عوارض کپسول لاغری زنوور

رژیم گرفتن بسیار دشوار است، اغلب مردم از وجود چربی در انواع غذاها اطلاعی ندارند.در بسیاری از مواد غذایی مانند انواع بیسکویت (%16)، گوشت (%15)، بادام(49%) چربی وجود دارد این عدم آگاهی باعث می شود که اوقات نتیجه مورد نظر بدست نیاید. زنوور، همان کمکی برای لاغری است که شما منتظر آن بودید.

زنوور%3 چربی غذایی که می خورید را دفع میکند و مانع جذب آن در بدن می شود، به طور مثال با خوردن هر سیخ کباب به اندازه یک قاشق چایخوری چربی کمتری جذب می کنید. تأثیر زنوور در دستگاه گوارش می باشد و در خون وارد نمی شود، پس عوارض سیستمی نـدارد. درتـولیــــد آن از تـکنــولـــوژی CONTROLLED RELEASE PELLETS استفاده شده که علاوه بر افزایش اثر بخشی دارو، عوارض گوارشی را به حداقل می رساند. با هر وعده غذایی یک کپسول کافی است. در صورتیکه غذا فاقد هرگونه چربی باشد، نیازی به مصرف زنوور نیست.

برای کسانی که می خواهند به روش سالم لاغر شوند. این دارو برای افراد با BMI بالای 3 توصیه می گردد. زنوور جهت بیماران دیابتی و فشار خونی علاوه بر کم کردن وزن، اثر مثبتی در درمان دارد. به همین دلیل برای این گروه در BMI برابر 27 و بالاتر توصیه می گردد. این دارویک درمان ساده و منطقی است که تا کنون 5 میلیون نفر مصرف کننده در دنیا داشته است.. 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *