قرص ترک اعتیاد به تریاک

خواص دارویی و گیاهی

آدرس موردنظر یافت نشد


بازگشت به صفحه اصلی

نشان‌گذاری

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

تمامی حقوق برای ساعت24 محفوظ است

31-32244115

پزشکان و متخصصان حاضر در مرکز بستری ترک اعتیاد نگین با فراهم آوردن محیطی آرامش بخش، سلامتی را برای شما به ارمغان می آورند.

آشنایی با روند درمان مجموعه

تلاش مجموعه نگین پاک زندگی فراهم آوردن محیطی با نشاط برای بیماران است. به منظور آشنا شدن با روند درمان بیماران در مجموعه نگین به مراجعه فرمایید.

قرص ترک اعتیاد به تریاک

نظرات و پیشنهادات سازنده شما

در صورتی که درباره روند کار مجموعه و یا مطالبی که در سایت قرار میگیرد نظری دارید، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این صفحه با ما در میان بگذارید.

پیگیری روند درمان بیماران

شما می توانید روند درمان بیمار خود ر از طریق سایت پیگیری نمایید. بدین منظور اطلاعات بیمار خود را در این صفحه وارد نمایید.

پیش ثبت جهت بستری بیمار

جهت انجام عملیات ثبت و وارد کردن اطلاعات اولیه فرم های موجود در این صفحه را با دقت تکمیل نمایید.ما پس از مطالعه اطلاعات ارسالی با شما تماس خواهیم گرفت.

درمان و نگهداری از بیماران دچار اختلالات روانی از جمله دشوارترین و نیز ضروری ترین بخش های خدمات پزشکی می باشد که  نیاز به کادر تخصصی مجرب و پرسنل دوره دیده دارد . همچنین به دلیل گسترش روز افزون مصرف مواد اعتیاد آور (مخدر و محرک ) درجامعه و پیچیده بودن روش های درمان اعتیاد، فراهم نمودن فضای درمانی با امکانات و تجهیزات لازم و تیم ویژه چند تخصصی متشکل از روانپزشک، متخصص بیهوشی، پزشک عمومی، روانشناس، روان پرستار و بسیار حائز اهمیت می باشد.

بوپرنورفین یکی از قرص های ترک اعتیاد تایید شده توسط وزارت بهداشت است و عوارض آن از متادون و سایر دارو های ترک اعتیاد کمتر است. البته مصرف نادرست و غیراصولی این دارو باعث عوارض جانبی خطر ناکی است که برای اطلاع از آنها حتما “بوپرنورفین مسکن قوی برای ترک اعتیاد” را مطالعه کنید.

اولین و مهمترین نکته که در همین ابتدای کار بدانید این است که: “اولویت اول شما باید مراجعه به پزشک یا درمانگر متخصص باشد” و از مصرف خود سرانه ی این دارو استفاده کنید و در ادامه نکات زیر را با پشتکار و جدیت به یاد بسپارید و انجام دهید. 

زمانی از این قرص ها استفاده کنید که کاملا خمار شده باشید و به قول معروف اثرات مصرف تریاک و سرخوشی آن از سرتان پریده باشد. پیشنهاد می شود که حداقل 12 ساعت و ترجیحا 24 ساعت از آخرین مصرف تریاک گذشته باشد. از آنجایی که این قرص مستقیما به سیستم عصبی شما و گیرنده ی های مواد مخدر شما وصل می شود و آثار مواد مخدر را از آنها جدا می کند؛ همین موضوع ممکن است عوارض کمبود تریاک را به صورت شوک به شما وارد کند.

دوز مصرفی شما را دکتر متخصص ترک اعتیاد مشخص می کند، ولی به عنوان مثال شما می توانید 2 قرص مصرفی خود را در طول روز یک جا نخورید؛ ابتدا اولی را مصرف کرده و بگذارید که اثر کند و بعد از گذشتن دوره ی اثر خود دوباره به صورت جدی احساس خماری کنید(گاهی کمی در برابر خوردن قرصها مقاوت کنید که تحملتان و شود)

به یاد داشته باشید ترک کردن تریاک به این معنی نیست که شما حتما باید به بوپرنورفین معتاد شوید، بلکه ب2 به شما کمک می کند که ترک اعتیاد راحتتری داشته باشید و اثرات فیزیکی مصرف تریاک و خماری ناگهانی آنرا تحمل نکنید، ولی بعد از ترک اعتیاد تریاک کم کم نوبت ب2 می رسد.

این روند به این معنی نیست که شما ناگهان مصرف خود را خودسرانه به صفر برسانید، شما باید برای ترک بوپرنورفین به این گونه اقدام کنید که قدم های کوتاه و موثر بردارید، ولی عجولانه عمل نکنید. روند مشورت کردن با مشاور یا پزشک و کم کردن تدریجی ب2 را تا روز پانزدهم ادامه دهید (به عنوان مثال هر سه روز نصف قرص یا هر اندازه ای پزشک معالج شما تشخیص داد)

تریاک و بهتر است بگوییم مرفین از خون شما بیرون آمده است و شما پاک هستید. ولی در نظر داشته باشید که از امروز شما یک وظیفه ی مهم بر عهده دارید، پاک بودن!

شما باید همانطور که در دوران مصرف برای مصرف تریاک وقت می گذاشتید، امروز هم برای پاک ماندن وقت بگذارید. شما می توانید به جلسات معتادین گم بروید یا هر روز یک ساعت در مورد مضرات اعتیاد به تریاک و راههای پاک ماندن بعد از ترک اعتیاد مطالعه کنید.

اعتیاد حافظه رو دستکاری می کنه تا با یادآوری اعتیاد تصویر جذابی به ذهن بیاد. اما با این جستجوها یادتون می مونه که اعتیاد باعث انواع سرطان به خصوص پنج نوع مشخص از اون میشه. مغز رو تحلیل می بره، حافظه رو تخریب می کنه و قوای جنسی رو به صفر می رسونه. آبروی شما رو جلوی خانواده و همسایه و محیط کار می بره. سرشکسته تون می کنه. مایه خجالت والدین یا اگر مثل من بچه داشته باشید، مایه خجالت بچه ها تون خواهید بود.

این دوره ممکن است بین 4 تا 8 ماه (بسته به مقدار و مدت زمان مصرف) طول بکشد. ولی شما تا پایان این فرآیند روز به روز به بهبودی کامل نزدیک تر می شود و قرص بوپرنورفین را نیز ترک می کنید.

به دلیل گسترش روز افزون مصرف مواد اعتیاد آور ( مخدر و محرک ) درجامعه و پیچیده بودن روش های درمان اعتیاد، فراهم نمودن فضای درمانی با امکانات و تجهیزات لازم و تیم ویژه چند تخصصی متشکل از روانپزشک، متخصص بیهوشی، پزشک عمومی، روانشناس، روان پرستار و بسیار حائز اهمیت می باشد .

پربازدیدترین مقالات پزشکی و ترک اعتیاد

مشاهده کامل مقالات

آخرین اخبار پزشکی و ترک اعتیاد

مشاهده کامل اخبار

ترک اعتیاد

اطلاعات تماس مرکز ترک اعتیاد

اصفهان خیابان شمس آبادی ، جنب بیمارستان سینا ، بن بست نواب ، مجتمع کیان ، طبقه 3

32244115-31

ساعت تماس: 9 الی 14 و 16 الی 2

ساعت کاری دفتر: شنبه تا چهار شنبه 15:3 الی 2:3

اصفهان ، خیابان آبشارسوم کیلومتر25جاده زیار، شهرزیار(میدان امام رضا ) به طرف جاده ورزنه کیلومتر1 جاده ورزنه ابتدای روستای تاریخی برسیان طبقه فوقانی درمانگاه سوم شعبان مرکزبستری ترک اعتیاد نگین

ساعت پذیرش مرکز بستری از ساعت 9 الی 14


قرص ترک اعتیاد به تریاک

پیوندهای مرتبط با مرکز ترک اعتیاد

 پونه مدیا

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *