قرص ول وومن هیر فولیک

خواص دارویی و گیاهی

تهران ، خیابان شهید بهشتی ، خیابان خالد اسلامبولی ، کوچه هفتم ، پلاک ۲۲

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آرمان فارمد دارو می باشد

هیرفولیک وومن (Hairfolic Woman) مکمل غذایی مخصوص خانم ها جهت جلوگیری از ریزش مو و جلوگیری از مو خوره محصول شرکت ویتابیوتیکس است . به خاطر فرمول کامل هیرفولیک وومن که حاوی همه ویتامین ها و مینرال هاست، هیرفولیک مصرف مولتی ویتامین دیگر همراه هیرفولیک نیاز نیست. صد در صد فرمول مغذی، بدون ماده موثره دارویی و فاقد عوارض جانبی است.

با افزایش سن و تغذیه نا مناسب و تغیراتی که در بدن ایجاد می شود مانند استرس، آرایش هایی که روی مو انجام می شود و نحوه زندگی همه می توانند روی سلامت مو تاثیر بگذارند. قرص هیرفولیک وومن یک فرمول کارشناسی شده از مواد مغذی بیواکتیو بر اساس آخرین تحقیقات برای خانم ها می باشد . این محصول حاوی بیوتین، سلنیم و روی می باشد که برای سلامت مو مناسب است. مو معمولا در سن 4 سالگی شروع به نازک شدن می کند که قرص هیرفولیک وومن از نازک شدن مو جلوگیری می کند و همچنین مانع از شکسته شدن مو شده بنابراین به جلوگیری از موخوره هم کمک می کند.قرص هیرفولیک با داشتن طیفی از ریز مغذی های مورد نیاز برای مو می توا ند به حفظ سلامت موی شما کمک کند.

هیرفولیک وومن حاوی طیف کاملی از 26 ریز مغذی، آمینواسیدها و مواد معدنی و ویتامین هاست که نقش ثابت شده ای در سلامت پوست سر و متابولیسم فولیکول مو دارند. مکمل غذایی هیرفولیک Hairfolic Woman بطور اختصاصی جهت جلوگیری از ریزش موها و حفظ سلامت پوست , مو و ناخن های بانوان و خانم ها طراحی شده است. هیر فولیک خانم ها با تأمین ریزمغذی های ضروری جهت سلامت پوست مو کمبود آنها را در رژیم غذایی جبران می کند وشما با مصرف قرص های هیرفولیک می توانید زیبایی و شادابی را به موها , پوست و ناخن هایتان برگردانید. هیرفولیک بانوان فاقد هرگونه رنگ مصنوعی، گلوتن، نگهدارنده، نمک و مخمر است. این محصول برای مصرف بانوان 35 تا 6 ساله طراحی شده است.


2 تا 3 عدد قرص هیرفولیک هر روز همراه با وعده اصلی غذا میل شود .

قرص هیرفولیک وومن شرکت ویتابیوتیکس یک فرمول کاملا اختصاصی و کارشناسی شده از مواد مغذی بیواکتیو جهت مصرف خانم ها بر پایه آخرین تحقیقات می باشد. این محصول حاوی بیوتین، سلنیوم، روی، سایر مواد معدنی و ویتامین های گروه B ،D ،E و C می باشد که به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن کمک کرده و از ریزش مو جلوگیری می کند. هیرفولیک وومن به منظور تامین طیف کامل ویتامین ها و مینرال ها از طریق گردش خون برای حفظ سلامتی موها تهیه شده است .هیرفولیک بانوان یک ترکیب مناسب ویتامینه به همراه عصاره بیومارین، هسته انگور و کلوئیدال سیلیکاست.



در صورت مصرف صحیح هیچ عوارض جانبی در رابطه با مصرف این قرص گزارش نشده است .


هیرفولیک وومن در مکان خشک، دور از نور و دسترس کودکان و در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود.



بخوانید:


معجزه خرگوشک برای رشد مو و ابرو


تاثیر کافئین بر رشد مو و سلامت مو


آلوئه ورا رشد موها را تقویت می‌کند



گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم

برای مطرح کردن سوالات پزشکی خود ، اینجا کلیک کنید


We’re sorry,

We apologize for the inconvenience.
Please try clicking your browsers ‘back’ button or try reloading the home page.

.
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *