قرص لاغری quick slim

خواص دارویی و گیاهی

“Slim quick”

(اسلیم کوئیک- شرکت گل دارو)

 

شکل دارویی: قرص روکش دار

قرص لاغری quick slim

 

موارد مصرف: کم کردن اشتها و کمک به کاهش وزن بدن

اجزاء فرآورده: در هر قرص عصاره خشک و پودر بذر گیاه کرفس (2 میلی گرم)، عصاره خشک و پودر بذر گیاه شوید (4 میلی گرم) و چای سبز (19 میلی گرم)

استاندارد شده بر حسب: 2-5/1 میلی گرم فلاونوئید-O-گلیکوزید ها در هر قرص

 

مواد مؤثره:

بذر کرفس حاوی اسانس شامل لیمونن و بتاسلنین، فلاونوئید شامل: آپی ئین و ایزوکوئرستین، فورانوکومارین ها شامل: برگاپتن و ایزوایمپراتورین.

گیاه تام و میوه شوید حاوی اسانس با ترکیبات اصلی: کاروُن و دیل آپیول، فتالید ها، فورانوکومارین ها شامل: برگاپتن و هیدروکسی کومارین ها شامل: اومبِلیفرون.

چای سبز حاوی آلکالوئید های پورینی شامل: کافئین، تئوبرومین و تئوفیلین، ساپونین های تری ترپنی شامل: بارینگتوژنول C، کاتشین ها شامل کینون های اولیگومریک، اِپی گالوکاتشین و پُلی فنل های مختلف دیگر. فلاونوئید ها شامل: کوئرستین، کامفرول و میریستین، مشتقات اسید کافئیک شامل: کلروژنیک اسید و تئوگالین، اسانس شامل ترکیب اصلی: لینالول.

 آثار فارماکولوژیک و مکانیسم اثر: مطالعات بالینی نشان داده است که اسانس کرفس و شوید دارای اثر مثبت بر روی مرکز اشتها در مغز بوده و موجب وقفه در انتقال حس گرسنگی می شود. افزون بر این فلاونوئید های موجود در فرآورده دارای اثر مهاری بر آنزیم لیپوژناز می باشند. آزمایشات بالینی انجام شده اثرات پایین آورنده چربی و کلسترول خون این دارو ره به اثبات رسانده اند. بذر کرفس و شوید (میوه آن) به صورت سینرژیسم بر روی مراکز احساس گرسنگی اثر کرده و موجب مهار آن می شوند. مواد مؤثره موجود در این فرآورده سوخت و ساز چربی ها را افزایش داده و چربی های خون را کاهش می دهد و ضمناً از جذب چربی در روده پیشگیری می نماید. کافئین موجود در چای سبز موجب مهار آنزیم فسفو دی استراز شده اثر نور اپی نفرین بدن را تقویت می کند. کاتشین چای سبز همراه با کافئین آنزیم COMT را مهار کرده و بدین ترتیب غلظت کاتول آمین ها را بالا برده، سوخت و ساز را افزایش می دهد. تحقیقات جدید نشان داده که در چای سبز مشتقات گلوتامین به اِل تِئانین همراه با مواد دیگر وزن بدن را کاهش می دهند. چای سبز اثر انسولین را در بدن تقویت می کند. چای سبز با افزایش اکسیداسیون چربی ها در کبد موجب کاهش چربی در تمام نقاط بدن می شود. بدین ترتیب مصرف این قرص باعث کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 نیز می گردد. مطالعات آزمایشگاهی نشان می دهد که اُپی گالو کاتشین گالیت آنزیم استیل کوآ کربوکسیلاز و Fatty acid synthetase را مهار کرده و بدین ترتیب سنتز اسید های چرب را مهار می کند.

دستور مصرف: روزی سه بار هر بار یک قرص حدود نیم ساعت قبل غذا با کمی آب

با توجه به میزان وزن بدن می توان به طور تدریجی مقدار مصرف دارو را به روزی 3 بار، هر بار 2 قرص افزایش دارد.

موارد منع مصرف و احتیاط: حساسیت به دارو های گیاهی، مصرف هم زمان داروهای کاهنده فشار خون (مشورت با پزشک)

عوارض جانبی: دراوایل مصرف به ندرت ممکن است اختلالات خفیف گوارشی در افراد با سابقه این اختلالات بروز کند که پس از مدتی ( یک تا 3 هفته) از بین می رود.

نظر نهایی:

در برخی گزارشات از بروز عوارض عصبی شکایت شده که بنابراین به نظر می رسد لازم است نظارت دقیق تری بر مواد به کار رفته در فرآورده صورت گیرد تا در صورت استفاده از هرگونه داروهای شیمیایی (نظیر مشتقات آمفتامین ها) موارد برای پیگیری به وزارتخانه ارجاع داده شود. توصیه می شود در صورتی که از هر گونه داروهای گیاهی اثری سریع دیده شد (کاهش وزن و اشتهای تعارف در مدت زمان کوتاه) به وجود داروهای سنتتیک در فرآورده مشکوک شوید و از مصرف این دارو ها خودداری کنید.

در هر صورت باز هم اشاره می شود که بهترین روش کاهش وزن اتخاذ یک رژیم غذایی مناسب، بدون حذف هیچ یک از دسته های غذایی اصلی به طور کامل و با مشورت با متخصص تغذیه، به همراه ورزش/ فعالیت بدنی می باشد.

References:،

1.  Barnes J. et. al., Herbal medicines 3rd edition (27), pp. 146-149, 279-289.

2.  PDR for Herbal Medicines, 2nd edition (1994), pp. 183-185, 258-259.

3.  Ducke J. A. et. al., Medicinal Herbs (26), pp. 17-177, 25-257.

4.  Dulloo A. G. et. al., Green tea and Thermogenesis, Int. J. abs Refar. Metab. Disord. (2) Feb, 24 (2), pp. 252-258.

5.  Waranabe J. et. al., Isolation and iddentification of acetyl-coA carboxylase inhibitors from green tea, Biosci. Biotechnol. Biochem. (1998) Mar, 62 (3), pp. 532-534.

برای اطلاعات به پیوند زیر (مقاله درباره چای سبز و اثرات آن بر لاغری) مراجعه نمایید:

http://persianherbal.ir/userfiles/cliparts/Green%2tea.pdf

 

 

عزیزم. من خوردم و پدرم در آمد 3 هفته است تحت نظر پزشکم. کل عضلات من رو دچار مشکل کرد و در حقیقت عضلاتم رو تخریب کرد. تو نخور. ورزش کن. اینها همشون داخلشون مواد آمفتامین دارند.

با تشکر از شما من 167 قد وزنم 69 کیلو فقط از صورت و شکمم احساس چاقی میکنم واز این قرص بتازگی استفاده میکنم میخواهم نظر شما رو بپرسم اگه زود پاسخ دهید ممنون میشم.

با سلام و تشکر از اطلاعات مفیدتان
من حدود 1 ماه روزی 2-3 یا بعضی روزا 4 تا از این قرص استفاده کردم
من از چاقی نسبتا زیادی رنج میبرم و bmi 32 هست این قرص کوجکترین تعصیری روی من نداشت تعدادی از دوستان من هم استفاده کردند و نتیجه ای رز بر نداشته در کل پیشنهاد میکنم از این قرص استفاده نکنید البته اینم بگم این قرص بدون عوارضه و مشکلی برام نداشته ولی خصوصا رو وضیفه اصلی قرص یعنی کاهش اشتها اصلا تاصیر گذار نبو البته برای من

سلام من دختر 2 ساله هستم با قد 18 وزن11 رژیم میگیرم تحت نظر پزشک قرص زنولیپ(orlistat) اما وزنم پایین نومده ازمایشهای مختلف هم سلامتی رو تایید کرده میخواستم ببینم این دارو برای لاغری خوبه؟؟؟ عوارض عصبی یعنی چطوری؟؟؟ و اگه قرص خوبیه من روزی چند تا مصرف کنم و اینکه چطور عوارض عصبی رو تشخیص بدم مرسی اگه کمکم کنید

اطلاعات خوبي بود از لطف شما ممنونم بسيار خوبي بود .

سلام و خسته نباشین
من قدم 158 و وزنم 54 یا 53 کیلو هست سنمم 17
چاق نیستم ولی به خاطر قدم همین وزنم من رو پر نشون میده و من میخوام به وزن 47 برسم
الان 4 سالی میشه که از 4 قاشق برنج در هر وعده نخوردم!و کلا خیلی رعایت میکنم.الان 6 ماه هم هست که با رژیمی که دکتر بهم داد کلا برنج و نون رو کنار گذاشتم و طی این 6 ماه از 59 به 53 رسیدم ولی دیگه وزنم کمتر نشد و من میخوام 47 بشه از همون 6 ماه پیشم این دارو رو شروع کردم ولی شکمم خیلی سفت شده و بعضی وقتا 4 روز هم میشه که نمیتونم دستشویی برم!میگین چیکار کنم؟دیگه اون دارو رو نخورم؟اگه نه که چه دارویی رو پیشنهاد میکنین؟و یه سوال دیگه.داروی proslimer خوبه؟ممنون

سلام ، حالا تو این اسلیم کوئیک آمفتامین نیست؟ من شنیدم که هر دارویی که روی کاهش اشتها اثر داره خطرناکه. این اینطوری نیست؟
بعد از چه مدت اثرات لاغری رو نشون میده.
با تشکر

با.سلام.چرا.جواب.نمیدهید

قرص لاغری quick slim

با سلام
من یه کنفرانس درمورد این فرآورده قراره ارائه بدم.مطالب وبلاگ شما خیلی واسم مفید بود..ممنون

میتونم اسلیم کوییک را همزمان با ونوستات استفاده کنم؟




We’re sorry,

We apologize for the inconvenience.

Please try clicking your browsers ‘back’ button or try reloading the home page.

.
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *