عوارض پلکسر جای جوش


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید

عوارض پلکسر جای جوش

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

یکی از مجهزترین کلینیک‏ های

پوست، مو و زیبایی کشور

مجموعه‌ای از روش‌های غیر تهاجمی برای درمان آکنه فعال، اسکار آکنه، لک‌های پوستی و بهبود ظاهر پوست پیشنهاد می‌شوند که در این میان درمان اسکار آکنه با پلکسر روشی موثر، کارآمد و بی‌خطر است. بسته به عمق و نوع اسکارها، تعداد جلسات درمان اسکار آکنه با پلکسر تعیین می‌شود. معمولا ناحیه مورد نظر باید ۱ تا ۳ جلسه تحت درمان قرار گیرد.

برای مطالعه مطالب مختلف درباره پلکسر و کاربردهای مختلف این روش جدید و کارآمد، می‌توانید اینجا کلیک کنید.

معمولا افراد در اثر عدم تعادل هورمونی، یعنی زمانی که به بلوغ می‌رسند، در دوره عادت ماهانه قرار دارند، تحت فشار ذهنی یا جسمی هستند، دچار آکنه می‌شوند. عدم تعادل هورمونی سبب انسداد راه خروج چربی پوست (سبوم) و تولید کیست‌های التهابی یا عفونی کوچک می‌شود. در صورتی که جای آکنه‌ها به صورت جوشگاه و فرو رفته روی پوست باقی بماند، ظاهر طلوبی به همراه دارد که همیشه فرد را می‌آزارد. اما نوآوری‌های جدید و تولید دستگاه‌های مختلف زیبایی امکان از بین بردن اسکار آکنه را فراهم کرده است. درمان اسکار آکنه با پلکسر و درمان آکنه‌های فعال بدون نیاز به دارو، روشی سریع و موثر است که به سادگی و با استفاده از یونیزاسیون گازهای موجود در هوا انجام می‌شود.

عوارض پلکسر جای جوش

جراحی غیر تهاجمی پلکسر برای درمان لکه‌های پیری، چربی پلک و لک‌های پوستی در اثر کلوآسما، ملاسما، ویتیلیگو، آسیب‌های ناشی از آفتاب و خالکوبی‌ها نیز به کار می‌رود.

اگر پلکسر برای شما هم غریبی است و اطلاعاتی درباره نحوه کار این دستگاه ندارید، می‌توانید با کلیک روی “می‌خواهم بیش‌تر درباره پلکسر بدانم مطلب ساده و کاملی درباره پلکسر مطالعه کنید.

برای دریافت اطلاعات تماس و تعیین وقت قبلی برای درمان جای جوش، اینجا کلیک کنید.
برای آشنایی با خدمات مختلف کلینیک بهروز و روش‌های درمانی مختلف برای از بین بردن اسکار آکنه، اینجا کلیک کنید.

تلفن نوبت دهی

(21) 22 57 57 57

کاربر گرامی سایت توجه داشته باشید برای انجام مشاوره به نکات زیر بادقت توجه فرمایید.

۱- نوع مشکل و محل آن را همراه با سن خود بفرمایید.
۲- ازمحل مشکل ،عکس از روبرو و نیمرخ بفرستین. عکس باید بدون لبخند وآرایش و با کیفیت بالا باشد.
۳- ما فقط برای مشکلات زیبایی صورت یا بدن درخدمت شما بوده و برای بیماری های پوست ومو مشاوره و ویزیت نداریم.
۴- درصورتیکه اقدامی توسط یک پزشک دیگر برای شما انجام شده باخود ایشان مشورت فرمایید.
۵- قیمت خدمات در صفحه هزینه ها مشخص شده است ولی قبل از مراجعه حتما بروز بودن قیمتها را با منشی چک فرمایید .
۶- مشاوره برای عزیزانی است که درتهران زندگی میکنند یا شرایط حضور درتهران را دارند .
۷- لطفا این مشاوره را حداکثر طی یک روز به اتمام برسانید. بعداز آن پیام شما پاک میشود.
۸- درصورت نیاز به مشاوره حضوری با منشی مطب هماهنگ فرمایید. همه روزه بجز تعطیلات رسمی. صبح ها از ۱۰ تا ۱۴ و عصرها از ۱۶ تا۲۱

به اطلاع میرسانم که برای بالابردن رفاه شما و احترام به وقت عزیزتان، هم اکنون از طریق نرم افزار تلگرام (TELEGRAM) با شماره موبایل ۰۹۱۲۳۸۷۱۷۴۷ جهت مشاوره ی غیرحضوری درخدمتتان هستیم.

مشاوره فقط برای مشکلات زیبایی میباشد ، لطفا از ارسال سوال درمورد بیماری های پوستی خودداری فرمایید. برای دریافت پاسخ مناسب ، ضمن فرستادن چندعکس باکیفیت از مشکل یا محلی که نیاز به تغییرات یا درمان دارد، درخواست خود را نیز به درستی بیان فرمایید.
پاسخ به شما ممکن است پس ازچند ساعت امکان پذیر باشد ، پیشاپیش مارا عفو بفرمایید.

آدرس :  تهران، بزرگراه رسالت ، مجیدیه شمالی ، میدان بهشتی، بلوار بیژن ، (کاووسی) نبش گلستان ۷ (مقدم جو ) ساختمان پزشکان اندیشه ، واحد سمت راست .
تلفن : ۲۲۵۲۷۳۳۴ – ۲۶۳۱۱۰۷۹
: info@dr-andalibi.com

عوارض پلکسر جای جوش

 فرم تماس با من

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر رضا عندلیبی میباشد .   طراحی وب سایت توسط : رایان سما    Web Designer : RayanSama 

بسیاری از افراد دچار افتادگی پلک یا پوست اضافه پشت پلک هستند که به آنها چهره خسته یا مسن میدهد و بدون آن چهره شاداب و جذاب تری دارند ولی تمایل به بیهوشی و جراحی پلک یا بلفاروپلاستی ندارند. برای این افراد بلفاروپلاستی بدون انجام جراحی توصیه میشود.

با این روش می‌توان چشم‌های خسته، پلک‌های تیره، شل شده و افتاده را تبدیل به چشمانی جذاب، شاداب و جوان کرد. علاوه براین، بلفاروپلاستی کاربرد درمانی هم دارد و می‌تواند میدان دید را با رفع افتادگی‌های شدید پلک بهبود بخشد.
ترمیم پلک بدون جراحی، تکنیک کاملا جدید و بروز اروپا است که در آن از تیغ یا لیزر برای برش استفاده نمیشود در واقع برشی داده نمیشود بلکه بصورت سرپایی ، با کرم بیحسی و بدون نیاز به بیهوشی عمومی بهره گرفته میشود.

در این روش، لایه سطحی پوست (اپیدرم) اضافه از جامد به گاز تبدیل میگردد و موجب جمع شدن لایه های تحتانی پوست میشود.
پلکسر یک دستگاه میکرو جراحی بی سیم است که با انتقال گرمای متمرکز شده به بافت های پوست، پوست را تحت درمان قرار میدهد و این گرما را از طریق اختلاف ولتاژ بین پوست و دستگاه ایجاد میکند. نور کم ایجاد شده باعث تصعید بافت رویی پوست بدون آسیب رساندن به قسمت های دیگر بافت و از بین رفتن مشکلات پوست میشود.
از مزایای پلکسر میتوان به غیر تهاجمی بودن آن، عدم ایجاد عوارض ، عدم نیاز به جراحی ، عدم نیاز به بیهوشی و یا تزریق داروی بی حسی اشاره کرد.

قبل

بعد

عوارض پلکسر جای جوش

قبل

بعد

پلکسر روشی بسیار دقیق است که به بافت‌های اطراف آسیب نمی‌رساند. همین امر آن را برای درمان‌هایی مانند بلفاروپلاستی بدون نیاز به جراحی، به یک گزینه عالی تبدیل کرده است. برای انجام بلفاروپلاستی در مواقعی که پلک باریک است، پلکسر نسبت به لیزر و RF گزینه بهتری محسوب می‌شود. پلکسر مصارف درمانی وسیعی دارد که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• بازسازی پلک (بلفاروپلاستی بدون نیاز به جراحی) برای اصلاح کیسه‌های چربی در پلک پایین و پوست اضافی در پلک بالا
• پاک کردن تتو
• رفع عیوب پوستی و ضایعات خوش‌خیم مانند زگیل، فیبروم، پیگمانته و لکه‌های خورشید گرفتگی
• بهبود اسکار شامل اسکار جراحی، اسکار آکنه و جای بخیه
• درمان چروک و خطوط دور دهان
• لیفت صورت و گردن
• درمان آکنه فعال
• جای جوش و اسکار پوستی
• رفع خط اخم
• رفع چروک زیر چشم و خطوط پنجه کلاغی کنار چشم
• استرچ های پوستی (ترک های ناشی از بارداری و یا چاقی)

پلاسما تراپی روش به نسبت سریعی است. بیمار باید حدود ۲۰-۳۰ دقیقه کرم بیحسی روی پلک ها داشته باشد. جلسه درمانی بطور متوسط بین ۱۰-2 دقیقه طول میکشد و فرد میتواند نتیجه عمل را بلافاصله ببیند.

تعداد جلسات کامل به شدت چروکها و سن فرد بستگی دارد. بسیاری از بیماران طی ۱ جلسه بهبود کامل دارند ولی درافرادی با چروکهای شدید ، ممکن است تا ۳ جلسه درمانی احتیاج باشد. در اینصورت فواصل جلسات دوم یا سوم یک ماه است.

پلاسما تراپی تقریبا هیچ عارضه ای ندارد. تورم و دلمه های بعد از عمل که حدود سه روز تا یک هفته باقی می ماند از عوارض معمول این عمل حساب میشود. گاهی اوقات پوست محل عمل بعداز یک هفته کمی صورتی رنگ است. مهمتر اینکه طی این عمل هیچ خونریزی اتفاق نمیافتد و پلک از نظر عملکرد بعد از عمل کاملاً طبیعی عمل میکند.
در بررسی های انجام شده در کلینیک های اروپا این عمل بر روی ۱۰۰۰ بیمار( ۸۰۰ خانم و ۲۰۰ آقا) در سنین ۲۳ تا ۸۲ سال با هر میزان افتادگی پلک و حتی سیگاری ها انجام شده است. نکته مهم اینکه ۱۰۰ درصد بیماران از عمل راضی بوده اند و هیچ یک عوارض ماندگاری نداشته اند.

سن مناسب برای انجام بلفاروپلاستی به نوع مشکل بستگی دارد.در اصل ترمیم پلک، سن و سال ندارد و برحسب نوع مشکل، این عمل حتی از زیر ۲۰سالگی تا بالای ۸۰ سال هم قابل انجام است. به‌طور کلی در مشکلات مادرزادی، در سنین پایین‌تر و در مشکلات ناشی از پیری یا شل شدن پوست پلک، در سنین بالاتر انجام می‌شود

• با اینکه نواحی پوسته پوسته شده و دچار تغییر رنگ بلافاصله پس از درمان از بین می‌روند، اما توصیه می‌شود که این نواحی به مدت ۵ تا ۷ روز دست نخورده باقی بمانند.
• از استفاده از هرگونه مواد آرایشی تا صبح روز بعد پرهیز کنید.
• از تمام منابع مستقیم گرما مانند خورشید، پرتوهای فرابنفش، سونا و غیره به مدت دو هفته دوری کنید.
• مراقب باشید که در ۵ تا ۷ روز اول به بخش‌هایی از پوست که پوسته پوسته شده و تغییر رنگ داده‌اند دست نزنید
• به توصیه های پزشک خود عمل کرده و کرمی که پزشکتان معرفی میکند را مصرف کنید.

عوارض جانبی، فوری بوده و ممکن است شامل تورم و قرمزی در ناحیه تحت درمان به مدت دو تا سه روز باشد. فرایند بهبودی شامل پوسته پوسته شدن (که باید منتظر ماند تا خود به خود بریزند) طی یک دوره‌ی حدوداً یک هفته‌ای خواهد بود.
درمان گاهی اوقات می‌تواند منجر به قرمزی و تورم طولانی مدت در حین بهبودی پوست شود. این وضعیت بخصوص هنگامی که پلک‌ها یا نواحی نزدیک به چشم درمان می‌شوند، محتمل است. برطرف شدن آن برای برخی از افراد ۷ تا ۱۰ روز بطول می‌انجامد.
می‌توان در صورت لزوم از لوازم آزایشی برای پوشاندن عوارض درمان استفاده کرد اما نباید تا ۲۴ ساعت پس از درمان استفاده شوند. نتایج فوری بوده و طی دو تا چهار هفته بهبود پیدا می‌کنند.

این درمان باعث جمع شدگی فوری و کوتاه شدن الیاف پوست شده و تاثیر این فرایند طی دو تا چهار هفته ادامه پیدا می‌کند. تاثیر این روش وابسته به تعداد جلسات درمان و فرایند پیری شما دارد، اما معمولاً ممکن است تا چند سال دوام داشته باشد. ما توصیه می‌کنیم که درمان ۱۲ ماه پس از درمان اولیه تکرار شود.

آدرس: سعادت آباد میدان کاج بلوار سرو غربی پلاک 11 ساختمان پزشکان سینا طبقه 4 واحد 25
تلفن : 212288428
 موبایل : 9124157465
 : info@lasernoorateb.com
کانال تلگرام
اینستاگرام لیزر
اینستاگرام مرکز زیبایی

ما در اینستاگرام دنبال کنید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

درمان افتادگی پلک
پاک کردن تتو
درمان اسکار پوستی
برداشتن ضایعات پوستی
لیزر مو های زائد
برداشتن خال
درمان لک های پوستی
درمان جوش سرسیاه

© 219 نورا طب.

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *