قرص تپش قلب در بارداری

خواص دارویی و گیاهی

فال چوب يكي از قديمي ترين انواع فال بيني می باشد كه تاریخچه ی آن را به دانيال نبي و سپس به حضرت امام جعفر صادق (ع) نسبت ميدهند.براي گرفتن فال چوب بايد ابتدا چشمها را بسته و سه نفس عميق بكشيد سپس ذهن و فكرتان را به انچه كه مايليد متمركز كرده و نيت كنيد.آنگاه با حضور کامل قلبی بر روی دکمه زیر کلیک کنید ، شرح فال چوب شما نمایش داده خواهد شد .

قرص تپش قلب در بارداری

گزارش تصویری

در دیدنی های روز چهارشنبه ۵ دی تصاویری از هتل یخی چین تا خانواده سلطنتی بریتانیا در مراسم کریسمس و آیین‌ های روز کریسمس و را خواهید دید با ما همراه شوید

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد .

مراقبت قبل از بارداری به عنوان جزء اساسی مراقبت های بارداری معرفی شده است که شامل مراقبت از زنان در سنین باروری، قبل از اولین بارداری و یا بین بارداری هاست. به طور کلی می توان گفت که هدف از انجام مراقبت های قبل از بارداری، اطمینان از سلامتی والدین آینده قبل و حین بارداری است. به همین دلیل انجام این مراقبت ها با کیفیت مطلوب از اهمیت زیادی برخوردار است.

در صورتی که زوجین، پس از یك سال رابطه جنسی منظم وبدون پیش گیری، باردار نشوند.

در ده تا پانزده درصد از زوج ها دیده می شود. علل ناباروری می تواند مربوط به زن یا مرد یا هر دو باشد. حدود 4 درصد از مشكلات ناباروری مربوط به مردان، 4 درصد مربوط به زنان و حدود1 درصد مربوط به هر دو است. در حدود 1 درصد عامل ناباروری مشخص نیست.

طی دو دهه اخیر گام های بلندی در رابطه با تشخیص و درمان ناباروری برداشته شده است و خبر شادی بخش اینکه، حدود 9 درصد از زوج های نابارور با استفاده از روش های موجود صاحب فرزند شده اند.

بارداری برای هر زن تجربه زیبایی است که با تغییرات بسیاری همراه است. این تغییرات به منظور سازگاری و آماده سازی بدن مادر با حاملگی است. زنان در این دوره نیاز به مراقبت های خاصی دارند و مهم ترین ضامن حفظ تندرستی مادر در به دنیا آوردن نوزاد سالم، آگاهی وی از مراقبت های دوران بارداری و عمل نمودن به آن هاست.

قرص تپش قلب در بارداری

بارداری و زایمان پدیده های زیبا و شگفت انگیز خلقت هستند. زایمان یک فرآیند طبیعی است و بدن زن با آن سازگار است و برای این امر بسیار دقیق طراحی شده است. همانگونه که عمل لقاح و رشد و نمو جنین در بدن مادر معجزه است، عمل زایمان و به دنیا آمدن این موجود کوچک نیز اعجاز دیگری است.

زایمان یک روند فیزیولوژیک است که قبل از آن تغییرات گسترده ای در بدن مادر ایجاد می‌شود تا وضع حمل جنین را از طریق مجرای زایمان میسر سازد. در اثر انقباضات رحمی، دهانه رحم (سرویکس) کم کم باز و نازک می گردد و شرایط برای زایمان محیا می شود.

تولد نوزاد یک تغییر ژرف و پایدار در زندگی زنان است. در دوره نفاس که به شش هفته اول پس از زایمان گفته می شود مادر تغییرات مختلفی را تجربه می کند. تغییرات فیزیکی و آناتومیکی جهت برگشت بدن به وضعیت قبل از حاملگی و تغییرات روانی برای کسب نقش مادری و ایجاد ارتباط نزدیک با فرزند از جمله این تغییرات هستند. معمولاً مادران به خوبی از عهده مراقبت از کودک بر آمده و با تأثیرات خانوادگی، اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن سازش می یابند.

خدای بخشنده را شکرگزار و نوزاد بخشیده بر تو مبارک، امید که بزرگ شود و از نیکوکاریش بهره مند گردی. امام علی (ع)
نوزاد فرشته ای کوچک و هدیه ای آسمانی از طرف خداوند می باشد. این فرشته ی کوچک با گذر زمان و به دست شما رفته رفته بزرگ می شود و تکامل می یابد.
رشد و تکامل به خصوص در سال های اول زندگی،  شاخصه ی اصلی حیات می باشد و نیاز به توجه بسیاری دارد.

کودک، روز به روز برای والدینش جذاب تر و خاطرانگیزتر خواهد بود. انجام فعالیت هایی چون جویدن، نشستن، ایستادن و  برای پدر و مادر ها بسیار شیرین و جذاب است. به احتمال زیاد شما هم برای دیدن چنین فعالیت هایی از کودک خود، لحظه شماری می کنید.
شما در این دوره، یعنی دوره شیر خوارگی کودکتان، هر روز شاهد رشد و تکامل بیشتر، و ایجاد تغییرات در او خواهید بود. و هم چنین تکامل رفتاری او را، در هر مقطع سنی لمس خواهید کرد.

کودک نوپا به دلیل اکتشاف، تقلید و خیال پردازی های بی انتها، به سرعت در حال یادگیری می باشد. این دوره، به دلیل وجود همین رفتار های کودکانه، دوره ی ماجراجویی نیز یده می شود.کودک در نوپایی از وابستگی دوره ی شیرخوارگی وارد مرحله استقلال یا عدم وابستگی می شود.
در اواخر این دوره (اواخر 2 سالگی)، دستگاه های مختلف بدن کودک تقریبا رشد کرده و در حال تغییر است. یکی از تغییرات مهم این دوره که در دستگاه گوارش کودک رخ می دهد کنترل دفع ادرار و مدفوع می باشد.

پدرها باید باور داشته باشند که یک کودک شیرخواره به حمایت و محبت معتدل پدر نیازمند است. اما این محبت، فراتر از بازی کردن با طفل و بوسیدن و نوازش کردن اوست. پدر در مسیر تربیت به این اعتماد و عشق و ارتباط موثر نیازمند است.

اگر پدر در این زمان حمایت، محبت و عشق مستمر خود را به کودک خود ندهد و وظیفه ی خود را به آینده محول کند رشته ی تربیتی و شخصیتی کودک را پاره خواهد کرد..کودک نمی پذیرد که پدر به یکباره در دنیای خصوصی او پرت شود

مادری، همراهی است دلسوز برای حس زیبای مادری تمام تلاش مادری، تشکیل جمعی متخصص و ماهر در حوزه های زنان و مامایی، تغذیه، تناسب اندام، روانشناسی و کودکان در کنار شماست، برای احساس اطمینان و شادابی دوران زیبای قبل از بارداری، دوران شیرین بارداری و دوران پر از عشق بعد از بارداری
ما و شما برای آموختن بیشتر، مشاوره ها و همدلی های و پاسخ به دغدغه ها و مسایل احتمالی دوران پر هیجان مادری دست در دست هم گذاشته ایم. سلامت، زیبایی، روحیه شاد و خندان و عشق شما به فرشته ناز و کوچولویتان آرزوی قلبی ماست. در هر لحظه همراهی ما را حس کنید.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *