عوارض قرص vitally tone

خواص دارویی و گیاهی

عوارض قرص vitally tone
عوارض قرص vitally tone

ویتالی تون مکملی کامل حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی ضروری جهت حفظ سلامتی و شادابی است. این محصول حاوی کلسیم، فسفر، آهن، منیزیوم، پتاسیم، مس، منگنز لستین سویا، ویتامین های نیکوتین آمید، پنتاتونیک اسید، E، C، A، B12، B1، B2، B6، D3 ، Rutine، DMAE Bitartarte وFluorine است  ، همچنین حاوی فلاونوئیدهای گیاهی مانند Rutine، DMAE Bitartarte  و عصاره گیاه جینسنگ است. گیاه جینسنگ حاوی  ماده موثره جین سنوزیدها است که باعث افزایش قوای جنسی (اختلالات نعوظ)، افزایش تحرک اسپرم و افزایش قدرت باروری در مردان می شوند . بدن را در مقابل استرس محافظت کرده و منبع تامین کننده انرژی است.
محصول ویتالی تون تامین کننده ۱۰۰ درصد نیازهای روزانه ویتامین A، ویتامین C، ویتامین های B1، B2، B6، B12، ویتامین D3،  منگنز و ۴۰ میلی گرم جینسنگ است.

روزانه یک عدد کپسول به همراه غذا مصرف شود. در موارد اختلالات بلع، کپسول را شکسته و محتویات آن را بعد از مخلوط کردن با مربا یا عسل استفاده کنید

استفاده همزمان جنسینگ با داروهای ضدانعقاد خون (بویژه کومارین ها) باعث کاهش اثر ضد انعقادی آن داروها شده و قبل از مصرف باید با پزشک خود مشورت کنید. در بیماران دیابتی: جنسینگ ممکن است باعث نوسان  قند خون شود.

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.عوارض قرص vitally tone

به ندرت عوارض جانبی شامل: سر درد، گیجی، اختلالات گوارشی (تهوع، درد شکم، استفراغ و اسهال)، واکنش های پوستی آلرژیک (قرمزی و خارش) بروز کند. اگر عوارضی به جز عوارض بالا داشتید، باید به پزشک یا داروساز اطلاع دهید. بیش از مقدار توصیه شده مصرف نشود. در دوران بارداری و شیردهی و در صورت ابتلا به آلرژی غذایی، قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید. این محصول نباید توسط کودکان مصرف شود.

 مواردی که دریافت اضافی از ویتامین A یا D وجود دارد. در حال دریافت داروهای دیگر مانند ویتامین A یا D هستند. در صورت اختلال در عملکرد کلیه در صورت درمان با رتینوئیدها (داروهای مورد استفاده در آکنه) در صورت آلرژی به سویا و یا بادام زمینی در موارد حساسیت به یکی از ترکیبات موجود در محصول

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت پوراطب می باشد

بهتر است در 2-3 هفته اول یک کپسول دو بار در روز مصرف شود سپس روزی یک کپسول هنگام صبحانه مصرف شود.

براساس آمارهای موجود 88 درصد مردم 5 نوبت میوه وسبزی را در سبد غذایی خود استفاده نمی کنند. مصرف میوه‌ها و سبزیجات بدلیل وجود انواع ویتامین ها و مواد معدنی و فیبرها در کاهش احتمال ابتلا به انواع سرطان مناسب هستند. استفاده از مکمل های روزانه مولتی ویتامین – مینرال راهی جهت تامین نیازهای روزانه به انواع ویتامین ها و مواد معدنی است. از ویتامین ها و مواد معدنی مناسب جهت پیشگیری از سرطان می توان به ویتامین های A، C و E و همچنین روی و سلینوم و گیاهانی مانند گیاه جینسنگ و سایر فلاونوئیدهای گیاهی اشاره کرد. این ترکیبات، آنتی اکسیدان‌های قوی هستند که با کاهش رادیکال‌های آزاد و زیان آور در بدن، نقش مهمی در حفظ سلامت و پیشگیری از انواع سرطان دارند. محصول ویتالی تون حاوی ترکیبی از ویتامین ها و مواد معدنی به همراه جینسنگ و فلاونوئیدهای گیاهی است که علاوه بر تامین نیازهای روزانه و حفظ سلامتی و افزایش انرژی و شادابی بدن می تواند نقش مهمی در پیشگیری از انواع سرطان ها داشته باشد. گیاه جینسنگ موجود در محصول ویتالی تون حاوی ماده موثره جین سنوزیدها است که باعث افزایش قوای جنسی (اختلالات نعوظ)، افزایش تحرک اسپرم و افزایش قدرت باروری در مردان می شود و می تواند نقش مهمی در بهبود ناتوانی های جنسی داشته باشد.

سلام این محصولو دارم سفارش میدم این محصول برای فردی که فعالیت روزانه بالایی داره و کلا استرس و اضطراب بالایی داره برای رفع خستگیش مناسبه ؟چون جینسینگ ضربان قلب رو بالا میبره برای همون اشاره کردم فرد مضطرب و پر استرس و فعال

کاربر گرامی با سلام،
توصیه می شود که از مکمل Omega-H3 به عنوان یک مکمل روزانه ، جهت تامین انرژی روزانه استفاده شود. لطفا بهل ینک محصول مراجعه نمایید.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )عوارض قرص vitally tone

با سلام سه سوال داشتم 1-در استفاده از مولتی ویتامین ایا همه ی مواد جذب می شوند چون به طور مثال اهن با کلسیم با هم جذب نمی شوند بهتر نیست به جای خرید مولتی ویتامین به صورت جدا استفاده کنیم 2-واینکه در یخچال میشه نگهداری کر؟ 3- بهترین زمان مصرف چه موقعی است؟

با سلام

کاربر گرامی، این ترکیبات در این دوز استفاده شده تداخلی در جذب ایجاد نکرده و می توانید این محصول را به صورت روزانه یک عدد بعد صبحانه میل نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

َلام، من2ماه دارم مصرف میکنم وحالم جسمی وروحیم خیلی خوب شدتاچه مدت میتونم استفاده کنم، باتشکر

با سلام

کاربر گرامی، در صورتی که بیماری خاصی نداشته باشید، مصرف این محصول در طولانی مدت مشکلی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام وقت بخیر، ببخشید این قرص ویتالی تون برای کسی که از لحاظ قوای جسمی ضعیف باشه و بخواهد کمی افزایش وزن پیدا کنه مناسب هست یا خیر، در ضمن بهترین ساعت برای خوردن این قرص چه زمانی هست، ممنون از شما

با سلام

کاربر گرامی، بله. این محصول اثرات مناسبی در افزایش قوای جسمی و کمک به افزایش وزن خواهد داشت. شما می توانید این محصول را یک عدد بعد از صبحانه یا بعد از ناهار میل نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام
میخواستم بدونم در مقایسه قرص ویتالی تون با امگا اچ 3 فارق از نوع ، میزان و درصد ویتامین های موجود در این دو قرص که میشه باهم قیاسشون کرد، در مجموع و بصورت کلی شما کدوم یک رو محصول بهتری میدونید؟ ویتالی تون یا امگا اچ‌3 ؟

باسلام

کاربر گرامی، این محصول به دلیل دارا بودن مقادیر مناسب از جینسینگ، اثرات مناسبی در افزایش انرژی و رفع خستگی خواهد داشت و در صورتی که این اثر نیز مد نظر شما باشد، انتخاب بهتری برای شما می باشد.
البته هر دو برند از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام وقت خوش….
دکتر جان لطفا من رو راهنمایی کنین …پدرم 72 سال هستن که دکتر براشون مولتی ویتامین فارماتون ژنریک رو نوشته که خوب به خاطر قیمت بالاش نمیتونم بخرم براشون …گفته اگر اون رو نخریدین ویتالی تون بخرین…خودم قبلا از یک سال پیش تاحالا بهشون مولتی ویتامین کامپلیت نیچر مید میدادم …الان موندم چه کنم خوب گزینه فارماتون کنسله چون گرونه خیلی….بین ویتالی تون و نیچر مید کامپلیت کدوم رو بدم؟
ایا مولتی نیچر مید خوبه؟

با سلام

کاربر گرامی، ترکیبات این محصول بیشتر به فارماتون نزدیک بوده و با توجه به تجویز پزشک این محصول انتخاب مناسب تری می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

متشکرم از پاسختون….ولی ایا شما مولتی کامپلیت نیچر مید را پیشنها نمیدین؟با توجه به اینکه خوب رو بدنش حساسیت خاصی نداده و مشکلی با دارو نداشته؟

با سلام

کاربر گرامی، مولتی کامپلیت نیچرمید نیز از کیفیت بالایی برخوردار می باشد منتها این محصول حاوی جینسینگ می باشد که اثرات مناسبی در بهبود سطح انرژی خواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام ببخشید من این قرص رو برای رشد مجدد مو گرفتم میخواستم ببینم تعصیری دار؟بعد آیا این قرص عوارضی هم دار

باسلام

کاربر گرامی، مصرف این محصول عارضه خاصی به دنبال نخواهد داشت منتها در حالت کلی اثرات جدی در زمینه رویش مجدد مو نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام و خسته نباشید بنده 16 سالمه و به خاطر ضعف و خستگی فارماتون استفاده میکردم که خیلی راضی بودم دو روز پیش هرجارو گشتم فارماتون پیدا نکردم و گفتن وارد نشده ناچار رفتم و ویتالی تون 100 تایی خریدم… آیا این همون تاثیر فارماتون رو داره ؟

با سلام

کاربر گرامی، بله. ترکیبات و اثرات این محصول مشابه فارماتون بوده و جایگزین مناسبی می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام
کپسول ویتالی تون ساخت کدوم کشوره؟

با سلام

کاربر گرامی، این محصول ساخت سوییس می باشد.

باتشکر – کارشناس فروش

سلام و عرض ادب،
ضمن عرض تشکر وخسته نباشید بابت سایت خوبتون امکانش هست مقایسه ای از این محصول با فارماتون ارائه بفرمائید؟

با سلام

کاربر گرامی، هر دو محصول از کیفیت مناسبی برخوردار می باشند منتها تفوت اصلی دو محصول در کمپانی سازنده محصول می باشد.
البته در فارماتون ترکیباتی مانند کولین، اینوزیتول، لینولئیک اسید، کلسیم پانتوتنات و … استفاده شده که در این محصول وجود ندارند.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

91,000 تومان

کمک به تأمین املاح و ویتامین های مورد نیاز بدن

حفظ سلامت پوست و مو و ناخن

در انبار موجود نمی باشد

روزانه ۲ سافت ژل همراه با غذا میل شود.

عوارض قرص vitally tone

باتوجه به این که فرآورده حاوی آهن می باشد، در صورت مصرف تصادقی بیش از حد توسط کودکان زیر ۶ سال فورا بل پزشک تماس بگیرید. در صورت بارداری، شیردهی و مصرف همزمان دارو های دیگر با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

Vitally Tone Multi for Her 60 caps

ویتالی تون| Vitallt Tone

Vitapharmed

http://vitapharmed.ch/

مولتی ویتامین

60 عدد

دارد

7640162130486

2021/06

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

دختر کورد – ۱۳۹۷-۱۱-۰۲

سلام خسته نباشید. آیا این کپسول واسه رشد مو واقعا بدرد میخوره؟ بعد این خوبه یا درموبلا؟

azadeh – ۱۳۹۸-۰۴-۱۹

سلام. من كم كاري تيروييد دارم و قرص ويتامين d3 روزانه ۱۰۰۰Iu مصرف ميكنم. ايا با اين كپسول تداخل ايجاد میکنه؟ ضمنا هر روز ورزش ميكنم و انرژيم هم کمه.

داروخانه افخم

به مدیریت داروساز بیوک لاهیجانی افخم آدرس: تبریز، خیابان مصلی، جنب کوچه میناساز تلفن تماس: 50-35571949-041

ایمیل: info@betadarou.com

صفحه اصلی سوالات متداول شرایط بازگرداندن کالا مجوزها ارسال شکایات تماس با ما

آدرس ایمیل:

نام کاربری یا ایمیل *

رمز عبور *

ورود

محصول مولتی ویتامین مینرال ویتالی تون ۳۰ عددی تامین کننده ۱۰۰ درصد نیازهای روزانه ویتامین A، ویتامین C، ویتامین های B1، B2، B6، B12، ویتامین D3،  منگنز و ۴۰ میلی گرم جینسنگ است.

روزانه یک عدد کپسول به همراه غذا مصرف شود. در موارد اختلالات بلع، کپسول را شکسته و محتویات آن را بعد از مخلوط کردن با مربا یا عسل استفاده کنید

استفاده همزمان جنسینگ با داروهای ضدانعقاد خون (بویژه کومارین ها) باعث کاهش اثر ضد انعقادی آن داروها شده و قبل از مصرف باید با پزشک خود مشورت کنید. در بیماران دیابتی: جنسینگ ممکن است باعث نوسان  قند خون شود.

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

به ندرت عوارض جانبی شامل: سر درد، گیجی، اختلالات گوارشی (تهوع، درد شکم، استفراغ و اسهال)، واکنش های پوستی آلرژیک (قرمزی و خارش) بروز کند. اگر عوارضی به جز عوارض بالا داشتید، باید به پزشک یا داروساز اطلاع دهید. بیش از مقدار توصیه شده مصرف نشود. در دوران بارداری و شیردهی و در صورت ابتلا به آلرژی غذایی، قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید. این محصول نباید توسط کودکان مصرف شود.عوارض قرص vitally tone

 مواردی که دریافت اضافی از ویتامین A یا D وجود دارد. در حال دریافت داروهای دیگر مانند ویتامین A یا D هستند. در صورت اختلال در عملکرد کلیه در صورت درمان با رتینوئیدها (داروهای مورد استفاده در آکنه) در صورت آلرژی به سویا و یا بادام زمینی در موارد حساسیت به یکی از ترکیبات موجود در محصول

برند ویتالی تون کمپانی ویتا فارمد سوئیس http://vitapharmed.ch/‎ ، مستقر در لوگانو تامین کننده مکمل های غذایی و ورزشی با کیفیت بالا برای تامین هدفمند نیاز مشتریان است که  با همکاری نزدیک با سازمانهای تحقیقاتی، مطابق اصول بهینه تولید (GMP) تحت فرایندهای ارزیابی مداوم و بهبود فرایند ساخت و استفاده از مواد اولیه و بسته بندی با بالاترین کیفیت به تولید محصولات با کیفیت و اثر بخش می پردازد.

مکمل های غذایی کمپانی ویتا فارمد با نام تجاری  ویتافیز، ویتافیز پلاس ، ویتالی تون ، ویواتیون ، ویواکیدز و ناتسور تولید و عرضه می گردد. 

لطفا کد زیر را در بخش مربوطه وارد نمایید

محصول مولتی ویتامین مینرال ویتالی تون ۱۰۰ عددی تامین کننده ۱۰۰ درصد نیازهای روزانه ویتامین A، ویتامین C، ویتامین های B1، B2، B6، B12، ویتامین D3،  منگنز و ۴۰ میلی گرم جینسنگ است.

روزانه یک عدد کپسول به همراه غذا مصرف شود. در موارد اختلالات بلع، کپسول را شکسته و محتویات آن را بعد از مخلوط کردن با مربا یا عسل استفاده کنید

استفاده همزمان جنسینگ با داروهای ضدانعقاد خون (بویژه کومارین ها) باعث کاهش اثر ضد انعقادی آن داروها شده و قبل از مصرف باید با پزشک خود مشورت کنید. در بیماران دیابتی: جنسینگ ممکن است باعث نوسان  قند خون شود.

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

به ندرت عوارض جانبی شامل: سر درد، گیجی، اختلالات گوارشی (تهوع، درد شکم، استفراغ و اسهال)، واکنش های پوستی آلرژیک (قرمزی و خارش) بروز کند. اگر عوارضی به جز عوارض بالا داشتید، باید به پزشک یا داروساز اطلاع دهید. بیش از مقدار توصیه شده مصرف نشود. در دوران بارداری و شیردهی و در صورت ابتلا به آلرژی غذایی، قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید. این محصول نباید توسط کودکان مصرف شود.عوارض قرص vitally tone

 مواردی که دریافت اضافی از ویتامین A یا D وجود دارد. در حال دریافت داروهای دیگر مانند ویتامین A یا D هستند. در صورت اختلال در عملکرد کلیه در صورت درمان با رتینوئیدها (داروهای مورد استفاده در آکنه) در صورت آلرژی به سویا و یا بادام زمینی در موارد حساسیت به یکی از ترکیبات موجود در محصول

برند ویتالی تون کمپانی ویتا فارمد سوئیس http://vitapharmed.ch/‎ ، مستقر در لوگانو تامین کننده مکمل های غذایی و ورزشی با کیفیت بالا برای تامین هدفمند نیاز مشتریان است که  با همکاری نزدیک با سازمانهای تحقیقاتی، مطابق اصول بهینه تولید (GMP) تحت فرایندهای ارزیابی مداوم و بهبود فرایند ساخت و استفاده از مواد اولیه و بسته بندی با بالاترین کیفیت به تولید محصولات با کیفیت و اثر بخش می پردازد.

مکمل های غذایی کمپانی ویتا فارمد با نام تجاری  ویتافیز، ویتافیز پلاس ، ویتالی تون ، ویواتیون ، ویواکیدز و ناتسور تولید و عرضه می گردد. 

لطفا کد زیر را در بخش مربوطه وارد نمایید

021-77319215

 

اجـزا تشکیل دهنده دو کپسول نرم

دوز دارو به ازای مصرف روزانه دو عدد

مـیزان رفــع نــیاز روزانــه

عوارض قرص vitally tone

Omega 3

DHA

(docosahexaenoic acid

 

*** : میزان رفع نیاز روزانه توسط شرکت سازنده ذکر نشده است.

 

 

• اسید فولیک (800 میکروگرم) که برای تشکیل لوله عصبی جنین ضروری است و مولتی ویتامین ویتالی تون​ 100% نیاز روزانه مادر باردار به این ماده حیاتی را تامین می کند و وجود دیگر ویتامین ها در مولتی ویتامین ویتالی تون مانند گروه B ، تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، ویتامین B6 , B12 باعث تولید انرژی در سلول ها می گردد.
• آهن (27 میلی گرم) که برای رشد و نمو جنین و جلوگیری از کم خونی مادر ضروری است و پریناتال ویتالی تون 100% نیاز روزانه به این ماده حیاتی را تامین می کند.
• زینک یا روی (11میلی گرم) نیز از دیگر ترکیبات مولتی پریناتال ویتالی تون می باشد که جهت شکل گیری سیستم عصبی جنین و همچنین رشد و تکامل جنین ضروری است.
• ویتامین د (800 واحد) و کلسیم که در حفاظت از استخوانهای مادر باردار و شیرده اهمیت بسزایی دارد که در مولتی پریناتال ویتالی تون​ وجود دارد.
• ویتامین آ (2500 واحد) به فرم بتاکاروتن (پیش ساز ویتامین A) که جهت رشد و تکامل جنین ضروری است. این فرم ویتامین A (بتا کاروتن) فاقد هر گونه عوارض تراتوژنیک (جهش زا) در جنین می باشد و بهبود عملکرد چشم در مادر و جنین را باعث می گردد.

مزایای ترکیب امگا 3 + DHA (دکوزاهگزانوئیک اسید)
  امگا 3 و DHA (دکوزاهگزانوئیک اسید) برای دوران بارداری بسیار پر اهمیت شناخته م یشود؛ زیرا در تشکیل مغز، شبکیه چشم و دستگاه عصبی نقش مهمی ایفا می کند. در انسان ها رشد مغز در سه ماهه سوم بارداری و دو سال اولیه بعد از تولد، سریعترین و پیچیده ترین روند را دارد. علاوه بر این، مطالعات نشان می دهند که مادرانی که در طول دوران بارداری به میزان کافی امگا 3 و DHA (دکوزاهگزانوئیک اسید) مصرف نموده اند، از لحاظ عملکرد ایمنی نوزادان سالمتری دارند. DHA (دکوزاهگزانوئیک اسید) برای سلامت روحی و جسمی مادران نیز بسیار موثر می باشد.


   

 

مزایا:

۱۷۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

عوارض قرص vitally tone

کپسول تقویتی ویتالی تون – Vitally Tone Multi Vitamin

کشور تولید کننده: سوئیس

کد پروانه بهداشتی: 07640162130066

تعداد: 100 کپسول

 

 

توضیحات محصول:

ویتالیتون مولتی ویتامینی کامل حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی ضروری جهت حفظ سلامتی و شادابی است.

این فرآورده حاوی کلسیم، فسفر، آهن، منیزیوم، پتاسیم، مس، منگنز لستین سویا، ویتامین های نیکوتین آمید، پنتاتونیک اسید، DMAE ،Rutine ،A ،B1 ،B2 ،B6 ،B12 ،C ،E ،D3 و Bitartarte و Fluorine است که 100 درصد نیاز روزانه به 13 نوع ویتامین و ماده معدنی را برطرف می نماید، همچنین حاوی فلاونوئیدهای گیاهی مانند Rutine ،DMAE Bitartarte و عصاره گیاه جنسینگ می‌باشد.

گیاه جینسینگ حاوی ماده موثره جین سنوزیدها است که باعث افزایش قوای جنسی (اختلالات نعوظ)، افزایش تحرک اسپرم و افزایش قدرت باروری در آقایان می شوند، همچنین بدن را در مقابل استرس محافظت کرده و منبع تامین کننده انرژی است.

محصول ویتالی تون تامین کننده 100% نیازهای روزانه ویتامین A، ویتامین C، ویتامین های B1، B2، B6، B12، ویتامین D3، منگنز و 40 میلی گرم جنسینگ می‌باشد.

 

مزایا:

 

روش مصرف:

بهتر است در 2-3 هفته اول یک کپسول دو بار در روز مصرف شود

سپس روزی یک کپسول هنگام صبحانه مصرف شود.

وبسایت مرجع

خواص شگفت انگیز ویتامین D برای بدن

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

داروخانه آنلاین وحیدیه با امکاناتی منحصر به فرد ( وابسته به داروخانه شبانه و روزی وحیدیه با نزدیک 50 سال فعالیت ) ارائه و فروش محصولات غیر داروئی داروخانه مانند : اقلام آرایشی و بهداشتی ( شامل انواع کرم‌ها ، مرطوب کننده‌ها ، شوینده‌ها ، مراقبت از پوست و مو ، دهان و دندان و… ) مکمل‌ها (شامل مکمل‌های ورزشی ، گیاهی ، تغذیه ، رژیمی ، ویتامین‌ها ، کودکان و … ) ، محصولات ارتوپدی ، محصولات مادر و کودک ، تجهیزات پزشکی خانگی ، محصولات دیابتیک .

ارسال محصولات غیر داروئی به سراسر ایران در سریع ترین زمان ممکن بوسیله پیک موتوری ( برای شهر تهران ) و پست پیشتاز ( سراسر کشور )، آماده پاسخگویی و مشاوره آنلاین و تلفنی رایگان جهت انتخاب راحت‌تر محصولات . دارای مجوز های مربوطه از نهاد های ذیربط ، دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت معدن و تجارت مربوط به کسب و کار های اینترنتی ، لوگوی طلایی ساماندهی از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ، مجهز به درگاه های امن پرداخت آنلاین ، تخفیف‌های دوره ای و جشنواره های مناسبتی ، قرعه کشی های سیستمی از بین شما خریداران محترم می‌باشد.

نشانی: تهران اتوبان امام علی(ع) جنوب، بعد از پل خاوران خروجی ذوالفقاری خیابان ذوالفقاری (اتابک سابق) خیابان نیکبخت، خیابان شهید ناصری پلاک 309 داروخانه شبانه روزی وحیدیه

ساعت کاری: 7 روز هفته 24 ساعته

مصرف هر ماده غذایی و مغذی اگر خارج از میزان نیاز بدن باشد بله ضرر دارد، مکمل های مولتی ویتامین ها هم از این قاعده مستثی نیستند. ویتامین ها ترکیباتی آلی هستند که به مقدار خیلی جزئی برای سوخت و ساز مواد غذایی و اعمال حیاتی بدن و رشد و نمو و تندرستی ضرورت دارند. تغذیه ی ناقص و رژیم غذایی نامناسب سبب کمبود یا فقدان یک یا چند ویتامین می شود و به بیماری های مختلف می انجامد.

کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز مي باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.

آرایشی و بهداشتی


مکمل ها

عوارض قرص vitally tone

مادر ،بارداری و کودک

تجهیزات پزشکی و بهداشتی


ارتوپدی

مقالات و اخبار

سبد خرید


سافت ژل مولتی فور هر ویتالی تون:

مکملی اختصاصی برای حفظ سلامت زنان است و حاوی 26 ماده مغذی ضروری شامل ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها می باشد که 18 نوع از آنها معادل 100 درصد نیاز روزانه را تامین می کنند.

کشور تولید کننده: سوئیسشکل دارویی: سافت ژلموارد مصرف: کمک به حفظ سلامت و شادابیکمک به تامین انرژی و رفع احساس خستگیحفظ سلامت و استحکام استخوان ها و مفاصلحفظ سلامت پوست و مو و ناخنحفظ سلامت سیستم قلب و عروقتقویت سیستم ایمنیروش مصرف: روزانه 2عدد سافت ژل به همراه غذا میل شود.

تعداد در هربسته: 60 عدد سافت ژلنگهداری: –

مزایا: به فرم سافت ژل (پرل) بلع آسانجذب سریعحاوی 600 واحد بین المللی ویتامین د، 15 میلی گرم روی و 18 میلی گرم آهن معادل نیاز روزانه خانم هافاقد هرگونه طعم دهنده مصنوعى و مواد نگهدارندهدارای تاییدیه GMP نمایانگر حفظ کیفیت فرآورده تا پایان زمان مصرفبلع آسان به دلیل فرم سافت ژل

40,980تومان

175,000تومان

87,960تومان

39,240تومان

78,900تومان

212,130تومان

230,000تومان

190,000تومان

105,000تومان

72,000تومان

42,960تومان

34,880تومان

205,000تومان

132,000تومان

87,960تومان

40,980تومان

45,000تومان

عوارض قرص vitally tone


آیا می دانید چه مولتی ویتامین هایی مخصوص خانم ها می باشد و چه تاثیر بسزایی دارند؟

با ماشینی شدن زندگی، استفاده از غذاهای حاضری و به قول معروف Fast Food ها رواج پیدا…

کليه حقوق مادی و معنوی برای داروخانه فارابی محفوظ می‌باشد هرگونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد.

کليه حقوق مادی و معنوی برای داروخانه فارابی محفوظ می‌باشد هرگونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد.
Icons made by Vignesh Oviyan from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY


مولتی ویتامین ویتالی تون 30 عددی جهت رفع ضعف جسمانی و خستگی و پیشگیری از کمبود ویتامین ها و مواد معدنی و تقویت قوای جنسی موثر است. استفاده از مکمل های روزانه مولتی ویتامین مینرال راهی جهت تامین نیازهای روزانه به انواع ویتامین ها و مواد معدنی است. کپسول ویتالی تون حاوی ترکیبی از ویتامین ها و مواد معدنی به همراه جینسنگ و فلاونوئیدهای گیاهی است که علاوه بر تامین نیازهای روزانه و حفظ سلامتی و افزایش انرژی و شادابی بدن می تواند نقش مهمی در پیشگیری از انواع سرطان ها داشته باشد. گیاه جینسنگ موجود در محصول ویتالی تون حاوی ماده موثره جین سنوزیدها است که باعث افزایش قوای جنسی، افزایش تحرک اسپرم و افزایش قدرت باروری در مردان می شود و می تواند نقش مهمی در بهبود ناتوانی های جنسی داشته باشد.

 

نام

مقدار

عوارض قرص vitally tone

نیاز روزانه

Vitamin C

80 mg

*

Rutin

20 mg

*

Vitamin E

12 mg

*

Vitamin B6

1.4 mg

*

Iron

14 mg

*

Magnesium

10 mg

*

Calcium

90.3 mg

*

Phosphorus

70 mg

*

Nicotinamide

16 mg

*

Copper

1 mg

*

Zinc

1.5 mg

*

Ginseng Extract 10%

عوارض قرص vitally tone

40 mg

*

Ginseng C.A. Mayer

26 mg

*

Soya Lecithin

66 mg

*

Pantothenic Acid

9.16 mg

*

Potassium

4.2 mg

*

Manganese

2 mg

*

Vitamin A

1200 mcg

*

Vitamin B12

2.5 mcg

*

Vitamin B1

2 mg

*

Riboflavine

2.4 mg

*

Vitamin D3

10 mcg

*

Fluorine

0.2 mg

*

عوارض قرص vitally tone
عوارض قرص vitally tone
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *