عوارض پايين بودن تري گليسيريد

عوارض پايين بودن تري گليسيريد
عوارض پايين بودن تري گليسيريد

فال هفتگی پی ام سی PMC که حتی بعضی دوستان آن را به اشتباه پی ام سی PMC یاد می کنند، هر هفته جمعه ها در وبسایت پورتال رنگی بعد از منتشر شدن در شبکه پی ام سی PMC منتشر می شود. این فال، یکی از قدیمی ترین فال هایست که برای اولین بار در وبسایت پورتال رنگی منتشر شد. شما می توانید هر هفته، جمعه ها این فال را وبسایت پورتال رنگی مشاهده نمایید.

برای مشاهده فال پی ام سی ماه اختصاصی خود می توانید به پایین صفحه مراجعه و یا بر روی ماه خود کلیک کنید:

فروردین | اردیبهشت | خرداد | تیر | مرداد | شهریور | مهر | آبان | آذر | دی | بهمن | اسفند

شما دل بزرگ و سر نترسی دارید. خودتان را باور کرده و به شخصی بزدل در اطرافتان، بیش از حد بال و پر ندهید. در غیر این صورت شما را با ترساندن از پرواز، از بالا به پایین خواهد کشید. اگر مجرد هستید، وارد یک رابطه عاطفی خواهید شد و اگر متاهل هستید، علاقه تان مستحکم تر خواهد شد. هدیه ای دریافت خواهید کرد.عوارض پايين بودن تري گليسيريد

شخصی کاری برایتان انجام خواهد داد که ارزش مادی و معنوی بالایی دارد. مقدمات یک سفر را آماده می کنید. این سفر در تصمیم گیری های بعدی زندگیتان، نقش بسزایی دارد. برای گرفتن یک تصمیم بزرگ، حواستان باشد. سرتان به حاشیه پرت نشود و از اصل ماجرا دور نشوید. به اصولتان پایبند باشید.

با یک شاخه گل به عیادت دوستی که در بستر بیماری است، بروید. شخصی در اطرافتان دنبال بهانه است تا دعوایی راه بیاندازد و از آب گل آلود ماهی بگیرد. حرفهایش را نشنیده بگیرید و وارد هیچ بحثی با او نشوید. برای انجام یک کار حقوقی با شما تماس گرفته خواهد شد و شما به مکانی اداری مراجعه خواهید کرد.

سکوت این روزها، آرامش قبل از طوفان است. برای یک اتفاق بزرگ خودتان را آماده کنید. تمام زندگی خلاصه شده در کار نیست. وقتی را به انجام کاری که دوست دارید، اختصاص دهید و با افراد تازه، رفت و آمد کنید. وارد ماجرایی احساسی که از ابتدا می دانید درست نیست، نشوید. بعدا ضربه بدی خواهید خورد.

از شما برای حضور در جشنی بزرگ دعوت خواهد شد، این دعوت را بپذیرید. شخصی برای انجام کار خیری با شما تماس خواهد گرفت، منصف باشید و کدورت ها را کنار بگذارید و هر کاری از دستتان برمی آید، برایشان انجام دهید. در محیط کار تغییراتی اتفاق خواهد افتاد. با تقاضای مالی یا وامتان، موافقت خواهد شد.

نیتی که در سر دارید، عملی کنید، نتیجه اش از آنچه که انتظار دارید، بهتر خواهد شد. با این کار هم خودتان و هم اطرافیان شگفت زده خواهید شد. برای خودتان احترام بیشتری قائل شوید و شخصی که حرمت نان و نمک سفره تان را نگه نمی دارد، از خانه تان دور کنید. برای انجام هر معامله ای کمی دست نگه دارید.

در روابطتان، میانه رو باشید تا بتوانید آهسته و پیوسته پیش بروید. ملاقات کاری تان آنطور که تصور می کنید، پیش نخواهد رفت و با مسائل تازه ای روبرو خواهید شد. اما جای نگرانی نیست. دهن بین نباشید تا به بازی نگیرند تان. بیشتر مراقب سلامتتان باشید و در خوردن و نوشیدن زیاده روی نکنید.

پیشنهاد مالی به شما می شود. اختیار اموال تان را به دست دیگران، هر چقدر هم که امین باشند، نسپارید. در غیر این صورت باز پس گرفتنش به این سادگی ها نخواهد بود. درگیر یک بحث طولانی کاری خواهید شد، وقتتان را بیهوده صرف مسائل کوچک نکنید و انرژیتان را هدر ندهید. یادآوری مسئله ای غصه دارتان می کند.

روزهای پرکاری را پیش رو دارید. انجام کارهای کوچک را اینقدر عقب انداخته اید که حالا برای شروع کار مهمی که در سر دارید، دست و پایتان به هم گره خورده. وقت بگذارید و کارهای کوچک ظاهرا غیر ضروری را هر چه زودتر تمام کنید. این همه گذشته را مرور نکنید. با خودتان تکرار کنید، این نیز بگذرد.

کاری برای شخصی انجام خواهید داد و دیدن صورت شاد و خوشحالش خستگی را از تنتان بیرون خواهد برد. به یک میهمانی دعوت خواهید شد. در رابطه با مسائل احساسی روزهای شادی را پیش رو دارید. اجازه ندهید شخصی بی دلیل برای کار نکرده اش منت سرتان بگذارد و روغن ریخته شده را نذر امامزاده کند.

اگر قصد قطع رابطه دارید، بهتر است یک هفته با خودتان خلوت کنید و بعد از اطمینان از درستی تصمیمتان این کار را انجام بدهید. با شما برای انجام کاری مشورت خواهید شد. خودتان را درگیر کاری که برایش وقت ندارید نکنید تا بیهوده به خودتان دلشوره و نگرانی وارد نکنید. تنها چیزی که این روزها به آن احتیاج ندارید درگیری ذهنی است.

یک قرار داد یا سرمایه گذاری کوچک به ثمر می نشیند و از انجام کار سود می برید. شخصی با گفتن جمله ای به شما مسیر زندگی تان را تغییر می دهد . قدردانش باشید.در مورد جر و بحث پیش آمده در خانه لجبازی را کنار بگذارید و مسئله را از چشم آنها هم ببینید یادتان باشد همیشه حق با شما نیست.

بیشتر بخوانید:

فال پی ام سی

عوارض پايين بودن تري گليسيريد
عوارض پايين بودن تري گليسيريد
10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *