قرص رویال ژل

خواص دارویی و گیاهی

سبد خرید شما خالی است!

امتیاز :

4 از 54 نظر

 

پودر ژله رویال + پودر جینسینگ

ژله رویال مایعی شیری رنگ و غلیظ است که غذای سلطنتی ملکه کندو محسوب می شود. مصرف همین ماده راز طول عمر ملکه زنبور عسل است. همچنین تمامی لارو های از تخم بیرون آمده نیز تا سه روز از ژله رویال استفاده می کنند تا به صورت کامل رشد و تکامل پیدا کنند. این ماده اعجاب آور یکی از شگفتی های خداوند است که بر روی انسان نیز تاثیرات فراوانی دارد. ژله رویال دارای ویتامین های A ,B,C,D,E است و از بابت ویتامینی غنی است. هنوز تمامی موارد مربوط به ژل رویال شناخته نشده است. دانشمندان اذعان دارند که هنوز نیمی از مواد درونی ژل رویال ناشناخته مانده است.

با صدای ایران عسل ژل رویال را بشناسید

ژل رویال به صورت مایع از کندو خارج می شود اما برای نگهداری باید آن را در دمای زیر صفر نگه داشت. به علت مشکلات حمل و نقل و همچنین نگهداری از این محصول با ارزش در منزل، شرکت شهدینه گلها با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته اقدام به پودر کردن این مایع پس از خارج کردن آب موجود در آن نموده است. پودر کردن ژل رویال که با کشیدن آب موجود در آن انجام می شود، هیچگونه تاثیری بر خواص ژل رویال نمی گذارد و در عین حال باعث آسان شدن نگهداری این محصول می گردد. در صورتی که ژل رویال به صورت خام در اختیار مصرف کننده قرار گیرد، ممکن است بر اثر بی احتیاطی این ماده حیات بخش، فاسد شود.

خواص فوق العاده ژل رویال باعث شده تا این ماده در ساخت انواع محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد. امروزه از ژل رویال به صورت خاص در درمان نازایی استفاده می شود. همچنین کاربردهای این ماده در درمان سرطان به صورت تجربی به اثبات رسیده است. بیماری های مختلف دیگری مثل آلزایمر، پوکی استخوان، کبد چرب و نیز تحت تاثیر ژل رویال قرار می گیرند. البته مشخص است که استفاده موردی و تک دوره ای ژل رویال نمی تواند درمان بیماری های حادی که علم نوین از درمان آن عاجز است را در پی داشته باشد. مداومت و نظم در مصرف بسیار مهم و حائز اهمیت است.

شرکت شهدینه گلها علاوه بر عرضه ژله رویال به صورت پودر خالص، این محصول را به صورت کپسول جینسینگ و ژله رویال نیز عرضه کرده است. جینسینگ گیاهی مقوی و انرژی زا است که خواص فراوانی دارد. همانطور که ژله رویال یک غذای شاهانه در کندو محسوب می شود، این گیاه نیز در گذشته متعلق به پادشاهان چین بوده است و افراد عادی حق جمع آوری و استفاده از آن را نداشته اند. ترکیب مساوی پودر ژله رویال و جینسینگ باعث شده تا خواص هر دو ماده در یک کپسول گنجانده شود. این محصول یک محصول کامل برای درمان بسیاری از بیماری ها است. به دلیل خواص جینسینگ و ژل رویال، می توان این ماده را یک ماده موثر در تقویت قوای جنسی دانست. 

موارد مصرف ژله رویال با جینسینگ: این ژله یک ماده ارزشمند مکملیی است که در بهبود بسیاری از ناتوانی ها وامراض موثر است از جمله یائسگی، ناتوانی جنسی، نازائی، خستگی مفرط، لک و چروک پوست، دیابت، تحریک سیستم دفاعی بدن، تعادل هورمونی، مبارزه با عفونت های ویروسی و باکتریایی، عدم فعالیت غدد درون ریز، انسداد شریان ها، کلسترول بالا، فشار خون، آسم، کنترل وزن، استخوان های ضعیف یا شکستگی، کمبود رشد، عفونت مثانه، تورم، کم خونی، مشکلات کبدی، سرطان، انواع آرتریت، کم حافظگی، سوتغذیه، خستگی روحی، خستگی یا ضعف چشم ها، تقویت و نیروزائی و از پیری جلوگیری وبر طراوت و شادابی پوست می افزاید . ژله رویال سرشار از ویتامین B12 و هورمونهای آمیزشی است.مصرف آن در انسان موجب تحریکات جنسی و بهبود نازایی می شود. 2 میلی گرم ژله رویال و یک لیوان شیر گاو، صبح و شبها قبل از خواب به مدت یک ماه برای بهبود ناباروری مفید است. گاماگلوبین موجود در ژله رویال موجب تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابله با عفونت هاست. ژله رویال از نظر اسید پانتوتنیک (ویتامین B12) بسیار غنی بود و این ماده یکی از اصلی ترین عوامل در واکنشهای بیولوژیکی و شیمیایی درون سلولی است، این اسید در سلولها نقش فرماندهی را بر عهده دارد. دیگر استفاده اصلی ژله رویال در مصارف آرایشی است.کرِمهایی که با ژله رویال مخلوط می گردند، اثر فوق العاده ای روی پوست می گذارند. سایر خواص بهبودی آن عبارتند از: محرک عمومی بدن، تنظیم کننده متابولیسم، پیشگیری کننده از تمام بیماریهای عفونی، تقویت کننده عمومی بدن، ضد کم خونی، تنظیم کننده فشار خون، نیروزا و طراوت بخش، تقویت کننده قوای جنسی بوده و از تکثیر سلولهای سرطانی جلوگیری می نماید. خواص جینسینگ عبارتند از: * افزایش توان ذهنی * افزایش قدرت جسمانی * بهبود فعالیت حافظه * افزایش شادابی و نشاط * افزایش قدرت تحمل و پایداری * از بین بردن استرس * مقابله با پیری و عوارض آن * تقویت سیستم ایمنی بدن * تنظیم سوخت و ساز (متابولیسم) بدن * جلوگیری از سردرد * بهبود بی خوابی و بد خوابی * كاهش عوارض یائسگی * برطرف ساختن یا بهبود مشكلات جنسی * رفع خستگی، ضعف و بی حالی * افزایش قدرت سیستم قلبی و عروقی * تنظیم فشار خون (كاهش دهنده فشار خون در صورت بالا بودن آن و افزایش دهنده فشار خون در صورت پایین بودن آن) * تنظیم سطح قند خون بدن * مقابله با افسردگی * تقویت ‌کننده قوای عمومی بدن و به ‌ویژه تقویت ‌کننده توانایی جنسی مردان * کاهش میزان و شدت سرماخوردگی در فصل زمستان خواص فوق به دلیل وجود تركیباتی خاص به جینسینوساید( ginsenoside ) در ریشه این گیاه است. هر چه ریشه این گیاه پیرتر شود، تجمع جینسینوسایدها نیز افزایش می یابد. لذا می توان گفت با افزایش تدریجی سن گیاه خواص بهبودی و مکملیی ریشه آن نیز افزایش می یابد. ریشه جینسینگ می تواند از صدها سال زندگی كند. ولی به تدریج تغییراتی در ساختار آن حاصل می گردد. شواهد به دست آمده حاكی از آن است كه این گیاه برای از بین بردن آثار ناشی از خستگی و ضعفِ قوای ذهنی و جسمی موثر است و برای بهبود بیمارانی كه از دردهای سینه (بیماری های ریوی) شكایت دارند نیز پیشنهاد می شود. همچنین این گیاه قادر به از بین بردن تومورها و افزایش طول مدت زندگی افراد است.

برای مطالعه اطلاعات در مورد ژل رویال کلیک کنید

هر کپسول به همراه شربت عسل (عسل حل شده در آب ولرم) میل شود

کپسول ژل رویال و جینسینگ برای زنان باردار، شیرده، کودکان و افرادی که از آسپرین و داروهای رقیق‌کننده (وارفارین) و کاهنده فشارخون استفاده می‌کنند  توصیه نمی شود.

 هر 12 ساعت یک عدد

این محصول هیچ گونه عوارض جانبی ندارد

کلیه حقوق برای ایران عسل محفوظ است. @ 1396

خواص ژل رویال باعث شده تا بسیاری از مردم از آن به عنوان دارو استفاده کنند. برخی از فواید ژل رویال که شاخص تر هستند را در این مقاله مورد بررسی قرار خواهیم داد. ژل رویال بخاطر اسمش (ژل سلطنتی) به نظر دارای اعتبار خاصی می آید و باعث ایجاد کنجکاوی می شود که این تا حدی منطقی است.

اسم آن به تنهایی میتواند شما را جذب کند، اما چه چیزهای دیگری به آن جذابیت میدهد؟ خب، برای شروع گزارش درباره خواص ژل رویال میتوان به ضد تومور، ضد باکتری و ترمیم زخم ها اشاره کرد.

عسل طبیعی را همراه برگه آزمایشگاه بصورت مستقیم از زنبوردار تهیه کنید!

 

حتما می پرسید ژل رویال دارویی از کجا می آید؟ این ماده مغذی توسط زنبورهای کارگر تهیه میشود و میزان قابل توجهی پروتئین دارد که برای رشد و تکثیر سلول ها مهم است. درست مثل عسل، منبع آن کندوی زنبورهاست، اما زنبورها این ماده را برای دلایلی کاملا متفاوت تولید میکنند.

در حالی که عسل منبع انرژی زنبورهای کارگر است، ژل رویال بعنوان غذای اصلی مختص ملکه استفاده میشود. از اینجاست که ژل رویال یعنی ژل سلطنتی گرفته است.

 

درست مثل تمام استفاده های ویژه  عسل، ژل رویال نیز برای موارد درمانی زیادی مثل درمان طبیعی آسم، پرورش سالم استخوان ها، حفظ جوانی ظاهری و تقویت سیستم ایمنی استفاده میشود. حتی بعنوان راهی احتمالی برای جلوگیری از رشد سرطان نیز به آن اشاره شده است.

 

بعضی از ژل رویال بعنوان دارو استفاده میکنند، اما مهم این است که آن را با گرده گل و زهر زنبور عسل اشتباه نگیرید، چون این مواد کاملا متفاوت اند. به چند مورد از خواص ژل رویال اشاره میکنیم.

 

بر اساس نتایج آزمایشی منتشر شده در سال ۲۰۰۱ از مجله International Immunopharmacology ژل رویال می تواند به تقویت سیستم ایمنی کمک کند. در این آزمایش، واکنش هیستامین به آلرژن ها فورا سرکوب شد و نشان داد که امکان دارد ژله رویال بتواند به کاهش علائم آلرژی فصلی کمک کند.

با این حال، هنوز تحقیقات بیشتری برای تأیید خواص ضد حساسیت ژل رویال لازم است.

 

پژوهش های اخیر میگوید ژل رویال میتواند حافظه کوتاه مدت را تقویت کند زیرا ثابت شده به طور کلی نقش تقویتی روی عملکرد اعصاب دارد. می دانیم بیماری آلزایمر به طور کلی یعنی اختلالات حافظه و یادگیری، برای همین آزمایشی برای بررسی تاثیر ژله رویال روی یادگیری و حافظه، در نهاد تحقیقات بیومدیک پیشرفته (Advanced Biomedical Research) مطرح شد.

به دلیل اینکه بافت مغز اسید های چرب سیر نشده زیادی در خود دارد که به ویژه در برابر حمله رادیکال های آزاد ضعیف اند، مواد آنتی اکسیدان موجود در ژل رویال میتوانند نقش مهمی در درمان و پیشگیری بیماری های مختل کننده اعصاب داشته باشد.

 

بنظر میرسد ژله رویال منبع مهم بیفیدوباکتری است که باکتری های مفید در حفظ سلامت مسیر گوارشی هستند. مطالعات بالینی دیگری مانند ضد سرطان بودن و افزایش ایمنی را نیز به وجود بیفیدوباکترها در مسیر گوارشی ربط داده اند. ترکیب ویژه عسل میتواند به رشد، فعالیت و پایداری بیفیدو باکترهای درون محصولات لبنی تخمیر شده کمک کند.

 

تحقیقات نشان میدهد که خوردن ژله رویال میتواند عوارض یائسگی را کاهش دهد و احساس سلامتی را در زنان یائسه بهبود میبخشد. ترکیبی از ژل رویال، روغن پامچال شب، دامیانا و جینسنگ هم میتواند عوارض یائسگی را کم کند.

آزمایشی انجام شده توسط گروه علوم پزشکی شرق و غربِ دانشگاه کیونگ هی (Kyung Hee) کره گزارش میدهد که ژله رویال چروک های پوستی ناشی از اشعه ماوراء بنفش B را تنظیم میکند. این تاثیرات ضد پیری روی پوست با تعیین محتوای کلاژن و ضخامت اپیدرمی بافت پوست اندازه گیری شدند.

درجه پرو کلاژن نوعِ ۱ در مواردی که رژیم غذایی آنها یک درصد ژله رویال داشت افزایش پیدا کرد. این نتایج مشخص میکند که ژله رویال میتواند با افزایش تولید کلاژن، از پوست در برابر پیری محافظت کند.

 

گروه ارتوپد و تروماتولوژیِ دانشکده پزشکی دانشگاه اروسیوس (Erciyes) ترکیه تاثیر ژل رویال و گرده گل روی کاهش از بین رفتن استخوان ها بدلیل پوکی را بررسی کردند. تراکم مواد معدنی استخوان را اندازه گرفتند، از بافت ها نمونه برداری و نمونه های خون را برای آزمایش جمع آوری کردند. با تصویر برداری از همه این ها در میکروسکوپ الکترونی میتوان میزان کلسیم و فسفات استخوان ها را مشخص کرد.

تفاوت های بارزی بین نمونه ها یافت شد که سلامت بالاتر استخوان های ستون فقرات و قسمت بالایی استخوان ران (proximal femur) در گروه های مصرف کننده ژله رویال و گرده گل را نشان میداد. میزان کلسیم و فسفات بافت استخوانی در نمونه های این گروه بود پس ژله رویال و گرده گل می توانند باعث کاهش از بین رفتن استخوان ها بدلیل پوکی شوند.

 

مدت زیادی است که عسل بعنوان کمکی در درمان زخم ها شناخته می شود. تحقیقات نشان میدهد ژل رویال نیز فایده های قابل توجهی در درمان زخم دارد. در آزمایشی در سال ۲۰۱۰ ، زخمی بلافاصله با ژل رویال به غلظت های مختلف تا حد ۴۸ ساعت تحت درمان قرار گرفت. کوچ یاخته (فرآیندی پایه‌ای در رشد و نگهداشت جانداران) با اندازه گیری بسته شدن حاشیه های زخم مورد بررسی قرار گرفت.

کوچ یاخته های فیبروبلاست پس از گذشت ۲۴ ساعت از ایجاد زخم شروع شد و درمان ژل رویال به طور قابل ملاحظه ای سرعت کوچ را بالا برد. به طور کلی، این آزمایش نشان داد که ژل رویال کوچ یاخته های فیبروبلاست را تسریع میکند. فیبروبلاست سلولی در بافت بهم پیوسته است که کلاژن و فیبرهای دیگر تولید میکند و باعث تعادل چربی های متنوع موجود در فرآیند درمان زخم میشود.

نتایج تحقیقات منتشر شده در مجله داروهای گیاهی ابن سینا (Avicenna Journal of Phytomedicine) فواید ژله رویال روی پارامترهای اسپرم، درجه تستوسترون و مالون دی آلدئید در موش را ارزیابی کرده است. تعداد اسپرم، میزان تحرک، زنده بودن، تکامل و بی نقصی DNA آن ها در این آزمایش آنالیز شدند. نتایج اشاره بر این دارد که درمان توسط ژل رویال میتواند ناباروری جنس نر را بهبود بخشد.

پژوهش هایی حاکی از اینکه ژله رویال میتواند یک سری نشانگرهای دیابت نوع دو را در مردان و زنان بهبود بخشد وجود دارد. در یک آزمایش بالینی با افراد راندوم، چهل بیمار مبتلا به دیابت نوع ۲ موظف به خوردن روزانه ده گرم ژله رویال یا یک عدد قرص پلاسیبو (بی اثر و تلقینی) بصورت ناشتا شدند.

با اینکه اثرات فوری نبود و پژوهش های بیشتری در این زمینه لازم است، تغییراتی در درجه گلوکز خون صورت گرفت که میتواند برای دیابت نوع ۲ مفید باشد. یعنی ژله رویال میتواند درمان طبیعی برای دیابت باشد.

 

مطالعات نشان می دهد که ژل رویال (شاه انگبین) می تواند در زمان بهبودی بیماران تحت پرتودرمانی و شیمی درمانی کمک کند. همراه با درمان استاندارد با دهانشویه، مشخص شد که عوارض موکوزیت دهان را بهبود می بخشد. داده ها حاكي از آن است كه استفاده از ژله رویال تاثير شايعی در موكوزيت شديد دهان داشته و این تاثیر ناشی از فعاليت هاي ضد التهابي يا آنتي اكسيداني آن است.

 

خواص ژل رویال در دهه پنجاه میلادی بسیار مورد توجه پاپ قرار گرفت که از پیری و مشکلات تنفسی رنج میبرد. در آن زمان بسیاری از کاتولیک ها و مسیحیان خواستار آن شدند، که همین باعث شد کمیاب و گران قیمت شود.همچنین چینی ها و مردم قاره آسیا نسل هاست از آن استفاده میکنند.

ژله رویال یک ترشح پروتئینی است که از غدد هیپوفارِنکس و فک پایینی زنبور عسل کارگر خارج میشود. تنها غذایی که در طول عمر ملکه به او داده میشود و همچنین همه لاروهای کوچک در سه روز اول پس از از تخم در آمدن با ژل رویال تغذیه می شوند.

این سوخت زنبوری دارای ویژگی های مختلف بیولوژیکی مفید برای سلامت انسان مانند فعالیت های آنتی اکسیدانی، اثرات ضد باکتری، افزایش ایمنی و اثرات ضد تومور است.

پنجاه درصد وزن خشک ژل رویال را پروتئین تشکیل داده. گزارش شده که ۹ تا از پروتئین های اصلی ژله رویال  ۸۰ الی ۹۰ درصد کل پروتئین ها را تشکیل میدهند. دیگر پروتئین ها مانند آلفا گلوکوزیداز، گلوکز اکسیداز و آلفا آمیلاز نیز شناسایی شده اند.

علاوه بر این، ژله رویال زنبور عسل (Apis mellifera) به دلیل خواص محافظتی آن، دارای تاریخچه طولانی در داروهای طبیعی انسان است. برای درک و پایه ای و جامع از چربی های موجود در آن، به طور کلی، اکثرا شامل اسیدهای چرب (الیفاتیک) میشود، که تقریبا همه آنها اسیدهای چرب آزاد هستند. لیپید ها یک دسته از ترکیبات ارگانیک هستند که اسید های چرب بحساب می آیند و در آب حل نمی شوند بلکه در حلال های آلی قابل حل هستند.این دسته  شامل بسیاری از روغن های طبیعی، واکس ها و استروئیدها نیز میشود.

اسیدهای چرب ژله رویال ، اسیدهای چرب زنجیره ی میانی هستند. لیپید ها به عنوان داروهای پیشگیرانه و تقویت کننده مورد استفاده هستند. با ویژگی هایی که شامل مهارکنندگی قوی رشد سرطان، اعتدال بخش سیستم ایمنی، درمان جایگزین برای یائسگی، محافظ از پوست در برابر پیری و موارد دیگر میشود.

طعم ژل رویال معمولا خشک، گس، کمی تلخ بوده و اثر آن در دهان میماند. طعمی که پس از مصرف آن در دهان میماند گاهی ممکن است شامل کمی دوز زهر زنبور عسل باشد و حالت بی حسی به دهان و زبان بدهد، به همین دلیل افرادی که حساسیت شدید به زهر زنبور دارند نباید ژل رویال مصرف کنند.

تنها نصف قاشق چایخوری به صورت روزانه کافی است تا از خواص بسیار آن بهره ببرید. میتوانید خام یا به همراه عسل با صبحانه یا در چای یا نوشیدنی خود آن را مصرف کنید.

ژل رویال را میتوانید از فروشگاه های آنلاین عسل یا حتی داروخانه ها تهیه کنید. اگر بنظرتان زیاد استفاده ای ندارید، ژل رویال خشک شده برای نگهداری طولانی مدت مناسب تر است و خواص خود را در دمای اتاق حفظ میکند. وقتی از آن قرص و کپسول میسازند معمولا برای پر کردن کپسول مواد دیگری نیز اضافه میکنند پس حتما توضیحات روی بسته را بخوانید.

اگر از ژل رویال خشک نشده استفاده میکنید، حتما فریز شده آن را تهیه کنید زیرا انجماد در مقایسه با نگهداری در دمای اتاق یا نگهداری در یخچال، کیفیت آن را بهتر حفظ میکند.

میتوانید ترکیبات مایع ژل رویال را نیز تهیه کنید که البته، اغلب دارای مواد نگهدارنده و مقداری عسل برای بهبود طعم هستند.

 

اگر سرطان سینه ی گیرنده استروژن مثبت دارید از مصرف ژله رویال خودداری کنید چون میتواند رشد سلول های سرطانی را افزایش دهد. اگر از داروهای ضد انعقاد خون یا هرگونه داروی دیگری مصرف میکنید، یا حامله هستید یا شیرده، حتما قبل از خوردن ژل رویال با دکتر خود صحبت کنید.

حائز اهمیت است که بدانید از علت های موارد زیادی آنافیلاکسی، آسم و کولیت هموراژی، مصرف ژل رویال گزارش شده است. افرادی که حساسیت شدید به نیش زنبور عسل دارند هرگز نباید ژله رویال مصرف کنند.

دوز مناسب ژله رویال به فاکتورهای زیادی همچون سن مصرف کننده، سلامتی و شرایط دیگر او بستگی دارد. در حال حاضر اطلاعات علمی کامل و مناسبی درباره ی دوز بندی ژله رویال نداریم. بخاطر داشته باشید که هر محصول طبیعی همیشه مفید و بی خطر نیست، بنابراین دوز بندی ضروری است.

حتما از توضیحات روی بسته بندی محصولات پیروی کنید و قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید.

 

با توجه به خواص ژل رویال برای درمان بسیاری از بیماری ها از آن استفاده می شود، برای مثال درمان طبیعی آسم، استخوان‌سازی سالم، بعنوان درمانی ضد پیری و برای تقویت سیستم ایمنی، حتی بعنوان راهی احتمالی برای جلوگیری از رشد سرطان نیز مورد بررسی قرار گرفته شده است.

ژل رویال سیستم ایمنی را تقویت می‌کند و با عکس‌العمل های آلرژیک مقابله می‌کند، به بیماران آلزایمری کمک می‌کند، حاوی پروبیوتیک‌های مفید می‌باشد، عوارض یائسگی و پس‌ ازیائسگی را سهولت می‌بخشد، سطح کلاژن را برای پوستی بهتر بهبود می‌بخشد، پوکی استخوان را درمان می‌کند، در التیام زخم‌ها کمک می‌کند، باروری مردان را بهبود می‌بخشد، دیابت را درمان می‌کند و در کاهش علائم موکوزیت (ورم غشاء مخاطی) تاثیر گزار است.

 

 

ژل رویال حاوی پروتئین، کربوهیدرات، چربی، آمینو اسیدهای آزاد، ویتامین و مواد معدنی می‌باشد. ژل رویال از ۶۰ الی ۷۰ درصد آب، ۱۲ الی ۱۵ درصد پروتئین، ۱۰ الی ۱۶ درصد شکر، ۳ الی ۶ درصد چربی و ۲ الی ۳ درصد ویتامین، نمک و آمینو اسید تشکیل شده است. البته ترکیب آن بسته به منطقه جغرافیایی و آب‌وهوا متفاوت می‌باشد.

ژل رویال معروف به “سرچشمه جوانی و زیبایی متشکل از ویتامین B5 و دیگر ویتامین‌های خانواده B، بیوتین، اینوسیتول، فولات، اسید نوکلئیک، گاما گلوبولین و ۱۷ آمینو اسید متفاوت از جمله هشت آمینو اسید اصلی است که بدن انسان نمی‌تواند تولید کند. علاوه بر این حاوی پتاسیم، کلسیم، مس، سولفور، روی، آهن و منگنز نیز می‌باشد. تعجبی ندارد که این مقطع غذایی مطلوب، خواص نشاط آفرین و انرژی بخشی دارد.

 

این خصوصیات به ژل رویال این قابلیت را می‌دهند که بدن را جوان و تازه کرده و مانع روند پیری شود، رنگ پوست را حفظ کند، درد آرتروز را کاهش دهد، بعنوان داروی ضدافسردگی عمل کند، به افرادی که از بیماری آلزایمر رنج می‌برند کمک کند، توانایی واضح فکر کردنمان را تقویت کند، عدم تعادل هورمونی را درمان کند و سلامت قلب را تقویت کند. این لیست بزرگیست!

نظر شما درباره خواص ژل رویال چیست ؟ با ما مطرح کنید.

سلام و خسته نباشید مدیران سایت بسیار عالی بود دستتون درد نکنه .

سلام از مطالب مفیدی که در سایت منتشر میکنید بسیار ممنونم ژل رویال اصل رو از کجا و چگونه و با چه قیمتی میتونیم تهیه کنیم ؟ با تشکر از شما

سلام وقت بخیر شما میتوانید قیمت ژل رویال طبیعی را از طریق فروشگاه آنلاین آهوتا بررسی کرده و در صورت نیاز به صورت آنلاین سفارش دهید. با آرزوی سلامتی

سلام ممنونم از مطالب مفیدوکامل شمامن هم خود ژل رو که ترکیبی با عسل هست صبح ناشتا بصورت زیر زبانی استفاده میکنم و جدیدا قرصش که طبق دستور روی جعبه همراه با غذا مصرف میکنم.احساسم خیلی خوبه .به دوستانم توصیه میکنم

سلام؛ لطف کنید اگر امکانش هست مقالات مربوطه رو هم منتشر کنید داخل سایت ممنون

سلام ممنون از توجهتان، در دسته بندی ژل رویال مقالات زیادی منتشر شده که از طریق لینک زیر میتوانید پیگیری کنید.مقالات مرتبط با ژل رویال

سلام پسر من سیزده سالشه و کولیت اولسرا داره ژل رویال رو میتونم برای مفاصل و بهبود زخم روده و کمبود ویتامین‌ها براش استفاده کنم نحوه مصرفش چجوربه آیا براش ضرر نداره؟؟؟

سلام وقت بخیر، لطفا مقاله زیر را مطالعه بفرمایید. درباره نحوه مصرف ژل رویال برای بیماری های مختلف توضیح داده ایم.

نحوه مصرف ژل رویال برای بیماری های مختلف

سلام پسر من سیزده سالشه و کولیت اولسرا داره ژل رویال رو میتونم برای مفاصل و بهبود زخم روده و کمبود ویتامین‌ها براش استفاده کنم نحوه مصرفش چجوربه آیا براش ضرر نداره؟؟؟ میشه یکلام بگید آره یا نه از مقاله جواب نگرفتم

بله ژل رویال در بهبود و درمان کولیت اولسروز موثر هست. ضمن اینکه بره موم هم برای درمان کولیت زخمی توصیه می شود. از آنجایی که این بیماری مزمن می باشد، درمان قطعی آن زمان بسیار طولانی را می‌طلبد؛ توصیه میکنیم در ابتدا با دوز پایین و در حد ۱ گرم مصرف نمایید و به مرور دوز را افزایش دهید. شاد باشید و سلامت

سلام.اگرواقعا این همه خواص داشته باشد بسیارداروی خوب وفوق العاده ای است حیف که قیمت آن گران است ضمن اینکه اینگونه داروها وموادمغذی متاسفانه بعدازفراگیرشدن ممکن است موردسوء استفاده قرارگیردیعنی بعدازمدتی به آن غش خواهند زدبنابراین لازم است مراکزمعتبری تحت نظارت به توزیع اینگونه موادمغذی اقدام کنند.ازمطالب مفید ارائه شده دراین بسیارسپاسگزاریم.

سلام در مقالات بسیار مزایای مصرف ژل رویال را بصورت علمی و طبق تحقیقات بیان کرده ایم، قیمت ژل رویال خالص بدلیل سختی برداشت و محدود بودن آن تعیین می شود بطوری که برای تهيه یک کيلوگرم ژل رویال به حدود ۲۵۰۰ سلول ملکه نياز است. ژل رویال های چینی و صنعتی در بازار به وفور با قیمت های پایین عرضه می شود که به هیچ وجه توصیه نمی شود. توصیه ما نیز خرید از مراکز معتبر می باشد.

سلام و وقت بخیر..این محصول برای چاقی هم موثره؟

سلام ژل رویال با تنظیم سوخت و ساز بدن وزن بدن را کنترل و مشکلات اضافه وزن و کاهش وزن که ناشی از اختلالات سوخت و ساز در بدن است را برطرف می کند.

ژل رویال رو برای بیماران ام اس میتوان پیشنهاد داد؟؟؟

سلام ژل رویال از لحاظ ویتامین B6 و B12 بسیار غنی می باشد و در روند بهبودی بیماران مبتلا به ام اس موثر است.

سلام وقت بخیر سپاس فراوان از شما که در جهت تقویت آگاهی عموم مردم گام بر میدارید خدا قوت اگه امکان داره لطف میکنید ادرس فروشگاه رو که حدس میزنم در مشهد باشین بدین ممنون میشم بعد اینکه ژل رویال برای ضعف عمومی بدن و احساس کسل بود کارایی داره یا نه . اگه داره دوز مصرف و چگونه مصرف کردن اون چقدر است برای ارسال به شهرستان چجور است چون طبق ویدئو که گذاشتین بهتر است که در فریزر نگهداری شود در اخر بازهم تشکر میکنم

سلام ممنون که نظرتان را با ما در میان می گذارید. آهوتا بستری برای خرید آنلاین محصولات زنبور عسل است، از طریق https://ahoota.com/shop می توانید خرید خود را انجام دهید و سفارشات را در هر جای ایران تحویل بگیرید. برای تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین افزایش انرژی بسیار موثر می باشد، مقدار مصرف روزانه یک گرم می باشد، همچنین اطلاعات کامل همراه بروشور خدمت تان ارسال می شود. ژل رویال همراه با یخ و یا عسل ارسال می شود. شاد باسید و تندرست

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 تا 18

مجموعه آهوتا با 9 سال سابقه زنبورداری به ارائه معتبرترین آموزش های عسل درمانی میپردازد و با توجه به نیاز مردم به خرید عسل طبیعی اقدام به فروش عسل طبیعی بصورت مستقیم از زنبوردار و بدون واسطه می نماید . اگر به دنبال عسل طبیعی هستید ، فروشگاه آهوتا با فروش عسل و ارسال رایگان سفارشات بالای 2 کیلو و ضمانت اصالت ، میتواند بهترین عسل را به شما برساند. اهداف اصلی ما : 1- آگاهی عموم نسبت به فواید عسل طبیعی 2- آموزش عسل درمانی بصورت رایگان 3- فروش عسل طبیعی بدون واسطه

تلفن تماس: 915255551 سامانه پیام کوتاه : 5966625551 : info [at] ahoota.com ارتباط با مدیر در تلگرام : ahoota_admin دفتر مرکزی : خراسان شمالی ، شیروان ، خیابان دانشگاه ۱۸ ، پلاک ۱۰/۱۰

برای مراجعه حضوری حتماً هماهنگ شود .

تومان 48,

رنگ : زرد، کم رنگ

وزن : 5 گرم ژل رویال خالص

نحوه ارسال : بصورت فریز شده و همراه با یخدان

مناسب برای درمان ناباروری و دیابت

دارای ضمانت بازگشت وجه

پژوهش هایی حاکی از اینکه ژله رویال میتواند یک سری نشانگرهای دیابت نوع دو را در مردان و زنان بهبود بخشد وجود دارد. در یک آزمایش بالینی با افراد راندوم، چهل بیمار مبتلا به دیابت نوع ۲ موظف به خوردن روزانه ده گرم ژله رویال یا یک عدد قرص پلاسیبو (بی اثر و تلقینی) بصورت ناشتا شدند.

با اینکه اثرات فوری نبود و پژوهش های بیشتری در این زمینه لازم است، تغییراتی در درجه گلوکز خون صورت گرفت که میتواند برای دیابت نوع ۲ مفید باشد. یعنی ژله رویال میتواند درمان طبیعی برای دیابت باشد.

نتایج تحقیقات منتشر شده در مجله داروهای گیاهی ابن سینا (Avicenna Journal of Phytomedicine) فواید ژله رویال روی پارامترهای اسپرم، درجه تستوسترون و مالون دی آلدئید در موش را ارزیابی کرده است. تعداد اسپرم، میزان تحرک، زنده بودن، تکامل و بی نقصی DNA آن ها در این آزمایش آنالیز شدند. نتایج اشاره بر این دارد که درمان توسط ژل رویال میتواند ناباروری جنس نر را بهبود بخشد.

ژل رویال میتواند حافظه کوتاه مدت را تقویت کند زیرا ثابت شده به طور کلی نقش تقویتی روی عملکرد اعصاب دارد. می دانیم بیماری آلزایمر به طور کلی یعنی اختلالات حافظه و یادگیری، برای همین آزمایشی برای بررسی تاثیر ژله رویال روی یادگیری و حافظه، در نهاد تحقیقات بیومدیک پیشرفته (Advanced Biomedical Research) مطرح شد.

به دلیل اینکه بافت مغز اسید های چرب سیر نشده زیادی در خود دارد که به ویژه در برابر حمله رادیکال های آزاد ضعیف اند، مواد آنتی اکسیدان موجود در ژل رویال میتوانند نقش مهمی در درمان و پیشگیری بیماری های مختل کننده اعصاب داشته باشد.

این ماده از دو جفت غده هیپوفارین موجود در طرفین سر زنبوران کارگر جوان ترشح می شود و با بزاق دهان آنها مخلوط می گردد. این ژل، خمیری شکل با رنگ تقریبا سفید تا زرد کمرنگ و طعمی تند و زننده است. این ماده مغذی تا سه روز مورد استفاده همه لاروها قرار میگیرد ولی زنبور ملکه به طور دائم از این ماده تغذیه می شود.

بدون ژل رویال هیچ لاروی قادر به رشد نیست و این ماده، ملکه را قادر می سازد که در روزهای تخم ریزی در شبانه روز بیش از ۲۵۰۰ تخم بگذارد که وزن این مقدار بیش از وزن خود ملکه است. همچنین ملکه زنبور عسل به واسطه استفاده از این ماده مغذی حدود ۵ تا ۶ سال عمر می کند در حالی که زنبور های کارگر در فصول فعالیت خود (بهار و تابستان) حدودا در کمتر از ۱۴ تا ۲۴ روز از فعالیت خود میمیرند.

ژل رویال معروف به “سرچشمه جوانی و زیبایی متشکل از ویتامین B5 و دیگر ویتامین‌های خانواده B، بیوتین، اینوسیتول، فولات، اسید نوکلئیک، گاما گلوبولین و ۱۷ آمینو اسید متفاوت از جمله هشت آمینو اسید اصلی است که بدن انسان نمی‌تواند تولید کند. علاوه بر این حاوی پتاسیم، کلسیم، مس، سولفور، روی، آهن و منگنز نیز می‌باشد. تعجبی ندارد که این مقطع غذایی مطلوب، خواص نشاط آفرین و انرژی بخشی دارد.

این خصوصیات به ژل رویال این قابلیت را می‌دهند که بدن را جوان و تازه کرده و مانع روند پیری شود، رنگ پوست را حفظ کند، درد آرتروز را کاهش دهد، بعنوان داروی ضدافسردگی عمل کند، به افرادی که از بیماری آلزایمر رنج می‌برند کمک کند، توانایی واضح فکر کردنمان را تقویت کند، عدم تعادل هورمونی را درمان کند و سلامت قلب را تقویت کند. این لیست بزرگیست!

ضد سرطاندرمان سریع زخم هادرمان دیابتمناسب بیماران ام اسبهبود ناباروریدرمان آلزایمردرمان یائسگیشادابی و جوانی پوستدرمان پوکی استخوانتقویت سیستم ایمنی بدنکنترل فشار خونمیکروب کشی فوق العاده چرا ژل رویال آهوتا؟۱- محصولات واقعا طبیعی!همانطور که می دانید اکثریت ژله رویال های موجود در بازار تقلبی هستند و کمتر افرادی هستند که ژل رویال کاملا خالص ارائه می کنند، البته در این بین زنبورداران صادقی هستند که محصول طبیعی برداشت می کنند و به دست مشتری نهایی می رسانند.۲- کوچ به موقع زنبورها!ما زنبورداران آهوتا دائما در حال کوچ دادن کندوها هستیم و اگر شهد منطقه ای به پایان برسد در سریع ترین زمان ممکن به منطقه ای دیگر که شهد کافی برای استفاده زنبورعسل وجود دارد می رویم.۳- شما مستقیم از زنبوردار خرید می کنید!آهوتا هیچ گاه عرصه دلالی نبوده و نیست، ما خودمان زنبوردار هستیم و علاقمندیم محصولات طبیعی که در زنبورستان خودمان تولید شده را برداشت و بصورت مستقیم و بدون واسطه به دست مصرف کننده نهایی برسانیم. از این رو مطمئن باشید بهترین ژل رویال موجود را مستقیم از زنبوردار تهیه می کنید.۴- اگر طبیعی نبود ۲ برابر پولی که پرداخت کرده اید را واریز میکنیم!از آنجایی که ما به کیفیت محصولاتمان اعتماد کامل داریم، تمام محصولات را با ضمانت عرضه میکنیم و اگر محصولات طبیعی نبودند ۲ برابر پولی که برای خرید محصولات پرداخت کرده اید را برایتان واریز میکنیم.۵- هر ظرفی مناسب ژل رویال نیست! ظروف مورد استفاده برای بسته بندی محصولاات آهوتا کاملا مقاوم و بهداشتی می باشند. این ظروف علاوه بر مقاومت بالایی که دارند، کاملا بهداشتی و از مواد اولیه درجه یک می باشند. البته وقتی محصصول بدست تان برسد خودتان متوجه خواهید شد که چنین ظرفی چند برابر ظروف معمولی ، کیفیت و البته قیمت دارد.از آنجایی که سلامت شما برای ما الویت اول می باشد، پس از امتحان چندین نوع ظرف و مسائل فراوان مناسب ترین ظرف برای بسته بندی و ارسال را تهیه نموده و البته همواره در حال بهبود بسته بندی می باشم. قیمت ژل رویالهر ژل رویالی مناسب شما نیست!


We’re sorry,

We apologize for the inconvenience.
Please try clicking your browsers ‘back’ button or try reloading the home page.

.
9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *