قرص لوپرامید برای چه است

خواص دارویی و گیاهی

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

لوپرامید چیست؟لوپرامید با کاهش حرکات دستگاه گوارش علائم اسهال را کاهش می دهد.
توجه به این نکته لازم است که اسهال یک سازو کار طبیعی بدن است برای دفع مواد سمی از دستگاه گوارش و ممکن است در اثر شرایط مختلفی اسهال ایجاد شود. عوامل میکروبی – ویروسی – تک یاخته ای – عوارض دارویی و غذایی و حتی استرس ممکن است باعث بروز اسهال شود. دلیل اسهال حرکات سریع روده است بنابر این برای برطرف کردن اسهال یا باید عامل آن برطرف شود و یا باید حرکات گوارشی را کاهش داد.
کاهش حرکات گوارشی می تواند بالقوه خطرناک باشد چون ممکن است بدن نتواند سموم خطرناک را دفع کند و با حبس عامل ایجاد کننده اسهال در واقع مواد سمی وارد جریان خون شود.
بنابر این تشخیص علت اسهال موضوع بسیار مهمی است که نیاز به معاینه دقیق توسط پزشک دارد و تجویز داروی ضد باکتری – ضد ویروس و یا ضد آمیب بر عهده پزشک است.
مصرف لوپرامید بدون بر طرف کردن علت بیماری فقط با کاهش حرکات دستگاه گوارش دفع مایعات بدن را کاهش می دهد.
لوپرامید در اسهال مسافرتی کاربرد دارد وباید مطمئن باشیم که علت اسهال میکروبی یا ویروسی نباشد. همچنین در کرامپ های شکمی و روده تحریک پذیر مصرف می شود.
در صورت وجود اسهال خونی و یا اسهال همراه با تب نباید لوپرامید استفاده شود
اگر اسهال ۴۸ ساعت پس از مصرف لوپرامید برطرف نشده باشد باید به پزشک اطلاع دهید.

عوارض احتمالی لوپرامیداین دارو ممکن است باعث نفخ- خشکی دهان یبوست و سرگیجه شود.

توصیه های لوپرامیددر صورت احتمال اسهال میکروبی و یا آمیبی مصرف لوپرامید ممنوع می باشد
مصرف لوپرامید در کودکان کمتر ۶ سال حتما باید تحت نظر پزشک متخصص اطفال باشد.

لوپرامید در مقایسه با دیفنوکسیلات عوارض کمتر و اثر بخشی بیشتری دارد

Reference1: www.webmd.com
Reference2: www.drugs.com

لوپرامید برای درمان انواع اسهال حاد و مزمن در کودکان و بزرگسالان کاربرد دارد. در این مقاله با قرص لوپرامید و کاربردها و عوارض جانبی که دارد و به طور کلی تمام اطلاعات دارویی این قرص آشنا خواهید شد.

لوپرامید برای درمان اسهال حاد به ویژه بیماری های التهاب روده، پاستروآنتریت و سندرم روده تحریک پذیر مورد کاربرد است. لوپرامید یکی از مشتقات صناعی پتیدین است که قادر به کاهش تحریکات دستگاه گوارش و ترشحات آن می شود. قرص لوپرامید به صورت خوراکی همانند قرص دیفنوکسیلات به عنوان یک قرص ضد اسهال برای درمان اسهال های حاد، اسهال مزمن کودکان و بزرگسالان و همچنین اسهال های حادی که در مسافرت رخ می دهد کاربرد دارد.

این دارو با اثر مستقیم بر عضلات طولی و حلقوی دیواره روده ها قادر به غیر فعال کردن حرکات خود به خودی آنها می باشد. به دلیل این اثراتی که دارد موجب افزایش ویسکوزیته، حجم کم مدفوع روزانه و همچنین اتلاف الکترولیتها و مایعات را کاهش می دهد. داروی لوپرامید به طور مستقیم بر انتهای عصبی موجود در مخاط روده اثر می گذارد و حرکات روده را کاهش می دهد.

بیمار نباید دارو را بیش از دوز مجازی که پزشک تجویز نموده است مصرف نماید. اگر بیمار بعد از 48 ساعت مصرف این قرص اثرات بهبود را در خود پیدا نکرد و همچنین علائم تب در بیمار یافت شد باید مصرف آن را قطع کند و به پزشک مراجعه نماید. این دارو برای کودکان زیر دو سال تجویز نمی شود. همچنین مصرف لوپرامید در بارداری باید با احتیاط و با تجویز پزشک مصرف شود.

کودکان از 12 سال و بزرگسالان: در ابتدای مصرف 4 میلی گرم به صورت خوراکی مصرف می شود. به طور معمول دوز روزانه مصرفی در بزرگسالان 4 بار است.

کودکان 2 تا 12 سال: دوز مصرفی برای این کودکان 2 بار در روز است.

بزرگسالان: برای بهبود باید 4 بار در روز و تا 1 روز مصرف این دارو را قطع نمایید.

کودکان: مصرف قرص لوپرامید برای درمان اسهال مزمن در کودکان 2 تا 3 بار روزانه بسته به نظر پزشک است.

این نکته را به یاد داشته باشید که این دوزهایی که معرفی شد به طور معمول است و برای درمان بهتر با عوارض کمتر حنما دوز مصرفی تجویز پزشک را رعایت نمایید. معمولا در اسهال حاد اگر بعد از 48 ساعت اثرات بهبود را دریافت نکردید، مصرف آن را قطع نمایید و به پزشک مراجعه نمایید.

همانطور که می دانید همه ی داروهای صنعتی و همچنین گیاهی موجب ایجاد عوارضی در بدن می شوند. این عوارض ممکن است در همه افراد ایجاد نشود. عوارض جانبی این دارو شامل موارد زیر هستند.

مصرف همزمان داروهای ضد درد اوپیوئید با قرص لوپرامید ممکن است موجب ایجاد یبوست شدید شود. همانطور که در این مقاله ملاحظه کردید قرص لوپرامید برای درمان انواع اسهال، حاد و مزمن کاربرد دارد. با رعایت نکاتی که در این مقاله برای مصرف این قرص گفته شد به بهبودی و سلامت خود و همچنین با عارضه های کمتر کمک کنید.

منبع : آرگا


اگر می خواهید عمل زیبایی انجام دهید، بخوانید!



با جزیره تماشایی ماک و تام موراکوت آشنا شوید



چطور با جراحی ترمیمی زیباتر شویم؟



چگونه از شر اختلالات خواب رهایی یابیم؟



هیچوقت این جملات را به زبان نیاورید!



با بالون معده لاغر می شویم یا نه؟

نشانی شما منتشر نخواهد شد.


دکتر ابوالفضل زارعی، جراح پلاستیک و زیبایی بینی، صورت، پلک


بالون معده با دکتر فرزاد فرامرزی – فوق تخصص گوارش, کبد و آندوسکوپی


دکتر علی کربلایی خانی – جراح پلاستیک و فوق تخصص جراحی ترمیمی


دکتر ابوالفضل احیایی – درمان اختلالات خواب و ترک سیگار با جدیدترین روش

 

(اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

All Rights Reserved – © 218 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

“),t.close},t.write(‘

قرص لوپرامید (Loperamide) یکی از داروهای ضد اسهال است که در صورت مصرف ممکن است عوارضی مثل سرگیجه، خواب آلودگی و تهوع به دنبال داشته باشد. ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بدانید )

. درمان های ضد ویروسی برای کاهش خطر ابتلا به سرطان کبد در مبتلایان به هپاتیت B وجود دارد اما متخصصان تایوانی معتقدند این روش ها نمی تواند به طور کامل این خطر را برطرف کند. مطالعات متعددی در مورد تاثیر مثبت داروی آسپرین در کاهش خطر ابتلا به سرطان انجام گرفته اما پیش از این بررسی های محدودی تاثیر این دارو را در کاهش خطر ابتلا به سرطان کبد مورد مطالعه قرار داده است. به گزارش مدیکال نیوزتودی، به تازگی متخصصان تایوانی در بررسی روی سوابق پزشکی بیش از 24 هزار بیمار مبتلا به هپاتیت مزمن B دریافتند مصرف روزانه داروی آسپرین خطر ابتلا به سرطان کبد را کاهش می دهد.

درمان نشده را با افرادی که از داروهای ضد افسردگی مصرف می کردند مقایسه کردند، تفاوت چندانی در خطر ابتلا به اختلال گردش خون در میان این دو دسته مشاهده نشد. بیمار باید درباره خطرات و فواید داروهای ضد افسردگی به صورت فردی با پزشک مشورت کند و هر دو به این نتیجه برسند که آیا مزایای این دارو برای مادر مهمتر از خطرات احتمالی بر جنین است یا خیر! از سوی دیگر افسردگی درمان نشده یا اضطراب در بارداری میتوان

باید آزمایش هورمونی بدهید تا ببینیم آیا اختلالات هورمونی دارید یا خیر. چون اگر مشکل تان ناشی از اختلالات هورمونی باشد روش درمان متفاوت است. ولی اگر فقط تخمدان پلی کیستیک داشته باشید باید زمان هایی که نمی خواهید بچه دار بشوید قرص جلوگیری بخورید تا قاعدگی منظم باشد و وقتی می خواهید بچه دار هم بشوید باید از داروهای تحریک تخمک گذاری مانند کلومیفن استفاده کنید. در واقع این داروها فولیکول های ریز را رشد می دهند و آزاد می کنند تا بارداری اتفاق بیفتد. اگر تنبلی تخمدان داشته باشید ممکن است بدون دارو نتوانید باردار بشوید که جای نگرانی نیست و با مصرف بعضی از داروها مشکل رفع خواهد شد.

تواند علائم زیادی داشته باشد شامل درد معده، اسهال، استفراغ، سر درد، بدن درد، قولنج معده، تب خفیف، ضعف و حالت تهوع. سرماخوردگی معده، نتیجه ی ابتلا به یک عفونت ویروسی است. چهار نوع ویروس رایج هستند که معمولا این مشکل را ایجاد می کنند: آدنو ویروس، آسترو ویروس، کالیسی ویروس و روتا ویروس. برای درمان سرماخوردگی معده، زنجبیل بسیار مفید است. زنجبیل به دلیل ویژگی های ضد التهابی اش، از

یک دوره 5 الی 15 روزه نهفتگی با علایم زیر آشکار می گردد: تب ناگهانی 39 تا 4 درجه که 3 تا 5 روز به طول می انجامد و در این مدت کودک هیچ گونه مشکلی مانند گلو درد، گوش درد، سرفه، سوزش ادرار و اسهال و استفراغ ندارد. یک یا چند بار تشنج ناشی از تب ندرتا برجستگی ملاج مرحله دوم بیماری 3 الی 4 روز پس از بروز تب با علایم زیر آشکار می شود: تب کودک ناگهان قطع می شود و

سوال مخاطب نی نی بان: من خانمی باردار هستم در هفت هفتگی به سر می برم، با وجود سابقه کیست در دو تخمدان و با دستور پزشک قرص های ضد بارداری و مسکن و رازیانه مصرف می کردم، در این مدت من از بارداری خود اطلاعی نداشتم، هنگامی که متوجه شدم هفته ششم بودم که یک دوره درمان از قرص ها را کامل کرده بودم و منتظر پریود بودم، الان می خواستم بدانم این قرص ها چه خطری برای جنینم خواهد داشت؟ پاسخ دکتر

) هر گروه غذایی را برای چند روز مصرف نکنید و ببینید وضعیت معده کوچک فرزندتان چطور است. همه این غذاها را با هم از رژیم غذایی تان حذف نکنید چرا که در این صورت متوجه نمی شوید کدام شان باعث ایجاد نفخ در نوزاد شده است. اگر هیچ کدام از این کارها فایده نداشت و فرزندتان همچنان نفخ می کند با پزشک کودک تماس بگیرید و از او راهنمایی بخواهید. شاید دارو ضد نفخ (قطره های خوراکی سایمتیکون) تجویز کند. هر چند که تاثیر این دارو از نوزادی به نوزاد دیگر متفاوت است. علاوه بر این شاید پزشک از شما بخواهد مارک و نوع شیر خشکی را که به نوزاد می دهید عوض کنید.

روزانه سه بار، 1 تا 4 گرم گیاه خشک را به صورت چای دم کرد و مصرف نمود. تنتور: از تنتور آن که اکثراً به صورت صنعتی تهیه می شود، می توان هر نوبت 2 تا 4 میلی لیتر استفاده و این میزان را تا روزی سه بار تکرار کرد. احتیاط مصرف این گیاه در کودکان زیر 2 سال توصیه نمی شود. مصرف طولانی مدت این گیاه می تواند موجب عوارض پوستی گردد. مصرف مقدار زیاد این گیاه ممکن است باعث

مشروبات در حین درمان بیماری ها به دلیل تداخل الکل با داروها سبب اختلال در درمان، کندی روند درمان و حتی در مواردی سبب آسیب دیدن بیمار و شدت بیماری می شود. جمشیدی تاکید کرد: در بیماری روماتیسم نیز مشروبات الکی تاثیراتی مشابه دارند؛ مصرف این مشروبات می تواند سبب بروز بیماری و شدت علائم و مصرف آن در حین درمان موجب اختلال در روند درمان می شود. * چاقی استاد دانشگاه علوم پزشکی

دارند که خطرساز است چاقی زنان یائسه، رابطه مستقیمی با بروز سرطان سینه در آنها دارد. کم کردن وزن و فعالیت جسمی روزانه حداقل به مدت 3 دقیقه 3 بار در روز برای کاهش بروز سرطان رحم و دیگر سرطان ها توصیه می شود. حین ورزش برای پیشگیری از سرطان پوست نیز باید به پوشاندن پوست با ضد آفتاب ها یا کلاه و عینک دقت کرد.

خطرناک است. به پزشک مراجعه کنید تا به بررسی علت و تجویز درمان مناسب بپردازد. تشخیص درد زیر دل چگونه است؟ هنگامی که یک زن درد زیر دل را تجربه می کند و به دکتر مراجعه می کند، از او خواسته می شود مجموعه ای از سوالات در مورد پریودی او، عادت های ادراری و روده ها را پاسخ دهد. از او خواسته خواهد شد که سلامتی عمومی و هر گونه علائمی که ممکن است مرتبط باشند، مانند تب و یا خستگی را ذکر کند

بلعیدن کامل آن بهتر است آهن را در قسمت انتهایی زبان کودک بریزید . نکته نهم دارو دادن به کودک : داروی دیگری که زیاد برای کودکان استفاده می شود داروی تب بر هستند . بی ضررترین داروی تب بر و ضد درد استامینوفون است که به صورت قطره ، شربت ، شیاف و قرص وجود دارد . دقت کنید کودکان قبل از شش ، هفت سالگی نمی توانند قرص را ببلعندو بهتر است از شربت و قطره استفاده شود . نکته دهم دارو دادن

سوختن کافئین در بدن می شود. اثر سایر داروها نظیر قرص های ضد افسردگی نیز به همین صورت است. از پزشکتان درباره اش سوال کنید. حتی اگر از هیچ دارویی هم استفاده نکنید، کافئینی که از عصر به بعد استفاده می کنید تا هنگام خواب در بدن تان باقی می ماند. بر اساس نظر محققان، مصرف کافئین شش ساعت قبل از خواب سبب کاهش میزان خواب به مدت یک ساعت و بیخوابی در زمان خواب می شود. به نظر کارشناسان، عمر

. با همین کار ساده تمامی انگل ها و کرم های موجود در روده را بیرون کرده و سدی در برابر بیماری هایی مانند دیابت، فشارخون بالا و برخی از سرطان ها ایجاد می کنید. خوردن سیر به صورت ناشتا روی جریان خون نیز تأثیر بیشتری می گذارد. فشارخون را کاهش می دهد و باعث هضم راحت غذا می شود. نتایج پژوهشی که در سال 21 انجام شده است نشان می دهد افرادی که به طور مرتب سیر می خورند سه برابر کمتر از بقیه

، صفرا طی مدت زمان کوتاهی از روده ها عبور می کند و این شرایط می تواند به سبز رنگ شدن مدفوع منجر شود. به طور مشابه، بیماری سلیاک که تحمل گلوتن را برای بدن دشوار می سازد، می تواند موجب سبز شدن رنگ مدفوع شود. این بیماری موجب بروز مشکلات دیگری مانند اسهال، نفخ، گاز، و معده درد نیز می شود. کولیت زخمی، سندرم روده تحریک پذیر، و استفاده بیش از حد از مسهل ها از دیگر مشکلات گوارشی شایع مسئول مدفوع سبز

شعار سال : رشد بدخیم سلول های سرطانی در بافت پستان است. سرطان پستان یکی از سرطان های شایع در بین زنان می باشد، اما این سرطان در بین مردان نیز دیده می شود.هر چقدرسرطان پستان زودتر تشخیص داده شود، درمان آن آسان تر و موفقیت آمیز تر است. به همین دلیل لازم است بانوان جهت حفظ سلامت خود، حقایقی را در مورد این بیماری بدانند. سلول های سرطانی در صورت انتشار، معمولاً در غدد لنفاوی نزدیک پستان

توسط متخصصی که فرزندتان را بررسی کرده، تشخیص گذاری شود. اما توصیه می کنم تنها بر مصرف دارو تاکید نکنید. احتمال قوی موضوعاتی در روابط شما و فرزندتان، هست که بایست تغییر کند. این تغییرات در طولانی مدت روی رفتار فرزند شما تاثیر خواهد گذاشت. مضاف بر اینکه توصیه می کنم یک نورولوژیست فرزندتان را معاینه نماید.

نیمه عمر مشخصی دارند که براساس مدت پایداری دارو در خون باید به صورت روزانه یک بار تا روزی 3 مرتبه استفاده شوند. براساس نوع تشنج سن و جنس بیمار انتخاب دارو صورت می گیرد. خوشبختانه امروزه داروهای ضدتشنج متنوعی با قدرت ضدتشنجی بالا در دسترس است که مصرف برخی از آنها در طی دوره بارداری و شیردهی اثرات زیادی بر جنین ندارد. از علل شایع عدم کنترل تشنجات بیماران مصرف نظم دارو است. بی خوابی و

: تشخیص صحیح نوع سرفه اهمیت بسزایی دارد چراکه عفونت های تنفسی، تومورهای قفسه سینه و ریه و ممکن است تنها با سرفه خود را نشان دهند و لذا تنها درمان علامتی آنها باعث پیشرفت بیماری و از دست دادن زمان می شود. توجه: این دارو در کودکان زیر دو سال بدون تجویز پزشک نباید مصرف شود. منبع: مجله ستاره

کلسترول بد خون را کاهش می دهند. 3 انجمن تغذیه آمریکا، دریافت روزانه 2 تا 35 گرم فیبر را توصیه می کند، اما بسیاری از ما روزانه فقط 15 گرم فیبر دریافت می کنیم. حرکات روده ای ناسالم اجابت مزاج کمتر از دو تا سه بار در روز از علائم مصرف کم فیبر است. 4 فیبرها فقط در مواد غذایی گیاهی وجود دارند. گوشت و محصولات لبنی هیچ نوع فیبری ندارند. آب میوه ها و سبزیجات نسبت به خود آنها فیبر

آسم یا آلرژی است، مصرف بخور مرطوب یا گرم توصیه نمی شود. بعضی داروهای گیاهی برای سرفه استفاده می شوند و به شکل شربت اند. این شربت ها از ترکیبات آویشن هستند و با نظر پزشک و در کودکان بالای 2 سال تجویز می شود. وقتی کودک سرما می خورد، سعی کنید سه تا چهار روز او را به مدرسه یا مهد کودک نفرستید تا چرخه انتقال ویروس از بین برود. به کودکان آموزش دهید دست های خود را با آب و صابون بشویند. دست ها و اشیای فرد

این عارضه در شما، راه های درمان آن را برای شما تجویز خواهد کرد: در صورتی که به عفونت قارچی واژن مبتلا باشید داروهای ضدقارچ برای شما تجویز خواهد شد. این داروها به شکل های مختلفی نظیر کرم، پماد یا قرص وجود دارد. پزشکان معمولا عفونت باکتریایی را با تجویز آنتی بیوتیک درمان می کنند. آنتی بیوتیک به صورت قرص و یا به صورت کرم که به داخل واژن مالیده می شود استفاده می شوند. جدا از اینکه چه روش

معمولاً در قسمت های مختلف بدن در طی یک تا دو سال پس از کاهش وزن عمده انجام شده است. جراحی کانتورینگ بدن معمولاً نیاز به بستری در بیمارستان از یک تا چهار روز دارد زمان بهبودی در خانه معمولاً دو تا چهار هفته است ممکن است همچنین برخی از عوارض ناشی از جراحی، مثل خونریزی و عفونت پیدا شود. گفته می شود که اکثر مطالعات نشان داده اند عمل جراحی کانتورینگ بدن سبب بهبود کیفیت زندگی در افرادی که قبلا چاق بوده

کودکان زیر هفت سال که به مهدکودک می روند و ممکن است با عوامل میکروبی بیشتری مواجه باشند، بسیار اهمیت دارد.بروز مقاومت دارویی با مصرف بی رویه آنتی بیوتیک در چنین کودکانی منجر به طولانی شدن دوره درمان و وخیم شدن بیماری آنها می شود. البته تشخیص ضرورت یا عدم ضرورت مصرف آنتی بیوتیک در کودکان و سایر افراد با پزشک متخصص است، اما بهترین و موثرترین راهکار اولیه در زمان ابتلا به سرماخوردگی، گلودرد های ساده یا دیگر نشانه های ابتدایی بیماری های میکروبی؛ چه در کودکان و چه بزرگسالان، تقویت سیستم ایمنی بدن با بهره گیری از مواد تغذیه ای مفید، مکمل های ویتامینی، استراحت و خواب کافی و تقویت قوای فکری است.

تاثیرگذار نخواهد بود. بچه هایی که تشنج می کنند به دارو نیاز ندارند، اما در کودکانی که زیر یک سال، (4 تا 12 ماهه) اولین ابتلا را داشته اند، سابقه خانوادگی تب و تشنج و صرع در آنها وجود دارد، یا بیش از دو بار و هر بار بیش از 15 دقیقه این تشنج طول کشیده باشد، باید مراقب باشند؛ از طرفی احتمال تشنج در پسرها است . کودک باید تا زمانی که پزشک تجویز کرده، داروی ضدتشنج مصرف کند. هرگز نباید

مانند تب، که تب را چه در بزرگسالان و چه در کودکان باید کاهش داد و برای درمان سرفه شربت یا داروی ضد سرفه تجویز می شود آن هم زمانی که شدت سرفه زیاد باشد مثلا کودک یا بزرگسال از شدت سرفه نتواند شب بخوابد. شربت هایی مانند دیفن هیدرامین، کتوتیفن یا زادیتن، پرومتازین، کلرفنیرامین، سیتریزین، دِکسترومتورفان و اکسپکتورانت را هم بعنوان ضد سرفه و درمان آبریزش بینی و ضد حساسیت تجویز می کنند. مصرف این

: دختری دارم نه ساله شب ادراری داره بردمش متخصص کلیه و مجاری ادراری گفت فشار مثانه اش بالاست دو نمونه قرص داده میخواستم نظرتون را ببینم و اینکه این قرصها کارشون چیه ضمنا با توجه به اینکه قرصها را شب هنگام خواب میخوره هر شب شبادراری ادامه داره پاسخ: اگر ایمی پرامین و تولترودین داده شده است برای تنظیم فشار مثانه داده شده است. اگر بعد گذشت دو سه هفته از شروع مصرف دارو شب اداراری

نوع بدون کازئین آن ها مصرف گردد. از این غذاها پرهیز کنید: اجتناب از مصرف غذاهای حاوی شکر، فسفات و سایر مواد افزودنی توصیه می شود. مطالعات اخیر این نظر دکتر فینگلد را در رابطه با اثر تخریبی مواد افزودنی در غذاها بر رفتارهای کودکی تاکید کردند. بهترین غذاها ان هایی هستند که توسط کارخانه ها تهیه نشده باشند. بسیاری از غذاها در وخیم تر کردن این بیماری نقش دارند. از جمله این

التهابی کمک می کند. ژل آلوئه ورا تازه را بر روی پوست آسیب دیده قرار دهید. آن را به مدت 15 دقیقه بگذارید بماند. سپس با آب گرم بشویید. این درمان را چندین بار در روز انجام دهید تا پوست شما به طور کامل بهبود یابد. همچنین می توانید دو قاشق غذا خوری آب آلوئه ورا را هر روز برای تقویت سیستم ایمنی بدن بنوشید. مصرف این دارو باید توسط کودکان و زنان باردار یا شیرده اجتناب شود. زردچوبه

&gt زردی ناشی از هپاتیت: داروهای ضد ویروسی زردی ناشی از مصرف داروها: قطع دارو و جایگزین کردن دارویی دیگر زردی ناشی از کم خونی: مصرف آهن و مکمل ها دارویی و غذایی با مشاهده هر یک از نشانه های زردی، باید سریعا به پزشک مراجعه کنید تا با انجام آزمایشات تخصصی، دلیل زردی در بدنتان مشخص شود و به درمان آن بپردازد. همان طور که مطالعه کردید، دلیل اصلی ایجاد زردی در بدن

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

“),t.close},t.write(‘

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *