عوارض مصرف ژلاکس


We’re sorry,

We apologize for the inconvenience.

Please try clicking your browsers ‘back’ button or try reloading the home page.

.

مفیدترین تمرینات برای از بین بردن چربی سینه در مردان یکی از پر تکرارترین کاربران سایت های پزشکی است که به جینوماستیا (بزرگی پستان در مردان) اختصاص دارد. بسیاری از مردان برای شکل دادن به قفسه سینه خود، به سختی می توانند چربی سینه را از بین ببرند. در ادامه این مقاله از بخش پزشکی و ورزشی دکتر سلام، به برخی از تمرینات آزمایش شده در طول زمان برای از بین بردن چربی سینه در مردان اشاره می کنیم. همچنین به سراغ سؤالاتی که اغلب

آیا با قوانین فنگ شویی در اتاق خواب آشنا هستید؟ آیا می دانید چگونه میتوان خوابی راحت تر با این قوانین داشته باشید؟ سخنان زیادی در مورد خواب راحت در تخت ‌خواب خودتان وجود دارد. اما در کنار احساس راحتی که در خانه وجود دارد، آیا این امکان وجود دارد که اتاق‌ خواب خود را برای خوابیدن، بهتر کنید؟ اگر به دنبال ایجاد یک اتاق‌ خواب ایده‌آل برای خواب هستید، این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به شما کمک خواهد کرد که یک محیط

آیا با روش های دفع انرژی منفی از خانه خود آگاهی دارید؟ آیا می دانید دفع این انرژِ منفی تا چه اندازه می تواند بر موفقیت های شما تاثیر گذار باشد؟ یکی از عناصر اساسی که ما از آن غافل هستیم، بلوکه کردن انرژی و ایجاد انرژی منفی در فضای زندگی مان است. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راه های دفع انرژی منفی از خانه می پردازیم. با کمک این راهکارها به راحتی می تواند انرژی مثبت را به سمت

انرژی را نمی توان با چشم دید اما می توان آن را حس کرد. خانه شما جسم و روحتان را تحت تاثیر قرار می دهد. وارد کردن انرژی مثبت به خانه، سنتی دیرینه است که همیشه مورد استفاده بوده است. پس اگر در حال نقل مکان به خانه جدید یا در حال ایجاد تغییراتی در خانه کنونی خود هستید، می توانید خانه را طوری تنظیم کنید که انرژی مثبت بیشتری وارد خانه شود. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راهکارهایی

می دانید چروک اطراف چشم را چگونه میتوان درمان کرد؟ می دانید به این چین و چروک ریز، خطوط پنجه کلاغی هم می گویند؟ آیا تنها با کمک جراحی میتوان از شر این خطوط رهایی یافت؟ کرم های ضد چروک کارآیی ندارند و انجام عمل جراحی نیز، بسیار دشوار به نظر می رسد. خوشبختانه، گزینه‌ های درمانی دیگری نیز وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا از چروک اطراف چشم (خطوط پنجه کلاغی)  جلوگیری کرده و آنها را کاهش دهید. در این

عوارض مصرف ژلاکس

قوانین فنگ شویی آینه چیستند؟ اگر آینه ها به طور مناسبی مورد استفاده قرار گیرند، شگفتی می سازند، که به اصطلاح آسپرین فنگ شویی یده می شود. استفاده

خونریزی نظم خسته کننده است مخصوصاً زمانی که قصد بارداری داشته باشید. اما ناامید نشوید زیرا این خونریزی می تواند علامت یک خبر خوب برای شما باشد. این

در مورد پیدا کردن موقعیت یابی فنگ شویی میز ادارای چه اطلاعاتی دارید؟ شاید برایتان تا به حال اتفاق افتاده باشد که سر یک میزی بهتر کار کرده

طراحی فنگ شویی برای در ورودی اصلی خانه شما به دلایل روشنی بسیار مهم است. چون میان در اصلی خانه قرار دارد که “چی یا همان انرژی مثبت

آیا اسطوخودوس در فنگ شویی کاربرد دارد؟ اسطوخودوس یکی از محبوب‌ ترین گیاهان و نماد باستانی خلوص و تمیزی و با هزاران استفاده در فنگ شویی است. داشتن

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

آیا امکان بزرگ کردن سینه ها وجود دارد؟ از افتادگی و شل بودن سینه های خود خسته شده اید؟ ما یک راه حل ساده

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

کپسول روغن کرچک

روغن کرچک از فشردن دانه‌ های بدون پوسته گیاه(ricinus communis) در سرما به دست می ‌آید که پس از تصفیه، بی ‏رنگ کردن و عبور بخار آب تبدیل به روغن کرچک دارویی می‌ شود.

یکی از کاربرد های روغن کرچک دارویی مصرف آن به عنوان یک داروی ملین است. روغن کرچک یک ملین طبیعی و قوی و با شروع اثر سریع از دیرباز مورد توجه بوده و مصرف داشته است.

یک مشکل در مصرف روغن کرچک به عنوان یک داروی ملین، طعم و بوی طبوع و دشواری بلع فرم باز آن است که امروزه ارایه روغن کرچک به شکل کپسول این مشکل را برطرف کرده است.

روغن کرچک چگونه به ‌عنوان یک ملین عمل می ‌کند؟

عوارض مصرف ژلاکس

روغن کرچک به طور عمده از گلیسیریدهای اسید ریسینولئیک تشکیل شده است که پس از هیدرولیز توسط لیپازهای روده کوچک، اسید ریسینولئیک آزاد می شود.

مقدار ناچیزی از این اسید در دستگاه گوارش جذب می ‌شود و بخش عمده آن در روده باقی مانده و با اثر تحریکی روی عضلات لوله گوارش سبب تسریع جریان محتوای روده شده و فرصت جذب آب و الکترولیت ‌ها را کاهش می ‌دهد.

اسید ریسینولئیک دارای آثار ضد جذب و تحریک کننده ترشح نیز بوده و موجب جمع شدن آب در فضای داخل روده‌ ها می ‌شود. به این ترتیب سبب تشکیل مدفوع نرم و آبکی شده و اجابت مزاج را تسهیل می ‌کند.

موارد کاربرد و نحوه مصرف کپسول روغن کرچک چیست؟

روغن کرچک عمدتا به‌ عنوان مسهل به ویژه در تخلیه روده قبل از معاینه کولون یا عکس‌ برداری از حفره شکمی به کار می ‌رود.

علاوه بر این، روغن کرچک به عنوان ملین در درمان یبوست حاد نیز کاربرد دارد. در مواقع ابتلا به یبوست ‌های موردی مصرف حداقل 4 کپسول روغن کرچک با یک لیوان آب ولرم می ‌تواند درمان موثری برای رفع یبوست باشد.

روغن کرچک در چه مواردی نباید مصرف شود؟

روغن کرچک در بیماری ‌های التهابی حاد روده، انسداد روده، آپاندیسیت و درد های شکمی با منشاء ناشناخته منع مصرف دارد و مصرف آن در دوران بارداری، شیردهی و در اطفال زیر 12 سال نیز توصیه نمی ‌شود.

آیا مصرف روغن کرچک عارضه جانبی دارد؟

مصرف کپسول روغن کرچک در دوزهای توصیه شده توسط پزشک و در کوتاه مدت عوارض جانبی ندارد.

مهم‌ ترین عارضه مصرف طولانی مدت این دارو مختل شدن حرکات طبیعی روده و ایجاد حالت وابستگی به ملین برای اجابت مزاج است.

اگر می خواهید با پزشکان سایت درباره مصرف این روغن مشورت کنید، اینجا را کلیک کنید.

برای شرکت در بحث های انجمن سایت مرتبط با بهداشت و سلامت، اینجا را کلیک کنید. 

*مطالب مرتبط:

یبوست و دردسرهای آن (1) و (2)

دلایل یبوست کودکان و رفع آن

درمان یبوست چیست؟

توصیه های پزشکی برای افراد مبتلا به یبوست

رفع یبوست مهم است

درمان یبوست با برگ سنا

آلو؛ بهترین درمان یبوست

دلایل عمده یبوست

فواید مصرف سبوس برای بدن

یبوست، بیماری یا بی توجهی؟

بخش تغذیه و سلامت تبیان

 

فروش و پشتیبانی :
(۱۱۰ ) داخلی ۳۳۷۰۹۱۲۰ – ۰۲۱

پست الکترونیکی : info‌[at]144vahidiehpharmacy[dot]ir

 

عوارض مصرف ژلاکس

کپسول ژلاکس ۱۰۰۰ دانا – Daana Gelax 1

کشور تولیدکننده: ایران

کد پروانه بهداشتی: ۱۲۲۸۱۵۶۱۳۷

 

 

مقدار و نحوه مصرف :

 

عوارض دارو :

عوارض جانبی احتمالی این فرآورده در صورت مصرف خوراکی مقادیر زیاد شامل کرامپ های شکمی ، اسهال ، آروغ زدن ، تهوع ، تحریک پوست اطراف ناحیه مقعد و بثورات جلدی می باشد. عوارض نادر این فرآورده در صورت مصرف مقادیر زیاد و طولانی مدت اختلالات الکترولیتی (اغتشاش شعور، ضربان نظم قلب، کرامپ های عضلانی ، ضعف یا خستگی غیر عادی)می باشد.

 

شرایط نگهداری دارو :

 

اشکال دارویی :

کپسول ژلاتینی نرم ژلاکس ®۱۰۰۰ میلی گرم در جعبه های۳۰ عددی.

 

ماده مؤثره کپسول ژلاتینی نرم ژلاکس ® ۱۰۰۰ ، روغن کزچک می باشد.

خواص دارویی این روغن از دیر باز شناخته شده و بصورت موضعی و خوراکی کاربرد دارد.

جزء اصلی ساختار شیمیایی روغن کرچک ریسینولئیک اسید می باشد که بدلیل ساختمان شیمیایی خاص خود و غیر قطبی بودن ملکول آن خواص منحصر به فردی در مقایسه با سایر اسیدهای چرب بیولوژیک دارد. روغن کرچک بطور خوراکی به عنوان ملین در درمان و کنترل انواع یبوست و نیز به عنوان مسهل جهت آماده سازی کولون و رکتوم برای مطالعات رادیوگرافی و آمادگی قبل از جراحی کاربرد دارد.

منبع: مرجع

دیگر محصولات ما:

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما *

 *

 *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات های شما پردازش می‌شوند.

 پاسخگوی شما هستیم

 info[at]144vahidiehpharmacy[dot]ir

پشتیبانی: ( داخلی ۱۱۰ ) ۸۸۸۸ ۳۳۷۳-۰۲۱ |  ۳۳۰۳ ۳۳۲۷-۰۲۱

داروخانه شبانه روزی وحیدیه با امکاناتی منحصر به فرد (وابسته به داروخانه شبانه و روزی وحیدیه با نزدیک ۵۰سال فعالیت) ارائه و فروش محصولات غیر داروئی داروخانه مانند: اقلام آرایشی و بهداشتی(شامل انواع کرم ها ، مرطوب کننده ها ، شوینده ها ، مراقبت از پوست و مو ، دهان و دندان و..) مکمل ها(شامل مکمل های ورزشی ، گیاهی ، تغذیه ، رژیمی ، ویتامین ها ، کودکان و.. ) ، محصولات ارتوپدی، محصولات مادر و کودک ، تجهیزات پزشکی خانگی ، محصولات دیابتیک.
ارسال محصولات غیر داروئی به سراسر ایران در سریع ترین زمان ممکن بوسیله پیک موتوری(برای شهر تهران) و پست پیشتاز(سراسر کشور)، آماده پاسخگویی و مشاوره چتی و تلفنی رایگان جهت انتخاب راحت تر محصولات. دارای مجوز های مربوطه از نهاد های ذیربط ، دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت معدن و تجارت مربوط به کسب و کار های اینترنتی ، لوگوی طلایی ساماندهی از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ، مجهز به درگاه های امن پرداخت آنلاین ، تخفیف های دوره ای و جشنواره های مناسبتی ، قرعه کشی های سیستمی از بین شما خریداران محترم می باشد.

ثبت سریع و آسان!

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *