عوارض قرص hairtamin

خواص دارویی و گیاهی

عوارض قرص hairtamin
عوارض قرص hairtamin

هیچ محصولی وجود ندارد

ثبت کردن سفارش مشاهده سبد خرید

ارسال

عوارض قرص hairtamin

نمایش تمامی تصاویر

حداقل تعداد برای خرید این محصول : 1

4,200,000 ریال

3,780,000 ریال

خرید کالا

17 قلم قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

تاریخ در دسترس بودن

قرص تقویت کننده موی هیرتامین Hairtamin مکمل قدرتمند و مغذی با مواد تشکیل دهنده اثبات شده پزشکی است که برای محفاظت از موها و داشتن موهایی بلندتر و ضخیم در کمتر از 60 روز طراحی شده است.

درست زمانی که فکر می کنید که هیچ دارو یا راه حلی نمی تواند موهای شما را بهتر کند، فرمولاسیون این کپسول گیاهی با ترکیبات فوق العاده موهایی سالم، پر پشت و بلند مانند ستاره های هالیوود برایتان به ارمغان می آورد.

حاوی ویتامین C، A، D ، بیوتین، تیامین، زردچوبه، روی، عصاره فلفل سیاه، زینک، آلوءه ورا و …

مواد معدنی قوی، روی، به خاطر ارتقای نفوذ سلولی و رشد بافت در کمک به تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو شناخته شده است.

این مدل از کپسول Hairtamin مخصوص خانمها میباشد برای مشاهده کپسول تقویت موی آقایان از همین برند روی اینجا کلیک کنید.

نحوه استفاده :

بزرگسالان روزی یک کپسول همراه با وعده غذایی میل کنند.

در محل خشک و خنک با درب بسته و به دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

ارسال

یک متخصص پوست و مو مطرح کرد: مصرف خودسرانه تقویت کننده‌های مو مانند «زینک» (روی) و ترکیبات حاوی «ویتامین‌های گروه B» که این روزها در بین خانم‌هایی که دچار ریزش مو شده‌اند رواج پیدا کرده است، در بسیاری از مواقع نه تنها تاثیری ندارد بلکه عوارضی را هم به دنبال خواهد داشت

دکتر امیرهوشنگ احسانی، با اشاره به این‌که ریزش مو در کشور افزایش یافته است و خانم‌ها به این مسئله بیشتر اهمیت می‌دهند، افزود: مصرف دو دسته از داروهای ذکر شده تقویت کننده مو و ناخن در بین خانم‌ها به ویژه نوع زینک پلاس و سیستین ب ۶، بدون تجویز پزشک رایج شده است.

وی تصریح کرد: اگرچه مصرف برخی داروهای مکمل و تقویتی در زمان مناسب و با تجویز پزشک می‌تواند کمبودهای بدن فرد را جبران کند و در درمان ریزش مو و طراوت پوست و ناخن فرد مؤثر باشد، اما زیاده روی در مصرف روی موجب کم خونی فرد خواهد شد.

احسانی افزود: علاوه بر آن مصرف آن در دراز مدت می تواند عوارض کبدی نیز برجای بگذارد، در حقیقت در صورتی زینک پلاس و داروهای مشابه آن می‌تواند تاثیر مثبت در درمان داشته باشد که میزان روی در بدن فرد پایین باشد، بنابراین مصرف این داروها به منظور درمان باید با توجه به آزمایش‌ها و بررسی‌های پزشک صورت گیرد.

به گفته این متخصص پوست تجویز داروهای تقویتی روی نسبت به نوع و شدت بیماری پوست و مو و نیاز بدن به آن، در دوره‌های سه ماهه، یکساله و دو ساله تجویز می‌شود، اگرچه افرادی که بدون تجویز پزشک، داروی مکمل روی را مصرف می‌کنند برای این‌که کمتر دچار عوارض مصرف آن شوند باید بعد از سه ماه، مصرف آن را قطع کرده و حداقل شش یا یکسال بعد آن را دوباره مصرف کنند، اما با این حال نیز، بدون بررسی‌های پزشکی و آزمایش مشخص نمی‌شود که فرد به مصرف آن نیازی دارد یا خیر.

عوارض قرص hairtamin

احسانی اظهار داشت: اگرچه داروهای ترکیبات حاوی «ویتامین B» که جزء داروهای محلول در آب هستند و از کلیه دفع می‌شوند، عوارض کمتری نسبت به داروهای حاوی «روی» دارند، اما مصرف این داروها نیز بیش از سه الی چهار ماه توصیه نمی‌شود و مصرف طولانی این داروها کمکی به فرد نخواهد کرد، به علاوه آن‌که این داروها نیز مانند سایر مکمل‌ها باید بدن کمبود نسبت به آن داشته باشد تا مصرف شود بنابراین مصرف آن بدون تجویز پزشک جایز نیست.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: مصرف داروهای مکمل بدون تجویز پزشک در صورتی که تاثیری در بهبود وضعیت فرد نداشته باشد، علاوه بر ایجاد عارضه در فرد با توجه به بالا بودن قیمت برخی از آن‌ها، می‌توانند موجب هدر رفتن پول افراد نیز شود بنابراین توصیه می‌شود، هیچ دارویی، حتی داروهای تقویتی و مکمل بدون دستور پزشک مصرف نشود.

 

گردآوری: گروه سلامت سیمرغseemorgh.com/healthمنبع: salamatonline.ir


نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

تصویر امنیتی جدید

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

هر فردی آرزوی داشتن موهایی پرپشت، ضخیم و بلند را دارد، احتمالا نام مکمل پر سر و صدای هیربرست (HAIRBURST) را شنیده است. مکمل ویتامینی که هر دقیقه یک عدد از آن در کل دنیا به فروش می رود.

این محصول سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی است که سبب افزایش سلامت و رشد مو می شود و آثار ناشی از کمبود ویتامین و فقر غذایی در بدن را جبران می کند. البته به خاطر داشته باشید هیربرست (HAIRBURST) هم همانند تمام مکمل ها تاثیرات خود را بعد از چند ماه مصرف نشان می دهد!

در ادامه به بررسی دقیق این محصول پرداخته شده است، همچنین می توانید سوالات خود را در قسمت نظرات همین بخش با ما در میان بگذارید.

همچنین در مقاله ای مجزا به بررسی سوالات رایج و نقد مکمل هیربرست پرداخته شده است. (جهت مشاهده مقاله اینجا کلیک کنید)

قرص مکمل هیربرست (HAIRBURST) (جهت مشاهده و خرید محصول کلیک کنید)

عوارض قرص hairtamin

 

هیربرست (HAIRBURST) یک مکمل غذایی است که ادعا می کند بدون هیچ عارضه ای، قادر است مواد مغذی لازم برای رشد مو را فراهم کند. به این ترتیب سبب تسریع روند رشد مو و افزایش سلامت و ضخامت مو ها می شود.

همچنین هیربرست (HAIRBURST) در جلوگیری از شکنندگی مو و افزایش حجم و تراکم موها نیز موثر است.

قرص مکمل هیربرست (HAIRBURST) (جهت مشاهده و خرید محصول کلیک کنید)

 

—   پس از ۲ هفته مصرف هیربرست (HAIRBURST)، فرد متوجه احیا و آبرسانی پوست و موی خود می شود.

—   پس از ۱ ماه مصرف هیربرست (HAIRBURST)، علاوه بر بهبود حالت مو، روند رشد مو تسریع می شود.

—   پس از ۲ ماه مصرف هیربرست (HAIRBURST)، میزان رشد مو به بالاترین حد خود رسیده و موها ضخیم تر می شوند، به علاوه ریزش مو کاهش می یابد.

—   پس از ۳ ماه مصرف هیربرست (HAIRBURST)، تاثیرات مصرف ثابت شده و مو به ایده آل ترین وضعیت سلامت خود می رسد.

 

مطالعات بالینی در خصوص مکمل هیربرست (HAIRBURST) روی ۱۰۰ نفر انجام گرفته است، داوطلبان، مکمل را به مدت سه ماه مصرف کرده و سپس در نظر سنجی شرکت نمودند:

—   ۹۸ درصد مصرف کنندگان پس از مصرف هیربرست (HAIRBURST) متوجه تسریع روند رشد موهای خود شدند.

—   ۱۰۰ درصد مصرف کنندگان مایل به ادامه مصرف این مکمل بودند.

—   ۷۶ درصد مصرف کنندگان احساس می کردند این مکمل سبب شده موهای آنها شاداب تر به نظر برسد.

—   ۷۵ درصد مصرف کنندگان معتقد بودند حالت پذیری موهای آنها به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

—   ۸۳ درصد مصرف کنندگان معتقدند هیربرست (HAIRBURST) باعث افزایش حجم و بهبود بافت موهای آنها شده است.

—   ۹۰ درصد مصرف کنندگان احساس نرمی و لطافت بیشتری در موهای خود داشتند.

—   ۹۴ درصد مصرف کنندگان اظهار کردند خرید این محصول را به دیگران نیز توصیه خواهند کرد.

—   ۸۸ درصد مصرف کنندگان از سلامت موهای خود بعد از مصرف این محصول رضایت داشتند.

—   ۹۰ درصد مصرف کنندگان اظهار کردند موهای آنها براق تر شده است.

—   ۹۷ درصد مصرف کنندگان متوجه افزایش ضخامت موهای خود بعد از مصرف این محصول شدند.

توجه داشته باشید نتایج مصرف در افراد گوناگون ممکن است متفاوت باشد و نتایج برای همه افراد یکسان نیست.

 

مکمل هیربرست (HAIRBURST) نقطه آغاز سفر به سوی داشتن موهایی ضخیم، بلند و سالم است. هیربرست (HAIRBURST) معتقد است داشتن موهای سالم در گرو تنظیم رژیم غذایی سالم است. به همین خاطر است که تلاش می کند تمام مواد مغذی لازم برای رشد مو را فراهم کند. هیربرست (HAIRBURST) حاوی ترکیبی از مواد موثره ای است که تاثیرات آنها در رشد مو به اثبات رسیده است،

 

در ادامه لیست ترکیبات موجود در هیربرست و اهمیت و تاثیر هر یک روی رشد مو را شرح داده ایم:

—   بیوتین (Biotin): بیوتین نه تنها در رشد مو بلکه در هر آنچه مربوط به سلامت موهاست (از رویش مو گرفته تا جلوگیری از ریزش آن) نقش اساسی دارد. بیوتین سبب افزایش ضخامت، رویش مجدد و تسریع روند رشد موها می شود.

—   کلاژن (Collagen): کلاژن قادر به تامین پروتئین و آمینو اسیدهای ضروری در رشد موست. چیزی که کلاژن را تبدیل به ترکیبی استثنایی می کند تعادل آرایش آمینو اسیدهاست که باعث پایداری پروتئین می شود.

—   ام اس ام (MSM :(MSM یکی از اصلی ترین ترکیباتی است که بدن برای ساخت مو از آن استفاده می کند، MSM سبب افزایش سلول های مو و به دنبال آن افزایش ضخامت، حجم و سلامت موها می شود.

—   سیلیکا (Silica): سیلیکا وظیفه انتقال مواد مغذی به اندام های گوناگون بدن از جمله فولیکول های مو را بر عهده دارد، با تامین مواد مغذی فولیکول مو، رشد مو افزایش می یابد.

—   زینک (Zinc): زینک سبب می شود تعادل هورمونی که یکی از موارد بسیار موثر در پیشگیری و درمان ریزش مو است حفظ شود.

—   ویتامین آ (Vitamin A): ویتامین آ میزان ترشح سبوم (یک ترکیب طبیعی که توسط پوست سر ترشح می شود) را متعادل می کند و باعث جلوگیری از خشکی و شکنندگی مو می شود.

—   ویتامین سی (Vitamin C): ویتامین سی یکی از موثر ترین ویتامین هایی است که به تقویت و استحکام مو کمک می کند، علاوه بر آن ویتامین سی به ساخت کلاژن که در رشد مو و سلامت پوست عنصری مهم است نیز کمک می کند.

—   ویتامین ای (Vitamin E): ویتامین E با افزایش جذب اکسیژن به گردش خون بدن کمک می کند که به نوبه خود در افزایش رشد موها موثر است.

—   ویتامین ب ۶ (Vitamin B6): ویتامین B6 علاوه بر تولید انرژی و گلبول قرمز، از سلامت مو حفاظت می کند، همچنین به ساخت کلاژن که در رشد مو و سلامت پوست عنصری مهم است نیز کمک می کند.

عوارض قرص hairtamin

—   فولیک اسید-ویتامین ب ۹ (Folic Acid-Vitamin B9): فولیک اسید با بازسازی سلولی به رشد مو کمک می کند.

—   ویتامین ب ۱۲ (Vitamin B12): ویتامین B12 باعث تحریک رشد مو می شود، هنگامی که سطح ویتامین B12 افزایش یابد، فولیکول های مو، مواد مغذی بیشتری جذب می کنند، با افزایش جذب مواد مغذی، تکثیر سلول های مو افزایش یافته و منجر به تحریک رشد مو می شود.

—   پانتوتنیک اسید-ویتامین ب ۵ (Pantothenic Acid-Vitamin B5): اسید پانتوتنیک سبب تقویت فولیکول های مو و سلولهای آن و همچنین اصلاح و تقویت عملکرد آنها می شود. به علاوه پانتوتنیک اسید کمک می کند سلول های مرده کف سر از بین بروند و مانع تکثیر مجدد آنها می شود.

 

قرص مکمل هیربرست (HAIRBURST) (جهت مشاهده و خرید محصول کلیک کنید)

 

هیربرست (HAIRBURST) یک محصول عالی با ترکیبات عالی است، هیربرست (HAIRBURST) در انگلستان تولید می شود و دارای تاییدیه FDA است و طبق اظهار مصرف کنندگان محصولی موثر در افزایش سلامت مو هاست.

فرمولاسیون هیربرست (HAIRBURST) برگرفته از ترکیبات هیالورنیک اسید، شیر، سویا، ماهی، کلاژن مارین (دریایی) و غلات است، لازم به ذکر است گلوتن موجود در سویا و گندم استخراج شده است و این محصول فاقد گلوتن می باشد.

هیربرست (HAIRBURST) فاقد ترکیبات زیر است:

—   چربی های حیوانی

—   طعم دهنده ها و شیرین کننده های مصنوعی

—   بادام زمینی (ترکیبی که سبب حساسیت در بسیاری از مصرف کنندگان می شود)

—   نشاسته

—   مخمر

—   لاکتوز

—   گلوتن

بدون تست روی حیوانات – دارای تاییدیه حلال

 

هیربرست (HAIRBURST) با کمبود مواد مغذی در رژیم های غذایی، آسیب های ناشی از استفاده نادرست از محصولات مو، ضعف مو در اثر ژنتیک و یا افزایش سن مبارزه می کند. بنابراین این مکمل برای افراد زیر مناسب است:

—   افرادی که می خواهند موهای ضخیم، حجیم و بلندی داشته باشند.

—   افرادی که می خواهند موهای خود را از درون تقویت و تغذیه کنند.

—   افرادی که می خواهند سلامت عمومی بدن خود را افزایش دهند.

—   افرادی که می خواهند استحکام موهای خود را افزایش دهند.

—   افرادی که می خواهند حجم و تراکم موهای خود را بهبود بخشند.

—   افرادی که خواهان بهبود و ترمیم شکنندگی موهای خود هستند.

(جهت مشاهده قیمت محصول اینجا کلیک کنید)

هر قوطی این محصول حاوی ۶۰ عدد کپسول و برای استفاده ۱ ماهه است.

روزانه دو عدد از کپسول را همراه با آب فراوان میل کنید. جهت اطلاعات بیشتر به لینک محصول مراجعه کنید: قرص مکمل هیربرست (HAIRBURST) (جهت مشاهده و خرید محصول کلیک کنید)

تاکنون هیچ عارضه ای از مصرف این مکمل گزارش نشده است، با این حال فراموش نکنید به دلیل اینکه این محصول حاوی ویتامین A است، مصرف همزمان آن همراه با سایر مکمل های حاوی ویتامین A و راکوتان ممکن است مسمویت دارویی ایجاد کند.

 

۰۹ مرداد ۱۳۹۸

۰۸ مرداد ۱۳۹۸

۰۲ مرداد ۱۳۹۸

بهاره

تیر ۱۶, ۱۳۹۸ در ۲:۳۱ ب.ظ

عالی عالی هر چقدر از خوبی این قرص بگم کم گفتم من دوماه خوردم تقریبا تا ۵ ماه بعدش موهام همون حالت رو داشت من که عاشقشم

Asha

تیر ۲۹, ۱۳۹۸ در ۹:۳۳ ب.ظ

یعنی بعد ۵ ماه دوبار به شکل قبلش برگشت

مینا

دی ۱۸, ۱۳۹۷ در ۷:۳۴ ب.ظ

من گرفتم و میخام استفاده کنم

سمیرا

آذر ۲۷, ۱۳۹۷ در ۵:۰۷ ب.ظ

این قرصو دخترخالم میگفت خیلی خوبه …

سایت اویـرو در ابتدای سال 1387، با گردآوری گروهی از مشاوران مجرب اقدام به ارائه خدماتي نوين در زمينه مشاوره و فروش اینترنتی محصولات آرايشی و زيبايی آغاز به کار نمود. اعتبار ما بیش از 40 سال سـابقه و خدمت به شما عزیزان در قالب داروخـانه (عدالت) می باشد که خود تجربه ایست بسیار در زمینه فروش محصولات زیبایی و آرایشی.

درمان ریزش مو با قرص اسپیرونولاکتون

معرفی کپسول سلبرکس (سلکوکسیب)

اهمیت مصرف ویتامین D3 و قرص ویتامین D3 هلث اید

درمان جوش با کرم لایه بردار رتین آ

مشاوره متنی
شروع قیمت از رایگان


ویزیت ویدئویی
شروع قیمت از 19،500 تومان


نوبت حضوری
رزرو آنلاین و قطعی نوبت حضوری

عوارض قرص hairtamin


۲۱:۳۱:۲۰ ۱۳۹۷/۰۱/۰۵


۱۱:۳۱:۱۴ ۱۳۹۷/۰۱/۰۶


۱۱:۳۱:۱۴ ۱۳۹۷/۰۱/۰۶

دکتر محمد سعیدی
(متخصص پوست، مو و زیبایی)

همه اینها مکمل و ویتامین هستن و ترویباتشون کم و بیش مشابهاول باید علت ریزش مو رو فهمید دخترم


۱۵:۱۰:۵۷ ۱۳۹۷/۰۱/۰۶


۱۵:۱۰:۵۷ ۱۳۹۷/۰۱/۰۶


۱۵:۵۴:۱۱ ۱۳۹۷/۰۱/۰۶


۱۵:۵۴:۱۱ ۱۳۹۷/۰۱/۰۶

دکتر محمد سعیدی
(متخصص پوست، مو و زیبایی)

اگه ارثی باشه داروی هورمونی لازمهتو ویتامینها rigendiet عالیه


۱۶:۰۸:۳۶ ۱۳۹۷/۰۱/۰۶


۱۶:۰۸:۳۶ ۱۳۹۷/۰۱/۰۶

سوال قبل


بارداری

سوال بعد


وصف ناپذیر

شما هم سوال مشابهی دارید؟ از بین صدها پزشک با دانش و با تجربه زوپ سوال خود را بپرسید یا وقت ویزیت ویدئویی یا حضوری خود را رزرو کنید.


درآمدن ریش

۱۵:۲۶:۰۶ ۱۳۹۷/۰۲/۰۸

سلام آقای دکتر من ١٨ سالم هست.الان چونه و زیر بالای لبم ،چونه و گردنم تقریبا خوب مو دراومده و از شقیقم هم تا تقریبا نزدیکای چونه مو هست ولی خیلی پرپشت نیست و روی گونه هام هم غیر از دو سه نخ بسیار ریز اصلا مویی نیست طوری که موهای کنار گوشم فقط در حد یه خط ریش صاف تا نزدیکای چونه هست و اصلا کنار لبم و گونه هام هیچ مویی نداره.صورتم رو تقریبا هر ٥ روز یکبار با موزر و هر از گاهی هم با تیغ اصلاح میکنم و اون قسمتایی هم کخ کفتم به تازکی در نیومده که بگم بقیش هم درمیاد و تقریبا ٦ ماه هست غیر از چند نخ موی دیگه ای به ریشم تو قسمتایی که نیست اضافه نشده.ممنون میشم راهنمایی کنید که از چه دارویی استفاده کنم.آیا روغن رزماری موثر هست؟در مورد ماینوکسیدیل شک دارم چون میگن بعد از قطع شدنش مو دچار ریزش میشه


پوست زیبا

۰۸:۰۶:۰۰ ۱۳۹۵/۰۳/۱۱

باسلام خدمت شما،کشاله رانم بازیربغلم حالت کبودی داره همیشه ،اگه یه کرمیوبهم معرفی کنیدممنون میشم.


ریزش مو

۲۳:۴۴:۱۰ ۱۳۹۸/۰۴/۲۲

ریزش موی شدید دارم البته الان موام هنوز خوبه ولی کاملا نازک و بی جون هستن و وقتی دست میکشی تعداد بالای میریزه به و کنارای سرم مواش کم شده ماینوکسیدیل مصرف کردم اما الان خیلی اقای دکتر کمک کنین بهم شهر ما متخصص پوست و مو نداره


بوی بد سر

۰۹:۱۲:۲۷ ۱۳۹۷/۱۰/۱۵

سلام من مدت نزدیک به 2 سال است از بوی بد سر رنج میربم با اینکه موهام چرب نمیشه اما سرم بوی بد میده و رفته رفته داره زیاد تر میشه به طوری که اموز میرم حموم فردا بوی بد میده میشه بگین باید چیکار کنم


پوست

۱۱:۰۴:۵۹ ۱۳۹۷/۰۴/۰۶

سلام
خانوم دکتر پوست صورت من روشن بوده و براثر آفتاب روشنیشو از دست داده و تیره و لکه ایجاد نشده فقط تیره شده و مشخص ک از آفتاب سوخته یه چیزی که واقعا تاثیر داشته باشه و روشن بشه پوستم ممنون میشم راهنماییم کنید و لایه بردار ها شنیدم ک پوست نازک میکنن و دربرابر آفتاب تیره تر میشه و برای همین میترسم استفاده کنم و بعضیا میگن پماد زینک اکساید بزن چکار کنم خانوم دکتر ک پوستم روشن بشه

استفاده از زوپ همانند مشاوره تلفنی یا تلگرامی با پزشکان هرگز جایگزین مراجعه حضوری به پزشک و معاینه فیزیکی نمی گردد و صرفاً به عنوان ابزار مکمل ویزیت حضوری جهت ارتقاء کیفیت تجربه درمان و آگاهی جامعه می باشد.

بزرگسالان و افراد بالای 16 سال روزانه یک عدد کپسول همراه صبحانه مصرف نمایند.

همه افراد در معرض تغییراتی مانند ریزش و نازک شدن موها هستند. تغذیه ناکافی و فقیر از مواد مغذی، استرس، تغییرات هورمونی و آلودگی هوا از جمله عواملی هستند که ریزش و نازک شدن موها را تشدید می کنند. بهترین راه پیشگیری از ریزش و نازک شدن موها تغذیه متعادل می باشد. زیرا موها جهت حفظ ساختمان و ضخامت خود به ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و سایر مواد مغذی در دوران های مختلف زندگی خود نیاز دارند. کپسول Hairvit کمپانی Health Aid حاوی مجموعه ای از ویتامین های گروه B و اسیدهای آمینه ضروری می باشد. مصرف این محصول باعث جلوگیری از ریزش مو، بهبود بافت و افزایش ضخامت مو شده و همچنین سبب بهبود رنگ و درخشندگی مو نیز می شود و در تأمین سلامت مو بسیار مؤثر عمل می کند. ترکیبات موجود در این محصول به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم نقش خود را در سلامت مو ایفا کرده و علاوه بر این می توانند تأثیر یکدیگر را نیز تقویت کنند. فواید ترکیبات آن عبارتند از : – B complex : جزو ویتامین های محلول در آب هستند که اعمال متعددی را در بدن انجام می دهند، از آن جمله : در رشد و تقسیم سلولی، در واکنش های متابولیکی بدن، در بهبود و تقویت عملکرد سیستم ایمنی و سیستم عصبی. اما یکی از مهم ترین اعمال این گروه از ویتامین ها بهبود رشد و حفظ سلامت و شادابی پوست، مو و ناخن می باشد. اثرات هر کدام از ویتامین های این گروه بر روی سلامت پوست، مو و ناخن در زیر بیان شده است : – ویتامین B1 : مطالعات انجام شده، نشان داده است که کمبود تیامین سبب کاهش خون رسانی به پوسته سر شده و پیامد آن باعث ریزش مو و کند شدن رشد تارهای جدید مو می شود. تیامین سبب حفظ سلامت پوست و شادابی آن می گردد. – ویتامین B2 : ریبوفلاوین جهت تولید مجدد، رشد، بازسازی و گسترش بافت های بدن شامل پوست، مو و ناخن، بافت پیوندی و سیستم ایمنی ضروری است. براساس یک مطالعه انجام شده ریبوفلاوین توانایی بهبود ترشح موکوس در لایه های پوست را داشته و به این ترتیب می تواند در پیشگیری از آکنه مفیدباشد. کمبود این ویتامین منجر به افزایش تولید سبوم شده و به دنبال افزایش تولید سبوم ریشه مو ضعیف می شود. – ویتامین B3 : نتایج یک مطالعه تحقیقاتی نشان داد که نیاسین سبب گشاد شدن عروق می شود و به این ترتیب می تواند باعث افزایش و بهبود گردش خون در پوسته سر و پیامد آن بهبود رشد مو شود. علاوه برآن نیاسین می تواند سبب کاهش سطح چربی در پوسته سر و کاهش تبدیل آن به DHT شود و به این ترتیب سبب بهبود رشد مو گردد. بر اساس یک تحقیق نیاسین می تواند در پیشگیری از آکنه و کاهش دوره درمان آن مفید باشد. – پانتوتنیک اسید : این ویتامین نقش مهمی در ترشح هورمون ها به ویژه کورتیزون دارد و این هورمون هم برای حفظ سلامت پوست و مو بسیار مهم و ضروری است. علاوه برآن سبب بهبود پوست سر هم می شود. – ویتامین B6 (پریدوکسین) : این ویتامین تبدیل تسترون به دی هیدرو تستسترون (DHT) را متوقف می کند. دی هیدروتستسترون ترکیبی است که سبب تحریک و افزایش ریزش مو می شود. از سوی دیگر ویتامین B6 تقویت کننده ملانین (رنگدانه) می باشد و نیز نقش مهمی در جذب اسیدهای آمینه سولفور شده ایفا می کند. در ضمن با توجه به نقش B6 در رشد گلبول های قرمز می توان به اهمیت آن در تأمین سلامت مو پی برد. – ویتامین B7 (بیوتین) : این ویتامین از طریق تحریک تولید کراتین (پروتئین مو) از ریزش مو جلوگیری می کند، بیوتین همچنین در حفظ سطح مناسب هموگلوبین نقش داشته و انتقال اکسیژن به تمامی بافت ها از جمله سلول های مسئول رشد مو را بر عهده دارد. علاوه بر موارد مذکور با توجه به نقش بیوتین در متابولیسم پروتئین، چربی و کربوهیدرات، کمبود بیوتین باعث کاهش متابولیسم مواد مغذی و در نتیجه سوء تغذیه سلول های فولیکول مو و نازک شدن تارهای مو می شود. در واقع بیوتین یکی از مواد مغذی مهم جهت حفاظت از استحکام و بافت مو می باشد. – ویتامین B12 : این ویتامین در شکل گیری گلبول های قرمز خون و اکسیژن رسانی سلولی و بافتی مؤثر است. بنابراین با بهبود اکسیژن رسانی به بافت ها از جمله فولیکول های مو، می تواند سبب بهبود رشد مو و جلوگیری از ریزش مو شود. با توجه به مکانیسم بالا، این ویتامین سبب بهبود اکسیژن رسانی به پوست هم شده و در بهبود سلامت پوست و شادابی آن مفید است. ویتامین B12 و اسیدفولیک هر یک به طور جداگانه با تولید اسیدهای نوکلئیک در ارتباطند. در دسترس بودن اسید های نوکلئیک به میزان کافی در سلامت مو اهمیت ویژه ای دارد زیرا اسیدهای نوکلئیک جهت تشکیل نوکلئوپروتئین ها نقش دارند. نوکلئوپروتئین ها بایستی در فولیکول مو به مقدار کافی وجود داشته باشند تا موجب رشد طبیعی موها شوند. – کلسیم : کلسیم در سنتز پروتئین کراتین که یکی از ضروری ترین ترکیبات برای رشد فولیکول های مو می باشد، نقش دارد. علاوه بر آن کراتین سبب درخشندگی، استقامت و سلامت موها نیز می شود. – فسفر : اعمال متعددی را در بدن انجام می دهد که از آن جمله می توان به : شرکت در تولید و سنتز درشت مغذی ها مانند : کربوهیدرات ها، چربی ها و به ویژه پروتئین ها که سبب رشد، حفظ سلامت و ترمیم سلول ها و بافت های آسیب دیده (به ویژه تارهای موی ضعیف شده) می شود، اشاره کرد. همچنین این ماده معدنی به شکل سینرژیک با ویتامین های گروه Bهمکاری می کند و سبب تحریک اعمال آن ها می شود. – منگنز و آهن : در این قسمت عناصر منگنز و آهن را با هم مورد بررسی قرار می دهیم زیرا بخشی از واکنش های آنزیمی و مسیرهای بیوشیمیایی که این دو عنصر در آن ها فعالند، مشابه هم می باشد. آهن و منگنز، از جمله عناصری هستند که در سنتز اسید نوکلئیک RNA و سیکل کربس نقش مهمی را ایفا می کنند. بدون وجود این دو عنصر سیکل کربس برای تولید انرژی اکسیداتیو با مشکل مواجه شده و نمی تواند در سطح مطلوب عمل کند. آنزیم ایزوستیریک دهیدروژناز (IDH) که وابسته به عنصر منگنز و آنزیم سوسینیک دهیدروژناز (SDH) که وابسته به عنصر آهن است، دو نمونه از رابطه های مهم در سیکل کربس می باشند. بدون عملکرد مطلوب سیکل کربس، باندهای فسفاته پرانرژی تولید نشده و در نتیجه گلیکوژن کافی که ذخیره انرژی برای رشد فولیکول های مو است، ساخته نشده و در نتیجه رشد مو کاهش می یابد. مطالعات انجام شده بر روی فولیکول موها نشان دهنده جایگیری آسان آهن در فولیکول موها و اهمیت آن هم در فرایند اکسیداتیو و هم در سیستم های انتقال دهنده اتم هیدروژن در فولیکول مو می باشد. – مس : یک ماده معدنی کمیاب و ضروری است که جهت تشکیل هموگلوبین خون مورد نیاز است. هموگلوبین مسئول خونرسانی به ریشه مو می باشد لذا به دنبال کمبود مس ریشه مو ضعیف شده و ریزش مو ایجاد می شود. از سوی دیگر این عنصر یکی از ترکیبات ضروری در ملانین محسوب می شود. این عنصر در تحریک فولیکول های مو که در دوره کمون هستند نیز نقش بسزایی ایفا می کند. از سوی دیگر در سنتز پروتئین مو، تشکیل پیوندهای دی سولفیدی به عنوان کاتالیزور جهت یکپارچگی و ساختار مناسب مو، بسیار ضروری است. – روی : یک ماده معدنی است که نقش حیاتی در بسیاری از فرآیندهای بدن همچون ساخت سلول، ایجاد تعادل هورمونی، حفظ ترشح غدد چربی، سنتز پروتئین و در نتیجه تشکیل کلاژن دارد. تمامی فرآیندهای مذکور جهت تأمین سلامت پوست و مو و جلوگیری از نازک شدن و ریزش مو نقش دارند. کمبود روی منجر به ریزش مو و بروز مشکلات پوستی می شود در حالی که دریافت روی می تواند در بهبود مشکلات و بیماری های پوستی همچون آکنه و اگزما و همچنین کمک به رشد مو مفید و مؤثر باشد. این عنصر همچنین از طریق افزایش تعداد گلبول های سفید در خون در تقویت سیستم ایمنی نیز نقش ویژه ای دارد. – کولین و اینوزیتول : این دو ماده ترکیباتی محلول در آب بوده که جزء ویتامین های گروه B دسته بندی می شوند. هر دو ماده پیش ساز فسفولیپیدها بوده و به دلیل اهمیت ویژه فسفولیپیدها در رشد و نمو سلول فولیکول های مو، می توانند در بهبود سلامت، رشد و کیفیت موها نقش داشته باشند. – PABA (پارا آمینو بنزوئیک اسید) : این ترکیب یک آنتی اکسیدان قوی و وابسته به گروه ویتامین های B می باشد. سبب تثبیت غشای سلولی در فولیکول های مو شده و بدین وسیله از ریشه های مو حفاظت کرده و از ریزش مو جلوگیری می کند و همچنین در پیشگیری از خاکستری شدن و سفید شدن موها در صورتی که در اثر کمبود مواد مغذی و یا استرس باشد، نیز مؤثر است. – مخمر : این ماده سرشار از ویتامین های B کمپلکس، اسیدهای آمینه ضروری و عناصر معدنی همچون روی، سلنیوم ،کروم و مس می باشد که فواید هرکدام از این اجزا در بالا بیان شد. در نتیجه می توان ازاین ترکیب به عنوان یک فرمول ویژه در تأمین سلامت مو و جلوگیری از ریزش مو استفاده کرد. – پودر ژلاتین : منبع بسیار مناسبی برای تأمین پروتئین ها از جمله کلاژن می باشد که به همین دلیل می تواند باعث افزایش ضخامت مو و تقویت بافت های پیوندی شده و سرعت رشد مو را نیز افزایش می دهد. – لستین : یک آنتی اکسیدان طبیعی و فراوان ترین فسفولیپید موجود در ساختار سلولی می باشد. لستین پروتئین مورد نیاز برای رشد مو را تأمین کرده و در ترمیم بافت مو نقش دارد. – سیستئین : اسید آمینه ای است که در تشکیل پروتئین در بدن، متابولیسم انرژی، سنتز اسیدهای چرب، تکثیر سلول های ایمنی و تقویت سیستم ایمنی نقش دارد. این اسید آمینه یکی از ترکیبات اصلی موجود در پوست، مو و ناخن ها بوده و باعث افزایش ضخامت ساقه مو و تحریک رشد مو می شود. از دیگر اثرات آن می توان به موارد زیر اشاره کرد: – کمک به تأمین سلامت پوست – توقف در ریزش مو و کمک به رشد مو – کمک به بهبود زخم ها – تقویت سیستم ایمنی – دارای نقش اساسی در تولید کلاژن که درنتیجه در ایجاد خاصیت الاستیکی پوست و ایجاد استحکام ناخن و مون قش دارد. حدود 10 الی 14 درصد پوست و مو از سیستئین ساخته شده است. – متیونین : یک اسیدآمینه ضروری است با خواص قوی آنتی اکسیدانی و منبع غنی سولفور، که از اختلالات مربوط به مو، پوست و ناخن جلوگیری می کند. این اسید آمینه ضروری از نازک شدن تارهای مو جلوگیری کرده و سبب بهبود رشد مو می گردد. این محصول در کارخانه داروسازی بنر فارماکپس هلند تولید شده و توسط داروسازی امید پارسینا دماوند و تحت امتیاز و لیسانس شرکت هلث اید بسته بندی شده است.

سلام میخاستم بدون این کپسول تاثیری بر افزایش ریش هم داره؟

با سلام

کاربر گرامی، بله. این محصول تا حدودی برای این مورد نیز موثر می باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

عوارض قرص hairtamin

سلام
اگه با مصرف اين دارو ريزش مو متوقف شد ميشه مصرف دارو را قطع کرد يا اينکه بايد همچنان مصرف دارو را ادامه داد.

با سلام

کاربر گرامی، شما می توانید تا زمان نیاز محصول را مصرف نموده و در صورت بهبودی مصرف را قطع نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام
من سه دوره قرص هیرویت رو استفاده کردم هیچ تاثیری روی ریزش موهام نداشت. محصول بهتر با کارایی بالاتر دارین که پیشنهاد بدین؟

با سلام

کاربرگرامی، در صورتی که مصرف این محصول تاثیر چندانی نداشته احتمالا ریزش مو منشا هورمونی داشته و بهتراست در این مورد زیر نظر پزشک متخصص از ترکیبات دارویی استفاده شود.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام خسته نباشید.مصرف قرص هیرویت بعد از شام مشکلی پیش میاد؟

باسلام

کاربر گرامی، در صورتی که بیماری خاصی نداشته باشید، مصرف این محصول به این صورت مشکلی به دنبال نخواهد داشت.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام خسته نباشید. مصرف همزمان این قرص(هیرویت) و مولتی ویتامین سنتری و ب کمپلکس یورو مشکلی نداره؟

با سلام

کاربر گرامی، در صورتی که بیماری خاصی نداشته باشید، مصرف این محصولات مشکلی به دنبال نخواهد داشت. منتها مقدار دریافتی ویتامین های خانواده ب زیاد بوده و عملا نیازی به استفاده از قرص ب کمپلکس نمی باشد.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با عرض سلام خدا قوت
من کپسول ول من را مصرف ميکنم به نظرتون ديگه نيازي به مصرف هير ويت براي موهام دارم و پيشنهاد شما چيه؟
ممنون از زحمات شما

با سلام

کاربر گرامی، در صورتی که مصرف ول من به کنترل ریزش مو کمک نکرد می توانید از هیرویت در کنار این محصول استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام
به نظرتون اگر به صورت ی روز در میان استفاده کنم چطور جواب میده بهتره؟یعنی ی روز هیرویت ی روز ول من
ضمنا من ی مدت فقط هیرویت مصرف میکردم موهام خیلی بهتر بود

با سلام

کاربر گرامی، برای شروع دو محصول را یک روز در میان استفاده نمایید و در صورتی که اثربخشی لازم مشاهده نشد می توانید هر دو محصول را در یک روز میل نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام با عرض معذرت |آیا کپسول هیرویت وارداتی هستش؟ با تشکر

با سلام

کاربر گرامی، این محصول تحت لیسانس در ایران بسته بندی می شود.

باتشکر – کارشناس فروش

سلام.من توی ماه رمضان ازتون هیرویت گرفتم و30روز رو روزه بودم قرصم که تموم شد موهام داره ریزش پیدا میکنه و نازک شده دلیلش چیه؟الان میخوام ازتون سفارش بدم میتونم زینک پلاس و هیرویت باهم در 1روز بخورم؟راستش رشد آن چنانی توی موهام ندیدم آناکپس خیلی بهتر از هیرویته کی موجود میشه

با سلام

کاربر گرامی، مصرف هیرویت و زینک پلاس اثرات مناسبی برای شما خواهد داشت و شما می توانید از هر دو محصول برای این مورد استفاده نمایید.
در صورتی که این محصولات برای شما موثر نباشند ممکن است ریزش مو هورمونی باشد، که بهتر است در این صورت زیر نظر پزشک متخصص از داروهای ضد ریزش استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

با سلام
بهترین قرص تقویت مو کردومه؟

با سلام

کاربر گرامی، این محصول با توجه به جدول ترکیبات، اثربخشی، قیمت و … این محصول انتخاب مناسبی بوده و می توانید از این محصول استفاده نمایید.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

سلام،میخواستم بدونم بین این سه محصول کدوم یکی از ترکیبات کامل تری برخورداره و تاثیر بیشتری روی رشد مجدد مو وضخامت مو داره،هیرویت ، ریجن دایت ،پومئول کاپیلاری؟؟

با سلام

کاربر گرامی، هر سه محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می توانید به انتخاب خود یک محصول را استفاده نمایید.
این محصول جدول ترکیبات کاملی داشته و برای شروع انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

با تشکر – مسئول فنی داروخانه ( دکتر داروساز )

تهران – خیابان جمالزاده شمالی – 200 متر بالاتر از خیابان فرصت – نبش کوچه یزدان شناس – پلاک 251 – داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه آریاس ( 1388-1398 )

این محصول از سبد خرید شما حذف شود ؟

عوارض قرص hairtamin
عوارض قرص hairtamin
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *