عوارض مصرف e

آیا با قوانین فنگ شویی در اتاق خواب آشنا هستید؟ آیا می دانید چگونه میتوان خوابی راحت تر با این قوانین داشته باشید؟ سخنان زیادی در مورد خواب راحت در تخت ‌خواب خودتان وجود دارد. اما در کنار احساس راحتی که در خانه وجود دارد، آیا این امکان وجود دارد که اتاق‌ خواب خود را برای خوابیدن، بهتر کنید؟ اگر به دنبال ایجاد یک اتاق‌ خواب ایده‌آل برای خواب هستید، این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به شما کمک خواهد کرد که یک محیط

آیا با روش های دفع انرژی منفی از خانه خود آگاهی دارید؟ آیا می دانید دفع این انرژِ منفی تا چه اندازه می تواند بر موفقیت های شما تاثیر گذار باشد؟ یکی از عناصر اساسی که ما از آن غافل هستیم، بلوکه کردن انرژی و ایجاد انرژی منفی در فضای زندگی مان است. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راه های دفع انرژی منفی از خانه می پردازیم. با کمک این راهکارها به راحتی می تواند انرژی مثبت را به سمت

انرژی را نمی توان با چشم دید اما می توان آن را حس کرد. خانه شما جسم و روحتان را تحت تاثیر قرار می دهد. وارد کردن انرژی مثبت به خانه، سنتی دیرینه است که همیشه مورد استفاده بوده است. پس اگر در حال نقل مکان به خانه جدید یا در حال ایجاد تغییراتی در خانه کنونی خود هستید، می توانید خانه را طوری تنظیم کنید که انرژی مثبت بیشتری وارد خانه شود. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راهکارهایی

می دانید چروک اطراف چشم را چگونه میتوان درمان کرد؟ می دانید به این چین و چروک ریز، خطوط پنجه کلاغی هم می گویند؟ آیا تنها با کمک جراحی میتوان از شر این خطوط رهایی یافت؟ کرم های ضد چروک کارآیی ندارند و انجام عمل جراحی نیز، بسیار دشوار به نظر می رسد. خوشبختانه، گزینه‌ های درمانی دیگری نیز وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا از چروک اطراف چشم (خطوط پنجه کلاغی)  جلوگیری کرده و آنها را کاهش دهید. در این

آمبلیوپی یا تنبلی چشم وضعیتی است که در آن، بینایی یک یا هر دو چشم فرد کم می شود و حتی با استفاده از عینک هم نمی توان این شرایط را تصحیح کرد. این یک اختلال رشدی است و زمانی رخ می دهد که چشم و مغز، هماهنگی مناسبی برای تولید تصاویر بصری نداشته باشند. در صورتی که این ضعف بینایی در مراحل اولیه خود درمان نشود، می تواند منجر به از دست دادن بینایی فرد شود. در این مقاله از بخش چشم و چشم عوارض مصرف e

در مورد اختلال اوتیسم چقدر اطلاعات دارید؟ از چه زمانی میتوان تشخیص داد که کودکی به اختلال اوتیسم مبتلا است؟ چگونه می توانیم ارتباطی موثر و درست با

علائم اولیه بارداری چیست؟ آیا می دانستید، هنگامی که عادت ماهانه تان به تاخیر می افتد، ممکن است چند هفته از بارداری تان گذشته باشد؟ حاملگی با بارور

آیا با قوانین فنگ شویی در اتاق خواب آشنا هستید؟ آیا می دانید چگونه میتوان خوابی راحت تر با این قوانین داشته باشید؟ سخنان زیادی در مورد خواب

آیا با روش های دفع انرژی منفی از خانه خود آگاهی دارید؟ آیا می دانید دفع این انرژِ منفی تا چه اندازه می تواند بر موفقیت های شما

انرژی را نمی توان با چشم دید اما می توان آن را حس کرد. خانه شما جسم و روحتان را تحت تاثیر قرار می دهد. وارد کردن انرژی

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

تحقیقات جدید هشدار داد که زیاده‌روی در مصرف ویتامین E چه بسا باعث ابتلای افراد به پوکی استخوان می‌شود.

قرص ای – زاویت 4 حاوی 4 واحد ویتامین E است. ویتامین E 4 از آن دسته ویتامین هایی است که به مانند یک کیمیاگر قدرت و توانایی بالایی در بهبود سلامت عمومی بدن و همچنین افزایش زیبایی و ظاهر افراد دارد. ویتامین E همچنین باعث افزایش سطح ایمنی بدن در مقابل بیماری‌ها، جلوگیری از پیشرفت بیماری آلزایمر، کمک به درمان بیماری‌های چشمی مثل آب مروارید و دژنراسیون ماکولر، کاهش احتمال حملات قلبی در بیماران مبتلا به دیابت، کند کردن روند پیری سلول‌ها، تقویت انسان در مقابل آلودگی‌های زیست محیطی، مقابله با کم خونی، درمان مشکلات ناشی از چربی‌های بد هضم و کمک به بهبود بیماری‌های پوستی، زخم‌ها، اختلالات تولید مثل و کاهش دردهای پیش از قاعدگی و کاهش علائم و نشانه‌های لوپوس می‌شود.

ویتامین E یک ویتامین محلول در چربی است که از اکسیداسیون اسیدهای چرب غیر اشباع جلوگیری می کند. مکانیسم عملکرد بیوشیمیایی ویتامین E به طور دقیق مشخص نشده است اما یکی از عناصر اساسی رژیم تغذیه ای انسان می باشد. اثرات آن مربوط به خاصیت آنتی اکسیدانی آن است. این ویتامین احتمالاٌ اجزاء سلولی را از اکسیداسیون محافظت می کند و از همولیز گلبول های قرمز جلوگیری می کند.کمبود ویتامین E ناشی از جذب ناکافی است. همچنین کمبود آن در کودکان مبتلا به فیبروز سیستیک یا فاقد مجرای صفراوی که اختلال جذب چربی ها وجود دارد، دیده می شود. از مهم ترین علایم کمبود آن، اختلالات عصبی و میوپاتیک می باشد.

مصرف حدود 4 واحد در روز از ويتامين E ضرر ناشي از راديكال هاي آزادي كه به دليل ورزش آزاد شده اند را كاهش داده و كارائي ورزشكاران را افزايش مي دهد .اكثر مردم در مورد خطرات راديكال هاي آزاد يا اصطلاحاً اكسيدان ها و نيز آنتي اكسيدان ها به عنوان عامل محافظت كننده مطالبي شنيده اند . اما براي بسياري موضوع راديكال هاي آزاد يا اكسيدان ها غير شفاف و رمز آلود باقي مانده و كنترل آنها غير ضروري به نظر مي رسد و بنابراين نقش ويتامين E در سلامتي و طول عمر ناديده گرفته مي شود .

فرم طبيعي ويتامين E توسط روش فشار سرد استخراج مي شود كه به توكوفرول ها آسيبي نمي رساند و هيچگونه حلال شيميايي مورد استفاده قرار نمي گيرد . ويتامين E با منشا طبيعي كه با پيشوند D شناخته مي شود ( D – آلفا – توكوفرول ) ، از نظر قدرت فراهمي زيستس دو برابر ويتامين D صناعي است كه با پيشوند DL شناخته مي شود ( DL – آلفا – توكوفرول )عوارض مصرف e




کمبود ویتامین E:


پیشگیری از ویتامین E کمبود:

ویتامین E تنها در منابع گیاهی است و در منابع چربی حیوانی یافت نمی‌شود. روغن جوانه گندم غنی‌ترین ماده غذایی از لحاظ ویتامین E می‌باشد. موادی مثل روغن آفتاب گردان و زیتون٬ ذرت و بادام٬ آجیل تازه (فندق٬ بادام٬ گردو)٬ اسفناج٬ کلم پیچ٬ گوجه فرنگی، سویا و سیب زمینی دارای مقادیری از این ویتامین می‌باشند.

در میوه‌هایی مثل هلو و یا مارچوبه نیز به طور نسبی این ویتامین یافت می‌شود. به جز منابع طبیعی ویتامین E به صورت مصنوعی و به شکل قرص و آمپول نیز در دسترس می‌باشد. میزان نیاز روزانه بدن انسان به این ویتامین ۷ تا ۹ میلی گرم می‌باشد. دقت کنید این دارو اعتیاد آور است.



در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.



بخوانید:

تحقیقات جدید بر روی تاثیر ویتامین E در پیشگیری از سرطان

فواید ویتامین E،ویتامین E چگونه از سرطان جلوگیری میکند

آیا میدانید ویتامین E در چه مواد غذایی وجود دارند؟



گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم

پاسخ به سوالات پزشکی ، مامایی و جنسی شما (توسط پزشک و ماما مجله دلگرم)

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

۵ دیدگاه

ارسال شده توسط: مصطفی آرایشگر

13 مهر 97 ساعت 16:35

ویتامین E، یکی از انواع ویتامین‌هایی است که کمبود آن می‌تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی شود. منابع، فواید و حتی عوارض جانبی احتمالی ویتامین ای، موضوعاتی هستند که قصد داریم آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

ویتامین E، یک ماده مغذی حیاتی برای سلامتی بوده و در انواع مختلفی از غذاها و مکمل‌ها یافت می‌شود. بهترین راه به دست آوردن این ویتامین، رژیم غذایی سالم است. کمبود ویتامین E نادر بوده و مصرف زیاد مکمل‌ها، نگران‌کننده است. افرادی که شرایط ویژه بهداشتی دارند یا داروهای خاص مصرف می‌کنند، باید در رابطه با مصرف مکمل‌ها، احتیاط کنند.عوارض مصرف e

ویتامین E، یک خانواده از ترکیبات محلول در چربی است. الیزابت سومر (Elizabeth Somer)، متخصص تغذیه و نویسنده راهنمای ویتامین‌ها و مواد معدنی، در این رابطه می‌گوید:

ویتامین E به طور طبیعی در هشت حالت مختلف، شامل چهار توکوفرول (آلفا، بتا، گاما و دلتا) و چهار توکوترینول ایجاد می‌شود.

بر اساس گزارش کتابخانه ملی دارویی ایالات متحده آمریکا، بهترین منابع غذایی این ویتامین شامل انواع آجیل؛ همانند بادام، بادام زمینی، فندق و روغن‌های گیاهی همانند آفتابگردان، گندم، گلرنگ، ذرت و روغن سویا است. دانه‌های خام و آفتابگردان، سبزیجاتی همانند اسفناج و بروکلی، حاوی ویتامین E هستند.

بر اساس اعلام موسسه ملی سلامت ایالات متحده آمریکا، رژیم غذایی پیشنهادی برای این ویتامین، 15 میلی گرم (22.4IU) در افراد بالای 14 سال است. زنان شیرده ممکن است اندکی به ویتامین E نیاز داشته باشند؛ بنابراین رژیم غذایی پیشنهادی برای زنان شیرده 19 میلی گرم (28.4IU) بوده و دوزهای زیر 1 میلی گرم (15IU) برای اکثر بزرگسالان، ایمن است.

رژیم غذایی پیشنهادی برای نوزادان تا سن 6 ماه، 4 میلی گرم (6IU) بوده و برای سنین 6 ماه تا 1 سال، 5 میلی گرم (7.5IU) است. رژیم غذایی پیشنهادی برای این ویتامین از سنین 1 تا 3 سال، 4 تا 8 سال و 9 تا 13 سال به ترتیب 6 میلی گرم (9IU) و 7 میلی گرم (1.4IU) و همچنین 11 میلی گرم (16.4IU) است.

اکثر مردم می‌توانند این ویتامین را به اندازه کافی از رژیم غذایی سالم دریافت کنند و نیازی به مکمل ندارند. همیشه قبل از مصرف مکمل با پزشک مشورت کنید؛ مخصوصا اگر شما دارو مصرف می‌کنید. از 25 دارو که دارای اثر متقابل با ویتامین E هستند، شناخته شده‌اند.

طبق اعلام موسسه ملی سلامت آمریکا، کمبود ویتامین ای بسیار نادر است. برخی از افراد نسبت به دیگران، مستعد ابتلا به کمبود این ویتامین هستند. نوزادان، افرادی که دچار سوء جذب چربی و abetalipoproteinemia (شرایطی که مانع جذب چربی‌های خاص رژیم غذایی می‌شود) هستند، احتمال بیشتری برای کمبود این ویتامین دارند.

آنمی، میوپاتی اسکلتی، آتاکسی، نوروپاتی محیطی، رتینوپاتی، اختلال در پاسخ سیستم ایمنی و آسیب عصبی، نشانه‌های احتمالی کمبود ویتامین E هستند.

وجود منابع ویتامین E در رژیم غذایی شما، می‌تواند منافع زیادی داشته باشد. همانند مواد مغذی محلول در چربی، ویتامین E عملکردی مشابه آنتی اکسیدان دارد؛ بدین معنا که از سلول‌ها در برابر مولکول‌های ناپایدار یا رادیکال‌های آزاد، محافظت می‌کند.

سومر در مصاحبه با خبرگزاری Live Science گفت:

آن‌ها از سلول‌ها در برابر آسیب حمایت می‌کنند و امکان دارد در کاهش احتمال ایجاد مشکلات سلامتی، همانند بیماری قلبی تا سرطان و حتی دمنتیا موثر باشند.

علاوه بر حفاظت از سلول‌ها، این ویتامین برای عملکرد سیستم ایمنی بدن، حیاتی است. به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی، ویتامین E به سلول‌ها در نابود کردن عفونت، کمک خواهد کرد.

این ویتامین در محافظت از بینایی موثر است. بر اساس مطالعات انجام شده توسط گروه اپیدمیولوژی و آمار بهداشتی دانشکده دارو چینگدائو، مشخص است که مصرف ویتامین E و سطوح بالای توکوفرول می‌توانند در کاهش خطر ابتلا به آب مروارید مرتبط با سن، نقش داشته باشند.

ویتامین E دارای نقش مهمی در تولید هورمون پروستاگلاندین است؛ هورمونی که مسئول تنظیم بسیاری از فعالیت‌های بدن، همانند فشار خون و انقباض عضلانی است.

سومر همچنین افزود:

بر اساس مطالعه صورت گرفته توسط کتابخانه ملی داروی ایالات متحده آمریکا، در سال 215، مشخص شده است که این ویتامین در بهبود عضلات، پس از فعالیت‌های ورزشی نقش دارد.

افراد مبتلا به بیماری کرون، فیبروز کیستی یا عدم توانایی ترشح صفرا از کبد به دستگاه گوارش، ممکن است برای جلوگیری از ایجاد مشکلات گوارشی، نیاز به محلول در آب یا مکمل‌های این ویتامین داشته باشند.

طبق اعلام کلینیک مایو، ممکن است برخی از افراد نسبت به ویتامین E یا مکمل‌های آن، حساسیت داشته باشند. مصرف مکمل این ویتامین می‌تواند باعث اسهال، تهوع، گرفتگی معده، ضعف، خستگی، سردرد، بثورات و یا سایر مشکلات شود.

بر اساس اعلام دانشکده هایگلندز گرجستان، این ویتامین در بدن به عنوان یک ویتامین محلول در چربی ذخیره شده و مازاد آن از طریق ادرار دفع نخواهد شد، ویتامین‌های محلول در آب نیز اینگونه هستند.

این ویژگی بدان معنا است که ویتامین E می‌تواند با گذشت زمان، به صورت لایه‌های سمی انباشته شود. این مشکل می‌تواند به دلیل مصرف زیاد ویتامین E ایجاد شود.

طبق اعلام کلینیک مایو، مصرف زیاد مکمل این ویتامین می‌تواند باعث ایجاد خونریزی بیش از حد و نشانه‌های زیاد دیگری همانند خستگی، حالت تهوع، اختلال بینایی و گوارشی شود.

ویتامین ای همچنین یک رقیق‌کننده خون (یا ضد انعقاد خون) هم هست؛ در نتیجه، طبق توصیه somer، دوزهای بالا از آن، پیش از عمل جراحی توصیه نمی‌شود.

مطالعه‌ای در سال 25، توسط محققان موسسه پزشکی جان هاپکینز، مبنی بر نمایش تاثیرات مثبت مکمل‌های این ویتامین بر روی درمان بیماری‌های قلبی و سرطان انجام شد؛ در عوض آن‌ها متوجه شدند که مصرف دوزهای بالای این ویتامین در طول مطالعه، باعث افزایش مرگ و میر بیماران قلبی و سرطانی شد.

محققان نتیجه گرفتند که باید از مصرف دوزهای بالای این ویتامین دوری کرد. آن‌ها تحقیقات خود را در مجله Annals Of Internal Medicine منتشر کردند.

به همین ترتیب، مطالعه دیگری توسط محققان نشان داد، افرادی که مکمل‌های آنتی اکسیدان، همانند ویتامین E دریافت می‌کنند، در طول دوره مطالعه با افزایش احتمال خطر مرگ مواجه بودند. نتایج این مطالعه در سال 27، در مجله انجمن پزشکان آمریکا منتشر شد که بر 68 آزمایش تصادفی کنترل‌شده با تعداد شرکت‌کننده 23266 نفر، به مدت 3.3 سال متمرکز بود.

برچسب ها : رژیم غذایی کمبود ویتامین ویتامین

امتیاز

کپسول ویتامین E فایده ای هم داره یا بی مصرفه

ما که به بدنمون نمیرسه پس عوارضی از زیاد خوردنش توی هیچ کدوم از ما نیست

منباعش گیر نمیاد بادام کیلیویی 9 تومن

عوارض مصرف e

بادام عادی تازه بادام هندی 14 بخدا

زیادش باعث ریزش مو هم میشه من تجربه شو داشتم

وارد کردن و اجباری است | در سایت ثبت کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

*

.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “c4a6659cf766eb5bc17a83665c8a39” ).getElementById(“a855dcbc23”).setAttribute( “id”, “comment” )

خرید هاست و دامنه از میزبان فا

طراحی سایت اینترنتی

نشانه‌های سجاوندی

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

صفحه اصلی » محصولات
»
مکمل های رژیمی-غذایی
» E-VIGEL 1

E-VIGEL 1

Soft Gelatin Cap.1 I.U

(dl.Alpha-Tocopheryl
Acetate)

عوارض مصرف e

ویتامین ایی 2،1 ، 4  و 6 واحد کپسول نرم راهنمائی های عمومی برای مصرف
صحیح: ویتامین ایی از دسته ویتامین های محلول در چربی و به
عنوان مکمل غذائی است که در پیشگیری از کمبود آن و به عنوان آنتی اکسیدان جهت خنثی
کردن رادیکالهای آزاد مصرف می گردد. توصیه می گردد قبل از مصرف
ویتامین ایی در موارد زیر با پزشک یا داروساز خود مشورت نمائید:
•    در صورت وجود سابقه حساسیت به
ویتامین ایی یا مواد دیگر، غذاها و مواد محافظ.
•    سابقه بیماریهای انعقادی، مصرف
داروهای ضد انعقاد یا مصرف ویتامین K.
•    در صورت استفاده از برخی داروها
بخصوص کلستیرامین، فرآورده های حاوی آهن، ویتامین A و پارافین خوراکی. مصرف در بارداری و شیردهی: ویتامینE به
مقدارناچیزازجفت عبور می کند(2 تا3درصد) و در شیر ترشح می شود، با وجود این
عارضه  خاص با مصرف دوزهای معمولی گزارش نشده است و مصرف آن در دوزهای توصیه
شده مجاز می باشد. مقدار و نحوه مصرف: مقدار مورد نیاز روزانه ویتامین ایی بطور دقیق مشخص
نگردیده است ولی با این وجود مقادیرتوصیه شده   روزانه برای افراد
تقریباً به شرح زیر می باشد که معمولاً با رژیم غذائی مناسب تامین می گردد.
اطفال تا 3 سال  6-3 میلی
گرم                                
جوانان و بزرگسالان زن  8 میلی گرم اطفال 4 تا 1 سال 7 میلی
گرم                                
زنان با حاملگی  1 میلی گرم جوانان و بزرگسالان مرد 1 میلی
گرم                         
زنان شیرده  12-11 میلی گرم بهترین منابع برای تامین ویتامین E شامل روغن های گیاهی (ذرت، سویا، پنبه دانـه و آفتابگـردان) غــلات، جوانه
گندم، برگ سبز سبزیجات می باشند که برای رفع نیاز روزانه مصرف آنها توصیه می گردد.
•    توصیه می گردد برای جذب بهتر کپسول
های ویتامین ای را همراه با غذا میل نمائید.
•    کپسو ل ها را با یک لیوان آب میل
کنید.
•    کپسول ها را ببلعید، از جویدن یا
بازکردن آن خودداری کنید. هشدار: گزارشهائی وجود دارد مبنی بر اینکه دوزهای خیلی بالا و
طولانی مدت (بیش از 8 میلی گرم در روز) درافرادمستعد، افزایش تمایل به خونریزی
دربیماران باکمبودویتامین K، تغییرات
متابولیسم هورمون های تیروئید، اختلال در عملکرد جنسی و افزایش خطر ترومبوفلبیت را
باعث می گردد. موارد منع مصرف: در بیماریهای هیپوپروترومبینمی به علت کمبود ویتامین
K و حساسیت به ویتامین ایی منع مصرف دارد. عوارض جانبی: اگر چه کلیه این عوارض در یک فرد با مصرف ویتامین ایی
دیده نمی شود ولی در صورت تداوم هر یک از عوارض زیر مشاوره با پزشک توصیه می شود: تاری دید، اسهال، سردرد، سرگیجه، تهوع یا دردهای شکمی،
ضعف و خستگی غیرعادی. شرایط نگهداری: 
•    کپسول ها را دور از دسترس اطفال
نگهداری نمائید.
•    کپسول ها را دور از نور، رطوبت و در
دمای زیر 3 درجه سانتی گراد (ترجیحاً بین 15 الی 3 درجه) نگهداری نموده و از یخ
زدگی محافظت نمائید.
•    از مصرف فرآورده هایی که تاریخ
انقضاء آنها سپری شده است خودداری نمائید.
•    کپسول ها را در داخل بسته بندی خود
نگهداری نمائید.

مسمومیت:

حداکثر میزان مجاز ورودی ویتامین ای به بدن از طریق غذا ها و
مکملها به شرح زیر می باشد.

اطفال تا سه سال 2 میلی گرم ( واحد)

کودکان 4 تا 1 سال 3 میلی گرم(واحد)

جوانان و بزرگسالان مرد 8 میلی گرم (واحد)

جوانان و بزرگسالان زن 8 میلی گرم (واحد)

بسته بندی و اشکال داروئی: کپسول نرم 1 واحد ویتامین E در جعبه های 3 عددی کپسول نرم 2 واحد ویتامین E در جعبه های3 عددی کپسول نرم 4 واحد ویتامین E در جعبه های3 عددی

کپسول
نرم 6 واحد ویتامین E در جعبه های 3 عددی

© 216 – daanapharma.com | Powered By : [ PersianTools ]

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *