عوارض مصرف عرق کاسنی و شاتره

صفحه اصلی » سرگرمی » فال و طالع بینی » : نایریکا (انواع فال و طالع بینی)

در بخش فال و طالع بینی وب سایت نایریکا، به صورت اختصاصی قرار داده شده است که امیدواریم مورد پسند شما دوستان قرار بگیرد. با نایریکا همراه باشید با یکی از انواع فال و طالع بینی.

فال نایریکا علاوه بر طالع بینی روزانه که در ادامه برای متولدین هر ماه در نظر گرفته، یک هم با انتخاب کارت توسط خود شما قرار داده.

با انتخاب یک کارت از ۷ کارت موجود، خود را بخوانید:



عوارض مصرف عرق کاسنی و شاتره

برای دسترسی سریع به ماه تولدتان از لینکهای زیر استفاده کنید:

متولدین فروردین / / فردا / روز تولد

» این کارت نشان دهنده یک رابطه غیر منتظره است. »  دیدار با شخصی از نظر احساسی و عشقی شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهد داد. »  موفقیت در عشق یا کسب و کار، موفقیت اجتماعی، سفر دلپذیر »  پیدایش راه حل – ازدواج

متولدین اردیبهشت / / فردا / روز تولد

» شما در حال روبرو شدن با مشکلات و موانع هستید و باید برای یافتن پاسخ آنها به درون خودتان مراجعه نمایید. آیا چیزی در درونتان است که از موفقیت شما در موضوع مورد نظرتان جلوگیری می کند؟ از توصیه بد در زمینه موضوع مورد نظرتان آگاه باشید و سعی کنید از مشاجرات بی ارزش با دوستان و دوستدارانتان پرهیز نمایید. »  برای کسالتی مختصر از نظر جسمی یا روحی به نزد پزشک خواهید رفت. یا برای انجام کاری قانونی به نزد وکیل یا قاضی خواهید رفت. »  بازپرداخت بدهی »  عبور از یک دوره زندگی به دوره ای دیگر – موفقیت در زندگی – رفع غم و غصه ها – حل مسئله ای طولانی.

متولدین خرداد / / فردا / روز تولد

» ممکن است در مسائل مرتبط با پرسشتان با سختی هایی روبرو شوید. حسادت های دیگران ممکن است سد راه موفقیت شما شود. »  رسیدن به سرمایه ای بزرگ که باید آن را برای انجام کار یا هدف مورد نظر بکار ببرید. »  بی وفایی، نارو »  شفا – بهبودی – بزودی از بیماری و مسمومیت شفا پیدا خواهید کرد – برطرف شدن مشکل

متولدین تیر / / فردا / روز تولد

» این کارت نشان می دهد که شما ممکن است در مسائل مربوط به پرسشتان دچار ناامیدی شوید. موانعی که اکنون با آنها مواجه می شوید ممکن است دایمی یا موقت باشند، ولی احتمالا رویهمرفته مسیر متفاوتی را طی خواهید کرد. اگر این مانع را از خود دور کنید، به زودی موفقیت کاملی نصیبتان می شود. »  هفته آینده برای شما بسیار خوب و شادی آفرین خواهد بود. »  مشکل خانوادگی که گاهی می تواند جدی باشد »  رسیدن به آرزوی دیرینه – پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی – رسیدن به معشوق.

متولدین مرداد / / فردا / روز تولد

» این کارت، کارت تحقق آرزوها و رویاها است! چه چیزی می خواهید؟ این کارت نشان می دهد که آرزوهایتان تحقق خواهند یافت. لذت ببرید! »  از شکست عاطفی که در گذشته داشته اید جبران آن در زندگی آینده تان از فرد دیگری خواهد شد. »  یک چالش »  خبر خوب – تحول – جهشی که باید در آن محتاط بود.

متولدین شهریور / / فردا / روز تولد

» این کارت، کارت تحقق آرزوها و رویاها است! چه چیزی می خواهید؟ این کارت نشان می دهد که آرزوهایتان تحقق خواهند یافت. لذت ببرید! »  کارت (مراد) شما صد در صد به آنچه در نیت دارید خواهید رسید. »  خبر خوب – تحول – جهشی که باید در آن محتاط بود.

همچنین بخوانید:

فال ورق (فال کارت)
فال چوب
فال حافظ
فال شمع روزانه
 فال قهوه روزانه
فال تاروت روزانه

متولدین مهر / / فردا / روز تولد

» این کارت یک زن را توصیف می کند. این زن شخصی است که در موردش دارید فکر می کنید، شخصی است که خیلی با مسئله مورد نظر شما مرتبط است، یا شخص جدیدی است که به زودی وارد زندگی تان می شود. این کارت نشان دهنده یک زن مو تیره مطمئن به نفس است؛ یا به معنای زنی است که علائم عنصر آتش (برج حمل، برج اسد، یا برج قوس) در نمودارش غالب است. او ممکن است توصیه خوبی به شما بکند. یا اینکه: این کارت نشان دهنده یک رابطه مثبت و پایدار بین شریکان است. »  راه دوری را برای انجام یک هدف یا یک کار باید بروید. »  ثروت، زمین، ملک »  بیش از حد در خیال و اندیشه بر سر می برید که این باعث ضعف شما خواهد شد – ماجرای عشقی معصوم – شادی های روزانه – بلند پروازی – حساس و ظریف بودن – مهربانی – بوالهوسی

متولدین آبان / / فردا / روز تولد

» این کارت نشان دهنده سطح معینی از موفقیت در زمینه پرسشتان است، هر چند این موفقیت ممکن است کوتاه مدت باشد. همچنین، اگر اکنون سفری کنید ممکن است دوست یا عشق جدیدی پیدا کنید. »  درباره آنچه نیت شماست و هدفی که دارید علیرغم مخالفتی که ممکن است باشد شما با مقاومت به پیش خواهید رفت. »  تلاش زیاد منجر به موفقیت می شود »  رهائی از فقر و بدبختی – نجات پیدا کردن از قرض و بدهی – خوش شانسی

متولدین آذر / / فردا / روز تولد

» این کارت، کارت عشق و خوشبختی است! این کارت نشان دهنده یک رابطه موفق و پیشنهاد بلند مدت است. شانس دومی به شما داده می شود، بنابراین از آن استفاده کنید و لذت ببرید! این کارتی است که نشان می دهد شانس در حال روی آوردن به شما است. »  فردی حسود، خودخواه و بدخواه در حق شما یک بی لطفی و هربانی می کند، اما کاری از پیش نخواهد برد. »  عشق و ازدواج، یک دوست قابل اعتماد »  نزدیک شدن به مقامی والا – در کار بسته شما گشایش ایجاد می شود.

متولدین دی / / فردا / روز تولد

» اگرچه این کارت موفقیت (معمولا از نوع مالی و کسب و کار) است، یک هشدار ذاتی در این کارت نهفته است: فعلا ممکن است با جنس مخالف خود مشکلاتی داشته باشید. »  بهره یا قسمتی که از نظر مالی منتظرش بوده و یا هستید به شما خواهد رسید. »  اخبار غیرمنتظره، شادی، عروسی »  نفاق و دوروئی است، مراقب باشید

متولدین بهمن / / فردا / روز تولد

» این کارت می تواند به معنای مشاجره در مسائل مالی یا شغلی باشد که ممکن است روی مسائل مرتبط با پرسشتان تاثیر بگذارد. انتظار می رود مشکلات فعلی تان به خوبی و خوشی حل شوند. در این زمان از عیب جویی و توجه به مشکلات و نواقص کوچک دوری کنید. دید وسیع تری داشته باشید! »  اهداف بلندی در زندگی دارید که رسیدن به آنها نیاز به تلاش و کوشش از ناحیه شخص خودتان دارد. (به دیگران متکی نباشید) »  مسافرت پیش بینی نشده »  روابط عاطفی

متولدین اسفند / / فردا / روز تولد

» این کارت، کارت تحقق آرزوها و رویاها است! چه چیزی می خواهید؟ این کارت نشان می دهد که آرزوهایتان تحقق خواهند یافت. لذت ببرید! »  در آینده مدتی در خارج از کشور اقامت خواهید گزید. »  مشکل و ناراحتی میان دوستان »  از تصمیم گیری عجولانه بپرهیزید، مرور زمان به نفع شما خواهد بود.

سبد خرید شما خالی است.

قیمت: ۱۹,۰۰۰ تومان

دمنوش خارمریم و شاتره و کاسنی کیسه ای نیوشا یکی از محصولات سبد چای و دمنوش نیوشا است. این محصول دارای خواص مختلف و بی نظیری بر سلامت بدن و روان است که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد. دمنوش خارمریم و شاتره و کاسنی کیسه ای نیوشا عضو خانواده دمنوش نیوشا است.

خارمریم گیاهی یک ساله یا دو ساله با برگ هایی با لبه های مواج و خاردار است. گل های خارمریم به رنگ قرمز متمایل به بنفش و بذرهای آن به شکل تخم مرغ و به رنگ قهوه ای هستند. بذرهای گیاه خارمریم دارای خواص دارویی موثری هستند. این گیاه در دمنوش خارمریم، شاخ تره و کاسنی نیوشا بکارگرفته شده است. خواص خارمریم عبارتند از:عوارض مصرف عرق کاسنی و شاتره

۱) تنظیم قند خون

در مطالعات آزمایشگاهی نشان داده شده است که مصرف عصاره خارمریم موجب کاهش قابل توجهی در سطوح هموگلوبین گلیکوزیله، گلوکز خون ناشتا (FBS)، کلسترول کل، LDL، تری‌گلیسرید،SGOT  و SGPT در بیماران دیابتی شده است.

۲) افزایش شیر مادران

مادران شیرده می توانند از خارمریم برای تحریک تولید شیر استفاده کنند.

۳) کاهش اضطراب و استرس

در مطالعه ای که جهت مقایسه اثرات گیاه خارمریم با فلوکستین (یک داروی ضد افسردگی) جهت درمان اختلال وسواس جبری (OCD) انجام شد نشان داده شد که گیاه خارمریم از نظر تاثیرگذاری تفاوت قابل توجهی با فلوکستین ندارد.

۴) ضد التهاب

عصاره ی خارمریم به دلیل خواص آنتی اکسیدانی قوی و به دام اندازی رادیکال های آزاد، دارای اثرات ضد التهابی است.

۵) ضد آلرژی

سیلی‌مارین و سیلی‌بینین خارمریم   دارای فعالیت های ضد آلرژی و ضد آسم هستند.

۶) افزایش فعالیت آنتی اکسیدانی

سیلی ماریم به عنوان یک آنتی اکسیدان موثر، با حبس گونه های اکسیژن فعال، از سلول های در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می کند.

۷) بهبود عملکرد کبد

فعالیت آنتی اکسیدانی بذرهای خارمریم یکی از مهم ترین فاکتورها در محافظت و بهبود عملکرد کبد است. همچنین دمنوش خارمریم نیوشا از کبد در برابر بسیاری از عوامل سم کبدی در انسان محافظت می کند.

۸) تنظیم کلسترول خون

مصرف خارمریم توسط بیماران مبتلا به چربی خون بالا باعث کاهش سطوح کلسترول کل و کلسترول HDL در پلاسمای خون می شود. همچنین سیلی مارین در جلوگیری و درمان چربی خون بالا موثر است.

۹) ضد سرطان

سیلی مارین دارای اثات ضد سرطانی است.

۱۰) بهبود عملکرد قلب و عروق

عصاره دانه خارمریم دارای اثر محافظتی در برابر آسیب قلبی و مغزی ناشی از امواج گاما است.

۱۱) بهبود عملکرد سیستم عصبی

سیلی‌ مارین می‌تواند به عنوان یک ترکیب انتخابی در برابر بیماری آلزایمر که در آن اکسیداسیون پروتئین یک رویداد اولیه مهم است، استفاده شود. براساس مطالعات پیشین، سیلی‌مارین فعالیت‌های آنتی‌اکسیدانی در سیستم عصبی مرکزی دارد که از طریق سد خونی – مغزی به سیستم عصبی مرکزی وارد می‌شود.

۱۲) بهبود عملکرد کلیه

سیلی مارین به بهبود عملکرد کبد و حفظ عملکرد نرمال آن کمک می کند.

۱۳) افزایش ترشح صفرا

بر اساس نتایج حاصل از تحقیقات، سیلی مارین ترشح صفرا را افزایش می دهد.

گیاه شاتره یکی از گیاهان دارویی است که دارای خواص درمانی فراوانی است. گیاه شاتره سرشار از آنتی اکسیدان است و قابلیت کاهش کلسترول و فشار خون، محافظت از کبد، تقویت معده و روده، درمان مشکلات و ناراحتی های صفرا و درمان اگزما را دارا می باشد.

از این گیاه با های شاه ترنج، بقله الملک و پیت پاپارا در کتاب های سنتی برده شده است. گیاه شاتره با ارتفاع حداکثر ۸۰ سانتی متر و از تیره شاه ترگان است. تا کنون ۵۶ گونه از این گیاه در دنیا معرفی شده که ۷ گونه آن در کشور ایران می روید. در طب سنتی از آن در درمان بیماری های مربوط به کبد مورد استفاده قرار می گرفته است. خواص شاتره عبارتند از:

عرق شاتره نیز دارای خواص بسیاری است اما در مقایسه با دم کرده گیاه خواص درمانی آن بسیار کمتر است. عرق شاتره به ترشح آنزیم های گوارشی کمک زیادی می کند که موجب هضم راحت و اشتهاآوری است. استفاده از عرق شاتره در استفراغ را متوقف می کند. عرق شاتره دارای خواص آنتی هیستامین، ضد اسپاسم، ضد عفونی کننده، معرق، مسهل، کاهنده تپش قلب و آرام بخش است.

در طب سنتی این گیاه دارای طبع حرارت معتدل و خیلی خشک است. البته برخی از حکمای طب سنتی آن را گرم و خشک معرفی کرده اند. اما حکیم ابوعلی سینا طبع این گیاه را کمی سرد دانسته است.

گیاه شاتره بهتر است در دوران بارداری و شیردهی مصرف نشود چرا که اطلاعات متناقضی برای مصرف این گیاه در این دوران وجود دارد. در صورت لزوم استفاده آن حتما می بایست با پزشک مشورت شود.

همان طور که گفته شده استفاده از دمنوش شاتره بسیار مفیدتر و دارای خاصیت بیشتری است. برای پیشگیری و بهبود بیماری های کبد، پاکسازی کبد، درمان مشکلات پوستی و بهترین  و بی دردسرترین را استفاده از دمنوش های گیاهی است. با استفاده از دمنوش خارمریم و شاتره و کاسنی نیوشا از ویژگی ها و خواص این گیاهان دارویی بهره مند می شوید و به بهبود بیماری های موجود در بدنتان کمک می کنید. علاوه بر آن دمنوش خارمریم و شاتره و کاسنی آرامش بخش است و به درمان استرس و اضطراب کمک می کند.

کاسنی با علمی cichorium intybus یکی از انواع گیاهان دارویی است که گل های آبی روشن دارد. ساقۀ آن معمولا چوبی و صاف است. سوای از زیبایی قابل توجه گیاه کاسنی، خواص دارویی این ملوانان آبی، شگفت انگیزتر و جذابتر است.

کاسنی بومی اروپا، استرالیا، نیوزلند، شما و جنوب آفریقا و آمریکا است اما انواع مختلف آن، امروزه در سراسر جهان کشت می شود.

ریشۀ کاسنی به عنوان یک افزودنی یا جایگزین قهوه بسیار مورد توجه است. بعلاوه برگ های کاسنی را می توان در سالاد یا طبخ غذا مورد استفاده قرار داد. اما مهم تر از همۀ اینها استفاده از کاسنی به عنوان یک گیاه دارویی مهم، از دیرباز مورد توجه بوده است.عوارض مصرف عرق کاسنی و شاتره

کاسنی از دوران باستان شناخته شده بوده و در طب سنتی ایرانی نیز جایگاه ویژه ای داشته است. طبع کاسنی سرد و تر است و رایج ترین کاربردی که از آن در خاطر همۀ ما مانده است، استفاده از شربت و عرق و دمنوش کاسنی در تابستان برای رفع عطش است.

کاسنی و دوران بارداری و شیردهی: در زمان بارداری، استفادۀ زیاد از کاسنی ممنوع است؛ چرا که می تواند باعث به هم خوردن تنظیم هورمون ها، شروع قاعدگی و سقط جنین شود. در زمان شیردهی، نتایج کامل و قابل اتکایی در دسترس نیست، اما بهتر است برای ایمنی بیشتر، از مصرف کاسنی در دوران شیردهی پرهیز شود.

نیوشا | newsha

4 گرم

2 عدد

آنتی اکسیدان, افزایش ترشح صفرا, افزایش شیر مادران, برطرف کننده خارش بدن, بهبود عملکرد کبد, تنظیم قند خون, جلوگیری از مسمومیت و سیروز کبدی, درمان اختلال وسواس فکری-عملی, ضد آلرژی, ضد التهاب, ضد درد, ضد سرطان, ضداضطراب و افسردگی, کاهش کلسترول, مراقبت و ترمیم پوست


سپهر
– ۲۶ آذر ۱۳۹۷

این دمنوش برای کبد خوبه؟


مجتبی زمانی
– ۲۸ آذر ۱۳۹۷

بله دمنوش خارمریم نیوشا از کبد در برابر بسیاری از عوامل سم کبدی در انسان محافظت می کند.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما *

فروشگاه آنلاین “پاک تن طب” به عنوان یکی خوش ترین عرضه کنندگان انواع مکمل های گیاهی، روغن های درمانی و چای و دمنوش نیوشا، با گستره ای وسیع از برترین و با کیفیت ترین محصولات از معتبرترین شرکت های تولیدی داخلی و خارجی، همواره برای مشتریان تجربه ی یک خرید موفق، تخصصی و هدفمند را تداعی می کند. ارسال سریع کالا، قیمت های منطقی و ارائه مشاوره تخصصی محصولات پیش از خرید، سه اصل اولیه است که پاک تن طب از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هر روز، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش و تامین کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *