قرص ال دی برای رشد ریش مردان

خواص دارویی و گیاهی

و خانوادگی (الزامی)

قرص ال دی برای رشد ریش مردان

شماره تلفن (الزامی)

مورد مشاوره
مشاوره کاشت مو و کاشت ابرومشاوره پیکر تراشی و تناسب انداممشاوره جوانسازی پوستمشاوره لیزر موهای زائدمشاوره جراحی زیبایی

کاشت مو و کاشت ابرو

کاشت موی سر طبیعی و کاشت ابرو به صورت کاملا طبیعی توسط متخصصین برجسته و معتمد ایرانی در کلینیک زیبایی فوق تخصصی ایران نگین با بهره گیری از نوین ترین روش های پزشکی و زیبایی قابل ارائه به مراجعین گرامی می باشد. همچنین از خدمات دیگری که در این مرکز قابل ارائه می باشد به موارد زیر میتوان اشاره نمود:

در لیزر موهای زائد با پیشرفته ترین دستگاه های لیزر و تیم متخصص در زمینه مشاوره در خدمت رسانی به شما عزیزان حاضر می باشیم.
لیزر موهای زائد یک پروسه ی درمانی است که از یک لیزر – تکان دادن پرتو نور استفاده می کند تا موهای زائد را از بین ببرد.
در طول انجام پروسه ی لیزر موهای زائد ، پرتو لیزر از یک فولیکول مو روی پوست بصورت منحصر بفرد عبور می کند.
حرارت زیاد لیزر به فولیکول مو آسیب می زند که مانع رشد موها در آینده می شود.

یک نکته اساسی در کاهش وزن آن است که شما باید همیشه به خاطر داشته باشید که یک روزه و یک شبه چاق نشده‌اید که به دنبال معجزه‌ای می‌‌گردید که ۱۰-۱۲ روزه لاغر شوید!
پس چطور باید پی ببریم که یک رژیم غذایی مناسب است و به کاهش وزن پایدار و بدون عوارض منجر خواهد شد؟

جراحی زیبایی بینی ٬ جراحی زیبایی لیفت صورت ٬ جراحی زیبایی گونه ٬ جراحی زیبایی چانه ٬ جراحی زیبایی افتادگی پلک ٬ جراحی زیبایی بالا بردن ابرو ٬ جراحی زیبایی برداشتن خال ٬ جراحی زیبایی لیفت نخ

جوانسازی پوست با انواع تزریقات ٬ جوانسازی پوست با انواع دستگاه ها ٬ جوانسازی و مراقبتهای پوستی ٬ جوانسازی پوست و رفع مشکلات پوستی

سال تجربه

مشتری

میزان رضایت

کلینیک زیبایی فوق تخصصی ایران نگین با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین کادر پزشکی و متخصصان ایران زمین تمامی تلاش خود را جهت ارائه بهترین خدمات به مراجعین گرامی در زمینه پیوند مو و جوانسازی و خدمات زیبایی مینماید.

بعد از ویزیت رایگان بیمار و بررسی نوع طاسی بهترین
و موثرترین روش برای رفع طاسی با کمترین هزینه به بیمار پیشنهاد داده شده
و تمامی روشهای جدید نگهداری مو به بیمار آموزش داده میشود

پیوند طبیعی مو در ابتدا با استفاده از گرافت های درشت ۵-با استفاده از جدیدترین متدهای دنیا در زمینه پیوند مو (FIT,Fut و روش های ترکیبی و فوق ترکیبی)
و با استفاده از بهترین دستگاهای لیزر (Alex) در زمینه جوانسازی در خدمت مشتریان خود هستیم

مو و ابرو(تقویت و پیوند)جوانسازی ومراقبت های(پوست)جراحی زیباییتناسب اندام(پیکرتراشی)لیزر موی زائد(Alex)

شهرک غرب ، خیابان بلوار دریا ، جنب مجتمع آموزشی علمی امام صادق ، ابتدای خیابان موج ، کوچه عسگری ، پلاک 2 ، کلینیک تخصصی نگین ایران نوین

هوا خیلی سرد شده و یه فنجان چای گرم خیلی آرامش بخشه، اما آیا میدونستین که میتونین برای زیباتر شدن یه فنجان چای دم کنین.
حتما از فواید بی شمار چای اطلاع دارین، اما نمیشه همیشه چای بنوشین که از این فواید بهره ببرین.چای به طور قابل ملاحظه ای در مواد تشکیل دهنده محصولات زیبایی که زیادم گرون نیستن به کار برده میشه. چای یکی از طبیعی ترین و موثرترین روش های کمک به پوسته.
چای سیاه، سبز و قرمز خواص ضدپیری و ضدالتهابی دارن که برای قرن هاست برای سلامتی عمومی بدن استفاده میشن. چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که برای بدن در جهات مختلف مفیدن و البته چای همیشه در دسترسه.

پف کردگی و خستگی چشم رو از بین میبره
چای سبز برای تسکین خستگی و پف کردگی چشمها خیلی موثره. این چای حاوی ویتامین K است که با حلقه های سیاه دور چشم و پف کردگی مبارزه میکنه. کافئین موجود در چای باعث منقض شدن رگ های خونی اطراف چشم شده و در نتیجه پف کردگی رو کاهش میده.
یه فنجان چای سبز تازه دم کرده و در یخچال بذارین تا خنک بشه. دو تا پنبه در چای سرد شده خیس کرده و بعد بذارین روی پلک های بسته (۲۰ دقیقه). میتونین از چای کیسه ای هم استفاده کنین.

براق کردن موهای بی حالت و مرده
شستن موها با چای سیاه یا سبز درخشش رو به موهای خشک و بی رنگ و رو برمیگردونه.
چای کیسه ای رو در آب جوش بندازین و ۱۵ دقیقه بهش زمان بدین که دم بکشه، بعد بذارین چند ساعت بگذره تا سرد بشه. بعدش که سرد شد اون رو روی موهای خیستون بریزین و ۱۵ دقیقه زمان بدین. بعد از این زمان شامپو یا نرم کننده همیشگیتون استفاده کنین.

قرص ال دی برای رشد ریش مردان

از بوی بد دهان جلوگیری میکنه
چای سبز میتونه از بوی بد دهان جلوگیری کنه و ضمنا مزه خوبی هم داره. فلوراید طبیعی موجود در چای سبز از بوی بد دهان جلوگیری کرده و به خنثی شدن پلاک و باکتری ها کمک میکنه.
چهار قاشق غذاخوری چای سبز رو در یه فنجان آب جوش بریزین و ۳۰ دقیقه زمان بدین که دم بکشه. چای رو صاف کنین که برگهاش جدا بشه.چای صاف شده رو با یه قاشق چایخوری جوش شیرین ترکیب کرده تا یه خمیر درست بشه و اون رو به صورت روزانه روی دندان هاتون بزنین تا با بوی دهان مبارزه کنه.

نیش حشرات رو تسکین میده
چای میتونه به درمان خارش و سوزش ناشی از گزش پشه و دیگر حشرات کمک کنه.
برای کاهش عوارض نیش و از بین بردن جای اون روی پوست، یه چای بابونه کیسه ای سرد رو به مدت دو دقیقه مستقیما روی محل بذارین.

تیره کردن موهای سفید شده
اگه دنبال این هستین که از مواد شیمیایی برای رنگ کردن موهاتون استفاده نکنین، میتونین در یه فنجان آب جوش سه عدد چای سیاه کیسه ای رو با یک یا دو قاشق غذاخوری مریم گلی خشک شده یا رزماری مخلوط کرده و بذارین یک شب خیس بخورن. چای های کیسه ای رو خارج کرده و این مخلوط رو بعد از شامپو کردن موهاتون بزنین. شستشوش ندین. اثر این رنگ طبیعی تدریجیه، اما موهاتون با هر بار استفاده ازش تیره تر میشه. این کارو تا زمانی که به تیرگی دلخواهتون رسیدین تکرار کنین.

برنزه کردن
پوست برنزه برای خیلیا جذابیت داره و شما هم اگه دوست دارین میتونین بدون اینکه در معرض اشعه های مضر UV قرار بگیرین همچنین پوستی داشته باشین. مشابه رنگ کردن مو که بهش اشاره کردیم، از یه اسفنج خیس خورده در چای سیاه دم کرده استفاده کنین و به پوست بزنین تا کم کم تیره بشه.

تسکین آفتاب سوختگی
چای سبز به تسکین و ترمیم پوستی که آفتاب سوخته شده باشه کمک میکنه. یه کمپرس سرد از چای کیسه ای درست کنین و روی منطقه آسیب دیده بذارین تا درد و قرمزی رو کاهش بده.
یه قوری چای سبز دم کرده و بذارین تو یخچال تا سرد بشه. با استفاده از یه لیف حمام اون رو به منطقه آفتاب سوخته بزنین. به آرامی از لیف استفاده کنین تا پوست آسیب نبینه (مثل یه کمپرس سرد)

ادامه داره.

زیبا زی

منبع: healthmeup

و تخفیفات ویژه ما برخوردار شوید.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا پاسخ را به رقم وارد کنید:

عاقا وقعا آدم وقتی هارو میخونه سر درگم میشه چیکار کنه

من ۳۰ سالمه فقط زیر چونه هام و سیبیلم اونم خیلی نازک دراومده

منم ۲۱سالمه تا یک ماه پیش مثل شما از بی مویی صورتم رنج میبرد

سلام.خواستم بابت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باع

[] فلفل چیلی حاوی آنتی اکسیدان ها، ویتامین C و کاروتن

عاقا وقعا آدم وقتی هارو میخونه سر درگم میشه چیکار کنه

من ۳۰ سالمه فقط زیر چونه هام و سیبیلم اونم خیلی نازک دراومده

منم ۲۱سالمه تا یک ماه پیش مثل شما از بی مویی صورتم رنج میبرد

سلام.خواستم بابت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باع

[] فلفل چیلی حاوی آنتی اکسیدان ها، ویتامین C و کاروتن9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *