قرص رویال ژلی و بارداری

خواص دارویی و گیاهی

خواص استفاده از ژل رویال برای افزایش قدرت باروری توسط جوامع متعددی از صدها سال پیش شناخته شده بوده است و اخیرا هم یافته های علمی محققان این موضوع را کاملا تایید می کند.

ژل رویال یک ماده غلیظ لیمویی یا کرم رنگ است که در آب حل شده و کمی کف تولید می‌کند.دارای خاصیت اسیدی است؛ PH آن سه و نیم الی چهار و نیم و وزن مخصوص آن حدود ۱/۱ است.از غدد سر زنبورهای کارگر ترشح می‌شود و تنها غذای اصلی ملکه زنبورهاست.

بد نیست بدانید زنبور کارگر و زنبور ملکه از نظر تخم اولیه هیچ تفاوتی با هم ندارند، اما به دلیل آن که ملکه به طور دائم از ژل رویال تغذیه می‌کند،۴ تا ۶ سال طول عمر داشته و قدرت باروری بسیار بالایی دارد.این در حالی است که زنبور کارگر تنها ۵ تا ۶ هفته زنده است و توانایی جفت‌گیری و تولید مثل ندارد.تحقیقات نشان داده است عمر طولانی،قدرت تخم‌ریزی فوق‌العاده و جثه زیبا و بزرگ ملکه به دلیل خواص مغذی ژل رویالی است که مصرف می‌کند.

ژل رویال سرشار از املاح معدنی و ویتامین‌های گروه B، E و هورمون‌های جنسی است. به همین دلیل است که مصرف آن توسط انسان با تنظیم و تعدیل هورمون‌های جنسی موجب تحریک تمایلات و فعالیت جنسی و افزایش ضریب باروری می‌شود و گاماگلوبین آن موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و برای درمان ضعف،لاغری و کم‌اشتهایی مفید و کاهنده موثر استرس و بی‌خوابی است.

 

ژل رویال می تواند به دلایل زیر برای ناباروری مفید باشد:

متوازن کردن میزان استروژن
شرایطی مانند داشتن تخمدان پلی کیستیک و قاعدگی نظم ارتباط مستقیمی با عدم توازن هورمونی دارد و می توانند تاثیر منفی بر باداری داشته باشند. خوشبختانه تخقیقات انجام شده بر روی حیوانات و انسان ها نشان داده است که مصرف منظم ژل رویال با کیفیت، به تعادل و توازن هورمون ها کمک می کند.

داشتن مواد مغذی حیاتی
ژل رویال یک غدای کامل و خارق العاده است که ثابت شده است برای افزایش قدرت باروری موثر است. ژل رویال سرشار از آمینواسید، چربی ها، قندها، ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین هاست. علاوه بر این حاوی مقدایر زیادی از ویتامین E و ویتامین D ، آهن و کلسیم و ترکیبات ناشناخته دیگر می باشد. از آنجا که تمام ترکیبات ژل رویال برای سلامتی و عملکرد اندام های مرتبط به باروری بدن لازم هستند فهمیدن اینکه ژل رویال برای افزایش قدرت باروری مفید هست، سخت نیست. ملکه زنبورعسل با خوردن ژل رویال هست که می تواند روزی ۲۰۰۰ تخم بگزارد.

تقویت میل جنسی
مصرف ژل رویال از چند طریق موجب افزایش قدرت جنسی می شود.
آرژنین یکی از آمینواسیدهایی است که در ژل رویال وجود دارد و باعث افزایش بارورسازی مردان و زنان،افزایش تولید اسپرم و افزایش توانایی دستگاه تولید مثل می شود. وجود این آمینواسید در ژل رویال تعداد اسپرم را افزایش می دهد.
ژل رویال حاوی ترکیبات طبیعی ای هست که به عنوان محرک جنسی عمل می کنند.
استفاده منظم این غذای ملکه باعث افزایش قدرت سیستم ایمنی و کاهش استرس و اضطراب می شود.که داشتن ضعف در این موارد قدرت جنسی را کاهش می دهد.
اگرچه ژل رویال یک ماده طبیعی عالی برای افزایش قدرت باروری و جنسی هست، ولی ناباروری یک موضوع پیچیده هست و باید دلیل آن مشخص شود. اگر دلیل ناباروری در ضعف جنسی و یا کمبود تعداد اسپرم و یا داشتن تخمک ضعیف باشد ژل رویال می تواند به شما کمک کند.


لطفاً درباره این مطلب نظر بدهید

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج و لينک سايت مجاز است.

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *