قرص برای زود باردار شدن

خواص دارویی و گیاهی


یکشنبه ۹۷/۱۰/۹   Sun 18/12/3

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید

همه انسان ها مرتبا دچار فراموشی می شوند خصوصا وقتی که در زندگی مشغله زیادی دارند. کم شدن حافظه ممکن است حتی باعث مختل شدن زندگی روزمره شود. در مواجهه با چنین مشکلات جدی ای، بهترین راه مراجعه به یک متخصص یا پزشک برای تشخیص و درمان است. به علاوه تحقیقات انجام شده نشان می دهد تغییر در نحوه زندگی، رژیم غذایی و درمان های طبیعی تاثیر بسزایی در تقویت حافظه دارند. در این مقاله از بخش طب سنتی و داروهای گیاهی دکتر سلام به

در روزهای اول بارداری زمانی که شما به پزشک خود مراجعه می کنید، لیستی از آزمایشات به شما داده می شود که باید در مراحل مختلف و قبل از زایمان انجام دهید. این آزمایش ها اطلاعات ضروری در مورد سلامتی شما و نوزادتان که هنوز به دنیا نیامده به پزشکان می دهد. این آزمایشات به شناسایی هر گونه مسائلی مانند اختلالات ژنتیکی و نقص های مادر زادی کمک می کند و به شما در بره‌ریزی نیازهای بهداشت و درمانی کمک می کند. اغلب آزمایش خون،

کلمه وزوز گوش از یک کلمه لاتین به معنی “زنگ زدن گرفته شده است. اکثر افراد فکر می کنند که وزوز گوش، باعث زنگ زدن گوش می شود. با این حال، وزوز گوش شامل احساسات و دیگر صداهای غیر طبیعی نیز می شود. در این مقاله از بخش گوش، حلق و بینی دکتر سلام، 9 درمان طبیعی و به اثبات رسیده برای درمان وزوز گوش را به شما نشان می دهد و امیدواریم که با پیدا کردن مناسبترین روش، بهترین نتایج را کسب کنید. وزوز

چگونه میتوان با کمک گیاهان به افزایش سلامتی دست یافت؟ طب گیاهی بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ و طب سنتی چینی است. گفته شده است که امپراتور شن نانگ 1 گیاه را مورد بررسی قرار داده تا مردم چین بتوانند از آنها در رژیم غذایی و درمان بیماری هایشان استفاده کنند. این گیاهان چینی بسیار عالی به حفظ تعادل بدن کمک می کنند. همچنین چی به عنوان مقدار انرژی که برای سلامت کلی بدن ضروری است و جینگ، به عنوان جوهر و خمیر مایه ما

چگونه میتوان جای جوش را درمان کرد؟ درست است که روش های پزشکی زیادی برای درمان جای جوش وجود دارد، اما آیا می دانید با کمک روش های خانگی و طبیعی هم میتوان آن را درمان کرد؟ آکنه یک مشکل پوستی رایج است که هم بر روی مردان و هم زنان تاثیر می گذارد. آکنه ناشی از انسداد فولیکول های مو است. آکنه ای که  بر روی پوست شما ظاهر می شود گاهی قرمز، دردناک و متورم می شود. در این مقاله از بخش زیبایی، قرص برای زود باردار شدن

همه انسان ها مرتبا دچار فراموشی می شوند خصوصا وقتی که در زندگی مشغله زیادی دارند. کم شدن حافظه ممکن است حتی باعث مختل شدن زندگی روزمره شود.

در روزهای اول بارداری زمانی که شما به پزشک خود مراجعه می کنید، لیستی از آزمایشات به شما داده می شود که باید در مراحل مختلف و قبل

چگونه میتوان با ورزش به بهبودی رابطه جنسی پرداخت؟ همه ما می دانیم که مزایای ورزش کردن برای سلامتی بسیار زیاد است، از جمله سوزاندن کالری، امّا آیا

کلمه وزوز گوش از یک کلمه لاتین به معنی “زنگ زدن گرفته شده است. اکثر افراد فکر می کنند که وزوز گوش، باعث زنگ زدن گوش می شود.

آیا تولد نوزاد شما نزدیک است؟ آیا دوست دارید بدانید نوزادتان روز آخر زندگی در رحم تان، چه کارهایی را انجام می دهد؟ آیا می دانید هنگام تولد

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

در حالی که تعداد زیادی از مردان از بچه دار شدن فرار می کنند، اما اکثریت قریب به اتفاق زنان دوست دارند باردار شده و صاحب فرزند شوند. مطالعه و اجرای توصیه های متخصصان مرکز مطالعات باروری دانشگاه مونیخ نقش زیادی برای باردار شدن سریع و افزایش احتمال بارداری ایفاء می کنند.

 

دکتر پیمان بانونی، متخصص زنان و زایمان و رئیس بخش زنان مرکز درمانی دانشگاه هامبورگ گفت:” اگر شما و همسرتان آماده بچه دار شدن هستید، بهتر است پیش از اقدام کردن برای بارداری با پزشک ملاقات و مشورت کنید.”

پزشک در این ملاقات سوابق پزشکی تان را بررسی کرده و درباره مشکلاتی که ممکن است در طول دوران بارداری برای مادر و جنین به وجود آید خواهد گفت. او پس از مطالعه فهرست داروهایی که مصرف می کنید، مصرف داروهایی که بر قدرت باروری و سلامت مادر در طول دوران بارداری تاثیر منفی می گذارند را متوقف خواهد کرد.قرص برای زود باردار شدن

پزشک متخصص زنان و زایمان نیز آزمایش های خون، بیماری های مقاربتی، سیستم ایمنی بدن و مصرف روزانه اسید فولیک را تجویز خواهد کرد.

دکتر الیزابت استین، مامای بیمارستان نیویورک نیز گفت:” زنان باید پیش از اقدام کردن برای بارداری از تندرستی دهان و دندان های شان اطمینان حاصل کنند تا در دوران بارداری با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم نکنند. “

برخی از روش های پیشگیری از بارداری قدرت باروری را کاهش داده و احتمال بارداری را به حداقل می رسانند. برای باردار شدن سریع باید استفاده از روش های پیشگیری از بارداری زیر را متوقف کنید:

تاثیر قرص های ضد بارداری بر روی هورمون هایی که نقش زیادی در جلوگیری از باردار شدن دارند دراز مدت نیست. چند روز پس از توقف مصرف قرص های ضد بارداری، قدرت باروری به حالت اولیه باز خواهد گشت.

فارغ از استفاده از انواع هورمونی و غیر هورمونی آی یو دی، قدرت باروری تان پس از خارج کردن این ابزار کنترل بارداری از رحم توسط پزشک متخصص زنان و زایمان قدرت باروری به حالت عادی باز خواهد گشت.

تاثیر تزریق دپو پروورا (Depo Provera) بر قدرت باروری طولانی مدت است. سه ماه پس از توقف تزریق این دارو قدرت باروری به حالت عادی بازگشته و احتمال بارداری افزایش می یابد. دکتر استین گفت:” برخی از پزشکان معتقدند سه ماه پس از توقف تزریق این آمپول قدرت باروری به حالت عادی باز می گردد اما شواهد متعددی نشان می دهند، زنانی که این دارو را مصرف کرده اند برای باردار شدن باید شش ماه صبر کنند.

 

تخمک های بارور که از طریق لوله فالوپ وارد رحم می شوند تنها 12 تا 24 ساعت زنده هستند در حالی که اسپرم دست کم 48 تا 72 ساعت و در صورت مناسب بودن شرایط تا 5 روز پس از برقراری رابطه جنسی زنده است و احتمال بارداری را تا اندازه ای بالا می برد. یکی از بهترین روش های افزایش احتمال بارداری، تعیین روزهای تخمک گذاری است. اگر از زمان دقیق چرخه قائدگی و روزهای تخمک گذاری تان بی اطلاع هستید از ماشین حساب باروری استفاده کنید.

یکی از نخستین علائم و نشانه های سقط جنین خون ریزی یا لکه بینی است. البته تعداد زیادی از زنان بارداری که فرزندان سالمی به دنیا آورده اند، در ابتدا یا انتهای بارداری تجربه خون ریزی داشته اند. بهترین کار در این شرایط مشورت کردن با پزشک است.

برای این که احتمال بارداری را افزایش دهید، از پنج روز پیش از شروع تخمک گذاری رابطه جنسی برقرار کنید. محققان انجمن باروری آمریکا توصیه می کنند، زوجینی که قصد دارند بچه دار شوند در روزهای پیش از تخمک گذاری و نیز در زمان تخمک گذاری به صورت یک روز در میان، رابطه ی جنسی داشته باشند.

اکثر قریب به اتفاق مردان در طول رابطه جنسی از روان کننده ها استفاده می کنند که تاثیر منفی بر اسپرم ها گذاشته و آنها را سمی کرده و احتمال بارداری را به شدت کم می کنند. در حالی که تولید کنندگان روان کننده ها ادعا می کنند استفاده از آنها تاثیر منفی بر قدرت باروری مردان نمی گذارد، محققان مدرسه پزشکی دانشگاه توکیو پس از مطالعه بر روی بیش از هزار مردی که از این محصولات استفاده می کردند، اعلام کردند، قدرت باروری انها دست کم 4 درصد کاهش یافته است.

سیگار را ترک و از حضور در اماکنی که در آن سیگار دود می شود اجتناب کنید تا از کاهش قدرت باروری تان جلوگیری کنید. یافته های پژوهشگران مدرسه پزشکی دانشگاه منچستر نشان داده، دود کردن سیگار و قرار گرفتن در معرض دود دست دوم محصولات دخانی قدرت باروری زنان (کاهش تولید تخمک و کاهش سن یائسگی) را به شدت کاهش داده و احتمال سقط جنین، تولد نوزادان کم وزن و بروز سندرم مرگ ناگهانی نوزادان را افزایش می دهد.

 

نویسنده :
تیم تالیف و ترجمه نی نی پلاس

منبع: parenting

مراقبت های پیش از بارداری در زنان و مردان

مراقبت های پیش از بارداری در زنان و مردان

مراقبت های پیش از بارداری در زنان و مردان

مراقبت های پیش از بارداری در زنان و مردان

مراقبت های پیش از بارداری در زنان و مردان

مراقبت های پیش از بارداری در زنان و مردان

مراقبت های پیش از بارداری در زنان و مردان

این بخش در حال طراحی می باشد

شاید شما آمادگی برای بارداری دارید و مشتاق هستید باردار شوید و یا شاید می خواهید بچه شما در زمان خاصی به دنیا بیاید. دراینجا 4 ترفند وجود دارد که با انجام ان زودتر در حاملگی موفق می شوید. اگر حداقل یک ماه قبل از تلاش برای بارداری شروع به مصرف اسید فولیک نمایید، خطرات جدی تولد به طور چشم گیری کاهش خواهد یافت.

اگر فیزیک مناسبی برای بارداری داشته باشد به احتمال زیاد شما بارداری موفقی خواهید داشت. باید بدانید آیا فیزیک بدن شما مناسب بارداری هست یا خیر؟! ( یاد بگیرید چه تغییراتی در این راستا به شما کمک خواهد کرد. (یک بره ی چکآپ قبلی با دکتر یا ماما. می تواند مفید باشد. ممکن است قادر به گرفتن وقت از ماما یا حل مشکلات بهداشتی به طورسریع نشوید اما برداشتن این قدم ها در اسرع وقت به بارداری سریع کمک خواهد کرد.

بارداری میتواند به گذشته ی ژنتیکی و تاریخچه ی قومی بستگی داشته باشد بدین منظور پزشک از شما آزمایش غربالگری خواهد گرفت تا شاید که شما و یا همسرتان بیماری های ارثی مانند فیبروز کیستیک  -بیماری سلول داس  و بیماری های دیگر به ارث نبرده باشید. انجام این آزمایش ها  نیاز به بزاغ دهان یا نمونه خون هر کدام از شما دارد که میتواند تنها راه مطمئن و مهم برای کمک به اطمینان داشتن یک فرزند سالم باشد که شما میتوانید انجام دهید و البته از این لحاظ تحت پوشش بیمه سلامت هستید.

 

قرص برای زود باردار شدن

بزرگترین راز بارداری دانستن زمان تخمک گذاری است (آزاد شدن تخمک از تخمدان) فکرکنید تخمک هدف و اسپرم ها به صورت تیری هستند. تخمک گذاری به هر بار دوره قاعدگی بستگی دارد فقط چند روز بعد از هر دوره زمانی که شما نزدیکی میکنید در واقع میتواند به حاملگی بیانجامد. دانستن زمان تخمک گذاری این معنا را میدهد که شما و همسرتان میتوانید قلب هدف را تشخیص دهید و به هدف بزنید به جای اینکه بی مقصود شلیک کنید و هیچ اتفاقی نیافتد. برای یافتن زمان تخمک گذاری چند راه حل وجود دارد. اگر شما دوره ی ماهانه ی نظم دارید نشانه ی تخمک گذاری سخت است و باید به پزشک خود مراجعه نمایید.

 

حالا شما میدانید که زمان آزاد کردن تخمک از تخمدان چه زمانی است شما میتوانید برای نزدیکی در طول روز ازادانه بره ریزی کنید. از 3 روز قبل از زمان تخمک گذاری شروع کنید ضرری نخواهد داشت. بعضی از خانم ها با نزدیکی که 6 روز قبل از تخمک گذاری اتفاق افتاده بود باردار شده اند. (ما یک محدود زمانی برای بارداری داریم چون اسپرم ها میتوانند بین 3-6 روز در بدن شما زنده بمانند و تخمک  فقط برای یک روز زنده میماند). این به این معنی است اگر شما دوشنبه نزدیکی داشته اید اسپرم ها میتوانند در لوله های فالوپ زنده بمانند و انتظار تخمک شناور را تا حدود روز پنجشنبه یا شاید حتی یکشنبه بکِشند. اگر مطمئن نیستید محدوده باروری شما چه زمانی است هر روز نزدیکی کنید. داشتن نزدیکی در اغلب روز ها یعنی شما اسپرم های سالمی دارید که هرروز در لوله های فالوپ منتظر و حاضر به عملیات هستند تا زمانی که تخمک ازاد شود. (اگر شما میخواهید هرروز نزدیکی داشته باشید، این به حاملگی شما کمک نخواهد کرد. ولی ضرر هم نخواهد داشت.

 

اسپرم زمانی می تواند بهترین باروری را داشته باشد که سالم و قوی وفراوان باشند. مواردی که زوج شما به وسیله آن می تواند اسپرم هایش را تقویت کند درادامه آمده است :

در همین رابطه بخوانید: دلایل ناباروری در مردان

هرچه سریعتر همسر شما این تغییرات را انجام دهد بهتر است. اگر امروز شروع به انجام موارد فوق کنید تا 3 ماه آینده دارای اسپرم های قوی با قابلیت باروری بالا خواهید داشت.

اگرقصد بارداری به صورت طبیعی دارید معمولاً در 3 ماه اول این اتفاق خواهد افتاد.  کسانی که این روش را امتحان کرده اند از میان 1 جفت 6 جفت در 3 ماه اول باردار شده اند.

بعد از این سه ماه اینکه چه مدت باید تلاش کنید و بعد از آن به پزشک مراجعه نمایید دقیقاً به سن شما بستگی دارد. اگر 4 سال به بالا هستید همین الان به متخصص مراجعه کنید و اگر بین 35 تا 4 سال سن دارید بعد از 6 ماه تلاش و عدم موفقیت با پزشک خود تماس بگیرید. و اگر کمتر از 35 سال دارید قبل از گرفتن کمک تا یکسال تلاش کنید و در صورت عدم موفقیت کمک بگیرید.

البته اگر شما به توانایی باروری خود و یا شریکتان شک دارید یک وقت ملاقات با پزشک خود ترتیب دهید. دلیلی برای صبر کردن وجود ندارد. برای یادگیری مطالب مرتبط با بارداری، در کانال تلگرام بارداری عضو شوید. سوالات خود را نیز در بخش نظرات بنویسید تا کارشناس مامایی سایت، پاسخ دهد.

برای یادگیری چیزهای درباره نوزاد و کودکان نیز در کانال تلگرام نی نی کده و در اینستگرام با اکانت ninikadeh ما را فالو کنید.

سلام من17ماه قبل عمل کیست تخمدان داشتم 14این ماه پریود شدم میخواستم بدونم میتونم بارداربشم وکی زمان تخمک گذاریه توروخدا جواب بدین

با سلام
برای مشخص شدن زمان تخمک گذاری تان می توانید از کیت تخمک گذاری استفاده کنید.

سلام خسته نباشید
5 ساله ازدواج کردم اولین زایمانمم سزارینی بوده تو این پنج سال هم جلوگیری طبیعی داشتم چند روز قبل ماه رمضان امسال هم تصمیم به بارداری گرفتم اما هنوز جواب نگرفتم خیلی نگرانم تو رو خدا راهنماییم کنید چیکار کنم؟؟؟؟( دوره پریودی هم 28 روزه هستش)
در ضمن سه سال قبل ک رفتم دکتر زنان گفتش دهانه رحمت تنگه یعنی میتونه بخاطر این باشه ک من هنوز حامله نشدم؟؟؟؟

با سلام
اگر همیشه دوران پریودی شما 28 روزه است به احتمال زیاد زمان تخمک گذاری شما روز 14 سیکل قاعدگی تان است. برای مشخص شدن دقیق تر زمان تخمک گذاری تان از کیت تخمک گذاری استفاده کنید. همچنین خود و همسرتان آزمایشات لازم به منظور بررسی سلامت باروری تان را انجام دهید.

سلام خسته نباشید من 8 ماه پیش یه سقط داشتم که بچه پوچ بود بعد از اون. با اینکه هرماه با بره ریزی و تعیین زمان تخمک گذاری با همسرم رابطه بر قرار کردم اما باردار نشدم. و اینکه من بیمار ام اس هستم و از زمان سقط دیگه دارو مصرف نمی کنم! خیلی دلم میخواد تا الان که دارو مصرف نمی کنم بار دار بشم. میشه راهنماییم کنید که زود تر بار دار بشم

با سلام
در صورتیکه شما و همسرتان مشکلی برای باروری ندارید (نتایج سونوگرافی و آزمایشات شما طبیعی است)، در طی 3-4 روز قبل و پس از تخمک گذاری تان نزدیکی داشته باشید تا شانس بارداری تان افزایش یابد.

خانم دکتر سلام برای رفع خارش در مهبل چیکار باید کرد? مسافرت بودم چندروزه خارش دارم.

با سلام
می توانید در لگن آب و بتادین، آب و سرکه به مدت 2 دقیقه بنشینید. در صورت بهتر نشدن بهتر است معاینه و درمان شوید.

سلام من تصميم به باردارى دارم دوره پريود هميشه ٢٨روزه بود فقط دفعه آخر دو روز عقب افتادم امروز هم شيشم پريودم است كه پاك شدم حالا كى روز تخم گذارىچى وقت است كه نزديكى داشته باشم كه موفق شوم و باردار شوم خداوند براى همه گى ما فرزند بخير بده ترا خدا رهنمايي كنيد

با سلام
اگر دوره های پریود شما همیشه 28 روزه است احتمال تخمک گذاری شما در روز 14 سیکل قاعدگی تان است. از کیت تخمک گذاری هم می توانید برای مشخص شدن دقیق تر زمان تخمک گذاری تان استفاده کنید.

سلام من پریودم منظم بوداماالان که سه ماهه که اقدام به بارداری میکنم هرماه ده ورپریدم عقب میرفته دلیلش چیه

با سلام
فاصله بین دو قاعدگی بین 35-21 روز طبیعی است. با داشتن نزدیکی در زمان تخمک گذاری شانس بارداری تان را افزایش دهید.

سلام من 23 سال دارم الان دو ماه و نیم هستش که برای بارداری اقدام کردم ولی موفق نبودم.دفعه قبل ک پریود شدم خونریزیم از حد معمول خیلی کم شده بود.در حد لکه بینی.اینبار هم 1 روز زودتر پریود شدم و خونریزیم نسبتا زیاد هست. باید چکار کنم تا زودتر باردار بشم؟ لطفا کمکم کنید

با سلام
در ابتدا بایستی دلیل نظم بودن پریود شما مشخص شود تا در صورت لزوم درمان شوید.

سلام.من 25سالمه تنبلی تخمدا ن دارم وقصدبارداری.سه ما ه متفورمین خوردم ودوماه بعدش پریودم منظم شد واقدام کردم ولی باردارنشدم دوباره پریودم عقب افتاد دکتر آمپول داد وقرص مدروکسی پروژسترون آیا این قرص باعث دیرباردارشدنم نمیشه توروخدا جواب بدید.

پریودشدم ولی فقط دوروزلکه بینی داشتم.دلیلش چیه.توروخداجواب بدید

با سلام
دلایل متفاوتی ممکن است وجود داشته باشد به پزشک مراجعه کنید تا آزمایشات لازم و معاینه برای تشخیص علت آن انجام شود.

سلام،من 26سالمه.3ساله ازدواج کردم، اخرین باری که پریود شدم 8ماه بود و فقط سه روز پریود هستم و یک یا دو روز بعدش هم فقط لکه میبینم ، بعد هر ماه یک یا دو روز زودتر پریود میشم بنظرتون روز تخمک گذاری من چه روزیه??? ممنون از راهنماییتون

با سلام
از کیت تخمک گذاری استفاده کنید.

سلام ببخشید اینکه میگن از ۳ ماه قبل از بارداری اسید غولیک بخوریم ‘حالا اگر ما از ۳ ماه قبل اسید فولک خوریم اما تا مثلا بکی دوسال باردار نشیم ایا این اسید فولیکای اصافی ضرری نداره????

با سلام
مصرف اسید فولیک خطری ندارد.

سلام.من 27 سالمه 6 ماه پیش در 12 هفتگی جنین قلبش از کار افتاد و من کورتاز شدم.بعد از 3ه ماه من اقدام به بارداری کردم ولی نتیجه نگرفتم .پریودهای منطم 31 روزه داشتم.ولی بعد از کورتاژ من قبل پریود لک بینی دارم.بعصی وقتا اواسط پریود لک دارم.و هر ماه یک هفته پریود من جلو میفته!!!رفتم دکتر گفت همه چی خوبه بهم قرص پروزسترون داد که 1 روز بخورم .چکارم کنم زود باردار شم

با سلام
قرص پروژسترون به منظم شدن قاعدگی شما کمک خواهد کرد آن را مصرف کنید و در زمان تخمک گذاری به دفعات بیشتری نزدیکی داشته باشید تا احتمال بارداری تان افزایش یابد.قرص برای زود باردار شدن

ﺑﺎﺳﻼﻡ 3 ﺳﺎﻝ ﺳﻦ ﺩاﺭﻡ ﻭ 1 ﺳﺎﻝ ﺟﻠﻮﮔﻴﺮﻱ ﻧﺪاﺭﻡ ﻭﺑﺎاﻧﺪاﺧﺘﻦ ﻋﻜﺲ ﺭﻧﮕﻲ ﺩﻛﺘﺮﻡ ﮔﻔﺖ ﻫﻴﭻ ﻣﺸﻜﻠﻲ ﻧﺪاﺭﻡ ﭘﺮﻳﻮﺩﻳﻢ ﻣﻨﻆﻢ. 28 ﺭﻭﺯﻩ اﺳﺖ ﻣﺎﻩ ﭘﻴﺶ ﻋﻜﺲ ﺭﻧﮕﻲ اﻧﺪاﺧﺘﻢ ﻭﻟﻲ اﻳﻦ ﻣﺎﻩ. 5 ﺭﻭﺯﺟﻠﻮاﻧﺪاﺧﺘﻢ ﻣﻴﺨﻮاﺳﺘﻢ ﺑﺪﻭﻧﻢ اﻳﻦ ﻣﺎﻩ ﺑﺎﺭﺩاﺭﻣﻴﺸﻢ

با سلام
در صورت پریود نشدن برای مشخص شدن اینکه باردار هستید یا خیر تست بتای حاملگی انجام دهید.

سلام من پریودیم ۷روزه هست وبیشترمواقع ب وقت فقط این ماه ۲۰رورز پریود نشدم وبعد از ۲۹روز پریود شدم این ماه میخواهم اقدام ب بارداری کنم میشه راهنماییم کنید؟؟؟

با سلام
با استفاده از کیت تخمک گذاری و دانستن زمان تخمک گذاری تان در این زمان نزدیکی داشته باشید تا احتمال بارداری شما افزایش یابد.

سلام تا حالا کسی با یک دوره کلومفین و مدروفم باردار شده؟شدنیه؟

سلام بله. امکان باردار شدن با مصرف یک دوره کلومیفن و مدروفم هست بهتره استرس نداشته باشید چون استرس هم در باردار نشدن تاتیر دارد

من یه سقط ۱۵ ماه پیش داشتم هنوز باردارنشدم این ماه۲۶ قاعدگیم بی بی چک دادم مثبت شد الان ۲۸ پریودیم پریودشدم آیامن حامله ام

با سلام
اگر پریود شده اید پس باردار نیستید.

سلام من هر بیست دو دوروز پریود میشوم زمان تخمک گذاری کی هست واینکه از روز اول پریودی زمان تخمک گذاری حساب میشود؟

با سلام
فاگر فاصله اولین روز یک سیکل قاعدگی تان تا اولین روز سیکل بعدی تان 22 روز است به احتمال زیاد زمان تخمک گذاری شما روز 8 از ابتدای سیکل قاعدگی تان است.

سلام خسته نباشی من سر وقت پرید میشم به پزشکم مراجعه کردم سالمم الان یک سال از ازدواجم میگذره دوست دارم زودتر مادر بشم لطفا راهنمایی کنید چه دورانی بگذرونم تا مادر بشم

با سلام
در صورتیکه خود و همسرتان مشکلی برای باروری ندارید و آزمایشات تان بدون مشکل است با داشتن نزدیکی در زمان تخمک گذاری احتمال بارداری افزایش خواهد یافت.

سلام من 3ماهه اقدام ب بارداری کردم،ماه اول 3روزدرمیان رابطه داشتم که حامله نشدم،ماه2یک روز درمیان حامله نشدم،این ماههرروز رابطه داشتم 3روز مانده ب پریدم 2هفته پیش نوک سینه هاکمی دردداشت الان نه،زیرشکمم گاهی دردمیگیره وشکمم نفخ شدید داره ایاامکان بارداری هست

با سلام
برای مشخص شدن بارداری تست بتای حاملگی در صورت پریود نشدن انجام دهید.

سلام من الان 8 ماهه اقدام کردم.اما نشدم.اازوقتی جلوگیری نکردل پریودی هام 18 و 6 شده.قبلأ 21 و 6 بود.ازمایش و سونو هم رفتم دکتر گفت مشکلی ندارم.حتی شوهرم ازمایش دادمشکمی نداشت.

با سلام
به دفعات بیشتری در زمان تخمک گذاری تان نزدیکی داشته باشید تا شانس بارداری تان افزایش یابد. برای دانستن دقیق تر زمان تخمک گذاری تان می توانید از کیت تخمک گذاری نیز استفاده کنید.

سلام ۲۳سالمه دوماهه عروسی کردم واز هیچ روش جلوگیری از بارداری استفاده نکردم اما هنوز باردار نشدم میشه راهنماییم کنید

با سلام
در زمان تخمک گذاری به دفعات بیشتری نزدیکی داشته باشید. برای دانستن زمان تخمک گذاری تان از کیت تخمک گذاری می توانید استفاده کنید.

سلام
سیکل های من 3 روزه است.از روز 14ام شروع کردم به استفاده از کیت تخمک گذاری روز اول یه خط پررنگ و یه کمرنگ.روز دوم دوتا خط کمرنگ و روز سوم یه پر رنگ و یه کمرنگ نشون داد.معنیش چیه؟

با سلام
در صورتیکه خط تست از خط کنترل پر رنگ تر شده باشد تخمک گذاری داشته اید.

سلام، من ٣٩ سال دارم ، با استروژن و مدروكسي پروژسترون پريود مي شوم، ذخيره تخمداني خيلي كم ، ١/. است ، ماه قبل با لتروزول روز ١٤ فوليكول ١٢ داشتيم، اين ماه هم در حال خوردن لتروزول هستم ، براي اينكه فوليكول بالغ ومناسب دا شته باشم، چكار كنم، لطفا هر اقدامي كه به بارداري كمك مي كند بگوييد، تشكر

با سلام
طبق تجویز پزشک تان همزمان با مصرف قرص های محرک تخمک گذاری اقدام به بارداری کنید.

من 22 سالمه 2سالو نیم که ازدواج کردم والان قست باردار شدن دارم دکترم رفتم گفته سالمی الان 2 ماه اقدام کردم هنوز نشده سکیل قاعدگیم 28 روزه ومنظمه از روزه1 تا 17 اقدام کردم ولی نشد نگرانم چیکار کنم؟

با سلام
برای افزایش شانس بارداری در صورتیکه همسرتان نیز مشکلی از نظر باروری ندارد به دفعات بیشتری در زمان تخمک گذاری (3-4 روز قبل و پس از آن) نزدیکی داشته باشید. در صورتیکه همیشه سیکلهای شما 28 روزه است احتمال تخمک گذاری در روز 14 سیکل قاعدگی تان است. برای مشخص شدن دقیق تر زمان تخمک گذاری تان می توانید از کیت تخمک گذاری نیز استفاده کنید.

سلام.میخواستم زیارت برم قرص اچ دی خوردم .تا پریود نشم .دوشب خوردم زیارت انجام دادم.روز سوم با همسرم نزدیکی داشتم ولی دخول انجام نشد .من همون شبم قرص خوردم .از فردا شب نخوردم الان 4 روز هنوز پریود نشدم .آیا مشکلی پیش اومده ؟چکار کنم که پریود بشم؟

با سلام
برای اثر گذاری قرص به منظور پیشگیری از بارداری بایستی در طی کلیه روزهای یک ماه مصرف کنید. در صورت پریود نشدن تست بتا انجام دهید.

واقعا که,اگ سايت زديد که مردومو راهنمايى کنيد پس چرا 2 روزه جواب منو نداديد هنوز, وگرنه که سايت رو برداريد، مردم رو هم سرکار نزاريد

.
ما نمی تونیم به تک تک سوالات جواب بدیم . و فقط برخی سوالات که امکان پاسخ گویی اونها را داشته باشیم، جواب می دهیم . برای مسائل تخصصی پزشکی، باید به پزشک مراجعه شود. و امکان پاسخگویی و دادن راه حل در سایت ، ممکن نیست.

سلام من ٢هرماه پريود ميشم ميشه بگيد تاريخ تخمك گذاريم چ زمانيه؟

با سلام
به احتمال زیاد زمان تخمک گذاری شما روز 16 سیکل قاعدگی تان است. برای مشخص شدن دقیق تر زمان تخمک گذاری تان از کیت تخمک گذاری نیز می توانید استفاده کنید.

سلام من العان يه ساله تلاش براي بارداري ميكنم به دكتر هم رفتم وكفتم من عادت نظمي دارم وازمن ازمايش وسونكورافي كردن وكفتن هبج مشكلي نداري و بهم تاكييد كردن كه زمان تخم كذاري رو اينجوري حساب كن. كفتن ازروزاول بريود حساب كن تادوازده و وسط دوازده تا هجده كه ميشه شش روز مدت تخم كذاري هرخانومي هس ايا اينجوريه?لطفاكمكم كنيد ميخوام زود بارداربشم خواهش ميكنم .درضم عدت ماهانه نظمي هم دارم

با سلام
برای مشخص شدن دقیق تر زمان تخمک گذاری تان از کیت تخمک گذاری نیز می توانید استفاده کنید.

با سلام من همیشه پریود منظمی داشتم هر ماه 5 روز جلو میزد اما این ماه با 4 روز تاخیر پریود شدم جلوگیری هم ندام میخوام مامان بشم من اه ذشته 28 مریض

با سلام
در صورت پریود نشدن برای مشخص شدن بارداری تست بتای حاملگی دهید.

با سلام من همیشه پریود منظمی داشتم ماه قبل باید 23 مریض میشدم اما 26 مریض شدم با توجه به روز 26 تاریخ تخمک گذاری من کی هست؟

با سلام
برای مشخص شدن زمان تخمک گذاری از روی قاعدگی بایستی به مدت 6-12 ماه طول مدت قاعدگی تان راثبت کنید. برای مشخص شدن دقیق تر زمان تخمک گذاری شما می توانید از کیت تخمک گذاری استفاده کنید.

باعرض سلام خسته نباشید.من 19سال دارم ویک سال هست ازدواج کردم 4ماهه که اقدام به بارداری کردم امانتیجه ای نگرفتم دکتر هم رفتم سه هفته هست یخ گذاری کردم اما دکتر گفته مشکلی ندارم وهمسرم هم مشکلی نداره خیلی هم ناراحت هستم که چرا باردار نشدم از شمایه راهنمایی میخوام ممنون

با سلام
با داشتن نزدیکی در زمان تخمک گذاری شانس باروری شما افزایش خواهد یافت. برای دانستن زمان دقیق زمان تخمک گذاری می توانید از کیت تخمک گذاری استفاده کنید.

سلام من28سالم دواماهه ازدواج کردیم میخوام بارداربشم الان دوروزه پریود شدم یعنی 5روز جلوانداختم وکلا من هفت روزه بودم ولی جدیدا 5روزه پریودیم میشه لطف کنید زمان تخمک گذاری رو بهم بکید ممنون میشم

با سلام
برای مشخص شدن زمان دقیق زمان تخمک گذاری از کیت تخمک گذاری استفاده کنید.

سلام,من امروز رفتم ازمايش دادم منفى بود اخه چراااا؟ 6 روز از موعد پرى گذشته,امکان داره ازمايش اشتباه کنهتورو قران زود بهم جواب بديد,ممنونم

با سلام
آزمایش منفی بتا نشان دهنده این است که شما باردار نیستید.

سلام من بعد از آخرين پريودم كه ٥روزه بود روز ٨ نزديكى داشتم براى بادرارى دوست دارمم پسر داشته باشم ،زمان تخمك گذاريم هم ٩تا ٢٠ روزه حساب كردم،آيا با يكبار آميزش احتمال باردارى و جنسيت هست؟

با سلام
برای افزایش شانس بارداری در زمان تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید. می توانید از کیت تخمک گذاری برای مشخص شدن زمان تخمک گذاری استفاده کنید. برای پسر دار شدن نیاز به رعایت رژیم غذایی و نکات و دستورالعمل های ویژه قبل از اقدام برای بارداری برای زن و همسرش وجود دارد.

سلام. من ٢٢سالمه و سه ساله ازدواج کردم و جلوگیری طبیعی داشتم. برای بارداری ازمایش و سونو انجام دادم که کتوچه شدم پلی کیستیک هستم. البته پریودیم همیشه نظم بوده و پر مویی داشتم و اکنهنه هم دارم که خیلی اذیتم میکنه. الان سه ماهه باردار نشدم یه ماه متفور مین و دگزامتازون و ماه پیش کلومیفن با دو قرص دیگه رو واسه پنج روز استفاده کردم اما باردار نشدم. ایا احتمال داره اصلا بار دار نشم؟لطفا راهنماییم کنید از انتظار خسته شدم. باید چیکار کنم دیگه

با سلام
تحت نظر پزشک و با مصرف دارو باردار خواهید شد. افراد زیادی به این بیماری مبتلا هستند ولی با درمان آن باردار شده اند.

سلام,بخدا دارم ميميرم از ناراحتى و استرس,اگ من حامله نيستم چرا پرى نشدم و هيچ علائمى از پرى ندارم؟الان 9 روز ک عقب انداختم,قبلا سابقه نداشته,تورو خدا جوابمو بدين ,دوستان برام دعا کنيد حواهش ميکنم من بچه ميخوام

با سلام
بی نظمی قاعدگی دلایل متفاوتی دارد برای مشخص شدن دلیل آن نیاز به انجام سونوگرافی و آزمایشات متفاوتی است.

با سلام و خسته نباشید من 3سالمه و سه ماهه ازدواج کردم پریودیم نظمه از وقت ازدواجم یه بار 27روز یه بار 24روز و پریودیم 3روزه شده میخوام باردار بشم زمان تخمک گذاری من کی میشه ممنون میشم بگید

با سلام
برای مشخص شدن زمان تخمک گذاری از کیت تخمک گذاری می توانید استفاده کنید.

سلام من اقدام به بارداری کردم اما مطمئن نیستم حامله ام یا نه؟هفته آینده نوبت دکتر دارم آیا دستگاه معاینه ضرر داره یانه؟ممنون میشم اگه زودتر جوابم بدین آخه میخوام اگه مشکل داره نرم دکتر. .مرسی

با سلام
نه معاینه مشکلی پیش نخواهد آورد. در صورتیکه پریود نشده اید تست بتای حاملگی برای مشخص شدن بارداری انجام دهید.

با سلام و خسته نباشید.من خیلی زود عفونت واژینال برام پیش میاد و مکررا عفونت باکتریایی واژن میگیرم.تست پاپ اسمیرم اکی بود و مشکلی نداشت.دکترم بعد از آخرین درمان برام کپسول های واژینال لاکتواژ تجویز کردن و گفتن هفته ای دوبار استفاده کنم برای جلوگیری از عود دوباره ی عفونتم.میخاستم بدونم آیا این کپسول ها میتونه برای جنین مشکلی پیش بیاره و سلامتش رو تحدید کنه؟در حال حاضر در حال اقدام برای بارداری میباشم.ممنون

سلام ممنون.
بهتر این هست که اگر تست بارداری دادید ومثبت شد با مشورت پزشکتان مصرف نکنید

پریود نشدم چکار کنم

با سلام
تست بتا انجام دهید. در صورت منفی شدن برای مشخص شدن دلیل تاخیر قاعدگی به پزشک مراجعه کنید تا آزمایشات و سونوگرافی برای شما درخواست دهد.

سلام
من حدود 3 هفته میشه که پریودم عقب افتاده از تست بارداری استفاده کردم دو تا خط ایجادشده یکیش خیلی کمرنگه به نظرتون من حاملم ؟( چند باری تست استفاده کردم هر بار خط نازک بود اخرین بار کمی پررنگ تر شد)

با سلام
برای تشخیص قطعی بارداری تست بتای حاملگی دهید.

با سلام من سنم سی و چهار سال است دوسال اقدام به بارداری کردم شش ماه پیش یه سقط داشتم البته فرزند اولم شش سالش است.میخاستم ببینم زمان تخمک گذاریم چه موقع است خونریزی پریودم فقط دو روز است روز سه و چهارم لک بینی دارم دکتر بهم امپول منوتروپین داده تا سه روز استفاده کنم ولی نتیجه نگرقتم.ممنون از سایت خوبتون

با سلام
برای مشخص شدن دقیق تر زمان تخمک گذاری تان از کیت تخمک گذاری استفاده کنید.

..من چهار روز هست از موقع پریودم میگذره وخیلی ترشح وکمردردشدید دارم وصبح ها هم تهوع وبعضی مواقع زیر دلم دردمیگیره ویبوست هم دارم ،میخواستم ببینم کی میتونم تست بزنم؟آیا این دردها طبیعی هست؟ممنون راهنماییتون

با سلام
همین حالا می توانید تست بتا انجام دهید. این علامتها می تواند دلیل برای قاعدگی و یا بارداری باشد با این حال تنها با تست بتا مشخص خواهد شد.

باسلام خدمت شما.من بیست و یک روز یکبار پریودمیشوم چه روزی تخمک گذاریمه؟

با سلام
به احتمال زیاد زمان تخمک گذاری شما روز 7 سیکل قاعدگی است. برای مشخص شدن دقیق تر زمان تخمک گذاری می توانید از کیت تخمک گذاری استفاده کنید.

سلام وقت بخیر
من ۲۸ سالمه و پریود منظمی دارم هر ۲۸ روز یکبار ، چهار ماهه ازدواج کردم و چون قصد بارداری دارم پیش گیری نکردم هر یک روز در میان هم با همسرم نزدیکی داشتن ولی تا حالا باردار نشدم کمی نگرانم میشه راهنماییم کنید. من از دوازدهمین روز بعد از پریودم هر روز دارم از کیت تخمک گذاری (مکث۱۴) استفاده می کنم و هر دفعه یه خط ظاهر میشه ، اصلا تا حالا دو خط ظاهر نشده ، الان شانزدهمین روز بعد از پریودم هست . آیا کیت تخمک گذاری در صورتی که من حامله باشم منفی نشون میده ؟؟

با سلام
هر وقت خط تست نسبت به خط کنترل پر رنگ تر شود نتیجه مثبت می شود. این تست تخمک گذاری را نشان می دهد نه بارداری را. در صورتیکه با داشتن نزدیکی در زمان تخمک گذاری باردار نشدید نیاز به بررسی شما و همسرتان وجود دارد.

کیت تخمک گذاری روباید روز چهاردهم سیکل قاعدگی استفاده کرد؟

با سلام
از فردای روزی که پاک شدید شروع به استفاده از کیت تخمک گذاری کنید.

سلام. تخمدان چپم یک فولیکول به قطر 22mmو4فولیکول دیگربه قطر 14mm مشهود است.وتخمدان راست 6 عدد فولیکول به قطرحداکثر 1mm مشهود میباشد.میخوام بدونم تخمدانم برای بارداری سریع خوب است؟؟ممنون میشم سریع جواب بدید

با سلام
همزمان با درمان کیست تخمدان اقدام به بارداری کنید.

با سلام
لطفا ذکر کنید سونوگرافی را روز چندمین سیکل قاعدگی تان و به چه منظوری انجام دادید؟

13پریودی سنو دادم.برای بارداری.یک سال اقدام به بارداری کردم.دوسال هم عروسی کردم.یک سال جلو گیری طبیعی داشتم.قبلا تخمدانم راستم 14mm وچپم 8mm بود.تا رفتم دکتر وگفت ضعیفه قرص اوومید 5(کلومیفن.)و استرومارین 1/25 بهم داد دوماه خوردم بعد سنو دادم.دیگه دکتر نرفتم نشون بدم گفتم باشما مشورت کنم

با سلام
طبق گفته پزشک تان شما نیاز به درمان دارید. پس تحت نظر وی به درمان ادامه دهید.

سلام من الان دقیقا روز 29 پریود میشم و الان نزدیک 7 ماه هستش که طبیعی هستش رابطم با همسرم میخواستم بدونم چه زمانی برای نزدیکی و بچه دار شدن مناسب هسستش
تشکر

با سلام
با داشتن نزدیکی در زمان تخمک گذاری شانس بارداری شما افزایش خواهد یافت. اگر سیکلهای شما همیشه 3 روزه است روز تخمک گذاری شما به احتمال زیاد روز 16 سیکل قاعدگی تان است. شما می توانید برای مشخص شدن دقیق تر زمان تخمک گذاری تان از کیت تخمک گذاری نیز استفاده کنید.

سلام.میگم اگه همیشه 8پریودشدم ولی باره قبلی 1شدم یعنی 2روز عقب انداختم.حالا باید این بارو چندم حساب کنم برای پریودیم.یعنی 8یا 1؟؟؟ممنون میشم جواب بدید.بچه ها اگر شما هم میدونید بگید ممنون

با سلام
فاصله بین قاعدگی ها ممکن است تغییر کند پس دقیقا نمی توان گفت شما 8 پریود می شوید یا 1. ولی فاصله بین دو قاعدگی بین 35-21 روز طبیعی است.

سلام
تخمدان چپم 22mm ودارای 4 عدد فولیکول به اندازه 14mm دارم.و تخمدان راستم 6فولیکول به اندازه 1mm..کیت هم استفاده کردم روزای تخمک گذاریم نزدیکی داشتم ..آیا برای بارداری تخمدانهایم خوب است یا باید هنوز قرص کلومیفن استفاده کنم.؟؟

با سلام
مصرف قرص را بایستی تا کامل شدن دوره درمان طبق نظر پزشک ادمه دهید.

سلام من 23سالمه سه ماهه عمل کیست کردم ماه اول جلوگیری کردم ولی بعدش خواستم بچه دار شم ولی نشــــــــدم چیــــــکار کنم خیلی دوس دارم بچــــــــــه دار شم خیــــــــــــــــــــلی

با سلام
با داشتن نزدیکی در زمان تخمک گذاری شانس باروری شما افزایش می یابد. برای مشخص شدن زمان تخمک گذاری می توانید از کیت تخمک گذاری استفاده کنید.

سلام خانم .اگه امپول برای سرماخوردگی بزنم.اثری به تخمدانم نداره؟یعنی سایزش کوچیک نمیشه.

با سلام
نه مشکلی پیش نخواهد آمد.

سلام،با عرض معذرت من از سيكل و روز تخمك گذاري هيچي سر در نميارم،ميشه برام بيشتر توضيح بدين.من روز ٢٤ يا روز ٢٦ هر ماه روز پريودم هست ،ميخواستم بدونم چه روزي تخمك كذاريم شروع ميشه،اگه ميشه برام بيشتر توضيح بدين چون نميدونم سيكل يعني چي ؟

با سلام
یک سیکل قاعدگی از فاصله بین اولین روز یک قاعدگی تا اولین روز قاعدگی بعدی محاسبه می شود. سیکلهای قاعدگی تان را به مدت 12-6 ماه یادداشت کنید و سپس از بزرگترین عدد، عدد 11 و از کوچکترین عدد، عدد 18 را کم کنید فاصله اعداد بدست آمده نشان دهنده روزهایی است که با احتمال بیشتری در طی این روزها شما تخمک گذاری خواهید داشت.

سلام.من هجده سالمه یک ماه اقدام کردم برای بارداری. ودوساله جلوگیری داشتم.دوره قاعدگی بیست وهشت روزی تقریبامنظمی دارم.الان پنج روزه تاخیر داره قاعدگیم. آزمایش دادم وبی بی چک هردومنفی بوده امابه علائم بارداری روهم دارم. خیلی استرس دارم چیکارکنم.؟؟لطفااا جواب بدین؟؟

با سلام
با توجه به نتایج آزمایشات شما باردار نیستید. در صورتیکه تا یک هفته آینده پریود نشدید برای انجام معاینه و آزمایشات لازم به پزشک مراجعه کنید.

سلام من٣٣سال سن دارم پريودم منظم ٢٤هر ماه ولي اين ماه ٢٢پريود شدم يه پسر ٦ساله دارم ميخوام دوباره باردار شم ميخوام بدونم زمان تخمك گذاريم چه روزيه

سلام بنده۲۵سالمه و۷ماه اقدام کردم امانتیجه نداد
دکترمراجعه نکردم
سیکل۲۱روز دارد.نمیدونم چیکاربایدانجام بدم.اکثرا ب پهلوی راست یا روب شکم میخوابم.
شماچی میفرمایید

سلام وباتشکر از سایت خیلی خوبتون.
میخواستم بدونم وقتی ازمایش بتا میدیم جوابش باید چه عددی باشه تا بفهمیم باردار هستیم؟؟

سلام ممنون. عدد بتای شما باید بالای ۲۵ باشد

سلام من هر ماه ١٥ پريود ميشم و الا دارم مترونيدازول ميخورم ميخوام بدونم قرص مانع بارداري ميشه و تخمك گزاريم كي هست ممنون

با سلام
خیر مانع بارداری نمی شود ولی زنان باردار نبایستی از این قرص استفاده کنند. برای مشخص شدن زمان تخمک گذاری از کیت تخمک گذاری استفاده کنید.

سلام خسته نباشید, من 4ماه هست ازدواج کردم و تا الان جلوگیری طبیعی داشتم پریودیم منظم هست و امروز 29 پریود شدم و میخواهم باردار بشم ,بنظر شما کی اقدام کنم و زمان تخمک گذاریم کی هست

با سلام
برای مشخص شدن زمان دقیق تخمک گذاری تان می توانید از کیت تخمک گذاری استفاده کنید.

سلام خسته نباشید.من 5ماهه برای بارداری اقدام کردم که ماه سوم کیست داشتم ولی با قرص برطرف شد.ولی هنوز نتیجه ای نگرفتم خیلی ناراحتم میشه بگید چیکار باید بکنم دوره پریودم 3 روزه است ولی ماه قبل 5روز عقب انداختم امکان داره این ماه باردار باشم

با سلام
با داشتن نزدیکی در زمان تخمک گذاری شانس بارداری شما افزایش می یابد. برای مشخص شدن زمان تخمک گذاری تان از کیت تخمک گذاری استفاده کنید. تنها روش قطعی برای مشخص شدن بارداری انجام تست بتای حاملگی است.

سلام من موقع تخمک گزاری وسایل سنگین بلندکردم.مشکلی نداره برای بارداری؟

سلام
خیر مشکلی ندارد

سلام من 25 سالمه و 1.5 ساله ازدواج کردم و همیشه پیشگیری طبیعی داشتم.ماه پیش در روز تخمک گذاری اقدام به بارداری کردم اما نشد والان روز دوم پریود هستم.ازمایشاتم همه خوب بودن در اخرین سونو فولیکول 19 م م داشتم و نمای تخمدانpcoبوده.لطفا راهنمایی کنید ایا مشکلی دارم یا خیر وبرای بارداری سریع چه کنم؟

با سلام
مشکلی ندارید در زمان تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید. برای مشخص شدن دقیق تر زمان تخمک گذاری از کیت تخمک گذاری استفاده کنید.

با سلام و عرض خسته نباشيد. من پنج ساله ازدواج كردم و ٢٨ سال سن دارم. هميشه پريود منظم داشتم اما الان كه ٣ ماهه براي بارداري اقدام كردم، نظم شده ام و اين دوره در روزي كه بايد تخمك گذاري داشته باشم پريود شدم. فقط ٧ روز از عادتم ميگذرد. لطفا من را راهنمايي كنيد

با سلام
فاصله بین قاعدگی ها 35-21 روز طبیعی است. در صورت نظم بودن قاعدگی ها نیاز به انجام آزمایش و سونوگرافی وجود دارد.

سلام ببخشید اگه حامله باشم ندونم و قرص dupbaston مصرف کنم مشکلی ایجاد میشه؟ چون. این قرص باید از روز پانزدهم قاعدگی شروع کرد. منم روز تخمک گذاریم نزدیکی داشتم. فعلا هم هیچ ازمایشی مشخص نمیشه باردارم یا نه. میخواستم فقط مطمیین شم ضرر داره قرص مصرف کنم؟؟

با سلام
مشکلی ندارد.

سلام لطف میکنید اگه جواب بدید .من ۲۲ سالمه. شش ماهه اقدام برای بارداری میکنم. اول پریودم ۳۸ روزه بود دکترم گفت مشکل خاصی ندارم و برای نظم پریودم دوفاستون تجویز کرد. ماه اول با مصرف دوفاستون دوره ام ۳۷ روزه شد و ماه دوم ۲۹ روزه . پریودم ۷ روزه هست. نمیتونم روز تخمک گذاریمو تشخیص بدم و نمیدونم که ماه بعد با مصرف دوفاستون دوره ام از ۲۹ میشه یا کمتر ؟ ضمنا سوال دومم اینکه آیا ژل لوبریکانت یا تاخیری بر اسپرم یا نطفه تاثیر میذاره؟ خدا عاقبت بخیرتون کنه جواب بدید.

با سلام
برای مشخص شدن دقیق تر زمان تخمک گذاری تان از کیت تخمک گذاری استفاده کنید. استفاده از ژل مشکلی بر روی نطفه نخواهد گذاشت.

باسلام
من۳۳سالمه وحدودأ یکسال ونیم پیش سقط عمدی داشتم پریدم تقریبأ منظمه و اونبارم که باردارشدم حدود۳ما زیر نظر دکتر و مصرف قرص آهن باردار شدم اما چون عروسیم به تعویق افتاد مجبور شدم سقط کنم، الان حدود ۳-۴ماه دست و پا شکسته برای بارداری اقدام کردم، اما خبری نشد، لطفا منو راهنمایی کنید همش میترسم بابت سقط عمدی دیگه باردار نشم

با سلام
در صورت طبیعی بودن نتایج آزمایشات شما و همسرتان جای نگرانی وجود ندارد. با داشتن نزدیکی در زمان تخمک گذاری شانس بارداری شما افزایش خواهد یافت. برای مشخص شدن زمان دقیق تر تخمک گذاری از کیت تخمک گذاری می توانید استفاده کنید.

سلام من 13سالمه خیلی دوستدارم زودتر پریود بشم چکار کنم که زودتر پریود بشم.ترشحاتم دارم

خاله جان
هنوز برای تو خوندن این مطلب ها زوده. دچار بلوغ زودرس میشی ها !

سلام من سی ام هر ماه پریود میشم و دوره پریودیم هم 5 الی 7 روز طول می کشه زمان دقیق تخمک گذاری من کی هست؟
ممنون

با سلام
برای مشخص شدن دقیق تر زمان تخمک گذاری تان از کیت تخمک گذاری استفاده کنید.

با سلام
یه سوال داشتم . فولیکول روز 11 / وقتی اندازه اش 14 باشه امکانش هست رشد کنه و بزرگتر بشه و تخمک ازاد کنه؟ معمولن روزی چقدر رشد کنه و چه زمان ازاد شه. ممنون میشم جواب منو بدین

بله امکان رشد برای فولیکول شما هست ولی بهتره از داروی کلومیفن زیر نطر پزشکتان استفاده کنید. این قرص موجب تخمک گذاری میشود وبه زود تر باردار شدن شما کمک میکند

با سلام من 37 ساله هستم سه ماه اقدام به بارداری کردم به دکتر مراجعه کردم فیبرم سه سانتی دارم قرص مولتی ویتامین با Eداده میخوام زودترباردار بشم خیلی زجر میکشم بعد از خدالطفا شما کمم کنید

با سلام
نگران نباشید و با داشتن نزدیکی در زمان تخمک گذاری شانس بارداری را افزایش دهید. فیبروم باعث ناباروری نمی شود. در صورت نداشتن مشکل خود و همسرتان جای نگرانی وجود ندارد.

سلام من دوره پریودی 32روزه دارم می خواستم ببینم زمان تخمک گذاری چه موقع اتفاق می افتد. واگربخواهم دختر بشه باید چکار کنم باتشکر اززحمات شما.

سلام زمان تخمک گذاری شما روز ۱۸ سیکل قاعدگی میباشد

سلام تعداد اسپرم های بارور شوهرم خیلی کمه تازه داره دارو استفاده میکنه چه مدت زمان میبره تا جواب بگیریم

سلام زمان دقیقی تعیین نمی توان کرد بعد از اتمام داروها باید دوباره ازمایش خود را تکرار کند البته اگر پزشک معالجش صلاح بداند نگران نباشید

سلام ، ممنون از سایت خوبتون . من 38 سالمه و سیکل قاعدگی ام 21 روزه است میخوام بدونم زمان تخمک گذاری من چه وقت میباشد ؟ سوال بعدم اینه که با توجه به سنم بارداری واسم مشکلی نداره و در ضمن ی پسر 14 ساله دارم تفاوت سنی با فرزند اولم در تربیت و روابط بین آنها مشکلی ایجاد نمی کنه ؟ خیلی ممنونم از صبر و شکیبایی و محبت شما و همکارانتان .

با سلام
زمان تخمک گذاری شما به احتمال زیاد در روز 7 سیکل قاعدگی تان است. با این حال برای مشخص شدن دقیق تر زمان تخمک گذاری تان از کیت تخمک گذاری نیز می توانید استفاده کنید.

سلام مشاور جان. من 26 آذر بمدت هفت روز پریود بودم یعنی تا 2 دی. بعد از پریود روزای 4 . 6. 8. 1. 12. 14. دی برای بارداری اقدام کردم. و حالا 21 دی پریود شدم. پریودم به طور معمول 29 روز بود. و کیست ندارم. به نظر شما چرا باردار نشدم؟ و کجا برم و چیکار کنم تا علتشو بدونم ؟ و بدونم که اصلا تخمک گذاریم کی بوده؟ این ماه دیگه مطمئن بودم باردارم ولی تا پریودشدم خیلی جاخوردم. لطفا راهنماییم کنیدچون کسی رو ندارم ازش بپرسم. سنم 22

با سلام
در صورتیکه نتایج آزمایشات خود و همسرتان طبیعی است با داشتن نزدیکی در زمان تخمک گذاری شانس بارداری شما افزایش خواهد یافت.

سلام ممنون میشم اگه جواب بدین من ازمایشات قبل از بارداری رو دادم گفتن هورمون پرولاکتینم یکم بالاس که بهم قرص دادن بعد گفتن اون یک ماه جلوگیری کن بعد از پرید شدنت اقدام به بارداری کنم ولی ماه پیش 15پرید شدم این ماه 8 چه زمانی زمان تخمک گذاری من هستش؟چه روزی باید اقدام کنم

با سلام
برای مشخص شدن زمان تخمک گذاری تان از کیت تخمک گذاری می توانید استفاده کنید.

سلام من یکبار برای بارداری اقدام کردم اما قبلش سونو ندادم که از سلامتی تخمدان و رحم مطمین شوم حالا نگرانم چیکار کنم؟اگه کیست داشته باشم چی میشه؟

با سلام
جای نگرانی وجود ندارد.

با سلام من مدت 2 سال ونیم قصد بارداری دارم دراین مدت با مراجعه به متخصص زنان من وشوهرم هیچ مشکلی برای بارداری نداشتیم ودکتر پیشنهاد iui رو دادن البته من اضطراب اجتماعی شدید دارم با توجه به این که قصد بارداری داشتم روانپزشک به من سرترالین 1 رو تجویز کردن الان هنوز با مصرف این قرص اضطرابم به طور کامل مهار نشده میخاستم بدونم امکان داره این نازایی من مربوط به اضطرابم باشه ممنون میشم اگه سریع پاسخ سوالم روبدید

سلام بله استرس و اضطراب میتواند بارداری شما را به تاخیر بیاندازد/ بهتره ارامش داشته باشید وتوکلتون به خدا باشد اگر همسرتان مشکلی ندارد و ازمایش ان سالم هست نیازی به ای یو ای نیست

سلام من دوروز بعد پریودیم نزدیکی داشتم واقدام به بارداری کردم.من هر 12روز پریود میشم یعنی هر دو هفته .امکان باردارشدن من کمه؟؟؟

با سلام
فاصله بین قاعدگی های شما کم است و نیاز به بررسی و مشخص شدن علت زمینه ای وجود دارد.

سلام. 26 سالمه و یک ساله ازدواج کردم و در این مدت از قرص های جلوگیری ترکیبی مثل دیان و یاز و یاسمین استفاده کردم. 2-3 سال دیگه هم شرایط بچه دار شدن نخواهم داشت و مجبورم از این قرص ها استفاده کنم. آیا بعد از این مدت میتونم هر موقع اقدام کنم بلافاصله باردار بشم؟ این قرصها تاثیری روی بارداری ندارند و اون رو به تاخیر نمیندازن؟ چقدر احتمال داره قرص باعث ناباروری بشه؟
ممنون میشم جواب بدید. منتظرم

با سلام
قرص های پیشگیری از بارداری سبب ناباروری نمی شود. معمولا 3 ماه پس از قطع مصرف قرص فرد باردار می شود.

سلام من حدوده هشت ماه پیش بارداری چهار تا شش هفته داشتم که سقط شد علتشم معلوم نشد الان چند ماه اقدام به بارداری کردم ولی نشد .پریودی منظمی دارم قبلا 3 روزه بوئ الان 28 روزه است به دکتر هم مراجعه کردم بهم قرص ویتامین ای و دوفاستون داد نمیدونم ادامه بدم ب خوردنش یا نه.. دلم میخواد زود باردار شم لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

با سلام
با داشتن نزدیکی در زمان تخمک گذاری شانس بارداری شما افزایش خواهد یافت. با توجه به سیکلهای 28 روزه شما به احتمال زیادی در روز 14 سیکل تخمک گذاری خواهید داشت. با این حال برای مشخص شدن دقیق تر زمان تخمک گذاری تان از کیت تخمک گذاری نیز می توانید استفاده کنید.

با سلام خسته نباشید ببخشید من دورقاعدگیم ۵روزه ست الان سه ماه واسه حاملگی اقدام کردم الان علایم بارداری دارم دمای بدنم در روز بالا میره وتکرور ادرار دارم امروز فقط لک دیدم قهوه ای ماهیچه پا گرفته میخواستم بدونم با این نشانه ها من الان باردار هستم یا نه؟

با سلام
تنها با مثبت شدن تست بتای حاملگی می توان گفت شما باردارید.

سلام خسته نباشید چند روز فقط لک قهوه ای دیدم یک روز لخته خون جزعی بود شکمم یکم باد داره سینه م یکم درد میکنه تو روز یه دفعه احساس خوابالودی میکنم امکان داره من حامله باشم ؟تورو خدا یکی بهم جواب بده
از یکی شنیدم که بعضیا هستن که تو حاملگی پریود میشه؟

با سلام
تنها با مثبت شدن تست بتای حاملگی، بارداری تأیید می شود.

باسلام این دومین بار سوال میکنم خواهش میکنم جوابمو بدین من این دوره سوم کلومیفن میخورم روز 15قاعدگیم سونو دادم دکتر گفت فولیکول چپ 24وراست25می باشد مایع ازاد هم درلگن دید ه نشده میترسم این قرصی که خوردم تبدیل به کیست بشه اخه امپول نزدم ده ماه ازدواج کردم اقدام به بارداری کردم اماباردار نشدم شوهرم ازمایش داده بهش گفتن کم تحرکی اسپرم داره

با سلام
همسرتان برای بهبود کیفیت اسپرم می تواند ار داروهای گیاهی و تقویت کننده استفاده نماید. در مورد مصرف قرص کلومیفن نگران نباشید.

باسلام و خسته نباشید من 32 سال سن دارم و الان 6 ماه است که اقدام کردم برای بارداری و قبل از اقدام ها من دکتر رفتم و هر دو کاملا سالم بودیم و چون اسرار داشتم دوقلو داشته باشم واسه همین 3 ماهاول اقدامم رو کلومیفن خوردم از روز 3سیکلم به مدت 5 روز روزی 3 تا خوردم اما نتیجه ای ندیدم و بعد از اون 3 ماه دیگه نخوردم ا
لان میخوام واسه 8 ماه اقدام کنم سیکلمم 25 روزست البته من از روز 11 تا 2 سیکلم یک روز درمیون اقدام داشتم حالا به نظر شما من چیکار کنم که بهتر نتیجه بگیرم اقدامام صحیح بوده یا نه

با سلام
در زمان تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید برای مشخص شدن زمان تخمک گذاری تان از کیت تخمک گذاری استفاده کنید.

سلام خسته نباشید .22 ابان .21 اذر.22 دی 3 دوره پریودی قبلیم هست که پریودیم 5 روزه بهترین زمان برای بارداری و تخمک گذاری ام کی هست ممنون

با سلام
با توجه به فواصل قاعدگی تان زمان تخمک گذاری شما روز 16 سیکل قاعدگی تان است. با این حال برای مشخص شدن زمان دقیق تر تخمک گذاری از کیت تخمک گذاری می توانید استفاده کنید.

سلام من تا قبل ازاینکه برای بارداری اقدام کنم سیکل قاعدگیم منظم بود29 روزمیشد دوره قاعدگیم 9 روزه اس یک ماهه اقدام به بارداری کردم به مدت 5 روز عقب افتاد فکر میکردم باردارم ولی پریود شدم زمان دقیق تخمک گذاریم چه موقع اس ممنون میشم جواب بدید

با سلام
برای تعیین زمان تخمک گذاری از کیت تخمک گذاری استفاده کنید. در صورتیکه همیشه قاعدگی شما 29 روزه است به احتمال زیاد زمان تخمک گذاری شما روز 15 سیکل قاعدگی است با داشتن نزدیکی طی 4-3 روز قبل و پس از تخمک گذاری شانس بارداری شما افزایش خواهد یافت.

سلام،من دو ماهه اقدام به بارداری کردم،قبلا دوره قاعدگیم3روزه بود اما از وقتی اقدام به بارداری کردم ماه اول 4روزوو دوم14روز عقب افتاد،میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه و زمان تخمک گذاری روچطور محاسبه کنم؟

با سلام
فواصل بین قاعدگی 35-21 روز طبیعی است. برای تعیین زمان تخمک گذاری شما می توانید از کیت تخمک گذاری استفاده کنید.

با سلام,من دو بار اقدام به بارداری کردم,ولی حامله نشدم خیلی مشتاقم زود بچه دار بشم در ضمن نمیتونم زمان تخمک گذاریمو مشخص کنم قاعدگیه منظم دارم ۲۸روز,به نظرتون چیکار کنم زود حامله میشم؟

با سلام
با داشتن نزدیکی در زمان تخمک گذاری شانس یارداری شما افزایش خواهد یافت. با توجه به طول سیکل قاعدگی شما زمان تخمک گذاری شما به احتمال زیاد روز 14 سیکل است. با این حال برای تعیین دقیق تر زمان تخمک گذاری می توانید از کیت تخمک گذاری نیز استفاده کنید.

سلام خسته نباشید.من بخاطره کاره شوهرم اومدم قرص ال دی مصرف کردم تا وقتی میاد پریودیم تموم شده باشه.ممکنه قرص ال دی تخمدان هایم راضعیف و یا پریودیم رو نا منظم کنه؟؟
1تا دونه قرص رو میخوام بخورم بعد دیگه نخورم تا پریود بشم وقتی هم شوهرم اومد تموم شده باشم.

با سلام
مصرف ال دی در دوران کوتاه مدت مشکلی برای شما پیش نخواهد آورد. برای تأثیر قرص بر پیشگیری از بارداری بایستی قرص در زمان مناسب و هر روز به مدت 28 روز مصرف شود.

سلام . من دوره پریودم 29 روزه هست. همیشه هم پریودم منظمه. واسه روز تخمک گذاری به دکتر مراجعه کردم دو تا فولیکول داشتم که گف فولیکول سمت راستم بهتره. یه آمپول hcg داد و گفت از شب 14 نزدیکی کن . به مدت 3 شب تزدیکی کردم اما باردار نشدم . به نظرتون چرا؟

با سلام
احتمال بارداری از هر دوره از اقدام چیزی حدود 3% است پس نمی توان انتظار داشت با هر اقدام به بارداری، فرد باردار شود. در طی سیکلهای بعدی با داشتن نزدیکی در زمان تخمک گذاری شانس باروری افزایش خواهد یافت.

جوابمو ندادی,من روز ۱۷پریودمه اما هم چنان کیت مکس ۱۴یک خط کنترلو نشون میده یعنی هنوز تخمک گذاری نکردم؟پس روزهایی؟ب که دکترم مشخص کرده بودن چی بود؟

با سلام
ممکن است برخی از سیکلها فاقد تخمک گذاری باشد.

باسلام وخسته نباشید من سه دوره قرص کلومیفن خورده ام اما نتیجه نگرفتم می خواستم بدونم این دوره بخورم یانه یا شما پیشنهاد دیگه دارید با توجه به اینکه شوهرم کم تحرکی اسپرم داره وتحت درمان می باشد

با سلام
می توانید این دوره هم مصرف کنید ضمن اینکه همسرتان نیز همزمان درمان شود.

باسلام مجدد وخسته نباشید وباتشکر از سایت خوبتان دکتر برای کم تحرکی اسپرم شوهرم قرص پنتافیل وکتوتیفن وروی داده قرص پنتافیل که می خوره میگه قفسه سینه ام خیلی درد می گیره به طور که مجبور میشه قرص رانیتیدین می خوره قرص پنتافیل سه هفته خورده الان دیگه تموم شده قرص کتوتیفن وروی هنوز می خوره نظر شما در این رابطه چیه ایا قرص پنتافیل بگیره دوباره استفاده کند یانه خواهش میکنم جوابمو بدین

سلام
شما نگفته اید در صد تحرک اسپرم شوهرتان چقدر بوده. بهتره به پزشک معالج خود مراجعه کند تا در صورت صلاحدید دارو را قطع کند

سلام
من 27 سالم دوماه اقدام به بارداری کردم.هرماه دوروز پریودیم جلو میوفته یعنی ماه قبل 2 پریود شدم این ماه 22 زمان پریودیم بود .میتونید زمان تخمک گذاری منو بگید چه زمانی هست.در ضمن طول زمان پریودیم هم معمولا بین 4 تا 6 روز.با تشکر.

با سلام
به احتمال زیاد زمان تخمک گذاری شما روز 18 سیکل قاعدگی تان است.

درود برشما
سیکل پریودم 28 روزههست وهرماه به مدت 5-6 روز پریودم طول میکشه . میشه کمکم کنید و زمان تخمک گذاریم رو مشخص کنید؟

با سلام
به اختمال زیاد زمان تخمک گذاری شما روز 14 سیکل قاعدگی تان است. برای مشخص شدن دقیق تر زمان تخمک گذاری از کیت تخمک گذاری نیز می توانید استفاده کنید.

آیا کیست ساده در تخمدان باعث تاخیر در بارداری میشه؟ لطفا جواب بدید

با سلام
بله کیست نیاز به درمان دارد.

باسلام من ٦ماهه ازدواج كردم دوره بريودمم آخر هر ماهه و منظمه.واسه تخمك كذاريم به دكتر مراجعه نكردم.اما نميدونم جرا باردار نميشم؟قرصم نميتونم مصرف كنم.لطفا راهنماييم كنين.

با سلام
برای دانستن زمان تخمک گذاری تان می توانید از کیت تخمک گذاری استفاده کنید.

سلام گرم خدمت دوستان عزیز انشالله همگی خوب بشین صاحب بچه بشین منم مثل شما سخت درحال اقدام به بارداری هسم خیلی هم دلم میخواد زود صاحب بچه بشم آخه مادرشوهرم بهم تعنا میزنه برام دعا کنید من میخواستم بپرسم این ماه اقدام به بارداری کردم وخیلی عرق سرد میکنم وسرگیجه دارم امکانش هست باردار باشم برای سریعتر بچه دار شدن غیر از دانستن زمان تخمک گذاری چه باید کرد؟البته من 19سال دارم. ممنونم

سلام
شما یک سال برای باردار شدن زمان دارید نگران نباشید. شما شرح حال کامل به من ندادید ولی میتوانید با مشورت پزشکتان اگر صلاح دانستند برای شما قرص کلومیفن تجویز نمایند این قرص به زود تر باردار شدن شما کمک میکند

سلام وخسته نباشید،برای بارداری سونو انجام دادم روز ۱۲پریودیم در تخمدان راست فولیکول به قطر 2mm در سونو مشاهده شده بود من از روز ۱۲ پریودی یک شب در میان نزدیکی داشتم تا دو روز مانده به پریودی بعدیم ،چند روز هست احساس سرگیجه وحالت تهوع دارم اما هنوز تستی انجام ندادم واین بار دوم هست که اقدام بارداری کردم احتمال دارد که باردار باشم چون همیشه قبل بارداری سینه هام ورم میکرد ودرد داشت اما الان اینجوری نشده تست بی بی چک آیا جواب میده ممنون میشم پاسخ دهید

با سلام
در صورتیکه یک هفته از زمان مقرر پریودی شما گذشته تست بی بی چک می توانید انجام دهید.

سلام من 27سالمه 5ساله ازدواج کردم الان 6ماه گذاشتم بارداربشم ولی هیچ خبری نشده ممکنه من مشکل داشته باشم ممکنه به خاطر مصرف سیگار شوهرم باشه

با سلام
معمولا پس از یکسال داشتن نزدیکی بدون محافظت در صورت باردار نشدن نیاز به بررسی زوجین وجود دارد. در زمان تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید.

سلام من 37 سال سن دارم و یک سال که ازدواج کردم ولی هنوز باردار نشدم پریودهام منظم هست و همه جور آزمایش دادیم، حتی یک ماه پیش عکس رنگی از رحم گرفتم هیچکدوم مشکل نداشت لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم ممنون

با سلام
در صورتیکه نتایج آزمایش اسپرموگرام همسرتان نیز طبیعی باشد با داشتن نزدیکی در زمان تخمک گذاری شانس بارداری شما افزایش خواهد یافت.

چگونه اتاقی هماهنگ با سن کودک خود طراحی کنیم

انواع هنرهای مختلف برای پرورش خلاقیت کودکان

کودکان می توانند از دو سالگی دو زبان را یاد بگیرند

یک جشن تولد متفاوت از آنچه تا کنون برای کودک خود گرفته اید

استفاده شما از این سایت به منزله پذیرش قوانین نینی کده است
: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی دارند و توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.
تماس با نی نی کده

© کلیه حقوق این سایت متعلق به سایت نی نی کده میباشد . کپی طرح سایت جرم محسوب شده و پیگیری قضایی خواهد داشت. کپی برداری از مقالات جهت استفاده تجاری، بدون هماهنگی با مدیران سایت ممنوع بوده و دزدی محتوای معنوی تلقی می گردد.

کپی بخشی از مطالب سایت (و نه کل مطلب) جهت رفرنس دادن، فقط با قراردادن لینک مستقیم به سایت نی نی کده مجاز است. طراحی توسط ماکرومدیا9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *