عوارض قرص nature made multi prenatal

خواص دارویی و گیاهی

عوارض قرص nature made multi prenatal
عوارض قرص nature made multi prenatal

مولتی پریناتال نیچرمید برای زنان در دوران بارداری و شیردهی طراحی شده است این مولتی ویتامین حاوی ۱۳ نوع از ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای دوران بارداری و شیردهی است و توصیه می شود از چند ماه قبل از بارداری تا پایان شیردهی از آن استفاده شود.

محصولی حاوی ویتامین های کلیدی و عناصر معدنی لازم برای سلامتی کامل بانوان باردار و یا مادران شیرده می باشد. پزشکان به خوبی می دانند که بانوان باردار برای داشتن فرزندی سالم نیازمند چه موادی هستند و با در نظر گرفتن نیازهای آنان| اقدام به تهیه مولتی پریناتال شده است. حاوی مقدار مناسب زینک ( mg 25) – مقدار ( mg27) آهن مناسب با نیاز بانوان باردار به فرم فومارات – مقدار ( mcg800) اسید فولیک کافی برای جلوگیری از بروز ناهنجاریهای مغز و نخاع و تقویت سیستم های عصبی مادر و جنین – حاوی کلسیم و ویتامین D3 برای سلامت استخوان های مادر و جنین و دیگر ویتامین های مورد نیاز   

در صورت موجود شدن به من اطلاع بده

روزانه یک قرص به همراه غذا میل شود.

ندارد

عوارض قرص nature made multi prenatal

دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک نگهداری شود.

برای بلعیدن راحت تر قبل و بعد از قورت دادن، آب مصرف نمایید. 
 

ندارد

مکمل های غذایی با نام نیچرمید برند اول مکمل غذایی در امریکاست که از سال ۱۹۷۱ توسط کمپانی  Pharmavite تولید، بسته بندی و توزیع (صادرات به کشورهای مختلف) می گردد. برای اثبات کیفیت و پیشگامی محصولات نیچرمید در بازار مکمل ها می توان به تاییدیه فارماکوپه ایالات متحده امریکا (USP) اشاره کرد. درج نشان USP بر روی محصول، تایید کننده کیفیت و خلوص بالای مواد اولیه و همچنین رعایت استانداردهای موجود در تمام مراحل تولید می باشد.

لطفا کد زیر را در بخش مربوطه وارد نمایید

روزانه 1 عدد همراه با غذا مصرف شود.

این محصول غنی از:

• اسید فولیک (800 میکروگرم) که برای تشکیل لوله عصبی جنین ضروری است و 100% نیاز روزانه مادر باردار به این ماده حیاتی را تامین می کند.
• آهن (27 میلی گرم) که برای رشد و نمو جنین و جلوگیری از کم خونی مادر ضروری است و 100% نیاز روزانه به این ماده حیاتی را تامین می کند.
• زینک یا روی (25 میلی گرم) که جهت شکل گیری سیستم عصبی جنین و همچنین رشد و تکامل جنین ضروری است.
• ویتامین د (400 واحد) که در حفاظت از استخوانهای مادر باردار و شیرده اهمیت بسزایی دارد.
• ویتامین آ (4000 واحد) به فرم بتاکاروتن (پیش ساز ویتامین A) که جهت رشد و تکامل جنین ضروری است. این فرم ویتامین A (بتا کاروتن) فاقد هر گونه عوارض تراتوژنیک (جهش زا) در جنین می باشد.
منبع: سایت پوراطب

سلام وخسته نباشید ببخشید خانم من ماه چهارم بارداری هست وداره قرص کلسی کیرو فولیک اسید استفاده میکنه خواستم ببینم میتونه ازاین مولتی پریناتال هم همزمان استفاده کنه و این که کدوم مولتی پریناتال رو شما توصیه میکنید باتشکر وممنون

باسلام

کاربر گرامی، بله امکان استفاده از پریناتال وجود دارد. این محصول انتخاب مناسبی بوده و مصرف به صورت روزانه یک عدد بلامانع می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام و عرض ادب من خانمم ماه سوم بارداری الان کلسی کیر استفاده میکنه میشه هم زمان ازاین ویتامین هم استفاده کنه بهترین مولتی ویتامین دوران بارداری کدوم محصول تون هست باتشکر ممنون

عوارض قرص nature made multi prenatal

کاربر گرامی با سلام،
این مولتی ویتامین شرکت NATURE MADE از کیفیت بالایی برخوردار بوده ، وبپلی به علت دارا بودن ویتامین د3 و کلسیم در آن ، مصرف همزمان با کلسی کر باید زیر نظر پزشک مربوطه باشد.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام میتونیم از این قرص به عنوان مکمل رژیم غذایی استفاده کرد

با سلام

کاربر گرامی، این محصول برای بانوان در دوران بارداری و شیردهی طراحی شده است منتها این محصول برای تمامی افراد قابل استفاده می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام و خدا قوت.
پسر 7 ساله ای دارم که لاغر و ضعیفه.اشتهای کمی داره.خیلی لاغره ولی پر انرژی.چه مکملی بدم که از نظر جسمی اونو بهتر کنه وهم خوب قد بکشه؟شربت فروگلوبین تاثیری نداشت…

با سلام

کاربر گرامی، با توجه به موارد عنوان شده بهترین انتخاب برای شما استفاده از قرص جویدنی ول کید می باشد البته در بین شربت ها نیز می توانید از شربت کیندر می توانید استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام من این محصول و فارماتون رو داشتم ولی تاریخ انقضا شون تا 4 ماه قبل بوده….ایا مصرف اونا مشکلی داره یا فقط خواصشون کمتره؟ خیلی ممنون از اینکه پاسخ میدید

کاربر گرامی با سلام،
در صورتیکه رنگ یا طعم انها تغییر پیدا نکرده باشد ، فاسد نشده ولی میزان اثرگذاری انها کمتر می شود. کلا توصیه می شود که مصرف نگردد.
با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام و خسته نباشید
من تصمیم به بارداری ندارم،دکترم بعد از چند سری مولتی ویتامین حالا این مولتی ویتامین رو گفته استفاده کنم
خواستم بدونم این مولتی ویتامین فقط برای دوران بارداریه؟

با سلام

کاربر گرامی، این محصول به برای بانوان قبل بارداری، زمان بارداری و دوران شیردهی طراحی شده است. منتها برای تمامی افراد قابل استفاده می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

باسلام و عرض ادب
ببخشید من پسرم سه سالشه. بعد از بارداری فقط ی دوره ول وومن استفاده کردم. ولی با توجه به احساس ریزش مو شدید بنظرتون قرص پریناتال میتونه برام خوب باشه؟

با سلام

کاربر گرامی، بهترین محصولی شما می توانید در این دوره (دوران بعد از بارداری و شیردهی) استفاده نمایید مکمل پرنامکس می باشد. این محصول برای کنترل ریزش محصول مناسبی برای شما می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

خیلی ممنون از راهنماییتون.

با سلام و خسته نباشید؛ دکتر واسه خانمم prenatal cap اوردر کرده؛ کدوم از این محصولات شما میشه؟
با تشکر

با سلام

کاربر گرامی، در حالت کلی تمامی مولتی ویتامین های زمان بارداری برای همسر شما قابل استفاده می باشد. به عنوان مثال شما می توانید از مولتی پریناتال نیچر مید و یا محصولات مشابه استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام ،من تصمیم به بارداری دارم، می تونم برای تسریع بارداری از این قرص استفاده کنم؟یا این قرص فقط مختص دوران بارداریه؟

با سلام

کاربر گرامی شما می توانید از مکمل فرتیل اید زنان برای این مورد استفاده نمایید.
این محصول دارای ترکیبات مولتی ویتامین و املاح لازم برای دوران قبل از بارداری همراه با
آنتی اکسیدان ها جهت بهبود باروری می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام نداشتن ید و منیزیوم مشکلی ایجاد نمیکند چون دو عامل اصلی برای رشد جنین است؟ و داخل ترکیبات این دارو نیست

با سلام

این مواد از طریق مواد غذایی در طول روز وارد بدن می شوند با این حال در صورتی که مکمل حاوی این دو ماده مد نظر شماست می توانید محصولات مشابه مانند پروناتال فارماتون استفاده نمایید.

با تشکر. مسئول فنی داروخانه

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

021-77319215

 

اجـزا تشکیل دهنده هر قـرص

دوز دارو به ازای مصرف روزانه یک قـرص

نـیاز روزانه

عوارض قرص nature made multi prenatal

 

 

• اسید فولیک (800 میکروگرم) که برای تشکیل لوله عصبی جنین ضروری است و پریناتال نیچِرمید​ 100% نیاز روزانه مادر باردار به این ماده حیاتی را تامین می کند و وجود دیگر ویتامین های گروه B مانند تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، ویتامین B6 , B12 باعث تولید انرژی در سلول ها می گردد.
• آهن (27 میلی گرم) که برای رشد و نمو جنین و جلوگیری از کم خونی مادر ضروری است و ویتامین پریناتال نیچِرمید100% نیاز روزانه به این ماده حیاتی را تامین می کند.
• زینک یا روی (25 میلی گرم) که جهت شکل گیری سیستم عصبی جنین و همچنین رشد و تکامل جنین ضروری است.
• ویتامین د (400 واحد) و کلسیم که در حفاظت از استخوانهای مادر باردار و شیرده اهمیت بسزایی دارد.
• ویتامین آ (4000 واحد) به فرم بتاکاروتن (پیش ساز ویتامین A) که جهت رشد و تکامل جنین ضروری است. این فرم ویتامین A (بتا کاروتن) فاقد هر گونه عوارض تراتوژنیک (جهش زا) در جنین می باشد و بهبود عملکرد چشم در مادر و جنین را باعث می گردد و از ترکیبات ویتامین پریناتال نیچِرمید می باشد


   

مولتی پریناتال نیچرمید، محصولی حاوی ویتامین های کلیدی و عناصر معدنی لازم برای سلامتی کامل بانوان باردار و یا مادران شیرده می باشد. پزشکان به خوبی می دانند که بانوان باردار برای داشتن فرزندی سالم نیازمند چه موادی هستند و با در نظر گرفتن نیازهای آنان، اقدام به تهیه مولتی پریناتال شده است.
حاوی مقدار مناسب زینک ( mg 25)
– مقدار ( mg27) آهن مناسب با نیاز بانوان باردار به فرم فومارات
– مقدار ( mcg800) اسید فولیک کافی برای جلوگیری از بروز ناهنجاریهای مغز و نخاع و تقویت سیستم های عصبی مادر و جنین
– حاوی کلسیم و ویتامین D3 برای سلامت استخوان های مادر و جنین و دیگر ویتامین های مورد نیاز
 

روزانه یک قرص به همراه غذا میل شود.

دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک نگهداری شود.

———–

عوارض قرص nature made multi prenatal

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت پوراطب می باشد

قرص پریناتال از داروهایی است که مورد استفاده زنان باردار است. مصرف این دارو به سلامت جنین کمک شایانی می کند و علاوه بر آن به سلامت استخوان های مادر هم کمک می کند. 

قرص پریناتال (prenatal) برای زنان در دوران بارداری و شیردهی طراحی شده است. این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع از ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای دوران بارداری و شیردهی است و توصیه می شود از ماه چهارم بارداری تا پایان شیردهی از آن استفاده شود. این دارو احتمال بروز ناهنجاری های مغز یا نخاع در جنین را از بین می برد و در تقویت سیستم عصبی موثر است. 

چنانچه باردار هستید و یا قصد باردار شدن دارید به منظور سلامت جنین و مادر بهتر است با فرآیند بارداری به صورت هفتگی و تغییراتی که در روند زمان رخ می دهد آشنایی کافی داشته باشید. 

عوارض قرص nature made multi prenatal

این مولتی ویتامین باید در دوران بارداری با مشورت پزشک مصرف شود. به طور معمول میزان مصرف آن به صورت روزانه 1 عدد همراه با غذا می شود. 

در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.روش مصرف :روزانه 1 عدد همراه با غذا مصرف شود. 

نکاتی که در ارتباط با مصرف قرص پریناتال باید بدانید :  

در بسیاری از موراد مصرف پریناتال موجب تهوع می شود. در چنین شرایطی باید با پزشک خود مشورت کنید و به طور خودسرانه مصرف آن را قطع ننماید. 

در صورت مصرف داروی خاص، در پیش داشتن اعمال جراحی، مشکلات خونریزی، تحت درمان بودن با داروهای منعقد کننده خون، پیش از مصرف دارو با پزشک خود مشورت نمایید. 

در کودکان زیر شش سال مصرف بیش از حد مورد نیاز تصادفی محصولات حاوی آهن می تواند منجر به مسمومیت کشنده گردد لذا در موارد اووردوز تصادفی مولتی پریناتال فورا به پزشک یا مراکز درمانی مراجعه نمایید. 

این مولتی ویتامین حاوی اسید فولیک (800 میکروگرم) بوده که برای تشکیل لوله عصبی جنین ضروری است و 100% نیاز روزانه مادر باردار به این ماده حیاتی را تامین می کند. 

این مولتی ویتامین حاوی آهن (27 میلی گرم) بوده که برای رشد و نمو جنین و جلوگیری از کم خونی مادر ضروری است و 100% نیاز روزانه به این ماده حیاتی را تامین می کند. 

این مولتی ویتامین حاوی زینک یا روی (25 میلی گرم) بوده که جهت شکل گیری سیستم عصبی جنین و همچنین رشد و تکامل جنین ضروری است. 

این مولتی ویتامین حاوی ویتامین A و D می باشد که از ویتامین های ضروری برای رشد و تکامل جنین و همچنین سلامت استخوان های مادر می باشد. 

احتمال زایمان پیش ازموعد در زنان بارداری که در دوره بارداری مکمل مولتی ویتامین مصرف می کنند ، کاهش می یابد. 

همچنین محققین می گویند :مصرف قرص مولتی ویتامین در بارداری به طور آشکاری از خطر کم وزنی هنگام تولد و کوچک بودن نوزاد به نسبت سن بارداری تا 23 درصد می کاهد. 

دانشمندان با بررسی تعدادی زن باردار متوجه شدند، احتمال ابتلا به عارضه مسمومیت حاملگی در زنانی که پیش از لقاح مولتی ویتامین مصرف می کنند 17 درصد کمتر و این احتمال در افرادی که پس از لقاح تا 12 هفته مولتی ویتامین مصرف می کنند، 22 درصد کمتر از زنانی است که مکمل مولتی ویتامینی مصرف نمی کنند. 

همچنین :زنانی که پیرامون زمان لقاح از مکمل های مولتی ویتامین استفاده می کنند، کمتر از دیگران در خطر ابتلا به عارضه مسمومیت حاملگی قرار دارند. 

این محصول حاوی مواد غذایی متعددی است. جهت اطلاع یافتن تداخلات احتمالی این محصول با سایر مواد، راهنمایی های موجود در بسته بندی دارو را مطالعه نمایید. 

اگر از داروهای دیگری استفاده میکنید احتمال بروز تداخل دارویی با پریناتال میتواند وجود داشته باشد. بهتر است در مورد تمام داروهای مصرفی تان با پزشک مشورت کنید. مصرف مکمل های غذایی همراه با برخی داروهای دیگر میتواند اثرات نامطلوبی به همراه داشته باشد؛ از جمله:کاهش یافتن اثر بخشی دارو، کاهش یافتن اثر بخشی مکمل و اختلال در روند جذب دارو یا مکمل. 

حالت تهوع 

اگر ویتامین های پریناتال موجب تهوع شما شد 

برخی از ویتامینهای پریناتال میتوانند در زنانی که پیش از این تهوع در بارداری داشته اند، تهوع ایجاد کنند. اگر چنین اتفاقی افتاد با پزشک صحبت کنید. او ممکن است بتواند نوع دیگری ویتامین پریناتال برایتان تجویز کند مثلا برخی زنان با ویتامینهای محلول یا جویدنی راحت تر از انواع بلعیدنی هستند.

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

سبد خرید شما خالی است!

باردار که می شوید زندگی تان زیر و رو می شود و نیازهای تغذیه ای تان هم از این قاعده کلی مسثتنی نیست. در این دوران جنینی که در رحم تان جا خوش کرده، نیازهای تغذیه ای ویژه ای دارد که قرار است از طریق غذایی که شما می خورید تامین شود. از طرف دیگر حضورش باعث می شود که نیاز خود شما هم به بعضی از ویتامین ها و مواد معدنی بیشتر شود تا بتوانید سلامتی تان را حفظ کنید.

بسیاری از بانوان با استفاده از ویتامینهای پریناتال می توانند زندگی جنینی سالمی برای نوزاد خود رقم بزنند. مصرف برخی ویتامین ها برای بانوان بسیار اهمیت دارد اما متاسفانه مادران کنونی به این مقوله زیاد اهمیت نمی دهند.

عوارض قرص nature made multi prenatal

اگر می خواهید فرزندتان مشکلات مغزی و نخاعی و عصبی نداشته باشد باید در طی روزهای تشکیل جنین، از این مواد به خوبی بهره بگیرید. این سیستم ها در ۲۸ روز اولیه زندگی جنین تشکیل می شوند و مادرانی که از این مواد به دورند ممکن است کودکانی ناقص بدنیا بیاورند به همین دلیل باید دوران آمادگی بارداری را طی کنند. اسید فولیک را باید قبل از بارداری مصرف کرده و تا ۱۲ هفته ای که از بارداری سپری می شود، مصرف آن را ادامه دهند. در مورد میزان مصرف اسید فولیک، تداخل با سایر دارو ها و … باید با پزشک متخصص مشورت شود و به شما توصیه نمی کنیم که اسید فولیک را به طور خود تجویزی، برای خود تجویز نمایید. اسید فولیک در سبزیجات برگ سبز، مغزهای گیاهی مثل مغز بادام و گردو، مرکبات و … یافت می شود.

کلسیم نیز برای زنان باردار بسیار مفید و مهم است. اگر کلسیم دریافتی فرد مناسب و به اندازه باشد، کاهش تراکم استخوانی در کودک رخ نخواهد داد. مصرف ید را هم برای عملکرد خوب تیرویید در ایام بارداری تجویز می کنند. اگر ید به میزان کم به کودک رسد، وی دچار مشکلات حرکتی و ناتوانی ذهنی و شنوایی می شود. البته بسیاری از افراد هم با مرده زایی و سقط جنین روبرو خواهند شد.همچنین آهن نیز برای اکسیژن رسانی خوب مورد نظر قرار می گیرد.

– احتمال بروز ناهنجاری های مغز یا نخاع در جنین را از بین می برد و در تقویت سیستم عصبی موثر است.- در تکامل جنین اهمیت به سزایی دارد.- در روند رشد سالم جنین موثر است.- در سلامت استخوان های مادر و نوزاد اهمیت به سزایی دارد.- در تسریع رشد و نمو جنین و برای تقویت قوای ذهنی مادر موثر است.

روزانه 1 عدد همراه با غذا مصرف شود

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

– این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.- در صورت مصرف هرگونه دارو و ابتلا به بیماری های مزمن، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

اندازه محصول : 90 قرصکشور سازنده: آمریکامدت انقضاء : 24 ماهکد بهداشتی: 1228070136

0 از
0 نظر

برچسب ها:
قرص,
بارداری,
شیردهی,
مولتی ویتامین,
سیستم عصبی,
تکامل,
رشد جنین,
بانوان,
استخوان,
یادگیری,
حافظه,
تفکر,
مکمل,
مادر,
شیردهی,
جنین,
مکمل بارداری,
نیچرمید



فواید مولتي ويتامين prenatal

احتمال بروز ناهنجاری های مغز یا نخاع در جنین را از بین می برد و در تقویت سیستم عصبی موثر است.


در تکامل جنین اهمیت به سزایی دارد.

در روند رشد سالم جنین موثر است.
در سلامت استخوان های مادر و نوزاد اهمیت به سزایی دارد.
در تسریع رشد و نمو جنین و برای تقویت قوای ذهنی مادر موثر است.

عوارض قرص nature made multi prenatal

شرایط نگهداری :در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.


روش مصرف : روزانه 1 عدد همراه با غذا مصرف شود.


توضیحات :


این محصول غنی از:

• اسید فولیک (800 میکروگرم) که برای تشکیل لوله عصبی جنین ضروری است و 100% نیاز روزانه مادر باردار به این ماده حیاتی را تامین می کند.
• آهن (27 میلی گرم) که برای رشد و نمو جنین و جلوگیری از کم خونی مادر ضروری است و 100% نیاز روزانه به این ماده حیاتی را تامین می کند.
• زینک یا روی (25 میلی گرم) که جهت شکل گیری سیستم عصبی جنین و همچنین رشد و تکامل جنین ضروری است.
• ویتامین د (400 واحد) که در حفاظت از استخوانهای مادر باردار و شیرده اهمیت بسزایی دارد.
• ویتامین آ (4000 واحد) به فرم بتاکاروتن (پیش ساز ویتامین A) که جهت رشد و تکامل جنین ضروری است. این فرم ویتامین A (بتا کاروتن) فاقد هر گونه عوارض تراتوژنیک (جهش زا) در جنین می باشد.

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج نام و لينک سايت مجاز است.

بارداری یک دوره حساس در زندگی انسان است. در دوران بارداری توجه ویژه به نیاز های تغذیه ای مادر و جنین از اهمیت بسیاری برخوردار است. قرص های مولتی پریناتال حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مهم، برای زنان باردار میباشد. قرص های پریناتال حاوی مکمل های غذایی مهم از جمله فولیک اسید، روی و آهن میباشد. این قرص ها همچنین دارای ویتامین های پر اهمیت مانند A, C, D, و E میباشند.

این محصول حاوی مواد غذایی متعددی است. جهت اطلاع یافتن تداخلات احتمالی این محصول با سایر مواد، راهنمایی های موجود در بسته بندی دارو را مطالعه نمایید.

در صورت استفاده از هرگونه داروی دیگر، داشتن عمل جراحی در آینده و یا هرگونه مشکل در فرایند انعقاد خون؛ پیش از مصرف پریناتال با پزشک مشورت کنید.

مصرف بیش از حد محصولات حاوی آهن میتواند سبب بروز مسمومیت های مرگبار در کودکان زیر 6 سال شود. دارو را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. در صورت بروز سوء مصرف، فورا به اورژانس مراجعه کنید.

اگر از داروهای دیگری استفاده میکنید احتمال بروز تداخل دارویی با پریناتال میتواند وجود داشته باشد. بهتر است در مورد تمام داروهای مصرفی تان با پزشک مشورت کنید. مصرف مکمل های غذایی همراه با برخی داروهای دیگر میتواند اثرات نامطلوبی به همراه داشته باشد؛ از جمله: کاهش یافتن اثر بخشی دارو، کاهش یافتن اثر بخشی مکمل و اختلال در روند جذب دارو یا مکمل.

عوارض قرص nature made multi prenatal

آیا پریناتال حاوی رنگ ها و طعم دهنده های مصنوعی میباشد؟خیر. پریناتال فاقد رنگ ها و طعم دهنده های مصنوعی و مواد نگهدارنده میباشد.

روزانه چه تعداد از قرص های پریناتال را باید مصرف کرد؟توصیه میشود روزانه تنها یک عدد از قرص های پریناتال مصرف شود. در این باره بهتر است دستورات پزشک را مد نظر داشته باشید.

مصرف قرص پریناتال برای کدام رده سنی مناسب است؟مصرف قرص های پریناتال برای افرادی که کمتر از 18 سال دارند توصیه نمیشود.

اگر هنوز سوالی در رابطه با قرص پریناتال دارید. میتوانید آن را در انجمن پرسش و پاسخ مطرح کرده و متخصصین مربوطه در وب سایت به آن جواب دهند.

مترجم:
فرهاد نامدار

نوشته شده در 05 آبا 1396

مرجع : www.naturemade.com

با توجه به اینکه اکثر پزشکان اعتقاد دارند که نباید آهن و کلسیم را باهم مصرف کرد چرا در ترکیبات این قرص آهن و کلسیم باهم وجود دارند؟

ارسال جواب

سلام
کلسیم موجب کاهش جذب آهن میشود، اما میزان کلسیم موجود در این مکمل بسیار کمتر از حد معمول است و میزان آهن موجود در این مکمل به مقدار حداکثر نیاز روزانه بدن است.
در واقع کلسیم موجود در این مکمل تاثیر چشمگیری در کاهش جذب آهن ندارد.

آیاقرص پریناتال باعث چاقی درزمان شیردهی هم میشود؟؟

ارسال جواب

سلام
مصرف این مکمل به تنهایی تاثیر چشمگیری روی وزن بدن ندارد.

آیا قرص پریناتال قبل از بارداری مشکلی ایجاد نمیکند؟

ارسال جواب

سلام
توصیه می شود که مصرف این دارو را از ماه چهارم بارداری شروع کرده و تا پایان دوران شیردهی ادامه دهید.
بهتر است که قبل از مصرف با پزشک خود نیز مشورت کنید.

سلام من نمیدونستم از جفت قرصا بخورم فقط از یکیش خوردم مشکلی نداره ویتامینش مونده

ارسال جواب

الان باید چکار کنم

سلام
مشکلی ندارد، در زمان مصرف بعدی، قرص هارا باهم استفاده کنید.

سلام قرص پرینتال هم آقایان میتوانند استفاده کنند

ارسال جواب

سلام
فرمولاسیون این دارو برای زنان باردار تهیه شده است.

ايا قرص پريناتال باعث كاهش اشتها در بارداري ميشود؟؟

ارسال جواب

شما می توانید سوال های خود را در انجمن پرسش و پاسخ وب سایت داروی مطرح کنید و پزشکان و متخصصین داروی در این رابطه پاسخ دهند.

برای در این وب سایت شما بایستی قوانین وب سایت را در این رابطه مطالعه کنید.

اپلیکیشن موبایل داروی

کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت داروی محفوظ میباشد و استفاده از محتوا و امکانات آن وابسته به رعایت قوانین آن میباشد.


هیچ محصولی وجود ندارد

ثبت کردن سفارش

مشاهده سبد خرید

همکاران ما در به سلام تلاش میکنند تا محصول سفارش داده شده با کمترین زمان ممکن به دست شما دوستان برسد

عوارض قرص nature made multi prenatal

در صورتی که محصول ارسال شده نقصی داشت یا آن چیزی نبود که شما دوستان در سایت مشاهده کردید بازگشت کالا و وجه انجام خواهد شد.

در طرح های مختلفی که به مناسبتهای گوناگون تدارک دیده میشود برای شما عزیزان هدایای قابل توجهی همراه محصول ارسال میشود.

تمام تلاش تیم به سلام در راستای جلب اعتماد مشتریان محترم است . در این راستا تمامی کالاهای قرار داده شده در سایت همگی اصل هستند در غیر این صورت کالا مرجوع میگردد

نمایش تمامی تصاویر


حداقل تعداد برای خرید این محصول : 1

185,000 تومان بدون مالیات.

خرید کالا


0
قلم
قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!


تاریخ در دسترس بودن

در انبار موجود نیست

ارسال

این محصول غنی از: • اسید فولیک (800 میکروگرم) که برای تشکیل لوله عصبی جنین ضروری است و 100% نیاز روزانه مادر باردار به این ماده حیاتی را تامین می کند.• آهن (27 میلی گرم) که برای رشد و نمو جنین و جلوگیری از کم خونی مادر ضروری است و 100% نیاز روزانه به این ماده حیاتی را تامین می کند.• زینک یا روی (25 میلی گرم) که جهت شکل گیری سیستم عصبی جنین و همچنین رشد و تکامل جنین ضروری است.• ویتامین د (400 واحد) که در حفاظت از استخوانهای مادر باردار و شیرده اهمیت بسزایی دارد.• ویتامین آ (4000 واحد) به فرم بتاکاروتن (پیش ساز ویتامین A) که جهت رشد و تکامل جنین ضروری است. این فرم ویتامین A (بتا کاروتن) فاقد هر گونه عوارض تراتوژنیک (جهش زا) در جنین می باشد.


عوارض قرص nature made multi prenatal
عوارض قرص nature made multi prenatal
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *