عوارض مصرف زیاد جینسینگ

بهداشت سلامت | رژیم غذایی لاغری چاقی دکتر کرمانی

تشک های فنر منفصل خوشخواب تشک های فنر منفصل خوشخواب در سال ۹۷ و با تغییر قیمت ها توانستند در

برخی فاکتورهای سبک زندگی و رژیم غذایی می توانند عامل چاقی شوند، اما گاهی اوقات برخی بیماری ها هم می

دانشمندان در کمیسیونی بین‌المللی، اولین رژیم غذایی جهانی را با هدف نجات کره زمین پیشنهاد کردند. به گزارش ایسنا، محور

کارشناسان سلامت معتقدند که عدم تشخیص بیماری تیروئید می‌تواند خطر ناباروری را افزایش دهد. به گزارش ایسنا، گروهی از متخصصانعوارض مصرف زیاد جینسینگ

در یک مطالعه جدید متخصصان پنج نوع بی‌خوابی را معرفی کرده‌اند که هر یک با ویژگی‌های خاص خود از دیگری

طبق نتایج محققان، تغذیه نوزادان با تخم مرغ مواد مغذی مورد نیاز برای مغز بهتر را برایشان فراهم می کند.

یافته های جدید نشان می دهد مصرف هفته ای یکبار ماهی منجر به خواب بهتر و افزایش IQ کودکان می

بسته به نوع برندی که استفاده می‌ کنید، این عادت به ظاهر سالم ممکن است شما را در معرض مواد

آیا با قوانین فنگ شویی در اتاق خواب آشنا هستید؟ آیا می دانید چگونه میتوان خوابی راحت تر با این قوانین داشته باشید؟ سخنان زیادی در مورد خواب راحت در تخت ‌خواب خودتان وجود دارد. اما در کنار احساس راحتی که در خانه وجود دارد، آیا این امکان وجود دارد که اتاق‌ خواب خود را برای خوابیدن، بهتر کنید؟ اگر به دنبال ایجاد یک اتاق‌ خواب ایده‌آل برای خواب هستید، این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به شما کمک خواهد کرد که یک محیط

آیا با روش های دفع انرژی منفی از خانه خود آگاهی دارید؟ آیا می دانید دفع این انرژِ منفی تا چه اندازه می تواند بر موفقیت های شما تاثیر گذار باشد؟ یکی از عناصر اساسی که ما از آن غافل هستیم، بلوکه کردن انرژی و ایجاد انرژی منفی در فضای زندگی مان است. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راه های دفع انرژی منفی از خانه می پردازیم. با کمک این راهکارها به راحتی می تواند انرژی مثبت را به سمت

انرژی را نمی توان با چشم دید اما می توان آن را حس کرد. خانه شما جسم و روحتان را تحت تاثیر قرار می دهد. وارد کردن انرژی مثبت به خانه، سنتی دیرینه است که همیشه مورد استفاده بوده است. پس اگر در حال نقل مکان به خانه جدید یا در حال ایجاد تغییراتی در خانه کنونی خود هستید، می توانید خانه را طوری تنظیم کنید که انرژی مثبت بیشتری وارد خانه شود. در این مقاله از بخش روانشناسی دکتر سلام، به بررسی راهکارهایی

می دانید چروک اطراف چشم را چگونه میتوان درمان کرد؟ می دانید به این چین و چروک ریز، خطوط پنجه کلاغی هم می گویند؟ آیا تنها با کمک جراحی میتوان از شر این خطوط رهایی یافت؟ کرم های ضد چروک کارآیی ندارند و انجام عمل جراحی نیز، بسیار دشوار به نظر می رسد. خوشبختانه، گزینه‌ های درمانی دیگری نیز وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا از چروک اطراف چشم (خطوط پنجه کلاغی)  جلوگیری کرده و آنها را کاهش دهید. در این

آمبلیوپی یا تنبلی چشم وضعیتی است که در آن، بینایی یک یا هر دو چشم فرد کم می شود و حتی با استفاده از عینک هم نمی توان این شرایط را تصحیح کرد. این یک اختلال رشدی است و زمانی رخ می دهد که چشم و مغز، هماهنگی مناسبی برای تولید تصاویر بصری نداشته باشند. در صورتی که این ضعف بینایی در مراحل اولیه خود درمان نشود، می تواند منجر به از دست دادن بینایی فرد شود. در این مقاله از بخش چشم و چشم عوارض مصرف زیاد جینسینگ

در مورد اختلال اوتیسم چقدر اطلاعات دارید؟ از چه زمانی میتوان تشخیص داد که کودکی به اختلال اوتیسم مبتلا است؟ چگونه می توانیم ارتباطی موثر و درست با

علائم اولیه بارداری چیست؟ آیا می دانستید، هنگامی که عادت ماهانه تان به تاخیر می افتد، ممکن است چند هفته از بارداری تان گذشته باشد؟ حاملگی با بارور

آیا با قوانین فنگ شویی در اتاق خواب آشنا هستید؟ آیا می دانید چگونه میتوان خوابی راحت تر با این قوانین داشته باشید؟ سخنان زیادی در مورد خواب

آیا با روش های دفع انرژی منفی از خانه خود آگاهی دارید؟ آیا می دانید دفع این انرژِ منفی تا چه اندازه می تواند بر موفقیت های شما

انرژی را نمی توان با چشم دید اما می توان آن را حس کرد. خانه شما جسم و روحتان را تحت تاثیر قرار می دهد. وارد کردن انرژی

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

جینسینگ یکی از انواع گیاهان خوراکی می باشد که خواص دارویی زیادی دارد. یکی از مهمترین فواید و خواص جینسینگ درمان اختلالات جنسی در مردان و زنان می باشد. با اینکه این گیاه خواص بی شماری دارد اما مصرف بیش از حد آن ممکن است عوارضی برای بدن داشته باشد.

امروزه جینسینگ یکی از گیاهان محبوب در میان افراد به شمار می رود و تحقیقات بسیاری نشان داده اند که این گیاه خواص دارویی بی شماری دارد. برخی از شواهد به دست آمده بر این باور هستند که جینسینگ سطح انرژی در بدن را تقویت می کند و از طرف دیگر طح قند خون و کلسترول را در بدن کاهش می دهد. در این مطلب با خواص جینسینگ و مهمترین فواید درمانی آن آشنا می شویم.

تحقیقات بسیاری نشان داده است که مصرف جینسینگ موجب کاهش استرس, ترویج آرامش و درمان برخی بیماری ها مانند دیابت و ناتوانی جنسی مردان می شود. در طب سنتی از جینسینگ در درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شد به همین دلیل طب کنونی تحقیقات گسترده تری بر روی این گیاه انجام داد. یکی از نتایج حاصل از این تحقیقات در عصر حاضر, اشاره به یکی از خواص جینسینگ دارد و موجب بهبود عملکرد و توانایی تفکر و شناخت و رفتار در افراد می شود. برخی دیگر از نتایج به دست آمده به شرح زیر می باشد.عوارض مصرف زیاد جینسینگ

برخی تحقیقات بر روی افرادی که از این گیاه استفاده می کردند, نشان داده است که جینسینگ فعالیت های جسمی و روانی را در افرادی که دچار ضعف و خستگی بودند, تحریک و افزایش داد. از این رو مصرف این گیاه در رفع خستگی ناشی از بیماری های مزمن مانند سرطان, تاثیر مثبتی خواهد داشت.

با توجه به نتایج برخی از بررسی های صورت گرفته, یکی از خواص جینسینگ ضد التهابی بودن آن است. در واقع جینسینگ دارای هفت ترکیب جین سنوزید است که اثرات ایمنی سرکوب کننده ایی دارند و موجب مقابله با التهابات در بدن می شوند.

برخی مطالعات نشان داده است که جینسینگ دارای ترکیباتی است که این ترکیبات خواص ضد سرطانی دارند و در برخی از سرطان ها مانند سرطان سینه می توانند تاثیرات مثبتی در بهبود بیماری داشته باشند.

علاوه بر خواص درمانی جینسینگ, این گیاه نقش بسیار پر رنگی در حفظ سلامتی پوست دارد. امروزه در بسیاری از محصولات مراقبتی پوست از این گیاه به وفور استفاده می شود و یکی از گیاهان طبیعی به شمار می آید که به طور گسترده ای در سلامت و زیبایی کاربرد دارد. برخی از خواص جینسینگ برای پوست و مو به شرح زیر است.

مصرف جینسینگ برای زنان نیز مفید است. یکی از مهمترین خواص جینسینگ برای زنان, تنظیم کردن قاعدگی در آن ها می باشد. همچنین مصرف این گیاه برای زنانی که در ابتدای یائسگی می باشند, بسیار مفید است چرا که باعث تنظیم تولید استروژن از تخمدان های آن ها می شود. به علاوه به دلیل خاصیت خنک کنندگی جینسینگ, این گیاه گرگرفتگی ناشی از یائسگی را درمان می کند. از دیگر خواص جینسینگ برای زنان می توان به خواص ضدپیری آن اشاره کرد. در واقع مواد تشکیل دهنده جینسینگ برای سلامتی پوست زنان بسیار مفید است و چربی پوست را متعادل می کند.

مصرف جینسینگ در زنان موجب افزایش میل جنسی در آن ها می شود. در واقع جینسینگ با تنظیم هورمون ها موجب تحریک میل جنسی می شود و به خصوص میل جنسی را در زنان در دوران یائسگی قرار دارند, افزایش می دهد.

تقویت سیستم ایمنی در زنان یکی دیگر از خواص جینسینگ می باشد که از این رو خطر ابتلا به سرماخوردگی و عفونت را در زنان به طور قابل ملاحظه ایی کاهش می دهد.

بسیاری از زنان از جینسینگ برای تولید انرژی در بدن و افزایش استقامت استفاده می کنند. جینسینگ در واقع جریان خون در بدن را تحریک می کند و با خستگی مقابله کرده و موجب بهبود در عملکرد ورزشی در زنان می شود.

یکی از نشانه های یائسگی در زنان, ضعف حافظه است. جینسینگ با ضعف حافظه در زنان مبارزه کرده و به ایجاد تمرکز ذهنی کمک می کند.

بررسی ها نشان داده است جینسینگ می تواند مردانی که دچار اختلال در نعوظ می باشند, را درمان کند. همچنین امروزه به منظور تقویت فعالیت جنسی و کمک به اختلالات جنسی مردان و رفع ناباروری بویژه اختلالات کمی و کیفی اسپرم از این گیاه استفاده می‌شود. به طور کلی جینسینگ تقویت ‌کننده قوای عمومی بدن و به ‌ویژه تقویت ‌کننده توانایی جنسی مردان می باشد. برخی شواهد حاکی از آن است که این گیاه در درمان دیر انزالی مردان نیز کاربرد دارد.

اگرچه جینسینگ گیاه بی خطری محسوب می شود, با این حال مصرف بیش از حد آن ممکن است اثرات جانبی برای بدن داشته باشد. برخی از عوارض جانبی ناشی از مصرف جینسینگ به شرح زیر می باشد.

با توجه به موراد بیان شده, مصرف این گیاه باید محدود باشد و در صورت بروز هر یک از علائم از مصرف جینسینگ خودداری شود. از آن جایی که خواص جینسینگ هم برای زنان و هم برای مردان می باشد, همه ی افراد می توانند از این گیاه و مزایای آن بهره مند شوند.

منبع : آرگا



روغن خراطین، جادوی جذابیت!


یک ایده شیک، انتخاب شاه گیوه پاشنه بلند با زیره و‌ پاشنه چرم



با بهترین مراکز خرید پاتایا آشنا شوید


غار نیاح مالزی شاهدی برای زندگی 4 هزار ساله انسان ها!



قبل از خانه تکانی و نظافت عید نوروز بخوانید



با انواع رنگ موی عید نوروز 98 آشنا شوید

نشانی شما منتشر نخواهد شد.

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *