذرت، سویا، لبنیات، رنگ مصنوعی، طعم دهنده و نگهدارنده ها آزاد است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

Nature’s Way یک خانواده از مارک های مکمل های موجود در 1969 است که قابل اعتماد و TRU-ID گواهی شفاف هستند. برخی از انواع مکمل های محبوب خود شامل ویتامین ها، مواد معدنی، گیاهان، پروبیوتیک ها و روغن نارگیل است. آنها شرکای غرور پروژه غیر GMO هستند و تمام محصولاتشان در تاسیسات گواهی GMP تولید می شوند.

خط پایین: این یک مکمل ویتامین B6 چند منظوره است که تقریبا هر کس می تواند از آن بهره مند شود. این مقرون به صرفه و موثر است و توسط یک نام تجاری قابل اعتماد در تاسیسات گواهی GMP تولید می شود.

Nature Made Vitamin B6 یک داروساز #1 توصیه می شود قرص ویتامین B6 که می تواند به حمایت از سلامت روان، تنظیم خلق و خوی، تقویت ایمنی و کاهش التهاب کمک کند.

همچنین کمک می کند تا از متابولیسم پروتئین و اسید آمینه، و همچنین تولید گلوکز از کربوهیدرات برای حمایت از سطوح انرژی کمک می کند.

این محصول مقرون به صرفه و موثر ویتامین B6 آزاد از رنگ های مصنوعی، طعم دهنده ها و نگهدارنده ها، و همچنین مخمر، نشاسته و گلوتن است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

Nature Made یک نام تجاری برتر است که تولید مکمل های کافی برای بیش از 40 سال تولید کرده است. محصولات آنها توسط ایالات متحده آمریکا Pharmacopeia (USP) تأیید شده است، که بدان معنی است که آنها اقدامات کنترل کیفیت دقیق برای خلوص و قدرت را برآورده می کنند. نام تجاری #1 داروساز توصیه می شود ویتامین و مکمل نام تجاری.

خط پایین: رایگان از رنگ های مصنوعی، طعم دهنده، نگهدارنده، مخمر، نشاسته و گلوتن، همچنین با قیمت مناسب فروخته می شود.

منبع Naturals ویتامین B6 یک قرص ویتامین B6 است که غنی شده با کلسیم برای بهبود مزایای سیستم قلبی عروقی و عصبی است. این با دوز بسیار بالای ویتامین b6 همراه است، که ممکن است بیشتر افراد نباشد.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

قرص ویتامین b6 خارجی

چه کسی این را می سازد؟

Source Naturals یک برند مشهور است که متشکل از مکملهای غذایی و گیاهی است. این در 1982 با اولین مکمل برای ترکیب گیاهان، مواد پاک کننده و دیگر مواد مغذی در یک مکمل تاسیس شد.

خط پایین: این مکمل قوی ویتامین B6 است، اما ممکن است کمی بیش از حد قوی باشد. این شامل کلسیم است که برای برخی افراد مفید است و نه برای دیگران. این نیز کمی گران تر است.

Solaray ویتامین B6 بخشی از مکمل ویتامین B6 است که به تازگی منتشر شده است. مرحله اول به سرعت منتشر می شود در حالی که مرحله دوم در طول یک دوره 8 ساعت منتشر می شود. این ترکیب دو مرحله ای با قرص پرییدوکسین HCl در کپسول های گیاهی تشکیل شده است که یک قرص موثر ویتامین B6 می باشد.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

Solaray نام تجاری مصرفی است که در 1973 تاسیس شد و در 1993 به دست آمد. آنها بیش از محصولات مکمل سلامت 1,000 را حمل می کنند.

Extension Vitamin B6 برای سلامت قلب و عروق مفید است. از شیر، تخم مرغ، بادام زمینی، پوست خرد شده، سویا، آجیل درخت، گندم، مخمر، گلوتن و ذرت آزاد است. این حتی برای گیاهخواران نیز مناسب است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

Extension Life یک تولید کننده ویتامین و مکمل است که بر کیفیت، خلوص و قدرت تمرکز دارد. در ابتدای 80s ها، محصولاتشان عمدتا بر بهبود طول عمر تمرکز دارند.

خط پایین: این انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال بهبود متابولیسم پروتئین، حمایت از سطوح انرژی و بهبود سلامت روان هستند.

BulkSupplements خالص ویتامین B6 یک پودر خالص پیریدوکسین HCL است که می تواند به صورت فله ای خریداری شود. این انتخاب بسیار خوبی از ویتامین B6 برای ورزشکاران است، زیرا می توان آن را به راحتی به یک لرزش پروتئین اضافه کرد.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

BulkSupplements یک تامین کننده مواد مکمل است که بیش از 200 مواد تشکیل دهنده مختلف را به هر دو مشتری و فروش مکمل تولید می کند. محصولات آنها در اندازه های از گرم به تن متریک در دسترس هستند.

خط پایین: اگر می خواهید فرم پودری خالص ویتامین B6 را خالص کنید، این راه برای رفتن است – همچنین یک فرم عالی برای اضافه کردن به پروتئین است. با این حال، شکل پودر برای برنامه های کاربردی دیگر مناسب نیست، و گران تر است.

Solgar ویتامین B6 یکی از بهترین گزینه های b6 برای وگان است که کمک می کند تا متابولیسم، سطوح سروتونین و کنترل سطح هموسیستئین.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

Solgar تولید کننده شناخته شده مکمل است که در 1947 تاسیس شد. آنها بیش از مکمل های تغذیه ای پیشرفته 450 را به مصرف کنندگان در سراسر جهان ارائه می کنند.

BlueBonnet ویتامین B6 یک قرص وان وان B6 است که کمک می کند تا از سلامت قلب و عروق، بهبود متابولیسم و ​​جلوگیری از کمبود B6. این قرص از گلوتن و بسیاری از آلرژن ها آزاد است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

تغذیه BlueBonnet یک نام تجاری افزودنی سلامت طبیعی است که در صنعت بیش از 26 سال است. محصولات آنها عبارتند از کل مواد غذایی، مزرعه به میز و ارگانیسم گواهی USDA.

خط پایین: این یک انتخاب خوب است زیرا ارزان است و تقریبا هر کسی می تواند آن را بگیرد. با این حال، با توجه به برخی از آنها ممکن است کمتر موثر و کم کیفیت باشد.

پروتئین یک ماده مغذی مهم است که به بدن شما کمک می کند تا بافت ها را در جهت بهبود، رشد و به دست آوردن عضلات کمک کند. همچنین برای کسانی که سعی در از دست دادن وزن دارند مفید است – آن را ترویج سیری و طول می کشد تا هضم از کربوهیدرات ها و چربی ها.

با این وجود طول می کشد تا هضم شود زیرا این است سخت تر به هضم هضم پروتئین نیاز به ویتامین مهم متابولیک معروف به ویتامین B6 یا پیریدوکسین دارد.

ویتامین B6، همچنین به عنوان پیریدوکسین شناخته شده است، یکی از ویتامین های مهم ضروری B 8 است که نقش مهمی در عملکرد متابولیسم دارند. تمام ویتامین های B به سوخت و ساز کربوهیدرات کمک می کنند تا انرژی قابل استفاده برای بدن در قالب گلوکز، اما ویتامین B6 به طور خاص توانایی کمک به انتقال دهنده های عصبی و متابولیسم پروتئین ها و اسیدهای آمینه است.

برخی از غذاهایی که حاوی ویتامین B6 هستند عبارتند از:

کمبود B6 در کشورهای توسعه یافته معمول نیست، اما هنوز هم ممکن است در افرادی که رژیم های غذایی متعادل را مصرف نمی کنند، وابسته به الکل هستند، مسائل مضر را جذب کنند و یا داروهایی مصرف کنند که ممکن است جذب را مهار کنند.

La علائم کمبود شامل افسردگی و سردرگمی، لب های ترک خورده، زبان متورم، التهاب و عملکرد ایمنی ضعیف است.

بهترین مواد مكمل ویتامین b6 را می توان در انواع مختلفی از جمله كپسول، قرص، چیپس، قطره مایع، مولتی ویتامین ها و موارد دیگر پیدا كرد.

ویتامین B6 می تواند به بهبود بسیاری از جنبه های سلامت کمک کند. این توانایی بدن را برای هضم پروتئین ها و به دست آوردن انرژی از غذاها حمایت می کند.

علاوه بر این، آنها همچنین با حمایت از تولید نوروترانسمیتر، به حمایت از سلامت روان کمک می کنند.

تمام ویتامین های B، از جمله B6، نقش مهمی در بدن ایفا می کنند. برخی از مهمترین نقشهای B6 به طور خاص عبارتند از:

ویتامین B6 نقش بسیاری در بدن ایفا می کند. اگر کمبود مواد مغذی داشته باشید، مصرف B6 مکمل ممکن است مزایایی را از آنچه که در اینجا شرح داده می شود ارائه دهد. با این حال، اکثر افراد B6 به اندازه کافی از رژیم غذایی به تنهایی دریافت می کنند، بنابراین برای بسیاری از افراد مکمل B6 لازم نیست.

مکمل های ویتامین B6 با تسهیل هضم و جذب پروتئین به بهبود رشد عضلات و کاهش وزن برای ورزشکاران و کسانی که سعی دارند پوند اضافی را از بین ببرند، کمک می کند. آنها همچنین به سطح سروتونین کمک می کنند که اثرات مفیدی بر مغز و سیستم عصبی مرکزی دارد.

ویتامین B6 یک مکمل محلول در آب است، به این معنی است که نباید با غذا یا منبع چربی برای جذب مناسب مصرف شود.

آنها باید روزانه در دوزهای مناسب ویتامین B6 مصرف شوند تا اثرات قابل توجهی داشته باشند. ویتامین B باید در صبح یا اواسط روز مصرف شود زیرا مصرف آنها در شب ممکن است با خواب مواجه شود.

همه ویتامین های B را می توان در فرم مکمل های پیچیده B یافت، که با هم برای به دست آوردن مزایای متابولیک، همه ویتامین های ضروری را جمع می کند. با این حال، می توانید بعضی از ویتامین های فردی B را با هم ترکیب کنید تا مزایا را برای یک هدف خاص در نظر بگیرید.

ویتامین B6 نیز می تواند با مکمل های دیگر برای افزایش سلامتی مفید باشد. در اینجا چند روش خوب برای ذخیره ویتامین b6 وجود دارد:

ویتامین B6 به طور کلی خوب تحمل می شود، به این معنی که اکثر مردم عوارض جانبی منفی از آنها را تجربه نمی کنند.

با این حال، برخی افراد ممکن است تجربه کنند عوارض جانبی مانند تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها، خواب آلودگی و بیشتر. اگر نگرانی دارید، با دکتر خود چک کنید.

بالاترین کیفیت مکمل های ویتامین B6 به طور کلی با B6 در فرم پیریدوکسین HCl، که به خوبی توسط بدن جذب می شود، فرموله شده است. قرص ها و کپسول ها بهترین شکل برای جذب و سهولت مکمل هستند.

اطمینان حاصل کنید که محصول شما توسط یک نام تجاری معتبر در یک گواهینامه GMP تولید شده است و مطمئن شوید که مکمل شما حاوی مواد نامشخصی نیست.

دریافت به روز رسانی مکمل، اخبار، هدایا و بیشتر!

این سایت از Akismet برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بدانید که چگونه نظر شما پردازش می شود.

آستین میدواس یک نویسنده و مشاور مستقل است که متخصص در موضوعات سلامتی و سلامتی است. با بیش از 7 سال تجربه نوشتن در صنعت سلامت طبیعی، آستین تلاش می کند برای ارائه اطلاعات دقیق، مختصر و تحقیق به خوانندگان خود. تماس با آستین در مورد این مقاله

رتبه بندی و بررسی ما بر روی ورودی های افراد واقعی مثل شما تکیه می کنند.

احساس رایگان برای ارسال هر گونه ورودی، بررسی، انتقاد، اصلاح، یا رتبه هر مکمل شما استفاده می شود.

نتایج بیشتر…

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

کوکی های ضروری برای وب سایت مناسب هستند. این دسته فقط شامل کوکی هایی است که ویژگی های اساسی و ویژگی های امنیتی وب سایت را تضمین می کند. این کوکی ها هیچ اطلاعات شخصی ذخیره نمی کنند.

ضمانت Top10Supps: مارک های شما که در Top10Supps.com ذکر شده است، بر ما تاثیری ندارد. آنها نمیتوانند موقعیت خود را خرید کنند، درمان خاصی دریافت کنند، یا دستکاری و رتبه بندی خود را در سایت ما افزایش دهند. با این حال، به عنوان بخشی از خدمات رایگان ما برای شما، ما تلاش می کنیم با شرکت هایی که بررسی می کنیم همکاری کنیم و زمانی که آنها را از طریق یک پیوند وابسته در سایت ما برای مثال، هنگامی که از طریق سایت ما به آمازون می روید، ممکن است کمیسیون هایی را در مورد مکمل هایی که در آن خریداری می کنید دریافت کنید. این بر عینی بودن و بی طرفی ما تاثیر نمی گذارد.

صرف نظر از هرگونه توافق جاری، گذشته و یا آینده، رتبه بندی هر شرکت در لیست سردبیر ما بر اساس و محاسبه شده با استفاده از یک مجموعه عینی از معیارهای رتبه بندی و همچنین بررسی کاربر محاسبه می شود. برای اطلاعات بیشتر ببین چگونه مکمل ها را رتبه بندی کنیم.

علاوه بر این، تمامی نظرات کاربر ارسال شده در Top10Supps تحت بررسی و تایید قرار می گیرند؛ اما ما بررسی هایی را که توسط کاربران ما انجام می شود سانسور نمی کنیم – مگر اینکه برای اصالت مورد بررسی قرار گیرند یا در موارد نقض دستورالعمل های ما باشد. ما حق تأیید یا رد هر گونه بررسی ارسال شده به این سایت را با توجه به دستورالعمل های ما حفظ می کنیم. اگر مشکوک به یک کاربر تجدید نظر شده به طور عمدی نادرست یا جعلی باشد، ما شما را تشویق می کنیم لطفا اینجا را بشناسید.

â “~ Top10Supps ممکن است بخشی از درآمد دریافت اگر شما چیزی خرید با استفاده از یک لینک در این صفحه.

مطالب این مقاله

قرص ویتامین b6 خارجی

به منظور کمک به یافتن یک محصول خوب که ما تحقیق کرده ایم و اکنون بهترین مکمل های ویتامین B6 را در بازار محدود کرده ایم.

شرکت Foods Vitamin B6 یک مکمل موثر ویتامین B6 برای حمایت از سلامت قلب و عروق است. این محصول مقرون به صرفه و تولید شده توسط یکی از معتبر ترین مارک های مکمل طبیعی است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

شرکت Foods نام تجاری تکمیلی طبیعی است که در 1968 تاسیس شد. این شرکت دارای جوایز متعددی برای فرمول های برتر خود، شیوه های کسب و کار پایدار و اخلاقی است. آنها متعهد به ارائه مصرف کنندگان با کیفیت بالا، مکمل های طبیعی هستند.

خط پایین: این یک محصول مؤثر است که به حمایت از سلامت قلب و عروق کمک می کند، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد، از سلامت روان و بیشتر حمایت می کند.

فواید طبیعت ویتامین B6 یک قرص ویتامین B6 بسیار مقرون به صرفه است که در تبدیل مواد غذایی به انرژی کمک می کند. این با پیریدوکسین HCL فرموله شده و مناسب برای گیاهخواران است. این قرص B6 برای افزایش انرژی مفید است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

فضولات طبیعت، برند پرچمدار شرکت فضایی طبیعت، یک تولیدکننده مکمل طبیعی در 1971 است. آنها در محصولات بهداشتی طبیعی تخصص دارند و تمام مکمل های آنها در تاسیسات گواهی GMP تولید می شوند.

راه طبیعت ویتامین B6 شما را با یک وعده سالم ویتامین B6 تهیه می کند که حاوی مقادیر کمتری در قیمت بسیار مقرون به صرفه است.

به عنوان منبع قدرتمند ویتامین B6، آن را به حمایت از متابولیسم اسید آمینه و پروتئین کمک می کند. از گلوتن، گندم، مخمر، شکر، نمک، ذرت، سویا، لبنیات، رنگ مصنوعی، طعم دهنده و نگهدارنده ها آزاد است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

Nature’s Way یک خانواده از مارک های مکمل های موجود در 1969 است که قابل اعتماد و TRU-ID گواهی شفاف هستند. برخی از انواع مکمل های محبوب خود شامل ویتامین ها، مواد معدنی، گیاهان، پروبیوتیک ها و روغن نارگیل است. آنها شرکای غرور پروژه غیر GMO هستند و تمام محصولاتشان در تاسیسات گواهی GMP تولید می شوند.

خط پایین: این یک مکمل ویتامین B6 چند منظوره است که تقریبا هر کس می تواند از آن بهره مند شود. این مقرون به صرفه و موثر است و توسط یک نام تجاری قابل اعتماد در تاسیسات گواهی GMP تولید می شود.

Nature Made Vitamin B6 یک داروساز #1 توصیه می شود قرص ویتامین B6 که می تواند به حمایت از سلامت روان، تنظیم خلق و خوی، تقویت ایمنی و کاهش التهاب کمک کند.

همچنین کمک می کند تا از متابولیسم پروتئین و اسید آمینه، و همچنین تولید گلوکز از کربوهیدرات برای حمایت از سطوح انرژی کمک می کند.

این محصول مقرون به صرفه و موثر ویتامین B6 آزاد از رنگ های مصنوعی، طعم دهنده ها و نگهدارنده ها، و همچنین مخمر، نشاسته و گلوتن است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

Nature Made یک نام تجاری برتر است که تولید مکمل های کافی برای بیش از 40 سال تولید کرده است. محصولات آنها توسط ایالات متحده آمریکا Pharmacopeia (USP) تأیید شده است، که بدان معنی است که آنها اقدامات کنترل کیفیت دقیق برای خلوص و قدرت را برآورده می کنند. نام تجاری #1 داروساز توصیه می شود ویتامین و مکمل نام تجاری.

خط پایین: رایگان از رنگ های مصنوعی، طعم دهنده، نگهدارنده، مخمر، نشاسته و گلوتن، همچنین با قیمت مناسب فروخته می شود.

منبع Naturals ویتامین B6 یک قرص ویتامین B6 است که غنی شده با کلسیم برای بهبود مزایای سیستم قلبی عروقی و عصبی است. این با دوز بسیار بالای ویتامین b6 همراه است، که ممکن است بیشتر افراد نباشد.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

قرص ویتامین b6 خارجی

چه کسی این را می سازد؟

Source Naturals یک برند مشهور است که متشکل از مکملهای غذایی و گیاهی است. این در 1982 با اولین مکمل برای ترکیب گیاهان، مواد پاک کننده و دیگر مواد مغذی در یک مکمل تاسیس شد.

خط پایین: این مکمل قوی ویتامین B6 است، اما ممکن است کمی بیش از حد قوی باشد. این شامل کلسیم است که برای برخی افراد مفید است و نه برای دیگران. این نیز کمی گران تر است.

Solaray ویتامین B6 بخشی از مکمل ویتامین B6 است که به تازگی منتشر شده است. مرحله اول به سرعت منتشر می شود در حالی که مرحله دوم در طول یک دوره 8 ساعت منتشر می شود. این ترکیب دو مرحله ای با قرص پرییدوکسین HCl در کپسول های گیاهی تشکیل شده است که یک قرص موثر ویتامین B6 می باشد.

نکات برجسته:

اشکالاتی:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

Solaray نام تجاری مصرفی است که در 1973 تاسیس شد و در 1993 به دست آمد. آنها بیش از محصولات مکمل سلامت 1,000 را حمل می کنند.

Extension Vitamin B6 برای سلامت قلب و عروق مفید است. از شیر، تخم مرغ، بادام زمینی، پوست خرد شده، سویا، آجیل درخت، گندم، مخمر، گلوتن و ذرت آزاد است. این حتی برای گیاهخواران نیز مناسب است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

Extension Life یک تولید کننده ویتامین و مکمل است که بر کیفیت، خلوص و قدرت تمرکز دارد. در ابتدای 80s ها، محصولاتشان عمدتا بر بهبود طول عمر تمرکز دارند.

خط پایین: این انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال بهبود متابولیسم پروتئین، حمایت از سطوح انرژی و بهبود سلامت روان هستند.

BulkSupplements خالص ویتامین B6 یک پودر خالص پیریدوکسین HCL است که می تواند به صورت فله ای خریداری شود. این انتخاب بسیار خوبی از ویتامین B6 برای ورزشکاران است، زیرا می توان آن را به راحتی به یک لرزش پروتئین اضافه کرد.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

BulkSupplements یک تامین کننده مواد مکمل است که بیش از 200 مواد تشکیل دهنده مختلف را به هر دو مشتری و فروش مکمل تولید می کند. محصولات آنها در اندازه های از گرم به تن متریک در دسترس هستند.

خط پایین: اگر می خواهید فرم پودری خالص ویتامین B6 را خالص کنید، این راه برای رفتن است – همچنین یک فرم عالی برای اضافه کردن به پروتئین است. با این حال، شکل پودر برای برنامه های کاربردی دیگر مناسب نیست، و گران تر است.

Solgar ویتامین B6 یکی از بهترین گزینه های b6 برای وگان است که کمک می کند تا متابولیسم، سطوح سروتونین و کنترل سطح هموسیستئین.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

Solgar تولید کننده شناخته شده مکمل است که در 1947 تاسیس شد. آنها بیش از مکمل های تغذیه ای پیشرفته 450 را به مصرف کنندگان در سراسر جهان ارائه می کنند.

BlueBonnet ویتامین B6 یک قرص وان وان B6 است که کمک می کند تا از سلامت قلب و عروق، بهبود متابولیسم و ​​جلوگیری از کمبود B6. این قرص از گلوتن و بسیاری از آلرژن ها آزاد است.

نکات برجسته:

چه چیزی داخل این هست؟

چه کسی این را می سازد؟

تغذیه BlueBonnet یک نام تجاری افزودنی سلامت طبیعی است که در صنعت بیش از 26 سال است. محصولات آنها عبارتند از کل مواد غذایی، مزرعه به میز و ارگانیسم گواهی USDA.

خط پایین: این یک انتخاب خوب است زیرا ارزان است و تقریبا هر کسی می تواند آن را بگیرد. با این حال، با توجه به برخی از آنها ممکن است کمتر موثر و کم کیفیت باشد.

پروتئین یک ماده مغذی مهم است که به بدن شما کمک می کند تا بافت ها را در جهت بهبود، رشد و به دست آوردن عضلات کمک کند. همچنین برای کسانی که سعی در از دست دادن وزن دارند مفید است – آن را ترویج سیری و طول می کشد تا هضم از کربوهیدرات ها و چربی ها.

با این وجود طول می کشد تا هضم شود زیرا این است سخت تر به هضم هضم پروتئین نیاز به ویتامین مهم متابولیک معروف به ویتامین B6 یا پیریدوکسین دارد.

ویتامین B6، همچنین به عنوان پیریدوکسین شناخته شده است، یکی از ویتامین های مهم ضروری B 8 است که نقش مهمی در عملکرد متابولیسم دارند. تمام ویتامین های B به سوخت و ساز کربوهیدرات کمک می کنند تا انرژی قابل استفاده برای بدن در قالب گلوکز، اما ویتامین B6 به طور خاص توانایی کمک به انتقال دهنده های عصبی و متابولیسم پروتئین ها و اسیدهای آمینه است.

برخی از غذاهایی که حاوی ویتامین B6 هستند عبارتند از:

کمبود B6 در کشورهای توسعه یافته معمول نیست، اما هنوز هم ممکن است در افرادی که رژیم های غذایی متعادل را مصرف نمی کنند، وابسته به الکل هستند، مسائل مضر را جذب کنند و یا داروهایی مصرف کنند که ممکن است جذب را مهار کنند.

La علائم کمبود شامل افسردگی و سردرگمی، لب های ترک خورده، زبان متورم، التهاب و عملکرد ایمنی ضعیف است.

بهترین مواد مكمل ویتامین b6 را می توان در انواع مختلفی از جمله كپسول، قرص، چیپس، قطره مایع، مولتی ویتامین ها و موارد دیگر پیدا كرد.

ویتامین B6 می تواند به بهبود بسیاری از جنبه های سلامت کمک کند. این توانایی بدن را برای هضم پروتئین ها و به دست آوردن انرژی از غذاها حمایت می کند.

علاوه بر این، آنها همچنین با حمایت از تولید نوروترانسمیتر، به حمایت از سلامت روان کمک می کنند.

تمام ویتامین های B، از جمله B6، نقش مهمی در بدن ایفا می کنند. برخی از مهمترین نقشهای B6 به طور خاص عبارتند از:

ویتامین B6 نقش بسیاری در بدن ایفا می کند. اگر کمبود مواد مغذی داشته باشید، مصرف B6 مکمل ممکن است مزایایی را از آنچه که در اینجا شرح داده می شود ارائه دهد. با این حال، اکثر افراد B6 به اندازه کافی از رژیم غذایی به تنهایی دریافت می کنند، بنابراین برای بسیاری از افراد مکمل B6 لازم نیست.

مکمل های ویتامین B6 با تسهیل هضم و جذب پروتئین به بهبود رشد عضلات و کاهش وزن برای ورزشکاران و کسانی که سعی دارند پوند اضافی را از بین ببرند، کمک می کند. آنها همچنین به سطح سروتونین کمک می کنند که اثرات مفیدی بر مغز و سیستم عصبی مرکزی دارد.

ویتامین B6 یک مکمل محلول در آب است، به این معنی است که نباید با غذا یا منبع چربی برای جذب مناسب مصرف شود.

آنها باید روزانه در دوزهای مناسب ویتامین B6 مصرف شوند تا اثرات قابل توجهی داشته باشند. ویتامین B باید در صبح یا اواسط روز مصرف شود زیرا مصرف آنها در شب ممکن است با خواب مواجه شود.

همه ویتامین های B را می توان در فرم مکمل های پیچیده B یافت، که با هم برای به دست آوردن مزایای متابولیک، همه ویتامین های ضروری را جمع می کند. با این حال، می توانید بعضی از ویتامین های فردی B را با هم ترکیب کنید تا مزایا را برای یک هدف خاص در نظر بگیرید.

ویتامین B6 نیز می تواند با مکمل های دیگر برای افزایش سلامتی مفید باشد. در اینجا چند روش خوب برای ذخیره ویتامین b6 وجود دارد:

ویتامین B6 به طور کلی خوب تحمل می شود، به این معنی که اکثر مردم عوارض جانبی منفی از آنها را تجربه نمی کنند.

با این حال، برخی افراد ممکن است تجربه کنند عوارض جانبی مانند تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها، خواب آلودگی و بیشتر. اگر نگرانی دارید، با دکتر خود چک کنید.

بالاترین کیفیت مکمل های ویتامین B6 به طور کلی با B6 در فرم پیریدوکسین HCl، که به خوبی توسط بدن جذب می شود، فرموله شده است. قرص ها و کپسول ها بهترین شکل برای جذب و سهولت مکمل هستند.

اطمینان حاصل کنید که محصول شما توسط یک نام تجاری معتبر در یک گواهینامه GMP تولید شده است و مطمئن شوید که مکمل شما حاوی مواد نامشخصی نیست.

دریافت به روز رسانی مکمل، اخبار، هدایا و بیشتر!

این سایت از Akismet برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بدانید که چگونه نظر شما پردازش می شود.

آستین میدواس یک نویسنده و مشاور مستقل است که متخصص در موضوعات سلامتی و سلامتی است. با بیش از 7 سال تجربه نوشتن در صنعت سلامت طبیعی، آستین تلاش می کند برای ارائه اطلاعات دقیق، مختصر و تحقیق به خوانندگان خود. تماس با آستین در مورد این مقاله

رتبه بندی و بررسی ما بر روی ورودی های افراد واقعی مثل شما تکیه می کنند.

احساس رایگان برای ارسال هر گونه ورودی، بررسی، انتقاد، اصلاح، یا رتبه هر مکمل شما استفاده می شود.

نتایج بیشتر…

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه خود در هنگام حرکت از طریق وب سایت استفاده می کند. از این کوکی ها، کوکی هایی که به صورت ضروری دسته بندی می شوند، در مرورگر شما ذخیره می شوند، زیرا برای کارکردن ویژگی های اساسی وب سایت ضروری است. ما همچنین از کوکی های شخص ثالث استفاده می کنیم که به ما کمک می کند تجزیه و تحلیل و درک اینکه چگونه از این وب سایت استفاده می کنید. این کوکی ها تنها با رضایت شما در مرورگر شما ذخیره می شوند. شما همچنین می توانید از این کوکی ها استفاده کنید. اما صرفنظر از برخی از این کوکیها ممکن است روی تجربه مرور شما تأثیر بگذارد.

کوکی های ضروری برای وب سایت مناسب هستند. این دسته فقط شامل کوکی هایی است که ویژگی های اساسی و ویژگی های امنیتی وب سایت را تضمین می کند. این کوکی ها هیچ اطلاعات شخصی ذخیره نمی کنند.


if(w_0_getScriptList == undefined){var w_0_getScriptList =[];} var fl = $(‘link[href$=”.css”]’).first(); if($(‘link[href=”/assetscms/Css/w_7_DecNav.css”]’).length < 1){ var nl = $('’); if(fl.length){fl.after(nl);}else{$(‘head’).append(nl);}}if(w_0_getScriptList.indexOf(‘/assetscms/scripts/w_7_DecNav.js’) < 0){ $.getScript('/assetscms/scripts/w_7_DecNav.js'); w_0_getScriptList.push('/assetscms/scripts/w_7_DecNav.js');}ویتامین هاویتامین Aویتامین B1ویتامین B2ویتامین B6ویتامین B12ویتامین Cویتامین Eامگاامگا 3امگا 6امگا 9سایرروغن آرگانروغن جوجوباجوانه گندمآلوئه وراسیلیکونمنتولدایمتیکونکراتیناسیدهای چرب غیر اشباع

تمامی حقوق این فروشگاه برای
به آوران آرش
محفوظ است.
۱۳۹۸©

روزانه 1 قرص با وعده غذایی و یا طبق تجویز پزشک مصرف شود .

این ویتامین دارای خواصی است که روی عملکرد مغز تأثیر می‌گذارد. در واقع بیش‌ترین تأثیر این ویتامین روی ناقل‌های عصبی یعنی همان دوپامین و سروتونین است. این دو ناقل عصبی تأثیر زیادی روی خلق و خوی همه‌ی ما دارند.
ویتامین B6 اکسیژن‌رسانی کافی به مغز را تضمین می‌کند، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و خواص آنتی‌اکسیدانی آن بدن را از شر ترکیبات سمی خلاص می‌کند. می‌توانید به راحتی این ویتامین را از طریق مصرف مواد غذایی مناسب تامین کنید.

سلام
این قرص دیگه تولید نمیشه یا فعلا موجود نیست؟

با سلام

کاربر گرامی، متاسفانه زمان دقیق موجود شدن این محصول مشخص نیست.
لطفا به قسمت ” به من اطلاع بده ” در زیر محصول مراجعه کرده و با درج شماره تلفن خود، اطلاعات تماس خود را در اختیار بخش پشتیبانی قرار دهید.
در صورت ورود و توزیع محصول، به صورت اس ام اسی به شما اطلاع رسانی می گردد.

باتشکر – کارشناس فروش

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

قرص ویتامین b6 خارجی

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

یکی دیگراز اعضای گروه ویتامینهای محلول درآب ویتامینB6ونام علمی آن پریدوکسین* است.
آمپولهای تقویتیB کمپلکس حاویB6 هستند . بسیاری از داروها که برای تقویت اعصاب تجویز می شوند ، دارایB6 هستند .
B6عضو مهم دیگری از خانواده ویتامینهایB است که نام آنرا زیاد شنیده اید . در مطلب زیرآنرا بیشتر به شما معرفی خواهیم کرد .

· ویتامینB6 در بسیاری از غذاها وجود دارد ، با خوردن غذا وارد بدن می شود و از قمستهای ابتدایی روده جذب خون می شود . در خون گیرنده های پروتئینی موجوداست کهB6را دریافت و منتقل می کند در حالیکه یک مولکول فسفر به آن اضافه شده است. گفتیم ویتامینهای محلول در آب در بدن ذخیره نمی شوند ولیکنB6 با اینکه محلول درآب است به میزان کم در عضلات ذخیره می شود و نیاز فرد را تا 5 ماه تأمین می کند و پس از این مدت کمبود ویتامین در فرد بروز می کند .

در بدن ما تولید و تبدیل پروتئین ها وابستگی زیادی به B6 دارد . مثلاً در تولید پروتئین هایی که در گلبولهای قرمز خون موجود است ،
وجود B6بسیار مهم است .
· B6در فعالیت های عصبی بدن مؤثر است . در بدن ما پیام رسانهای عصبی وجود دارند که انتقال دهنده پیامهای حسی و حرکتی هستند . اگرB6 وجود نداشته باشد این پیام رسانها درست عمل نمی کنند و اختلالات عصبی بروز می کند .
· B6در رها شدن قندهای ذخیره ای بدن مؤثر است . از این نقشB6می توان نتیجه گرفت دریافت میزان کافیB6برای افراد ورزشکار و کسانیکه احساس ضعف شدید دارند ضروری است .

قرص ویتامین b6 خارجی

میزان مورد نیاز این ویتامین برای یک فرد بالغ 3/1 میلی گرم در روز است. نکته ای که وجود دارد این است که میزان نیاز ما بهB6به میزان پروتئینی که از راه غذا دریافت می کنیم بستگی دارد . هر چه غذای ما حاوی پروتئین بیشتری باشد به ویتامینB6 بیشتری نیاز داریم . دیده اید افرادی که رژیم غذایی برای خودشان تنظیم می کنند و مدت طولانی گوشت کباب شده یا آب پز بدون نان یا سبزیجات مصرف می کنند تا لاغرشوند ، پس از مدتی دچار اختلالات عصبی می شوند این عارضه به خاطر کمبود دریافتB6 است .

· نقشهایB6 در بدن مشخص شد ، حال اگر دریافت ما کمتر از میزان مورد نیازمان باشد چه عوارضی بوجود می آید ؟
عارضه کمبودB6 ، اختلالات عصبی است همچنین احساس ضعف و ناتوانی به دلیل تحلیل عضلات ، احساس خواب آلودگی و عوارض دیگر ، قرمز و متورم شدن زبان ، ایجاد زخم در دهان و تغییر حالت در پوست بدن است . کسانیکه از داروی ایزونیازید مصرف می کنند باید مراقب باشند که به کمبودB6مبتلا نشوند . این دارو موجب کاهشB6 در بدن می شود .

· B6 درنانها و بیسکویت های سبوس دار و جوانه گندم موجود است .
· B6در محصولات گوشتی خصوصاً مرغ و ماهی و جگر موجود است .
· B6د ر میوه ها و سیزیجات مثل موز ( غنی ازB6 و مفید برای افراد مسن) ، هویج ، گل کلم ، نخود فرنگی ، آب پرتقال ، گوجه فرنگی ، سیب و در مغزها وجود دارد

بهبود علایم ناشی از كمبود ویتامین ب-6:
این علایم شامل التهاب (قرمزی ، ورم ، درد) ، دهان ، ترك و خشك شدن لبها ، تحریك پذیری ، افسردگی و گیجی است.

درمان كم خونی و اختلالات سیستم عصبی ناشی از داروهای ضد سل.
درمان بیمارانی كه میزان زیادی ایزونیازید (داروی ضد سل) مصرف كرده اند.
كاهش علایم سندرم پیش از قاعدگی (PMS).

كاهش تهوع و استفراغ د طی حاملگی.
جلوگیری از بیماریهای قلبی. مطالعات اخیر نشان می دهد كه ویتامین ب-6 ، ویتامین ب-12 و فولات می تواند باعث كاهش سطح هوموسیستین خون (ماده ای كه خطر بیماریهای قلبی را افزایش می دهد) شود.

ویتامین ب-6 در غذاهای فریزشده یا فرآورده های غذایی (مانند گوشت) از بین میرود.
اشكال دیگرویتامین ب-6 به صورت پیریدوكسین هیدروكلرید قابل دسترسی است. این تركیب به صورت قرص در شكل مولتی ویتامین (قابل جویدن برای بچه ها) در دسترس است.
شكل ب-كمپكس یا به تنهایی به مقدارهای 1 تا 150 میلی گرمی وجود دارد. ویتامین ب-6 همچنین در مولتی ویتامین هایی كه به صورت قطره و مایع هستند و بچه ها استفاده می كنند نیز وجود دارد.

برای جلوگیری از كمبود ویتامین ب-6 مردان باید روزانه 2 میلی گرم و زنان 1.5 میلی گرم از این ویتامین استفاده كنند.
زنان حامله نیاز به 2.2 میلی گرم ویتامین ب-6 روزانه و زنان شیرده 2.1 میلی گرم نیاز دارند. افرادی كه رژیم غذایی متعادل شامل منابع ویتامین ب-6 مصرف می كنند نیاز روزانه شان به این ویتامین مرتفع شده و نیازی به مكمل های اضافی این ویتامین ندارند.
اگر در مورد نیاز روزانه به ویتامین ب-6 سؤالی دارید می توانید با پزشكتان مشورت كنید. مكمل های ویتامینی را همیشه همراه با آب ، ترجیحاً بعد از غذا مصرف كنید.

ویتامین ب-6 وقتی به مقدار زیاد (200 میلی گرم یا بیشتر در روز) و به مدت طولانی مصرف شود می تواند باعث مشكلات عصبی شود. قطع مصرف آن باعث بهبودی مشكلات میشود.
تداخل های احتمالی
ویتامین ب-6 اثر لوودوپا داروی بیماری پاركینسون را مهار می كند برای اطلاعات بیشتر در مورد ویتامین ب-6 با پزشك صحبت كنید.

بسیاری از خانمهای باردار در ماههای اول صبح پس از بلندن شدن از خواب احساس تهوع شدید دارند. و حالت تهوع در طول روز آنها را آزار می دهد. آیا چیزی وجود دارد که به بهبود حالت تهوع آنها کمک کند؟طبق تحقیقات انجام شده مصرف مکمل های B6 در ابتدای دوران حاملگی تأثیر مثبتی بر رفع حالت تهوع مادران باردار دارد.

همچنین بانوانی که با مصرف قرص اقدام به جلوگیری از بارداری می کنند دربعضی موارد دچار حالت تهوع ، سردرد ، استفراغ شده و احساس افسردگی و زود رنجی می کنند. در یک بررسی که به روی 124 نفر صورت گرفت ، مصرف mg 150 مکمل B6 در روز موجب کاهش اثرات مصرف قرص گردید. آنها پس از مصرف مکمل به وضوح احساس سردرد و گیجی کمتری می کردند.

بعضی از خانمها زمانی که قاعدگی شان نزدیک است احساس کلافگی ، سردرد و حساس شدن می کنند و تمایل بیشتری به غذا خوردن دارند. گاهی در بعضی از قسمتهای بدنشان مثل کمر و یا شکم احساس درد می نمایند که به این وضعیت سندرم قاعدگی یا PMS* گویند. یکی از راههای مؤثر برای تخفیف عوارض در این حالت مصرف مکمل B6 است .

تحقیقات نشان داده ، مصرف B6 به میزان mg100 در روز بسیار مؤثر است که البته باید توسط پزشک تجویز گردد زیرا در صورتی که B6 بیش از نیاز مصرف شود ( بیشتر از mg 200) موجب مسمومیت در فرد می گردد.

ویتامین B6  یا پیریدوکسین در غذاهای مشخصی مانند غلات، حبوبات، سبزیجات، جگر، گوشت و تخم مرغ یافت می‌شود. این ویتامین در آزمایشگاه قابل ساخت است.

پیریدوکسین برای پیشگیری و درمان کمبود ویتامین B6 و کم خونی به کار می‌رود. این ویتامین برای درمان بیماری‌های قلبی؛ کلسترول بالا؛ کاهش سطح هوموسیستئین در خون، ماده‌ای که می‌تواند به بیماری‌های قلبی مرتبط باشد؛ و کمک باز شدگی انسداد شریان‌ها پس از عمل بالون زدن برای باز کردن آن‌ها (آنژیوپلاستی) نیز به کار می‌رود.

زنان از ویتامین B6 برای سندرم پیش قاعدگی (PMS) و سایر مشکلات مربوط به قاعدگی، تهوع صبحگاهی(تهوع و استفراغ) در اوایل بارداری، توقف جریان شیر پس از زایمان، افسردگی مربوط به بارداری یا استفاده از قرص‌های ضد بارداری و علائم یائسگی استفاده می‌کنند.

ویتامین B6 برای بیماری آلزایمر، اختلال کم‌توجهی – بیش فعالی (ADHD)، سندرم داون، اوتیسم، دیابت و دردهای عصبی مربوطه، کم خونی سلول داسی، سردردهای میگرنی، آسم، سندرم مجرای مچ دستی، گرفتگی شبانه پاها، گرفتگی عضلات، التهاب مفاصل، آلرژی‌ها، آکنه و انواع مشکلات پوستی و ناباروری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قرص ویتامین b6 خارجی

ویتامین B6 همچنین برای درمان سرگیجه، سرگیجه هنگام حرکت، جلوگیری از بیماری تخریب لکه زرد شبکیه ناشی از کهولت (AMD)، صرع، تشنج ناشی از تب و اختلالات حرکتی (حرکت پریشی دیررس، پرجنبی، داءالرقص) و نیز افزایش میل جنسی و کمک به افراد برای به خاطر سپردن خواب ها استفاده می‌شود.

برخی افراد برای تقویت سیستم ایمنی، عفونت‌های چشمی، عفونت مثانه و پیشگیری از سرطان و سنگ کلیه از این ویتامین استفاده می‌کنند.ویتامین B6 برای غلبه بر اثرات جانبی زیان بار مخصوص درمان‌های تابشی و درمان با تجویز دارو مانند میتومایسین، پروکاربازین، سیکلوسرین، فلوروراسیل، هیدرازین، ایزونیازید، پنیسیلامین و وینکریستین نیز به کار می‌رود.

ویتامین B6 برای عملکرد مناسب قندها، چربی‌ها و پروتئین‌ها در بدن لازم است.ویتامین B6 یا پیریدوکسین برای رشد و نمو مناسب مغز، اعصاب، پوست و بسیاری از اعضای دیگر بدن نیز ضروری است.ویتامین B6 یا پیریدوکسین به طور مکرر در ترکیب با سایر ویتامین‌های B در محصولات مجموعه B (ب کمپلکس) استفاده می‌شود.

 

شما ممکن است یک داروی تجویزی با نام بندکتین را به خاطر داشته باشید که برای تهوع صبحگاهی در بارداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بندکتین حاوی ویتامین B6 و یک خواب آور آنتی هیستامین به نام دوکسیلامین است. سازندگان بندکتین در سال 1983 به علت افزایش هزینه‌های سنگین قانونی در دفاع از محصولشان، فروش محصولشان را متوقف ساختند. مخالفان آن را به نقش در نقص مادرزادی متهم کردند.

با این حال، یک محصول با عنوان دیکلکتین که مشابه با بندکتین بود، در کانادا موجود ماند و تحقیقات نشان داد که نه ویتامین B6 و نه بندکتین تأثیری در نقایص مادرزادی در حیوانات ندارند.

پس از این که بندکتین از بازار جمع آوری شد، تعداد نوزادان دارای نقص مادرزادی کاهش نیافت، اما نرخ بستری برای تهوع و استفراغ بارداری دو برابر شد.

هشدار: خانم های باردار تمام دارو ها و مکمل ها را باید زیر نظر پزشک مصرف کنند.

 

تمام ویتامین های B1 -B12ﻣﺤﻠﻮﻝ ﺩﺭآب هستند پس با غذا و میوه و سبزیجات میل شوند.

 

ویتامین B6 یا پیریدوکسین برای گروه های سنی مختلف که از طریق مواد غذایی وارد بدن شود.  

سن

RDA (میلی گرم)

بدو تولد تا 6 ماهگی *

0.1mg

7-12 ماهگی

0.3mg

1-3 سالگی

0.5mg

4-8 سالگی

0.6mg

9-13 سالگی

1mg

14-18 سالگی

زنان

مردان

 

1.2mg

1.3mg

19-50 سالگی

1.3mg

بالای 51 سال

زنان

قرص ویتامین b6 خارجی

مردان

 

1.5mg

1.7mg

ویتامین B6 یا پیریدوکسین در نظر گرفته شده به شکل دارو آمپول ویتامین B6 یا قرص ویتامین B6 

سن

Upper Intake levels (ULs)

بدو تولد تا 1 سالگی*

تعیین آن امکان پذیر نیست

1-3 سالگی

30‌ میلی گرم

4-8 سالگی

40 میلی گرم

9-13 سالگی

60 میلی گرم

14-18 سالگی

80 میلی گرم

بالای 19 سال

100 میلی گرم

ویتامین B6 در دوران بارداری و شیردهی

با فرد عادی تفاوتی ندارد

کمبود خفیف ویتامین B6 معمولا به صورت ترک در لب ها و اطراف دهان ،التهاب در مخاط دهان، زبان، تحریک پذیری، گیجی، افسردگی و به ندرت نوروپاتی محیطی .

کمبودهای شدیدویتامین B6  با آنمی میکروسیتیک ، درماتیت سبورئیک و تشنج همراه می باشد.

 

 مصرف زیاد مکمل های  ویتامین B6باعث آسیب عصبی و علائم درماتوز، حساسیت به نور، سوزش سر دل، سرگیجه و تهوع می باشد. امامصرف زیاد این ویتامین از طریق مواد غذایی عوارض ندارد.

فکر می کنی با هوشی ؟ تست ساده

بازی

جلوگیری از ریزش مو به روش طبیعی

پوست، مو و ناخن

برای ارسال نظر، لطفا وارد حساب خود شوید یا ثبت نام نمایید.

سلکوکسیب یک دارو ی ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAID) است

ملیجنت، لیناگلیپتین یک داروی دیابت نوع 2 است

بسیاری از افراد با استفاده از امپرازول عوارض جانبی جدی ندارند.

متادون، یک ضد درد قوی و یکی از این مواد است.

دوز کاپتوپریل براساس وضعیت پزشکی شما و پاسخ به درمان است.

همچنین به بخش هشدار در زمان مصرف ترامادول مراجعه کنید

محصولات حاوی آهن مانند هماتینیک یک عامل مهم مسمومیت مرگبار در کودکان زیر 6 سال

کنترل مناسب دیابت، ممکن است خطر ابتلا به حمله قلبی یا سکته مغزی را کاهش دهد

قرص آتورواستاتین بدون توجه به غذا 1 بار در روز مصرف می شود.

تتراسایکلین یک آنتی بیوتیک باکتریواستاتیک متعلق به گروه تتراسایکلین است.

وارفارین برای جلوگیری از تشکیل لخته های جدید در بدن استفاده می شود.

این دارو با کمک به بازگرداندن تعادل سروتونین در مغز کار می کند.

ویتامین ای (E) ویتامینی است که در چربی حل می‌شود.

یکی از خواص عناب ضد سرطان بودن آن است. ناب باعث ازدیاد ویتامین k در خون می‌شود

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد مکمل های غذایی و ویتامین ها وجود دارد.

ویتامین N یا اکسیر جوانی در جهان با نام های بسیاری شناخته شده است.

ویتامین B1 یک ترکیب محلول در آب است که به سرعت در محیط قلیایی و در

سبز یا بنفش؟  تفاوت ریحان در رنگ های مختلف چیست

فرنی گندم سیاه یکی از محبوب ترین غذاها در بین ورزشکاران است.

علاوه بر این ، ویتامین E مسئول وضعیت پوست است.

آیا بیماری اسکولیوز همیشه از وضعیت نشستن غلط ناشی می شود؟

به هر حال، ناخن می تواند در مورد نقض جدی در بدن بگوید.

با میومای رحم چه کار باید کرد و چه عوامل افزایش احتمال بیماری

پیشرفت و تشکیل سنگ کلیه توسط عوامل مختلف، از جمله تغذیه و حتی منطقه ای که

کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت سیارک محفوظ است.

سبد خرید شما خالی است!

یک ویتامین محلول در آب است. بدن شما از 3 شکل ویتامین ب 6 استفاده می کند. پیریدوکسین (PN)، پیرویدوکسال (PL) و پیریدوکسامین (PM). بیشتر مواقع منظور از ویتامین ب 6 پیریدوکسین است. ویتامین ب 6 عملکرد های متفاوتی در بدن دارد که عبارت است از ، شکستن کربوهیدراتها برای ایجاد انرژی و تشکیل هموگلوبین و دیگر موادی که بدن به آن نیاز دارد.این ویتامین دارای خواصی است که روی عملکرد مغز تأثیر می‌گذارد. در واقع بیش‌ترین تأثیر این ویتامین روی ناقل‌های عصبی یعنی همان دوپامین و سروتونین است. این دو ناقل عصبی تأثیر زیادی روی خلق و خوی همه‌ی ما دارند.ویتامین B6 اکسیژن‌رسانی کافی به مغز را تضمین می‌کند، سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و خواص آنتی‌اکسیدانی آن بدن را از شر ترکیبات سمی خلاص می‌کند. می‌توانید به راحتی این ویتامین را از طریق مصرف مواد غذایی مناسب تامین کنید.ویتامینB6 در بسیاری از غذاها وجود دارد ، با خوردن غذا وارد بدن می شود و از قمستهای ابتدایی روده جذب خون می شود . در خون گیرنده های پروتئینی موجوداست کهB6را دریافت و منتقل می کند در حالیکه یک مولکول فسفر به آن اضافه شده است. گفتیم ویتامینهای محلول در آب در بدن ذخیره نمی شوند ولیکنB6 با اینکه محلول درآب است به میزان کم در عضلات ذخیره می شود و نیاز فرد را تا 5 ماه تأمین می کند و پس از این مدت کمبود ویتامین در فرد بروز می کند .در بدن ما تولید و تبدیل پروتئین ها وابستگی زیادی به B6 دارد . مثلاً در تولید پروتئین هایی که در گلبولهای قرمز خون موجود است ، وجود B6بسیار مهم است .· B6در فعالیت های عصبی بدن مؤثر است . در بدن ما پیام رسانهای عصبی وجود دارند که انتقال دهنده پیامهای حسی و حرکتی هستند . اگرB6 وجود نداشته باشد این پیام رسانها درست عمل نمی کنند و اختلالات عصبی بروز می کند .· B6در رها شدن قندهای ذخیره ای بدن مؤثر است . از این نقشB6می توان نتیجه گرفت دریافت میزان کافیB6برای افراد ورزشکار و کسانیکه احساس ضعف شدید دارند ضروری است .میزان مورد نیاز این ویتامین برای یک فرد بالغ 3/1 میلی گرم در روز است. نکته ای که وجود دارد این است که میزان نیاز ما بهB6به میزان پروتئینی که از راه غذا دریافت می کنیم بستگی دارد . هر چه غذای ما حاوی پروتئین بیشتری باشد به ویتامینB6 بیشتری نیاز داریم . دیده اید افرادی که رژیم غذایی برای خودشان تنظیم می کنند و مدت طولانی گوشت کباب شده یا آب پز بدون نان یا سبزیجات مصرف می کنند تا لاغرشوند ، پس از مدتی دچار اختلالات عصبی می شوند این عارضه به خاطر کمبود دریافتB6 است .

عارضه کمبودB6 ، اختلالات عصبی است همچنین احساس ضعف و ناتوانی به دلیل تحلیل عضلات ، احساس خواب آلودگی و عوارض دیگر ، قرمز و متورم شدن زبان ، ایجاد زخم در دهان و تغییر حالت در پوست بدن است . کسانیکه از داروی ایزونیازید مصرف می کنند باید مراقب باشند که به کمبودB6مبتلا نشوند . این دارو موجب کاهشB6 در بدن می شود .

· B6 در نانها و بیسکویت های سبوس دار و جوانه گندم موجود است .· B6 در محصولات گوشتی خصوصاً مرغ و ماهی و جگر موجود است .· B6 در میوه ها و سیزیجات مثل موز ( غنی ازB6 و مفید برای افراد مسن) ، هویج ، گل کلم ، نخود فرنگی ، آب پرتقال ، گوجه فرنگی ، سیب و در مغزها وجود دارد

بسیاری از خانمهای باردار در ماههای اول صبح پس از بلندن شدن از خواب احساس تهوع شدید دارند. و حالت تهوع در طول روز آنها را آزار می دهد. آیا چیزی وجود دارد که به بهبود حالت تهوع آنها کمک کند؟طبق تحقیقات انجام شده مصرف مکمل های B6 در ابتدای دوران حاملگی تأثیر مثبتی بر رفع حالت تهوع مادران باردار دارد.همچنین بانوانی که با مصرف قرص اقدام به جلوگیری از بارداری می کنند دربعضی موارد دچار حالت تهوع ، سردرد ، استفراغ شده و احساس افسردگی و زود رنجی می کنند. در یک بررسی که به روی 124 نفر صورت گرفت ، مصرف mg 150 مکمل B6 در روز موجب کاهش اثرات مصرف قرص گردید. آنها پس از مصرف مکمل به وضوح احساس سردرد و گیجی کمتری می کردند.بعضی از خانمها زمانی که قاعدگی شان نزدیک است احساس کلافگی ، سردرد و حساس شدن می کنند و تمایل بیشتری به غذا خوردن دارند. گاهی در بعضی از قسمتهای بدنشان مثل کمر و یا شکم احساس درد می نمایند که به این وضعیت سندرم قاعدگی یا PMS* گویند. یکی از راههای مؤثر برای تخفیف عوارض در این حالت مصرف مکمل B6 است .تحقیقات نشان داده ، مصرف B6 به میزان mg100 در روز بسیار مؤثر است که البته باید توسط پزشک تجویز گردد زیرا در صورتی که B6 بیش از نیاز مصرف شود ( بیشتر از mg 200) موجب مسمومیت در فرد می گردد.

قرص ویتامین b6 خارجی

– حاوی 100 میلی گرم ویتامین B6 می باشد(مطالعات نشان داده است که ویتامین B6 به افزایش جذب MG در روده و افزایش نفوذ منیزیم به داخل بافت ها مؤثر است)- کمک به پیشگیری از حمله های میگرنی- تامین ویتامین ب6 مورد نیاز بدن- افزایش اکسیژن رسانی به مغز- همراه با 160 میلی گرم کلسیم 

روزانه 1 قرص با وعده غذایی و یا طبق دستور پزشک مصرف کنید. 

درجای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

– در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.- مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

اندازه محصول : 100 قرصکشور سازنده : آمریکامدت انقضاء : 24 ماهکد بهداشتی :  813851020512

0 از
0 نظر

 حساب کاربری من 

برای کلیه خریدهای بالای 500 هزار تومان

برای کلیه خریدهای بالای یک میلیون تومان

ارسال پستی به همه نقاط کشور

همیشه پاسخگوی شما هستیم

قرص ویتامین b6 خارجی

Cystine B6 Bailleul

مشخصه ها:

موارد مصرف:

درمان ریزش مو (دوره ای و مزمن) و ناخن های شکننده

*فولیکول مو:
بخشی از پوست که بی نهایت نسبت به محیط اطراف خود حساس است. این حساسیت می تواند نسبت به نور خورشید، آلودگی، داروهای خاص و استرس بوجود آید.

*ریزش موی پراکنده، دوره ای و فصلی:
این نوع ریزش مو اکثراً در خانم ها دیده می شود و تحت تأثیرات مزمن مثل استرس، شوک عصبی، کاهش وزن، اختلالات هورمونی، تغذیه ای، آسیب های خارجی (رنگ، مش، فر، سشوار و غیره) و مصرف بعضی داروها ایجاد می شود.

*ریزش موی مزمن:
ریزش مزمن مو در مردان شایع تر از زنان است و با افزایش سن بیشتر می شود. تشخیص آن با بروز طاسی در ناحیه گیجگاهی (آقایان) و نازک شدن مو در بالا و وسط سر (زنان) به راحتی امکان پذیر است.
در کف سر تقریباً ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تار مو وجود دارد. روزانه ۳۰ تا ۱۰۰ تار مو به طور طبیعی می ریزد، بیش از این مقدار غیر طبیعی است و ریزش محسوب می گردد.

* : نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است
** : مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است

شرایط نگهداری:

در جای خشک و خنک نگهداری شود.

روش مصرف:

به مدت ۲ تا ۳ ماه روزانه ۴ قرص همراه با وعده های غذا میل شود.

هشدار مصرف:

بیش از ۴ قرص در روز مصرف نشود.
در دوران بارداری و شیر دهی مطابق دستور پزشک مصرف شود.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

دیدگاه شما *

icon۰۵۱-۳۸۴۳۶۳۰۹ (شعبه ابن سینا)

icon۰۵۱-۳۸۶۹۷۰۰۳ (شعبه صیاد شیرازی)

icon۰۵۱-۳۶۵۱۸۱۹۸ (شعبه توس)

icon۰۵۱-۳۸۵۵۹۹۶۸ (شعبه امام رضا)

2018-2019 © حقوق مطالب، تصاویر و طرح قالب برای سایت drugland محفوظ است.

“” به علاقه مندی ها اضافه شد

مشتری گرامی، در صورت تمایل به خرید محصولات، قبل از خرید از طریق این لینک با ما تماس بگیرید تا از موجود بودن محصول اطمینان حاصل نمایید.

همچنین می توانید با مشاورین ما جهت مشاوره و راهنمایی، از طریق تلگرام در ارتباط باشید.

قرص ویتامین b6 خارجی
قرص ویتامین b6 خارجی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *