قرص برای رشد سریع موها

خواص دارویی و گیاهی

قرص برای رشد سریع موها
قرص برای رشد سریع موها

بطور کلی قرص ها و مکمل های زیادی برای رشد مو و یا پرپشت شدن مو تبلیغ و معرفی میشه چون الان تقریبا همه افراد دنبال راهی برای تقویت و جلوگیری از ریزش مو هستند. بطور خلاصه میتونم بگم از مکمل ها ، بهترین مکمل شامل ویتامین ب 5 و سیستئین، ب6 و زینک است. از میان داروها هم میشه به فیناستراید (فیناستراید | عوارض قرص فیناستراید ) و ماینوکسیدل اشاره کرد. اما اول از همه باید علت ریزش مو مشخص بشه. بعد به پزشک مراجعه تا درمان مناسب برای شما شروع شود.

ده داروی برتر برای رشد موهای سالم و قوی در زیر آورده شده است:

در زیر 5 ویتامین و 3 ماده غذایی دیگر وجود دارد که ممکن است برای رشد مو مهم باشد:

– تمام سلول ها برای رشد نیاز به ویتامین A دارند. این سلول ها شامل مو، سریع ترین بافت رو به رشد در بدن انسان است. ویتامین A همچنین به غدد لنفاوی کمک می کند که ماده ای چرب به نام چربی پوست را تولید کنند. چربی پوست، پوست را مرطوب می کند و به حفظ موی سالم کمک می کند.

قرص برای رشد سریع موها

– رژیم های عاری از ویتامین A ممکن است منجر به مشکلات متعددی از جمله ریزش مو شود. در حالی که دریافت مقدار مناسب ویتامین A بسیار مهم است، ممکن است مصرف بیش از حد آن خطرناک باشد. مطالعات نشان می دهد که مصرف بیش از حد ویتامین A نیز می تواند باعث ریزش مو شود.

– سیب زمینی شیرین، هویج، کدو تنبل، اسفناج و کلم غنی از بتا کاروتن هستند که به ویتامین A تبدیل می شوند. ویتامین A در محصولات حیوانی مانند شیر، تخم مرغ و ماست نیز یافت می شود. روغن کبد ماهی کاد منبع خوبی از ویتامین A است.

یکی از بهترین ویتامین های شناخته شده برای رشد مو، ویتامین B به نام بیوتین است. مطالعات نشان می دهد کمبود بیوتین با ریزش مو در انسان ارتباط دارد. اگر چه بیوتین به عنوان یک درمان جایگزین مو استفاده می شود، کسانی که کمبود دارند بهترین نتایج را مشاهده می کنند. با این حال، کمبود آن بسیار نادر است زیرا به طور طبیعی در طیف وسیعی از غذاها دیده می شود.

همچنین کمبود اطلاعات در مورد اینکه آیا بیوتین برای رشد مو در افراد سالم موثر است یا خیر، وجود دارد. دیگر ویتامین های B به ایجاد گلبول های قرمز کمک می کنند که اکسیژن و مواد مغذی را به پوست سر و فولیکول های مو وارد می کنند. این فرآیندها برای رشد مو مهم هستند. شما می توانید ویتامین های B را از بسیاری از غذاها، از جمله غلات کامل، بادام، گوشت، ماهی، غذاهای دریایی و سبزیجات برگ تیره دریافت کنید. علاوه بر این، غذاهای حیوانی تنها منابع خوب ویتامین B12 هستند. بنابراین اگر شما یک رژیم غذایی گیاهخواری دارید، به مصرف مکمل فکر کنید.

آسیب رادیکال آزاد می تواند رشد مو را متوقف کند. ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که به محافظت در برابر استرس اکسیداتیو ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند. علاوه بر این، بدن شما نیاز به ویتامین C برای ایجاد پروتئین شناخته شده به عنوان کلاژن – بخش مهمی از ساختار مو – دارد.  ویتامین C همچنین به بدن شما کمک می کند آهن، ماده معدنی مورد نیاز برای رشد مو، را جذب کند. توت فرنگی، فلفل، گواوا و مرکبات همه منابع خوب ویتامین C هستند.

سطح پایین ویتامین D به آلوپسی، یک اصطلاح فنی برای ریزش مو، مرتبط است (قرص ویتامین دی 50000). تحقیقات همچنین نشان می دهد که ویتامین D ممکن است به ایجاد فولیکول های جدید کمک کند – منافذ کوچک در پوست سر که در آن موهای جدید رشد می کنند. بدن شما ویتامین D را از طریق تماس مستقیم با اشعه خورشید تولید می کند. منابع تغذیه مناسب ویتامین D عبارتند از ماهی چرب، روغن کبد ماهی کاد، برخی از قارچ ها و غذاهای غنی شده.

ویتامین E مانند آنتی اکسیدان است که می تواند از استرس اکسیداتیو جلوگیری کند. در یک مطالعه، افراد مبتلا به ریزش مو پس از مصرف 8 ماه ویتامین E رشد 34.5٪ مو را تجربه کردند. دانه های آفتابگردان، بادام، اسفناج و آووکادو همه منابع خوبی از ویتامین E هستند (خواص قرص ویتامین e، میزان مصرف و عوارض جانبی آن).

آهن کمک می کند که گلبول های قرمز اکسیژن را به سلول های شما منتقل کنند. این کار باعث می شود که این ماده معدنی برای بسیاری از عملکردهای بدن، از جمله رشد مو مهم باشد. کمبود آهن، که باعث کم خونی می شود، یکی از دلایل اصلی ریزش مو است. این مسئله خصوصا در زنان رایج است. غذاهایی که دارای آهن زیاد هستند عبارتند از حلزون، صدف، تخم مرغ، گوشت قرمز، اسفناج و عدس.

روی نقش مهمی در رشد و ترمیم بافت مو دارد. همچنین کمک می کند که غدد لنفاوی اطراف فولیکول ها به درستی عمل کنند. ریزش مو یکی از علائم شایع کمبود روی است. مطالعات نشان می دهد که مکمل های روی باعث کاهش ریزش مو ناشی از کمبود روی می شوند. با این حال، برخی از گزارش های مبهم وجود دارد که مکمل بیش از حد می تواند به ریزش مو کمک کند. به همین دلیل بهتر است که روی موردنیاز را از غذاها دریافت کنید. غذاهایی که حاوی روی هستند شامل صدف، گوشت گاو، اسفناج، جوانه گندم، دانه کدو تنبل و عدس می باشند.

مو تقریبا به طور کامل از پروتئین ساخته شده است. مصرف کافی پروتئین برای رشد مو مهم است. مطالعات حیوانی نشان می دهد که کمبود پروتئین می تواند باعث کاهش رشد مو شود و حتی منجر به ریزش مو شود. با این حال، کمبود پروتئین واقعی در کشورهای غربی بسیار نادر است.

اکثر مردم مکمل های ویتامین را به طور مرتب برای کمک به رشد موهای خود مصرف می کنند. اگر با یک متخصص پوست تماس بگیرید، به بررسی ویتامین های مورد نیاز می پردازد. مهمترین ویتامین برای رشد مو B5، B6، A، C و سپسE  می باشند. سایر موارد مهم بیوتین و اسید فولیک هستند. برخی از مکمل های ویتامین باعث کاهش ریزش مو می شوند، اما رشد مو را بهبود نمی بخشد. شما باید به دنبال ویتامینی باشید که بیماری شما را کنترل و ریزش مو را کنترل کند.

حتما بخوانید: برای جلوگیری از ریزش مو چه باید کرد؟

انتخاب بهترین ویتامین ها برای رشد مو بسیار مهم است، زیرا این معادل با انتخاب درمان صحیح برای کچلی است. نکات مهم:

محصولی که انتخاب می کنید نه تنها باید ریزش مو را متوقف کند، بلکه باید فولیکول های مو را تحریک و تقویت کند.

مکمل ویتامین باید دی هیدروتستوسترون یا DHT (که یکی از عوامل ریزش مو است) را مسدود کند. به دنبال محصولاتی که حاوی مسدود کننده های DHT هستند باشید.

ویتامین ها برای بهبود رشد مو به اندازه کافی، کافی نیستند؛ رژیم غذایی غنی از ویتامین مصرف کنید! رژیم غذایی به شما اجازه می دهد مواد مغذی دیگری را دریافت کنید.

محصولاتی با عصاره های گیاهی مانند تخمه کدو و برگ گزنه بهترین گزینه هستند. مکمل های بیوتین در رژیم غذایی شما می توانند باعث ضخیم تر، کامل تر و سالم تر شدن موهای شما شوند. دوز روزانه دو قرص Viviscal برای رشد موهای زنان حاوی 240 میکروگرم بیوتین (ویتامین B7) است که 80 درصد از ارزش روزانه توصیه شده بزرگسالان را تامین می کند.

برای ساده تر شدن تحقیق، دو مواد گیاهی موثر در رشد مو شامل: 

اسانس رزماری

اعتقاد بر این است که روغن رزماری هنگامی که روی پوست سر قرار می گیرد، باعث افزایش متابولیسم سلولی می شود که رشد مو را تحریک می کند. تحقیقات سال 2013 در دانشگاه کینکی در ژاپن نشان داد که عصاره برگ رزماری باعث بهبود رشد مو در موش هایی شده است که اختلالات رشد مو ناشی از درمان تستوسترون را تجربه کرده اند. یک مطالعه انسانی که در سال 2015 انجام شد، اثربخشی بالینی روغن رزماری را در درمان آلوپسی آندروژنیک مورد بررسی قرار داد. بیماران مبتلا به آلوپسی آدرنژنتیک به مدت 6 ماه با روغن رزماری یا منوکسیدیل (2 درصد) تحت درمان قرار گرفتند. مینوکسیدیل یک دارو است که برای تحریک رشد مو و آستیگماتیک استفاده می شود.

پس از شش ماه درمان، هر دو گروه افزایش قابل توجهی در تعداد مو داشته اند. با این وجود، خارش پوست سر بیشتر در گروه مینوکسیدیل دیده می شود. مطالعه نشان می دهد که روغن رزماری همانند داروهای رشد مو با اثرات جانبی کمی مانند خارش پوستی همراه است. 

آب و ژل آلوئه ورا:

آلوئه ورا دارای خواص تغذیه ای و ویتامین ها و مواد معدنی مختلفی است که به حفظ موهای شما کمک می کند. مزایای آلوئه ورا برای قرن ها شناخته شده است زیرا آلوئه ورا شامل خواص بهداشتی، زیبایی، دارویی و مراقبت از پوست است. این ماده پوست را نرم و لطیف می کند و محیط ایده آل برای رشد مو را فراهم می کند.

شما می توانید ژل آلوئه ورا را مستقیما به پوست سر اضافه کنید یا آن را به یک شامپو ملایم و طبیعی اضافه کنید. همچنین می توانید نصف فنجان آب آلوئه ورا را دو بار در روز بخورید. خواص درمانی باعث بهبود سلامت پوست شما می شود. بسیاری از مردم موهای سالم را نشانه ای از سلامتی یا زیبایی می دانند. مانند هر بخش دیگری از بدن شما، موها نیاز به مواد مغذی مختلف دارند تا سالم باشند و رشد کنند. در واقع، بسیاری از کمبود های تغذیه ای با ریزش مو مرتبط است. گرچه عواملی مانند سن، ژنتیک و هورمون ها بر رشد مو اثر می گذارند، مصرف مواد غذایی مطلوب نیز عامل کلیدی است.

غذا بهترین منبع ویتامین هایی است که برای رشد مو نیاز دارید. با این حال، اگر شما موفق به دریافت موادغذایی مورد نیاز در رژیم غذایی نشدید مکمل ها مفید می باشد. بر طبق تحقیقات، مکمل ها در افرادی که در حال حاضر دچار کمبود هستند، بهتر عمل می کنند. علاوه بر این، اگر کمبود ویتامین و مواد معدنی نداشته باشید، مصرف بیش از حد آن ها مضر است. بنابراین با یک پزشک مشورت کنید تا تعیین کنید آیا کمبود دارید یا خیر.در پایان، بهترین راه دریافت این مواد مغذی، رژیم غذایی متعادل و مبتنی بر مواد غذایی است که حاوی مقدار زیادی مواد مغذی باشد.

شواهد قطعی وجود ندارد که این محصولات اثر می کنند. اکثر مکمل های مو حاوی: ویتامین C، بیوتین، ویتامین B3 و ویتامین A هستند که همه آنها برای رشد مو ضروری هستند.”ریزش مو” احتمالا بدترین کابوس است!اگر محصولات متعددی را استفاده کرده اید و هیچ کدام اثر نکرده اند، این مقاله را مطالعه کنید! در این مقاله، بهترین ویتامین ها برای رشد مو را فهرست می کنیم. بگذارید ببینیم کدام یک برای شما خوب است.

تهیه و تنظیم: گروه سلامت اوما

منبع:  www.healthline.com

مو و ابرو(تقویت و پیوند)جوانسازی ومراقبت های(پوست)جراحی زیباییتناسب اندام(پیکرتراشی)لیزر موی زائد(Alex)

آنچه در این مقاله می خوانیم

آیا با ریزش مو مواجه هستید؟ آیا موهای شما نازک تر شده است؟ نگران نباشید. موادی برای درمان ریزش مو وجود دارد که می تواند علاوه بر توقف روند ریزش مو، باعث رشد سریعتر موهای شما شده و استحکام و شفافیت سابق را به آنها باز گرداند. اگر با این مشکل مواجه بوده اید به طور قطع حتما به دنبال یافتن بهترین قرص رشد مو با گزینه های مختلفی روبرو شده اید.

 بهترین قرص برای رشد مو می تواند به تغذیه و تقویت مو های شما کمک نموده و باعث رشد سریعتر، محکم تر شدن، بلند تر شدن و ضخیم تر شدن آن ها شود. اثربخشی قرص برای رشد مو به صورتی مشخص می شود که علاوه بر کمک به رشد و استحکام موها، بر تقویت ناخن و پوست نیز اثر بگذارد.

کاشت مو

قرص برای رشد سریع موها

اغلب، ما نمی توانیم تمام مواد مورد نیاز بدن خود را از مواد غذایی تأمین کنیم. در این گونه موارد از انواع قرص برای رشد مو استفاده می شود. فرمولاسیون قرص های رشد مو و تقویت مو به صورتی است که مواد مورد نیاز برای رشد مو را تأمین نماید. به طور مثال اثر زینک برای ریزش مو و توقف آن تأیید شده است که باید با مواد دیگری نظیر ویتامین B به مصرف بدن برسد. این قرص ها توسط پزشک متخصص مو و پزشک متخصص پوست و مو تجویز می شود و طبیعتاً می تواند به کاهش ریزش مو و تقویت تارهای مو و افزایش روند رشد مو کمک نموده و در کنار آن سبب بهبود وضعیت پوست و ناخن ها نیز شود.

ریزش مو به تدریج اتفاق می افتد، به این معنی است که شما وقت دارید که علل را دقیقا مشخص کنید و بهترین روش های درمان را بیابید.ریزش مو ممکن است از عادت های شیوه زندگی، ژنتیک یا هر دو صورت بگیرد.

 

موهای سالم به سلامت شما بستگی دارد. در موارد سوء تغذیه یا اختلالات خوردن مواد خاص، موهای جدید ممکن است از فولیکول ها تولید نشوند. یک آزمایش خون از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما می تواند به تعیین اینکه آیا شما در مواد مغذی کمبود دارید یا خیر کمک کند.مولتی ویتامین روزانه تحت نظر پزشک توصیه میشود. موهای سالم نیاز به آهن، اسید فولیک برای رشد و ضخامت، تقویت دارند.

مواد مغذی محلول در آب است که به طور طبیعی در غذاها مانند آجیل، عدس و.. یافت می شود. اگر شما یک رژیم متعادل داشته باشید، بعید است که بیوتین کمی داشته باشید. در حالی که بیوتین باعث کاهش آنزیم ها در بدن شما می شود. در صورت مصرف مکمل های ویتامین B نباید بیوتین مصرف کنید، در صورتی که با هم ترکیب شوند، می توانند اثر بخشی یکدیگر را کاهش دهند.

قرص تقویت مو

امگا ۳ و امگا ۶ اسیدهای چرب ضروری هستند. این به این دلیل است که آنها نمی توانند توسط بدن انسان ساخته شوند. امگا ۳ به التهاب بدن شما کمک می کند، از سوی دیگر، امگا ۶ برای سلامتی کلی پوست مهم است که ممکن است برای پوست سر مفید باشد. روغنهای گیاهی اساسا منبع امگا ۶ هستند، در حالی که اسیدهای چرب امگا ۳ در ماهی یافت می شوند.

Minoxidil بهترین روش شناخته شده برای درمان ریزش مو است که توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تایید شده است که در دسترس است. هنگامی که دوبار در روز به طور مستقیم به پوست سر اعمال شود، ممکن است به تدریج موهای ضخیم تر را در لکه های چشمی مشاهده کنید. این محصول بسته به ترجیحات شما به صورت مایع یا فوم در دسترس است. مینوکسیدیل می تواند تا ۱۶ هفته طول بکشد تا اثر کامل داشته باشد. مهم این است که شما از محصول به طور پیوسته استفاده کنید،  تحریک پوست سر و رشد مو ناخواسته در صورت و گردن برخی از عوارض جانبی احتمالی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

Spironolactone (Aldactone) برای افرادی که ریزش مو در تولید آندروژن دارند، تجویز می شود. در زنان، این دارو ممکن است به درمان ریزش مو در ارتباط با نوسانات هورمونی کمک کند. برای تعیین این پیش تعیین شده، آزمایش خون لازم است.

فیناستراید (Propecia) یک داروی ریزش مو است. این فقط برای مردان است بر خلاف درمان های موضعی مانند مینوکسیدیل، Propecia به عنوان یک قرص روزانه که مردان برای ریزش مو مصرف می نمایند. به علت عوارض جانبی جدی، زنان باید از این داروها اجتناب نمایند،(مخصوصا زنان باردار)

کورتیکواستروئیدها درمان های نسخه ای هستند که برای شرایط مرتبط با التهاب زمینه ای استفاده می شوند. گاهی اوقات، شرایط التهابی می تواند علائم مختلفی از قبیل ریزش مو را ایجاد کند.

دارو برای تقویت مو

داشتن تغذیه ی سالم و کاملی از گروه های مختلف غذایی علاوه بر تضمین سلامت فرد ، از ایجاد عوارض و مشکلات بسیار در دو بافت بسیار حساس ؛ پوست و مو جلوگیری می کند. در این میان ویتامین ها و مواد معدنی نقش بسیار مهمی در سلامت فرد برعهده دارند . هنگامی که بافت مو دچار عارضه ای چون ریزش مو می گردد ، پزشک متخصص مو جهت درمان و احیای رشد مجدد آن ، به تجویز داروهای موثر و تقویتی رشد مو می پردازد ،

بهترین قرص رشد مو ، قرص اکوفن می باشد که با ترکیبات بسیار مقوی خود و با تامین مواد معدنی موثر در ریزش مو ،  توانسته نتایج بسیار مثبتی را در جهت جلوگیری از ریزش مو و رشد سریع مو ایجاد نماید . این قرص دارای ویتامین ها و مواد کمیاب بسیاری مانند ؛ ویتامین B۵، B۶ ، B۸ ، PP ، زینک ، منیزیم و اسپیرولین می باشد .

ویتامین های B کمپلکس برای تنظیم متابولیسم و حفظ سیستم اعصاب مرکزی اهمیت دارند. همچنین این ویتامین ها برای سلامت پوست و مو ضروری هستند. برخی متخصصین تغذیه  ادعا می کنند که برخی از ویتامین های پرکاربردتر گروه B مانند ویتامین B-۱۲ می تواند به استحکام و حالت پذیری مو کمک کند.

ویتامین B-complex شامل ویتامین B۱ (تیامین)، B۲ (ریبوفلاوین)، B۳ (نیاسین)، B۵ (پانتوتنیک اسید)، B۶ (پایریدوکسین)، B۷ (بیوتین)، B۹ (فولات) و B۱۲| (کوبالامین) می باشد.

ویتامین ها باید ابتدا از طریق مواد غذایی جذب شوند. مواد غذایی حاوی ویتامین ب- کمپلکس شامل دانه ها، سبزیجاتی نظیر هویج، گل کلم و سبزیجات با برگ های سبز تیره، جگر گوساله و آبزیان، تخم مرغ، سویا، آجیل، حبوبات و آووکادو می باشند. ویتامین B۱۲ در فرآورده های لبنی و حیوانی یافت می شود. در صورتی که کمبود ویتامین B در بدن شما شدید بود، می توانید از قرص های حاوی این ویتامین نظیر اکوفن، فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده نمایید.

قرص ها و ژل های مختلفی در داروخانه ها وجود دارند که به درمان ریزش مو کمک می کنند. در بیشتر آنها از ترکیبات قرص ماینوکسیدیل و کورتیکواستروئیدها استفاده می شود. برخی از تحقیقات و آزمایشات نشان می دهد که این قرص ها به توقف و درمان ریزش مو کمک می کند  اما اثر چندانی در رشد دوباره مو پس از رفع ریزش مو ندارد. همچنین اثر قرص هایی نظیر فیناستراید نیز بر روی افراد بررسی شده است.

● درمان ریزش مو

● تحریک کننده ی رشد مو و ناخن

● غنی شده با پروتئین و ویتامین های مختلف

● افزایش مقاومت مو و ریشه ی مو

● بهبود جذب موثر آهن در بدن

● با افزایش ساخت کراتین موجب تقویت رشد مو و ناخن شده

● شامل پروتئین هیدرولیز شده ی گندم

از قرص آکوفن که به اشکال مختلفی چون پودر ، قرص و شامپو وجود دارد ، جهت تقویت مو و ناخن به صورت مؤثر استفاده می شود .

بهتر است مصرف این قرص با مشورت پزشک انجام شود ، نتایج حاصل از مصرف این دارو با توجه به دوز مصرف شدن از آن بعد از دو ماه نمایان خواهد شد .

داروی آکوفن ، در درمان ریزش موی ارثی و ریزش مو در اثر برخی بیماری های خاص بی تاثیر است .

منبع: کلینیک تخصصی تقویت مو و مراقبت مو و کاشت مو ایران نوین

من سه ماه اکوفان مصرف کردم هیچ تاثیری روی موهام نداشت

با سلام و وقت بخیر شما می توانید برای دریافت مشاوه در زمینه تقویت مو و راهنمایی های لازم با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

با سلام من یه دانش اموز کنکوری ام از چند سالع ریزش موی شدید دارم و رشد موهامم متوقف شده لطفا راهنماییم کنید چکار کنم ؟؟ایا میشه با قرص اکوفن نتیجه بگیرم؟؟

با سلام و وقت بخیر شما می توانید با مراجعه به پزشک پوست و مو، از بهترین روش تقویت مو تجویز شده توسط پزشک متخصص برای مشکل ریزش موهای خود نتیجه بگیرید. در صورتی که روش های دارویی به حل مشکل ریزش موی شما کمک نکرد، شما می توانید پس از سن ۳۰ سالگی با استفاده از روش های ترمیم مو و کاشت مو و پی آر پی، درمان نهایی و قطعی را برای ریزش موهای خود پیدا کنید. کلینیک تخصصی ایران نوین با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین پزشکان متخصص تقویت مو و کاشت مو، آماده خدمت رسانی به بیماران محترم می باشد. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

قرص برای رشد سریع موها

سلام موهای قیمت جلو سر شقیقه ها و پشت سر من مثل موی بچه شده است نازک و رشد هم نمیکند از وقتی یایسه شده ام

با سلام و عرض احترام مشکل ریزش موی شما هورمونی بوده و قابل درمان است. شما می توانید برای مشاوره رایگان تقویت مو با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

من خیلی موهای نازکی دارم زود میشکنه موخوره میگیره قرص اکوفن مفید هست استفاده کنم؟

با سلام و عرض احترام شما می توانید با مشورت پزشک متخصص مو از داروهای تقویت مو نظیر اکوفن استفاده نمایید. جهت مشاوره با پزشک متخصص می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام وقت بخیر من دانشجو هستم ۲۰سالمه یک سال و نیم هست که موهام ریزش پیدا کرده از جلو گوشه های سرم زیاد ریخته الان چی میتونم مصرف کنم که جاش پربشه و ریزش کم بشه ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام و عرض احترام شما می توانید تا قبل از سن ۳۰ سالگی با نظر پزشک از داروهای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو، نظیر اکوفن، ماینوکسیدیل و فیناستراید و … استفاده نمایید. در صورت عدم رفع مشکل، پس از ۳۰ سالگی می توانید اقدام به روش های کاشت مو ، ترمیم مو و پی آر پی مو نمایید. جهت مشاوره با پزشک متخصص می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید

سلام خودتون فروش قرص اکوفان هم دارید؟

با سلام و عرض احترام کلینیک ایران نوین امکان فروش داروهای تقویت مو و ریزش مو را ندارد. شما می توانید این دارو ها را از داروخانه های معتبر دریافت نداره موفق و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید . ببخشید من موهام تو شهر خودم تکن یعنی رنگشون خیلی خاصه ولی چن مدتی هست ریزش پیدا کردن و فکرمو حسابی مشغول کردن من قبلا ک ازمایش خون دادم اهن بدنم کم بود . اگر میشه یه دارویی ک صددرصدی جواب بده بهم معرفی کنید . مشخصات موهام هم خیلی نرمن و رنگشون سفید سیاه و زرده

با سلام و عرض احترام دوست عزیز توصیه پزشک متخصص مو به شما این است که از مصرف خودسرانه دارو و بدون ویزیت پزشک خودداری نمایید. شما می توانید برای مشاوره در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو با شماره تلفن کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ریزش موی شدید دارم و موهام مازک هست و پس سرم داره خالی میشه ، ۲۵ سالمه یک دکتر نظرش این بود که ارثی هست ، کدوم مکمل بهتر هست برام ؟

سلام من ۲۵ سالمه ریزش موی شدید دارم و تار موهام نازکه و پس سرم پوست سرم پیدا شده ، یک دکتر نظرش این بود ارثیه ، کدوم مکمل برای من بهتره ؟هیرویت ، سیستین ، …

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما باید برای مشاوره در زمینه بهترین داروی مکمل تقویت مو با کلینیک ایران نوین از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. با توجه به سن شما، در صورت نیاز می توانید اقدام به عمل ترمیم موی طبیعی نمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۴ سالمه و موهای صورت و بدنم رشد نمی کنه البته فولیکول تو صورت و بدن هست ولی به شکل کرکی لطفا راهنماییم کنید برای رشد موی صورت و بدنم با تشکر

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت موهای صورت و بدن خود از روش پی آر پی یا سایر روش های تقویت مو استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو می توانید با متخصصان ما در کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

سلام ببخشید من ۱۸سالمه ولی موهام خیلی کم پشته و هم از جلو وهم از پس سر داره میریزه چیکار کنم؟؟؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز با توجه به سن شما، بهترین گزینه استفاده از داروهای گیاهی نظیر حنا و قهوه است. در مراحل بعدی شما می توانید با مراجعه به پزشک متخصص مو از داروها و روش های مفید دیگر نیز استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می توانید با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۳ساله هستم یکسال هست ک ریزش دارم الان موهام خوبه ولی موهای ریز و نازک هنوز ریزش دارن… همینطور موهای ابرو لطفا نظرتون رو بدید

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما به تقویت موهای سر و ابرو نیاز دارید. برای ضخامت موهای خود می توانید از شامپوهای مناسب موهای نازک استفاده نمایید. برای جلوگیری از ریزش مو نیز می توانید با تشخیص پزشک از داروهای مناسب نظیر اکوفن و فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می توانید با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

باسلام من دختری۲۳ ساله هستم که تغریبا به مدت۱ساله که ریزش مو دارم و رفته رفته داره بدترم میشه پیش دکترم رفتم و داروی ماینوکسیدیل۲%و اسپیرونولاکتون و هیرویت بهم داد بعد از ۲ماه مصرف نتیجه ای نگرفتم و درمان رو قطع کردم زمینه ی ارثی هم نداریم چیکار کنم خیلی نگرانم بسیار از نطر روحی بهم ریختم لطفا راهنماییم کنین

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای حل مشکل ریزش موی خود از روش پی آر پی موی سر استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمیننه تقویت مو و پی آر پی می توانید با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۱ سالم و تا چند ماه پیش موهای پرپشت داشتم ولی الان تمام مو های سرم ریخته به طوری که کف سرم معلوم. حالا باید چی کار کنم و اینکه امکان اینکه دوباره مو های سر رشد کنن وجود دارد

با سلام و عرض احترام دوست عزیز از آنجایی که شما در مراحل اولیه ریزش مو هستید می توانید از روش هایی نظیر مزوتراپی یا پی آر پی موی سر استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر می توانید به کانال تلگرام کلینیک ایران نوین مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید

سلام وقت بخیر من هرچی می گردم قرص اکوفن نایاب شده تو داروخانه ها جایگزین چی بگیرم

با سلام و عرض احترام دوست عزیز جایگزین های مختلفی برای قرص اکوفن وجود دارد نظیر فیناستراید که مصرف آن ها باید با مشورت پزشک متخصص مو انجام شود. برای مشاوره با پزشک متخصص مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید موفق و پیروز باشید

سلام .من ۲۱سالمه دوسالی هست ریزش مو دارم و رشد کمی داره و تار های نازکی داره راهنماییم کنید لطفأ

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت موهای خود از روش های مزوتراپی یا پی آر پی مو یا روش کلاه لیزری استفاده نمایید. برای مشاوره در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام. من ۳۰ساله هستم . حدود ۹سال پیش عمل قلب باز کردم که بعد از اون موهام بشدت ریخت.. حدود ۳سال پیش بخاطر اضافه وزنم دکتر بهم قرص ونوستان رو تجویز کرد.. که بعد از اون موهام وحشتناک ریخت و نازک شد درحدی که کف سرم مشخصه.. آیا راه درمان داره؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز به طور کلی روش های کاشت مو و ترمیم مو و پی آر پی درمان قطعی ریزش مو می باشند. اما بررسی امکان کاشت مو و انتخاب بهترین روش درمان حتماً باید به صورت حضوری انجام شود. برای دریافت وقت معاینه پوست و مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موقق و پیروز باشید

سلام دوستان

من ۶ ماه پیش کاشت مو انجام دادم تقریبا ۵ ماه هست همیشهقرص اکوفن با شامپو اکوفن مصرف میکنم . اصلا فایده نداره پول خودتون رو دور نریزید . فقط از فوم ماینوکسیدیل استفاده کنید یکم گرونه ولی عالیه

سلام من اسماعیل ۲۰ساله هستم تقریبا پارسال به مدت ۴ماه شروع کردن به خلوت شدن و تمام موهای سرم تقریبا نصف شدن ولی اینکه پشت سرم طاس بشه یا جلوی سرم بریزه نه کاملا یکدست بوده والبته همون ۴ماه بود وکلا قطع شد.تواقوامم ریزش موی ارثی نداشتیم.خواستم بدونم این چ مدل ریزش مو هست؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز ریزش موی شما می تواند ناشی از استرس یا به دلیل تغییر شیوه بهداشت مو به صورت ناگهانی رخ داده باشد. در صورت تداوم این روند می توانید با مراجعه به کلینیک ایران نوین تقاضای وقت مشاوره در زمینه تقویت مو نمایید. برای دریافت وقت مشاوره می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من بعد از بلوغ موهام نازك شد ولي اصلا ريزش مو ندارم. در طي ٧،٨سالدمتدهاي مختلف انجام دادم در ابتدا دارودرماني و بعدها PRP و مزوتراپي ١٢جلسه انجام دادم. انواع و أقسام محلول و قرص و شامپو را استفاده كردم حتي طب سوزني ولي نتيجه دلخواه نگرفتم ضمنا گزينه ي مناسب كاشت مو و يا ترميم نيستم چون كف سرم خالي نداره و جالبه كه اين مشكل در خاندان ما تك هست و در تست هايي كه انجام دادم مشكل هورموني و كمبود ويتامين هم ندارم. اگر راه كاري ارائه بدين ممنون مي شم.

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما باید توجه داشته باشید که مراقبت های بعد از عمل مزوتراپی و پی آر پی در دریافت نتیجه مطلوب بسیار موثر خواهد بود. حتما با مشورت پزشک متخصص مو در نوع محصولات مورد استفاده خود تجدید نظر فرمایید. برای دریافت وقت مشاوره پزشک متخصص مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۰سالمه و نزدیک به دوساله ریزش مو دارم دکتر بهم ماینوکسیدیل فیناستراید و زینک داد استفاده کردم ولی نتیجه ای نگرفتم به نظر شما باید چیکار کنم

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما در حال حاضر در سن ریزش مو هستید و هنوز به تعادل هورمونی برای توقف روند ریزش مو نرسیده اید. بنابراین بهتر است از روش های موثر تر نظیر مزوتراپی و پی آر پی استفاده نمایید. برای دریافت مشاوره و وقت ویزیت در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

Slm mn 19salm k bud prp anjam dadm vali natijei nadidm,behtarin qorso mahlulo serome moo ro emtehan kardm natije nadidm.azmayeshm anjam dadm chize khasi neshun nadad,moo ham b qadri km shode k chizish namundr alnm 20saalme

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما در حال حاضر به دلیل سن شما، روش های دائمی و قطعی مناسب نیست. زیرا هنوز روند ریزش موی سر در شما متوقف و ثابت نشده است. بهترین روش مراجعه به بهترین پزشک تقویت مو و استفاده از روش های تقویت فولیکول مو تا سن ۲۵-۳۰ سالگی است و پس از آن می توانید از روش کاشت موی طبیعی استفاده نمایید. برای مشاوره و رزرو وقت در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام داروهای ذکرشده برای کسانی که سنگ کلیه دارند ایا مضراست؟ ممنون میشم از پاسخگویتان

با سلام و عرض احترام دوست عزیز حتما قبل از مصرف هر دارو به دستورالعمل موجود در بسته بندی دارو توجه فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۳۵ سالم هست بخاطر کمخونی شدید موهام بشدت و یدفعه ای ریخت الان دارم قرص اهن مصرف می کنم میخواستم بپرسم دارویی برای دراومدن موهام هست

با سلام و عرض احترام دوست عزیز داروهای و روش های متفاوتی برای درمان ریزش مو وجود دارد که باید با نظر پزشک متخصص مو استفاده شوند. برای مشاوره و رزرو وقت پزشک برای تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

با درود بر شما عزیزان. بابت زحماتتان برای کاربران خیلی ممنونم. من پسری ۲۳ ساله هستم. موهای سرم حدوداً ۱۲ سانتی متر هست. ریزش مو هم ندارم. از شامپوی مرطوب کننده گیاه آوکادو شون مخصوص موهای خشک استفاده میکنم. اما دوست دارم رشد موی بیشتری داشته باشم. لطفاً راهنمایی کنید.

سلام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت و افزایش رشد موهای سر خود از روش مزوتراپی استفاده نمایید. برای دریافت نوبت مروتراپی می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید من تقریبا سه ماهی هست که جلوی پیشانی سرم شروع به ریزش کرده ایا قرص تاثیری دارد یا خیر اگه میشه خودتون همین جا جواب بدید تا اینکه زنگ بزنم خیلی متشکرم

سلام دوست عزیز وضعیت ریزش موی شما، سن شما و سوابق ژنتیکی شما باید مورد بررسی قرار گیرد. در موارد خفیف به طور معمول درمان ریزش مو با قرص تقویت مو امکان پذیر می باشد. اما برای پاسخ قطعی نیاز به معاینه حضوری می باشد. برای دریافت وقت معاینه ریزش مو و تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام برای رشد سریع موهای سرم از اکوفن استفاده کنم اما ترسیدم که روی موهای صورت و بدنم اثر بزاره رشدشون زیاد کنه و اینو اصلا دوس ندارم میشه راهنمایی کنین که قطعا بی اثر هست یا نه

سلام دوست عزیز اکوفان دارویی مولتی ویتامین است که بر روی رشد و ضخامت موهای صورت تأثیری ندارد. تأثیر این دارو فقط بر روی موهای سر است و می توانید بدون نگرانی به مصرف این دارو بپردازید. موفق و پیروز باشید.

قرص اکوفان تو رشد و زیاد شدن موی بدن هم تاثیر داره؟

سلام دوست عزیز قرص اکوفان ، به عنوان یک داروی مولتی ویتامین برای ناخن و موهای سر تجویز می شود و تأثیر خیلی خاصی بر روی موهای سر و بدن ندارد. موفق و پیروز باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

طراحی و سئو توسط تیم انفورماتیک کلینیک ایران نوین

مو و ابرو(تقویت و پیوند)جوانسازی ومراقبت های(پوست)جراحی زیباییتناسب اندام(پیکرتراشی)لیزر موی زائد(Alex)

آنچه در این مقاله می خوانیم

آیا با ریزش مو مواجه هستید؟ آیا موهای شما نازک تر شده است؟ نگران نباشید. موادی برای درمان ریزش مو وجود دارد که می تواند علاوه بر توقف روند ریزش مو، باعث رشد سریعتر موهای شما شده و استحکام و شفافیت سابق را به آنها باز گرداند. اگر با این مشکل مواجه بوده اید به طور قطع حتما به دنبال یافتن بهترین قرص رشد مو با گزینه های مختلفی روبرو شده اید.

 بهترین قرص برای رشد مو می تواند به تغذیه و تقویت مو های شما کمک نموده و باعث رشد سریعتر، محکم تر شدن، بلند تر شدن و ضخیم تر شدن آن ها شود. اثربخشی قرص برای رشد مو به صورتی مشخص می شود که علاوه بر کمک به رشد و استحکام موها، بر تقویت ناخن و پوست نیز اثر بگذارد.

کاشت مو

قرص برای رشد سریع موها

اغلب، ما نمی توانیم تمام مواد مورد نیاز بدن خود را از مواد غذایی تأمین کنیم. در این گونه موارد از انواع قرص برای رشد مو استفاده می شود. فرمولاسیون قرص های رشد مو و تقویت مو به صورتی است که مواد مورد نیاز برای رشد مو را تأمین نماید. به طور مثال اثر زینک برای ریزش مو و توقف آن تأیید شده است که باید با مواد دیگری نظیر ویتامین B به مصرف بدن برسد. این قرص ها توسط پزشک متخصص مو و پزشک متخصص پوست و مو تجویز می شود و طبیعتاً می تواند به کاهش ریزش مو و تقویت تارهای مو و افزایش روند رشد مو کمک نموده و در کنار آن سبب بهبود وضعیت پوست و ناخن ها نیز شود.

ریزش مو به تدریج اتفاق می افتد، به این معنی است که شما وقت دارید که علل را دقیقا مشخص کنید و بهترین روش های درمان را بیابید.ریزش مو ممکن است از عادت های شیوه زندگی، ژنتیک یا هر دو صورت بگیرد.

 

موهای سالم به سلامت شما بستگی دارد. در موارد سوء تغذیه یا اختلالات خوردن مواد خاص، موهای جدید ممکن است از فولیکول ها تولید نشوند. یک آزمایش خون از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما می تواند به تعیین اینکه آیا شما در مواد مغذی کمبود دارید یا خیر کمک کند.مولتی ویتامین روزانه تحت نظر پزشک توصیه میشود. موهای سالم نیاز به آهن، اسید فولیک برای رشد و ضخامت، تقویت دارند.

مواد مغذی محلول در آب است که به طور طبیعی در غذاها مانند آجیل، عدس و.. یافت می شود. اگر شما یک رژیم متعادل داشته باشید، بعید است که بیوتین کمی داشته باشید. در حالی که بیوتین باعث کاهش آنزیم ها در بدن شما می شود. در صورت مصرف مکمل های ویتامین B نباید بیوتین مصرف کنید، در صورتی که با هم ترکیب شوند، می توانند اثر بخشی یکدیگر را کاهش دهند.

قرص تقویت مو

امگا ۳ و امگا ۶ اسیدهای چرب ضروری هستند. این به این دلیل است که آنها نمی توانند توسط بدن انسان ساخته شوند. امگا ۳ به التهاب بدن شما کمک می کند، از سوی دیگر، امگا ۶ برای سلامتی کلی پوست مهم است که ممکن است برای پوست سر مفید باشد. روغنهای گیاهی اساسا منبع امگا ۶ هستند، در حالی که اسیدهای چرب امگا ۳ در ماهی یافت می شوند.

Minoxidil بهترین روش شناخته شده برای درمان ریزش مو است که توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تایید شده است که در دسترس است. هنگامی که دوبار در روز به طور مستقیم به پوست سر اعمال شود، ممکن است به تدریج موهای ضخیم تر را در لکه های چشمی مشاهده کنید. این محصول بسته به ترجیحات شما به صورت مایع یا فوم در دسترس است. مینوکسیدیل می تواند تا ۱۶ هفته طول بکشد تا اثر کامل داشته باشد. مهم این است که شما از محصول به طور پیوسته استفاده کنید،  تحریک پوست سر و رشد مو ناخواسته در صورت و گردن برخی از عوارض جانبی احتمالی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

Spironolactone (Aldactone) برای افرادی که ریزش مو در تولید آندروژن دارند، تجویز می شود. در زنان، این دارو ممکن است به درمان ریزش مو در ارتباط با نوسانات هورمونی کمک کند. برای تعیین این پیش تعیین شده، آزمایش خون لازم است.

فیناستراید (Propecia) یک داروی ریزش مو است. این فقط برای مردان است بر خلاف درمان های موضعی مانند مینوکسیدیل، Propecia به عنوان یک قرص روزانه که مردان برای ریزش مو مصرف می نمایند. به علت عوارض جانبی جدی، زنان باید از این داروها اجتناب نمایند،(مخصوصا زنان باردار)

کورتیکواستروئیدها درمان های نسخه ای هستند که برای شرایط مرتبط با التهاب زمینه ای استفاده می شوند. گاهی اوقات، شرایط التهابی می تواند علائم مختلفی از قبیل ریزش مو را ایجاد کند.

دارو برای تقویت مو

داشتن تغذیه ی سالم و کاملی از گروه های مختلف غذایی علاوه بر تضمین سلامت فرد ، از ایجاد عوارض و مشکلات بسیار در دو بافت بسیار حساس ؛ پوست و مو جلوگیری می کند. در این میان ویتامین ها و مواد معدنی نقش بسیار مهمی در سلامت فرد برعهده دارند . هنگامی که بافت مو دچار عارضه ای چون ریزش مو می گردد ، پزشک متخصص مو جهت درمان و احیای رشد مجدد آن ، به تجویز داروهای موثر و تقویتی رشد مو می پردازد ،

بهترین قرص رشد مو ، قرص اکوفن می باشد که با ترکیبات بسیار مقوی خود و با تامین مواد معدنی موثر در ریزش مو ،  توانسته نتایج بسیار مثبتی را در جهت جلوگیری از ریزش مو و رشد سریع مو ایجاد نماید . این قرص دارای ویتامین ها و مواد کمیاب بسیاری مانند ؛ ویتامین B۵، B۶ ، B۸ ، PP ، زینک ، منیزیم و اسپیرولین می باشد .

ویتامین های B کمپلکس برای تنظیم متابولیسم و حفظ سیستم اعصاب مرکزی اهمیت دارند. همچنین این ویتامین ها برای سلامت پوست و مو ضروری هستند. برخی متخصصین تغذیه  ادعا می کنند که برخی از ویتامین های پرکاربردتر گروه B مانند ویتامین B-۱۲ می تواند به استحکام و حالت پذیری مو کمک کند.

ویتامین B-complex شامل ویتامین B۱ (تیامین)، B۲ (ریبوفلاوین)، B۳ (نیاسین)، B۵ (پانتوتنیک اسید)، B۶ (پایریدوکسین)، B۷ (بیوتین)، B۹ (فولات) و B۱۲| (کوبالامین) می باشد.

ویتامین ها باید ابتدا از طریق مواد غذایی جذب شوند. مواد غذایی حاوی ویتامین ب- کمپلکس شامل دانه ها، سبزیجاتی نظیر هویج، گل کلم و سبزیجات با برگ های سبز تیره، جگر گوساله و آبزیان، تخم مرغ، سویا، آجیل، حبوبات و آووکادو می باشند. ویتامین B۱۲ در فرآورده های لبنی و حیوانی یافت می شود. در صورتی که کمبود ویتامین B در بدن شما شدید بود، می توانید از قرص های حاوی این ویتامین نظیر اکوفن، فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده نمایید.

قرص ها و ژل های مختلفی در داروخانه ها وجود دارند که به درمان ریزش مو کمک می کنند. در بیشتر آنها از ترکیبات قرص ماینوکسیدیل و کورتیکواستروئیدها استفاده می شود. برخی از تحقیقات و آزمایشات نشان می دهد که این قرص ها به توقف و درمان ریزش مو کمک می کند  اما اثر چندانی در رشد دوباره مو پس از رفع ریزش مو ندارد. همچنین اثر قرص هایی نظیر فیناستراید نیز بر روی افراد بررسی شده است.

● درمان ریزش مو

● تحریک کننده ی رشد مو و ناخن

● غنی شده با پروتئین و ویتامین های مختلف

● افزایش مقاومت مو و ریشه ی مو

● بهبود جذب موثر آهن در بدن

● با افزایش ساخت کراتین موجب تقویت رشد مو و ناخن شده

● شامل پروتئین هیدرولیز شده ی گندم

از قرص آکوفن که به اشکال مختلفی چون پودر ، قرص و شامپو وجود دارد ، جهت تقویت مو و ناخن به صورت مؤثر استفاده می شود .

بهتر است مصرف این قرص با مشورت پزشک انجام شود ، نتایج حاصل از مصرف این دارو با توجه به دوز مصرف شدن از آن بعد از دو ماه نمایان خواهد شد .

داروی آکوفن ، در درمان ریزش موی ارثی و ریزش مو در اثر برخی بیماری های خاص بی تاثیر است .

منبع: کلینیک تخصصی تقویت مو و مراقبت مو و کاشت مو ایران نوین

من سه ماه اکوفان مصرف کردم هیچ تاثیری روی موهام نداشت

با سلام و وقت بخیر شما می توانید برای دریافت مشاوه در زمینه تقویت مو و راهنمایی های لازم با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

با سلام من یه دانش اموز کنکوری ام از چند سالع ریزش موی شدید دارم و رشد موهامم متوقف شده لطفا راهنماییم کنید چکار کنم ؟؟ایا میشه با قرص اکوفن نتیجه بگیرم؟؟

با سلام و وقت بخیر شما می توانید با مراجعه به پزشک پوست و مو، از بهترین روش تقویت مو تجویز شده توسط پزشک متخصص برای مشکل ریزش موهای خود نتیجه بگیرید. در صورتی که روش های دارویی به حل مشکل ریزش موی شما کمک نکرد، شما می توانید پس از سن ۳۰ سالگی با استفاده از روش های ترمیم مو و کاشت مو و پی آر پی، درمان نهایی و قطعی را برای ریزش موهای خود پیدا کنید. کلینیک تخصصی ایران نوین با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین پزشکان متخصص تقویت مو و کاشت مو، آماده خدمت رسانی به بیماران محترم می باشد. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

قرص برای رشد سریع موها

سلام موهای قیمت جلو سر شقیقه ها و پشت سر من مثل موی بچه شده است نازک و رشد هم نمیکند از وقتی یایسه شده ام

با سلام و عرض احترام مشکل ریزش موی شما هورمونی بوده و قابل درمان است. شما می توانید برای مشاوره رایگان تقویت مو با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

من خیلی موهای نازکی دارم زود میشکنه موخوره میگیره قرص اکوفن مفید هست استفاده کنم؟

با سلام و عرض احترام شما می توانید با مشورت پزشک متخصص مو از داروهای تقویت مو نظیر اکوفن استفاده نمایید. جهت مشاوره با پزشک متخصص می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام وقت بخیر من دانشجو هستم ۲۰سالمه یک سال و نیم هست که موهام ریزش پیدا کرده از جلو گوشه های سرم زیاد ریخته الان چی میتونم مصرف کنم که جاش پربشه و ریزش کم بشه ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام و عرض احترام شما می توانید تا قبل از سن ۳۰ سالگی با نظر پزشک از داروهای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو، نظیر اکوفن، ماینوکسیدیل و فیناستراید و … استفاده نمایید. در صورت عدم رفع مشکل، پس از ۳۰ سالگی می توانید اقدام به روش های کاشت مو ، ترمیم مو و پی آر پی مو نمایید. جهت مشاوره با پزشک متخصص می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید

سلام خودتون فروش قرص اکوفان هم دارید؟

با سلام و عرض احترام کلینیک ایران نوین امکان فروش داروهای تقویت مو و ریزش مو را ندارد. شما می توانید این دارو ها را از داروخانه های معتبر دریافت نداره موفق و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید . ببخشید من موهام تو شهر خودم تکن یعنی رنگشون خیلی خاصه ولی چن مدتی هست ریزش پیدا کردن و فکرمو حسابی مشغول کردن من قبلا ک ازمایش خون دادم اهن بدنم کم بود . اگر میشه یه دارویی ک صددرصدی جواب بده بهم معرفی کنید . مشخصات موهام هم خیلی نرمن و رنگشون سفید سیاه و زرده

با سلام و عرض احترام دوست عزیز توصیه پزشک متخصص مو به شما این است که از مصرف خودسرانه دارو و بدون ویزیت پزشک خودداری نمایید. شما می توانید برای مشاوره در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو با شماره تلفن کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ریزش موی شدید دارم و موهام مازک هست و پس سرم داره خالی میشه ، ۲۵ سالمه یک دکتر نظرش این بود که ارثی هست ، کدوم مکمل بهتر هست برام ؟

سلام من ۲۵ سالمه ریزش موی شدید دارم و تار موهام نازکه و پس سرم پوست سرم پیدا شده ، یک دکتر نظرش این بود ارثیه ، کدوم مکمل برای من بهتره ؟هیرویت ، سیستین ، …

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما باید برای مشاوره در زمینه بهترین داروی مکمل تقویت مو با کلینیک ایران نوین از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. با توجه به سن شما، در صورت نیاز می توانید اقدام به عمل ترمیم موی طبیعی نمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۴ سالمه و موهای صورت و بدنم رشد نمی کنه البته فولیکول تو صورت و بدن هست ولی به شکل کرکی لطفا راهنماییم کنید برای رشد موی صورت و بدنم با تشکر

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت موهای صورت و بدن خود از روش پی آر پی یا سایر روش های تقویت مو استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو می توانید با متخصصان ما در کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

سلام ببخشید من ۱۸سالمه ولی موهام خیلی کم پشته و هم از جلو وهم از پس سر داره میریزه چیکار کنم؟؟؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز با توجه به سن شما، بهترین گزینه استفاده از داروهای گیاهی نظیر حنا و قهوه است. در مراحل بعدی شما می توانید با مراجعه به پزشک متخصص مو از داروها و روش های مفید دیگر نیز استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می توانید با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۳ساله هستم یکسال هست ک ریزش دارم الان موهام خوبه ولی موهای ریز و نازک هنوز ریزش دارن… همینطور موهای ابرو لطفا نظرتون رو بدید

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما به تقویت موهای سر و ابرو نیاز دارید. برای ضخامت موهای خود می توانید از شامپوهای مناسب موهای نازک استفاده نمایید. برای جلوگیری از ریزش مو نیز می توانید با تشخیص پزشک از داروهای مناسب نظیر اکوفن و فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می توانید با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

باسلام من دختری۲۳ ساله هستم که تغریبا به مدت۱ساله که ریزش مو دارم و رفته رفته داره بدترم میشه پیش دکترم رفتم و داروی ماینوکسیدیل۲%و اسپیرونولاکتون و هیرویت بهم داد بعد از ۲ماه مصرف نتیجه ای نگرفتم و درمان رو قطع کردم زمینه ی ارثی هم نداریم چیکار کنم خیلی نگرانم بسیار از نطر روحی بهم ریختم لطفا راهنماییم کنین

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای حل مشکل ریزش موی خود از روش پی آر پی موی سر استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمیننه تقویت مو و پی آر پی می توانید با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۱ سالم و تا چند ماه پیش موهای پرپشت داشتم ولی الان تمام مو های سرم ریخته به طوری که کف سرم معلوم. حالا باید چی کار کنم و اینکه امکان اینکه دوباره مو های سر رشد کنن وجود دارد

با سلام و عرض احترام دوست عزیز از آنجایی که شما در مراحل اولیه ریزش مو هستید می توانید از روش هایی نظیر مزوتراپی یا پی آر پی موی سر استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر می توانید به کانال تلگرام کلینیک ایران نوین مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید

سلام وقت بخیر من هرچی می گردم قرص اکوفن نایاب شده تو داروخانه ها جایگزین چی بگیرم

با سلام و عرض احترام دوست عزیز جایگزین های مختلفی برای قرص اکوفن وجود دارد نظیر فیناستراید که مصرف آن ها باید با مشورت پزشک متخصص مو انجام شود. برای مشاوره با پزشک متخصص مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید موفق و پیروز باشید

سلام .من ۲۱سالمه دوسالی هست ریزش مو دارم و رشد کمی داره و تار های نازکی داره راهنماییم کنید لطفأ

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت موهای خود از روش های مزوتراپی یا پی آر پی مو یا روش کلاه لیزری استفاده نمایید. برای مشاوره در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام. من ۳۰ساله هستم . حدود ۹سال پیش عمل قلب باز کردم که بعد از اون موهام بشدت ریخت.. حدود ۳سال پیش بخاطر اضافه وزنم دکتر بهم قرص ونوستان رو تجویز کرد.. که بعد از اون موهام وحشتناک ریخت و نازک شد درحدی که کف سرم مشخصه.. آیا راه درمان داره؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز به طور کلی روش های کاشت مو و ترمیم مو و پی آر پی درمان قطعی ریزش مو می باشند. اما بررسی امکان کاشت مو و انتخاب بهترین روش درمان حتماً باید به صورت حضوری انجام شود. برای دریافت وقت معاینه پوست و مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موقق و پیروز باشید

سلام دوستان

من ۶ ماه پیش کاشت مو انجام دادم تقریبا ۵ ماه هست همیشهقرص اکوفن با شامپو اکوفن مصرف میکنم . اصلا فایده نداره پول خودتون رو دور نریزید . فقط از فوم ماینوکسیدیل استفاده کنید یکم گرونه ولی عالیه

سلام من اسماعیل ۲۰ساله هستم تقریبا پارسال به مدت ۴ماه شروع کردن به خلوت شدن و تمام موهای سرم تقریبا نصف شدن ولی اینکه پشت سرم طاس بشه یا جلوی سرم بریزه نه کاملا یکدست بوده والبته همون ۴ماه بود وکلا قطع شد.تواقوامم ریزش موی ارثی نداشتیم.خواستم بدونم این چ مدل ریزش مو هست؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز ریزش موی شما می تواند ناشی از استرس یا به دلیل تغییر شیوه بهداشت مو به صورت ناگهانی رخ داده باشد. در صورت تداوم این روند می توانید با مراجعه به کلینیک ایران نوین تقاضای وقت مشاوره در زمینه تقویت مو نمایید. برای دریافت وقت مشاوره می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من بعد از بلوغ موهام نازك شد ولي اصلا ريزش مو ندارم. در طي ٧،٨سالدمتدهاي مختلف انجام دادم در ابتدا دارودرماني و بعدها PRP و مزوتراپي ١٢جلسه انجام دادم. انواع و أقسام محلول و قرص و شامپو را استفاده كردم حتي طب سوزني ولي نتيجه دلخواه نگرفتم ضمنا گزينه ي مناسب كاشت مو و يا ترميم نيستم چون كف سرم خالي نداره و جالبه كه اين مشكل در خاندان ما تك هست و در تست هايي كه انجام دادم مشكل هورموني و كمبود ويتامين هم ندارم. اگر راه كاري ارائه بدين ممنون مي شم.

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما باید توجه داشته باشید که مراقبت های بعد از عمل مزوتراپی و پی آر پی در دریافت نتیجه مطلوب بسیار موثر خواهد بود. حتما با مشورت پزشک متخصص مو در نوع محصولات مورد استفاده خود تجدید نظر فرمایید. برای دریافت وقت مشاوره پزشک متخصص مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۰سالمه و نزدیک به دوساله ریزش مو دارم دکتر بهم ماینوکسیدیل فیناستراید و زینک داد استفاده کردم ولی نتیجه ای نگرفتم به نظر شما باید چیکار کنم

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما در حال حاضر در سن ریزش مو هستید و هنوز به تعادل هورمونی برای توقف روند ریزش مو نرسیده اید. بنابراین بهتر است از روش های موثر تر نظیر مزوتراپی و پی آر پی استفاده نمایید. برای دریافت مشاوره و وقت ویزیت در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

Slm mn 19salm k bud prp anjam dadm vali natijei nadidm,behtarin qorso mahlulo serome moo ro emtehan kardm natije nadidm.azmayeshm anjam dadm chize khasi neshun nadad,moo ham b qadri km shode k chizish namundr alnm 20saalme

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما در حال حاضر به دلیل سن شما، روش های دائمی و قطعی مناسب نیست. زیرا هنوز روند ریزش موی سر در شما متوقف و ثابت نشده است. بهترین روش مراجعه به بهترین پزشک تقویت مو و استفاده از روش های تقویت فولیکول مو تا سن ۲۵-۳۰ سالگی است و پس از آن می توانید از روش کاشت موی طبیعی استفاده نمایید. برای مشاوره و رزرو وقت در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام داروهای ذکرشده برای کسانی که سنگ کلیه دارند ایا مضراست؟ ممنون میشم از پاسخگویتان

با سلام و عرض احترام دوست عزیز حتما قبل از مصرف هر دارو به دستورالعمل موجود در بسته بندی دارو توجه فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۳۵ سالم هست بخاطر کمخونی شدید موهام بشدت و یدفعه ای ریخت الان دارم قرص اهن مصرف می کنم میخواستم بپرسم دارویی برای دراومدن موهام هست

با سلام و عرض احترام دوست عزیز داروهای و روش های متفاوتی برای درمان ریزش مو وجود دارد که باید با نظر پزشک متخصص مو استفاده شوند. برای مشاوره و رزرو وقت پزشک برای تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

با درود بر شما عزیزان. بابت زحماتتان برای کاربران خیلی ممنونم. من پسری ۲۳ ساله هستم. موهای سرم حدوداً ۱۲ سانتی متر هست. ریزش مو هم ندارم. از شامپوی مرطوب کننده گیاه آوکادو شون مخصوص موهای خشک استفاده میکنم. اما دوست دارم رشد موی بیشتری داشته باشم. لطفاً راهنمایی کنید.

سلام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت و افزایش رشد موهای سر خود از روش مزوتراپی استفاده نمایید. برای دریافت نوبت مروتراپی می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید من تقریبا سه ماهی هست که جلوی پیشانی سرم شروع به ریزش کرده ایا قرص تاثیری دارد یا خیر اگه میشه خودتون همین جا جواب بدید تا اینکه زنگ بزنم خیلی متشکرم

سلام دوست عزیز وضعیت ریزش موی شما، سن شما و سوابق ژنتیکی شما باید مورد بررسی قرار گیرد. در موارد خفیف به طور معمول درمان ریزش مو با قرص تقویت مو امکان پذیر می باشد. اما برای پاسخ قطعی نیاز به معاینه حضوری می باشد. برای دریافت وقت معاینه ریزش مو و تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام برای رشد سریع موهای سرم از اکوفن استفاده کنم اما ترسیدم که روی موهای صورت و بدنم اثر بزاره رشدشون زیاد کنه و اینو اصلا دوس ندارم میشه راهنمایی کنین که قطعا بی اثر هست یا نه

سلام دوست عزیز اکوفان دارویی مولتی ویتامین است که بر روی رشد و ضخامت موهای صورت تأثیری ندارد. تأثیر این دارو فقط بر روی موهای سر است و می توانید بدون نگرانی به مصرف این دارو بپردازید. موفق و پیروز باشید.

قرص اکوفان تو رشد و زیاد شدن موی بدن هم تاثیر داره؟

سلام دوست عزیز قرص اکوفان ، به عنوان یک داروی مولتی ویتامین برای ناخن و موهای سر تجویز می شود و تأثیر خیلی خاصی بر روی موهای سر و بدن ندارد. موفق و پیروز باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

طراحی و سئو توسط تیم انفورماتیک کلینیک ایران نوین

مو و ابرو(تقویت و پیوند)جوانسازی ومراقبت های(پوست)جراحی زیباییتناسب اندام(پیکرتراشی)لیزر موی زائد(Alex)

آنچه در این مقاله می خوانیم

آیا با ریزش مو مواجه هستید؟ آیا موهای شما نازک تر شده است؟ نگران نباشید. موادی برای درمان ریزش مو وجود دارد که می تواند علاوه بر توقف روند ریزش مو، باعث رشد سریعتر موهای شما شده و استحکام و شفافیت سابق را به آنها باز گرداند. اگر با این مشکل مواجه بوده اید به طور قطع حتما به دنبال یافتن بهترین قرص رشد مو با گزینه های مختلفی روبرو شده اید.

 بهترین قرص برای رشد مو می تواند به تغذیه و تقویت مو های شما کمک نموده و باعث رشد سریعتر، محکم تر شدن، بلند تر شدن و ضخیم تر شدن آن ها شود. اثربخشی قرص برای رشد مو به صورتی مشخص می شود که علاوه بر کمک به رشد و استحکام موها، بر تقویت ناخن و پوست نیز اثر بگذارد.

کاشت مو

قرص برای رشد سریع موها

اغلب، ما نمی توانیم تمام مواد مورد نیاز بدن خود را از مواد غذایی تأمین کنیم. در این گونه موارد از انواع قرص برای رشد مو استفاده می شود. فرمولاسیون قرص های رشد مو و تقویت مو به صورتی است که مواد مورد نیاز برای رشد مو را تأمین نماید. به طور مثال اثر زینک برای ریزش مو و توقف آن تأیید شده است که باید با مواد دیگری نظیر ویتامین B به مصرف بدن برسد. این قرص ها توسط پزشک متخصص مو و پزشک متخصص پوست و مو تجویز می شود و طبیعتاً می تواند به کاهش ریزش مو و تقویت تارهای مو و افزایش روند رشد مو کمک نموده و در کنار آن سبب بهبود وضعیت پوست و ناخن ها نیز شود.

ریزش مو به تدریج اتفاق می افتد، به این معنی است که شما وقت دارید که علل را دقیقا مشخص کنید و بهترین روش های درمان را بیابید.ریزش مو ممکن است از عادت های شیوه زندگی، ژنتیک یا هر دو صورت بگیرد.

 

موهای سالم به سلامت شما بستگی دارد. در موارد سوء تغذیه یا اختلالات خوردن مواد خاص، موهای جدید ممکن است از فولیکول ها تولید نشوند. یک آزمایش خون از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما می تواند به تعیین اینکه آیا شما در مواد مغذی کمبود دارید یا خیر کمک کند.مولتی ویتامین روزانه تحت نظر پزشک توصیه میشود. موهای سالم نیاز به آهن، اسید فولیک برای رشد و ضخامت، تقویت دارند.

مواد مغذی محلول در آب است که به طور طبیعی در غذاها مانند آجیل، عدس و.. یافت می شود. اگر شما یک رژیم متعادل داشته باشید، بعید است که بیوتین کمی داشته باشید. در حالی که بیوتین باعث کاهش آنزیم ها در بدن شما می شود. در صورت مصرف مکمل های ویتامین B نباید بیوتین مصرف کنید، در صورتی که با هم ترکیب شوند، می توانند اثر بخشی یکدیگر را کاهش دهند.

قرص تقویت مو

امگا ۳ و امگا ۶ اسیدهای چرب ضروری هستند. این به این دلیل است که آنها نمی توانند توسط بدن انسان ساخته شوند. امگا ۳ به التهاب بدن شما کمک می کند، از سوی دیگر، امگا ۶ برای سلامتی کلی پوست مهم است که ممکن است برای پوست سر مفید باشد. روغنهای گیاهی اساسا منبع امگا ۶ هستند، در حالی که اسیدهای چرب امگا ۳ در ماهی یافت می شوند.

Minoxidil بهترین روش شناخته شده برای درمان ریزش مو است که توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تایید شده است که در دسترس است. هنگامی که دوبار در روز به طور مستقیم به پوست سر اعمال شود، ممکن است به تدریج موهای ضخیم تر را در لکه های چشمی مشاهده کنید. این محصول بسته به ترجیحات شما به صورت مایع یا فوم در دسترس است. مینوکسیدیل می تواند تا ۱۶ هفته طول بکشد تا اثر کامل داشته باشد. مهم این است که شما از محصول به طور پیوسته استفاده کنید،  تحریک پوست سر و رشد مو ناخواسته در صورت و گردن برخی از عوارض جانبی احتمالی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

Spironolactone (Aldactone) برای افرادی که ریزش مو در تولید آندروژن دارند، تجویز می شود. در زنان، این دارو ممکن است به درمان ریزش مو در ارتباط با نوسانات هورمونی کمک کند. برای تعیین این پیش تعیین شده، آزمایش خون لازم است.

فیناستراید (Propecia) یک داروی ریزش مو است. این فقط برای مردان است بر خلاف درمان های موضعی مانند مینوکسیدیل، Propecia به عنوان یک قرص روزانه که مردان برای ریزش مو مصرف می نمایند. به علت عوارض جانبی جدی، زنان باید از این داروها اجتناب نمایند،(مخصوصا زنان باردار)

کورتیکواستروئیدها درمان های نسخه ای هستند که برای شرایط مرتبط با التهاب زمینه ای استفاده می شوند. گاهی اوقات، شرایط التهابی می تواند علائم مختلفی از قبیل ریزش مو را ایجاد کند.

دارو برای تقویت مو

داشتن تغذیه ی سالم و کاملی از گروه های مختلف غذایی علاوه بر تضمین سلامت فرد ، از ایجاد عوارض و مشکلات بسیار در دو بافت بسیار حساس ؛ پوست و مو جلوگیری می کند. در این میان ویتامین ها و مواد معدنی نقش بسیار مهمی در سلامت فرد برعهده دارند . هنگامی که بافت مو دچار عارضه ای چون ریزش مو می گردد ، پزشک متخصص مو جهت درمان و احیای رشد مجدد آن ، به تجویز داروهای موثر و تقویتی رشد مو می پردازد ،

بهترین قرص رشد مو ، قرص اکوفن می باشد که با ترکیبات بسیار مقوی خود و با تامین مواد معدنی موثر در ریزش مو ،  توانسته نتایج بسیار مثبتی را در جهت جلوگیری از ریزش مو و رشد سریع مو ایجاد نماید . این قرص دارای ویتامین ها و مواد کمیاب بسیاری مانند ؛ ویتامین B۵، B۶ ، B۸ ، PP ، زینک ، منیزیم و اسپیرولین می باشد .

ویتامین های B کمپلکس برای تنظیم متابولیسم و حفظ سیستم اعصاب مرکزی اهمیت دارند. همچنین این ویتامین ها برای سلامت پوست و مو ضروری هستند. برخی متخصصین تغذیه  ادعا می کنند که برخی از ویتامین های پرکاربردتر گروه B مانند ویتامین B-۱۲ می تواند به استحکام و حالت پذیری مو کمک کند.

ویتامین B-complex شامل ویتامین B۱ (تیامین)، B۲ (ریبوفلاوین)، B۳ (نیاسین)، B۵ (پانتوتنیک اسید)، B۶ (پایریدوکسین)، B۷ (بیوتین)، B۹ (فولات) و B۱۲| (کوبالامین) می باشد.

ویتامین ها باید ابتدا از طریق مواد غذایی جذب شوند. مواد غذایی حاوی ویتامین ب- کمپلکس شامل دانه ها، سبزیجاتی نظیر هویج، گل کلم و سبزیجات با برگ های سبز تیره، جگر گوساله و آبزیان، تخم مرغ، سویا، آجیل، حبوبات و آووکادو می باشند. ویتامین B۱۲ در فرآورده های لبنی و حیوانی یافت می شود. در صورتی که کمبود ویتامین B در بدن شما شدید بود، می توانید از قرص های حاوی این ویتامین نظیر اکوفن، فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده نمایید.

قرص ها و ژل های مختلفی در داروخانه ها وجود دارند که به درمان ریزش مو کمک می کنند. در بیشتر آنها از ترکیبات قرص ماینوکسیدیل و کورتیکواستروئیدها استفاده می شود. برخی از تحقیقات و آزمایشات نشان می دهد که این قرص ها به توقف و درمان ریزش مو کمک می کند  اما اثر چندانی در رشد دوباره مو پس از رفع ریزش مو ندارد. همچنین اثر قرص هایی نظیر فیناستراید نیز بر روی افراد بررسی شده است.

● درمان ریزش مو

● تحریک کننده ی رشد مو و ناخن

● غنی شده با پروتئین و ویتامین های مختلف

● افزایش مقاومت مو و ریشه ی مو

● بهبود جذب موثر آهن در بدن

● با افزایش ساخت کراتین موجب تقویت رشد مو و ناخن شده

● شامل پروتئین هیدرولیز شده ی گندم

از قرص آکوفن که به اشکال مختلفی چون پودر ، قرص و شامپو وجود دارد ، جهت تقویت مو و ناخن به صورت مؤثر استفاده می شود .

بهتر است مصرف این قرص با مشورت پزشک انجام شود ، نتایج حاصل از مصرف این دارو با توجه به دوز مصرف شدن از آن بعد از دو ماه نمایان خواهد شد .

داروی آکوفن ، در درمان ریزش موی ارثی و ریزش مو در اثر برخی بیماری های خاص بی تاثیر است .

منبع: کلینیک تخصصی تقویت مو و مراقبت مو و کاشت مو ایران نوین

من سه ماه اکوفان مصرف کردم هیچ تاثیری روی موهام نداشت

با سلام و وقت بخیر شما می توانید برای دریافت مشاوه در زمینه تقویت مو و راهنمایی های لازم با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

با سلام من یه دانش اموز کنکوری ام از چند سالع ریزش موی شدید دارم و رشد موهامم متوقف شده لطفا راهنماییم کنید چکار کنم ؟؟ایا میشه با قرص اکوفن نتیجه بگیرم؟؟

با سلام و وقت بخیر شما می توانید با مراجعه به پزشک پوست و مو، از بهترین روش تقویت مو تجویز شده توسط پزشک متخصص برای مشکل ریزش موهای خود نتیجه بگیرید. در صورتی که روش های دارویی به حل مشکل ریزش موی شما کمک نکرد، شما می توانید پس از سن ۳۰ سالگی با استفاده از روش های ترمیم مو و کاشت مو و پی آر پی، درمان نهایی و قطعی را برای ریزش موهای خود پیدا کنید. کلینیک تخصصی ایران نوین با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین پزشکان متخصص تقویت مو و کاشت مو، آماده خدمت رسانی به بیماران محترم می باشد. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

قرص برای رشد سریع موها

سلام موهای قیمت جلو سر شقیقه ها و پشت سر من مثل موی بچه شده است نازک و رشد هم نمیکند از وقتی یایسه شده ام

با سلام و عرض احترام مشکل ریزش موی شما هورمونی بوده و قابل درمان است. شما می توانید برای مشاوره رایگان تقویت مو با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

من خیلی موهای نازکی دارم زود میشکنه موخوره میگیره قرص اکوفن مفید هست استفاده کنم؟

با سلام و عرض احترام شما می توانید با مشورت پزشک متخصص مو از داروهای تقویت مو نظیر اکوفن استفاده نمایید. جهت مشاوره با پزشک متخصص می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام وقت بخیر من دانشجو هستم ۲۰سالمه یک سال و نیم هست که موهام ریزش پیدا کرده از جلو گوشه های سرم زیاد ریخته الان چی میتونم مصرف کنم که جاش پربشه و ریزش کم بشه ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام و عرض احترام شما می توانید تا قبل از سن ۳۰ سالگی با نظر پزشک از داروهای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو، نظیر اکوفن، ماینوکسیدیل و فیناستراید و … استفاده نمایید. در صورت عدم رفع مشکل، پس از ۳۰ سالگی می توانید اقدام به روش های کاشت مو ، ترمیم مو و پی آر پی مو نمایید. جهت مشاوره با پزشک متخصص می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید

سلام خودتون فروش قرص اکوفان هم دارید؟

با سلام و عرض احترام کلینیک ایران نوین امکان فروش داروهای تقویت مو و ریزش مو را ندارد. شما می توانید این دارو ها را از داروخانه های معتبر دریافت نداره موفق و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید . ببخشید من موهام تو شهر خودم تکن یعنی رنگشون خیلی خاصه ولی چن مدتی هست ریزش پیدا کردن و فکرمو حسابی مشغول کردن من قبلا ک ازمایش خون دادم اهن بدنم کم بود . اگر میشه یه دارویی ک صددرصدی جواب بده بهم معرفی کنید . مشخصات موهام هم خیلی نرمن و رنگشون سفید سیاه و زرده

با سلام و عرض احترام دوست عزیز توصیه پزشک متخصص مو به شما این است که از مصرف خودسرانه دارو و بدون ویزیت پزشک خودداری نمایید. شما می توانید برای مشاوره در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو با شماره تلفن کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ریزش موی شدید دارم و موهام مازک هست و پس سرم داره خالی میشه ، ۲۵ سالمه یک دکتر نظرش این بود که ارثی هست ، کدوم مکمل بهتر هست برام ؟

سلام من ۲۵ سالمه ریزش موی شدید دارم و تار موهام نازکه و پس سرم پوست سرم پیدا شده ، یک دکتر نظرش این بود ارثیه ، کدوم مکمل برای من بهتره ؟هیرویت ، سیستین ، …

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما باید برای مشاوره در زمینه بهترین داروی مکمل تقویت مو با کلینیک ایران نوین از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. با توجه به سن شما، در صورت نیاز می توانید اقدام به عمل ترمیم موی طبیعی نمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۴ سالمه و موهای صورت و بدنم رشد نمی کنه البته فولیکول تو صورت و بدن هست ولی به شکل کرکی لطفا راهنماییم کنید برای رشد موی صورت و بدنم با تشکر

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت موهای صورت و بدن خود از روش پی آر پی یا سایر روش های تقویت مو استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو می توانید با متخصصان ما در کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

سلام ببخشید من ۱۸سالمه ولی موهام خیلی کم پشته و هم از جلو وهم از پس سر داره میریزه چیکار کنم؟؟؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز با توجه به سن شما، بهترین گزینه استفاده از داروهای گیاهی نظیر حنا و قهوه است. در مراحل بعدی شما می توانید با مراجعه به پزشک متخصص مو از داروها و روش های مفید دیگر نیز استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می توانید با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۳ساله هستم یکسال هست ک ریزش دارم الان موهام خوبه ولی موهای ریز و نازک هنوز ریزش دارن… همینطور موهای ابرو لطفا نظرتون رو بدید

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما به تقویت موهای سر و ابرو نیاز دارید. برای ضخامت موهای خود می توانید از شامپوهای مناسب موهای نازک استفاده نمایید. برای جلوگیری از ریزش مو نیز می توانید با تشخیص پزشک از داروهای مناسب نظیر اکوفن و فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می توانید با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

باسلام من دختری۲۳ ساله هستم که تغریبا به مدت۱ساله که ریزش مو دارم و رفته رفته داره بدترم میشه پیش دکترم رفتم و داروی ماینوکسیدیل۲%و اسپیرونولاکتون و هیرویت بهم داد بعد از ۲ماه مصرف نتیجه ای نگرفتم و درمان رو قطع کردم زمینه ی ارثی هم نداریم چیکار کنم خیلی نگرانم بسیار از نطر روحی بهم ریختم لطفا راهنماییم کنین

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای حل مشکل ریزش موی خود از روش پی آر پی موی سر استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمیننه تقویت مو و پی آر پی می توانید با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۱ سالم و تا چند ماه پیش موهای پرپشت داشتم ولی الان تمام مو های سرم ریخته به طوری که کف سرم معلوم. حالا باید چی کار کنم و اینکه امکان اینکه دوباره مو های سر رشد کنن وجود دارد

با سلام و عرض احترام دوست عزیز از آنجایی که شما در مراحل اولیه ریزش مو هستید می توانید از روش هایی نظیر مزوتراپی یا پی آر پی موی سر استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر می توانید به کانال تلگرام کلینیک ایران نوین مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید

سلام وقت بخیر من هرچی می گردم قرص اکوفن نایاب شده تو داروخانه ها جایگزین چی بگیرم

با سلام و عرض احترام دوست عزیز جایگزین های مختلفی برای قرص اکوفن وجود دارد نظیر فیناستراید که مصرف آن ها باید با مشورت پزشک متخصص مو انجام شود. برای مشاوره با پزشک متخصص مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید موفق و پیروز باشید

سلام .من ۲۱سالمه دوسالی هست ریزش مو دارم و رشد کمی داره و تار های نازکی داره راهنماییم کنید لطفأ

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت موهای خود از روش های مزوتراپی یا پی آر پی مو یا روش کلاه لیزری استفاده نمایید. برای مشاوره در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام. من ۳۰ساله هستم . حدود ۹سال پیش عمل قلب باز کردم که بعد از اون موهام بشدت ریخت.. حدود ۳سال پیش بخاطر اضافه وزنم دکتر بهم قرص ونوستان رو تجویز کرد.. که بعد از اون موهام وحشتناک ریخت و نازک شد درحدی که کف سرم مشخصه.. آیا راه درمان داره؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز به طور کلی روش های کاشت مو و ترمیم مو و پی آر پی درمان قطعی ریزش مو می باشند. اما بررسی امکان کاشت مو و انتخاب بهترین روش درمان حتماً باید به صورت حضوری انجام شود. برای دریافت وقت معاینه پوست و مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موقق و پیروز باشید

سلام دوستان

من ۶ ماه پیش کاشت مو انجام دادم تقریبا ۵ ماه هست همیشهقرص اکوفن با شامپو اکوفن مصرف میکنم . اصلا فایده نداره پول خودتون رو دور نریزید . فقط از فوم ماینوکسیدیل استفاده کنید یکم گرونه ولی عالیه

سلام من اسماعیل ۲۰ساله هستم تقریبا پارسال به مدت ۴ماه شروع کردن به خلوت شدن و تمام موهای سرم تقریبا نصف شدن ولی اینکه پشت سرم طاس بشه یا جلوی سرم بریزه نه کاملا یکدست بوده والبته همون ۴ماه بود وکلا قطع شد.تواقوامم ریزش موی ارثی نداشتیم.خواستم بدونم این چ مدل ریزش مو هست؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز ریزش موی شما می تواند ناشی از استرس یا به دلیل تغییر شیوه بهداشت مو به صورت ناگهانی رخ داده باشد. در صورت تداوم این روند می توانید با مراجعه به کلینیک ایران نوین تقاضای وقت مشاوره در زمینه تقویت مو نمایید. برای دریافت وقت مشاوره می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من بعد از بلوغ موهام نازك شد ولي اصلا ريزش مو ندارم. در طي ٧،٨سالدمتدهاي مختلف انجام دادم در ابتدا دارودرماني و بعدها PRP و مزوتراپي ١٢جلسه انجام دادم. انواع و أقسام محلول و قرص و شامپو را استفاده كردم حتي طب سوزني ولي نتيجه دلخواه نگرفتم ضمنا گزينه ي مناسب كاشت مو و يا ترميم نيستم چون كف سرم خالي نداره و جالبه كه اين مشكل در خاندان ما تك هست و در تست هايي كه انجام دادم مشكل هورموني و كمبود ويتامين هم ندارم. اگر راه كاري ارائه بدين ممنون مي شم.

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما باید توجه داشته باشید که مراقبت های بعد از عمل مزوتراپی و پی آر پی در دریافت نتیجه مطلوب بسیار موثر خواهد بود. حتما با مشورت پزشک متخصص مو در نوع محصولات مورد استفاده خود تجدید نظر فرمایید. برای دریافت وقت مشاوره پزشک متخصص مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۰سالمه و نزدیک به دوساله ریزش مو دارم دکتر بهم ماینوکسیدیل فیناستراید و زینک داد استفاده کردم ولی نتیجه ای نگرفتم به نظر شما باید چیکار کنم

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما در حال حاضر در سن ریزش مو هستید و هنوز به تعادل هورمونی برای توقف روند ریزش مو نرسیده اید. بنابراین بهتر است از روش های موثر تر نظیر مزوتراپی و پی آر پی استفاده نمایید. برای دریافت مشاوره و وقت ویزیت در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

Slm mn 19salm k bud prp anjam dadm vali natijei nadidm,behtarin qorso mahlulo serome moo ro emtehan kardm natije nadidm.azmayeshm anjam dadm chize khasi neshun nadad,moo ham b qadri km shode k chizish namundr alnm 20saalme

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما در حال حاضر به دلیل سن شما، روش های دائمی و قطعی مناسب نیست. زیرا هنوز روند ریزش موی سر در شما متوقف و ثابت نشده است. بهترین روش مراجعه به بهترین پزشک تقویت مو و استفاده از روش های تقویت فولیکول مو تا سن ۲۵-۳۰ سالگی است و پس از آن می توانید از روش کاشت موی طبیعی استفاده نمایید. برای مشاوره و رزرو وقت در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام داروهای ذکرشده برای کسانی که سنگ کلیه دارند ایا مضراست؟ ممنون میشم از پاسخگویتان

با سلام و عرض احترام دوست عزیز حتما قبل از مصرف هر دارو به دستورالعمل موجود در بسته بندی دارو توجه فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۳۵ سالم هست بخاطر کمخونی شدید موهام بشدت و یدفعه ای ریخت الان دارم قرص اهن مصرف می کنم میخواستم بپرسم دارویی برای دراومدن موهام هست

با سلام و عرض احترام دوست عزیز داروهای و روش های متفاوتی برای درمان ریزش مو وجود دارد که باید با نظر پزشک متخصص مو استفاده شوند. برای مشاوره و رزرو وقت پزشک برای تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

با درود بر شما عزیزان. بابت زحماتتان برای کاربران خیلی ممنونم. من پسری ۲۳ ساله هستم. موهای سرم حدوداً ۱۲ سانتی متر هست. ریزش مو هم ندارم. از شامپوی مرطوب کننده گیاه آوکادو شون مخصوص موهای خشک استفاده میکنم. اما دوست دارم رشد موی بیشتری داشته باشم. لطفاً راهنمایی کنید.

سلام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت و افزایش رشد موهای سر خود از روش مزوتراپی استفاده نمایید. برای دریافت نوبت مروتراپی می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید من تقریبا سه ماهی هست که جلوی پیشانی سرم شروع به ریزش کرده ایا قرص تاثیری دارد یا خیر اگه میشه خودتون همین جا جواب بدید تا اینکه زنگ بزنم خیلی متشکرم

سلام دوست عزیز وضعیت ریزش موی شما، سن شما و سوابق ژنتیکی شما باید مورد بررسی قرار گیرد. در موارد خفیف به طور معمول درمان ریزش مو با قرص تقویت مو امکان پذیر می باشد. اما برای پاسخ قطعی نیاز به معاینه حضوری می باشد. برای دریافت وقت معاینه ریزش مو و تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام برای رشد سریع موهای سرم از اکوفن استفاده کنم اما ترسیدم که روی موهای صورت و بدنم اثر بزاره رشدشون زیاد کنه و اینو اصلا دوس ندارم میشه راهنمایی کنین که قطعا بی اثر هست یا نه

سلام دوست عزیز اکوفان دارویی مولتی ویتامین است که بر روی رشد و ضخامت موهای صورت تأثیری ندارد. تأثیر این دارو فقط بر روی موهای سر است و می توانید بدون نگرانی به مصرف این دارو بپردازید. موفق و پیروز باشید.

قرص اکوفان تو رشد و زیاد شدن موی بدن هم تاثیر داره؟

سلام دوست عزیز قرص اکوفان ، به عنوان یک داروی مولتی ویتامین برای ناخن و موهای سر تجویز می شود و تأثیر خیلی خاصی بر روی موهای سر و بدن ندارد. موفق و پیروز باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

طراحی و سئو توسط تیم انفورماتیک کلینیک ایران نوین

مو و ابرو(تقویت و پیوند)جوانسازی ومراقبت های(پوست)جراحی زیباییتناسب اندام(پیکرتراشی)لیزر موی زائد(Alex)

آنچه در این مقاله می خوانیم

آیا با ریزش مو مواجه هستید؟ آیا موهای شما نازک تر شده است؟ نگران نباشید. موادی برای درمان ریزش مو وجود دارد که می تواند علاوه بر توقف روند ریزش مو، باعث رشد سریعتر موهای شما شده و استحکام و شفافیت سابق را به آنها باز گرداند. اگر با این مشکل مواجه بوده اید به طور قطع حتما به دنبال یافتن بهترین قرص رشد مو با گزینه های مختلفی روبرو شده اید.

 بهترین قرص برای رشد مو می تواند به تغذیه و تقویت مو های شما کمک نموده و باعث رشد سریعتر، محکم تر شدن، بلند تر شدن و ضخیم تر شدن آن ها شود. اثربخشی قرص برای رشد مو به صورتی مشخص می شود که علاوه بر کمک به رشد و استحکام موها، بر تقویت ناخن و پوست نیز اثر بگذارد.

کاشت مو

قرص برای رشد سریع موها

اغلب، ما نمی توانیم تمام مواد مورد نیاز بدن خود را از مواد غذایی تأمین کنیم. در این گونه موارد از انواع قرص برای رشد مو استفاده می شود. فرمولاسیون قرص های رشد مو و تقویت مو به صورتی است که مواد مورد نیاز برای رشد مو را تأمین نماید. به طور مثال اثر زینک برای ریزش مو و توقف آن تأیید شده است که باید با مواد دیگری نظیر ویتامین B به مصرف بدن برسد. این قرص ها توسط پزشک متخصص مو و پزشک متخصص پوست و مو تجویز می شود و طبیعتاً می تواند به کاهش ریزش مو و تقویت تارهای مو و افزایش روند رشد مو کمک نموده و در کنار آن سبب بهبود وضعیت پوست و ناخن ها نیز شود.

ریزش مو به تدریج اتفاق می افتد، به این معنی است که شما وقت دارید که علل را دقیقا مشخص کنید و بهترین روش های درمان را بیابید.ریزش مو ممکن است از عادت های شیوه زندگی، ژنتیک یا هر دو صورت بگیرد.

 

موهای سالم به سلامت شما بستگی دارد. در موارد سوء تغذیه یا اختلالات خوردن مواد خاص، موهای جدید ممکن است از فولیکول ها تولید نشوند. یک آزمایش خون از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما می تواند به تعیین اینکه آیا شما در مواد مغذی کمبود دارید یا خیر کمک کند.مولتی ویتامین روزانه تحت نظر پزشک توصیه میشود. موهای سالم نیاز به آهن، اسید فولیک برای رشد و ضخامت، تقویت دارند.

مواد مغذی محلول در آب است که به طور طبیعی در غذاها مانند آجیل، عدس و.. یافت می شود. اگر شما یک رژیم متعادل داشته باشید، بعید است که بیوتین کمی داشته باشید. در حالی که بیوتین باعث کاهش آنزیم ها در بدن شما می شود. در صورت مصرف مکمل های ویتامین B نباید بیوتین مصرف کنید، در صورتی که با هم ترکیب شوند، می توانند اثر بخشی یکدیگر را کاهش دهند.

قرص تقویت مو

امگا ۳ و امگا ۶ اسیدهای چرب ضروری هستند. این به این دلیل است که آنها نمی توانند توسط بدن انسان ساخته شوند. امگا ۳ به التهاب بدن شما کمک می کند، از سوی دیگر، امگا ۶ برای سلامتی کلی پوست مهم است که ممکن است برای پوست سر مفید باشد. روغنهای گیاهی اساسا منبع امگا ۶ هستند، در حالی که اسیدهای چرب امگا ۳ در ماهی یافت می شوند.

Minoxidil بهترین روش شناخته شده برای درمان ریزش مو است که توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تایید شده است که در دسترس است. هنگامی که دوبار در روز به طور مستقیم به پوست سر اعمال شود، ممکن است به تدریج موهای ضخیم تر را در لکه های چشمی مشاهده کنید. این محصول بسته به ترجیحات شما به صورت مایع یا فوم در دسترس است. مینوکسیدیل می تواند تا ۱۶ هفته طول بکشد تا اثر کامل داشته باشد. مهم این است که شما از محصول به طور پیوسته استفاده کنید،  تحریک پوست سر و رشد مو ناخواسته در صورت و گردن برخی از عوارض جانبی احتمالی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

Spironolactone (Aldactone) برای افرادی که ریزش مو در تولید آندروژن دارند، تجویز می شود. در زنان، این دارو ممکن است به درمان ریزش مو در ارتباط با نوسانات هورمونی کمک کند. برای تعیین این پیش تعیین شده، آزمایش خون لازم است.

فیناستراید (Propecia) یک داروی ریزش مو است. این فقط برای مردان است بر خلاف درمان های موضعی مانند مینوکسیدیل، Propecia به عنوان یک قرص روزانه که مردان برای ریزش مو مصرف می نمایند. به علت عوارض جانبی جدی، زنان باید از این داروها اجتناب نمایند،(مخصوصا زنان باردار)

کورتیکواستروئیدها درمان های نسخه ای هستند که برای شرایط مرتبط با التهاب زمینه ای استفاده می شوند. گاهی اوقات، شرایط التهابی می تواند علائم مختلفی از قبیل ریزش مو را ایجاد کند.

دارو برای تقویت مو

داشتن تغذیه ی سالم و کاملی از گروه های مختلف غذایی علاوه بر تضمین سلامت فرد ، از ایجاد عوارض و مشکلات بسیار در دو بافت بسیار حساس ؛ پوست و مو جلوگیری می کند. در این میان ویتامین ها و مواد معدنی نقش بسیار مهمی در سلامت فرد برعهده دارند . هنگامی که بافت مو دچار عارضه ای چون ریزش مو می گردد ، پزشک متخصص مو جهت درمان و احیای رشد مجدد آن ، به تجویز داروهای موثر و تقویتی رشد مو می پردازد ،

بهترین قرص رشد مو ، قرص اکوفن می باشد که با ترکیبات بسیار مقوی خود و با تامین مواد معدنی موثر در ریزش مو ،  توانسته نتایج بسیار مثبتی را در جهت جلوگیری از ریزش مو و رشد سریع مو ایجاد نماید . این قرص دارای ویتامین ها و مواد کمیاب بسیاری مانند ؛ ویتامین B۵، B۶ ، B۸ ، PP ، زینک ، منیزیم و اسپیرولین می باشد .

ویتامین های B کمپلکس برای تنظیم متابولیسم و حفظ سیستم اعصاب مرکزی اهمیت دارند. همچنین این ویتامین ها برای سلامت پوست و مو ضروری هستند. برخی متخصصین تغذیه  ادعا می کنند که برخی از ویتامین های پرکاربردتر گروه B مانند ویتامین B-۱۲ می تواند به استحکام و حالت پذیری مو کمک کند.

ویتامین B-complex شامل ویتامین B۱ (تیامین)، B۲ (ریبوفلاوین)، B۳ (نیاسین)، B۵ (پانتوتنیک اسید)، B۶ (پایریدوکسین)، B۷ (بیوتین)، B۹ (فولات) و B۱۲| (کوبالامین) می باشد.

ویتامین ها باید ابتدا از طریق مواد غذایی جذب شوند. مواد غذایی حاوی ویتامین ب- کمپلکس شامل دانه ها، سبزیجاتی نظیر هویج، گل کلم و سبزیجات با برگ های سبز تیره، جگر گوساله و آبزیان، تخم مرغ، سویا، آجیل، حبوبات و آووکادو می باشند. ویتامین B۱۲ در فرآورده های لبنی و حیوانی یافت می شود. در صورتی که کمبود ویتامین B در بدن شما شدید بود، می توانید از قرص های حاوی این ویتامین نظیر اکوفن، فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده نمایید.

قرص ها و ژل های مختلفی در داروخانه ها وجود دارند که به درمان ریزش مو کمک می کنند. در بیشتر آنها از ترکیبات قرص ماینوکسیدیل و کورتیکواستروئیدها استفاده می شود. برخی از تحقیقات و آزمایشات نشان می دهد که این قرص ها به توقف و درمان ریزش مو کمک می کند  اما اثر چندانی در رشد دوباره مو پس از رفع ریزش مو ندارد. همچنین اثر قرص هایی نظیر فیناستراید نیز بر روی افراد بررسی شده است.

● درمان ریزش مو

● تحریک کننده ی رشد مو و ناخن

● غنی شده با پروتئین و ویتامین های مختلف

● افزایش مقاومت مو و ریشه ی مو

● بهبود جذب موثر آهن در بدن

● با افزایش ساخت کراتین موجب تقویت رشد مو و ناخن شده

● شامل پروتئین هیدرولیز شده ی گندم

از قرص آکوفن که به اشکال مختلفی چون پودر ، قرص و شامپو وجود دارد ، جهت تقویت مو و ناخن به صورت مؤثر استفاده می شود .

بهتر است مصرف این قرص با مشورت پزشک انجام شود ، نتایج حاصل از مصرف این دارو با توجه به دوز مصرف شدن از آن بعد از دو ماه نمایان خواهد شد .

داروی آکوفن ، در درمان ریزش موی ارثی و ریزش مو در اثر برخی بیماری های خاص بی تاثیر است .

منبع: کلینیک تخصصی تقویت مو و مراقبت مو و کاشت مو ایران نوین

من سه ماه اکوفان مصرف کردم هیچ تاثیری روی موهام نداشت

با سلام و وقت بخیر شما می توانید برای دریافت مشاوه در زمینه تقویت مو و راهنمایی های لازم با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

با سلام من یه دانش اموز کنکوری ام از چند سالع ریزش موی شدید دارم و رشد موهامم متوقف شده لطفا راهنماییم کنید چکار کنم ؟؟ایا میشه با قرص اکوفن نتیجه بگیرم؟؟

با سلام و وقت بخیر شما می توانید با مراجعه به پزشک پوست و مو، از بهترین روش تقویت مو تجویز شده توسط پزشک متخصص برای مشکل ریزش موهای خود نتیجه بگیرید. در صورتی که روش های دارویی به حل مشکل ریزش موی شما کمک نکرد، شما می توانید پس از سن ۳۰ سالگی با استفاده از روش های ترمیم مو و کاشت مو و پی آر پی، درمان نهایی و قطعی را برای ریزش موهای خود پیدا کنید. کلینیک تخصصی ایران نوین با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین پزشکان متخصص تقویت مو و کاشت مو، آماده خدمت رسانی به بیماران محترم می باشد. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

قرص برای رشد سریع موها

سلام موهای قیمت جلو سر شقیقه ها و پشت سر من مثل موی بچه شده است نازک و رشد هم نمیکند از وقتی یایسه شده ام

با سلام و عرض احترام مشکل ریزش موی شما هورمونی بوده و قابل درمان است. شما می توانید برای مشاوره رایگان تقویت مو با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

من خیلی موهای نازکی دارم زود میشکنه موخوره میگیره قرص اکوفن مفید هست استفاده کنم؟

با سلام و عرض احترام شما می توانید با مشورت پزشک متخصص مو از داروهای تقویت مو نظیر اکوفن استفاده نمایید. جهت مشاوره با پزشک متخصص می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام وقت بخیر من دانشجو هستم ۲۰سالمه یک سال و نیم هست که موهام ریزش پیدا کرده از جلو گوشه های سرم زیاد ریخته الان چی میتونم مصرف کنم که جاش پربشه و ریزش کم بشه ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام و عرض احترام شما می توانید تا قبل از سن ۳۰ سالگی با نظر پزشک از داروهای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو، نظیر اکوفن، ماینوکسیدیل و فیناستراید و … استفاده نمایید. در صورت عدم رفع مشکل، پس از ۳۰ سالگی می توانید اقدام به روش های کاشت مو ، ترمیم مو و پی آر پی مو نمایید. جهت مشاوره با پزشک متخصص می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید

سلام خودتون فروش قرص اکوفان هم دارید؟

با سلام و عرض احترام کلینیک ایران نوین امکان فروش داروهای تقویت مو و ریزش مو را ندارد. شما می توانید این دارو ها را از داروخانه های معتبر دریافت نداره موفق و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید . ببخشید من موهام تو شهر خودم تکن یعنی رنگشون خیلی خاصه ولی چن مدتی هست ریزش پیدا کردن و فکرمو حسابی مشغول کردن من قبلا ک ازمایش خون دادم اهن بدنم کم بود . اگر میشه یه دارویی ک صددرصدی جواب بده بهم معرفی کنید . مشخصات موهام هم خیلی نرمن و رنگشون سفید سیاه و زرده

با سلام و عرض احترام دوست عزیز توصیه پزشک متخصص مو به شما این است که از مصرف خودسرانه دارو و بدون ویزیت پزشک خودداری نمایید. شما می توانید برای مشاوره در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو با شماره تلفن کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ریزش موی شدید دارم و موهام مازک هست و پس سرم داره خالی میشه ، ۲۵ سالمه یک دکتر نظرش این بود که ارثی هست ، کدوم مکمل بهتر هست برام ؟

سلام من ۲۵ سالمه ریزش موی شدید دارم و تار موهام نازکه و پس سرم پوست سرم پیدا شده ، یک دکتر نظرش این بود ارثیه ، کدوم مکمل برای من بهتره ؟هیرویت ، سیستین ، …

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما باید برای مشاوره در زمینه بهترین داروی مکمل تقویت مو با کلینیک ایران نوین از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. با توجه به سن شما، در صورت نیاز می توانید اقدام به عمل ترمیم موی طبیعی نمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۴ سالمه و موهای صورت و بدنم رشد نمی کنه البته فولیکول تو صورت و بدن هست ولی به شکل کرکی لطفا راهنماییم کنید برای رشد موی صورت و بدنم با تشکر

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت موهای صورت و بدن خود از روش پی آر پی یا سایر روش های تقویت مو استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو می توانید با متخصصان ما در کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

سلام ببخشید من ۱۸سالمه ولی موهام خیلی کم پشته و هم از جلو وهم از پس سر داره میریزه چیکار کنم؟؟؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز با توجه به سن شما، بهترین گزینه استفاده از داروهای گیاهی نظیر حنا و قهوه است. در مراحل بعدی شما می توانید با مراجعه به پزشک متخصص مو از داروها و روش های مفید دیگر نیز استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می توانید با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۳ساله هستم یکسال هست ک ریزش دارم الان موهام خوبه ولی موهای ریز و نازک هنوز ریزش دارن… همینطور موهای ابرو لطفا نظرتون رو بدید

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما به تقویت موهای سر و ابرو نیاز دارید. برای ضخامت موهای خود می توانید از شامپوهای مناسب موهای نازک استفاده نمایید. برای جلوگیری از ریزش مو نیز می توانید با تشخیص پزشک از داروهای مناسب نظیر اکوفن و فیناستراید و ماینوکسیدیل استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمینه تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می توانید با کلینیک ایران نوین در تماس باشید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید

باسلام من دختری۲۳ ساله هستم که تغریبا به مدت۱ساله که ریزش مو دارم و رفته رفته داره بدترم میشه پیش دکترم رفتم و داروی ماینوکسیدیل۲%و اسپیرونولاکتون و هیرویت بهم داد بعد از ۲ماه مصرف نتیجه ای نگرفتم و درمان رو قطع کردم زمینه ی ارثی هم نداریم چیکار کنم خیلی نگرانم بسیار از نطر روحی بهم ریختم لطفا راهنماییم کنین

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای حل مشکل ریزش موی خود از روش پی آر پی موی سر استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر در زمیننه تقویت مو و پی آر پی می توانید با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۱ سالم و تا چند ماه پیش موهای پرپشت داشتم ولی الان تمام مو های سرم ریخته به طوری که کف سرم معلوم. حالا باید چی کار کنم و اینکه امکان اینکه دوباره مو های سر رشد کنن وجود دارد

با سلام و عرض احترام دوست عزیز از آنجایی که شما در مراحل اولیه ریزش مو هستید می توانید از روش هایی نظیر مزوتراپی یا پی آر پی موی سر استفاده نمایید. برای مشاوره بیشتر می توانید به کانال تلگرام کلینیک ایران نوین مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید

سلام وقت بخیر من هرچی می گردم قرص اکوفن نایاب شده تو داروخانه ها جایگزین چی بگیرم

با سلام و عرض احترام دوست عزیز جایگزین های مختلفی برای قرص اکوفن وجود دارد نظیر فیناستراید که مصرف آن ها باید با مشورت پزشک متخصص مو انجام شود. برای مشاوره با پزشک متخصص مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید موفق و پیروز باشید

سلام .من ۲۱سالمه دوسالی هست ریزش مو دارم و رشد کمی داره و تار های نازکی داره راهنماییم کنید لطفأ

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت موهای خود از روش های مزوتراپی یا پی آر پی مو یا روش کلاه لیزری استفاده نمایید. برای مشاوره در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام. من ۳۰ساله هستم . حدود ۹سال پیش عمل قلب باز کردم که بعد از اون موهام بشدت ریخت.. حدود ۳سال پیش بخاطر اضافه وزنم دکتر بهم قرص ونوستان رو تجویز کرد.. که بعد از اون موهام وحشتناک ریخت و نازک شد درحدی که کف سرم مشخصه.. آیا راه درمان داره؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز به طور کلی روش های کاشت مو و ترمیم مو و پی آر پی درمان قطعی ریزش مو می باشند. اما بررسی امکان کاشت مو و انتخاب بهترین روش درمان حتماً باید به صورت حضوری انجام شود. برای دریافت وقت معاینه پوست و مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موقق و پیروز باشید

سلام دوستان

من ۶ ماه پیش کاشت مو انجام دادم تقریبا ۵ ماه هست همیشهقرص اکوفن با شامپو اکوفن مصرف میکنم . اصلا فایده نداره پول خودتون رو دور نریزید . فقط از فوم ماینوکسیدیل استفاده کنید یکم گرونه ولی عالیه

سلام من اسماعیل ۲۰ساله هستم تقریبا پارسال به مدت ۴ماه شروع کردن به خلوت شدن و تمام موهای سرم تقریبا نصف شدن ولی اینکه پشت سرم طاس بشه یا جلوی سرم بریزه نه کاملا یکدست بوده والبته همون ۴ماه بود وکلا قطع شد.تواقوامم ریزش موی ارثی نداشتیم.خواستم بدونم این چ مدل ریزش مو هست؟

با سلام و عرض احترام دوست عزیز ریزش موی شما می تواند ناشی از استرس یا به دلیل تغییر شیوه بهداشت مو به صورت ناگهانی رخ داده باشد. در صورت تداوم این روند می توانید با مراجعه به کلینیک ایران نوین تقاضای وقت مشاوره در زمینه تقویت مو نمایید. برای دریافت وقت مشاوره می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من بعد از بلوغ موهام نازك شد ولي اصلا ريزش مو ندارم. در طي ٧،٨سالدمتدهاي مختلف انجام دادم در ابتدا دارودرماني و بعدها PRP و مزوتراپي ١٢جلسه انجام دادم. انواع و أقسام محلول و قرص و شامپو را استفاده كردم حتي طب سوزني ولي نتيجه دلخواه نگرفتم ضمنا گزينه ي مناسب كاشت مو و يا ترميم نيستم چون كف سرم خالي نداره و جالبه كه اين مشكل در خاندان ما تك هست و در تست هايي كه انجام دادم مشكل هورموني و كمبود ويتامين هم ندارم. اگر راه كاري ارائه بدين ممنون مي شم.

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما باید توجه داشته باشید که مراقبت های بعد از عمل مزوتراپی و پی آر پی در دریافت نتیجه مطلوب بسیار موثر خواهد بود. حتما با مشورت پزشک متخصص مو در نوع محصولات مورد استفاده خود تجدید نظر فرمایید. برای دریافت وقت مشاوره پزشک متخصص مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۲۰سالمه و نزدیک به دوساله ریزش مو دارم دکتر بهم ماینوکسیدیل فیناستراید و زینک داد استفاده کردم ولی نتیجه ای نگرفتم به نظر شما باید چیکار کنم

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما در حال حاضر در سن ریزش مو هستید و هنوز به تعادل هورمونی برای توقف روند ریزش مو نرسیده اید. بنابراین بهتر است از روش های موثر تر نظیر مزوتراپی و پی آر پی استفاده نمایید. برای دریافت مشاوره و وقت ویزیت در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

Slm mn 19salm k bud prp anjam dadm vali natijei nadidm,behtarin qorso mahlulo serome moo ro emtehan kardm natije nadidm.azmayeshm anjam dadm chize khasi neshun nadad,moo ham b qadri km shode k chizish namundr alnm 20saalme

با سلام و عرض احترام دوست عزیز شما در حال حاضر به دلیل سن شما، روش های دائمی و قطعی مناسب نیست. زیرا هنوز روند ریزش موی سر در شما متوقف و ثابت نشده است. بهترین روش مراجعه به بهترین پزشک تقویت مو و استفاده از روش های تقویت فولیکول مو تا سن ۲۵-۳۰ سالگی است و پس از آن می توانید از روش کاشت موی طبیعی استفاده نمایید. برای مشاوره و رزرو وقت در زمینه تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام داروهای ذکرشده برای کسانی که سنگ کلیه دارند ایا مضراست؟ ممنون میشم از پاسخگویتان

با سلام و عرض احترام دوست عزیز حتما قبل از مصرف هر دارو به دستورالعمل موجود در بسته بندی دارو توجه فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام من ۳۵ سالم هست بخاطر کمخونی شدید موهام بشدت و یدفعه ای ریخت الان دارم قرص اهن مصرف می کنم میخواستم بپرسم دارویی برای دراومدن موهام هست

با سلام و عرض احترام دوست عزیز داروهای و روش های متفاوتی برای درمان ریزش مو وجود دارد که باید با نظر پزشک متخصص مو استفاده شوند. برای مشاوره و رزرو وقت پزشک برای تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

با درود بر شما عزیزان. بابت زحماتتان برای کاربران خیلی ممنونم. من پسری ۲۳ ساله هستم. موهای سرم حدوداً ۱۲ سانتی متر هست. ریزش مو هم ندارم. از شامپوی مرطوب کننده گیاه آوکادو شون مخصوص موهای خشک استفاده میکنم. اما دوست دارم رشد موی بیشتری داشته باشم. لطفاً راهنمایی کنید.

سلام دوست عزیز شما می توانید برای تقویت و افزایش رشد موهای سر خود از روش مزوتراپی استفاده نمایید. برای دریافت نوبت مروتراپی می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام خسته نباشید من تقریبا سه ماهی هست که جلوی پیشانی سرم شروع به ریزش کرده ایا قرص تاثیری دارد یا خیر اگه میشه خودتون همین جا جواب بدید تا اینکه زنگ بزنم خیلی متشکرم

سلام دوست عزیز وضعیت ریزش موی شما، سن شما و سوابق ژنتیکی شما باید مورد بررسی قرار گیرد. در موارد خفیف به طور معمول درمان ریزش مو با قرص تقویت مو امکان پذیر می باشد. اما برای پاسخ قطعی نیاز به معاینه حضوری می باشد. برای دریافت وقت معاینه ریزش مو و تقویت مو می توانید از طریق شماره ۰۲۱۲۲۲۲۱۰۰۰ با کلینیک ایران نوین تماس حاصل فرمایید. موفق و پیروز باشید.

سلام برای رشد سریع موهای سرم از اکوفن استفاده کنم اما ترسیدم که روی موهای صورت و بدنم اثر بزاره رشدشون زیاد کنه و اینو اصلا دوس ندارم میشه راهنمایی کنین که قطعا بی اثر هست یا نه

سلام دوست عزیز اکوفان دارویی مولتی ویتامین است که بر روی رشد و ضخامت موهای صورت تأثیری ندارد. تأثیر این دارو فقط بر روی موهای سر است و می توانید بدون نگرانی به مصرف این دارو بپردازید. موفق و پیروز باشید.

قرص اکوفان تو رشد و زیاد شدن موی بدن هم تاثیر داره؟

سلام دوست عزیز قرص اکوفان ، به عنوان یک داروی مولتی ویتامین برای ناخن و موهای سر تجویز می شود و تأثیر خیلی خاصی بر روی موهای سر و بدن ندارد. موفق و پیروز باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

طراحی و سئو توسط تیم انفورماتیک کلینیک ایران نوین

02166900487

بهترین قرصهای ویتامین افزایش سرعت رشد مو 2018

ریزش مو یکی از بدترین کابوس های ممکن است . و بدترین بخش آن این است که  این کابوس را با چشم های باز می بینید .قطعا برای قطع ریزش موها از داروهای متعددی استفاده کرده اید و نتیجه نگرفته اید . پس قطعا خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.در این مقاله تنها بر روی بهترین قرص ویتامین برای رشد مو تمرکز کرده و انها را فهرست می کنیم . بگذارید ببینیم که کدام یک برای شما جواب می دهد .

دکتر نوروزیان مدیریت داروخانه دکتر نوروزیان که عرضه کننده بهترین داروی رشد مو با نام لاناریا میباشد.

قرص برای رشد سریع موها

ویتامین ها چگونه برروی رشد و بهبود وضعیت مو ها تاثیر می گذارند؟

اکثر مردم به طور مرتب از ویتامین ها برای کمک به رشد و احیای موهای خود استفاده می کنند.درحالی که اگربا یک متخصص پوست تماس بگیرید اعلام می کند نیاز است ویتامین های بدن شمابررسی شود. مهمترین ویتامین ها برای رشد مو B5، B6، A، C و E.  است.سایر موارد مهم بیوتین و اسید فولیک هستند.

برخی از ویتامین ها باعث کاهش ریزش مو می شود اما رشد مو را بهبود نمی بخشند.

انتخاب بهترین ویتامین ها برای رشد سریع مو بسیار مهم است، زیرا این معادل با انتخاب درمان صحیح برای طاسی است. برخی از نکات مهمی که برای انتخاب ویتامین باید در ذهن داشته باشید به شرح زیر است:

بهبود رشد و کاهش اسیب ها: محصولی که انتخاب می کنید  نباید میزان چربی مو را کاهش دهد بلکه باید فولیکول مو را تحریک و ان را از حالت خاموش خارج نماید.

این ویتامین مکمل بلوک DHT   ، دی هیدروتستوسترون یا DHT را مسدود می نماید، این مکمل یکی از عوامل ایجاد کننده ریزش مو است. به دنبال محصولاتی  باشید که حاوی مسدود کننده های DHT هستند، .

مواد مغذی ضروری: ویتامین ها برای رشد رشد مو به تنهایی کافی نیستند وگرنه می شد از شما خواست که تنها رژیم غذایی ویتامین مصرف کنید . درست است که ویتامین ها موجب درخشش و ترمیم موها می شوند اما نباید املاح معدنی و مواد مغذی را نادیده بگیرید.

به دنبال عصاره های گیاهی باشید:هر مکملی را استفاده نکنید  اما مکمل هایی که حاوی عصاره گیاه دم اسب، دانه کدو،برگ گزنه و …. بهترین گزینه های هستند.

داروهایی که از نظر کلینکی اثبات شده است: اولین چیزی که قبل از استفاده یک محصول مهم است این است که ایا محصول از نظر بالینی اثبات  و ازمایش شده یا نه.

تمامی محصولاتی که ما برای شما در اینجا لیست نموده ایم بر اساس قیمت و امتیاز مورد بررسی و نقد قرار گرفته که به شما کمک می کند 5 ویتامین برتر برای رشد مو ها را بشناسید:

شما ممکن است بدانید که کراتین یک ساختار موی است، در حالی که DHT باعث تسریع و ریزش مو میشود. زمانی که ما این ماده را به بدنمان می افزاییم انتظار داریم که رشته های موهایمان سالم و ضخیم شوند .

یک محصول مانند Ultrax Labs Supplement Vitamin Supplements به شما کمک خواهد کرد که به هدف مورد نظر خود  که رشد موهاست ،برسید. این محصول با دسته ای کراتین منحصر به فرد همراه است که قطعا  موهای شما را تغذیه می نماید و البته حاوی مواد مغذی ضروری است که DHT را مسدود می کند علاوه بر این محصول شامل 23 وماده معنی و عصاره گیاهانی است که پوست و مو را تغذیه می نماید . اگر در معرض طاسی هستید، این سریعترین راه حل است که می توانید آن را جستجو کنید.

بیوتین یکی از بهترین چیزهایی است که موهای شما رازنده می کند . اگر به دنبال یک محصول خوب هستید حتما روی محصولاتی که دارای بیوتن هستند سرمایه گذاری نمایید.این دارو یکی از بهترین محصولاتی است که سرشاراز بیوتن است . محصول بیوتین خالص محتوای کلیدی است که به شما کمک می کند تا موهایی سالم داشته باشید .این محصول نه تنها شامل بیوتن است  بلکه ویتامین B، E و C، که  علاوه بر تغذیه موها نتایج مثبتی برای کل بدن خود برای شما به ارمغان می اورد.. پس از درمان اولیه موها  ،به بهبود وضعیت پوست و ناخن ها شما هم می پردازد. بیوتین خالص  باعث کاهش شکنندگی و شکستگی ناخن می شود. همچنین علائم پیری را از بین می برد و پوست را نرم می کند در نهایت باعث می شود مژه های بلندی داشته باشید.

اگر به دنبال فریبندگی هستید باید مطمئن شوید که همه چیز در بدن شما سالم است.این دارو مکملی ایده ال برای شماست . این محصول Nested Naturals یکی از مکمل های بیوتین کامل بدن شما است . این ارگانیسم است و از منابع GMO تولید نمی شود. این حاوی 5000 میکروگرم  علاوه بر بیوتن همراه با ویتامین هایی نظیر C، B3، B6، B12 و E می باشد. این محصول به شما کمک می کند تا از طاسی جلوگیری شده  و از سرعت ریزش مو می کاهد .

 این محصول میتواند به رشد موها  کمک نماید.این مکمل حاوی 20 ماده طبیعی ضروری است . این دارو با فرمول پزشكی است كه مقادیر مناسب مواد مغذی و گیاهان را در بر دارد. این محصول بدون عوارض جانبی احتمالی است و به صورت مصنوعی ساخته نمی شود.

Flawless Botanics داروهای شتاب دهنده رشد مو

این محصول با بلاک DHT موجب کاهش ریزش مو و جلوگیری از طاسی می گردد.این مکمل دارای بالاترین میزان بیوتن می باشد.

این محصول یکی از مهمترین جنبه ها را شامل می شود – کارآزمایی بالینی..این محصولموجب رفع طاسی و کم مویی شده و بعد به تقویت پوست سر می پردازد. این قرص ها با استفاده از فناوری AminoMarTM برای افزودن تغذیه و کاهش ریزش مو، از لحاظ علمی ساخته شده است

توصیه می شود که این دارو را با شامپو بیوتن مصرف نمایید.

آدرس مطب و داروخانه پکیج رشد مو:

مطالب دیگر رشد مو

مرکز اطلاعات رشد مو دکتر نوروزیان

رشد سریع مو برای خانمها و آقایانی که از ریزش مو و یا عدم داشتن موی سر رنج میبرند بسیار مهم است و سعی در یافتن مرکزی برای درمان این مشکل که مربوط به زیبایی میشود هستند، از اینرو مرجع رسمی رشد سریع مو دکتر نوروزیان بر آن شد تا مراکز معتبر و مجرب فعال در زمینه رشد مو از طریق تولید داروها(قرص و شامپوهای رشد سریع مو) یا محلول های ترکیبی یا مکمل های گیاهی و پکیج های درمانی و موثر در درمان ریزش مو و رویش مجدد و تقویت مو در سریع ترین زمان که در راس آنها پکیج رشد مو دکتر نوروزیان قرار دارد را به این افرادی که به دنبال درمان و قطع ریزش موهای خود و رشد موهایشان میباشند معرفی بنماید. به گفته متخصصان موی معرفی شده در مرکز رشد سریع مو اثرات رویش مو از یک هفته تا 1 ماه قابل مشاهده میباشد.

معرفی و بررسی بهترین قرص رشد مو، شامپو و داروهای گیاهی برای رشد سریع مو، تقویت و درمان ریزش موی سر، همچنین جدیدترین روشهای موثر جهت رشد مو در سریع ترین زمان در مرجع کاملا تخصصی رشد سریع مو.

آدرس کانال تلگرام و ارتباط با مشاورین رشد مو:

تلگرام رشد سریع مو

کانال تلگرام رشد سریع مو

راهنمای دکتر نوروزیان و پکیج رشد مو دکتر نوروزیان، برترین پکیج درمان ریزش مو و رشد مو به همراه جدیدترین اطلاعات از آدرس و تلفن داروخانه و مطب دکتر نوروزیان

محلول رشد مو دکتر نوروزیان که همراه با پکیج رشد مو دکتر نوروزیان ارائه میگردد توانسته است رتبه بهترین پکیج درمان ریزش مو و رشد مجدد موهای ریخته شده در 3 سال متوالی را کسب نماید.

پکیج رشد مو دکتر نوروزیان 09190737370 – 02166900487

آگهی هایی از طرف مرکز اطلاعات دکتر نوروزیان(مطب و داروخانه) در مرجع رشد سریع مو درج شده است که شما متقاضی گرامی میتوانید از این طریق برای مشاوره و سپس مراجعه حضوری جهت ویزیت و دریافت نسخه از پزشک مربوطه و سپس دریافت پکیج رشد مو دکتر نوروزیان اقدام و با هماهنگی قبلی به آدرس داروخانه و مطب دکتر نوروزیان مراجعه نمایید.

کانال تلگرام

تلگرام

لازم به ذکر است هیچ تفاوتی بین مراکز چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده داروخانه دکتر فخری و فاطمی وجود ندارد و تمامی این مراکز زیر نظر دکتر نوروزیان بوده و پزشکان پوست و مو در این مرکز دانش پکیج دکتر نوروزیان را داشته و طبق شرایط الگوی ریزش بیمار، دوره درمان و جنسیت پکیج دکتر نوروزیان را تعریف مینمایند.

آدرس مطب و داروخانه دکتر نوروزیان

قرص برای رشد سریع موها

آدرسمطب و داروخانه پکیج دکتر نوروزیان

*چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی – بعد از چهار راه سازمان آب – سمت چپ(روبروی پایانه تاکسی و اولین پل عابر پیاده) – داروخانه و مطب دکتر فخری، انتقال پیدا کرده است که پس از ویزیت و دریافت نسخه از پزشک در آدرسهای مذکور قادر به دریافت پکیج دکتر نوروزیان در آن آدرسها خواهید بود.

آدرس مطب و داروخانه پکیج مو لاناریا دکتر نوروزیان:

9:30 صبح الی 9 شب یکسره بدون نیاز به تعیین وقت

02166900487

09190737370

تمامی حقوق این سایت مربوط به رشد سریع مو دکتر نوروزیان میباشد.

شناسه آگهی :

لطفا توضیحی در مورد تخلف آگهی مورد نظر ارائه دهید

گزارش شما با موفقیت ارسال شد و در اسرع وقت توسط مدیریت بررسی خواهد شد

02166900487

5 تا از بهترین سرم ها برای رشد و تغذیه موها

روزانه ما به موهایمان آسیب می رسانیم.حالا خواه از طریق استفاده بیش از حد از مواد ارایشی و شیمیایی …

بهترین روغن برای افزایش رشد مو:توصیه ها و راهنمایی های رشد مو 2018

اگر از ریزش موها رنج می برید، استفاده از روغن یکی از بهترین روش های است که …

چگونه بهترین قرصهای ویتامین را برای موهای خود انتخاب کنید؟

ریزش مو تجربه  ای ناراحت کننده است  و  همه به دنبال مقابله با ان هستند . چند دلیل برای اینکه …

بهترین قرصهای ویتامین افزایش سرعت رشد مو 2018

ریزش مو یکی از بدترین کابوس های ممکن است . و بدترین بخش آن این است که  این کابوس را با چشم …

قرص برای رشد سریع موها

10توصیه برای داشتن موهایی بلند و زیبا

مرجع رشد سریع مو دکتر نوروزیان زییر نظر دکتر نوروزیان همواره سعی در اقداماتی مثبت در جهت راهنمایی شما عزیزان برای داشتن موهایی …

10 روش و نکات موثر برای کنترل ریزش مو

دکتر نوروزیان و 10 روش کنترل ریزش مو

ریزش مو یکی از شایع ترین مسایل امروزه ماست . شایان ذکر است که …

5 راه افزایش رشد مو به طور طبیعی در مرجع رشد سریع مو دکتر نوروزیان

در مرجع رشد سریع مو دکتر نوروزیان با 5 روش از بهترین راههای رشد مو به …

هر آنچه در مورد داروی رشد موی دکتر نوروزیان باید بدانید

مرجع رشد سریع مو دکتر نوروزیان: پاسخ به تمامی سوالات شما در خصوص پکیج رشد مو دکتر نوروزیان همچنین راهنمای آدرسهای …

مرکز اطلاعات رشد مو دکتر نوروزیان

رشد سریع مو برای خانمها و آقایانی که از ریزش مو و یا عدم داشتن موی سر رنج میبرند بسیار مهم است و سعی در یافتن مرکزی برای درمان این مشکل که مربوط به زیبایی میشود هستند، از اینرو مرجع رسمی رشد سریع مو دکتر نوروزیان بر آن شد تا مراکز معتبر و مجرب فعال در زمینه رشد مو از طریق تولید داروها(قرص و شامپوهای رشد سریع مو) یا محلول های ترکیبی یا مکمل های گیاهی و پکیج های درمانی و موثر در درمان ریزش مو و رویش مجدد و تقویت مو در سریع ترین زمان که در راس آنها پکیج رشد مو دکتر نوروزیان قرار دارد را به این افرادی که به دنبال درمان و قطع ریزش موهای خود و رشد موهایشان میباشند معرفی بنماید. به گفته متخصصان موی معرفی شده در مرکز رشد سریع مو اثرات رویش مو از یک هفته تا 1 ماه قابل مشاهده میباشد.

معرفی و بررسی بهترین قرص رشد مو، شامپو و داروهای گیاهی برای رشد سریع مو، تقویت و درمان ریزش موی سر، همچنین جدیدترین روشهای موثر جهت رشد مو در سریع ترین زمان در مرجع کاملا تخصصی رشد سریع مو.

آدرس کانال تلگرام و ارتباط با مشاورین رشد مو:

تلگرام رشد سریع مو

کانال تلگرام رشد سریع مو

راهنمای دکتر نوروزیان و پکیج رشد مو دکتر نوروزیان، برترین پکیج درمان ریزش مو و رشد مو به همراه جدیدترین اطلاعات از آدرس و تلفن داروخانه و مطب دکتر نوروزیان

محلول رشد مو دکتر نوروزیان که همراه با پکیج رشد مو دکتر نوروزیان ارائه میگردد توانسته است رتبه بهترین پکیج درمان ریزش مو و رشد مجدد موهای ریخته شده در 3 سال متوالی را کسب نماید.

پکیج رشد مو دکتر نوروزیان 09190737370 – 02166900487

آگهی هایی از طرف مرکز اطلاعات دکتر نوروزیان(مطب و داروخانه) در مرجع رشد سریع مو درج شده است که شما متقاضی گرامی میتوانید از این طریق برای مشاوره و سپس مراجعه حضوری جهت ویزیت و دریافت نسخه از پزشک مربوطه و سپس دریافت پکیج رشد مو دکتر نوروزیان اقدام و با هماهنگی قبلی به آدرس داروخانه و مطب دکتر نوروزیان مراجعه نمایید.

کانال تلگرام

تلگرام

لازم به ذکر است هیچ تفاوتی بین مراکز چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی روبروی پل عابر پیاده داروخانه دکتر فخری و فاطمی وجود ندارد و تمامی این مراکز زیر نظر دکتر نوروزیان بوده و پزشکان پوست و مو در این مرکز دانش پکیج دکتر نوروزیان را داشته و طبق شرایط الگوی ریزش بیمار، دوره درمان و جنسیت پکیج دکتر نوروزیان را تعریف مینمایند.

آدرس مطب و داروخانه دکتر نوروزیان

آدرسمطب و داروخانه پکیج دکتر نوروزیان

*چند قدم بالاتر از فلکه دوم صادقیه به سمت اشرفی اصفهانی – بعد از چهار راه سازمان آب – سمت چپ(روبروی پایانه تاکسی و اولین پل عابر پیاده) – داروخانه و مطب دکتر فخری، انتقال پیدا کرده است که پس از ویزیت و دریافت نسخه از پزشک در آدرسهای مذکور قادر به دریافت پکیج دکتر نوروزیان در آن آدرسها خواهید بود.

آدرس مطب و داروخانه پکیج مو لاناریا دکتر نوروزیان:

9:30 صبح الی 9 شب یکسره بدون نیاز به تعیین وقت

02166900487

09190737370

تمامی حقوق این سایت مربوط به رشد سریع مو دکتر نوروزیان میباشد.

شناسه آگهی :

لطفا توضیحی در مورد تخلف آگهی مورد نظر ارائه دهید

گزارش شما با موفقیت ارسال شد و در اسرع وقت توسط مدیریت بررسی خواهد شد

این نه یک تبلیغ است نه امید واهی بلکه واقعیتی است از خاصیت کاملا ناشناخته یک قرص برای داشتن موهای پرپشت و براق که شاید آرزوی هر کسی باشد.امروزه آسپرین به عنوان قرص پرپشتی مو شناخته شده است.

مو نیمی از زیبایی است اما متاسفانه به دلیل عادات نادرست تغذیه ، مراقبت و دهها فاکتور موثر دیگر تبدیل به یکی از مشکلاتی شده است که اکثر افراد برای حل ان به پزشک مراجعه می کنند ، راههای پرهزینه و دوره های درمانی را سپری می کنند تا موهایی پرپشت و براق داشته باشند . در این گزارش یکی از راههای ساده برای این منظور را خواهید شناخت.

ترکیب شیمیایی آسپرین به درمان مو کمک میکند، تا قارچ ها را که باعث شوره سر می شوند، از بین ببرد همچنین جریان گردش خون را در پوست سر افزایش می دهد.در این بخش از سلامت پوست و مو در نمناک در مورد درمان های خانگی با استفاده از آسپرین برای مشکلات مربوط به پوست سر و تحریک رشد مو صحبت خواهیم کرد.

بسیاری از ما به استفاده از محصولات تجاری مراقبت از مو عادت داریم و درمان های جایگزین ساده و خانگی آن را فراموش میکنیم، که می تواند به تقویت و تغذیه و حتی بلند شدن موهایمان کمک کند.

قرص برای رشد سریع موها

برخی از تبلیغات، ما را به فکر می اندازد که بدون استفاده از مواد شیمیایی زیبایی نمی توانیم زیبا بمانیم، اما مدت ها قبل از اینکه چنین محصولاتی وجود داشته باشند و وارد بازار شده باشند، زنان از مواد و محصولات خانگی برای از بین بردن خشکی، شوره سر و بسیاری از مسائل دیگر استفاده می کردند.

امروزه ، خوشبختانه مجدداً شروع به کشف این دستورالعمل های قدیمی کرده اند، علاوه بر این آنها دریافتند که بیشتر از محصولات تجاری و شیمیایی نتایج چشمگیر و شگفت انگیز دارند.

آسپیرین، یکی از رایج ترین مسکن ها و ضد انعقادها در جهان می باشد در واقع یکی از قرص هایی است که تقریباً همه در حال حاضر در کابینت پزشکی منزل خود دارند.پزشکان، آسپرین را برای مقابله با درد و ناراحتی های کلی توصیه می کنند و دریافتنه اند که می توانید از مزایای آن برای مبارزه با تب و سلامت قلب خود استفاده کنید.

مواد تشکیل دهنده فعال آسپیرین، به نام اسید سالیسیلیک، خطر ابتلا به حمله قلبی را به میزان بسیار زیادی کاهش می دهد و از لخته شدن خون در افراد مبتلا به این بیماری جلوگیری می کند.علاوه بر تمام کاربردهای دارویی که دارد، می تواند برای اهداف زیبایی نیز استفاده شود.

هنگامی که از این قرص روی موهای خودتان استفاده می کنی، باعث پاک شدن و از بین رفتن قارچ هایی که شوره سر را ایجاد می کنند، می شود. که خشکی پوست را به تدریج از بین می برد.

گردش خون را در پوست سر افزایش می دهد و بنابراین رشد مو را نیز بهبود می بخشد.همچنین دارای اثر خفیفی است، که سلولهای مرده پوست را از بین می برد و مواد مغذی و تقویت کننده فولیکول های مو را جذب میکند.

شامپو حاوی آسپرین:

این یک درمان جایگزین بسیار آسان است که می توانید روزانه از این شامپو به صورت روزانه استفاده کنید و از همه خواص مراقبتی آن برای موهایتان بهره مند شوید.

مواد لازم:

طرز تهیه:

ابتدا آسپرین ها را له کنید و به شامپو اضافه نمایید و به طور کامل روی موهایتان پوشش دهید و بعد از 5 دقیقه با آب معمولی شستشو دهید.

اگر دوست دارید، می توانید بعد از آن، از یک نرم کننده استفاده نمایید.

درمان دوم مبتنی بر آسپیرین ها که توصیه می شود، استفاده از لوسیون است که رنگ موی طبیعی را افزایش می دهد. علاوه بر این، موهای شما را در مقابل اثرات منفی و عناصر مختلف مضر، محافظت می کند.افرادی که موهای خود را رنگ کرده اند و میخواهند که رنگ آنها را برای مدت طولانی باقی بماند، باید از لوسیون زیر استفاده کنند:

عناصر:

طرز تهیه:

ابتدا آسپیرین ها را خورد و پودر کنید و با آب داغ ترکیب نمایید و سپس آن را درون یک بطری اسپری بریزید و بعد از حمام که موهای تان کمی رطوبت دارد ، آن را روی موهایتان اعمال کنید.

این درمان را هر شب تکرار کنید ؛ فقط مطمئن باشید که قبل از استفاده، آن را تکان دهید، زیرا پودر آسپیرین در بطری، ته نشین میشود.

سه عدد قرص آسپرین را روی موی سرتان ماساژ دهید، ماده موجود در این قرص شوره سر را از بین می برد و موهای شما پرپشت ، ضخیم و براق می کند. 

به یاد داشته باشید که اثرات دو درمان برای مو از طریق آسپیرین که در بالا ارائه شد، ممکن است در هر فردی متفاوت باشد و به نوع و عادت های روزانه فرد نیز بستگی دارد و نقش کلیدی ایفا می کنند.

برای به دست آوردن بهترین نتایج مطمئن باشید که از آنها به طور منظم استفاده می کنید و در کل یک ایده خوب این است که آب زیادی بنوشید و غذاهای غنی از بیوتین، ویتامین و پروتئین را در رژیم غذایی روزانه تان بگنجانید.

نکته:

برای جلوگیری از هرگونه واکنش های آلرژیک قبل از اعمال آنها به طور کامل، هرکدام را در یک ناحیه کوچک از پوست سرتان تست کنید، اگر هرگونه تحریک یا خارش را تجربه کردید، فورا استفاده از این درمان را متوقف کنید.

سلام خسته نباشیدسوالم این است آیاازقرص آسپرین برای مناطق ریخته ابروهم میتوان استفاده کرد؟

سلام حسته نباشید من دختر 4 ساله ای دارم که رشد موهاش واقعا کمه میتونم از آسپرین استفاده کنم ممنون

سلام ایاموهایه ریخته شده هم باقرص آسپرین میاد

سلام .واقعا قرص اسپرین موهارو پرپشت و براق می‌کنه ؟کسی استفاده کرده بلایی سرمون آزمون نیاد.،

ايا واقعا پر پشت ميشه

سلااام خسته نباشید ببخشید من موهام واقعا کم پشته بخاطر همین خیلییی ناراحتم میخواستم ببینم واقعا تاثیر داره اگه چیزبهتری یراع داوین معرفی کنین ممنون میشم

خواهش میکنم اگردوست عزیزی مصرف کردن ونتیجه حاصل شده زودتراطلاع دهند

قرص هیربرست معجزه میکنه

سلام دوست عزیز. قرص هیربرست چه نوع قرصیه؟ من تا حالا اسم اینو نشنیده بودم. لطفا بیشتر اطلاعات دهید. ممنونم

قرص برای رشد سریع موها

قیمتش بالاست 200 هزار تومان پولشه

سلام دوستان من از آسپرین استفاده کردم و موهام واقعا رشدش سریع شده .

واقعا مو دوباره پرپشت میشه

آسپرین رو قبل از حموم باید رو کف سر ماساژ داد یا داخل حموم اینکارو میکنی بعدش با شامپو می شوری

من برای شوره سر استفاده کردم عاااااااااااااااااالی بود. حالا رو ریزش مو نمیتونم قطعی بگم ولی روی شوره سر فوق العاده ست

من موهام کم پشته واقعا با این قرص پر پشت میشه؟؟؟

آیا با قرص آسپرین مو پرپشت میشه

آیابرای موخوره هم آسپیرین خوبه؟

سه عدد قرص آسپرین رو پودر کرده وبا شامپو خودتون مخلوط کنید وبه سرتون بزنید عالیه

دوست عزیز الکی معده خودتون رو با این داروها پر نکنید. بذارید موهاتون کم پشت که شد برید بی دردسر بکارید. من یکمدت معدمو با این قرصای الکی پر کردم و شامپوهای گرون قیمت خریدم ولی هیچ فایده ای نداشت. رفتتم 4 تومن دادم مو کاشتم الان بدون استرس دارم زندگی میکنم کلا دو روز وقت گذاشتم هیچ دردی هم نداشت الان پشیمونم چرا زودتر این کارو نکردم و اینقد خودمو عذاب دادم

میشه بگین کجا کاشتین ؟ و این که راضی بودین یا نه ؟من برادرم میخواد بکاره گفتن تار موهاش ضعیفه نمیشه باید موهاشو تقویت کنه

من میخام تازه شروع کنم ولی ازروغن نارگیل طبیعی استفاده کنید عالیه

آیا آسپرین درریزش مو تاثیرزیادی داره؟؟لطفاجواب بدید؟

سلام نمیدونم واقعا تغییری میکنه یا نه ولی اگه کسی استفاده کرده و نتیجه گرفته لطفا اطلاع بده

سلام دوستان بنظرتون قرص آسپرین جواب میده

مواردی که من استفاده کردم وجواب نگرفتم جوش شیرین ،سرکه سیب ،حنا،اب لیمو،سرکه سفید،سرکه قرمز.سیاه دانه،روغن زیتون،رزماری،سدر،هر ماه یکی ازموارد بالارو امتحان کردم فقط مونده اینبار خاک گل بزنم به مو سره نداشتم به این نتیجه رسیدم خدانخوادموسرت باشه اسمونم پایین بیاری خوب نمیشه.

باور کنین هیچ قرص و شامپویی تو ده دقیقه نمیتونه کاری بکنه ولی روغن بابونه و بادام تلخ عالیه یه ساعت ماساژ بدید هر روز

من هم میخوام از آسپرین استفاده کنم ی جا نوشته بود ۶ عدد قرص آسپرین رو توی آب حل کنید و هر روز به موهای خود اسپری کنید و یا داخل شامپو بریزید .

بنظرم مریم خانم روغن گرچک راه حل خوبی برا شما باشه

هردارو یا قرصی استفاده میکنید باید یه دور دوماه یا سه ماه بگذره از استفاده تا جواب بگیرین قرص ها جادوگری نمیکنند تو یه روز موها رشد کنند بباید صبرم داشته باشین اسپرین تعریفشو شنیدم ولی روغن گرچک از قرص اسپرینم بالاتره که حتی کله تاس بدون مو هم پرپشت میکنه روغن گرچک عالیه حتما استفاده کنید نتیجه میگیرین البته با صبر

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

دانلود آهنگ رنگ چشمات از مهدی حسینی و مهدی آذر

دانلود آهنگ چشمای مستت امید حاجیلی

عناوین روزنامه های امروز شنبه ۱۲ مرداد ۹۸ + تصویر

و ارز ۱۲ مرداد ۹۸ ، قیمت دلار آزاد

قیمت طلا ۱۲ مرداد ۹۸ ، قیمت روز سکه و طلا

قرص برای رشد سریع موها

۱۲ مرداد ۹۸ ، قیمت خودرو ، ایران خودرو

دانلود آهنگ ای جان مهراد

عکسهای آتلیه ای گلاره عباسی با میکاپ زیبا

۱۰ ترفند موثر برای افزایش شانس خرید بلیط ارزان هواپیما

عکسهای زیبای المیرا دهقانی در اکران دندان مار

عکس پروفایل دخترونه ( ۶۰ تصویر دخترانه برای پروفایل)

عکسهای زیبای الناز شاکردوست در اکران شبی که ماه کامل شد

اولین عکس همسر دوم حمید گودرزی

تیپ عجیب غول برره با شلوار کوتاه!

اولین عکس از دختر رویا نونهالی در جشن حافظ ۹۸

لباس عجیب سحر قریشی در اکران نیوکاسل / ۶ عکس

ظاهر متفاوت شیلا خداداد در اکران قصر شیرین / ۵ عکس

عکس با حجاب سحر قریشی در حرم امام رضا (ع)

عکسهای دیدنی از جشن تولد ۲۱ سالگی مریم مومن

تاثیر حذف ۴ صفر از پول ملی چیست؟

خانه » اخبار » گوناگون » بهترین قرص برای رشد سریع موی سر

روش های زیادی برای رشد سریع موی سر وجود دارد که ما در مطالب زیر آنها را به شما معرفی میکنیم.

بطور کلی قرص ها و مکمل های زیادی برای رشد مو و یا پرپشت شدن مو تبلیغ و معرفی میشه چون الان تقریبا همه افراد دنبال راهی برای تقویت و جلوگیری از ریزش مو هستند. بطور خلاصه میتونم بگم از مکمل ها ، بهترین مکمل شامل ویتامین ب ۵ و سیستئین، ب۶ و زینک است. از میان داروها هم میشه به فیناستراید (فیناستراید | عوارض قرص فیناستراید ) و ماینوکسیدل اشاره کرد. اما اول از همه باید علت ریزش مو مشخص بشه. بعد به پزشک مراجعه تا درمان مناسب برای شما شروع شود.

ده داروی برتر برای رشد موهای سالم و قوی در زیر آورده شده است:

انتخاب بهترین ویتامین ها برای رشد مو بسیار مهم است، زیرا این معادل با انتخاب درمان صحیح برای کچلی است. نکات مهم:

محصولی که انتخاب می کنید نه تنها باید ریزش مو را متوقف کند، بلکه باید فولیکول های مو را تحریک و تقویت کند.

مکمل ویتامین باید دی هیدروتستوسترون یا DHT (که یکی از عوامل ریزش مو است) را مسدود کند. به دنبال محصولاتی که حاوی مسدود کننده های DHT هستند باشید.

ویتامین ها برای بهبود رشد مو به اندازه کافی، کافی نیستند؛ رژیم غذایی غنی از ویتامین مصرف کنید! رژیم غذایی به شما اجازه می دهد مواد مغذی دیگری را دریافت کنید.

محصولاتی با عصاره های گیاهی مانند تخمه کدو و برگ گزنه بهترین گزینه هستند. مکمل های بیوتین در رژیم غذایی شما می توانند باعث ضخیم تر، کامل تر و سالم تر شدن موهای شما شوند. دوز روزانه دو قرص Viviscal برای رشد موهای زنان حاوی ۲۴۰ میکروگرم بیوتین (ویتامین B7) است که ۸۰ درصد از ارزش روزانه توصیه شده بزرگسالان را تامین می کند.

 

غذا بهترین منبع ویتامین هایی است که برای رشد مو نیاز دارید. با این حال، اگر شما موفق به دریافت موادغذایی مورد نیاز در رژیم غذایی نشدید مکمل ها مفید می باشد. بر طبق تحقیقات، مکمل ها در افرادی که در حال حاضر دچار کمبود هستند، بهتر عمل می کنند. علاوه بر این، اگر کمبود ویتامین و مواد معدنی نداشته باشید، مصرف بیش از حد آن ها مضر است. بنابراین با یک پزشک مشورت کنید تا تعیین کنید آیا کمبود دارید یا خیر.در پایان، بهترین راه دریافت این مواد مغذی، رژیم غذایی متعادل و مبتنی بر مواد غذایی است که حاوی مقدار زیادی مواد مغذی باشد.

شواهد قطعی وجود ندارد که این محصولات اثر می کنند. اکثر مکمل های مو حاوی: ویتامین C، بیوتین، ویتامین B3 و ویتامین A هستند که همه آنها برای رشد مو ضروری هستند.”ریزش مو” احتمالا بدترین کابوس است!اگر محصولات متعددی را استفاده کرده اید و هیچ کدام اثر نکرده اند، این مقاله را مطالعه کنید! در این مقاله، بهترین ویتامین ها برای رشد مو را فهرست می کنیم. بگذارید ببینیم کدام یک برای شما خوب است.

 

دامن کشان ساقی میخواران متن آهنگ

متن آهنگ senorita

عکس پروفایل دخترونه ( ۶۰ تصویر دخترانه برای پروفایل)

تفاوت هتل آپارتمان و هتل در چیست؟

قرص برای رشد سریع موها

وقف چیست + انواع وقف و قوانین وقف

متن بازگشت از کربلا و عتبات عالیات

تبریک روز دوست و رفیق / تبریک روز جهانی دوستی

معرفی معروف ترین و بهترین مکان های دیدنی دنیا

بهترین رستوران های مشهد کدامند؟

عکس پروفایل مرداد ماهی ها

قیمت روز گوشی موبایل ۱۱ مرداد ۹۸ ، قیمت …

دامن کشان ساقی میخواران متن آهنگ …

متن آهنگ senorita

عکس پروفایل دخترونه ( ۶۰ تصویر دخترانه ب …

دسته گل عروس ۲۰۱۹ (۴۰ عکس) …

بهترین روش جلوگیری از بارداری در اوایل ا …

تفاوت هتل آپارتمان و هتل در چیست؟ …

وقف چیست + انواع وقف و قوانین وقف …

متن بازگشت از کربلا و عتبات عالیات …

تبریک روز دوست و رفیق / تبریک روز جهانی …

معرفی انواع روش های چاق شدن صورت …

نکات و راهنمای کامل برگزاری جشن تولد بچه …

معرفی معروف ترین و بهترین مکان های دیدنی …

بهترین رستوران های مشهد کدامند؟ …

خلاقیت ها و ایده های جدید برای …

معرفی انواع اجاق سفری برای مسافرت …

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عکس پروفایل دخترونه ( ۶۰ تصویر دخترانه ب …

عکسهای زیبای الناز شاکردوست در اکران شبی …

اولین عکس همسر دوم حمید گودرزی …

تیپ عجیب غول برره با شلوار کوتاه! …

اولین عکس از دختر رویا نونهالی در جشن حا …

لباس عجیب سحر قریشی در اکران نیوکاسل / ۶ …

ظاهر متفاوت شیلا خداداد در اکران قصر شیر …

عکس با حجاب سحر قریشی در حرم امام رضا (ع …

عکسهای دیدنی از جشن تولد ۲۱ سالگی مریم م …

تاثیر حذف ۴ صفر از پول ملی چیست؟ …

دانلود آهنگ رنگ چشمات از مهدی حسینی و مه …

دانلود آهنگ چشمای مستت امید حاجیلی …

عناوین روزنامه های امروز شنبه ۱۲ مرداد ۹ …

دانلود آهنگ ای جان مهراد …

عکسهای آتلیه ای گلاره عباسی با میکاپ زیب …

۱۰ ترفند موثر برای افزایش شانس خرید بلیط …

عکسهای زیبای المیرا دهقانی در اکران دندا …

بسیاری از افراد آرزوی رشد سریع مو و داشتن موهای بلند و درخشان را دارند ولی به دلیلی ضعیف بودن موها، نبود تغذیه کافی و آسیب به مو، رشد مو کم و کند می‌شود و ترجیح می‌دهند موهای خود را کوتاه کنند. چگونه می‌توان موها را تقویت کرد و باعث افزایش رشد مو شد؟ به جای استفاده از قرص و داروهای شیمیایی و روش‌های مصنوعی مانند کلاه گیس و اکستنشن، می‌توانید رشد موها را با روش‌های طبیعی بهبود ببخشید.

شاید توجه کرده باشید که انتهای مو در مقایسه با ناحیه ریشه و قسمت‌های نزدیک‌تر به کف سر، نازک‌تر و آسیب دیده‌تر است. این مسئله به این دلیل پیش می‌آید که قسمت‌های پایینی مو به خوبی تغذیه نمی‌شوند. زمانی که بعد از هر بار شستشوی سر موهای خود را با استفاده از نرم کننده تیمار می‌کنید، در واقع با این کار به مسدود شدن کوتیکول‌های انتهایی کمک می‌شود و از آسیب‌های احتمالی آینده موها نیز جلوگیری می‌شود. نرم کننده موها را سالم‌تر می‌کنند و همین نکته باعث رشد سریع مو می‌شود.

خرید انواع نرم‌کننده‌ی مو از سوپرمارکت دیجی‌کالا

قرص برای رشد سریع موها

یک ماساژ خوب با روغن داغ می‌تواند به طرز فوق‌العاده‌ای استرس و اضطراب‌ها را از شما دور کند. زمانی که موهای خود را به صورت هفتگی با استفاده از روغن داغ مناسب ماساژ می‌دهید، این روش به شما اطمینان خاطر می‌بخشد که موهای سالمی دارید و با این کار ریزش موهای خود را هم کاهش داده‌اید. می‌توانید از روغن نارگیل، روغن زیتون یا روغن اسطوخودوس استفاده کنید درخشندگی زیبایی را به موهای شما هدیه دهد و از طرف دیگر موجب رشد سریع مو گردد.

خرید انواع روغن زیتون از سوپرمارکت دیجی‌کالا

ممکن است این نکته به گوشتان خورده باشد که شانه کردن بیش از حد مو موجب ریزش و آسیب فیزیکی به تارهای مو می‌شود. ولی خب باید بدانید که این مسئله همیشگی هم نیست. آسیب احتمالی به مقدار زیادی به نوع شانه یا برسی که استفاده می‌کنید، بستگی دارد. شانه‌ای که دارای دندانه و تارهای مصنوعی باشد، باعث ایجاد شکستگی در تارهای مو می‌شود و به همین صورت موها را آسیب می‌زند. به جای استفاده از برس‌هایی با دندانه‌های مصنوعی، به سراغ شانه‌هایی بروید که از موی خرس ساخته ‌شده است. این برس‌ها جریان خون را در کف سر افزایش می‌دهند. بهتر است هر شب موهای خود را شانه بزنید. این کار باعث قوی شدن ریشه‌ها می‌شود و رشد مو را تسریع می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: ریزش مو؛ علت، جلوگیری و درمان

بسیاری از خانم‌ها عادت دارند بعد از بیرون آمدن از حمام موهای خیس خود را درون حوله بپیچند و اطلاع چندانی از آسیب‌هایی که همین کار ساده می‌تواند به مو وارد کند، ندارند. موهای خیس مستعد ریزش بیشتر است و پیچیدن این موها درون حوله باعث می‌شود اوضاع بدتر شود. در واقع در این وضعیت موهای ما با تارهای حوله‌ای سنگین در اصطکاک قرار می‌گیرد و باعث می‌شود تارهای مو بریزند. به جای این کار، اگر نمی‌توانید عادت خود را کنار بگذارید، به سراغ حوله‌های میکرو فایبر بروید. قطعاً را کاهش ریزش مو، رشد مو هم بیشتر می‌شود.

چه روشی می‌تواند بهتر از یک ماسک تخم مرغ باعث تغذیه موهای شما شود؟ تخم مرغ سرشار از پروتئین است و به صورت یک معجزه باعث تغذیه رسانی به موها و تشکیل موهای جدید می‌شود. برای تهیه این ماسک کافی است یک قاشق چای‌خوری روغن را که ترجیحاً بهتر است روغن زیتون باشد، با یک سفیده تخم مرغ مخلوط کنید و آن را روی مو کف سر بمالید. ۲۰ دقیقه صبر کنید و سپس موهایتان را شامپو کنید. بهتر است این روش را به صورت ماهیانه و یک‌بار در ماه انجام دهید تا نتیجه‌ای را که تصور نمی‌کردید، مشاهده کنید.

خرید انواع تخم مرغ از سوپرمارکت دیجی‌کالا

بیشتر بخوانید: ۱۱ روش برای جلوگیری از ریزش مو

منبع: Times of India

6
 − 

 = 
1

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

خوب بود در مورد ریزش مو هم بیشتر بنویسید

قرص برای رشد سریع موها
قرص برای رشد سریع موها
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *