قرص بدنسازی oxandrolone

خواص دارویی و گیاهی

قرص بدنسازی oxandrolone
قرص بدنسازی oxandrolone



Anavar- Oxandrin


درمان کمکی جهت افزایش وزن

استروئید آنابولیک

قرص بدنسازی oxandrolone

قرص ۵/۲ میلی گرمی

اکس آندرلون یک استروئید خوراکی ضعیف با عوارض استروژنی می‌باشد که وقتی در دوزهای کم استفاده گردد عوارض جانبی برای آن گزارش نشده است. اکس آندرلون از معدود استروئیدهایی است که می‌توان برای کودکان و خانم‌ها مورد استفاده قرار داد، زیرا عوارض هورمون مردانه در بدن خانم‌ها ایجاد نمی‌کند و همچنین در کودکان نیز باعث توقف رشد استخوان‌ها و بسته شدن اپوفیز استخوانها نمی‌گردد.اکس آندرلون بیشتر در دوره‌های خشک و کات کردن بدن استفاده می‌گردد،یعنی به عبارتی بدن ورزشکار با مصرف اوکس آندرلون عضلانی تر به نظر میرسد و عضلات نیز سفت تر و قویتر می‌گردند.

اکساندرولون از مشتقات صناعی تستوسترون و جزو آندروژنهای سنتتیک است و دارای خواص آندروژنیک میباشد. این دارو باعث تحریک آنابولیسم پروتئینها و تحریک اشتها میشود.
مقالات ارائه شده در بخش استروئیدها و داروهای نیروزا،صرفا جهت افزایش اطلاعات شما در زمینه این داروها می‌باشد.ضمنا مقادیر گفته شده در این مقالات جنبه تئوری دارند و استفاده از این دارو‌ها به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

دربالغین: ابتدا ، روزانه ۵/۲ میلی گرم از راه خوراکی ، ۲ تا ۴ بار در روز تجویز میشود و سپس دوزهای بعدی بر مبنای پاسخ بالینی بیمار تعیین و بین ۵/۲ تا ۲۰ میلی گرم در روز تنظیم و تجویز میگردد.دور درمانی ۲ تا ۴ هفتهاست و در صورت لزوم میتوان این دوره را تکرار نمود.
در کودکان روزانه ۱/۰ میلی گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن از راه خوراکی تجویز میشود.در صورت لزوم میتوان این دوره را تکرار نمود.

برای آن که بدانیم اکساندرولون چیست ، ابتدا لازم است بدانیم که استروئید چیست . حتما تا به حال اسم استروئید آنابولیک به گوش شما خورده است ؛ مخصوصا اگر ورزشکار باشید ! استروئید آنابولیک در واقع نوعی لیپید یا چربی هستند که ساختار شیمیایی دارند و ساختار آن ها به گونه ای می باشد که هورمون جنسی مردانه (آندروژن) را در خود جای داده اند . استروئیدها در ابتدا تنها برای درمان های غدد جنسی مردان مورد استفاده قرار می گرفتند . اما با گذشت زمان دانشمندان دریافتند که این دارو قابلیت این را دارد که باعث رشد ماهیچه های اسکلتی (اثرات آنابولیکی) بشود و پس از آن مورد استفاده ورزشکاران قرار گرفت . استروئیدها در حال حاضر مورد استفاده عده ای زیادی از مردم و ورزشکاران قرار گرفته اند . این بدان معنا نیست که استروئیدها کاملا بدون ضرر می باشند . امروزه صد نوع استروئید به بازار عرضه شده است که یکی از انواع آن ، اکساندرولون می باشد . در ادامه قصد داریم به معرفی اکساندرولون بپردازیم . 

توجه داشته باشید که در سال 1995 این هورمون توسط شخصی دیگر با نام تجاری الکساندرولون به بازار عرضه شد و هزینه تولید آن بسیار زیاد بود تا جایی که در حال حاضر برخی از داروخانه های آمریکا مانند واتسون هزینه تولید این محصول را بر عهده گرفته اند . اما این مسئله بر گران قیمت بودن الکساندرولون تاثیری نذاشته و این محصول هم چنان با قیمتی بالا در بازار به فروش می رسد . تا به این جا فهمیدیم که آناوار یا همان الکساندرولون چیست و چه تاریخچه ای را پشت سر دارد . حال می خواهیم درباره اثرات این محصول به شما توضیح دهیم . 

 
 1-رشد عضلانی :
هر حجمی که توسط الکساندرولون به دست می آید ، یک توده عضلانی عاری از چربی است . برای استفاده از این استروئید ، خوردن آب کافی بسیار مهم است . اما باید بدانید که فرد در حین به دست آوردن وزن و توده عضلانی باید مقداری چربی جامد نیز به دست آورد تا مقدار حجمی که به دست آورده ثابت باقی بماند . در حالی که آناوار، استروئیدی بسیار مناسب برای مردان به شمار نمی رود ، زمانی که برای زنان مورد استفاده قرار می گیرد ، باید استثنائی قائل شویم ؛ چرا که بانوان نسبت به این هورمون حساس تر می باشند . به هر حال بانوان به اندازه مردان انتظار رشد عضلانی ندارند و اغلب به دنبال رشدی جزئی می باشند .صرف نظر از جنسیت ، همه کسانی که از این استروئید استفاده می کنند ، برای افزایش متابولیسم قدردان آن هستند . افرادی که از هورمون الکساندرولون استفاده می کنند ، چربی کمتری نسبت به دیگر افراد به دست می آورند و به علت افزایش سطح تستسترون آزاد ، افراد قوی تر می شوند ؛ ممکن است زیاد نباشد ، اما به هر حال کمکی به بدن تان خواهد کرد . 
 

2-از دست دادن چربی :
 بدون شک ، بهترین زمان استفاده از آناوار برای مردان و زنان در زمانی است که در دوره چربی سوزی قرار دارند . این مسئله یکی از شایع ترین دلایل استفاده از این استروئید در ورزشکاران به شمار می رود . یکی از بهترین ویژگی های این محصول ، حفظ بافت چربی در طی مرحله رژیم می باشد . هنگامی که بدن ما چربی می سوزاند ، باید کالری بیشتری مصرف و جایگزین کنیم . رمز یک رژیم غذایی موفق این است که در طول رژیم چربی مناسبی از دست بدهیم ؛ به طوری که در بافت ها چربی باقی بماند . اما مهم نیست که شما در این راه چه قدر تلاش می کنید ، به هر حال عدم وجود آنابولیک قوی سبب می شود که خودبخود تعدادی از عضلات از بین برود .  کسانی که در دوره رژیم خود از آنابولیک استفاده کنند ، چربی بیشتر و کارامدتری را می سوزانند . 

3-قدرت ورزشی : 
یکی از اصلی ترین دلایلی که ورزشکاران از آناوار قدردانی می کنند این است که به آن ها قدرت بسیاری می دهد . استحکام یکی از ویژگی های اصلی یک ورزشکار موفق است ؛ زیرا به سرعت و قدرت تبدیل می شود . در بعضی از شرایط افزایش حجم به ورزش نیز بستگی دارد . اما به هر حال آناوار به عنوان یکی از محبوب ترین استروئید ها در میان ورزشکاران باقی مانده است . 
 

 
4-عملکرد پیشرفته : 
صرف نظر از این که آناوار در حجیم کردن عضلات کمک بسیاری می کند ، کسانی که از این مکمل استفاده می کنند بدن خود را بهبود می بخشد و استقامت عضلانی خود را افزایش می دهد . جالب است بدانید که استروئید ها در درمان کم کاری غدد جنسی ، درمان به تاخیر افتادن بلوغ ، درمان برخی از انواع ناتوانی های جنسی ، درمان تحلیل رفتن بدن آلوده به ویروس ایدز و بهبود بیماری های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد . پس استفاده از این استروئید سبب می شود که فرد استحکام و قدرت بیشتری داشته باشد و به همان نسبت بتواند فشار و سختی بیشتری را در تمرینات تحمل کند . البته این بدان معنا نیست که با استفاده از آناوار باید مدت زمان ورزش خود را در طی یک روز بیشتر کنیم و خود را خسته کنیم ؛ به هر حال استفاده از آناوار سبب می شود که بدن در هر جلسه بهتر عمل خواهد کرد و همه ی تمرینات با کیفیت بهتری انجام خواهد شد . 

و اما پس از آن که به ویژگی های مثبت این استروئید پرداختیم ، حال می خواهیم شما را با عوارض جانبی این محصول آشنا کنیم . آناوار در بزرگسالان عوارض جانبی کمتری از خود نشان می دهد اما با این حال با استفاده درست و به جا از این محصول ، می توانیم از اثرات منفی آن جلوگیری کنیم . اثرات منفی آناوار را در دسته هایی جداگانه برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید !

1-استروژن :
هورمون الکساندرولون عوارض جانبی هورمون استروژنی را ندارد . به دلیل افزایش سطح استروژن نمی تواند باعث بروز مشکلات سینوزیتی شود . هم چنین لازم است بدانید که این استروئید به دلیل نگه نداشتن آب زیاد ، خطر ابتلا به فشار خون بالا را کاهش می دهد . نگهداری آب زیاد سبب بالا رفتن فشار خون می شود . برخی از استروئید ها باعث افزایش فشار خون می شوند ، اما این مسئله در آناوار به ندرت مشاهده شده است . 

2-آندروژنی :
اکساندرولون استروئید آندروژنی قوی نیست ، اما در آن فعالیت آندروژنیک وجود دارد . چنین فعالیتی می تواند باعث ایجاد جوش و آکنه و هم چنین ریزش مو در افرادی که زمینه طاسی را دارند ، بشود . اما به دلیل این که وجود آندروژنیک بسیار کم است ، خطر ابتلا به این مشکل نیز بسیار کم است . اما طبیعت آندروژنیک ، هر چند کوچک ، می تواند خطر ابتلا به بیماری مردانه شدن در زنان را افزایش دهد . علائم این بیماری عبارتند از رشد مو در بدن ، کلفت شدن صدا و …
خوشبختانه امکان ابتلا به این بیماری بسیار کم است ؛ اکثر زنان می توانند بدون ابتلا به این بیماری ها ، به آن چه که می خواهند برسند . اما در نظر داشته باشید که همیشه مسئله واکنش فردی وجود دارد . هورمون اکساندرولون هم چنان به عنوان یک استروئید بسیار مطمئن برای زنان مورد استفاده قرار می گیرد . اگر علائم بیماری مردانه در بدن تان به هر دلیلی بروز داده شود ، شما موظف هستنید که مصرف آن را فورا قطع کنید تا علائم از بین بروند . ار علائم نادیده گرفته شوند ، ممکن است به طور دائمی در بدن تان باقی بمانند . 

3-قلب و عروق :
عوارض جانبی آناوار بیشتر در حیطه کلسترول قرار دارد . هورمون اکساندرولون اغلب برای کاهش کلسترول HDL  و افزیش کلسترول LDL   شناخته شده است . دوزهای استانداردی که جهت درمان برای مردان مورد استفاده قرار می گیرد می تواند تا 30% کلسترول HDL  را کاهش دهد و از طرفی میزان کارایی HDL  را تا 50% افزایش دهد . هم چنین ممکن است کلسترل LDL  را تا 30% افزایش دهد . با توجه به تاثیر منفی که اکساندرولون بر روی کلسترول می گذارد ، اگر از هر نوع بیماری کلسترولی رنج می برید ، هرگز نباید از این استروئید مصرف کنید . و در صورتی که به این بیماری مبتلا نیستید و زندگی سالمی دارید ، در استفاده از این استروئید باید رژیم غذایی بسیار مناسب و سالمی را برای خود در نظر بگیرید و ورزش های هوازی را در اولویت قرار دهید تا با سلامتی قلب و عروق خود نتیجه مثبتی به دست آورید . 

4-تستسترون :
استفاده از استروئید آنابولیک تولید تستسترون طبیعی را مهار می کند ؛ آنوار یک استروئید کاهش دهنده تستسترون خفیف در بازار به شمار می رود و اگر شما قصد استفاده از استروئید دیگری را دارید باید به شما بگویم که کاهش تستسترون در آنوار از دیگر استروئید ها بسیار کم تر می باشد . اما به طور معمول اکثر مردان دوست دارند که یک تستسترون خارجی را به مکمل غذایی خود اضافه کنند . عدم انجام این کار سبب می شود که مقدار تستسترون کاهش یابد و علائم بدی را در بدن ایجاد کند .  اما توجه داشته باشید که میزان کم و زیاد شدن تستسترون رابطه مستقیمی با بدن طبیعی فرد دارد . همانند دیگر استروئید ها ، اگر علائم بدی در بدن ظاهر شود ، با قطع سریع آن می توان تمام علائم را از بدن پاک کرد و از آن طرف تولید طبیعی تستسترون آغاز می شود . 

5-سم کبد :
آنابولیک به عنوان یک استروئید برای کبد سمی است . به طور معمول استفاده از این استروئید میزان آنزیم های کبد را افزایش می دهد . اما توجه داشته باشید که استروئید آنابولیک اگر در جهت درمان و با دوزهای پزشکی و درمانی مورد استفاده قرار بگیرد ، میزان آنزیم های کبد را زیاد افزایش نمی دهد . توجه داشته باشید که افزایش آنزیم های کبد معادل با آسیب کبدی نیست ؛ بلکه وجود استرس هایی است که می تواند منجر به آسیب شود . 

پس توجه داشته باشید که اگر شما از بیماری کبدی رنج می برید ، هرگز نباید از آناوار یا هر استروئید دیگری استفاده کنید . 
در هنگام استفاده از استروئید آنابولیک هرگز نباید از نوشیدنی های الکلی استفاده کنید ؛ زیرا این امر باعث بروز مشکلات کبدی خواهد شد . هم چنین بهتر است که مصرف داروهای ضد مخدر را کنار بگذارید . 
شما باید دوره مصرفی اکساندرولون را به 8 هفته محدود کنید تا با مشکلات کبدی و افزایش آنزیم ها مواجه نشوید . 

دوزهای استاندارد استفاده از آناوار ، 5 تا 10 میلی گرم در روز بین 2 تا 4 هفته است که پس از 4 هفته باید میزان آن کمتر شود . برای کسانی که ورزشکار هستند ، روزانه بین 20 تا 30 میلی رم استفاده از این استروئید توصیه می شود . در بعضی از موارد استفاده از استروئید بین 40 تا 50 میلی گرم بسیار کارامد خواهد بود و اگر قصد افزایش استفاده بیشتر از 50 میلی گرم از این استروئید را دارید ، باید مشکلات و عوارض جانبی آن را در نظر بگیرید . دوره استفاده مردان بین 6 تا 8 هفته می باشد . برای ورزشکاران خانم ، استفاده روزانه بین 5 تا 10 میلی گرم توصیه می شود . اگر دوز را افزایش دهید ، امکان بروز عوارض جانبی بیشتر می شود . 

به طور کلی نمی توان آناوار را یک استروئید آنابولیک بسیار قوی دانست ؛ اما می توانیم آن را بسیار مفید بدانیم . توجه داشته باشید که اگر در مدتی کوتاه انتظار معجزه و به دست آوردن حجم عظیمی از ماهیچه عضلانی هستید ، سخت در اشتباهید و ناامید خواهید شد . هیچ چیزی بدون تلاش به راحتی به دست نمی آید و اگر این اتفاق رخ دهد ، عوارض جانبی در پیش دارد و همیشگی نیست . اگر به دنبال به دست آوردن حجمی عظیم نیستید و می خواهید تنها تحولاتی در بدن خود ایجاد کنید ، باید به شما بگوییم که بهترین انتخاب برای شما می تواند آناوار باشد . 
سایت باشگاهها مطالب منتشر شده را در جهت آگاهی ورزشکاران عزیز منتشر مینماید و توصیه مینماید برای مصرف هرگونه مکمل، دارو و یا خوراکی بایستی با متخصص مشورت نمایید .ما معتقدیم که نظرات و پیشنهادات شما دوستان و مخاطبین گرامی می تواند ما را در پیشبرد و تولید محتوای با کیفیت تر یاری نماید. پس اگر در این زمینه اطلاعات ارزشمندی دارید می توانید با ما درمیان بگذارید.

قرص بدنسازی oxandrolone

اگر می خواهید آخرین اخبار ما را مستقیما به ایمیل خود دریافت کنید، لطفا آدرس ایمیل خود را پایین وارد کنید. اشتراک رایگان است و شما می توانید در هر زمان لغو کنید.

طراحی سایت نیودیتا


نسبت اثر آنابولیک به آندروژنیک آن ۲۴:۶۳۰–۳۲۲

مدت زمان مؤثر ۱۲–۸ ساعت (Active Time)

اکساندرولون (به انگلیسی: Oxandrolone)

نام‌های تجارتی: Anavar- Oxandrin

قرص بدنسازی oxandrolone

رده درمانی: درمان کمکی جهت افزایش وزن.

رده فارماکولوژیک: استروئید آنابولیک

اشکال دارویی: قرص ۲٫۵ میلی‌گرمی

اکساندرولون از مشتقات صناعی تستوسترون و جزو آندروژنهای سنتتیک است و دارای خواص آندروژنیک می‌باشد. این دارو باعث تحریک آنابولیسم پروتئین‌ها و تحریک اشتها می‌شود.

۱- درمان کمکی جهت افزایش وزن، به دنبال کاهش وزن ناشی از:

۲- تسکین دردهای استخوانی ناشی از پوکی استخوان

۳-جبران کاتابولیسم پروتئین‌ها به دنبال تجویز طولانی کورتیکواستروئیدها [بیان دیگری برای کاربرد نخست]

۴- درمان هیپرتری گلیسریدمی در مردان.

نکته از کتاب کاتزونگ: یکی از کاربردهای آندروژن‌ها، از جمله آندروژن‌های سنتتیک مثل اگزاندرولون و استانوزولول، افزایش وزن در سندرم‌های تحلیل برنده (نظیر ایدز) می‌باشد.
۵-ترمیم تسریع زخم‌های پوستی وبهبودعملکردریوی درورزشکاران

دورهٔ درمانی ۲ تا ۴ هفته‌است و در صورت لزوم می‌توان این دوره را تکرار نمود.
دوز مؤثر Anavar در ورزشکاران مذکر ۲۰ تا ۱۰۰ میلی‌گرم در روز و در ورزشکاران مؤنث ۵/۲ تا ۲۰ میلی‌گرم در روزمی‌باشد.

توجه: از اکساندرولوندر افراد مسن، نوجوانان، اختلال عملکردکلیه و سابقه آنفارکتوس میوکارد، باید با احتیاط استفاده کرد.


نسبت اثر آنابولیک به آندروژنیک آن ۲۴:۶۳۰–۳۲۲

مدت زمان مؤثر ۱۲–۸ ساعت (Active Time)

اکساندرولون (به انگلیسی: Oxandrolone)

نام‌های تجارتی: Anavar- Oxandrin

قرص بدنسازی oxandrolone

رده درمانی: درمان کمکی جهت افزایش وزن.

رده فارماکولوژیک: استروئید آنابولیک

اشکال دارویی: قرص ۲٫۵ میلی‌گرمی

اکساندرولون از مشتقات صناعی تستوسترون و جزو آندروژنهای سنتتیک است و دارای خواص آندروژنیک می‌باشد. این دارو باعث تحریک آنابولیسم پروتئین‌ها و تحریک اشتها می‌شود.

۱- درمان کمکی جهت افزایش وزن، به دنبال کاهش وزن ناشی از:

۲- تسکین دردهای استخوانی ناشی از پوکی استخوان

۳-جبران کاتابولیسم پروتئین‌ها به دنبال تجویز طولانی کورتیکواستروئیدها [بیان دیگری برای کاربرد نخست]

۴- درمان هیپرتری گلیسریدمی در مردان.

نکته از کتاب کاتزونگ: یکی از کاربردهای آندروژن‌ها، از جمله آندروژن‌های سنتتیک مثل اگزاندرولون و استانوزولول، افزایش وزن در سندرم‌های تحلیل برنده (نظیر ایدز) می‌باشد.
۵-ترمیم تسریع زخم‌های پوستی وبهبودعملکردریوی درورزشکاران

دورهٔ درمانی ۲ تا ۴ هفته‌است و در صورت لزوم می‌توان این دوره را تکرار نمود.
دوز مؤثر Anavar در ورزشکاران مذکر ۲۰ تا ۱۰۰ میلی‌گرم در روز و در ورزشکاران مؤنث ۵/۲ تا ۲۰ میلی‌گرم در روزمی‌باشد.

توجه: از اکساندرولوندر افراد مسن، نوجوانان، اختلال عملکردکلیه و سابقه آنفارکتوس میوکارد، باید با احتیاط استفاده کرد.


نسبت اثر آنابولیک به آندروژنیک آن ۲۴:۶۳۰–۳۲۲

مدت زمان مؤثر ۱۲–۸ ساعت (Active Time)

اکساندرولون (به انگلیسی: Oxandrolone)

نام‌های تجارتی: Anavar- Oxandrin

قرص بدنسازی oxandrolone

رده درمانی: درمان کمکی جهت افزایش وزن.

رده فارماکولوژیک: استروئید آنابولیک

اشکال دارویی: قرص ۲٫۵ میلی‌گرمی

اکساندرولون از مشتقات صناعی تستوسترون و جزو آندروژنهای سنتتیک است و دارای خواص آندروژنیک می‌باشد. این دارو باعث تحریک آنابولیسم پروتئین‌ها و تحریک اشتها می‌شود.

۱- درمان کمکی جهت افزایش وزن، به دنبال کاهش وزن ناشی از:

۲- تسکین دردهای استخوانی ناشی از پوکی استخوان

۳-جبران کاتابولیسم پروتئین‌ها به دنبال تجویز طولانی کورتیکواستروئیدها [بیان دیگری برای کاربرد نخست]

۴- درمان هیپرتری گلیسریدمی در مردان.

نکته از کتاب کاتزونگ: یکی از کاربردهای آندروژن‌ها، از جمله آندروژن‌های سنتتیک مثل اگزاندرولون و استانوزولول، افزایش وزن در سندرم‌های تحلیل برنده (نظیر ایدز) می‌باشد.
۵-ترمیم تسریع زخم‌های پوستی وبهبودعملکردریوی درورزشکاران

دورهٔ درمانی ۲ تا ۴ هفته‌است و در صورت لزوم می‌توان این دوره را تکرار نمود.
دوز مؤثر Anavar در ورزشکاران مذکر ۲۰ تا ۱۰۰ میلی‌گرم در روز و در ورزشکاران مؤنث ۵/۲ تا ۲۰ میلی‌گرم در روزمی‌باشد.

توجه: از اکساندرولوندر افراد مسن، نوجوانان، اختلال عملکردکلیه و سابقه آنفارکتوس میوکارد، باید با احتیاط استفاده کرد.

به‌روز‌ترین مطالب مرتبط را در دریافت کنید.

به‌روز‌ترین مطالب مرتبط را در دریافت کنید.

دریافت مشاوره پزشکی به صورت مستقیم از پزشک.

شریعتی، بالاتر از حسینیه ارشاد، ابتدای خیابان قبا، پلاک ۶، طبقه پنجم.
قرص بدنسازی oxandrolone

یکی از انواع قرص های حجم دهنده عضلات ، قرص اکساندرولون است که در واقع یک استروئید ساخت انسان است و عملکرد آن شبیه تستوسترون (یک استروئید طبیعی ) می باشد. قرص اکساندرولون برای افزایش حجم عضلات به کار می رود.

قرص اکساندرولون برای پیشگیری از افزایش وزن پس از جراحی گسترده، عفونت مزمن و یا ضربه ی شدید و موارد دیگری که باعث افزایش وزن نابجا شود، استفاده می شود.قرص اکساندرولون همچنین برای کاهش از دست دادن عضلات ناشی از درمان با کورتیکواستروئیدها و کاهش درد استخوانی در پوکی استخوان به کار می رود.

این دارو را دقیقا طبق دستور پزشک مصرف کنید. اگر متوجه دستورالعمل ها نشدید، از پزشکتان، پرستار یا داروساز بخواهید که مصرف قرص اکساندرولون را برای شما توضیح دهد.

– به محض اینکه یادتان آمد، دوز فراموش شده را مصرف کنید.

– چنانچه زمان آن نزدیک به دوز بعدی است، از مصرف آن چشم پوشی کرده و مثل قبل مصرف دارو را ادامه دهید.

– دو دوز را هم زمان مصرف نکنید.

این اطلاعات جنبه ی تجویزی نداشته و برای مصرف دارو حتماً طبق دستور پزشک عمل کنید.

برای افزایش وزن در موارد از دست دادن وزن مثل جراحی های سنگین ، عفونت های مزمن یا تروما های شدید و همچنین در بیمارانی که قادر به افزایش یا حفظ وزن نرمال نیستند، کاربرد دارد.

قرص اکساندرولون برای افرادی که به مدت طولانی تحت درمان با کورتیکواستروئیدها بودند و دچار سوخت پروتئینی شده اند کاربرد دارد.

همچنین قرص اکساندرولون برای بهبود درد استخوانی در بیماران مبتلا به پوکی استخوان اندیکاسیون، تاثیر گذار است.

در کاهش وزن به دلایل ذکر شده در قبل:

حداکثر دوز:

قبل از مصرف  قرص اکساندرولون، اگر در حال استفاده از هر یک از داروهای زیر هستید، ممکن است نیاز به تنظیم دوز یا نظارت خاص داشته باشید.

یک ضد انعقاد (رقیق کننده خون) مانند وارفارین (کومادین)؛ یا انسولین یا داروهای دیابتی خوراکی مانند گلیپیزید (گلوکوترول)، گلوبئورید (دیابتا، گلیناز، میکروناز)، گلیبورید (آماریل)، کلرپروپامید (دیابینز)، استوهگزامید (دیملور)، تولبوتامید (اوریناز)، تولازامید (تولیناز) و دیگر موارد

دارویی غیر از موارد ذکر شده در اینجا نیز ممکن است با اگزوندرولون تداخل داشته باشند. قبل از مصرف داروهای تجویزی یا بدون نسخه، از جمله ویتامین ها، مواد معدنی و محصولات گیاهی، با پزشک و داروساز خود صحبت کنید.

در موارد نادر، موارد جدی و حتی کشنده اختلالات کبدی در طول درمان با اکساندرولون ایجاد شده است. اگر دچار درد شکمی، مدفوع روشن، ادرار تیره، خستگی غیرمعمول، تهوع یا استفراغ یا زرد شدن پوست یا چشم شدید، بلافاصله با پزشک خود مشورت کنید؛ چرا که ممکن است علائم اولیه مشکلات کبدی باشد.

اگر هرگونه عوارض جانبی جدی زیر را تجربه کردید، بلافاصله با پزشک خود مشورت کنید یا به اورژانس مراجعه کنید:

• یک واکنش آلرژیک (دشواری تنفس؛ بسته شدن گلو؛ تورم لب ها، زبان یا صورت و یا کهیر)

• تورم دست ها یا پاها (به خصوص قوزک پا)

• نعوظ مکرر یا پایدار، درد یا بزرگ شدن پستان (در بیماران مرد)

• تغییرات صدا (خشونت، بم شدن)، ریزش مو، رشد مو ى صورت، بزرگ شدن کلیتوریس یا بی نظمی قاعدگی (در بیماران زن)

دیگر عوارض جانبی کمتر جدی نیز ممکن است رخ دهد. در صورت تجربه کردن آنها، با پزشک خود صحبت کنید

• اگر به قرص اکساندرولون یا هر ترکیبی از آن آلرژی دارید.

• اگر به داروهایی شبیه به قرص اکساندرولون و یا هر گونه دارو، غذا یا سایر مواد دیگر حساسیت دارید. در صورت وجود حساسیت، علائم خود را که شامل بثورات، کهیر ها، خارش، تنگی نفس، ناله ی بازدمی(ویز)، سرفه کردن، تورم صورت، لب ها، زبان یا گلو و یا غیره می شود به پزشک خود مطرح کنید.

• چنانچه هریک از این مشکلات را دارید: سرطان پستان، میزان بالای کلسیم خون، بیماری کلیوی،  قند خون بالا (دیابت) یا سرطان پروستات

پست قبلی

پست بعدی

سلامکدام دارو ؟

 

HongKong Biosuper Health Tech.

  ما عرضه کننده حرفه ای HGH و استروئیدها هستیم

به شما یک سلامت بهتر و زندگی بهتر بدهید

حراجی:


—— جان تگگارت

قرص بدنسازی oxandrolone


—— توماس وودز


—— کریس اوونز

تصویر بزرگ : 
Anavar / Oxandrin قرص های استروئیدهای آنابولیک خوراکی برای بدن سازی

Anavar / Oxandrin Oral Steroids Anabolic Tablets برای بدن سازی

شرح :

Anavar (همچنین به عنوان Oxandrin شناخته می شود) نام تجاری اصلی دارو شناخته شده به عنوان oxandrolone است. در ابتدا توسط رافائل پپو (آزمایشگاههای سیرل) در سال 1964 برای درمان بیماریهای هدر رفته طراحی و ساخته شد. Searle در حال حاضر Pfizer است، پس از خرید سهام شرکت. هنگامی که اپیدمی ایدز در اوایل دهه 80 آغاز شد، آنوار و آنادرول (Oxymetholone) بودند که در هنگام مقابله با مسائل عضلانی، گزینه های انتخابی بودند. چرا؟ خوب، Anavar دستاوردهای ناب را با احتباس آب بسیار کم تولید می کند، در حالی که همچنین قدرت را افزایش می دهد، این واقعا به کسانی که این دارو را دریافت می کنند کمک می کند. Anavar واقعا شروع به بزرگ شدن با بدنسازان، ورزشکاران و کاربران استروئید سرگرمی هنگامی که انتشار “عضله رسانه 2000” (اولین مجله ملی به طور آشکارا در مورد استروئیدها صحبت) به Anavar بالاترین امتیاز در رابطه با بهره وری نسبت به ریسک. این مجله به این نکته اشاره دارد که Anavar مزایای باور نکردنی برای سمیت بسیار کم خود را به ارمغان می آورد و این دارو “حاشیه ای” به طور ناگهانی از تمام استروئید ها آرزو شده است.

برنامه های کاربردی، دوز و استفاده

Anavar فقط در قالب شفاهی در دسترس است؛ با این حال، برخی از بچه ها تصمیم می گیرند تا قرص ها را مخلوط کرده و آن را با یک مایع که توصیه نمی شود، بخشی بخاطر خلوص و این واقعیت که در یک پایه مایع تخریب می شود. استفاده از آنفلوانزای خوکی برای مصرف آن با آب گریپ فروت ممکن است برخی از شایستگی ها را داشته باشد، زیرا آب گریپ فروت می تواند اثرات بسیاری از داروها را افزایش دهد. آب گریپ فروت می تواند مسائل مربوط به P-glycoprotein و پلی پپتید های حمل آنیون آلی (OATP) را افزایش دهد، که باعث افزایش بیواسدی بسیاری از داروها می شود. به طرز وحشیانه ای، دلیل این است که آب گریپ فروت با هر گونه دارو یا دارو توصیه نمی شود. با این حال، در مورد ما، ما دلایل خود را برای تمایل به چیزی برای کار حتی بهتر است. دوز استاندارد موثر 25 تا 50 میلی گرم در روز برای مردان و 5 تا 20 میلی گرم در زنان است. برای مردان، من پیشنهاد دوز تقسیم را به AM (½ دوز) و قبل از تمرین (½ دوز). برای زنان، دوز اولیه قبل از تمرین و دوز پس از تمرین ½ بهترین است.

تماس با شخص:
Mr. Karl Chan

تلفن:
+8613616132277

تزریق هورمون رشد انسانی مصنوعی تزریقی انسانی موثر انسان

Hygetropin هورمون رشد انسانی قانونی تزریقی برای بازیابی موهای دست داده

کاهش وزن هورمون رشد و هورمون رشد انسان و C990H1528N262O300S7

99٪ استروئید استروئید استروئید استروئیدهای بدنسازی استروئیدها مکمل 50 میلی گرم / میلی لیتر

استروئیدهای آنابولیک تزریقی سالم Tren Hex 75 Trenbolone Maxpro

CAS 863288-34-0 پودر سفید پپتید استروئیدهای تزریقی آنابولیک

ملانوتان II فاز مایع پپتید Synthesis داروسازی پودر استروئیدها

مکانیسم سالم MGF مکانیسم رشد عضله Synthesis پپتید

سنتز پپتید Phase مایع پزشکی قانونی HMG هورمون 75iu / ویال x 6vials / کیت


E-Mail | نقشه سایت

قرص بدنسازی oxandrolone
قرص بدنسازی oxandrolone
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *