عوارض مصرف همزمان متادون و تریاک

pamuh.com – سایتی جامع برای مطالب علمی ، آموزشی ، پزشکی ، خانواده ، موارد مصرف و عوارض جانبی داروها

فهرست

متادون نوعی داروی مخدر صنعتی بسیار قوی است که کمتر از هروئین و مورفین اعتیاد آور است . از متادون برای کاهش علائم ترک اعتیاد به مواد مخدری مانند هروئین و مورفین و تریاک و سایر مواد مخدر قوی استفاده می شود . متادون فقط با تجویز پزشک و برای دوره سم زدایی ترک مواد مخدر قابل دسترس در داروخانه می باشد .

در صورتی که مبتلا به آسم شدید هستید نباید از متادون استفاده کنید . همچنین اگر مبتلا به انسداد روده و معده هستید ، مصرف این دارو توصیه نمی شود . متادون میتواند تنفس شما را کاهش دهد و در موارد حاد باعث مرگ شود . این دارو شدیدا اعتیاد آور بوده و مصرف طولانی مدت متادون به هیچ عنوان توصیه نمی شود . مصرف متادون را هیچ گاه بدون نظر پزشک به صورت ناگهانی قطع نکنید ./ ترک مصرف متادون باید تحت نظارت پزشک متخصص و به صورت کاهش تدریجی باشد . قطع ناگهانی این دارو میتواند عوارض شدید و گاهی مرگ در پی داشته باشد .

همچنین در صورتی که هریک از شرایط زیر را دارید ، قبل از تجویز متادون ، به پزشک اطلاع دهید :

عوارض مصرف همزمان متادون و تریاک

مصرف متادون در دوران بارداری برای جنین خطرناک است و می تواند باعث زایمان زودرس شود . در دوره مصرف متادون از بارداری جلوگیری نمایید و در صورتی که در زمان مصرف متادون متوجه شدید که به صورت ناخواسته حامله شده اید سریعا با پزشک تماس بگیرید .جنین شما به متادون وابسته شده است و بعد از زایمان ، نوزاد باید تحت درمان تخصصی پزشکی باشد .

مصرف متادون دردوران شیردهی ممنوع است . این دارو از طریق شیرمادر به بدن نوزاد منتقل شده و می تواند باعث کاهش تنفس نوزاد و مرگ ناگهانی نوزاد در خواب شود . در صورتی که باید از متادون در دوران شیردهی استفاده کنید ، به نوزاد شیر ندهید . در هر صورت شما باید دقیقا طبق نظر پزشک متخصص رفتار کنید .

متادون را دقیقا طبق تجویز پزشک مصرف کنید . از مصرف بیش از دوره توصیه شده توسط پزشک خودداری کنید . متادون شدیدا اعتیادآور است و یک داروی مخدر صنعتی محسوب میشود . از قطع ناگهانی و خودسرانه متادون شدیدا پرهیز کنید . کاهش مصرف این دارو باید به صورت تدریجی و کاهش هفتگی و تحت نظر پزشک باشد . هیچ گاه قرص متادون رو پودر نکنید . استنشاق پودر متادون میتواند باعث مرگ شود . این دارو را به هیچ کس پیشنهاد نکنید و در صورتی که کسی به شما مصرف متادون را پیشنهاد کند به هیچ وجه قبول نکنید . در دوره مصرف متادون از مصرف الکل پرهیز کنید .

متادون شدیدا  باعث اختلاتل در تمرکز می شود . در زمان مصرف این دارو از رانندگی و کارهایی که به تمرکز بالا نیاز دارد خودداری کنید . هیچ گاه مقدار بیشتری از آنچه برای شما تجویز شده است مصرف نکنید . مصرف همزمان متادون با داروی های آرامبخش و خواب آور کشنده است .

در صورتی که مصرف یک وعده از قرص متادون را فراموش کردید ،  به محض یاداوری ، قرص خود را مصرف کنید . توجه داشته باشید که بین دو وعده مصرف متادون حداقل باید 8 الی 12 ساعت فاصله باشد .

در صورتی که به اشتباه و یا به قصد خودکشی با متادون ، مقدار زیادی از دارو مصرف کرده اید سریعا با اورژانس تماس بگیرید . مصرف مقدار زیادی متادون شدیدا کشنده است و عوارض جانبی جبران ناپذیری در پی خواهد داشت .خودکشی با متادون روش مناسبی برای خودکشی نمایشی و جلب توجه دیگران نیست .

این دارو مانند سایر داروها میتواند عوارض جانبی در پی داشته باشد . عوارض جانبی متادون بسیار زیاد هستند . با این حال شما ممکن است هیچ کدام از این عوارض را تجربه نکنید و یا چند عارضه به صورت همزمان در شما مشاهده شود .

با مصرف متادون در صورتی که هرگونه نشانه ای از آلرژی و حساسیت مشاهده کردید سریعا با اورژانس تماس بگیرید . علائمی مانند : قرمز شدن چشم همراه با خارش ، تورم لب و زبان ، خشک شدن دهان و گلو همراه با سرفه و عطسه ، تنگی نفس ، دردقفسه سینه ، التهاب صورت و

خطرناک ترین عارضه مصرف متادون ، کاهش تنفس و مرگ ناگهانی در خواب است .

طیف وسیعی از داروها با متادون تداخل دارند و می تواند عوارض جانبی خطرناکی ایجاد کنند . در زمان تجویز متادون ، تمام داروهای مصرفی خود را به پزشک گزارش دهید . برخی از داروهایی که با متادون تداخل دارند عبارتند از :

ترک اعتیاد به متادون باید به صورت تدریجی و ترجیحا تحت نظر پزشک باشد . کاهش مصرف قرص متادون باید به صورتی هفتگی انجام شود . برای مثال اگر شما روزی 4 وعده متادون مصرف میکردید ، به مدت یک هفته الی 1 روز مصرف خود را به سه وعده برسانید . سپس به مدت 1 روز مصرف متادون را به دوبار در روز و بعد از  1 روز به یک بار در روز برسانید .زمانی که مصرف خود را به یکبار در روز رساندید ، برای قطع کامل مصرف متادون و ترک مصرف قرص به صورت کامل باید تحت نظر پزشک باشید و از قطع ناگهانی به صورت خودسرانه خودداری کنید . در زمان کم کردن مصرف متادون علائم و دردهای جسمی و افسردگی به وجود خواهد آمد که مجبور به تحمل آن هستید .

تمام این مواد را کوبیده و 1 گرم کچوله را که از دو روز قبل در شیر خیسانده اید ، با سوهان بسایید و به مخلوط اضافه کنید . سپس مخلوط به دست آمده را در نیم کیلو عسل طبیعی مخلوط مرده و روزی 4 قاشق مرباخوری میل کنید / توجه بسیار مهم : قبل از مصرف این داروی گیاهی ، حتما با متخصص طب سنتی و پزشک خود مشورت کنید . این سایت هیچ مسئولیتی درباره عواقب مصرف این داروی گیاهی ندارد . مصرف هرگونه داروی گیاهی در زمان مصرف متادون و برای ترک اعیاد به متادون ، بدون نظر و تجویز پزشک ممنوع و بسیار خطرناک است .

 در صورتی که هرگونه نظر و تجربه ای درباره مصرف و یا ترک اعتیاد به متادون و تریاک یا هروئین و را دارید ، در بخش نظرات همین مطلب با بقیه خواننده های ما در میان بگذارید . با تشکر /

سوالات

تهیه و ترجمه اختصاصی/ pamuh.com

علت مرگ با متادون مسمومیت با متادون در بزرگسالان, دوز مسمومیت متادون پادزهر متادون, درمان خانگی مسمومیت با متادون  در کودکان,

همچنین پیشنهاد می شود بخوانید »

عوارض ترامادول

آدرس شما نمایش داده نمی شود و محرمانه است.در صورتیکه معتبر و بدون www وارد کنید دیگران میتوانند به شما پاسخ دهند و این پاسخ برای شما خواهد شد.

این و آدرس را برای نظرهای بعدی من ذخیره کن.

واقعا متاسفم براتون، تا کی میخواید خودتون گول بزنید؟ مخصوصا اونهایی که میگن من میتونستم خماری شیره و تریاک و هروئین رو تحمل کنم و اما متادون رو نمیتونم اگه میتونستی بیخود کردی اومدی متادون مصرف کردی نه داداش از ناچاری اومدی سمت متادون، یادتون رفته چطور اسهال بودید و دور خودتون میچرخیدید؟ یادتون رفته اگه جایی مهمون بودید آسمون به زمین میومد حاضر نبودید شب بمونید؟ نصف شب درخونه ساقی التماس میکردید در رو باز نمیکرد و هزارتا بدبختی که همتون میدونید، نه داداش شما اون موقع هم مال این حرفها نبودی وگرنه همه راهها رو رفتی بعد اومدی متادون مصرف کردی اگه دارویی بود که بخوری بدون هیچ مشکلی اعتیاد از بین بره که الان دیگه هیچ معتادی نبود هر دارویی طولانی مدت استفاده کنی گرفتارش میشی حتی بعضی از خوراکی ها مثل نوشابه و نمک هرچی میگن ضرر داره خیلیها نمیتونن از خوردنش دست بردارن مشکل خود ما هستیم نه متادون، خود احمقم با ۴ تا از دوستام رفتیم ترک کنیم ۳ نفر رفتن پیش دکتر و روانپزشک و سه چهار ماهه مصرف متادون رو کم و بعد قطع کردن و الان نزدیک ۴ ساله هیچی مصرف نمیکنن اما منه احمق با اون دوستم گفتیم خودمون میریم متادون میخریم روانشناس کیلو چند یکماهه مواد رو ترک میکنیم اما نکردیم با متادون حال کردیم هروقت عشقمون کشید هر اندازه که دلمون خواست متادون خوردیم و تا الان هنوزم گرفتاریم با همه اینها من خودم هنوزم ترجیح میدم مثل یک سرطانی تا آخر عمر متادون مصرف کنم تا اینکه بخوام بازم دنبال سیخ و گاز و پیکنیک و زر ورق برم، حداقل از اون وضع انگل مانند بیرون اومدم الانم سعی میکنم از تجربه بقیه استفاده کنم یه راهی برای خلاصیش پیدا کنم تا اینکه خودمو گول بزنم و مثل اون موقع که مواد مصرف میکردم و میگفتم تقصیر دوست بد شد و مشکلات باعث شد معتاد بشم و گند کاری خودمو بندازم گردن یکی دیگه، حتما یه عده ای هستن که از مصرف متادون رو ترک کردن بهتره از تجربه اونها استفاده کنیم تا اینکه بگیم ماقبلا که معتاد بودیم برای خودمون شیری بودیم اما متادون اومد به زور مارو بخودش معتاد کرد

سلام اگه تا حالا مصرف نکردید یا دو سه بار امتحان کردید دیگه مصرف نکنید که به موقع به داد خودتون رسیدید.دوستانی که اعتیاد به متادون دارند تنها روش زندگی بهتر کنترل مصرف هست به این صورت که اولاً اطلاعاتتون رو در مورد متادون کامل کنید .متادون دارویی هست که بین۴۸تا۷۲ساعت ماندگاری داره پس مصرف روزی دو وعده و سه وعده در یک شبانه روز به جز تلقین توجیه علمی ندارد و بهترین زمان مصرف صبح ها و در شبانه روز یکبار میباشد.در طول روز از فعالیت بدنی شدید حتی المقدور خودداری کنید.حداقل تا یکسال به ترک کامل فکر نکنید و اگر اراده فولادینی دارید همین کنترل را انجام بدهید که شما خیلی کارتون درسته.سعی کنید حداقل دوز مصرفی نیاز بدنتون رو پیدا کنید یعنی اون دوزی که برای زندگی عادی کفایت میکند و در طول روز چرت مرغوب سراغتون نمیاد.بعد از ناهار اگر بتونید یک ساعت بخوابید عالیه.کلاً خواب اثر متادون را تقویت میکند.مصرف قرص را با شربت معاوضه کنید چون شربت رو با سرنگ و یک دهم سی سی هم میشه کنترل و تقلیل داد.معمولاً برای هر دوره کم کردن ۲۱روز زمان مناسبی میباشد.هفته اول همه چی خوبه .هفته دوم اراده فولادیتو نشون بده .هفته سوم هم عالیه و بدن آماده میشه برای مرحله بعد.ترک یابویی متادون سلامت بدنتو به خطر میندازه. هر سی سی شربت معادل یک قرص پنج میلی گرمه (که معادل هفت گرم تریاکه)دوستانی که روزانه بالای ده سی سی شربت میخورند باید بدونن که فقط دارن اصراف میکنند و ده سی سی اعتیاد رو جواب میده حتی'(روزی ده گرم هرویین با دسر شیش گرم شیره ناب سوخته وافوری)پس به خودتون تلقین الکی نکنید .استارت کنترل رو بزنید .از ده سی سی تا ۱/۵سی سی رو با دوره۲۱روزه یک سی سی برای کنترل ادامه بدین.به هیچ عنوان روز و دوز مصرفی رو تغییر ندین و از خوردن مشروب و داروی دیگر خودداری کنید اگر این خطا رو انجام دادین شما نمیتونید تا آخر عمر ترک کنید .اگه فکر میکنید دیگه خطا نمیکنید و توهم اراده اومد سراغتون ،باید دوباره از اول و ده سی سی شروع کنید.۱/۵سی سی آخر رو با۰/۲یا۰/۳سی سی کم کنید(سرنگ انسولین کمکتون میکنه)اگه فکر میکنید بعد از ترک کامل پاک شدین و الان یه گریز کوچولو خیلی حال میده یا دنبال اون نعشگی اولین مصرف مواد زندگیتونید ،رو همون یک سی سی بمونید و ترک کامل رو فعلاً فراموش کنید حیفه زحمتتون به باد بره.با مصرف روزانه یک سی سی بعد یک سال یا ده سال هیچکس نمرده.در طول دوران ترک از قبل به آغوش گرم خانواده برگردید.تمام فامیل و اقوام که چند سال پیچوندید رو سر بزنید نترسید قیافتون تابلپ نیست درمان افسردگیه حین ترک و لازمه.به شریک جنسی تون بفهمونید که دارین بزرگترین تصمیم زندگیتون رو اجرایی میکنیدو با خوب و بدتون مدارا کنند.اگه بتونید با این روش مصرفتون رو کنترل کنید شما انسان موفقی هستیدو به تمام دوره های ۲۱روزه های زندگیتون افتخار کنید.اگه مواد یه غوله ویه اراده فولادی لازم داره برای ترک،متادون یه هیولاس که یه اراده چدنی با روکش کربن میخواد.هر دوره ۲۱روزه که جلو میرید برابر است با مدال طلای المپیک جهان .میدونم خیلی سخته ولی شدنیه.سعی کردم بصورت کامل و دقیق بنویسم.اگه تصمیم به ترک گرفتید چند بار با دقت متنو بخونید،نکته مبهم نداره.اگه متادون رو ترک یا کنترل کردید یا این نوشته به دردتون خورد برای سلامتی و موفقیت همه جوونها دعا کنید.آرزوی سلامتی برای همه دوستان، مخلصم .ا.ح.گ

سلام مدت ٩ سال پاک بودم الان نزدیک سه ماه هست که متادون مصرف نیکنم تقریبا روزی ٢٠ میل و از ترس اینکه خانواده نفهمن نمیدونم که اگه مصرف نکنم چه قدر خماری باید بکشم،،در ضمن در مدت ٩ سال پاکیم حتی یک قرص کدیین هم نخوردم

من حدود ۶ ماه ترامادول میخوردم بعد ترک کردم بعد دوباره بعد تقریبا ا سال شروع به مصرف تریاک کردم تا ۳ ماه الان میخام ترک کنم البته این آخری چن روزی یخورده متادون خوردم الان ۴ روزه پاکم تا کی از بدنم در میاد با تشکر

تو رو قران نخور دیگه چیزی نمونده .خیلی مردی

خیلی آقایی

سلام من سه ساله که رئزی یک قرص ۲۰ می خورم نصف صح نصف شب. هر وقت اومدم کمش کنم بعد از چند روز بدنم نیاز بیشتری پیدا کرد . البته از روزی ۴۰ به رئزی ۲۰ رو راحت توی ۳ ماه اومدم . اما الان نصف ۲۰ رو صبح می خورم یعنی ۱۰ و نصف دیگه رو شب . اگرمیشه راهنمایی کنید . هر وقت کمتر از ۲۰ در روز خوردم دو سه روز بعد بشدت غصبی شدم و نیاز پیدا کردم به دوز بیشتر
مرسی از لطف شما

باسلام من ۲۰ روز متادون مصرف میکردم قبلش کدئین مصرف میکردم الان ۵ روز پاکم دو روز اول اذیت نشدم ولی الا سه روزه بدن درد بیخوابی پدرمو دراورده چقدر طول میکشه ترکش ممنون میشم اگر جواب بدید

عوارض مصرف همزمان متادون و تریاک

خیلی آقایی
خدارو شکر به بدنت نشنسته یه دوسه روز دیه تخمل کن حله بشم زیاد فکر نکن تو میتونی

فقط میتونم از اینکه هنوز زنده ام خدارو شکر کنم،من۱۰سال پیش حمله عصبی داشتم وبعدش از داروهای ضد تشنج و استرس استفاده میکردم،عاشق کسی شدم وباعث شد چند وقت‌باهاش شیشه مصرف کنم وقرص آلپرازولام هم به داروهام اضافه شد،دیگه بدون قرص،خواب ندارم،و بعد برای ترکش بهم متادون دادن،تازه فهمیدم که چقدر خدا بهم رحم کرده‌ومن‌چقدر‌احمق‌بودم،الان‌‌نمیدونم‌چیکارکنم،برام‌دعا‌ کنید

سلام آقای حسینی لطف میکنید جواب سوالمو بدین یه دنیا تشکر😕

یک چهارم قرص پنج میلی گرمی بخور به عنوان مسکن تا سه روز باید کم کم بزاری کنار

با سلام و وقت بخیر
در این مورد مطلب جدیدی منتشر کردم که توصیه می کنم مطالعه بفرمایید.
نحوه ترک متادون

ممنون میشم مسعول سایت جوابمو بدن .

باعرض سلام
یکم اطلاعات در مورد ترک متادون میخاستم خواهش میکنم هرکی اطلاعات داره راهنمایم کنه
به مدت چهار ماه متادون مصرف میکنم روزی ۱۲عدد قرص متادون ۴۰ میخورم الان ۱۶روزه پاکم ۶ روزه خماریم به حداکثر رسیده بیخوابیو.بدن درد شدید شدید دارم الان ۶ شبه یه ساعتم نخوابیدم.چقدر دیگه باید تحمل کنم حالم میزونو روبراه شه .متادون ازکلینیک دریافت میکردم رفتم پیشه دکترم شرایطمو واسش توزیح دادم گفت باید حداقل یکی تا دو سال با دوزی ک من میگم باید پیش بری تو این دوره زمونه هر کی به فکر پول جیبشه این دکتریم ک من میرفتم پیشش به فکر ما مریضا ک نیستن به فکر جیبه خودشونن انشالا کسایی ک اینطورن این پولایی ک از ما میگرن خرج بیمارستانو مرگشون بشه.

سلام دوستان نمیدونم واقعا استفاده کردین یا یکسری مطالب من در اوردی میگن اولا متادون یک ماده اپیو ئیدی تو ازمایش مورفین نشون نمیده کیتش جدا بعضی جاها میگیرن یا دارن تو ازمایش مورفین اصلا نشون نمیده دوما ترکش زیاد سخت نیست اگر زیر نظر دکترخوب باشین نه یکسری پول پرست بهترین روش کاهش تدریجی شک نکنید بعد از یک تا سه روز از اخرین مصرف علایمش معلوم میشه بستگی به بدن داره تا پنج تا هشت روز دردش هست و تا ماها بی خوابی و تا سالها وسوسش هست من خودم ١٣سال مصرف کردم یکبار خرکی ترک کردم دهنم سرویس شد دفعه دوم زیر نظر دکتر خیلی قشنگ ترک کردم

سلام امیر علی جان من روانکاوم و بدلیل مصرف بالایی که داشتین خماریتون زیاد هستش و کار بسیار اشتباهی کردین که خودسرانه اومدین یک دفعه اقدام به ترک کردین من حاضرم به عنوان یه هم وطن بصورت رایگان به شما کمک کنم و عوارض بعد از ترکو که شامل افسردگی بی حوصلگی و میشود رو از شما دور کنم و روش صحیح ترک رو بهتون اموزش بدم روش ترک شما موجب مرگ میشود در گاهی اوقات همانند یکی از عزیزترین کسانم و من بصورت کاملا رایگان به امثال شما کمک میکنم مثل برادر خودم و خواعر خودم نمیخوام شاهد از بین رفتن هموطنانم باشم وقتی از دستم برمیاد کمکشون کنم و مشاوره بدمشون زیرا هستن کسانی که بخاطر پول باعث از دست رفتن خیلیا میشن که خدا لعنتشون کنه با این شماره تماس بگیرین در خدمت شم اقای امیری

سلام جناب دکتر امیرى
من هم خیلى به کمک شما نیاز دارم و جایى هستم که دستم از همه چى کوتاهه،میشه لطفا به من هم کمک کنید،یک عمر ممنونت میشم

شماره تماستونو لطف کنین به این خطم بفرسید۰۹۰۵۸۵۸۸۴۷۲

دوست گلم متادون چون داروی قویی هست درمان و پاک شدنش هم طولانی تر از موادمخدرصنعتی وسنتی هستش.
شمامسکن به هبچ عنوان نخور و در طول زمان درد فقط دوش اب سردبگیر.هرباردوش اب سردمثلا طوریه انگارچندساعت نعشه شدی.درد شما نهایتا تا۱۰روزه خواب شمام تا روز۸٫۹مکه اصلا بعداون شروع میشه ازروی نیم ساعت گرفته تا یواش یواش تو۱ماه خوابت کامل ننظیم میشه.
غذای چرب به هیچ عنوان نخور چون باعث بدن دردت میشه.صبحانه پنیر.ماست اینا بخور.نهار سیب زمسنی اپ پز .شامم تخم مرغ اپ پز .شامم زیادنخورچون سیری شب باعث دردپا میشه.
تا۱۰روز تحمل کنی بعدش میشه فقط شرایط وسوسه.گرگرفتن وداغ شدن بدن وچیز خاصی نداره خوابتم تنظیم میشه.فقط دوش اب سرد فراموش نکن هرچه بیشترزیراب سرد بلرزی زودتر بدنت پاک میشه.به هیچ عنوان هم دارو مصرف نکن چه خواب اور چه مسکن چون بدن مخدر میگیره و دوره ترکت هی به عقب میفته وسختی میکشی.شب جای شرد بخواب تا خوابت ببره.از پتو و چیرای گرم کننده هن استفاده نکن چون باعث دردبدن میشه.امیدوارم پاک بشی سالم زندگی کنی دوست گلم.مرتضی ا

الکل با متادون وخطرش

سلام دوستان .
آیا کسی ازدوستان، تجربه ای، از وسوسه در ترک اعتیاد،هرویین و راههای مقابله عملی باآن را،دارد,؟که نیاز به راهنمایی و کمک دراین زمینه دارم.
باتشکر،م م

اولا ترک هیچوقت نمیکشه مارو مواد نکشت ترکم نمیکشه ، اینهمه نئشه خوری کردیم یجا باس پس بدیم نمیشه فرار کرد ، بهترین راهم کمپه ، متادونم در عین حال که واقعا کشندس و خماریش بد تر از هرویینه ولی به کار میاد نه اونجوری که کیلینیک میده ، اگه طبق دستور پزشکا مصرف کنی باس پیشو به تنت بمالی که تا آخر عمر توش ، بهترین راه مصرف متادون یا دوره سه روزس یا چهارده روزه بعد قطع مصرف مواد تا سه روز بخوریو بعد کلا قطع مصرف کنی این روش تنها روشی بود که تو صد بار ترک هرویین جواب گرفتمو خماریمو قابل تحمل تر کرده

سلام .. من الان ۲هفته است که ترک متادن کردم تاحالاش که گا**ده شدم .. حدودأ ۳یا۴ ساله که مصرف میکردم روزی ۱۰سی سی.. الان بعداز ۲هفته اگر حشیش بکشم چی میشه ؟ کسی تجربه داره ؟ مسعول سایت شما میدونید ؟

با سلام دوستان من چیزی که میخوام بگم شاید راه حل درستی نباشه اما بهتر از درد و خماریه من الان ۲ ساله که دارم متادون استفاده میکنم برای ول کردنش دارم تریاک می خورم اتفاقا خیلی خوبه ولی باید در نظر داشته باشید که حداقل باید یک ماه بگذره تا بتوانید متادون رو ول کنید حداقل یک ماه تریاک بخورید تا دیگه خماری نکشید یا حداقل به کمترین درجه برسه و اینجوری بتونین این متادون کثیف رو ول کنین بعد از گذشتن یک ماه یا شروع کنین به خوردن قرص B2 یا همون بوپرنورفین بخورید همه جا گیر میاد این قرص برای ترک تریاک عالیه ولی برای ترک متادون اصلا خوب نیست چون اگه خیلی از ترک متادون نگذشته باشه با خوردن بوپرنورفین درجا خمار میشی و حالتون خیلی بد میشه من قبلا امتحان کردم و سرم اومد حدودا ۱۴ روز از ترک متادون گذشته بود که بی ۲ خوردم ولی کاملا خمار شدم پس بزارین حداقل یک ماه بگذره و بدنتون به تریاک وابسته بشه بعد بی ۲ بخورین ولی تو رو خدا به تریاک عادت نکنین چون اون هم خیلی کثیف و خانمان سوزه پس با اراده باشین و مثل خیلی های دیگه به زندگی برگردین
برای ترک بی ۲ هم بعد از مدتی کم کم با پایین آوردن دوزش میتونین راحت ولش کنین حتی جوری میشه که برای خوردن ۱/۴ یک چهارمش میرسه به هر دو سه روز یک بار که دیگه بعدش بدن خودش پاک میشه و دارو بی اثر میشه
امیدوارم بتونم کمکی کرده باشم و دوستانم رو از دام اعتیاد نجات بدم شما هم اگه می تونید با همین روش به دوستانتان کمک کنید این روش بهترین چیز برای ترک متادونه

درست میگی . ۴ ساله این دکتر لعنتی اومده منو از خوردن قرص کدئین ترک بده ، بهم متادون خورونده. متادون که خوردی ، دیگه نعشه نمیشی . برای همینم تونستم کدیین را که روزی پنجاه تا قرصشو میخوردم ترک کنم . اما متادون را نمیتونم ترک کنم . با هزار تا بدبختی رساندم به روزی یکی . اما تا میام این آخری را ترک کنم پدرم درد میاد . حالا درد هیچی . بی خوابی هیچی . سکس نداشتن هیچی ، اون احساس افسردگی و خشم مداوم ، اون بیحوصله گی و بیقراری ، اون احساس لعنتی که اصلا نمیدونی واسه چی چی زنده هستی ، پدر آدمو در میاره، آدم ورمیداره دوباره متادون را کوفت میکنه و حال آدم جا میاد .
تا متادون نخورم نمیتونم مثل آدمهای دیگه معمولی باشم . لعنت به این دکترهایی بکنند که همونجا تو مطبشون یک نفر نشسته و مشت مشت متادون به بیمارها میفروشه. این کثافتها ازین راه خودشونو آباد میکنند . نظام پزشکی هم که قباحت سرش نمیشه ، بطور قانونی و زیر چشم نظام پزشکی آدمو معتاد به مصرف متادون میکنند و والسلام .

منم ب بابام گفتم ببرم ترک کنم،گفت بریم کلینیک،الان یکساله هرچی بهشون میگفتم بسه دیگ،یا حداقل کمش کنین جوش نمیدن،درصورتی ک دارم یکساله تست منفی میدم و خودشون هم میدونن پاکم

سلام خسته نباشین من مدت ۱سال متادون استفاده میکردم کمتر از ۵میل الان نزدیک یکماه هستش گذاشتمش کنار ولی میل جنسیم ب شدت کم شده و چون تو این یکسال هم باشگاه میرفتم صورتم لاغر شده ب شدت لطف میکنید بگین من تا چ مدت این عوارض بعد ترک هستش ب مدت چند ماه ب حالت طبیعی برمیگردم

با سلام و وقت بخیر
برخی از عوارض جانبی متادون حتی ممکنه تا چند سال ادامه داشته باشه و این عوارض بستگی به توده چربی بدنتون داره . هر چقدر سریعتر بتونید چربی های بدنتون رو آب کنید سریع تر می تونید از عوارض جانبی ترک متادون خلاص بشید . توصیه میشه برای این منظور با پزشک مشورت کنید تا رژیم های مناسب رو براتون تجویز کنه و در صورت نیاز ، آزمایشات لازم هم انجام بشه .

دوست عزیزوقتی تریاک میخوریدکه متادن ترک کنید،آیاهمزمان باتریاک متادنم مصرف میکنیدیامتادن قطع کردیدبعدشروع ب خوردن تریاک کردید؟

سلام دوستان من مدت ۷ ماه متادون مصرف کردم برا سکس ۳ ماه اول رابطم هر ۳روز درمیان بود تا ۲ماه آخر که هر روز وروزی ۳تا در کوچیک قبل سکس میخوردم الان ۵ روزه که رابطه ندارم و خمار هم نشدم نه پادرد نه درد روده میخاستم بدونم داستانش چطوریه خماریش از کی میاد امکان داره معتاد نشده باشم

من روزی یدونهد۴۰میخوردم.کمش کردم.اوردمش روزی۱۰میلبعد۲۴ساعت قرص دیمن هیدرینات(ضد ماشین)خوردم..هم خماری رو کم میکنه هم خواب اوره.هم درد رو خیلی کم میکنه.هم عرق و سردی رو کم میکنه هم سوزش پا رو کم میکنه..اصلا ضرری هم نداره.وابستگی هم نداره..امتحانش می ارزه.

دوستان من مدت ۴ ساله ک متادون مصرف میکنم اوایل بخاطر دیر انزالی و عشق و حالش بود و فک میکردم با اینکه هر روز دارم میخورم ولی معتاد نیستم بعد ک تصمیم ب ترک گرفتم دیدم چ خماری شدیدی داره شده بودم یه ادم فلج ک حتی رو پاهام نمیتونستم وایسم دردش ۱ هفته نبود ولی بعدش بخودم مغرور شدم و فکر کردم پاک شدم رفتم سراغ شیره. ۶ماه شیره کشیدم و بعد دوباره رفتم سراغ این قرص لعنتی. حین مصرف متادون هرچقدرم شیره و تریاک بکشی انگار نه انگار. درضمن میل جنسیمم بشدت اومده پایین تا جایی ک هیچ حسی ب جنس مخالفم ندارم. الانم روز چهارم پاکیم هستم. تورو خدا سراغ متادون و قرص نرید ک همه چیو ازتون میگیره. دردش یه طرف کرمش یه طرف دیگه. برام دعاکنید دوستان

سلام من اخرین بار با روزی ۵۰سی سی ۴سال پیش به یک باره قطع مصرف کردم بدون هیچ داروی حتی یک ژلوفن دوره ترک متادون ۶الی۷ هفته میباشد علائم قطع مصرف بی خوابی شدید به طوری که ۳۳روز اصلا نخوابیدم ۳۵روز نمیتوانستم غذا بخورم فقط مایعات میخوردم دلشوره تب شدید در پاها بی تاب بی قرار احساس دلتنکی بی حالی که همه اینها را با دوش ولرم حل میکردم و برای دلتنگی اوقاتم را با دوستان پاک شده میگذراندم سخت بود و تحمل و صبر کردم تموم شد فقط یه کم تحمل و صبر میخواد

من بدون اطلاع یکباره مصرف دارو رو ترک کردم ، چندین ماه میخوردم و بعد ترک یکباره الان دهمین روزه که تشنج و درد شدید و عجیب توی دست و پاهام دارم ، امیدوارم امشب تموم بشه دیگه ولی مرد نمیبینم این درد تحمل کنه ، خداشاهده چند بار تا دم خودکشی و راحت شدن رفتم اما خب با دوس اب یخ کمی ، فقط کمی ارووم شدم و بعد باز شروع وحشتناک درد و تشنجی که فیل رو میکشه ،
قابل توجه دوستان من سالها قبل یکبار تریاک رو ترک کردم و یک بار کراک رو ، و چند بار هم درد کلیه رو تجربه کردم ، بخدا قسم درد اونا یک هزارم اینم نبوده ، پس لطفا به هر کسی که تازه شروع کرده التماس میکنم همین الان بزاره کنار

با سلام و وقت بخیر
از اینکه تجربیات خودتون رو با دیگران به اشتراک گذاشتید از شما متشکرم .
یه مشکل بزرگ دیگه در زمان ترک متادون اینه که عوارض ترک ممکنه تا ماهها و سالها ادامه داشته باشه تا زمانی که مواد این دارو به صورت کامل از بافت های بدن خارج بشه .. ممکنه کسی متادون رو دو سال پیش ترک کرده باشه و الان مثلا به دلیل رژیم غذایی خاص با آب شدن چربی های بدن مقدار باقیمانده این دارو آزاد بشه و دوباره دردها و عوارض ترک متادون سراغ فرد بیاد در صورتی که دو سال قبل این دارو رو ترک کرده

باسلام من روزی دو بار شربت متادون هر وعده سی قطره بعلاوه قبل از خواب نصف قرص الپرولازم /۵ بمدت ده سال است که مصرف میکنم و از عوارض ناشی از استفاده این دو درارو را ندارم خواهشمندم دراین مورد مرا راهنمایی کنید چون حالت طبیعی و نرمال ندارم خسته شده ام ممنون

بهترین دارو برای ارام بخشی وضداضطرابی که با قرص متادون ۲۰ تداخل زیاد نداشته باشه چیه باتشکر

بهترهن دارو برای ضد اضطراب چندین دارو هست که گیاهی هستندمثل :
-۱زالزالک که ارام بخش هستش و خوابی راحتو براتون به ارمغان میاره و تنظیم کننده ی تپش قلب هم هستشو حالات عصبی را کاهش میده و احساسات افراطی رو هم کاهش میده که کپسولشم هست .
۲ اسطوخودوس هستش که گیاهی هم هستش و با متادن تداخل نداره ضد اضطراب ارام بخش اعصاب و شل کننده ی عضلات فوقالعاده برای ترک مفید است رفع اختلالت خواب و اختلالات روحی و عصبی به تنهای یه پا شفا دهنده ی روح و جسم هستش این گیاه انرو در عطاری ها گیر اورده و دم کرده و بنوشید برای زنان باردار و شیر ده توصیه نمیشود شب ها به هنگام خوت و صب بعد از صبحانه میل کنین تا به شب خوابی راحت و به روز روزی قشنگ و ارام داشته باشید
۳گیاه جینسنگ که میتوانید از داروخانه کپسول ان را تهیه کنین و توضیحات استفاده رو داروساز به شما می دهد و بیاد داشته باشید زمان درمان این گیاه بیش از ۳ ماه نباید باشد
۴: بادرنجبویه که خواص انتی اکسیدانی دارد و دم کرده ی ان ضد اضطراب و ارامبخش میباشد و به عقیده ی بسیاری از محققان این گیاه اختلالات عصبی مانند بی خوابی یا خوابالودگی و نگرانی های شدید آشفتگی رو برطرف میکنه ، از روغن این گیاه نیز برای رفع تنش های عصبی استفاده میشود ۵: سنبل طیب یک درمانگر همه کاره هست دم کرده ی کپسول های ان ارامبخش اعصاب میباشد و خواب شمارا تنظیم میکند بدون خوابالودگی و با اضطراب مقابله میکند .
۶: بابونه علاوه بر اثر مفیدی که بر روی پست میگذاره حاویه درمانهایی مانند ارامبخش ،ضد اسپاسم،ضدالتهاب ، ضدعفونی کننده، بادشکن و برطرف کننده ی جراحات میباشد ،سردرد های مگرنی اضطراب افسردگی اشفتگی دارید بابونه رو ارزش امتحانو داره
۷:گیاه رازک : که قدمتش بز میگرده هزاران سال و ازمایش شده ی تثبیتی میباشد که ارام بخش و خواب اور طبیعی میباشد ۱۵گرم گیاه رازک رو در در یک لیتر اب جوش بریزید و به مدت ده دقیقه بجوشانید و بگذارید محلول جوشیده شده سرد شود و سپس ان را صاف کنید و روزانه دو تا سه فنجون از این دمکرده بنوشید بعد به خودی میبینید نه اضطراب نه استرس نه اشفتگی نه ب خوابی نه دل شوره دارید همه از بین میره .اما دوستان من تا دیرتر نشده ترکش کنین هرچی که مصرف میکنین بخصوص متادن و ترامادل که فوق العاده کثیف و مرگ اور هستش من مرگ اوریشو به شخصه دیدم برادر خودم و کسب تجرب پس از مرگ برادرم تصمیم گرفتم به همه ی بیماران که بردرانه و خواهر وارانه ازم تقاضای کمک کنن بی منتی به انان کمک کنم از هر نقطه از ایران که باشند براحتی بصورت ترجیهی رو به پایین و مصرف همین جوشونده های گیاهی که اینا فقط چنتاییشون بود بدون هیچ درد خماری قول شرف میدم کمکتون کنم و ترکتون میدم جوری که انگار تازه به دنیا اومده این بی هیچ درخواست و پولی طبابتی فصد دیگه نمیخوام جوونای کشورم برادرام خواهرامو از دست بدم درسته فقیرم اما از نظر مزامو معرفت ثروت مندم تورو خدا بزارین کمکتون کنم تا خودمو وحدانمو ازوم کنم با این کار که چرا زودتر کسب تجربه نکردم که الان عزیزترین کسم کنارم باشه ینی داداشم و با این کارم که وقف اونه از گناهاش کم بشه هم از گناهان خودم نه مادیادتی در کاره نه چیزی و هر چقد خودتون در توانتون بود بدین نه برای خودم بلکه برای کمک به کسانی که نمیتونن در توانشون نیست این داروهارو تهیه کنن و ادمین جان این تبلیغ نیست این کمکه که شما هم در ان شریک میشین و ثواب میکنین من فقط میخوام جون جونای کشورمو نجات بدم که عده ای سودجو مثل بختک افتادن به جونشون من یه انسانم مثل تو که انسانیت دارم و شما هم گذاشتن این نظر انسانیتتونو به اشتراک بزارین و به کمک جوانن مملکتمون بشتاب تا که شادو بهتر اونجوری که لیاقتشونه زندگی کنن اونجوری که لیاقت جوون ایرانیه با تشکر خیام امیری از ایران بزرگ با داروهای گیاهی همین خاک به کمک تمام بیماران میشتابیم همگی باهم ایرانمونو جوان میکنیم ایرانمان رو اباد میکنیم تن سالم بهتر از ثروت همراه با درد هستش و همه ی تجویز بر روی پزشکیه طب سنتیه و هر داروهیی هم میگم بخورین میتونین اول دربارش تحقیق کنین تا مطمعن شوید و اونایی هم که از ناتوانی جنسی رنج میبرن یا ناباروری یا پروستات و بینایی و افسردگیه خانمان سوز که تمام جوانان مارو همین مواد های مخدر افسرده کرذه برای همش دارو گیاهی هست صد درصد تضمینی و تثبیت و ازمایش شده من تبلیغ نمیکنم من تجویز کیکنم شما تهیه کنین و گاهیم خودم براتون تهیه میکنم با تشکر فراوان خدمت ادمین خیرخواه و انسان عادلو خدا شناس بازم ممنونم مچکرم که به من و خودتون فرصت یک سواب بزرگو دادین
و در ضمن دوستان برادرو خواهرم عرق یونجه برا اشتها اوردن و کم کردن درد و بیقراری و همینطور اگر سوزش پا دارین که بر اثر کبد چرب هستش که بدلیل مصرف متادن بوجودو غذاهای امثال سرخ کردنیها .چای.سیر داغ . پیاز داغ . دوغ همراه غذا . تخم مرغ زیاد. تنقلات شور. داروهای شیمیایی که بعد از چرب شدن کبد استفاده ی دوباره ی داروهای شیمیای بدترش میکنه .شیرینی جات و غیرو برای پیشگیری از زرشک. لیمو ترش. شاتوت که برای درمانم بهترین دارو هستن طبیعی و بی عارضه و مرکبات از غلات سبوس دار .نخود.سیب.به. انگور. کرفس. دارچین. بالنگ.زعفران.ماش.و داروی شقاقل که بهترینه.زیتون.زنجبیلو غیرو. برای درمان قطعی روزانه یه استکان عرق کاسنی بخورین و غیرو
و کسانی که تریاک میکشن یا دود زیاد میکشن و ریه ی خرابی دارن بهترین توصیه براشون به کدت چهل رو شربت عناب یک الی دو قاشق غذاخوری در اب ولرم بحل کنین بخورین گر شربتش گیر نیاوردین خود عناب روزی شیش عدد بخورین .با داروی گیاهی وطبیعی دوباره متولد بشین دوباره بشین دوست داشتنیه اطرافیانتون باتشکر خدمت ادمین محترمو دوست داشتنی بابت سایت خوبشون که به همه فرصت کمک میدهند مچکرم یک دنیا ممنونم
شماره تمس برای کمک به بیماران مواد مخدری و دیگر بیماران هر بیماری
گیرنده ی درخواست های کمک و کمک رسان به جوانان و بیماران مرزوبومم که بی بزاعت هستند و تمام اقشار مهربان ملتم ایرانم اینجانب :خیام امیری
متخصص طب سنتی :شهناز پیلتن

با سلام و وقت بخیر
به دلایل بسیار زیادی و مشکلات قانونی متاسفانه امکان تایید و نمایش شماره تماس نداریم.از این بابت عذر می خوام .

سلام جناب دکتر لطفا شماره تابستون ر بذارید واسه من
دارم با روش ۵۰روزه متادون رو به صفر میرسونم آیا روش مناسبی است

خوش به حالتون دکتر متخصص بدون درد ترک کردم دوا پدرم در اومده جد اندر جدم جلو چشام راه میریم گاهی خودمو از پنجره اویزون میکنم به قدی درد دارم افرسدم یه ربال ندارم خرکی مجبوری میزارم ،این همه دارو زیر دستت ون هس این همه کیف کردین نمیخواین کیفر پس بدین ها ،نه دادا ۱۲سال این کارمه هر موادی که به تخیلت هم برسه کشیدم درد نکشم نداره اجدادت مید جلو چشت اونی که راحت ترک کنه راحتم میکشه چون فکر میکنه همیشه اینجوری نه دادا خشت اول گچ بزاری تا ثریا خماری دنبالت ،کشیدی حالشو بردی حالا تاوانشو پس بده یه جای اروم مثل اتاق پیداکن بزار جدآبادت بیاد جلو چشت تا از از این غلط ها نکنیم

سلام امیر هستم ۳۰ ساله سابقه ترک متادن و شیشه و تمام اطلاعات راجب مقدار خماری دارم اگه کسی سوالی داره

سلام
ترک متادون چند روز طول میکشه؟ ممنون از لطف شما

منظورم ترک قرص متادون است.
ممنون میشم

سلام.ترک متادون بعد از چند روز روز تستم منفی میشه

سلام من راهنمایی میخام میشه کمکم کنین،

سلام دوستان من حدود یکسال هروئین مصرف می کردم بعد با روزی حدود ۵ سی‌سی متادون ترک کردم همه چی خوب بود و یکسال گذشت و متادون و کم کردم تا اینکه خواستم دیگه نخورم تقریبا به ۱ الی ۲ سی‌سی رسوندم و دیگه نخوردم، ولی نشد بعد ۲ هفته نتونستم،دوباره متادون خوردم مصرف زیاد تر شد بعد چند ماه دوباره به صورت جدی خواستم ترک کنم اون موقع مصرفم حدود ۷ سی‌سی بود یهویی ولش کردم تا ۳ روز اولش همه چی خوب بود بعدش فقط درد، استخوان درد، درد معده به همراه اسهال شدید اصلا دیگه نمیتونستم زندگی کنم همه چی و ول کرده بودم عصبی بودم دیگه خسته شده بودم همش درد. من ۶۰ روز درد کشیدم تا ترک کردم بعد ۶۰ روز دیگه درد نداشتم ولی عصبی بودم تقریبا ۶ ماه طول کشید تا به زندگی برگشتم.

واقعا متادون داروی بدی میشه اگ چنتا چیزرعایت نشه.یک:تحت نظرپزشک باشید حداقل هرازمدتی.دوم:ازنوع بدن خودتون ک ضعیفید یاقوی اطلاع حاصل کنید.سوم:مایعات بیشتربخورید وفعالیتتون زیادترباشه.۴:خودبدن اطلاع میده ک ای بدن داره انباشتگی ایجادمیکنه یانه وحدالمقدور متادون چهل نخورید.

سلام وخسته نباشید،میخاستم بدونم متادون تاچندسال میشه نگه داشت؟به عبارتی تاریخ انقضاش چندساله؟آیاراهی واسه تست کردن متادون هست یانه؟

سلام من دو سال مصرف تریاک داشتم واسه ترک این مواد مصرف قرص متادون رو شروع کردم ولی گرفتار این مواد شدم حالا نزدیک به ۱۴ روزه که متادون رو گذاشتم کنار ..سخته ولی نشد نداره اگه بشه واسه بی حوصلگی و کسل شدن کمکم کنید ممنون میشم

سلام.من فقط چهار روز متادون مصرف کردم.آیا چهار روز مصرف هم خماری دارد؟

تور وست نکن تور جون عزیزات نکن ،
اگه بدونی چی انتظاراتو میکشه همین الان میشینی گریه میکنی
تا الوده نشدی بذار کنار

باسلام به همه من اعتیاد به تریاک داشتم برای ترک به پزشک مراجعه نمودم که متادون برایم تجویز کرد ابتدا با ۵ سی سی شربت مثلا شروع به ترک کردم کاش دستم میشکست وهیچوقت لب به متادون نمیزدم بعد سه سال شربت را به نیم سی سی کاهش دادم از اون وقت پی به عوارض خطر ناک متادون بردم الان از زانو به پایین تقریبا نیمه فلج شده ام واستخوان درد شدیدی در شبانه روز دارم جهاز حاضمه ام به کل داغان شده واز درد معده وروده بزرگ بشدت رنج میبرم برای درد استخوانهایم دوباره به تریاک پناه برده ام خواهشا کسانی که تا حالا متادون نخورده اند به هیچ وجه مصرف نکنید یا خشکه ترک کنید ورنج یکماه درد را تحمل کنید وبه کلینیک های ان ای هم میشه اعتماد کرد یا هرگز ترک نکنید بعد اینکه متادون را کنار بگذارید به اجبار باید چند برابر مدت قبل از مصرف متادون باید مواد مصرف نمایید متادون پوکی استخوان شدیدی میاره نمونه آن کسانی که چندسال متادون مصرف کرده اند ناخن های دست وپایشان ترد وشکننده میشود خواهشا تا حالا متادون مصرف نکرده اید هرگز مصرف نکنید

به خدا راست میگه این بلا سر منم اومده

به خدا راست میگه منم همچینن تجربه را داشتم ولی خدا رو شکر زود متوجه شدم ( یعنی عوارض هاش شروع شد بیخوابی معده درد. ،،،) هشت ماه مصرف نکردم باور کردنی برام نبود که متادون رو با تریاک ترک کردم الان با کمک آن ای دو سال نیم هست پاکم

سلام من درد شدید روده دارم طوری هستم که از درد از خانه نمی توانم بیرون بروم نزدیک سه سال است این مشکل رو دا رم .قرص متادون سه تا پنج استفاده می کنم ایا این باعث درد شدید روده ام میشود؟؟

سلام . من ۱۰ ساله مواد مصرف میکنم ۴ بار ترک کردم ولی متادون ترک نتونستم بکنم واینکه متادون مصرف کنید مخصوصاً آقایون بعد مدتی مثل یه آدم مُرده میشین هیچ حسی به جنس مخالف ندارین و بعد افسردگی و میخواین ترک کنید سنتی ترک کنید متادون مصرف کنید ترک که هیچ بعد باز مواد که خیلی مصرفتونو میکنه چون متادون مصرف کردین

ایا می‌توان چند روز از شیره تریاک به صورت خوراکی استفاده کرد و بعد قرص زیر زبانی رو جایگزین شربت متادون کرد؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون

شربت تریاک از خود تریاک بدتره

سوال داشتم،ایا مصرف بیش از ۳۰۰ میلی گرم قرص متادون باعث مرگ میشه؟؟

سلام آیا ممکن است سومصرف متادون در ابتدا عوارض چشمگیری نداشته باشد ولی بعد از چند روز و پس از مصرف داروی آرامبخش یکدفعه تمام عوارض تنفسی و غیره خود را نشان داده ومنجر به مرگ شود

سلام،من حدود ١.۵ ماهه که کوکائین مصرف میکنم.میخوام بدونم ترک کوک با دوز پایین متادون امکان داره؟
مثلا متادون ۵

تاخودت دلت نخواد ترک کنی هیچ چیزی ترکت نمیده.اینا همش حرفه

برای ترک کوکائین ریتالین بهترین چیزه ، تجربه شخصی من

سوال.آیا مصرف زیاد متادون بدو ن هیچ سابقه قبلی مصرف میتواند تا مدتی مثلا یک هفته باعث مرگ نشود و بعد از تداخل با دارویی دیگر موجب خفگی ومرگ شود؟

دوستان عزیز . درد معتاد را معتاد میداند و بس نه موسسه اف دی ای امریکا ونه شرکت دارو سازی آلمان.بهترین راه انجمن معتادان گم( na) هست ویا کنگره۶۰

لطفا اگر شماره یا آدرس از این انجمن دارید اعلام بفرمایید

در جواب دوستان متادون مثبتی نداره تو ازمایش نشون نمیده

سلام من به مدت ۶سال مداوم حشیش بصورت سیگاری یا چیلیم مصرف میکردم حتی روزی تا ۱۰ الی ۱۱ نخ . الان با مصرف متادون ۵تونستم کنترلش کنم والان مدتیه حشیشو فراموش کردم مصرف متادونم را از روزی ۲ تا به روزی یکی رسوندم داروی خوبیه بنظرم ولی باید اراده داشته باشی یواش یواش کم کنی

به روزی یکی رسوندی اما اون یکی را هم تونستی کنار بگذارید هنر کردی

بد اشتباه کردی حشیش که ترکش درد نداره فقط روانیه اونم با چندتا دارو میتونستی کنار بزاری الان من دارم متادون ترک میکنم قطره ای الان روزی فقط ۵قطره میخورم متادون ترکش از نیم سی سی به بعد پدرتو در میاره بقیش همش الکی خوردیم نیم سی سی هم قویه ادمو نگاه میداره

مسئول سایت اگه جواب بدن ممنون میشم

سلام .من شکستگی دارم .متادون مصرف میکنم .آیا باعث جوش نخوردن استخوان میشه ؟ ممنون میشم یکی جواب بده واقعا موندم

با سلام و وقت بخیر
مشکل جوش نخوردن استخوان و یا حتی پوکی استخوان از عوارض جانبی تایید نشده متادون هست و در این مورد اختلاف وجود داره. البته به نظر نمی رسه متادون تاثیر بر روی استخوان داشته باشه و این گمانه زنی ها به این دلیل بوجود اومده که در زمان ترک متادون ، استخوان درد ایجاد می شه . ولی استخوان درد در زمان ترک دلیل بر این نیست که متادون وارد استخوان ها میشه .
در هرصورت باید با پزشکتون مشورت کنید و دقیقا طبق نظر اون رفتار کنید .

بعضیا میزنن وااااای ترک متادون از همه سخت تره. چرا انقدر جو الکی میدین؟ پس ترک شیشه و کراک و هرویین و الکل و. رو ندیدین. متادون محصول مورد تایید اف دی ای امریکا هستش. اصلا میدونین مورد تایید اف دی ای چی هست؟ ترک هر قرصی سخته .منادونم مثل بقیه قرص ها ولی اصلا قابل قیاس با مواد مخدر نیست

داداش دقیقا اشتبا میزنی. مشتی من دوبار تریاک و ترک کردم ولی متادونو موقع خماریش خارمادر ادم میاد جلو چشش. حاضری وستو بدی ولی خماریه متادونو نکشی. همینقدر بهت بگم که روزی یه پنج متادون میخوردم خاستم بزارمش کنار نشستم به کشیدن ۵ ساعت پشت هم کشیدم هنوز اب دماغمم خشک نشده بود. ایشالا سلامت باشی و اینارو همینجاها فقط بخونی

ایا میتوان به متادون اب اضافه کردآخه جدیدا متادون اگه بش اب اضافه کنید تلخ میشه خواهشمندم که راهنمایی کنید.آخه من دارم دوز متادون مصرفی رو کم میکنم الان رو ۲سی سی موندم قبلا اب اضافه میکردم ولی الان نمیدونم چکار کنم.مرسی از مطالب خوبتون

با سلام و وقت بخیر
می تونید به آب کمی اسانس اضافه کنید مثلا اسانس اسطوخودوس یا نارگیل که یکم طعمش رو قابل تحمل تر کنه . شدیدا توصیه میشه تحت نظر پزشک اقدام به ترک کنید . کاهش میزان مصرف به تنهایی کافی نیست . باید از رژیم های غذایی کاهش وزن پیروی کنید تا چربی های بدنتون کاملا آب بشه و سم از بدنتون خارج بشه

سلام سعی کن با قرص پنج میلی ترکش کنی در یک هفته پنج میلی و از هفته ی دوم نصف پنج میلی و بعد بزارین کنار اگه دیدین خماری دارین ربعشو مصرف کنین من یه روانکاو هستم و بصورت کاملا رایگان و بدون هیچ درخواستی به همچین بیمارانی کمک میکنم و برای اینکارم دلایل شخصی خودمو دارم و بدون هیچ دارویی اینکارو میکنم زیرا ترک ناگهانی باعث افسردگی و اضطراب و و مشکلات بسیار بدتری میشود همانند خود مصرفش و در اوقات باعث مرگ و میر میشود که به همین دلیل برادر خودمو که عزیزترین کسم بوده رو از دست دادم زیرا کسانی هستند مثل من که میتوانند کمک به بیمارانی مثل شما کنند و برادر خودم میکردن اما بخاطر چندر غاز پول نکردند و نمیکنن و من بل شخصه بعد از مرگ عزیزم با کسب تجربه و بدون تجویز هیچ داروی شیمیای که به عقیده ی خودم از مواد مخدر باعث افسردگی و اشتیاق به خودکشی میشوند مخالفم و با استفاده داروهای گیاهی و روش درست ترک بهتون کمک میکنم و همینطور به دیگر خواهران و بردران هموطنم زیرا نمیخوام شاهد همچین وقایع تاسف باری باشم این جانب اقای امیری برادرتون با شماره تماس زیر در خدمتم و به بقیه ی افراد اشنا که نیاز به کمک من دارند در هر گوشه و مکان این خاک درخدمتم

باسلام شماره تماس یا ای دی تلگرام چیزی دارین بدین من ده ساله زند‌یم نابود کردم طلاق ذاذم زنمو بچم ازعرش به فرش رسیدم الانم تو ترکم بامتادون یبار دیگم همینطوری ترک کردم اگر راه ارتباطی دارین بگین نیاز دارم به کمکیه متخصص

سلام و عرض احترام
واقعا کمک میکنید ؟
من نیاز به پشتیبان دارم و چه کسی بهتر از یک انسان

سلام من چندین ساله ک مصرف شیره دارم الان تقریبا نزدیک به یک سالی هست ک بخاطر اینکه سر کار میرم و وقت مصرف در هنگام خماری رو ندارم یه نصف قرص چهل متادون صبح میخورم تا شب وقتی ک میام میشینم دو سه نخود کوچیک شیره میکشم میخاستم ببینم آیا این روند خطرناک هست؟ توروخدا جواب

اره خیلی خطرناکه

سلام من چندین ساله ک مصرف شیره دارم الان تقریبا نزدیک به یک سالی هست ک بخاطر اینکه سر کار میرم و وقت مصرف در هنگام خماری رو ندارم یه نصف قرص چهل متادون صبح میخورم تا شب وقتی ک میام میشینم دو سه نخود کوچیک شیره میکشم میخاستم ببینم آیا این روند خطرناک هست؟

متادون بدترین مخدریه که تا بحال ساخته شده.محاله بشه ترکش کرد.من ۱۰ روز مصرف نکردم، نه تنها از بدنم خارج نشد بلکه هر روز درد و خماریش وحشتناک تر میشد.با هرچی جایگزین کنید باز هم فایده نداره چون به محض اینکه کنار بذارین بعد از سه علائمش ظاهر میشه که واقعا وحشتناکه. هیچوقت نمیشه ترکش کرد

قبل از آزمایش ی دونه قرص LD بخور

تاثیر متادون بر روی اسپرم چیه ؟ آیا باعث ناباروری مردانه میشه ؟

مصرف هر دو اگر با فاصله زیاد مصرف بشه کمتر عوارضش پدیدا میشه ،بالا رفتن ضربان قلب که اگر خودتون رو با ضربان قلب هماهنگ نکنید دچار ایست قلبی میشه البته بادوز بالا وفاصله کم.

عوارض مصرف همزمان متادون و تریاک چی می تونه باشه ؟ میگن باعث مرگ میشه درسته ؟

صددرصد مصرف همزمان متادون وتریاک باعث مرگ میشه

دوست عزیز درود،،بنده شخصا تریاک با متادون،،شیره با متادون و بوپر با متادون رو امتحان کردم،،،بیش از پنج سال هست که متادون مصرف میکنم و ۳۰ سالمه،،و دوبار ترک کردم،،باید خدمتتون عرض کنم که این نکته رو فراموش نکنید که شرایط بدن افراد،،با هم فرق میکنه،،من فقط در مورد بوپر و متادون اذیت شدم،،وگرنه تریاک و شیره همراه با متادون،،تاثیری نداشت،،،،

من کشیدم و خوردم ایقد فاز داد ولی نمردم

من دها بار هم شیره ومتادون باهم مصرف کردم حتی با حجم زیاد طوریم نشد شاید فیزیک بدن من اینطوری البته من پیشنهاد نمیکنم برای کسانیکه خیلی هساس دارند عرض کردم

عوارض متادون بر کلیه چیه ؟ آیا با ترک متادون عوارض ایجاد شده بر روی کلیه از بین میره ؟

داروهای ترک اعتیاد متادون اسمشون چیه ؟ داروی گیاهی جهت جلوگیری از خماری هم میخوام

همچین دارویی اگه وجود داشت الان چیزی به اسم معتاد وجود نداشت، علاج متادن، فقط خودشه، یعنی ترک تدریجی با استفاده از نمودار یک پنجاهم،امیدوارم بتونید با این روش به آسانی ترک کنید جوری که خماری نفهمین چیه

من دو سال تریاک میخوردم بعد دو خیر سرم امدم ترک کنم الان ۱۰ساله افتادم تو دام متادون..
الان ۴۰روزه که مصرف نمیکنم اما مرده و زندم هر روز و هر لحظه میاد جلو چشم
با ۱۸۸ قد و ۹۰ وزن مثل یه تیکه گوشت افتادم تو خونه پتو رو گاز میگیرم
ب وسم کسی طاقت یه چک منو نداشت اما الان دستم ب سرم نمیرسه، تور وستون یکی بیاد بگه من چه گوهی بخورم ازین وضعیت خلاصشم، ب وسم روزی صد دفعه ارزوی مرگ میکنم ،،،
فقط اینو میدونم اگه بمیرم هم دیگه لب به هیچ نوع قرص و مواد و
خدایا گوه خوردم ای خداااااا گوه خوردم باید کجارو امضا کنم بگم گوه خورم

چگونه متادون را کنار بگذاریم ؟ عوارض ترک متادون چند روز است؟

۵۰ سال

راههای ترک شربت متادون چطوریه ؟ من میخوام تو خونه متادون رو ترک کنم. میگن قرص های زیر زبانی مخصوص ترک قرص متادون و شربت متادون هست . اسمشون چیه ؟

دوست عزیز بهیچ عنوان مصرف همزمان بوپر با متادون توصیه نمی‌شود،،،بسیار خطرناک است،،،حتما ب پزشک و کلینیک های ترک مراجعه کنید

ایا ترک متادون خماری دارد ؟ ؟ خماری ترک متادون چند روز است ؟ ترک متادون بدون خماری امکان پذیر هست یا نه ؟ من به صورت ناخواسته باردار شدم . روش ترک متادون در بارداری به صورت تدریجی و بدون درد چطوره ؟

دیگه بچه معتاد بدنیا بیار
بعد فکر ترک باش

خماریه متادون حتی از خماری هرویین هم بیشتره چون خیلی قرص قویه ایه،همانطور ک نگهدارندس و میشه تریاک و هرویین و چیزای دیگرو باهش ترک کرد همانطور هم اگر بهش اعتیاد پیدا کنید ترکش فوق العاده سخت و خماریش هم زیاده

از شیوه نمودار یک پنجاهم، استفاده کنید، به تدریج در مدت زمان پنجاه روز، متادن از بدنت خارج میشه،درد و خماریت هم خیلی کمه، فقط باید میزان مصرفت رو دقیق محاسبه کنی

ترک متادون بدون درد هست یا مثل ترک تریاک بدن درد باید کشید ؟ علایم ترک اعتیاد متادون چیه ؟ ترک متادون با داروهای گیاهی بهتره یا تحت نظر پزشک یا کمپ ؟ اصلا ایا ترک متادون امکان پذیر است ؟کسایی که تجربه ترک متادون دارن لطفا راهنمایی کنن .

ترکش کاری نداره اما عوارضش خیلی زیاده پادرد کمردرد افسردگی مزمن از همه بدتر کم کاری تیروئید که باعث ده تا مریضی میشه

عزیزای من چند روز خماری بدن درد بهتر از اینه بیل بزاری زمین کلنگ برداری چیزی که نزاره خماری بکشی اعتیاد اوره خماری باید پس بدی چه بخوای چه نخوای تنها تریاک که میشه تو یه ماه دوز مصرفی کم کنی تا کمتر درد بکشی هیچ وقتم نگین آخرین باره بزار نعشگی بترکونم چون میترکی

ترک متادون با کلونیدین بهتره یا ترک متادون با بوپرنورفین ؟ یکی از دوستام میگه ترک متادون با تریاک هم میشه انجام داد . کلا دوره ترک متادون چند روز است ؟

ب مصرف متادون تست اعتیاد مثبت میشه ؟ اگه از روش ترک پنجاه روزه اعتیاد به متادون استفاده کنم بازم در آزمایش قبل از ازدواج چیزی نشون میده ؟ مصرف متادون جرم هست ؟ مثلا قانون حمل متادون در فرودگاه چیه ؟

چند نوع آزمایش داریم،بعضی آزمایش ها متادون و نشون میده،بله برای خروج از کشور یا سوار شدن هواپیما بعضی از قرصا ممنوعه مثل منادون و ترامادول و قرصای مرفین دار و قرصای آرامبخش

دوست عزیز.ده روز شربت متادون ۲۵روزی ۱۲سی سی ویادوبرابر بخور وسیگارم نکش.و فقط وفقط متا بدون هیچ چیزدیگ حتی استامینوفن ساده آزمایشت منفی خودم تجربه کرد

درمان اعتیاد ب متادون و پروتکل متادون درمانی دورش چقدره ؟

من از متادون برای دیر انزالی استفاده میکنم و الان میخوام بچه دار بشم . واقعا متادون باعث عقیم شدن و کور شدن اجاق مرد میشه ؟ چقدر طول میکشه تا بتونم متادون رو ترک کنم ؟ عوارض ترک متادون چقدر بعد از بین میره ؟ اصلا متادون از چی ساخته شده ؟ ترکیباتش چیه ؟ ترک متادون ب روش ۵۰روزه واقعا امکان داره یا خیر ؟

یک فنجان چای بابونه قبل از خواب می تواند به خواب بهترافراد در شب کمک کند. این می تواند در افرادی که معمولا با بی خوابی مقابله می کنند بسیار مفید باشد.

باعث تسکین درد معده میشود.
همچنین می تواند به کاهش علائم سندرم روده تحریک پذیر کمک کند.
این می تواند به عنوان یک ملین ملایم عمل کند.
همچنین گفته می شود که اثر ضد التهابی و ضد باکتریایی خفیف هم دارد.
اگر مردم درنوشیدن مقدار بیش از حد این گیاه افراط کنند باعث استفراغ در آنها میشود.

مگه قحطی اومده بود خوب از یه چیز دیگه استفاده میکردی.من ازهمتون آدم متادونی دیدم به قران.ترک متادون شبیه اینه که چهارگل به برزیل بزنی .خیلیییییییی سخته ولی شدنیه

شمام داری براخودت بهونه میاری درسته کمی دیر ارزای داره ولی بعد یه مدت باعث خواب رفتگی الات تناسلی میشه کبد از بین میبره کلیه گه شدیدن درگیره چنان خسارتی بهت بهت میزنه نفهمی از کجا خوردی معتادم که شدی ،اراده کن بزار زمین نمی میری سه روز عداب داری بهتره از اینه ابروت بدی جان مال وس تا چند دقیقه دیر..

آفرین خیلی قشنگ گفتی دادا. من الان ۱۷ روزه ک قرص متادونو بخدا بدونه هیچی فقط با اراده و روش کم کردنه تدریجی ترک کردم ب لطف خدا. تا ۷ روزه اول درد داشتم. ولی نمردم. الانم خداروشکر خیلی بهتر از چند روزه قبلم. اتفاقا من از نظر جسمانی تقریبا ضعیفم و همیشه فک میکردم ک اگه متا رو بخوام ترک کنم حتما میمیرم. الان هم زنده ام الحمدالله. ضمنا من تقریبا ۱۰ سال قرص ب۲ و متا مصرف داشتم. کار نشد نداره.همت میخواد

منم سوال اکبر رو دارم . متادون در آزمایش اعتیاد ازدواج نشون داده میشه ؟ درسته که میگن متادن عقیم میکنه ؟ یعنی من بچه دار نمیشم ؟ من برای ترک تریاک از متادون استفاده میکنم . عوارض جانبی متادون چند وقت طول می کشه تا از بین بره ؟

به توانایی بدن شخص هم بستگی داره
خود من یکی یا دوتا متادون ۲۰ میخورم نیم ساعت یا یک ساعت بعد میشینم یه نخود شیره میکشم هیچیم نشد
یا دوتا متادون خوردم

اصلا متادون گیرنده دوپامین سد می کند همین ترشح دوپامین به وسیله مخچ باعث نشئگی در بدن انسان می شود تو متادون می خوری بعد از ان هرچیز مورفین دار بخوری بکشی بخور بدهی هیچ تاثری ندارد تا وقتی که متادون ترک نکنی واین گیرنده های مورفین کار طبیعی خودشان از سر نگیرد از نشئگی خبری نیست تو یا اون قرصی که می خوری متادون نیست یا ان شیره ای که می کشی شیره نیست من شما خواهش دارم اگر مطلب می نویسید یا نویسید یا حداقل دیگر خالی نبدنید

یکی از عوارض هاش کم کاری تیروئید هستش

سلام دوستان.من یک سال و نیم روزی دو عدد قرص ۲۰۰ ترامادول میخوردم تا اینکه از لحاظ جنسی کم اوردم و تصمیم گرفتم ترک کنم اما ۵ روز دوام نیاوردم و شروع کردم به کشیدن شیره تریاک حدود یک سال هم شیره مصرف کردم تا اینکه انداختم روی قرص متادون روزی یک و نصفی قرص ۴۰ متادون میخوردم تا اینکه از لحاظ جنسی دیگه به صفر رسیده بودم تصمیم گرفتم با کمک خدا ترک کنم.تا سه روز حالت بیقراری و اسهال و تهوع داشتم بعد از سه روز سر درد های شدید و بی خوابی اومد سراغم برای سر دردم اومدم ژل موضعی (مسکن) یا پماد ویکس گرفتم و از پشت سرم یا همون مخچه تا پایین گردنم شروع کردم به ماساژ دادن با نوک انگشتام برای من واقعا خیلی تاثیر داشت و سر دردم اروم تر میشد سه روز متوالی سر درد داشتم و روز هشتم ترکم هم سر درد داشتم و هم استخوان درد شدید و هم اسهال اومد سراغم به جایی رسیدم که فقط گریه میکردم که چرا از شر این لعنتی خلاص نمیشم.به نظر من هر وقت حس کردی که اینقدر درد اومده سراغت که دیگه اصلا برات قابل تحمل نیست که فکر مصرف دوباره یا خودکشی به سرت میزنه یعنی اینکه به اخرین مرحلش رسیدی و فقط کافیه ۲۴ ساعت دیگه تحمل کنی که از نوک قله کوه درد یواش یواش سر بخوری بیای پایین و ساعت به ساعت حالت بهتر بشه.فقط کافیه به خدا توکل کنی و نا امید نشی من خودم چند بار وسوسه شدم که دومرتبه مصرف کنم ولی خدا کمکم کرد و الان ۹ روز از ترکم گذشته و خدا را شکر خیلی بهتر شدم فقط بدن درد شدید دارم که اصلا نمیتونم روی پاهام وایستم که اونم با ژل موضعی مسکن یا پماد ویکس ماساژ میدم و همچنین گرم نگهش میدارم پاهام رو که دردش قابل تحمل تر شده برام.
امیدوارم همگی با اراده ای پولادین و یاری خدا بتونیم پاک پاک بشیم.امین.
ببخشید طولانی شد کوچیک شما حسن از شیراز

داداش من متاسفانه ای ده سال هس که ترامادول مصرف میکردم اما نه همیشه موقع امتحانات از سال نودو پنج ترامادول و متادونو باهم دیگه از امید امسال ی ترامادول دویست و متادون بیست باهم دیگه ای دو ماه دیگه متادون بیست جواب نمیده کردمش چهل اما دیگه خسته شدم پنجمین روز ترکم هس اما بی خوابی امونمو بریده مثلا ساعت دوازده شب با کم قرص زولپیدم میخوابم اما چهار صبح بیدار میشم کارم هم هشت شروع میشه اگه مقدوره ی دارو یا ی روش واسه ای بد خوابی به من معرفی کنی خیلی خوبه دیگه خماری اینا واسم مهم نی

سلام . من از متادون برای درمان زودانزالی استفاده می کنم . آیا متادون در تست اعتیاد مشخص میشه ؟ روشی برای دور زدن تست اعتیاد وجود داره ؟ مثلا چیزی قاطی ادرار کنیم تست اعتیاد درست نشون نده ؟

متادون ،،داروی ترک اعتیاد و مورد تایید مراکز درمانی کشور هست،،مثبت است،عزیزجان

نه من خودم آزمایش دادم منفی دراومده

من تو ۴۸ ساعتم سردرد شدید از جام بلند میشم سرگیجه و سیاهی شدید چشم دارم در حد استخون شدم افسردم روزی ۱۸ساعت میخوابیدم و الان ۴۸ساعته که بیدارم غذا فقط ابکی تازه امروز تریاک کشیدم ولی اصلا هیچ تاثیری نداره همچنان درد شدید پاها و سر و پشت چشمام.. چندبار تو خواب جنوب شدم البته خواب که نمیشه همون ۲ ساعت ۷تا۹ پشمام ریخته لرزه و تب و عرق بیقراری و درد بیخوابی و بی اشتهایی.. داغونم
ولی روزای سخت تر ازینم داشتم تحمل میکنم

عزیز شما علایم خماری شدید داری، من خودم انواع خماری به انواع مواد یا داروهای مخدر رو تجربه کردم، شاید شما دارویی شیمیایی و یا گیاهی اعتیادآور مصرف میکنی ولی بصورت مرتب نیست اگه اینطوره یا باید کاملا قطع مصرف کنی یا بطور مرتب مصرف کنی ولی در هر صورت باید زیر نظر پزشک باشی. شاید الان بتونی تحمل کنی ولی بدن تا یه مدتی تحمل میکنه و بعدش پس میزنه. خدا بهت شفا بده، منم الان ۴ساله تو ترکم حدود ۱۲ سال اعتیاد شدید داشتم البته سالهاست زیر نظر پزشک متادون مصرف دارم و دهنم سرویس شده تازه قراره واسه چندمین بار و انشاله آخرین بار تا آخر سال وارد مرحله ترک متادون و شروع بوپرنورفین بشم که پارسال نتونستم موفق بشم و ولی نباید تسلیم شد.
موفق باشی.

کیت متادون اگرتست شود نتیجه مثبت است.شما فقط تست مشتقات تراک دادی که منفی شده؟

پیشنهاد ویژه

سفالکسین – عوارض – تداخل – موارد مصرف Cephalexin

دگزامتازون dexamethasone – عوارض جانبی – تداخل دارویی

نشانه‌های سجاوندی

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *