عوارض قرص چربی سوز هیدروکسی کات

کپسول هیدروکسی کات (Hydroxy cut) یک محصول جدید و فوق العاده قوی برای لاغری و کاهش وزن است که از 7 عنصر مهم تشکیل شده که چربی سوزی را در بدن تحریک می‌ کنند. هیدروکسی کات با فرمول بسیار پیشرفته خود به سرعت بر روی بدن تاثیر گذاشته و با قدرت هرچه تمام تر سعی می کند با حفظ حجم عضله فقط به کاهش حجم چربی ها بپردازد.

کپسول هیدروکسی کات با افزایش متابولیسم و تشدید سوخت و ساز در بدن، از میزان چربی موجود در بدن می کاهد. این مکمل همچنین از ذخیره شدن چربی در بدن نیز جلوگیری می کند. این خاصیت و ویژگی مخصوصا برای کسانی که نمی توانند رژیم غذایی کم چرب را رعایت کنند ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کپسول هیدروکسی کات همچنین با تشدید فرایند چربی سوزی و تشدید فرآیند تبدیل چربی به انرژی، بر میزان انرژی موجود در بدن نیز می افزاید. این مکمل تنها به کسانی که در کنار مصرف این مکمل از رژیم غذایی مناسب و تمرینات هوازی مناسب استفاده می کنند ، کمک خواهد کرد.

هیدروکسی کات با توجه به موارد زیر باعث کاهش چربی بدن می شود:


عوارض قرص چربی سوز هیدروکسی کات

مطلالعات علمی و آمار ثابت کرده که به کمک این چربی سوز همراه با یک رژیم غذایی مناسب می توان ماهانه 6 تا 8 کیلو گرم وزن کم کرد .

1. کپسول هیدروکسی کات به ترشح هورمون های چربی سوز در بدن کمک می کند.
2. این مکمل آنزیمی به فسفودی استراز را در بدن مهار کرده که این امر باعث تشدید عمل چربی سوزی می شود.
3. کپسول هیدروکسی کات گیرنده های آلفا را در سلول ها و بافت های چربی بلوکه می کند که این امر باعث فعالیت گیرنده های بتا در بدن میشود و این امر روند چربی سوزی را تشدید می کند.
4. کپسول هیدروکسی کات آنزیمی به کاتکول متیل ترانسفراز را در بدن مهار می کند این امر باعث تشدید هورمون های چربی سوز در بدن می شود و چربی سوزی در بدن می شود.

1- دانه درخت جوز: بهبود فعالیت سیستم گوارشی
2- گیاه مریم گلی: باعث کاهش قند خون می‌شود
3- کافئین: تولید حرارت، افزایش نیرو، افزایش تمرکز
4- قهوه سبز: کاهش وزن و جلوگیری از اشتها
5- چای سبز: کاهش اشتها و منبع خوبی از پلی فنول‌ها
6- جلبک قهوه‌ای: غنی از فیبر برای کنترل وزن و بهبود دستگاه گوارشی
7- کتون تمشک: محرک تولید گرما در بدن

موادی که در بدن باعث تولید حرارت و گرمازایی می شوند را ترموژن می ند. گرم شدن بدن باعث می شود چربی ها برای خارج شدن از سلول های چربی سماجت نشان ندهند. چربی های بدن همانند دیگر چربی ها در دمای بالا سفتی خود را از دست می دهند و به راحتی به نیاز بدن برای سوزانده شدن پاسخ مثبت می دهند. تاثیر ترموژن ها و عملکرد محرک ها که باعث افزایش استفاده بدن از چربی ها برای تامین انرژی می شوند به کمک هم باعث سوزاندن حجم زیادی از چربی ها می شوند که در حالت عادی به هیچ عنوان بدن توانایی آن را ندارد.


با ارزیابی بدن خود 1 عدد کپسول را 2 بار در طول روز 3 تا 6 دقیقه قبل از دو تا از بزرگترین وعده های غذایی مانند (صبحانه یا شام) استفاده نمایید.

توجه : هر 2 کپسول هیدروکسی کات شامل 27 میلی گرم کافئین می باشد بنابراین استفاده این چربی سوز برای افراد حساس به قهوه و کافئین برای جلوگیری از بروز مشکلاتی مانند بی قراری ، عصبی بودن ، لرزش ، سردرد ، اضطراب ، تپش قلب ، افزایش ضربان قلب و یا مشکلات در خواب توصیه نمی شود .

** هشدار و توجه جدی **
این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع بازنشر شده و مجله دلگرم هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد , برای تهیه هر نوع دارویی ( گیاهی یا غیره ) , ابتدا لازم است صحت مجوز سازمان غذا و دارو را در محصول مربوطه بررسی کنید.



بخوانید:

خواص شگفت انگیز ماست برای کاهش وزن و چربی سوزی

لاغر شوید و چربی سوزی انجام دهید با دویدن.


میوه هایی که به چربی سوزی بدن کمک میکند




گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم

پاسخ به سوالات پزشکی ، مامایی و جنسی شما (توسط پزشک و ماما مجله دلگرم)

 

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

مقالات آموزشی در زمینه فیتنس، سلامتی، فیزیولوژی و تغذیه ورزشی

هر چیزی میخواهید میتوانید بنویسید

بارداری باعث تغییرات زیادی در بدن زن، از جمله افزایش وزن و تغییرات هورمونی می‌شود که می تواند انرژی، خلق و خو و اشتها را تحت تاثیر قرار دهد و خبر خوب این است که ورزش پیاده روی می تواند

یکی از آهنگ های فوق العاده عالی برای بدنسازی و ورزش های سریع است این اهنگ دارای میکس بسیار عالی است. برای دانلود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.    دانلود کنید

تمرینات با شدت زیاد (HIIT)   تمرینات با شدت زیاد(HIIT) به دلیل آنکه در دوره‌های کوتاه‌تر نتایج بهتر و مزایای بیشتری فراهم می‌آورند به‌شدت محبوبیت پیدا کرده است. با توجه به بره‌های شلوغ جای تعجب نیست که بسیاری از افراد در حالعوارض قرص چربی سوز هیدروکسی کات

اسکات از جلو(اسکات با هالتر) به‌سادگی با یک هالتر روی شانه‌ها از جلو ، به‌جای بالا  و پشت، انجام می‌شود. اسکات از جلو عضلات  چهار سر ران، همسترینگ، دوقلو، ماهیچه‌های خلفی لگن را درگیر می‌کند. اسکات از جلو یکی از

آتروفی عضلانی  یک اصطلاح پزشکی است که به عنوان کاهش توده عضلانی تعریف می‌شود. معمولاً دو نوع آتروفي عضله وجود دارد. آتروفي ناشی از کم‌تحرکی و آتروفي نوروژنيک. هر دو ظاهر مشابه‌اند، اما اختلاف قابل‌توجهی در علت کاهش توده عضلانی

به نظر می رسه، این روزها هرکسی یک “بره رژیمی جادویی دارد! هالیوود از رژیم گرسنگی متناوب حمایت می‌کند، در ورزش‌های کراس فیت از رژیم‌های کتوژنیک پیروی میشه و احتمالاً دوستان شما رژیم پالئو یا وگان دارند. اما واقعاً هیچ‌کدام

یکی از بزرگ‌ترین تصورات غلط در مورد وزنه زدن، این است که باعث می‌شود زنان از لحاظ جثه “بزرگ شوند. این حقیقت نیست. از سوی دیگر، بسیاری از زنان که وزنه‌برداری کار می‌کنند، هفته‌ها بعد دمیل های 2/5 کیلوگرمی را

به‌عنوان زنی که 12 سال در عرصه علم ورزش هستم ، یک یا دو مورد مهم را در تمرینات وزنه آموختم، تا زمانی که هدف نهایی یا اصلی کاهش وزن است، بره تمرینات وزنه ضروری است. بیایید واقع‌نگر باشید. حتماً

هدف از خانه ی سلامت و تناسب اندام، ارائه ی آموزش های لازم در زمینه ی تندرستی و آمادگی افراد جامعه است. خیلی از افراد جامعه با موضوع فعالیت ورزشی، تحرک روزانه و آسیب هایی که بی تحرکی به بدن وارد می کند، بیگانه هستند و لازمه ی آگاهی نسبت به این موضوع بغرنج، آموزش است. امروزه بی تحرکی و عدم فعالیت ورزشی یکی از عمده ترین عامل های مرگ و میر در جهان به شمار می آید و همچنین بحث سالمندی که با ابتلا به بیماری های التهابی ارتباط دارد. محور آموزش خانه ی سلامت و تناسب اندام، تجویز فعالیت ورزشی، ویژه ی همه ی اقشار جامعه – اعم از ورزشکار نخبه، تفریحی، غیرفعال- سالمندی و فعالیت ورزشی، تغذیه ورزشی، کنترل وزن و پیشگیری از چاقی، فعالیت ورزشی و کودکان می باشد. تیمی که در خانه ی سلامت و تناسب اندام کار می کنند همه در حوزه ی فیزیولوژی و علوم ورزشی تحصیلات آکادمیک دارند و با در اختیار گذاشتن مطالب روز، شما را به سمت سبک زندگی سالم و ورزشی سوق می دهند و ما از اینکه باشگاه مجازی شما باشیم خوشحالیم.

آکنه کیستیک، نوع شدیدی از آکنه است که به صورت برآمدگی های حساس، بزرگ و قرمز رنگی در عمق پوست ظاهر می شوند. آکنه کیستیک دردناک است و به سختی درمان می شود و در صورت ماندگاری طولانی به مدت چند ماه، باعث بروز لکه هایی بر روی پوست می شوند. درمان های موثر عبارتند از ایزوترتینوئین خوراکی، قرص های ضدبارداری و رتینوئید موضعی. در این مقاله از بخش زیبایی، پوست و موی دکتر سلام به بررسی آکنه کیستیک می پردازیم و راه های درمان عوارض قرص چربی سوز هیدروکسی کات

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

آیا امکان بزرگ کردن سینه ها وجود دارد؟ از افتادگی و شل بودن سینه های خود خسته شده اید؟ ما یک راه حل ساده

چگونه میتوان باعث افزایش قد در نوجوانان شد؟ هر کسی، خواهان یک اندام متناسب با قدی ایده آل می باشد، به ویژه نوجوانان. اگرچه

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *