عوارض قرص فیناستراید

نشانه‌های سجاوندی

عجب سازنده ی این علامت عرب دولاب است

نبض ما مرجع پزشکی و سلامت – دانستنیهای سلامت و مشاوره پزشکی

نبض ما- فیناستراید یک داروی خوراکی تجویزی است که تحت های تجاری پروسکا یا پروپشیا فروخته می شود. این دارو برای درمان بزرگی پروستات و ریزش مو در مردان مورد استفاده قرار می گیرد. مردان زیادی از این دارو برای درمان موفق ریزش موی خود استفاده کرده اند. هرچند که عوارض قرص فیناستراید محل بحث است.

در سال های اخیر تعدادی از رسانه های اصلی در رابطه با عوارض منفی این دارو گزارش هایی داده اند. عوارض قرص فیناستراید می تواند  شامل اختلال عملکرد جنسی، اختلال های شناختی و یا افزایش خطر ابتلا به برخی از سرطان ها باشد.

اما آیا این ادعاها صحیح است؟ در ادامه به بررسی عوارض قرص فیناستراید و تجربیات استفاده از این قرص می پردازیم.عوارض قرص فیناستراید

همان طور که گفته شد، در مورد این دارو عوارض مختلفی گفته شده است که انتخاب آن را برای درمان با تردید مواجه می کند. هرچند که این ترس، پایه و اساس دارد، اما در بسیاری از موارد خطرهای بیان شده در  مقیاس استفاده نمی گنجند و بسیاری از افراد می توانند با اجتناب از عوارض جانبی دارو، آن را مصرف کنند.

ماینوکسیدیل دارویی است که برای ریزش مو توصیه می شود. عوارض ماینوکسیدیل چیست؟ برای اطلاعات این مقاله بخوانید

در تحقیقی نشان داده که فیناستراید با عوارض اختلالی جنسی از جمله موارد زیر همراه است:

با این حال، علیرغم انتشار گسترده این مورد در منابع و تحقیقات، این عوارض جانبی جنسی نسبتا نادر است. بر اساس بررسی جامع از آزمایشات بالینی صورت گرفته در مرکز پیشرفته امراض پوستی، ونکات چارمالایا، حدود 2.1-3.8 درصد از بیماران که فیناستراید را مصرف می کنند، به یکی از این موارد مبتلا می شوند.

اختلال نعوظ شایع ترین مورد بین بیماران است و به دنبال آن اختلال عملکرد انزالی و کاهش درایو جنسی ممکن است بروز کند. با این حال، این اختلالات فقط در طی مراحل اولیه درمان اتفاق می افتد و زمانی که بدن خود را با اثرات دارو تنظیم نماید، این مشکل را حل می کند.

به گفته دکتر آلن باومن، عوارض جانبی جنسی مانند کاهش میل جنسی و یا اختلال نعوظ خفیف در حدود 2 درصد مردانی که 1 میلی گرم در روز فیناستراید مصرف می کنند ممکن است اتفاق بیفتند. از آنجا که فیناستراید بعد از یک هفته به طور کامل از بدن دفع می شود، متوقف کردن دارو در صورت بروز عوارض جانبی، می تواند باعث برگشت و اصلاح آن موارد شود.

بر اساس تحقیقاتی که بر روی 17 بیمار در طول 7 سال در مرکز پیشگیری از سرطان پروستات انجام شده است، پژوهشگران دریافته اند که اثرات این دارو بر عملکرد جنسی برای مردان مینیمم است و نباید برای تجویز مدنظر قرار بگیرد. هرچند که تحقیقات بر روی رابطه استفاده از این دارو و اختلالات جنسی در بلند مدت همچنان در حال بررسی است.

تعدادی گزارش وجود دارد که نشان می دهد استفاده از فیناستراید می تواند خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان را افزایش دهد. محققان در مطالعه ای که در مجله پزشکی نیوانگلند منتشر شده است، بیان کرده اند که در حالی که فیناستراید خطر ابتلا به سرطان پروستات را حدود یک سوم کاهش می دهد، ولی در همین حال احتمال ابتلا به سرطان بدخیم را نیز افزایش می دهد.

مهم است که توجه داشته باشیم این لزوما به این معنی نیست که فیناستراید واقعا باعث سرطان می شود. در یک مطالعه دیگر، محققان توضیح دادند که عامل افزایش خطر سرطان این دارو به دلیل توانایی فیناستراید برای پنهان کردن سرطان پروستات است که سرطان را قادر می سازد وارد مراحل پیشرفته خود شود پیش از این که تشخیص داده شود.

همچنین گزارش های جداگانه ای از فیناسترائید وجود دارد که خطر ابتلا به سرطان سینه مردانه را افزایش می دهد. با این وجود، ارتباط واضح و مشخصی برای این مورد بیان نشده است و تحقیقات بیشتری در این زمینه لازم است.

آیا می خواهید اطلاعاتی در مورد انواع ریزش مو در مردان داشته باشید؟ این مقاله را از دست ندهید.

بسیاری از افراد در هنگام شروع استفاده از فیناستراید، به صورت دراز مدت احساس خستگی روانی و گیج بودن می کنند. این می تواند بر روی عملکرد آن ها در انجام کارهایشان و همینطور حافظه افراد تاثیر بگذارد.

فیناستراید همچنین با علائم افسردگی هم مرتبط است. در سال های اخیر، کارگزاران دولتی در سراسر جهان، از جمله در ایالات متحده، برچسب های روی این دارو را به روزرسانی کرده اند و در آن ها قید کرده اند که افسردگی یکی از عوارض قرص فیناستراید است که حتی با قطع دارو هم می تواند ادامه داشته باشد.

بر اساس مطالعات کوچکی که در مجله روانپزشکی بالینی منتشر شد، نشان داده شد که 75٪ از مصرف کنندگان سابق فیناستراید علائم افسردگی را از خود نشان می دهند که این مقدار در مقایسه با میزان 1 درصدی از جامعه کنترل بوده است که هرگز فیناستراید مصرف نکرده اند.

علت دقیق ارتباط بین فیناستراید و افسردگی هنوز موضوع بحث است، اما برخی تحقیقات نشان می دهد که ممکن است چیزی در ارتباط با مهار کردن تولید نورون ها و بافت های عصبی در هیپوکامپ مغز، توسط فیناستراید باشد. (عضو کوچکی در مغ که با حافظه و جهت یابی فضایی در ارتباط است).

شما ممکن است تعدادی از عوارض جانبی دیگر را نیز تجربه کنید مانند:

اگر هر یک از این علائم را تجربه کنید، بلافاصله با پزشک یا متخصص پوست خود تماس بگیرید.

عوارض جانبی فیناستراید در زنان که محدود به این موارد نمیشود ولی شامل اینهاست، عبارتند از:

همچنین سایر عوارض جانبی که ممکن است رخ دهد، اما کمتر رایج است عبارتند از تغییر در تعداد پلاکت ها و آسیب های عضلانی (میوپاتی).

هیچ مرد زیر 18 سالی نباید پروپشیا ( تجاری برای فیناستراید 1 میلی گرم) را برای درمان ریزش موی خود مصرف کند. این به این دلیل است که پروپشیا مسدود کننده DHT است. DHT هورمون آندروژن است که سبب ریزش مو از طریق کاهش فولیکولی بر روی پوست سر و ضعیف و نازک شدن موهای تولید شده می شود.

با وجودی که DHT برای ایجاد ویژگیهای مردانه در رحم و در دوران بلوغ حیاتی است، اما مسدود کردن آندروژن پیش از بلوغ می تواند باعث مشکلاتی شود. هنگامی که بلوغ به پایان رسد، اکثر مردان می توانند این دارو را مصرف کنند، هر چند قبل از درمان باید با متخصص خود در مورد عوارض جانبی آن صحبت کنند.

از لحاظ محدودیت سنی بالایی، هیچ محدودیتی مشخص در مورد اینکه چه زمانی می توانید این دارو را شروع کنید (یا چه زمانی آن را متوقف کنید) وجود ندارد.

شما به عنوان یک نمونه می توانید از افراد مختلف در رابطه با استفاده آن ها از این دارو بپرسید. برای مثال با گشت و گذار در اینترنت و مشاهده نظرات افراد در تالارهای بحث متوجه می شوید، افرادی بوده اند که سال ها از این دارو استفاده می کردند و عوارض جانبی چندانی از آن ندیده اند و برعکس از نتایج مثبت آن نیز ابراز رضایت کرده اند. در مقابل نیز افرادی بوده اند که به خاطر شرایطی که برایشان پیش آمده است، مجبور به ترک استفاده از این دارو شده اند.

لازم به ذکر مجدد است که، خطرات مرتبط با فیناستراید به شدت گفته های بیان شده در رسانه ها در رابطه با آن نیست. با این وجود، تعدادی از خطرات قابل توجه وجود دارد که ممکن است تصمیم شما برای پیگیری این نوع درمان را تحت تاثیر قرار دهد.عوارض قرص فیناستراید

توجه داشته باشید، این که آیا با توجه به عوارض قرص فیناستراید، مناسب شما است یا خیر، به شرایط منحصر به فرد شما، چگونگی وضعیت شما در قبال سایر روشهای درمانی و میزان ریسک پذیری تان بستگی دارد و بهترین تصمیم گیرنده در این زمینه پزشک معتمد شماست.

تمام نکات مهم در رابطه با “قرص آلوپورینول

قرص مجسترول برای چه بیماری هایی است؟

نکاتی درباره ماینوکسیدیل داروی ریزش مو

قرص زغال برای چه استفاده می شود؟

11 نکته مهم که درباره شربت و قرص زادیتن باید بدانید

تداخلات دارویی با قرص آهن چیست؟

درصورتی‌که نیاز به مشاوره و یا طرح پرسش از پزشک را دارید، فقط در بخش «از دکتر بپرسید» مطرح کنید.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

دکتر سلام

زیبایی و جوانسازی به کمک فیلرها یا ژل ها+ فیلم (دکتر صمیمی)

راه های مقابله با ابتلا به زگیل تناسلی +ویدئو

تاثیر چاقی در فشار خون بالا

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

برای چه بیماری هایی به متخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

عوارض و علل گذاشتن باطری قلب +ویدئو

جشنواره فجر

اعلام اسامی زدهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

جشنواره 37/ معرفی و گزارش نشست خبری فیلم سرخپوست

جشنواره 37/ معرفی فیلم متری شش و نیم به کارگردانی سعید

جشنواره 37/ معرفی فیلم شبی که ماه کامل شد اثر نرگس آبیار

جشنواره 37/ معرفی فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی

جشنواره 37/ معرفی فیلم ناگهان درخت به کارگردانی صفی یزدانیان

ویدیو های سلامت

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

عوامل موثر در افزایش قد بعد از بلوغ

شایع ترین سرطان در بین زنان

آیا اعتیاد به پورنوگرافی قابل درمان است؟

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

مطالب پیشنهادی

بهترین بره رژیم لاغری برای کاهش وزن

عمل لابیاپلاستی برای این زنان ممنوع است!

مزایا و عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است ؟

گردشگری سلامت یا توریسم درمانی چیست؟

آنچه را که باید درباره کاربرد اسکن استخوان بدانید

هزینه آزمایش ایدز چقدر است؟

چه زمانی تست پاپ اسمیر انجام شود؟

زگیل تناسلی از تشخیص تا درمان +ویدئو

بهترین روش کاشت مو sut است یا fut + ویدئو

روش های خانگی رفع چین و چروک صورت +ویدیو

در روش کاشت مو(SUT) دیگر نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی، به جا ماندن اسکار، برش نبوده و هیچ گونه عوارضی نداشته ؛ مامی توانیم، به وسیله، دستگاههای تمام اتوماتیک زیر نظر متخصصین مجرب، برداشت و پیوند مو را تا 14 هزار تار موی واقعی، که 3 برابر نسبت به روشهای قدیمی کاشت مو می باشد را انجام دهیم

کاشت ابرو با تكنيك جديد FUE روش در یک جلسه ، كاملاً بدون درد ، عوارض و بدون كوتاهي موهاي شخص در قسمت برداشت انجام ميشود و از مهمترین تفاوت هاي آن با روش های دیگر استفاده از تيم مجرب و انجام ان با خواب طبيعي ابرو ميباشد كه ديگر همانند روش هاي رايج و قديمي بصورت سيخ سيخ و نظم نخواهد بود

ترمیم مو به روش HRT تنها روش استاندارد ترمیم مو می باشد که تا به امروز معرفی شده است در این روش دیگر نیازی به بانک موی فرد نیست و مناسب ترین و بهترین روش برای افرادی است که بانک موی مناسبی ندارند و یا دارای بیماری خاصی می باشند موهای آن 1% طبیعی بوده و در یک جلسه انجام می شود

روش های مختلفی برای کاشت مو وجود که پس از بررسی شرایط متقاضی کاشت مانند سن،میزان موهای ریخته شده و .. بهترین روش برای کاشت مو برای وی پیشنهاد می گردد.

یكی از افتخارات این مرکر انجام ترمیم موی بیش از 4 نفر اقایان وبانوان بوده که با رضایت كامل این عزیزان همراه بوده است .عوارض قرص فیناستراید

کاشت ریش در این مرکز با استفاده از مدرترین ابزار و تجهیزات انجام می شود و تراکم ریش های کاشته کاملا طبیعی است.

کاشت ابرو در مرکز موی رنسانس با جدیدترین متدهای روز دنیا و در یک جلسه بدون احساس درد و ناراحتی انجام می شود.

“خداوند متعال مو را برای زیبایی بندگانش قرار داده است”

مرکز فوق تخصصی کاشت مو و ترمیم موی رنسانس در سال 1379 تآسیس گردید و طی این مدت بیش از 15 مورد کاشت مو و ترمیم مو توسط این مرکز انجام شده است. این موفقیت مرهون پویایی در جهت برخورداری از روشهای نوین و ارائه آخرین متدهای کاشت مو كه با بنیان گذاری تكنیك های کاشت موی SUTو FUT و ترمیم (HRT)كه بطور انحصاری در ایران میباشد.

جلب رضایت مراجعین مهمترین هدف دستاورد صاحبان این مرکز است.ما افتخارداریم بگویم که اکثر مراجعین جدید ما از طرف مراجعین قبلی ما به ما معرفی میشوند که این امر نشان دهنده وجود رضایت و اعتماد مراجعین قبلی به خدمات کاشت مو و ترمیم موی انجام شده در این مرکز است.

قبل از کاشت مو چه کارهایی باید انجام دهیم ؟ زمانی که تحقیقات لازم را به عمل آوردید و کلینیک مورد نظر برای انجام کاشت مو را انتخاب کردید و مشاوره های لازم را جهت انجام بهترین روش کاشت مو دریافت نمودید زمان آن رسیده است که پس از تعیین وقت عمل ، خود را برای روز مشخص شده برای کاشت مو آماده کنید.

همانطور که دلایل ریزش مو مختلف است مسلما راه های درمان ریزش مو نیز متفاوت خواهد بود. در برخی مواقع از داروهایی همچون ماینوکسیدیل برای درمان ریزش مو استفاده می شود به این طریق که فرد در روز به اندازه های مشخصی از داروی ماینوکسیدیل روی نواحی ریخته شده می زند

کاشت موی سر یک عمل جراحی زیبایی بسیار حساس و مهم است و در کنار روش های ترمیم مو مانند روش PRP امروزه جهت درمان ریزش مو بکار می رود. در واقع PRP یکی از روش های ترمیم مو می باشد

خط رویش در واقع ترسیم خط فرضی کاشت مو در جلوی سر است که کاشت مو طبق الگوی آن انجام می شود.کاشت مو با خط رویش طبیعی بصورتی که کاشت مو قابل تشخیص نباشد نیاز به تخصص و تجربه فراوانی دارد. از طرفی ترسیم خط رویش ناسب و غیر تخصصی، حالتی عروسکی به موهای کاشته شده می دهد و اصلا قابل قبول و رضایت بخش نخواهد بود.

در روش جدید کاشت مو(SUT) دیگر نیازی به تیغ جراحی، بیهوشی، به جا ماندن اسکارو برش نبوده و هیچ گونه عوارضی در آن وجود ندارد، ما می توانیم، به وسیله دستگاههای تمام اتوماتیک زیر نظر متخصصین مجرب، برداشت و پیوند مو را تا 14 هزار تار موی واقعی، که 3 برابر از روشهای قدیمی کاشت مو می باشد را انجام دهیم . همانطور که در عکس های قسمت گالری ملاحظه می کنید. در این تکنیک جدید شما شاهد خط رویش بسیار طبیعی و تراکم بسیار بالا هستید، تا جایی که هیچ کس قادر به تشخیص کاشت زنده و پیوند موی طبیعی شما نیست.

دیگر مانند روش های سنتی و قدیمی کاشت مو FIT و FUT نیازی به جلسات مكرر و زمان طولانی برداشت و كاشت مو و خستگی بیمار نمی باشیم. از جمله مزایای این تكنیك کاشت مو ، بدون جراحی، خونریزی و درد، آن است شاهد هیچ گونه اسكاری چه در قسمت برداشت و چه در قسمت موهای كاشته شده نمی باشیم، در این متد جدید کاشت مو می توانیم، تراكمی سه برابری نسبت به روش های FIT و FUT را انجام دهیم. كه کاشت14تار مو را در یك جلسه با استفاده از این روش شاهد هستیم، همچنین لازم بذكر است این تكنیك کاشت مو به روز ترین متد روز امریكا واروپا است. از مزایای این تكنیك کاشت مو، طبیعی بودن خط رویش، مهندسی آن توسط تیم مجرب كاشت مو ، تراكم بالای مو در این روش، انجام آن در یك جلسه ومشاهده كردن موهای كاشته شده بعد از كاشت موی طبیعی كه به اندازه یك سانتیمتر است.

در این بخش نظراتی که مراجعین قبلی در پیج اینستاگرام مرکز تخصصی موی رنسانس به اشتراک گذاشته اند را جمع آوری کرده ایم.

شما عزیزان جهت اطلاعات و ارتباط با مراجعین محترم قبلی میتوانید به پیج اینستاگرام مراجعه کرده و در پست “نظرات مراجعین قبلی” مراجعه کنید.

معنی و مفهوم زیبایی ظاهری در فرد به عوامل مختلفی بستگی دارد اگر هر یک از بخش ها و قسمت های ظاهری یک فرد را کنار هم بگذاریم آن وقت می توانیم بگوییم که ظاهر فرد مورد نظر زیبا می باشد یا خیر !

متاسفانه زمانی که صحبت از ریزش مو و عوامل آن می شود، ناخودآگاه بسیاری از مردم به فکر ریزش موهای سر در مردان می افتند. در صورتی که این امر فقط مختص به موهای سر و فقط مربوط به آقایان نیست.

درمان طاسی و ریزش مو اصولا با توجه به علت ریزش مو تثبیت می شود.به همین منظور در این مقاله چند دلیل عمده ریزش مو را می بریم.

در گذشته هنگامی که درمان ها به صورت سنتی انجام می گرفت تا امروزه که بشر توانسته است به دوران اوج تولید داروهای شیمیایی برسد دانشمندان از یک ترکیب خاص برای ساخت دارو و یا کشف دارویی جدید استفاده می کردند.ماینوکسیدیل هم مانند تعداد زیادی از دارو ها که از عوارضشان ب

ریزش مو می تواند منجر به ایجاد طیف گوناگونی از مسائل و مشکلات روانی و احساسی در افراد گردد.از این رو آثار مثبت روانی کاشت مو یا ترمیم مو نیز می تواند مورد بررسی قرار گیرد. فردی که دچار ریزش موی شدید شده است ممکن است درگیر افکار مختلفی شود نظیر اینکه از نظر دیگران

در بازسازی مو اصولا نواحی گیرنده از قبل تعیین می شود و مشخص می شود در هر سوراخی که در آن ناحیه ایجاد می شود 1،2 یا 3 تا مو کشت شود. هدف نهایی بازسازی به این روش نیز رسیدن به طبیعی ترین حالت مو است.

شوره سر که بوسیله نوعی قارچ با جدا شدن پوست از کف سر به وجود می آید از آزار دهنده ترین بیماری های مو می باشد.این بیماری باعث پوسته پوسته شدن موی سر و ریختنشان می شود. بعلاوه اینکه این بیماری باعث تاثیر بد در ظاهر فرد می شود .

به صورت خلاصه کاشت مو به فرآیند برداشت موی شخص از مناطق اهدا کننده به بخش های خالی از مو گوفته می شود.مشاهده نتیجه نهایی کاشت موی سر نیز ممکن است تا یک سال به طول انجامد.در مقاله زیر به بررسی سیر تحوالات و اتفاقات پس از کاشت مو می پردازیم

اپلیکیشن مرکز تخصصی کاشت موی رنسانس
از این قسمت می توانید اپلیکیشن مرکز کاشت موی رنسانس را دانلود کنید

اپلیکیشن مرکز تخصصی کاشت موی رنسانس
از این قسمت می توانید اپلیکیشن مرکز کاشت موی رنسانس را دانلود کنید

کاشت مو طبیعی یا همان پیوند مو ، روشی است که امروزه به عنوان یک عمل بدون ریسک و پر طرفدار شناخته شده است. وجود تعدُد کلینیک های کاشت مو و روش های متنوع ، انتخاب را برای متقاضیان کمی دشوار کرده است.

از طرف دیگر هزینه کاشت مو نیز یکی از فاکتورهای مهم تصمیم گیری محسوب می شود که لازم است پیش از انتخاب، آگاهی های لازم در مورد آن بدست آورده شود.

کاشت مو SUT فرآیندی است که پرطرفتار ترین روش در زمینه کاشت مو محسوب می شود چراکه در این تکنیک دیگر همانند روش های رایج و سنتی شاهده جراحی، بجا ماندن اسکار، درد، تورم و در نهایت تراکم کم را شاهد نمی باشیم.

در روش SUT هزینه کاشت مو بین  3.. تا 6.. تومان است که بر اساس وسعت ریزش مو و تعداد گرفت ها مورد نیاز و شرایط فرد متقاضی متغیر است.

کاشت مو با تکنیک SUT در یک جلسه انجام می شود که می توان تا 14 تار مو را در یک جلسه پیوند زد که این کلینیک در تعداد کاشت مو ، رکورد دار تراکم در خاورمیانه میباشد.عوارض قرص فیناستراید

توجه: به طور کلی برای افرادی که بانک موی خوبی داشته باشند می توان تا 14 تار مو را پیوند زد.

کاشت مو به روش SUT روشی نوین در علم کاشت مو است که این تکنیک بروز شده روش های قبلی همانند روش FUE میباشد که دانش و دستگاه آن به صورت انحصاری و برای اولین بار توسط مرکز تخصصی موی رنسانس در سال ۱۳۹۴ وارد ایران گردید که تحولی عظیم در این حوزه محسوب می شود.

نداشتن جراحی، تراکم بسیار بالا نسبت به سایر روش ها، عدم وجود درد و خونریزی از جمله ویژگی های کاشت مو SUT است

1- کاشت مو SUT در کلینیک رنسانس توسط  تیم مجرب کادر پزشکی و درمانی کاشت مو و تحت نظر متخصص انجام میشود و دیگر همانند روش های رایج و سنتی که شاهد انجام ان توسط تکنسین های تجربی است نمیباشید.

2- تمامی لوازم و ابزارهای کاشت مو SUT بطور انحصاری در این مجموعه بطور تمام استریل و یکبار مصرف مورد استفاده قرار داده می شوند.

3- یکی از مهمترین مزایای کاشت مو SUT برداشت گرفت ها با دستگاه می باشد که این امر باعث میشود از تمامی ظرفیت بانک موی فرد بدون اسیب دهی به بانک موها انجام شود.

4- لازم بذکر است روش کاشت مو SUT هیچگونه ارتباطی با روش های سیفر و سایر روش ها ندارد و تقریبا تمامی معایب و عوارض روش های دیگر کاشت مو مانند FITوFUT وSAFER  که جراحی، درد و خونریزی و بسیاری از عوارض متعدد دیگر که شاهده انها بوده ایم در این روش شاهد نمی باشیم و  تمامی ان موارد بطوره کامل برطرف شده است.

5- طراحی و ایجاد خط رویش مطابق با طرح دلخواه فرد کاندید کاشت مو انجام میشود که در نهایت غیرقابل تشخیص و همانند با خط رویش و موهای طبیعی شخص می باشد .

کاشت مو در کلینیک رنسانس در اتاق های VIP و کاملا مجهز، با لوازم تمام استریل توسط تیم مجرب کاشت مو بدون جراحی، درد و تورم انجام می شود که بدون عوارض جانبی و دوران نقاهت می باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و نوبت دهی  و مشاوره حضوری رایگان می توانید با شماره های ثابت: 21228821 و 2188995 تماس حاصل کرده و یا از طریق فرم انتهای صفحه ثبت فرمایید همچنین جهت مشاوره آنلاین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با شماره 9122115442 در ارتباط باشید و جهت بررسی موهای خود عکس خود را از جلو ، بالا و اطراف موهای خود ارسال نمایید تا توضیحات برایتان ارسال شود.

«مشاوره رایگان مجازی»

1-انطباق انتظارات با واقعیت

قبل از کاشت مو حتما چند نفر را که قبلا کاشت مو انجام داده اند از نزدیک ببینید وبا دید باز درمورد آن تصمیم بگیرید. هدف از کاشت مو پرکردن و پوشاندن منطقه خالی از مو است نه پرپشتی خیلی زیاد که فقط با گذاشتن کلاه گیس حاصل می شود. در کاشت مو باید واقع بین بود. متاسفانه افرادی که در مراکز غیرمعتبر برایشان بزرگ نمایی شده و دروغ زیاد شنیده اند انتظارات غیر واقعی پیدا می کنند.

البته انتخاب کلینیک مو با تجربه و همچنین نوع روش کاشت مو تاثیر زیادی بر نتیجه نهایی و پر پشتی موها خواهد گذاشت.بطور مثال در تکنیک SUT تراکم های بسیار بالا در صورت مناسب بودن بانک مو قابل دستیابی است و از این نظر رضایت تمامی مراجعه کنندگان پیشین کاملا جلب شده است.

2- تحقیق در مورد مراکز کاشت مو

مراکز کاشت مو بسیار زیادی در شهر تهران و دیگر شهرهای کشورمان تاسیس و در حال فعالیت هستند اما واقعیت این است که کاشت مو یک روش کاملا علمی است که علاوه بر تخصص ، نیاز به تجربه بسیار زیادی دارد.

مرکز تخصصی موی رنسانس عضو انجمن بین المللی پیوند مو با بیش از پانزده سال سابقه با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین و باتجربه ترین تیم های کاشت مو در ایران  توسط تکنیک های جدید و انحصاری SUT و FUE  توانسته تحولی در امر کاشت مو را پایه گذاری نماید. این نکته بسیار حائز اهمیت است که به مرکزی مراجعه کنید که سابقه طولانی در انجام کاشت مو داشته باشد و کلیه مراحل کاشت مو را منطبق بر دانش روز پزشکی انجام دهد.

3- مکالمه حضوری با پزشک کاشت مو

در جلسه مشاور نمونه کارهای کاشت مو را ببینید و به توضیحات مشاور خود در مورد روش کاشت مو و نتیجه مورد نظردقت کنید. نگرانی و دلشوره درباره کاری که قرار است چهره تان را متحول کند کاملا برای مشاورین قابل درک است بنابراین سعی کنید موارد نگران کننده را به صراحت با مشاور خود درمیان بگذارید و به توضیحات و راهکارهای مشاور خود اطمینان نمایید.

4- نتیجه کاشت مو

نتیجه کاشت مو در افراد مختلف یکسان نیست . نتیجه کاشت موی شما می تواند یا کمتر از دوستان تان باشد. نکته کلیدی میزان بانک موی شماست. مثلا معمولا در روش ای رایج و سنتی FUT و FIT که با جراحی انجام می شود در افرادی که انعطاف پذیری پوست پشت سرشان خیلی زیاد است می توان نواری به عرض 1.5 سانتی متر برداشت درحالی که اگر پوست سرسفت باشد عرض نوار حداکثر 1 سانتی متر خواهد بود و به همین نسبت تعداد تارهای موی کاشته شده کمتر می شود.

توجه داشته باشید که در وسعت ریزش های وسیع با کاشت مو نمی توان تراکم موی سنین نوجوانی را دوباره ایجاد کرد. معمولا در طاسی های وسیع پرپشتی موها پس از کاشت مو 6 تا 8 درصد موهای طبیعی است که البته اگر کلینیک کاشت مو به درستی انتخاب گردد همین میزان از تراکم نیز در نهایت بسیار رضایت بخش خواهد. زیرا طراحی خط رویش و روش کاشت موی مورد استفاده تاثیر زیادی بر ظاهر طبیعی و پرپشت تر بود موها دارد.

5- تاثیر سن در کاشت مو

کاشت مو محدودیت سنی خاصی نداشته و در سن بالا و با موهای سفید نیز قابل انجام است. افراد 25تا6 ساله بهترین کاندید کاشت مو هستند البته افراد مسن سالم هم کاندید مناسبی برای کاشت مو محسوب می شوند زیرا موهای سفید کاشته شده بسیار طبیعی دیده شده و کسی متوجه کاشت موی افراد مسن نمی شود. ضمنا این گروه می توانند موهای کاشته شده را نیز مانند موهای طبیعی رنگ کنند.

6- کاشت مو برای خانمها

لازم است بدانید که کاشت مو مختص آقایان نیست و برای خانم ها نیز انجام می شود مثلا خانم هایی که موهای خود را سفت می بندند دچار طاسی سر می شوند یا خانم هایی که پیشانی خیلی بلندی دارند می توانند با کاشت مو این مشکل را برطرف کنند

7- تعداد گرافت های قابل کاشت

از نظر علمی در یک جلسه کاشت مو با روش ترکیبی در بهترین شرایط حداکثر 4 گرفت یا 12 تار مو کاشته می شود. علت این محدودیت میزان انعطاف پذیری پوست ناحیه اهدا کننده در پشت سر و تراکم موهای آن منطقهای است. شایان ذکر است که مرکز تخصصی موی رنسانس رکورد دار کاشت مو تا 5 گرفت (14 تار مو ) در یک جلسه می باشد که البته برای کسانی قابل انجام است که از بانک موی خوبی برخوردارهستند

بنابراین ادعای کاشت ارقام نجومی مانند 16 یا جنبه علمی و واقعی نداشته وصرفا تبلیغات گمراه کننده بوده و غیر اخلاقی است.

8- انتخاب روش کاشت مو

روش های مختلفی برای کاشت مو و پیوند موی طبیعی وجود دارد ، روش FIT یک متد غیر جراحی است که تعداد موهای کمتری را می توان از طریق آن کاشت. در این روش گرافت های مو به صورت تک به تک از منطقه بانک مو توسط هولدر دستی جدا و در منطقه طاس سر کاشته می شود. میزان موفقیت پیوند هم کمتر از روش جراحی است و معمولا توصیه می شود که از روش ترکیبی جراحی یا FUT و روش غیر جراحی FIT به صورت همزمان استفاده گردد که عوارض ذکر شده در بالا را شاهد هستیم.

انجام دادن روش غیر جراحی  FITکه  با هولدر دستی برداشت می شود ،  و یا استفاده از روشی ب  (SAFER)  تاثیری در کیفیت عمل ندارد. در همه این حالت ها از پانچ های متداول و رایج استفاده می شود  . روش SAFERکه در رسانه ها تبلیغ می شود چیز اضافه ای نسبت به روش های رایج ندارد و عوارض متعددی را دارد ،

البته در حال حاضر همانطور که ذکر شد کاشت مو به روش SUT جدیدترین و بهترین متد پیوند مو طبیعی محسوب می شود که به صورت انحصاری و برای اولین بار توسط کلینیک کاشت مو رنسانس وارد ایران گردیده است که در این روش تقریبا تمامی معایب و عوارض روش های دیگر کاشت مو برطرف شده است و میتوانیم تا 5 گرفت یعنی تا 14 تار مو را در صورت داشتن بانک موی مناسب پیوند زنیم.عوارض قرص فیناستراید

9- خط رویش مو

برای اینکه نمای جلوی سر بعد از کاشت مو غیرطبیعی نشود وچهره فرد اخم آلود به نظر نرسد لازم است خط موی جلوی سر از میزان مشخصی پایین تر آورده نشود.لازم است بیماران در این مورد از تجربه پزشک استفاده کنند وهمفکری کنند و بی دلیل اصرار به پایین آوردن زیاده از حد خط رویش مو نداشته باشند البته در اخر نظر شخص کاندید اعمال خواهد شد با صلاح دید پزشک.

طراحی خط رویش مو موضوعی است که در نتیجه نهایی کاشت مو بسیار موثر است و برای طبیعی بودن خط رویش نیاز به تجربه و دانش علمی زیادی است ، بنابراین در این مورد حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

1- نتیجه نهایی کاشت مو

کاشت مو فرایندی نیست که بلافاصله نتیجه آن قابل مشاهده باشد ، برای مشاهده نتایج نهایی کاشت حدود 1 تا 12 ماه زمان لازم است تا موهای پیوند داده به مرحله رشد کامل خود رسیده و پیوند مو تثبیت گردد.

به غیر از کاشت مو روش های دیگری برای جلوگیری از ریزش مو و درمان آن وجود دارد که البته در حال حاضر این روش ها نمی تواند از نظر ماندگاری و کیفیت جای پیوند موی طبیعی را بگیرد:

1- روش درمان های دارویی :

داروهایی مانند ماینوکسیدیل و قرص فیناستراید از جمله داروهایی هستند که تاثیر آنها بر کاهش ریزش مو و همچنین رویش مجدد توسط FDA  (سازمان دارویی ایالات متحده) تایید شده اما این روش ها نیز داری عوارض مخصوص به خود هستند :

·         نیاز به استفاده همیشگی از محلول ماینوکسیدیل و قرص فیاستراید

·         بازگشت ریزش مو به حالت قبل پس از قطع مصرف

·         وجود عوارض ناخواسته مانند افزایش موهای زائد بدن در دوره مصرف ماینوکسیدیل

·         وجود عوارض هورمونی در قرص فیانستراید که اخیرا مشخص شده ممکن است دائمی باشد

2- درمان ریزش مو با استفاده از پکیج ویژه ریزش مو:

برخی مواقع توصیه ما برای افرادی که ریزش موی ارثی دارند  این است که برای  جلوگیری از ریزش مو از پکیج PRPمزوتراپی،  لیزرتراپی و ویتامین درمانی استفاده کنند و جهت تزریق PRPو مزوتراپی حتماً به مراکز معتبر و مجاز مراجعه کنند. PRPعبارت است از تزریق خونی که از بیمار گرفته شده و سانتریفوژ شده است. در این روش پلاسمای تغلیظ شده را که پلاکت آن پنج برابر خون معمولی است جدا کرده و در پوست سر تزریق می کنند . ادعا می شود چون پلاسما تغلیظ شده است غنی ازفاکتورهای رشد بوده ومی تواند ریشه مو را تقویت کند. کاربرد PRP در درمان طاسی ایده ای نو محسوب می شود PRP در اروپا و آمریکا در مرحله تحقیقاتی است ولی نتایج تحقیقات ضد و نقیض است . در یک مطالعه در برزیل PRP پس از کاشت مو با بهبودی 15% در قطر و تعداد موها همراه بوده است. در ایران کسانی که این کار را انجام می دهند اسم آن را تزریق سلول بنیادی گذاشته اند و این اشتباه است . پلاکت اصلاً سلول بنیادی نیست . درواقع پلاکت چون هسته ندارد اصلاً سلول نیست

3- سلول های بنیادی :

تحقیقات بر روی سلول های بنیادی Stem cellsو سلول درمانی یا کشت مو همچنان ادامه دارد ولی هنوز به نتیجه عملی در انسان نرسیده است. این امید وجود دارد که در آینده با شناسایی ژن های مسول طاسی قبل ازسن بلوغ و حذف یا اصلاح آنها با ژن درمانی مشکل طاسی به طور کامل برطرف شود .در این صورت اصلا نیازی به کاشت مو نخواهد بود که البته سالها تا کامل شدن تحقیقات و بررسی نتایج زمان باقی مانده است.

یکی از مهم ترین مسائلی که پیش از اقدام به کاشت مو ذهن متقاضیان را به خود مشغول می کند هزینه های مربوط به پیوند موی طبیعی است. هزینه کاشت مو بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله تعداد گرفت های مورد نیاز کاشت مو ، تعداد جلسات و..

اما به صورت کلی هزینه یا قیمت کاشت مو به روش SUT در کلینیک تخصصی موی رنسانس بین 3.. تا 6.. تومان می باشد.

لازم است در نظر داشته باشید این هزینه نسبت به تراکم و کیفیت بالاتر و همچنین ماندگاری مادام العمر به نسبت نتایج کاشت مو با روش های رایج و سنتی بسیار به صرفه تر بوده و دیگر نیازی به دارو و درمان های طولانی و بی اثر نمیباشید و با توجه به سابقه طولانی کلینیک رنسانس کاملا رضایت شما را در پی خواهد داشت.

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات و نوبت دهی با شماره های 21228821 و 2188995 تماس حاصل کرده و یا عکس خود را از طریق تلگرام و واتساپ به شماره 9122115442 ارسال فرمایید.

همچنین جهت ویزیت مجازی و ارسال عکس آنلاین میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کرده تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

مشاوره رایگان مجازی

این مرکز افتخار دارد هم اینک با این تکنیکهای جدید و انحصاری در ایران کاشت و ترمیم مو را به سطح خود رسانده , که دیگر نیازی به روشهای FUT-FIT که برش و بخیه و یا بیهوشی در آنها شاهد بودیم نمیباشد

کاشت مو طبیعی یا همان پیوند مو ، روشی است که امروزه به عنوان یک عمل بدون ریسک و پر طرفدار شناخته شده است. وجود تعدُد کلینیک های کاشت مو و روش های متنوع ، انتخاب را برای متقاضیان کمی دشوار کرده است.

از طرف دیگر هزینه کاشت مو نیز یکی از فاکتورهای مهم تصمیم گیری محسوب می شود که لازم است پیش از انتخاب، آگاهی های لازم در مورد آن بدست آورده شود.

کاشت مو SUT فرآیندی است که پرطرفتار ترین روش در زمینه کاشت مو محسوب می شود چراکه در این تکنیک دیگر همانند روش های رایج و سنتی شاهده جراحی، بجا ماندن اسکار، درد، تورم و در نهایت تراکم کم را شاهد نمی باشیم.

در روش SUT هزینه کاشت مو بین  3.. تا 6.. تومان است که بر اساس وسعت ریزش مو و تعداد گرفت ها مورد نیاز و شرایط فرد متقاضی متغیر است.

کاشت مو با تکنیک SUT در یک جلسه انجام می شود که می توان تا 14 تار مو را در یک جلسه پیوند زد که این کلینیک در تعداد کاشت مو ، رکورد دار تراکم در خاورمیانه میباشد.عوارض قرص فیناستراید

توجه: به طور کلی برای افرادی که بانک موی خوبی داشته باشند می توان تا 14 تار مو را پیوند زد.

کاشت مو به روش SUT روشی نوین در علم کاشت مو است که این تکنیک بروز شده روش های قبلی همانند روش FUE میباشد که دانش و دستگاه آن به صورت انحصاری و برای اولین بار توسط مرکز تخصصی موی رنسانس در سال ۱۳۹۴ وارد ایران گردید که تحولی عظیم در این حوزه محسوب می شود.

نداشتن جراحی، تراکم بسیار بالا نسبت به سایر روش ها، عدم وجود درد و خونریزی از جمله ویژگی های کاشت مو SUT است

1- کاشت مو SUT در کلینیک رنسانس توسط  تیم مجرب کادر پزشکی و درمانی کاشت مو و تحت نظر متخصص انجام میشود و دیگر همانند روش های رایج و سنتی که شاهد انجام ان توسط تکنسین های تجربی است نمیباشید.

2- تمامی لوازم و ابزارهای کاشت مو SUT بطور انحصاری در این مجموعه بطور تمام استریل و یکبار مصرف مورد استفاده قرار داده می شوند.

3- یکی از مهمترین مزایای کاشت مو SUT برداشت گرفت ها با دستگاه می باشد که این امر باعث میشود از تمامی ظرفیت بانک موی فرد بدون اسیب دهی به بانک موها انجام شود.

4- لازم بذکر است روش کاشت مو SUT هیچگونه ارتباطی با روش های سیفر و سایر روش ها ندارد و تقریبا تمامی معایب و عوارض روش های دیگر کاشت مو مانند FITوFUT وSAFER  که جراحی، درد و خونریزی و بسیاری از عوارض متعدد دیگر که شاهده انها بوده ایم در این روش شاهد نمی باشیم و  تمامی ان موارد بطوره کامل برطرف شده است.

5- طراحی و ایجاد خط رویش مطابق با طرح دلخواه فرد کاندید کاشت مو انجام میشود که در نهایت غیرقابل تشخیص و همانند با خط رویش و موهای طبیعی شخص می باشد .

کاشت مو در کلینیک رنسانس در اتاق های VIP و کاملا مجهز، با لوازم تمام استریل توسط تیم مجرب کاشت مو بدون جراحی، درد و تورم انجام می شود که بدون عوارض جانبی و دوران نقاهت می باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و نوبت دهی  و مشاوره حضوری رایگان می توانید با شماره های ثابت: 21228821 و 2188995 تماس حاصل کرده و یا از طریق فرم انتهای صفحه ثبت فرمایید همچنین جهت مشاوره آنلاین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با شماره 9122115442 در ارتباط باشید و جهت بررسی موهای خود عکس خود را از جلو ، بالا و اطراف موهای خود ارسال نمایید تا توضیحات برایتان ارسال شود.

«مشاوره رایگان مجازی»

1-انطباق انتظارات با واقعیت

قبل از کاشت مو حتما چند نفر را که قبلا کاشت مو انجام داده اند از نزدیک ببینید وبا دید باز درمورد آن تصمیم بگیرید. هدف از کاشت مو پرکردن و پوشاندن منطقه خالی از مو است نه پرپشتی خیلی زیاد که فقط با گذاشتن کلاه گیس حاصل می شود. در کاشت مو باید واقع بین بود. متاسفانه افرادی که در مراکز غیرمعتبر برایشان بزرگ نمایی شده و دروغ زیاد شنیده اند انتظارات غیر واقعی پیدا می کنند.

البته انتخاب کلینیک مو با تجربه و همچنین نوع روش کاشت مو تاثیر زیادی بر نتیجه نهایی و پر پشتی موها خواهد گذاشت.بطور مثال در تکنیک SUT تراکم های بسیار بالا در صورت مناسب بودن بانک مو قابل دستیابی است و از این نظر رضایت تمامی مراجعه کنندگان پیشین کاملا جلب شده است.

2- تحقیق در مورد مراکز کاشت مو

مراکز کاشت مو بسیار زیادی در شهر تهران و دیگر شهرهای کشورمان تاسیس و در حال فعالیت هستند اما واقعیت این است که کاشت مو یک روش کاملا علمی است که علاوه بر تخصص ، نیاز به تجربه بسیار زیادی دارد.

مرکز تخصصی موی رنسانس عضو انجمن بین المللی پیوند مو با بیش از پانزده سال سابقه با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین و باتجربه ترین تیم های کاشت مو در ایران  توسط تکنیک های جدید و انحصاری SUT و FUE  توانسته تحولی در امر کاشت مو را پایه گذاری نماید. این نکته بسیار حائز اهمیت است که به مرکزی مراجعه کنید که سابقه طولانی در انجام کاشت مو داشته باشد و کلیه مراحل کاشت مو را منطبق بر دانش روز پزشکی انجام دهد.

3- مکالمه حضوری با پزشک کاشت مو

در جلسه مشاور نمونه کارهای کاشت مو را ببینید و به توضیحات مشاور خود در مورد روش کاشت مو و نتیجه مورد نظردقت کنید. نگرانی و دلشوره درباره کاری که قرار است چهره تان را متحول کند کاملا برای مشاورین قابل درک است بنابراین سعی کنید موارد نگران کننده را به صراحت با مشاور خود درمیان بگذارید و به توضیحات و راهکارهای مشاور خود اطمینان نمایید.

4- نتیجه کاشت مو

نتیجه کاشت مو در افراد مختلف یکسان نیست . نتیجه کاشت موی شما می تواند یا کمتر از دوستان تان باشد. نکته کلیدی میزان بانک موی شماست. مثلا معمولا در روش ای رایج و سنتی FUT و FIT که با جراحی انجام می شود در افرادی که انعطاف پذیری پوست پشت سرشان خیلی زیاد است می توان نواری به عرض 1.5 سانتی متر برداشت درحالی که اگر پوست سرسفت باشد عرض نوار حداکثر 1 سانتی متر خواهد بود و به همین نسبت تعداد تارهای موی کاشته شده کمتر می شود.

توجه داشته باشید که در وسعت ریزش های وسیع با کاشت مو نمی توان تراکم موی سنین نوجوانی را دوباره ایجاد کرد. معمولا در طاسی های وسیع پرپشتی موها پس از کاشت مو 6 تا 8 درصد موهای طبیعی است که البته اگر کلینیک کاشت مو به درستی انتخاب گردد همین میزان از تراکم نیز در نهایت بسیار رضایت بخش خواهد. زیرا طراحی خط رویش و روش کاشت موی مورد استفاده تاثیر زیادی بر ظاهر طبیعی و پرپشت تر بود موها دارد.

5- تاثیر سن در کاشت مو

کاشت مو محدودیت سنی خاصی نداشته و در سن بالا و با موهای سفید نیز قابل انجام است. افراد 25تا6 ساله بهترین کاندید کاشت مو هستند البته افراد مسن سالم هم کاندید مناسبی برای کاشت مو محسوب می شوند زیرا موهای سفید کاشته شده بسیار طبیعی دیده شده و کسی متوجه کاشت موی افراد مسن نمی شود. ضمنا این گروه می توانند موهای کاشته شده را نیز مانند موهای طبیعی رنگ کنند.

6- کاشت مو برای خانمها

لازم است بدانید که کاشت مو مختص آقایان نیست و برای خانم ها نیز انجام می شود مثلا خانم هایی که موهای خود را سفت می بندند دچار طاسی سر می شوند یا خانم هایی که پیشانی خیلی بلندی دارند می توانند با کاشت مو این مشکل را برطرف کنند

7- تعداد گرافت های قابل کاشت

از نظر علمی در یک جلسه کاشت مو با روش ترکیبی در بهترین شرایط حداکثر 4 گرفت یا 12 تار مو کاشته می شود. علت این محدودیت میزان انعطاف پذیری پوست ناحیه اهدا کننده در پشت سر و تراکم موهای آن منطقهای است. شایان ذکر است که مرکز تخصصی موی رنسانس رکورد دار کاشت مو تا 5 گرفت (14 تار مو ) در یک جلسه می باشد که البته برای کسانی قابل انجام است که از بانک موی خوبی برخوردارهستند

بنابراین ادعای کاشت ارقام نجومی مانند 16 یا جنبه علمی و واقعی نداشته وصرفا تبلیغات گمراه کننده بوده و غیر اخلاقی است.

8- انتخاب روش کاشت مو

روش های مختلفی برای کاشت مو و پیوند موی طبیعی وجود دارد ، روش FIT یک متد غیر جراحی است که تعداد موهای کمتری را می توان از طریق آن کاشت. در این روش گرافت های مو به صورت تک به تک از منطقه بانک مو توسط هولدر دستی جدا و در منطقه طاس سر کاشته می شود. میزان موفقیت پیوند هم کمتر از روش جراحی است و معمولا توصیه می شود که از روش ترکیبی جراحی یا FUT و روش غیر جراحی FIT به صورت همزمان استفاده گردد که عوارض ذکر شده در بالا را شاهد هستیم.

انجام دادن روش غیر جراحی  FITکه  با هولدر دستی برداشت می شود ،  و یا استفاده از روشی ب  (SAFER)  تاثیری در کیفیت عمل ندارد. در همه این حالت ها از پانچ های متداول و رایج استفاده می شود  . روش SAFERکه در رسانه ها تبلیغ می شود چیز اضافه ای نسبت به روش های رایج ندارد و عوارض متعددی را دارد ،

البته در حال حاضر همانطور که ذکر شد کاشت مو به روش SUT جدیدترین و بهترین متد پیوند مو طبیعی محسوب می شود که به صورت انحصاری و برای اولین بار توسط کلینیک کاشت مو رنسانس وارد ایران گردیده است که در این روش تقریبا تمامی معایب و عوارض روش های دیگر کاشت مو برطرف شده است و میتوانیم تا 5 گرفت یعنی تا 14 تار مو را در صورت داشتن بانک موی مناسب پیوند زنیم.عوارض قرص فیناستراید

9- خط رویش مو

برای اینکه نمای جلوی سر بعد از کاشت مو غیرطبیعی نشود وچهره فرد اخم آلود به نظر نرسد لازم است خط موی جلوی سر از میزان مشخصی پایین تر آورده نشود.لازم است بیماران در این مورد از تجربه پزشک استفاده کنند وهمفکری کنند و بی دلیل اصرار به پایین آوردن زیاده از حد خط رویش مو نداشته باشند البته در اخر نظر شخص کاندید اعمال خواهد شد با صلاح دید پزشک.

طراحی خط رویش مو موضوعی است که در نتیجه نهایی کاشت مو بسیار موثر است و برای طبیعی بودن خط رویش نیاز به تجربه و دانش علمی زیادی است ، بنابراین در این مورد حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

1- نتیجه نهایی کاشت مو

کاشت مو فرایندی نیست که بلافاصله نتیجه آن قابل مشاهده باشد ، برای مشاهده نتایج نهایی کاشت حدود 1 تا 12 ماه زمان لازم است تا موهای پیوند داده به مرحله رشد کامل خود رسیده و پیوند مو تثبیت گردد.

به غیر از کاشت مو روش های دیگری برای جلوگیری از ریزش مو و درمان آن وجود دارد که البته در حال حاضر این روش ها نمی تواند از نظر ماندگاری و کیفیت جای پیوند موی طبیعی را بگیرد:

1- روش درمان های دارویی :

داروهایی مانند ماینوکسیدیل و قرص فیناستراید از جمله داروهایی هستند که تاثیر آنها بر کاهش ریزش مو و همچنین رویش مجدد توسط FDA  (سازمان دارویی ایالات متحده) تایید شده اما این روش ها نیز داری عوارض مخصوص به خود هستند :

·         نیاز به استفاده همیشگی از محلول ماینوکسیدیل و قرص فیاستراید

·         بازگشت ریزش مو به حالت قبل پس از قطع مصرف

·         وجود عوارض ناخواسته مانند افزایش موهای زائد بدن در دوره مصرف ماینوکسیدیل

·         وجود عوارض هورمونی در قرص فیانستراید که اخیرا مشخص شده ممکن است دائمی باشد

2- درمان ریزش مو با استفاده از پکیج ویژه ریزش مو:

برخی مواقع توصیه ما برای افرادی که ریزش موی ارثی دارند  این است که برای  جلوگیری از ریزش مو از پکیج PRPمزوتراپی،  لیزرتراپی و ویتامین درمانی استفاده کنند و جهت تزریق PRPو مزوتراپی حتماً به مراکز معتبر و مجاز مراجعه کنند. PRPعبارت است از تزریق خونی که از بیمار گرفته شده و سانتریفوژ شده است. در این روش پلاسمای تغلیظ شده را که پلاکت آن پنج برابر خون معمولی است جدا کرده و در پوست سر تزریق می کنند . ادعا می شود چون پلاسما تغلیظ شده است غنی ازفاکتورهای رشد بوده ومی تواند ریشه مو را تقویت کند. کاربرد PRP در درمان طاسی ایده ای نو محسوب می شود PRP در اروپا و آمریکا در مرحله تحقیقاتی است ولی نتایج تحقیقات ضد و نقیض است . در یک مطالعه در برزیل PRP پس از کاشت مو با بهبودی 15% در قطر و تعداد موها همراه بوده است. در ایران کسانی که این کار را انجام می دهند اسم آن را تزریق سلول بنیادی گذاشته اند و این اشتباه است . پلاکت اصلاً سلول بنیادی نیست . درواقع پلاکت چون هسته ندارد اصلاً سلول نیست

3- سلول های بنیادی :

تحقیقات بر روی سلول های بنیادی Stem cellsو سلول درمانی یا کشت مو همچنان ادامه دارد ولی هنوز به نتیجه عملی در انسان نرسیده است. این امید وجود دارد که در آینده با شناسایی ژن های مسول طاسی قبل ازسن بلوغ و حذف یا اصلاح آنها با ژن درمانی مشکل طاسی به طور کامل برطرف شود .در این صورت اصلا نیازی به کاشت مو نخواهد بود که البته سالها تا کامل شدن تحقیقات و بررسی نتایج زمان باقی مانده است.

یکی از مهم ترین مسائلی که پیش از اقدام به کاشت مو ذهن متقاضیان را به خود مشغول می کند هزینه های مربوط به پیوند موی طبیعی است. هزینه کاشت مو بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله تعداد گرفت های مورد نیاز کاشت مو ، تعداد جلسات و..

اما به صورت کلی هزینه یا قیمت کاشت مو به روش SUT در کلینیک تخصصی موی رنسانس بین 3.. تا 6.. تومان می باشد.

لازم است در نظر داشته باشید این هزینه نسبت به تراکم و کیفیت بالاتر و همچنین ماندگاری مادام العمر به نسبت نتایج کاشت مو با روش های رایج و سنتی بسیار به صرفه تر بوده و دیگر نیازی به دارو و درمان های طولانی و بی اثر نمیباشید و با توجه به سابقه طولانی کلینیک رنسانس کاملا رضایت شما را در پی خواهد داشت.

شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات و نوبت دهی با شماره های 21228821 و 2188995 تماس حاصل کرده و یا عکس خود را از طریق تلگرام و واتساپ به شماره 9122115442 ارسال فرمایید.

همچنین جهت ویزیت مجازی و ارسال عکس آنلاین میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کرده تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

مشاوره رایگان مجازی

این مرکز افتخار دارد هم اینک با این تکنیکهای جدید و انحصاری در ایران کاشت و ترمیم مو را به سطح خود رسانده , که دیگر نیازی به روشهای FUT-FIT که برش و بخیه و یا بیهوشی در آنها شاهد بودیم نمیباشد


ما را دنبال کنید در

9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *