عوارض قرص جوشان انرژی زا

خواص دارویی و گیاهی

پرده بکارت بافت نازکی در دهانه واژن می باشد که ار فردی به فرد دیگر فرق می کند. بعضی از زنان با پرده گوشتی بسیار کوچکی متولد می شوند. برخی دیگر از انواع پرده بکارت وجود دارند که حتی تمام دهانه واژن را می پوشانند. آیا می دانید علائم پارگی این پرده چیست؟ چگونه می توانید بررسی کنید که آیا پرده سالمی دارید یا نه؟ در این مقاله از بخش جنسی دکتر سلام به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت و چند باور غلط در مور

تغذیه کودک از اهمیت زیادی برخوردار است. بخصوص زمانی که دادن غذای کمکی به شیرخوار شروع می شود و شما باید در کنار تغذیه با شیر، غذاهای کمکی را نیز شروع کنید. آیا احساس می کنید نیاز به ایده و نمونه بره هفتگی برای تغذیه کودک تان دارید؟ از این بره های غذائی نمونه برای نوزادان 6-12 استفاده کنید تا تغذیه ای مفید برای آنها فراهم کنید. در این مقاله از بخش تغذیه و سلامت کودک دکتر سلام به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت. تغذیه

آشالازی بیماری نادری است که منجر به سختی در بلع می ‌شود. لوله ای که انتهای گلو را به معده وصل می‌کند، مری دارد. در آشالازی ، عضلاتی که منجر به انقباض مری و حرکت رو به پایین غذا می‌ شوند، به درستی کار نمی ‌کنند. در این وضعیت انقباضات عضلانی ضعیف و بی نظم می‌ شوند و انتهای مری منقبض باقی می ‌ماند. در برخی موارد آشالازی می ‌تواند بخاطر سوابق خانوادگی ایجاد شود. در این مقاله از بخش بیماری های دکتر سلام

سایش شیمیایی دندان شامل از بین رفتن تدریجی و برگشت ناپذیر لایه سخت دندان است. در اکثر موارد، سایش شیمیایی دندان توسط یک فرایند شیمیایی به وجود می آید و باکتری ها نقشی در این فرسایش ندارند. سایش شیمیایی دندان نه تنها بر زیبایی دندان ها تاثیر می گذارد، بلکه موجب بروز عوارضی مانند حساسیت شدید دندان و سایش شیمیایی تدریجی دندان ها می شود. در این مقاله از بخش دندانپزشکی دکتر سلام به بررسی این موضوع می پردازیم و علائم و علل آن را

بیماری کرون روده بیماری التهاب روده (IBD) است. این یک بیماری مزمن است که ممکن است در زمان ‌های مختلفی در طول عمر تکرار شود. این بیماری معمولا روده کوچک و اغلب قسمت پایینی به دراز روده را درگیر می کند. با این حال، التهاب ممکن است بر کل دستگاه گوارش، از جمله دهان، مری، معده، روده اثنی عشر، آپاندیس یا مقعد تاثیر بگذارد. در این مقاله از بخش بیماری های دکتر سلام به بررسی این موضوع می پردازیم. چه چیزی موجب بیماری کرون عوارض قرص جوشان انرژی زا

پرده بکارت بافت نازکی در دهانه واژن می باشد که ار فردی به فرد دیگر فرق می کند. بعضی از زنان با پرده گوشتی بسیار کوچکی متولد می

مراقب باشید، مصرف بعضی از غذاها ممکن است استخوان ‌های شما را ضعیف کند. پوکی استخوان یک بیماری است که بسیاری از ما به آن مبتلا هستیم اما

در مورد رژیم لاغری دش (DASH) چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید با کمک این رژیم لاغری می توانید فشار خون خود را کاهش دهید؟ به نظر می رسد که

در مورد کلستاز بارداری چقدر اطلاعات دارید؟ آیا تا به حال خارش پوست در بارداری را تجربه کرده اید؟ این کاملا طبیعی و شایع است که در زمان

تغذیه کودک از اهمیت زیادی برخوردار است. بخصوص زمانی که دادن غذای کمکی به شیرخوار شروع می شود و شما باید در کنار تغذیه با شیر، غذاهای کمکی

اختلالات گوارشی در طول دوران بارداری رایج و شایع می باشد. علاوه بر بروز یبوست، ناراحتی معده یا شل شدن مدفوع نیز مشکلات دیگری

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

آمینو اسیدهای زنجیره ای (BCAAs) به تازگی به عنوان یک مکمل ورزشی که می تواند ساختار عضلانی را افزایش دهد و بهبود سریع تر

تمرینات کگل معکوس یک تمرین کششی ساده است که به شما کمک می کند که کف لگن خود را شل و آرام کنید. انجام

به اشتراک بگذارید

1. محصول انرژی زا قبل و بعد از تمرین
2. طعم ردبول
3. حاوی کافئین ، تائورین و ویتامین های گروه B ( گروه ویتامین B افزایش متابولیسم )
4.افزایش توان جسمی و تمرکز ذهنی در تمرین به علت وجود ماده تائورین
5.افزایش توان عضلانی و قدرت توده ی عضلانی
6.جلوگیری از استرس اکسیداتیو ناشی از ورزش
7.افزایش هوشیاری
8. هماهنگی بهتر بدن
9. جایگزین مناسب برای نوشابه های ورزشی و قهوه


7 روز ضمانت بازگشت کالا


پرداخت در محل


ضمانت اصل بودن کالا

عوارض قرص جوشان انرژی زا


تحویل اکسپرس


ساخت آلمان

داروخانه دکتر گلشن دوست از سال 1383 آغاز به کار کرد و در سال 1395 با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی دامنه فعالیت های خود را گسترش داد و این مجموعه جهت ارائه سرویس به داروخانه ها وفروشگاهای بزرگ جهت تامین محصولات موردنیاز انها میباشد.
کل محصولات قابل جستجو بر اساس خواص وبرند نیز هستند.

تهران – خیابان باستان – پلاک 16
کد پستی : 1311876363

21 66924383

info@darookhaneshoma.com


We’re sorry,

We apologize for the inconvenience.

Please try clicking your browsers ‘back’ button or try reloading the home page.

.

قرص جوشان، قرصی است که پس از قرار گرفتن در آب به دلیل واکنش یک اسید آلی با باز ضعیف، گاز دی اکسید کربن را آزاد می کند. قرص جوشان در واقع از ترکیب نمک هایی از جمله کربنات‌ ها و تارتارات‌ ها با طعم دهنده‌ های شیمیایی به دست می آید.

بسیاری از مردم جهان با کمبود مواد معدنی و ویتامین ها در بدن مواجه می شوند. مطالعات نشان داده که مصرف قرص های جوشان می تواند برای درمان کمبود مواد معدنی و ویتامین ها مفید باشد و خطر ابتلا به بیماری ها را کاهش دهد.

امروزه انواع قرص جوشان از جمله قرص جوشان مولتی ویتامین، ویتامین C، کلسیم، منیزیم، پتاسیم و قرص جوشان انرژی زا تهیه و عرضه می شود. در ایران، قرص های جوشان حتی بدون تجویز پزشک هم در داروخانه ها عرضه می شوند.

مصرف قرص جوشان ممکن است خطرات و عوارضی برای سلامتی بدن داشته باشد که در ادامه به بررسی برخی از آن ها پرداخته ایم؛

در برخی موارد بسیار نادر، گزارش شده که مصرف قرص جوشان در نوزادان و کودکان باعث معده درد، تهوع و استفراغ و ایجاد زخم در لب و دهان شده است.عوارض قرص جوشان انرژی زا

قبل از استفاده از قرص جوشان برای نوزادان و کودکان به پزشک متخصص مشورت کنید.

توصیه می شود که زنان در دوران بارداری و شیردهی از زیاده روی در مصرف قرص جوشان اجتناب کنند، چون به دلیل مقادیر بالای نمک، می تواند باعث فشار خون بالا و بیماری های قلبی شود.

تحقیقات نشان می دهد که زیاده روی در مصرف قرص جوشان ممکن است باعث کاهش اشتها، درد معده، سوزش سردل، رفلاکس اسیدی معده و خونریزی شدید معده و روده شود.

تحقیقات جدید در انگلیس نشان داده که انواع قرص های جوشان به دلیل مقادیر بالای نمک موجود در آن ها می توانند باعث فشار خون بالا شوند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی، سکته قلبی و سکته مغزی را افزایش می دهند.

در موارد نادر دیده شده که مصرف قرص های جوشان باعث ایجاد حساسیت و واکنش های آلرژیک در افراد می شود. این واکنش های آلرژیک به صورت قرمزی پوست، تاول راش های پوستی، خارش، سرگیجه، خستگی و تنگی نفس در افراد نمود پیدا می کنند.

محققان می گویند که زیاده روی در مصرف قرص های جوشان خطر ابتلا به کم خونی را تشدید می کند. گاهی اوقات این کم خونی ناشی از خونریزی معده یا روده ناشی از مصرف قرص جوشان، ایجاد می شود.

در برخی مواد نادر، گزارش شده که مصرف قرص جوشان باعث زنگ زدن گوش در افراد شده است.

زیاده روی در مصرف انواع قرص های جوشان ممکن است باعث کاهش گلبول های سفید خون و در نتیجه ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن شود.

منابع : webmd

روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ

کپی برداری ممنوع !

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.

محل لینک سایت شما – مجله اینترنتی ریموژ

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

با دلگرم همراه باشید تا با قرص جوشان و خطرات آن آشنا شوید.

عوارض قرص جوشان انرژی زا

سال‌هاست كه افزایش اثربخشی دارو‌ها و فرآورده‌های شبه دارویی از قبیل مكمل‌های غذایی موضوع تحقیقات وسیع و بررسی‌های جهانی است. بدون تردید اثربخشی دارو رابطه مستقیمی با شكل دارو و راه مصرف آن دارد.

یكی از انواع اشكال دارویی كه امروزه به دلایل مختلف مورد توجه قرار گرفته است، قرص‌های جوشان هستند. شاید قرص‌های جوشان ویتامین ث معروف‌ترین نوع از انواع قرص‌های جوشان باشند. امروزه انواع مختلفی از داروها نظیر آسپیرین‌ها، آنتی‌اسیدها، تركیبات آهن، مكمل‌های دارویی نظیركلسیم و گلوكز آمین نیز به صورت جوشان تولید می‌شوند كه بنا به توصیه داروسازان در بسیاری از بیماری‌ها مانند آرتریت، التهاب و كنترل درد، زخم‌ها ، ناراحتی‌های معده و روده‌ای، آلرژی‌ها و پوكی استخوان كاربرد داشته و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بهتر است مزیت ها و فواید مصرف قرص های جوشان را بدانید و تاثیرات مثبت آنان در بهبود بیماری ها را بدانید.

ممکن است فکر کنید که ساخت داروهایی با فرمولاسیون جوشان، ابتکاری است که عمر چندانی ندارد. بر خلاف تصور بسیاری از مردم، ساخت اولین ترکیب های جوشان به بیش از ۲۵۰ سال پیش برمی گردد.

در دهه ۳۰ میلادی و با تغییر تکنولوژی ساخت قرص های جوشان، این فراورده ها جای خودشان را به عنوان یک شکل دارویی عادی بین مردم باز کردند و حتی موفق شدند در رقابت با بعضی اشکال دارویی قدیمی برنده از میدان خارج شوند. استقبال زیاد و مصرف گسترده این فرم دارویی در اروپا و آمریکا نشانه همین موفقیت قرص های جوشان است.

در طول سال ها طیف گسترده ای از قرص های جوشان برای داروسازی طراحی شدند. قرص های حاوی آنتی بیوتیک ها، دیگوکسین، متادون، لوودوپا، انواع مسکن ها، انواع مکمل های غذایی، قرص های پاک کننده، لنزهای تماسی و قرص هایی برای استفاده در دندان پزشکی از این دسته هستند.

۱. داروهایی که هضم آنها سخت است یا باعث ناراحتی معده می شوند

برای مثال قرص های کلسیم کربنات در محیط اسیدی معده حل شده و بعد برای ادامه جذب وارد دستگاه گوارش می شوند، اما وجود دو مشکل شایع در بسیاری از مصرف کننده ها استفاده از این دارو را با عوارضی همراه می کند.

اولین مشکل این است که حل شدن کلسیم کربنات در معده باعث تولید گاز دی اکسید کربن و احساس نفخ معده می شود و مشکل دوم کاهش ترشح اسید معده در افراد سالمند است که باعث حل نشدن کلسیم در معده و منتقل شدن قرص به صورت حل نشده به روده می شود.

خوشبختانه استفاده از قرص های کلسیم حاوی کلسیم هر دو مشکل را برطرف می کند. با مصرف قرص جوشان و حذف شدن مرحله حل شدن دارو در معده هم احساس نفخ معده به دلیل تولید گاز متوقف می شود و هم نیازی به اسید معده برای انحلال معده وجود ندارد.

۲. داروهایی که ممکن است توسط اسید معده تخریب بشوند

بعضی از داروها مثل آنتی بیوتیک ها و اسیدهای آمینه، ممکن است که در حضور اسید معده تخریب شوند و اثرات دارویی خود را از دست بدهند. استفاده از شکل دارویی جوشان به دلیل خنثی کردن اسید معده مانع از تخریب این داروها می شود.

۳. داروهایی که در مقدار زیاد تجویز می شوند

قرص های معمولی به علت کوچک بودن توانایی حمل مقدار زیا دارو را ندارند. یک قرص بلعیدنی به طور معمول می تواند حاوی ۵۰۰ میلی گرم دارو باشد. در مقابل، اندازه بزرگ قرص های جوشان توانایی حمل دارو در وزن های زیاد را به آنها می دهد، قرص های جوشان می توانند تا ۲ گرم دارو را در خود جا بدهند.

پزشکان انگلیسی می گویند که قرص های جوشان به دلیل داشتن نمک زیاد می توانند باعث بروز مشکلات قلبی در مصرف کننده شوند.

پزشکان انگلیسی هشدار دادند مصرف مسکن‌های محلول در آب و قرص‌های جوشان به دلیل اینکه حاوی مقدار زیادی نمک هستند، سلامت مصرف‌کنندگان را به خطر می‌اندازد. این پزشکان در بررسی‌های خود به مقایسه تاثیر مصرف داروهای حاوی نمک و فاقد نمک روی بیماران پرداخته و دریافتند داروهای محلول در آب به دلیل نمکی که دارند، احتمال ابتلا به سکته قلبی، سکته مغزی یا مرگ ناشی از مشکلات عروقی را تا یک پنجم افزایش می‌دهند. همچنین احتمال ابتلای این افراد به فشارخون بالا هفت برابر افزایش می‌یابد.

«جاکوب جورج»، محقق ارشد این مطالعه گفت: می‌دانیم که مصرف نمک بالا موجب افزایش فشارخون می‌شود که فشارخون بالا نیز به نوبه خود عامل حمله قلبی و سکته مغزی است. بسیاری از قرص‌های جوشان حاوی نمک هستند زیرا برای آنکه قابلیت حل شدن در آب را داشته باشند، حاوی ماده‌ای به بی‌کربنات هستند که با سدیم ترکیب می‌شود.

در این مطالعه 24 قرص تجویزی جوشان شامل مسکن‌های رایج همچون استامینوفن و آسپرین و برخی مکمل‌ها مورد بررسی قرار گرفتند.

بسیاری افراد بدون داشتن نسخه اقدام به خرید و مصرف این داروها می‌کنند و این مصرف‌کنندگان باید از خطرات احتمالی این داروها بر سلامت خود مطلع شوند.عوارض قرص جوشان انرژی زا

استفاده از قرص های جوشان برای مصرف داروها مزایای زیادی دارد. از جمله:

۱. شروع اثر دارو سریع است

از آنجا که داروی موجود در قرص های جوشان به شکل محلول تازه تهیه شده وارد دستگاه گوارش می شود سرعت جذب آن به شکل قابل توجهی از سایر داروهاست. از طرف دیگر Ph محلول حاصل از حل شدن قرص جوشان در آب ، باعث تخلیه سریع تر دارو از معده به روده کوچک می شود. هر دوی این اتفاقات باعث اثربخشی سریع تر دارو در مقایسه با قرص های معمولی می شوند.

۲. نیازی به بلعیدن قرص نیست

بلعیدن قرص ها یا کپسول ها برای بسیاری از بیماران ناخوشایند و برای بعضی دیگر کاری غیر ممکن است. گاهی اوقات هم تعداد زیاد داروهایی که هر روز باید مصرف بشوند بلعیدن آنها را برای بیماران و به خصوص سالمندان مشکل می کند. اما مصرف قرص های جوشان بعد از حل شدن در آب به سادگی آب خوردن است.

۳. کاهش ناراحتی های گوارشی و درد معده ناشی از مصرف دارو

محلول حاصل از حل شدن قرص های جوشان در آب نه اسیدی است و نه قلیایی؛ در نتیجه باعث تحریک معده و مری و بروز ناراحتی های گوارشی نمی شود.

۴. حمل آسان دارو

در مقایسه با شربت ها و داروهایی که به صورت مایع مصرف می شوند، همراه داشتن قرص های جوشان آسان تر و کم دردسر تر است. این مزیت در بعضی شرایط مثل نیاز به مصرف دارو در سفر یا بیرون از خانه می تواند برای بعضی از مصرف کنندگان مهم باشد.

۵. طعم مطلوب قرص های جوشان

مزه قرص های جوشان از داروهایی مثل سوسپانسیون ها و شربت ها بهتر است. طعم دهنده هایی که به قرص های جوشان افزوده می شوند مزه بد داروها را می پوشانند و مصرف این شکل دارویی را برای بیماران مطلوب می کنند.

۶. قرص های جوشان خواص دارویی خودشان را برای مدت طولانی حفظ می کنند

پایداری طولانی یکی از ویژگی های مهم قرص های جوشان به خصوص در مقایسه با سایر اشکال دارویی مایع مثل شربت ها و سوسپانسیون هاست.

۷. مقدار دارویی که قرص های جوشان وارد بدن می کنند ثابت است.

در مقایسه با سایر اشکال دارویی مثل قرص ها و کپسول ها، از ثبات و پیش بینی پذیری بیشتری برخوردار است.

۸. قرص های جوشان اثر درمانی بیشتری دارند.

قرص های جوشان در مقایسه با قرص های معمولی جذب بسیاری از مواد دارویی را افزایش می دهند و باعث اثربخشی بهتر آنها می شوند. گاز co۲ که از قرص های جوشان آزاد می شود، به حل شدن مواد دارویی و نفوذ بهتر آنها کمک می کند.

گردآوری شده ی مجله ی اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

پاسخ به سوالات پزشکی ، مامایی و جنسی شما (توسط پزشک و ماما مجله دلگرم)

 

امتیاز کاربران ( از رای ) ۲۳,۰۰۰ تومان

۲۳,۰۰۰ تومان

محصول انرژی زا قبل و بعد از تمرین

طعم محبوب ردبول

حاوی کافئین ، تائورین و ویتامین های گروه B ( گروه ویتامین B افزایش متابولیسم )عوارض قرص جوشان انرژی زا

افزایش هوشیاری ٬ توان عضلانی و کاهش استرس

جایگزین مناسب نوشابه های انرژی زا و قهوه

۲۳,۰۰۰ تومان

معرفی اجمالی محصول

قرص جوشان انرژی زای سان لایف یک پیشنهاد مقرون به صرفه و با کارایی قابل قبول قبول است که میتواند سطح انرژی شما را در عملکرد روزانه و همچنین قبل از تمرین به میزان قابل توجهی افزایش دهد . در نظر داشته باشید که بر خلاف نوشابه های انرژی زا این محصول فاقد قند میباشد و با طعم محبوب ردبول عرضه میشود .

تائورین (Taurine) یک آمینو اسید با ارزش است که به صورت طبیعی در گوشت و غذاهای دریایی یافت می شود و در بدن به شکل طبیعی تولید می شود . تحقیقات اخیر نقش این ماده ارزشمند را در سنتز اسیدهای صفراوی و در نتیجه کمک به هضم چربی ها ، تقویت و حفظ عملکرد طبیعی سیستم های عصبی ، قلبی عروقی ، تولید مثل و ایمنی ، تنظیم تعادل کلسیم ، متابولیسم گلوکز و تقویت بینایی اثبات کرده است ماده تائورین با اثر آنتی اکسیدانی در درمان یا کاهش ریسک بیماری های قلبی ، فشار خون و التهاب نقش دارد . نقش تائورین در نوشابه های انرژی زا تنظیم هورمون های انتقال دهنده پیام های عصبی و تقویت قوای بدنی و روانی می باشد . علاوه بر این ، مصرف مکمل تائورین برای جلوگیری از استرس اکسیداتیو ناشی از ورزش بسیار مناسب است و سطح ریکاوری در بدن را به شکل محسوسی افزایش میدهد و همچنین در افزایش عملکرد مغزی و فکری نیز تاثیر گذاشته و تمرکز تمرینی را افزایش میدهد . کافئین محرک سیستم عصبی و متابولیسم است و برای کاهش خستگی جسمی و جلوگیری و یا درمان خواب آلودگی استفاده شده است، کافئین موجب افزایش هشیاری وبهبود تفکر می شود . کافئین به سرعت از معده جذب می شود و حداکثر اثر آن 1تا 2 ساعت بعد از مصرف است . این محصول با دارا بودن ویتامین های گروه B با کمک به سوخت و ساز بدن انرژی را افزایش می دهند . قرص جوشان انرژی سان لایف، ترکیبی متعادل و عالی از تورین، کافئین و ویتامینهای گروه ب می باشد که علاوه بر تامین ویتامینهای مورد نیاز ورزشکارن انرژی از دست رفته آنها را تامین و موجب شادابی و سرزندگی آنها می شود .

هشدار : افراد زیر ۱۸ سال مصرف نکنند . در صورت حساسیت به شیر، بادام، سویا یا تخم مرغ قبل از مصرف یا پزشک مشورت کنید . بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید . افرادی که تحت درمان قرار دارند، بیماری خاص دارند یا خانم های باردار بدون اجازه پزشک مصرف نکنند . در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت به پزشک مراجعه کنید . هشدارهای روی جلد را قبل از مصرف مطالعه کنید . بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید . ممکن است تصویر مورد استفاده از محصول در ٬ در برخی جزئیات متفاوت از محصول ارسالی باشد . علت این موضوع ایجاد تغییرات جزئی در بسته بندی محصول تولید شده توسط کمپانی تولید کننده در هر سری ساخت جدید به منظور جلوگیری از تقلب و کپی کاری افراد سودجو و متقلب میباشد و در مرجع هر برند این موضوع قابل پیگیری است . کمپانی تولید کننده هر محصول در قسمت توضیحات تکمیلی معرفی شده است . تلاش میشود تا حد امکان آخرین عکس هر محصول بروزرسانی شود . شرایط نگهداری : دور از دسترس کودکان ، دور از تابش مستقیم نور آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری شود. پس از هر بار مصرف درب قوطی را ببندید .

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما *

For security, use of Google’s reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

If you agree to these terms, please click here.

سان لایف

آلمان

۲۴ ماه

دارای کد آر آر سی و مجوز وزارت بهداشت و دارای لیبل استعلام اصالت سازمان غذا و دارو

۲۰ عددی

قرص جوشان

ردبول

۲۵۱,۰۰۰ تومان

۲۱۲,۰۰۰ تومان

بادی من ٬ دارای مجوز وزارت بهداشت ٬ صنعت و معدن و سازمان غذا و دارو

تماس بگیرید : ۰۹۰۳۰۰۰۰۴۲۴ | ۴۶۰۸۷۱۱۲-۰۲۱ | ۴۶۰۸۷۱۱۰-۰۲۱ (۱۰ الی ۱۷)

پردازش سفارشات ٬ ۲۴ ساعت شبانه روز

ارسال سفارشات به سراسر کشور

افتخار ما همراهی شما و خدمت رسانی در بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه آنلاین مکمل و ملزومات ورزشی ایران است . مشاوره جهت خرید محصولات و پشتیبانی در بادی من به صورت کاملا رایگان و تخصصی انجام میشود . تمامی مکمل ها و کالاها دارای کد IRC وزارت بهداشت و مجوز از سازمان غذا و دارو هستند . اصالت و سلامت کالاها توسط ارگان های مرتبط تایید شده است و توسط نمایندگان مجاز معتبر و مورد تایید جمهوری اسلامی ایران و به صورت کاملا قانونی وارد کشور شده اند . بادی من خریدی امن ٬ آسان و مقرون به صرفه را برای ورزشکاران فراهم مینماید . تمامی محصولات غیر داروئی داروخانه اعم از مکمل های بدنسازی ٬ ورزشی و تغذیه ای و اقلام غیر داروئی مجاز از طریق بادی من به صورت آنلاین تحت مدیریت مستقیم داروخانه شبانه روزی دکتر مستوفی به فروش میرسد . در واحد کنترل کیفی بادی من ٬ کالاها پس از ارزیابی کامل کارشناسان و در صورت تایید نهایی و دارا بودن استانداردها ٬ تاییدیه فروش میگیرند . از خدمات ویژه بادی من میتوان به فروش و معرفی جدیدترین تجهیزات و ملزومات ورزشی ٬ خدمات طراحی بره تمرینی و غذایی به صورت آنلاین و حضوری تحت نظر متخصص تغذیه و مربیان بسیار دار کشور ٬ اشاره نمود . پیشرفت بادی من در گرو افزایش جمعیت ورزشکاران و ورزش دوستان حاصل میشود و خدمت به ورزشکاران بزرگترین افتخار ماست . بادی من در راستای مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی و حمایت از تولید ملی در زمینه کسب و کارهای مرتبط گام هایی بسیار موثر در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید کننده برداشته است و آماده همکاری با تمامی واحدهای تولیدی با کیفیت داخلی میباشد . ( موجودی و قیمت ها به صورت اتوماتیک بروزرسانی میشود )1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *