دانلود رایگان نرم افزار رژیم غذایی صدف

دانلود رایگان نرم افزار رژیم غذایی صدف
دانلود رایگان نرم افزار رژیم غذایی صدف

آیا این نرم افزار بر روی همه ی کامپیوترها قابل نصب است؟

این نرم افزار قابلیت نصب بروی سیستم عامل های XP, Vista, 7, 8 را دارد. در واقع سیستم عامل های XP و XP به بعد را کاملا ساپورت می کند.

چند نفر می‌توانند همزمان از یک نسخه نرم‌افزار استفاده کنند؟

پکیج یک کاربره با قیمت 22000 تومان قابل استفاده برای یک نفر و پکیج 3 کاربره با قیمت 35000 تومان قابل استفاده برای 3 نفر بطور همزمان می باشد و همچنین نسخه n-user برای تعداد کاربر نامحدود طراحی شده و متناسب برای باشگاههای ورزشی، متخصصین تغذیه، سالن های زیبایی و … است.

دانلود رایگان نرم افزار رژیم غذایی صدف

آیا نرم‌افزار قابلیت تعریف تعداد بیشتر کاربران را دارد؟

بله، در آینده کاربران می‌توانند از طریق سایت یا دفتر فروش شرکت، برای خرید امکان استفاده از کاربر اضافه با هزینه‌ای اندک اقدام نمایند.

اگر به هر دلیلی سیستم کامپیوتر مشکل پیدا کرد. آیا اطلاعات قابل دسترسی مجدد می باشد؟

بله، کلیه اطلاعات قابلیت ذخیره از طریق ایجاد نسخه پشتیبان را دارد و کاربران به راحتی می توانند اطلاعات خود را ذخیره و یا پرینت کنند.

اگر اندازه‌هایی که در قسمت پروفایل می دهیم به صورت دقیق نباشد مشکلی پیش می‌آید؟

بله، به عنوان مثال در بخش اندازه گیری درصد چربی بدن، شما با وارد کردن عدد اشتباه، اطلاعات اشتباهی دریافت می نمائید.

آیا رژیم های غذایی نرم‌افزار قابلیت پرینت گرفتن را دارد؟


بله.

در صورت داشتن هر‌گونه سوال و یا اشکالی به کجا میتوان رجوع کرد؟

کاربران می توانند از طریق شماره تلفن پشتیبانی شرکت (درج شده روی محصول) و یا پشتیبانی از طریق وب سایت به آدرس info@sadafdiet.com مشکلات و سوالات خود را در اسرع وقت رفع نمایند.

آیا یک ورزشکار یا کاربر حرفه ای می تواند وعده‌های غذایی خود را بر اساس آن چه که سلیقه خودش است انتخاب کند؟

بله، این نرم‌افزار قابلیت‌های کاملا حرفه‌ای را برای ورزشکاران و کسانی که محاسبات حرفه‌ای نیاز دارند٬ در نظر گرفته؛ به عنوان مثال قسمت وعده ساز این امکان را فراهم می کند که به صورت دلخواه و پیشرفته وعده‌های غذایی جدید را ایجاد نمایند.

امکانات اصلی این نرم‌افزار چیست؟

آیا فرد عادی که آشنایی کمی با کامپیوتر دارد هم می‌تواند از نرم‌افزار استفاده کند؟

بله، محیط این نرم‌افزار فارسی و کارکردن در فضای آن کاملا راحت است اما با این حال در کنار نرم‌افزار یک دی‌وی‌دی تصویری آموزشی گویا و بیش از 136 صفحه متن راهنما در نرم‌افزار قرار گرفته است.

رژیم‌های غذایی موجود در برنامه توسط چه کسی تهیه شده و آیا تاییدیه پزشکی دارد؟

این رژیم توسط یک تیم از متخصصین مجرب در امر تغذیه که دارای تائیدیه این اشخاص می باشد و بسیاری از متخصصین بنام در امر سلامتی و رژیم غذایی٬ تهیه و آماده شده است.

آیا نرم‌افزار صدف تنها برای رژیم غذایی لاغری کاربرد دارد؟

خیر، این نرم‌افزار برای چاق شدن لاغر شدن و حالت بدون تغییر وزن، کارایی دارد و حتی افرادی که وزن مناسب دارند و تنها نیاز به استفاده از رژیم های اصولی دارند نیز می‌توانند از این نرم‌افزار استفاده کنند.

رژیم های غذایی این نرم‌افزار چه مزایایی دارند؟

اولین مزیت این رژیم ها قابل انعطاف بودن آنهاست به طوری که اگر شما وعده ای غذایی را نتوانید تهیه کنید ویا دوست نداشته باشید به راحتی می توانید در محیط نرم‌افزار آن را تغییر دهید. دوم این که رژیم های غذایی سخت مانند گیاهخواری٬ آب درمانی و … را توصیه نکرده و رژیم متناسب با فرهنگ غذایی مردم ایران عزیزمان تهیه شده است بطوری که افراد حتی می توانند غذاهای سنتی را در رژیم غذایی خود جای دهند و یا رژیمی مختص تعداد وعده های ماه مبارک رمضان را برای خود انتخاب کنند.

شروع یادگیری کار با این نرم‌افزار چگونه میسر است؟

کاربری با نرم‌افزار صدف بسیار ساده و به راحتی برای هر کسی که به هر میزان آشنایی با کامپیوتر دارد٬ میسر است. این نرم‌افزار برای هر بخشی راهنمای جداگانه در فضای نرم‌افزار دارد ولی برای راحتی بیشتر کاربران یک دی‌وی‌دی آموزشی تصویری هم در داخل بسته موجود است کاربران در نهایت سادگی می توانند از تمام امکانات نرم‌افزار لذت ببرید.

آیا این مجموعه دارای دی‌وی‌دی آموزشی تصویری هم است؟


بله.

چگونه می توان با نرم‌افزار صدف به وزن و اندام ایده‌ال رسید؟

شما در قسمت برنامه می توانید وزن را تعیین و با استفاده از ابزارهای دقیق نرم‌افراز به سرعت وزن مورد نظر خود را با رژیم غذایی مناسب به دست آورید.

امکانات نرم‌افزار چطور می تواند به مراحل پیشرفت کاربر را کمک کند؟


نرم‌افزار صدف به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

نرم‌افزار صدف را تمامی افراد جامعه که به سلامت جسم و تغذیه خود اهمیت می‌دهند و می‌خواهند همیشه اندامی ایده‌آل داشته باشند توصیه می‌شود. علاوه بر این نرم‌افزار صدف در ورژن های بعدی خود رژیم‌های خاصی همچون رژیم‌های غذایی خاصی همچون رژیم های افراد دیابتی و سایر بیماری‌هایی که نیاز به رژیم‌های غذایی خاص دارند را ارائه خواهد داد.

آمار و اطلاعات غذایی موجود در نرم‌افزار از چه منابع علمی تهیه شده است؟

با مراجعه به بخش منابع سایت می‌توانید کلیه منابع استفاده شده در نرم‌افزار را مشاهده کنید.

آیا نرم‌افزار قابلیت گرفتن پشتیبانی از اطلاعات کاربر را دارد؟


بله.

دانلود رایگان نرم افزار رژیم غذایی صدف

کاربران برای نصب نرم‌افزار به چه چیزهایی نیاز دارد؟

یک کامپیوتر و برای نصب نهایی و ارتباط با سرور فقط چند ثانیه اینترنت لازم است.

آیا امکان تغییر رژیم غذایی بر حسب ذائقه و میل فرد وجود دارد؟

بله یکی از نقاط قوت برنامه انعطاف پذیری آن می باشد که فرد بر اساس سلیقه شخصی خود می تواند غذاهای مورد علاقه خود را انتخاب کند.

نرم‌افزار را از چه محلی تهیه کنیم؟

تفاوت نسخه سه کاربره با نسخه چند کاربره چیست؟

در نسخه سه کاربره٬ فقط سه نفر می توانند استفاده کنند٬ در صورتی که از نسخه چند کاربره تعداد بی‌نهایت کاربر می توانند از نرم‌افزار استفاده کنند که البته بیشتر برای باشگاه‌های ورزشی و مکان‌های عمومی استفاده می‌شود.

آیا اساتید علم تغذیه و ورزش این نرم‌افزار را تایید و توصیه می‌کنند؟

علاوه بر توصیه نرم‌افزار صدف، پزشکان بسیاری از این نرم‌افزار استفاده و به مراجعین خود نیز آن را توصیه می کنند که باعث افتخار ماست.

این نرم‌افزار در مقایسه با نمونه های خارجی چه تفاوت‌هایی دارد؟

به جرات و با اطمینان می توان گفت که این نرم‌افزار نسخه ای مشابه ندارد و از 16 مهر ماه 1390 به امید خدا نسخه بین‌المللی آن وارد عرصه جهانی خواهد شد.

تا چه مدت زمان می‌توان از این نرم‌افزار استفاده کرد؟


به صورت نا محدود.

نرم‌افزار صدف بر حسب چه معیارها و متغیرهایی رژیم دهی می شود؟

بر حسب جنسیت، سن٬ قد، وزن، سطح فعالیت، روزانه و …

درجريان آخرين خبرها و توليدات ما قرار داشته باشيد

مجموعه رژیم غذایی و تناسب اندام صدفتقدیم به آن دسته از عزیزانی که تناسب اندام دغدغه روز و شبشان است …وقتی علم ، تکنولوژی و خلاقیت با هم آمیخته می شود …
آیا می خواهید چاق شوید؟آیا می خواهید لاغر شوید؟دارو مصرف نکنید! هر آنچه دوست دارید بخورید و به اندامی زیبا برسید راز سلامت و اندامی زیبا در تغذیه درست نهفته است
نرم افزار استثنایی و کاملا فارسی صدف

سالانه میلیاردها دلار پول برای خرید داروهای شیمیایی و هزاران ساعت وقت در باشگاه های ورزشی در سراسر جهان صرف رسیدن به وزن دلخواه می گردد.

اما مضرات استفاده از داروهای شیمیایی حتی بعد از رسیدن به وزن دلخواه بسیار خطرناک بوده و ورزشهای دشوار نیز موجب پدید آمدن آسیب های جدی در افراد می گردد.

از سویی دیگر دسترسی به مشاورین زبده تغذیه در هر لحظه امکان پذیر نبوده و در صورت امکان، هزینه های مربوط به آن بسیار گران است و برنامه رژیم های تجویز شده از سوی مشاورین تغذیه برای چاقی، لاغری و تناسب اندام به علت عدم توجه به نیازهای ضروری بدن و ذائقه های متفاوت، موجب بروز مشکلات روحی و جسمی بسیاری در افراد جامعه می گردد.

دانلود رایگان نرم افزار رژیم غذایی صدف

امروزه با استفاده از کامپیوتر، می توان ارزش دقیق مواد غذایی را تعیین و با کنترل میزان کالری مورد نیاز جهت افزایش و یا کاهش وزن بدون دارو و یا فعالیتهای ورزشی سخت به سلامت و اندامی زیبا رسید.
به همین منظور اولین و کاملترین نرم افزار رژیم غذایی و تناسب اندام به نام صدف به شما معرفی می گردد که با استفاده از آن شما عملا یک مشاور تغذیه را برای همیشه به خانه خود می برید.
نرم افزار صدف دایت حاصل ۶ سال تلاش متخصصین در جهت رسیدن به تغذیه سالم و تناسب اندام است که ارائه رژیم غذایی علمی و کاربردی برای چاقی، لاغری، تناسب اندام و درمانی اصلی ترین اهداف این برنامه به شمار می رود.

سهولت استفاده از نرم افزار صدف موجب گردید که افرادی حتی با دانش اندک نیز بتوانند در محیطی کاملا فارسی از برنامه نهایت استفاده را ببرند.

در نظر گرفتن ذائقه غذایی مردم ایران و امکان تنظیم برنامه غذایی با غذاهای دلخواه از قابلیتهای منحصر به فرد نرم افزار صدف دایت (SADAF Diet) است که با بیش از ۵۰۰ دستور و فرنگی، برگرفته از معتبرترین کتب آشپزی نهایت رضایتمندی کاربران را فراهم آورده است.

امکان ثبت و ارائه نمودارهای گوناگون از پیشرفتهای حاصل شده از رژیم غذایی (لاغری، چاقی، تناسب اندام و درمانی) نیز از دیگر امکانات نرم افزار صدف است که رسیدن به سلامت و اندامی زیبا را برای شما تضمین خواهد کرد.

برنامه رژیم لاغری داشته باشید،
برنامه رژیم چاقی داشته باشید،
با برنامه رژیم غذایی تناسب اندام خود را حفظ کنید،
یک مشاور تغذیه و رژیم درمانی را همیشه در کنار خود داشته باشید،
فرصت را از دست ندهید و با استفاده از نرم افزار رژیم غذایی و تناسب اندام صدف به این اهداف برسید.

در پکیج اوریجینال و فوق العاده + دفترچه راهنمای استفاده از این مجموعهبه همراه مجوز وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران

قیمت : ۳۵۰۰۰ تومان

این رژیم توسط یک تیم از متخصصین مجرب در امر تغذیه که دارای تائیدیه این اشخاص می باشد و بسیاری از متخصصین بنام در امر سلامتی و رژیم غذایی٬ تهیه و آماده شده است.

این نرم‌افزار برای چاق شدن، لاغر شدن و حالت بدون تغییر وزن، کارایی دارد و حتی افرادی که وزن مناسب دارند و تنها نیاز به استفاده از رژیم های اصولی دارند نیز می‌توانند از این نرم‌افزار استفاده کنند.

اين محصول جامع‌ترين نرم‌افزار رژيم غذايی است كه می‌تواند تمام فعاليت‌هايی كه يك فرد در طول روز انجام می‌دهد مانند: راه رفتن، خوابيدن، حمام كردن، ورزش كردن، ظرف شستن و حتی تلويزيون تماشا كردن و … را فقط با زدن يك كليك محاسبه نمايد. به‌علاوه قابليت اعلام و ذخيره ميزان كالری سوزانده شده را نيز دارد. همچنين اين نرم‌افزار تمام مواد غذايی كه يك فرد در طول روز مصرف می‌كند را پوشش می‌دهد زيرا هر محصولی يك ارزش غذايی مختص به خود دارد كه در اين جدول مقدار كالری، پروتئين، چربی و… آورده شده است. ما تمامی اين جدول را، اعم از محصولات تجاری (شكلات‌ها، نوشيدنی‌های تجاری، لبنيات، سس‌ها و…) يا غذاهايی رستورانی، مواد غذايی ساده را كه به صورت مواد اوليه مصرف می‌كنيد (با استفاده از جداول USDA و منابع داخلي) تمامی ميوه‌ها و هر آنچه كه فكرش را می‌كنيد در نرم‌افزار وارد كرديم و شما می‌توانيد هر غذايی كه ميل كنيد، خواه رستورانی يا خانگی و غيره را فقط با يك كليك انتخاب نموده و نرم‌افزار كالری جذب شده را از طريق غذايی كه ميل كرده‌ايد به شما اعلام می‌نمايد.

پس نرم‌افزار از يك طرف كالری سوزانده شده شما را محاسبه و ذخيره می‌كند و از طرف ديگر، كالری جذب شده از طريق غذايی كه مصرف كرده‌ايد را به شما نشان می‌دهد و در نتيجه براساس هدف شما (چاق يا لاغر شدن) و مدت زمانی كه برای رژيم خود مدنظر داريد به شما رژيم غذايی را ارائه می‌كند كه بسيار دقيق و علمی می‌باشد.

همچنين اين امكان برای شما وجود دارد كه بعد از دريافت رژيم غذايی خود چنانچه وعده غذايی مورد دلخواهتان نباشد، آن را با يكی از غذاهايی كه مورد علاقه شما است فقط با يك كليك انتخاب و به راحتی آن را جايگزين كنيد.

پس از مراحل بالا، در بخش نمودارها می‌توانيد تغييرات وزن روزانه يا تغييرات سایز قسمت‌های مختلف بدن را مشاهده كنيد. همچنين قابليت ويژه‌ای كه وجود دارد اين است كه شما می‌توانيد مواد مغذی (كالری، پروتئين، كربوهيدرات‌، چربی، كلسيم، فسفر، آهن، منگنز و…) كه به مصرف رسانيده‌ايد را نيز مشاهده كنيد.

در پکیج اوریجینال و فوق العاده + دفترچه راهنمای استفاده از این مجموعهبه همراه مجوز وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران

قیمت : ۳۵۰۰۰ تومان

اولین مزیت این رژیم ها قابل انعطاف بودن آنهاست به طوری که اگر شما وعده ای غذایی را نتوانید تهیه کنید ویا دوست نداشته باشید به راحتی می توانید در محیط نرم‌افزار آن را تغییر دهید.

دوم این که رژیم های غذایی سخت مانند گیاهخواری٬ آب درمانی و … را توصیه نکرده و رژیم متناسب با فرهنگ غذایی مردم ایران عزیزمان تهیه شده است بطوری که افراد حتی می توانند غذاهای سنتی را در رژیم غذایی خود جای دهند و یا رژیمی مختص تعداد وعده های ماه مبارک رمضان را برای خود انتخاب کنند.

همچنين اين امكان برای شما وجود دارد كه بعد از دريافت رژيم غذايی خود چنانچه وعده غذايی مورد دلخواهتان نباشد، آن را با يكی از غذاهايی كه مورد علاقه شما است فقط با يك كليك انتخاب و به راحتی آن را جايگزين كنيد.

پس از مراحل بالا، در بخش نمودارها می‌توانيد تغييرات وزن روزانه يا تغييرات سایز قسمت‌های مختلف بدن را مشاهده كنيد. همچنين قابليت ويژه‌ای كه وجود دارد اين است كه شما می‌توانيد مواد مغذی (كالری، پروتئين، كربوهيدرات‌، چربی، كلسيم، فسفر، آهن، منگنز و…) كه به مصرف رسانيده‌ايد را نيز مشاهده كنيد.

همراه با فیلم آموزش گام به گام …دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیدارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان

در پکیج اوریجینال و فوق العاده + دفترچه راهنمای استفاده از این مجموعهبه همراه مجوز وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران

قیمت : ۳۵۰۰۰ تومان

روزنامه های بسیاری در ماه های گذشته صفحات سلامت خود را به خبر هایی در زمینه تولید این محصول به خود اختصاص داده اند. در تصویر زیر نمونه ای از این روزنامه ها را می توانید مشاهده نمایید.

دانلود رایگان نرم افزار رژیم غذایی صدف

نرم افزار رژیم غذایی و تناسب اندام صدف (یک کاربره)

مشاور تغذیه را برای همیشه به خانه خود ببریدپکیج تک کاربرهتنها تفاوت این پکیج با نسخه 35000 تومانی در این است که از این بسته فقط یک نفر می تواند استفاده کندمشاور تغذیه را برای همیشه به خانه خود ببریدمحاسبه تمامی فعالیت‌ها و کارهای روزانه شما و تبدیل آن‌ها به کالریگردآوری تمامی جداول ارزش غذایی کلیه برندهایی که در ایران مصرف می‌شود.قابلیت جایگزین کردن وعده‌های غذایی دلخواه شما در رژیم‌های ارائه شده توسط نرم‌افزارارائه نمودار مصرف روزانه مواد مغذیارائه نمودار گرافیکی برای تغییرات وزن روزانه شماترسیم نمودارهای گرافیکی برای تغییرات ایجاد شده در اندام و مقایسه آنها با گزارش‌های بعدیمحاسبه کالری بیش از 200 غذای ایرانی به همراه دستور آشپزی آن‌هامحاسبه کالری مورد نیازمحاسبه درصد چربی بدنمحاسبه BMRمحاسبه BMIاستفاده از رکوردهای USDA (بیش از 7500)قابلیت مشاهده وعده‌های غذایی که در روزها و هفته‌های قبل مصرف کرده‌ایدقابلیت مشاهده فعالیت‌هایی که در روزها و هفته‌های قبل انجام داده‌اید

دانلود رایگان نرم افزار رژیم غذایی صدف
دانلود رایگان نرم افزار رژیم غذایی صدف
10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *